Dat is niet alleen aan Marokkanen voorbehouden.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:13 schreef macca728 het volgende:
Maar Molukkers bespuwen en sissen niet naar meisjes, dat gedrag bedoel ik meer.
Nee dat klopt teringquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:14 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat is niet alleen aan Marokkanen voorbehouden.
Nee, Cobra's doen het ook en overigens niet alleen naar meisjes ....quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:14 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dijenkletser.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, Cobra's doen het ook en overigens niet alleen naar meisjes ....
Wowquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:20 schreef FAUSTINO het volgende:
Ooit eens gezien van dichtbij hoe een jonge Rus een jonge meid deed versieren. Dat kwam op dit neer Hij vroeg beleefd wil je mee met mij naar huis waar zij negatief op reageerde, meisje werd zo aan haar haren naar buiten getrokken met de woorden jij gaat mee.
Toch maar even een stokje voorgestoken want leek ons geen goed begin van een relatie
We dwalen af. Het gaat toch om het doodschoppen van een grensrechter?quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:20 schreef FAUSTINO het volgende:
Ooit eens gezien van dichtbij hoe een jonge Rus een jonge meid deed versieren. Dat kwam op dit neer Hij vroeg beleefd wil je mee met mij naar huis waar zij negatief op reageerde, meisje werd zo aan haar haren naar buiten getrokken met de woorden jij gaat mee.
Toch maar even een stokje voorgestoken want leek ons geen goed begin van een relatie
Mooi. Oh wacht, nu knuffel ik criminelen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We dwalen weer af. Het gaat toch om het doodschoppen van een grensrechter?
En inmiddels is er nog een jongen opgepakt hiervoor en de politie sluit niet uit dat er nog meer arrestaties volgen.
Ik vraag het me ook af hoor. Er zijn een paar wijken in Nederland waar het heel erg is, maar ik geloof niet dat alle bewoners daar zo bang zijn dat ze maar fok gaan domineren omdat ze hun zolderkamer niet af durven. In Amsterdam-Oost heb je ook best veel Marokkanen, maar het enige probleem wat ik er heb gehad was gezeik met de onderbuurman omdat ik zijn schotel niet goed had teruggezet na het verhuizen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, want dat is niet interessant.
Vraag me af wat voor vreselijke ervaringen deze posters hebben met marokkanen eigenlijk.
Ik kon zo snel even geen andere groep verzinnen die dit veelvuldig in groepsverband doet. En een loze opmerking verdient een lamme grap .....quote:
Nou, bedankt dan.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik kon zo snel even geen andere groep verzinnen die dit veelvuldig in groepsverband doet. En een loze opmerking verdient een lamme grap .....
Maar wie nog meer dan ?quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:14 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Precies!! Jij zegt het.... dus als jij geen last van die gasten hebt wil niet zeggen dat veel andere mensen wel last van ze hebben.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:01 schreef Robijn48 het volgende:
[..]Kan jij het nou eens in je botte hoofd krijgen dat niet iedereen dezelfde ervaringen hoeft te hebben?
En wat zijn Murken?
20 jaar geleden was het hé?quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:24 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik vraag het me ook af hoor. Er zijn een paar wijken in Nederland waar het heel erg is, maar ik geloof niet dat alle bewoners daar zo bang zijn dat ze maar fok gaan domineren omdat ze hun zolderkamer niet af durven. In Amsterdam-Oost heb je ook best veel Marokkanen, maar het enige probleem wat ik er heb gehad was gezeik met de onderbuurman omdat ik zijn schotel niet goed had teruggezet na het verhuizen.
Het lijkt me dat veel mensen een gevoel van onveiligheid voor onveiligheid aanzien. Ik schiet niet meteen in de stress als ik hangjongeren zie, hangen is namelijk wat jongeren doen en dan ga ik er niet vanuit dat ze me willen beroven en tegen mijn hoofd willen schoppen. En dat gebeurt dan ook telkens niet.
Het lijkt wel of alle Fokkers in een Marokkanenbuurt wonen. En er gebeurt nooit wat.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
20 jaar geleden was het hé?
Afin, ik ben wel beroofd. Incl boksbeugels en gebroken jukbeen. En nu? Jouw verhaal niet waar?
Misschien raar, maar... ik ben nooit 'hangjongere' geweest. wij speelden stoepen, of verstoppertje, en als er iemand in de weg liep bleef je stil staan zodat die persoon er voorbij kon.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:24 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het lijkt me dat veel mensen een gevoel van onveiligheid voor onveiligheid aanzien. Ik schiet niet meteen in de stress als ik hangjongeren zie, hangen is namelijk wat jongeren doen en dan ga ik er niet vanuit dat ze me willen beroven en tegen mijn hoofd willen schoppen. En dat gebeurt dan ook telkens niet.
Die heb je wat meer in het Oosten dan op het platteland.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:32 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Misschien raar, maar... ik ben nooit 'hangjongere' geweest. wij speelden stoepen, of verstoppertje, en als er iemand in de weg liep bleef je stil staan zodat die persoon er voorbij kon.
Later, blowen periode.. lekker naar een keet ofzo.
Ik weet niet wat ze willen, interesseert me ook niet zoveel.quote:Ik begrijp ECHT NIET waarom mensen op straat staan die ALLEEN MAAR een confrontatie willen. En DAT is het probleem.
Die keiharde cijfers van het cbs zeker, waar Nielsch de hele tijd mee kwam om aan te tonen dat Marokkanen het meest geregistreerd verdachte zijn ?quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Sorry, maar iemand die keiharde cijfers negeert ten faveure van eigen ervaringen kan ik niet serieus nemen.
quote:In Nederland waren er in 2002 in totaal 56 allochtone bevolkingsgroepen
met een bevolkingsomvang van minimaal 4.000 personen. Daarvan
tellen de Dominicaanse (5,9%) en Antilliaanse (5,6%) bevolkingsgroepen het
hoogste percentage geregistreerde verdachten. Onder de bovenste vijftien
bevolkingsgroepen met hoge verdachtenpercentages bevinden zich veel
groepen van Afrikaanse herkomst. Angola (4,9%), (4,5%), Sierra Leone (3,9%),
Tunesië (3,7%) en Algerije (3,7%), Marokko (3,3%), Kaapverdië (3,3%), Nigeria
(3,2%), Somalië (3,1%) en Ethiopië (2,7%) kennen hoge percentages.
Suriname (3,6%), de voormalige Sovjet-Unie (3,1%) en Iran (2,8% ) maken
deel uit van de vijftien herkomstgroeperingen met de hoogste percentages.
2002quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die keiharde cijfers van het cbs zeker, waar Nielsch de hele tijd mee kwam om aan te tonen dat Marokkanen het meest geregistreerd verdachte zijn ?
[..]
En jij hebt het over herhaling ? jezus zeg.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die keiharde cijfers van het cbs zeker, waar Nielsch de hele tijd mee kwam om aan te tonen dat Marokkanen het meest geregistreerd verdachte zijn ?
[..]
Ja die is opgepakt.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:25 schreef sp3c het volgende:
kunnen we weer voorzichting richting het onderwerp in kwestie?
al wat meer bekend over die 4de verdachte bv?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |