Rosales is wel wat beter dan Manolev hoor. Veel gaat er fout, maar er gaat nog een zekere dreiging vanuit.
wie is er niet beter dan Manolev Verder is Rosales ook maar beperkt
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
zou afgelopen maandag zijn eerste minuten maken bij jong PSV, maar dat ging niet door omdat de wedstrijd op kunstgras gespeeld werd
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Had toch iets met verkeerde schoenen te maken of zo middenvoetsbeentje, of is dit geheel iets anders?
Verkeerde schoenen was sissi. Volgens mij had pieters zijn middenvoetsbeentje inderdaad gebroken en in februari 2012 bleek dat er een haarscheurtje inzat.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Pieters... Tja, fijn als hij er weer bij is. Ik vraag me alleen af of het wel zo'n verbetering is ten opzichte van Willems of dat hij niet gewoon op de bank komt. Ik weet dat vele hem hier al een plek in het centrum hebben toebedeeld, maar ook daarvan vraag ik me af of dat zo verstandig is. Persoonlijk vind ik Pieters puur verdedigend helemaal niet zo goed, zeker niet beter dan wat er nu staat.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down. Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down. I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
Op vrijdag 7 december 2012 15:57 schreef Hoppahoppa het volgende: Pieters... Tja, fijn als hij er weer bij is. Ik vraag me alleen af of het wel zo'n verbetering is ten opzichte van Willems of dat hij niet gewoon op de bank komt. Ik weet dat vele hem hier al een plek in het centrum hebben toebedeeld, maar ook daarvan vraag ik me af of dat zo verstandig is. Persoonlijk vind ik Pieters puur verdedigend helemaal niet zo goed, zeker niet beter dan wat er nu staat.
Helemaal eens. Als er spelers geblesseerd zijn worden ze vaak groter gemaakt dan dat ze eigenlijk zijn.
Pieters had een goede klik met Mertens, zeker waar. Centraal heeft hij 8 jaar geleden gespeeld ofzo. Zou je eventueel in de winterstop mee kunnen experimenteren bij oefenwedstrijden.
Je zou hem wel centraal kunnen gebruiken als opbouwer (en dus dus de gene die naast hem staat in het centrum de man laten dekken. Alleen die moet wel KUNNEN verdedigen )
Verdedigend vind ik pieters niet beter dan willems.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Verkeerde schoenen was sissi. Volgens mij had pieters zijn middenvoetsbeentje inderdaad gebroken en in februari 2012 bleek dat er een haarscheurtje inzat.
Ik dacht dat het bij hem ook door zijn schoenen kwam
Ze hadden het er toen bij VI over dat het een bepaald ontwerp Nike schoen was met een nop voor hem op de verkeerde plek, vroeger had je voor zulke voeten gewoon Quick
Ze hadden het er toen bij VI over dat het een bepaald ontwerp Nike schoen was met een nop voor hem op de verkeerde plek, vroeger had je voor zulke voeten gewoon Quick
Want die nop zat aan de binnenkant?
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down. Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down. I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
Wijnaldum toch niet op de bank na al die goede wedstrijden
Dat was echt verschrikkelijk ja. Iedereen stond stil. En ieder schot van Twente zat er ook zo'n beetje in. Heel typerend voor dat seizoen (en soms ook nog dit seizoen).
Ik ben zondag vooral bang voor Chadli. Die kan in zijn eentje de hele wedstrijd beslissen. Verder is Tadic sterk, maar is wel meer een dienende teamspeler, niet zozeer individueel beslissend.
Beter. Krijg net een uitnodiging voor een business lounge plek voor psv-twente.
Bier en bitterballen!
Op vrijdag 7 december 2012 19:56 schreef Lemming22 het volgende: Dat was echt verschrikkelijk ja. Iedereen stond stil. En ieder schot van Twente zat er ook zo'n beetje in. Heel typerend voor dat seizoen (en soms ook nog dit seizoen).
Ik ben zondag vooral bang voor Chadli. Die kan in zijn eentje de hele wedstrijd beslissen. Verder is Tadic sterk, maar is wel meer een dienende teamspeler, niet zozeer individueel beslissend.
Tadic niet individueel beslissend? Wel man. De acties die die man in huis heeft, en zoveel balgevoel om hem een hoekje in te prikken. Speelde hij maar bij ons.
Tadic niet individueel beslissend? Wel man. De acties die die man in huis heeft, en zoveel balgevoel om hem een hoekje in te prikken. Speelde hij maar bij ons.
Zeker, Twente draait op Chadli en Tadic. Als die niet thuis geven is het heel erg matig.
Ik kijk blijkbaar niet genoeg Twente nu ik zijn statistieken zie Iets van 8 goals, 6 assists. Best een belangrijke speler...
Jezus Christus en Godverdomme. Wat is dat toch met die jonge zwarte gasten en hun Jezus-fascinatie. Jezus en God bedanken voor je debuut. Ik ga toch ook niet God de schuld geven van mijn kut-baan?
Jezus Christus en Godverdomme. Wat is dat toch met die jonge zwarte gasten en hun Jezus-fascinatie. Jezus en God bedanken voor je debuut. Ik ga toch ook niet God de schuld geven van mijn kut-baan?
Ik zie ook liever dat ze gewoon geloven dat ze het zelf gedaan hebben....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Hij ziet Advocaat en Cocu als god en jezus, niks mis mee.
Dat was een hele vreemde bewering gezien het feit dat de gemeente juist drie ton per jaar overhoudt aan de deal met PSV ipv dat het de gemeente geld kost. Dus ik kan niet helemaal plaatsen wat Aad vertelde.
Dat was een hele vreemde bewering gezien het feit dat de gemeente juist drie ton per jaar overhoudt aan de deal met PSV ipv dat het de gemeente geld kost. Dus ik kan niet helemaal plaatsen wat Aad vertelde.
Die opmerking van Aad zal in financiële zin waarschijnlijk niet geklopt hebben maar hij gaf wel even aan waar de prioriteiten van de gemeente volgens hem liggen
Die opmerking van Aad zal in financiële zin waarschijnlijk niet geklopt hebben maar hij gaf wel even aan waar de prioriteiten van de gemeente volgens hem liggen
Nouja waar de gemeente dus op bezuinigd. Want PSV geld komt niet uit de begroting, die subsidies wel
En part of the deal was dat PSV juist meer maatschappelijke wijkprojecten zou opzetten, wat ze ook gedaan hebben via PSV in the community.
Ja dus ik vind het allemaal maar vreemd. Misschien dat PSV anderssoortige projecten doet dan die waar Aad aan mee deed.
Ja dus ik vind het allemaal maar vreemd. Misschien dat PSV anderssoortige projecten doet dan die waar Aad aan mee deed.
Aadje 'huihuil' de Mos. Heb ooit één keer met hem gefitnest. Arrogante lul. #huilendopdehometrainer
Mja, als ik dit gewoon objectief bekijk dan zie ik hier geen verzameling voetballers in die eventjes van Twente winnen. Het gemis van Bommel en Mertens lijkt me ook erg groot.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Mja, als ik dit gewoon objectief bekijk dan zie ik hier geen verzameling voetballers in die eventjes van Twente winnen. Het gemis van Bommel en Mertens lijkt me ook erg groot.
Vooraf leek het me de makkelijkste wedstrijd van de 3, maar dat was wel met volledige selectie. Bommel en Mertens zijn zeker thuis superbelangrijk. Al lopen er hier figuren rond die stellen dat Hutchinson ongeveer net zo goed is als Bommel
Dat was beschamend idd, maar lijkt me incidenteel.
De uitslag wel, de voornaamste reden waarom die tot stand kwam niet: compleet falende verdediging. Dan loop je vroeg of laat een keer tegen zo'n uitslag aan. Verwacht dit seizoen ook nog wel een keer een afstraffing al zou het wel erg toevallig zijn als het weer tegen Twente was natuurlijk...
Afgelopen 2 wedstrijden waren uit, thuis tegen Vitesse speelde PSV goed. Thuis speelt PSV altijd goed, ik denk dat die 3 punten in Eindhoven blijven. Ondanks dat PSV al een tijd toppers verliest.
Afgelopen 2 wedstrijden waren uit, thuis tegen Vitesse speelde PSV goed. Thuis speelt PSV altijd goed, ik denk dat die 3 punten in Eindhoven blijven. Ondanks dat PSV al een tijd toppers verliest.
Laatste stonden jullie thuis toch met 2-0 achter tegen willen 2. Dus dat altijd goed valt wel mee. Ben echt benieuwd naar morgen. Twente speelt erg matig dus lijkt me dat psv wel moet winnen. Denk een kleine overwinning of een gelijk spel.
Laatste stonden jullie thuis toch met 2-0 achter tegen willen 2. Dus dat altijd goed valt wel mee. Ben echt benieuwd naar morgen. Twente speelt erg matig dus lijkt me dat psv wel moet winnen. Denk een kleine overwinning of een gelijk spel.
Over het algemeen speelt PSV thuis top, ondanks 0-2 achter, wist PSV toch met 3-2 te winnen. Domineerde de hele wedstrijd, dus het klopt wel wat ik zeg
Ik heb er wel ontzettend zin in, het is in ieder geval een beladen en (vooraf) spannende wedstrijd, zou vandaag niet echt zin hebben in een wedstrijd tegen een degradatiekandidaat of zo. Wel ben ik bang dat we verliezen, met 0-1...
Op zondag 9 december 2012 11:46 schreef ZuidGrens het volgende: Ik heb er wel ontzettend zin in, het is in ieder geval een beladen en (vooraf) spannende wedstrijd, zou vandaag niet echt zin hebben in een wedstrijd tegen een degradatiekandidaat of zo. Wel ben ik bang dat we verliezen, met 0-1...
Op zondag 9 december 2012 11:46 schreef ZuidGrens het volgende: Ik heb er wel ontzettend zin in, het is in ieder geval een beladen en (vooraf) spannende wedstrijd, zou vandaag niet echt zin hebben in een wedstrijd tegen een degradatiekandidaat of zo. Wel ben ik bang dat we verliezen, met 0-1...
Vandaag PSV- Twente. Heb veel vertrouwen in de Tukkers want PSV treedt aan zonder Willems, Van Bommel, Toivonen en Mertens. Drie x op rij een nederlaag dus. De pleuris gaat weer uitbreken in die provinciestad.
Op zondag 9 december 2012 13:10 schreef Oldie57 het volgende: Vandaag PSV- Twente. Heb veel vertrouwen in de Tukkers want PSV treedt aan zonder Willems, Van Bommel, Toivonen en Mertens. Drie x op rij een nederlaag dus. De pleuris gaat weer uitbreken in die provinciestad.
Vanmiddag gaat Hutch de kans krijgen om te laten zien wat hij tegen een echte tegenstander kan op het middenveld. Mark my words, man of the match-materiaal.
Op zondag 9 december 2012 13:50 schreef Hoppahoppa het volgende: Vanmiddag gaat Hutch de kans krijgen om te laten zien wat hij tegen een echte tegenstander kan op het middenveld. Mark my words, man of the match-materiaal.
Hutchinson is op het middenveld idd geweldig. Wel jammer dat Manolev dan weer moet spelen tegen Chadli..
Hutchinson is op het middenveld idd geweldig. Wel jammer dat Manolev dan weer moet spelen tegen Chadli..
Ach, gewoon een keer het initiatief nemen. Laat Chadli maar achter Manolev aanlopen.
Op zondag 9 december 2012 13:50 schreef Hoppahoppa het volgende: Vanmiddag gaat Hutch de kans krijgen om te laten zien wat hij tegen een echte tegenstander kan op het middenveld. Mark my words, man of the match-materiaal.
Verwacht eigenlijk een vrij simpele overwinning voor PSV. Kwalitatief hebben ze meer in huis dan Twente en ze zullen er vol op gaan. Bij Twente zal Chadli nog niet het verschil kunnen maken na er een tijd uit geweest te zijn en Fer is ook nog niet op zijn oude niveau. Tadic is ook niet meer zo beslissend dan in het begin van het seizoen. Voor de overige spelers bij Twente hoef je niet echt bang te zijn, veel middelmaat.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
Nee, maar blijft toch schrikken als je het daadwerkelijk ziet staan Tegen beter weten in hoop je toch nog op een jeugdspelertje of een stiekeme wereldaankoop
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Nee, maar blijft toch schrikken als je het daadwerkelijk ziet staan Tegen beter weten in hoop je toch nog op een jeugdspelertje of een stiekeme wereldaankoop
Ik snap de keuze wel. Depay heeft niet echt iets laten zien in zijn paar laatste wedstrijden. Narsingh en Lens meer, hoewel die ook niet in blakende vorm steken.
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende: We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
Ik verwacht eerlijk gezegd ook niet dat hij gaat spelen. Of de verdediging moet weer eens door het ijs zakken.
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende: We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
Op zondag 9 december 2012 15:32 schreef Sj0rSz het volgende: Ik verwacht eerlijk gezegd ook niet dat hij gaat spelen. Of de verdediging moet weer eens door het ijs zakken.
Tuurlijk. Maar meestal speel je dan eerst een wedstrijdje bij Jong PSV.
Pieters op de bank, Advocaat is gek. Tegen Ajax forceerde hij al met Mertens, Willems en Bommel terwijl die gewoon niet fit genoeg waren. Geef Pieters eerst ff wat meer tijd bij Jong PSV alsjeblieft.
Ik denk dat Pieters gewoon als laatste reserve erbij is om weer "bij" de groep te zijn en om wat ervaring te brengen. Denk niet dat het plan is hem te laten spelen.
Laat hem dan lekker mee gaan als je dat zo graag wil en daarna op de tribune gaan zitten en zet Brenet lekker op de bank. Ik denk dat die er meer aan heeft en dat Advocaat aan hem ook meer heeft. We hebben nu geen enkele back op de bank zitten die kan spelen.
Op zondag 9 december 2012 16:01 schreef stoeltafel het volgende: Hoe slecht is de jeugd dan wel niet? Kan toch niet. Ook lekker dat Depay weer op de bank zit. PSV lijkt alles te doen om geen jeugd optie stellen.
Inderdaad. Heeft PSV echt niks beters in de jeugd rondlopen dan Bouma?
Inderdaad. Heeft PSV echt niks beters in de jeugd rondlopen dan Bouma?
Bouma is gewoon derde linksback. En Willems had vanuit de jeugd moeten komen maar is gelijk voor het grote werk gegooid
Onbegrijpelijk dat Narsingh bijna de hele eerste helft vanaf links speelt. TOTAAL geen dreiging. Pas toen hij op rechts ging lopen eventjes, toen kwam er dreiging van hem.
Goede wedstrijd. Matavz goed, Manolev goed. Wie had dat verwacht?
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
Topwedstrijd gezien Veel druk, Twente niet laten opbouwen. Mooie aanvallen, de 2e had wel eerder mogen vallen maar uiteindelijk is 3-0 een nette uitslag
Op zondag 9 december 2012 18:28 schreef StijnDa het volgende: Topwedstrijd gezien Veel druk, Twente niet laten opbouwen. Mooie aanvallen, de 2e had wel eerder mogen vallen maar uiteindelijk is 3-0 een nette uitslag
Ik vond het niet top, opbouwend niet zo geweldig, wel een verdiende overwinning gezien de kansen
Twente speelde wel erg dramatisch hoor. Die hebben he-le-maal niks laten zien.
Dat dus. Snap niet hoe je kan zeggen dat je een topper hebt gezien. PSV was goed en heeft terecht gewonnen, maar dat komt ook voornamelijk omdat Twente weer dramatisch speelde.
Mede door... De druk van PSV. PSV zat er gewoon bovenop in de opbouw van Twente, wordt erg lastig zonder ruimte.
Mja, je hebt deels gelijk. Maar Tadic en Chadli die niet voorbij Manolev en Bouma komen zegt mij persoonlijk meer over die eerste twee dan over de laatste twee.
Dat dus. Snap niet hoe je kan zeggen dat je een topper hebt gezien. PSV was goed en heeft terecht gewonnen, maar dat komt ook voornamelijk omdat Twente weer dramatisch speelde.
Verdiensten van PSV hè. Vastzetten, aftroeven en geen man die niet inzet toont. Dan win je op deze manier.
Ik vond het niet top, opbouwend niet zo geweldig, wel een verdiende overwinning gezien de kansen
Vind dat er ook niet zo goed gevoetbald werd. Psv niet super, Twente volstrekt waardeloos. Wel eindelijk weer eens een belangrijke wedstrijd gewonnen Duurde ook weer veel te lang voordat de wedstrijd beslist was, met wederom Wijnaldum in een negatieve hoofdrol (damn, hoeveel kansen wil die jongen krijgen?).
Uiteindelijk wel zeer terecht gewonnen, dus mooi weekendje!
Op zondag 9 december 2012 19:00 schreef tompsv18 het volgende: Gewoon met Strootman, Van Bommel en Hutchinson op het middenveld spelen. Strootman dan als vooruitgeschoven middenvelder. Wil ik wel eens zien.
Ja, al speelde Wijnaldum gewoon een prima wedstrijd als je de gemiste kansen niet in ogenschouw neemt.
Je bent gewoon een stevige kandidaat als je dit soort wedstrijden zakelijk wint. Benieuwd of de jaarlijkse vrije val na de winterstop dit seizoen er eindelijk uit is gehaald.
Op zondag 9 december 2012 19:07 schreef Buitendam het volgende: Hutchinson is een PSV waardige middenvelder. Als er een contract is wat brands moet verlengen is dat het wel.
Ik heb speciaal een beetje op hem gelet ivm de vriendschap met de voorzitter van zijn fanclub Hoppahoppa, verdedigend redelijk, aanvallend/opbouwend brengt hij echt te weinig voor een middenvelder, teveel tikkie terug tikkie breed of balverlies.
Ik heb speciaal een beetje op hem gelet ivm de vriendschap met de voorzitter van zijn fanclub Hoppahoppa, verdedigend redelijk, aanvallend/opbouwend brengt hij echt te weinig voor een middenvelder, teveel tikkie terug tikkie breed of balverlies.
Ik vind dat ie wel genoeg brengt. Goed aanwezig en vaak positief. Fel in duels ook.
Tja Twente is ook niet in vorm maar net als wat Ajax deed deed PSV nu bij Twente, zoveel druk zetten dat ze ook niet in het spel konden komen. Verdiensten van PSV.
Sowieso had ik het idee dat Chadli nog niet fit was en te vroeg gebracht werd en Tadic werd redelijk gedekt.
Op zondag 9 december 2012 19:07 schreef Buitendam het volgende: Hutchinson is een PSV waardige middenvelder. Als er een contract is wat brands moet verlengen is dat het wel.
Is toch onlangs verlengt? Met een salaris tegen ons salaris plafond aan...
En ik roep het al een aantal seizoenen dat die jongen goed is voor PSV.
Goede wedstrijd van PSV, zo fel gespeeld terwijl er van Twente veel niet thuis gaven. De wil om te winnen was er absoluut, in tegenstelling tot vorige week. Manolev speelde opvallend goed, Matavz ook goed, Strootman motm, Wijnaldum ook behoorlijk, maar als je 3 100% kansen mist, haal je gewoon geen voldoende. Narsingh erg matig, voerde zijn acties keer op keer te ver door en liep zich steeds vast. Had van mij wel gewisseld mogen worden voor Depay.
Nou ben ik benieuwd of er nog mensen zijn die zeggen dat Strootman nooit goed speelt in toppers. Hij had zowat in zijn eentje Fer, Janssen en Tadic in bedwang
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende: Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-) Mag hij Messi bedienen :D
Op zondag 9 december 2012 19:59 schreef Doublepain het volgende: Nou ben ik benieuwd of er nog mensen zijn die zeggen dat Strootman nooit goed speelt in toppers. Hij had zowat in zijn eentje Fer, Janssen en Tadic in bedwang
Vond hem ook opbouwend niet sterk, verdedigend deed hij het wel goed samen met Hutchinson, maar ze missen beiden de finesse om aanvallend goed te zijn en Wijnaldum die mist eigenlijk alles
Vond hem ook opbouwend niet sterk, verdedigend deed hij het wel goed samen met Hutchinson, maar ze missen beiden de finesse om aanvallend goed te zijn en Wijnaldum die mist eigenlijk alles
Dit. Jammer dat hij niet wil verlengen.
Hij stoort geweldig op het middenveld, verovert veel ballen en speelt elke aanvallende middenvelder uit de wedstrijd. Vervolgens levert hij de bal in bij een speler die op een positie op het veld staat waar hij meer ruimte voor zich heeft. Hutch is vergelijkbaar met Vogel, alleen technisch wat beter en een meester in ballen in een kluts voor zich te winnen. Ik vind het ongelooflijk dat er mensen zijn die niet zien hoe goed hij op het middenveld is.
Dan heb je slecht opgelet. Gewoon GEEN balverlies vandaag en die tikkies opzij of terug zijn steeds naar mensen die er beter voor staan, de bal die vervolgens volgt is steevast aanvallend.
Op zondag 9 december 2012 20:32 schreef ZuidGrens het volgende: Haha, zagen jullie vandaag die kerel die naar het uitvak deed alsof ie aan het trommelen was?
Op zondag 9 december 2012 20:32 schreef ZuidGrens het volgende: Haha, zagen jullie vandaag die kerel die naar het uitvak deed alsof ie aan het trommelen was?
Die kale ja, was mooi ja. Was dezelfde vent die 2 wedstrijden terug de halve tribune afstruinde op zoek naar degene die bier over zn kop had gegooid
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Mijn maten en ik hebben drie stoelen op Vak J bij elkaar met de ene stoel onder. We wisselen die plek af. Laat die plek net langs een irritante limburger die constant de andere club groot praat en links een Opaatje die je half niet kan verstaan
Hahaha ja die kale die zit voor me, kon de humor er wel van inzien.
You should read your Bible, sirs. You'll find all types of weird shit in there. Like, did you know Jesus was a Jew?
Ja, al speelde Wijnaldum gewoon een prima wedstrijd als je de gemiste kansen niet in ogenschouw neemt.
Dan zie je wat het verschil is, Toivonen heeft veel meer rendement daar
Die gaat wel iets koelbloediger om met zijn kansen ja.
Wijngum moet heel snel grote stappen gaan maken anders staat hij er zodra Toyboy fit is meteen weer naast.
Dat gaat sowieso wel gebeuren
Het is maar afwachten in hoeverre hij in staat zal zijn zijn vorm van de laatste weken dat hij speelde zal kunnen vasthouden. Basisspeler, tuurlijk. Maar ik krijg een beetje de indruk dat Toivonen in de ogen van bepaalde mensen een ongelofelijke topper is. Toivonen kon ook in de slechte wedstrijden tegen bijv. Utrecht, Dnjepr en Roda (5-0 gewonnen, maar was nog steeds een slechte wedstrijd) amper imponeren. Het is dus zeker niet zo dat PSV met Toivonen opeens zoveel beter gaat worden.
Toivonen is overigens niet veel beter met het afmaken van kansen. Dat werd wel bewezen toen hij in de spits stond. Dat hij dat beter doet dan Wijnaldum, zegt natuurlijk niet zoveel. Verder zou het zomaar kunnen dat hij betrokken is geweest bij betere wedstrijden. Maar toen Wijnaldum nog een beter moyenne had dan Toivonen, stonden de sterke punten van Toivonen natuurlijk nog steeds overeind.
Het is maar afwachten in hoeverre hij in staat zal zijn zijn vorm van de laatste weken dat hij speelde zal kunnen vasthouden. Basisspeler, tuurlijk. Maar ik krijg een beetje de indruk dat Toivonen in de ogen van bepaalde mensen een ongelofelijke topper is. Toivonen kon ook in de slechte wedstrijden tegen bijv. Utrecht, Dnjepr en Roda (5-0 gewonnen, maar was nog steeds een slechte wedstrijd) amper imponeren. Het is dus zeker niet zo dat PSV met Toivonen opeens zoveel beter gaat worden.
Toivonen is overigens niet veel beter met het afmaken van kansen. Dat werd wel bewezen toen hij in de spits stond. Dat hij dat beter doet dan Wijnaldum, zegt natuurlijk niet zoveel. Verder zou het zomaar kunnen dat hij betrokken is geweest bij betere wedstrijden. Maar toen Wijnaldum nog een beter moyenne had dan Toivonen, stonden de sterke punten van Toivonen natuurlijk nog steeds overeind.
Toen Toivonen fit was draaide de aanval van PSV (en dan doel ik metname op de aanvoer van de zijkanten) veel minder. Daardoor kreeg hij veel minder 100% kansen dan Wijnaldum nu. Toch scoorde Toivonen meer.
Toivonen is zeker geen topvoetballer. Hij is zeer beperkt in vrijwel elk opzicht. Maar afmaken kan hij, hij is ongelooflijk cool en is samen met de Jong van Ajax zo'n beetje de beste kopper in de eredivisie.
Wijnaldum moet volwassen worden en zich zo langzamerhand gaan beseffen dat dit hem niet gaat worden. Ik ben lang in hem blijven geloven, maar hij blijft het verknallen. Misschien richten op de rechtsbuiten, of verkassen naar Heerenveen ofzo.
Toen Toivonen fit was draaide de aanval van PSV (en dan doel ik metname op de aanvoer van de zijkanten) veel minder. Daardoor kreeg hij veel minder 100% kansen dan Wijnaldum nu. Toch scoorde Toivonen meer.
Toivonen is zeker geen topvoetballer. Hij is zeer beperkt in vrijwel elk opzicht. Maar afmaken kan hij, hij is ongelooflijk cool en is samen met de Jong van Ajax zo'n beetje de beste kopper in de eredivisie.
Wijnaldum moet volwassen worden en zich zo langzamerhand gaan beseffen dat dit hem niet gaat worden. Ik ben lang in hem blijven geloven, maar hij blijft het verknallen. Misschien richten op de rechtsbuiten, of verkassen naar Heerenveen ofzo.
Dit seizoen krijgt hij een kans op 10, geef het hem dan ook. Ik ga hem pas weer beoordelen in mei
Dit seizoen krijgt hij een kans op 10, geef het hem dan ook. Ik ga hem pas weer beoordelen in mei
Ik vind dat je een speler niet na 2 of 3 wedstrijden moet afserveren, maar hij heeft nu al meer dan 10 wedstrijden op die positie gespeeld (inclusief voorbereiding) en vorig jaar ook al een paar keer. Hij heeft pas een enkele keer een 7 gescoord, maar meestal is het gewoon onvoldoende.
Je moet een keer conclusies trekken, anders worden het Rutten-praktijken. Geen enkele speler bij geen enkele club krijgt een heel seizoen om zich te bewijzen.
Die gaat wel iets koelbloediger om met zijn kansen ja.
Wijngum moet heel snel grote stappen gaan maken anders staat hij er zodra Toyboy fit is meteen weer naast.
Die jongen is zo hopeloos uit vorm dat die bij minuut 1 van toivonen op de bank zit. Wat mij betreft mag Mertens het eens op de plek van Wijnaldum proberen.
Het grootste verschil is dat je Toivonen kon aanspelen met z'n rug naar het doel van de tegenstander en dat kan bij Wijnaldum niet.
Maar dat doet dit PSV niet meer dan de andere clubs die kans maken op het kampioenschap. PSV kan kampioen worden maar het zou mij niet verbazen als ze gewoon weer 3e worden.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
Maar dat doet dit PSV niet meer dan de andere clubs die kans maken op het kampioenschap. PSV kan kampioen worden maar het zou mij niet verbazen als ze gewoon weer 3e worden.
Uiteraard. Alhoewel imo PSV dat natuurlijk wel doet En volgens de ajacieden hoort Ajax daar thuis. Soit. No biggy.
Omdat het totaal misplaatste arrogantie is, nadat je al jaren geen kampioen meer bent geworden.
Een PSV met deze selectie hoort om het kampioenschap te spelen. Dat staat los van voorgaande jaren, omdat er teams om je heen verzwakt zijn, en PSV sterker is.
Uiteraard. Alhoewel imo PSV dat natuurlijk wel doet En volgens de ajacieden hoort Ajax daar thuis. Soit. No biggy.
Maar volgens mij vinden veel PSVers dat misplaatste arrogantie van de Ajacieden, alhoewel de Ajacieden na de afgelopen 2 kampioenschappen iets meer recht van spreken hebben.
Hopelijk kan Dries zijn woorden wel een keer waar maken, want dat mist PSV de afgelopen jaren. Vooral grootspraak maar op het moment dat het er toe doet niet thuisgeven.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
Maar volgens mij vinden veel PSVers dat misplaatste arrogantie van de Ajacieden, alhoewel de Ajacieden na de afgelopen 2 kampioenschappen iets meer recht van spreken hebben.
Hopelijk kan Dries zijn woorden wel een keer waar maken, want dat mist PSV de afgelopen jaren. Vooral grootspraak maar op het moment dat het er toe doet niet thuisgeven.
Arrogantie heeft vaak met verschillende dingen te maken. Niet door te vinden dat je eigen club bovenaan moet staan. Zou zelfs raar zijn als je dat niet wil/vindt ..
Maar zo veel zegt Driesje toch niet verkeerd? Snap t niet helemaal.
Het is natuurlijk een momentopname en ik kan me goed voorstellen dat PSV mét die twee ook gewonnen had gisteren. Maar ik moet zeggen dat ik (ondanks dat Narsingh niet goed speelde) het eigenlijk wel een verademing vond om iemand op link te zien spelen die gewoon op de flank bleef staan, hard werkte, probeerde zoveel mogelijk aanspeelbaar te zijn en áltijd mee terugverdedigde. Dat is voor het team veel belangrijker dan momentenvoetballer Mertens, die in zijn eentje wel de wedstrijd kan openbreken, maar aan de andere kant ook héél vaak onzichtbaar is waardoor er niet over de linkerflank gespeeld kan worden.
Goed punt. Dat niet meeverdedigen is knap irritant. Je ziet 'm thuis wel jagen, maar bij uitwedstrijden is het vaak erg passief.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
Op maandag 10 december 2012 12:14 schreef Lyrebird het volgende: Goed punt. Dat niet meeverdedigen is knap irritant. Je ziet 'm thuis wel jagen, maar bij uitwedstrijden is het vaak erg passief.
Hebben er meer een handje van. Wat dat betreft mis ik toivonen niet. Dat is het enige waar Wijnaldum hem de baas mee is.
Voetbalzone.nl @voetbalzonenl De aanklager betaald voetbal wil Donovan Deekman (Sparta) 2 duels schorsen nav zijn rode kaart tegen Excelsior.
Nou, die speler van Excelsior had alleen maar wat organen kunnen scheuren of weet ik wat. Bij Hoessen had het hoofd eraf kunnen vliegen, niet zo gek dus..
Dat hij wat goals scoort komende vanaf het middenveld, maakt hem niet een koele afmaker. Dat is hij gewoon niet. Hij werd juist om die reden ook meer naar achteren gezet. Als spits miste hij kans op kans. Wel een goede kopper inderdaad. Wijnaldum en Toivonen zijn natuurlijk ook heel andere voetballers, dus het is lastig om de verwijtbaarheid van het missen van kansen te vergelijken. Eigenlijk vind ik dat ook helemaal niet zo belangrijk. Net als dat Lens een veel betere spits is dan Matavz, hoewel hij misschien minder scoort (hoewel ik daar nog niet zeker van ben wanneer ze beiden fit zijn), vind ik Toivonen de betere keus door de rol die hij heeft in het veld, de kracht die hij brengt en de dominatie die je daarmee kan krijgen. Maar ik weet niet of Toivonen überhaupt in de positie was gekomen voor de kansen die WIjnaldum kreeg. Ik heb het idee van niet, daar Toivonen meer met zijn gewicht en kracht werkt, en dus dieper de 16 in gaat voor het krijgen van kansen.
quote:
Dit wordt altijd snel geroepen over spelers. Zelfs over Kluivert dat als hij een goede knie had, maar bij Heerenveen moest gaan kijken (terwijl hij in dat geval gewoon een wereldtopper was).
Ik vond Wijnaldum gisteren eigenlijk best goed spelen, afgezien van de gemiste kansen. Een van de voornaamste kritieken die hij kreeg, was dat het een blind paard is. Gisteren leek hij toch met een idee te spelen. Dat hij dan niet altijd de goede keuzes maakt, ok. Maar het kwam er toch best goed uit.
Het eea is in zowel positieve als negatieve zin ook afhankelijk van de omgeving natuurlijk.
Overigens hoop ik dt Advocaat snapt dat Manolev gewoon een betere rechtsback is dan Hutchinson, en dat Hutchinson een prima middenvelder is, en alleen daarvoor bruikbaar is.
Voetbalzone.nl @voetbalzonenl De aanklager betaald voetbal wil Donovan Deekman (Sparta) 2 duels schorsen nav zijn rode kaart tegen Excelsior.
Inderdaad belachelijk. Als je hem rood geeft voor het staan op zijn tegenstander, moet je hem daarvoor straffen, en niet meenemen dat hij evt. wel probeerde over zijn tegenstander heen te springen.
Ik vind Wijnaldum aanvallend eigenlijk best ok - loopt vaak met een idee te voetballen. Verdedigend vind ik 'm te vaak achter de feiten aanlopen, maar inderdaad beter dan Toivonen, die wat dat betreft helemaal niet meedoet.
Het zit MI mentaal niet goed met Wijnaldum. Laat zich te gemakkelijk van de bal afzetten, terwijl hij niet de slapste is. Neem een voorbeeld aan Hutchinson, die echt niet breder is, maar wel bijna ieder duel wint. Gewoon een kwestie van op het juiste moment je lichaam erin zetten.
Manolev was gewoon degelijk. Verdedigend zag het er bijna altijd goed uit (liet zich een of twee keer verrassen door Chadli), aanvallend niet bijzonder, maar ook niet gek. Als hij altijd zo speelt, zie ik niet in waarom hij op de tribune of bank zou moeten zitten.
Het zit MI mentaal niet goed met Wijnaldum. Laat zich te gemakkelijk van de bal afzetten, terwijl hij niet de slapste is. Neem een voorbeeld aan Hutchinson, die echt niet breder is, maar wel bijna ieder duel wint. Gewoon een kwestie van op het juiste moment je lichaam erin zetten.
Dit is echt te makkelijk. Iemand die niet breed is, hoeft niet zwak te zijn. Sowieso is Hutch een stuk groter dan Gini. Maar hij is ook gewoon een stuk sterker. Er zit geen greintje vet aan, het is allemaal spier. Edison Méndez had dat ook. Klein ventje, maar wel sterk. Dat je niet zo breed en zwaar bent als bijv. Davids of Seedorf hoeft niet te betekenen dat je slap bent. Hutch is ook duidelijk altijd gewend om fysiek te spelen, terwijl Wijnaldum het altijd meer van het voetbal moet hebben. Nu kun je zeggen dat hij daardoor slechter is in fysieke duels, wat deels ook wel het geval zou kunnen zijn. Maar er is natuurlijk ook een reden dat hij zich is gaan richten op het voetbal en Hutch meer de fysieke werker is.
Advocaat: voorstander van spelen op maandagavond na donderdagwedstrijd
10 december 2012
In het Algemene Dagblad laat Dick Advocaat weten er een voorstander van te zijn om na een Europa League wedstrijd op donderdag pas weer op maandagavond voor de competitie te spelen. 'Prima, laat het maar uitwerken zou ik zeggen. Als je op donderdag voor de Europa League speelt, moet je er in het weekeinde alweer staan. Maar twee dagen rust is te weinig, zo merk ik aan mijn spelers. De maandagavond zou een heel goed alternatief zijn. Ik ben er een voorstander van.'
Als dat gaat gebeuren is het exit seizoenskaart bij mij.
misplaatste arrogantie is al praten over de kaartverdeling van deen EL finale, zonder enige voorbehoud.
gewoon een fatsoenlijk toernooi van maken, meteen knock out. Dan is er veel meer prijzengeld en heb je wat minder wedstrijden. En is het meteen interessant.
Lijkt mij ook leuker, bij alle toernooien trouwens. Ook Europa Cup 2 mag terug van mij. Bazentoernooi was dat. Als je als schraal clubje de beker pakte kon je daar ook soms nog wel een paar rondes verder komen
Maar alles knockout is veel beter inderdaad. Scheelt wat wedstrijden en dan zijn alle wedstrijden in ieder geval interessant.
Dat dus. Sowieso is die Mertens een hele rare gast met z'n uitspraken en z'n manier van doen altijd.
Op maandag 10 december 2012 14:56 schreef Rob_La_Chouffe het volgende: Lijkt mij ook leuker, bij alle toernooien trouwens. Ook Europa Cup 2 mag terug van mij. Bazentoernooi was dat. Als je als schraal clubje de beker pakte kon je daar ook soms nog wel een paar rondes verder komen
Maar alles knockout is veel beter inderdaad. Scheelt wat wedstrijden en dan zijn alle wedstrijden in ieder geval interessant.
bovendien is er dan per ronde gewoon meteen meer prijzengeld te verdelen. Al die bonussen voor overwinningen kunnen meteen naar het startgeld en per gewonnen ronde.
Manolev was gewoon degelijk. Verdedigend zag het er bijna altijd goed uit (liet zich een of twee keer verrassen door Chadli), aanvallend niet bijzonder, maar ook niet gek. Als hij altijd zo speelt, zie ik niet in waarom hij op de tribune of bank zou moeten zitten.
Eens. Chadli kwam er niet aan te pas op een enkel moment na. Aaanvallend heeft Manolev ook een paar aardige dingen gedaan. Natuurlijk blijft het een clown en maakt hij soms scharen waar alleen de bal van in de war raakt, maar hij speelde gewoon degelijk. Zeker niet minder dan Hutch als die back staat.
Hetzelfde geldt trouwens voor Bouma. Ook een degelijke wedstrijd.
[ Bericht 0% gewijzigd door Hoppahoppa op 10-12-2012 15:35:02 ]
Het is beide misplaatste arrogantie. Het ene sluit het andere niet uit hoor.
Ik vind dat er nogal een verschil zit voor de titel gaan, en eerste gestaan hebben en weer eerste staan. Dan al moeilijk te doen over een wedstrijd waar je voorlopig nog niet eens zicht op hebt
Op maandag 10 december 2012 15:59 schreef tompsv18 het volgende: KNVB heeft de aanvangstijden voor de tweede seizoenshelft bekendgemaakt. Hier een overzicht voor PSV:
Dat dus. Sowieso is die Mertens een hele rare gast met z'n uitspraken en z'n manier van doen altijd.
Nou en?
Is er echt iemand die het wat kan verrotten wat een half tamme voetballer al dan niet van jouw favoriete club te melden heeft op zijn sociale media account? Ik mag toch hopen dat werkend Nederland wel wat beters te doen heeft dan zich druk te maken om die kleine tandenfee En nou ophouden met janken.
Is er echt iemand die het wat kan verrotten wat een half tamme voetballer al dan niet van jouw favoriete club te melden heeft op zijn sociale media account. Ik mag toch hopen dat werkend Nederland wel wat beters te doen heeft dan zich druk te maken om die kleine tandenfee En nou ophouden met janken.
Nee, het is nog altijd leuk om over het spelletje te praten, beetje tactieken door te nemen etc. Maar om nou users in het PSVtopic duidelijk te gaan maken dat hun kleine Driesje echt de raarste van het stel is dan kun je beter gaan posten in het Shownieuws subforum met alle andere Carlo en Irene idolaten.
Nee, het is nog altijd leuk om over het spelletje te praten, beetje tactieken door te nemen etc. Maar om nou users in het PSVtopic duidelijk te gaan maken dat hun kleine Driesje echt de raarste van het stel is dan kun je beter gaan posten in het Shownieuws subforum met alle andere Carlo en Irene idolaten.
Het wordt anders wel door een PSV-user gepost. Ik reageer er gewoon op. Maar we zullen voortaan aan jou vragen waar we het over mogen hebben, goed?
Na de serie goede wedstrijden (qua punten dan iig) die is neergezet was ik erg benieuwd naar het blokje toppers dat PSV de afgelopen weken heeft moeten bestrijden. Eindelijk zou er meer duidelijkheid komen over hoe we er nu precies voorstaan, of er een meer dan serieuze kampioenskans is. Niets is minder waar, helaas. We zijn eigenlijk geen steek opgeschoten, behalve dat 3 punten uit deze drie wedstrijden wat mager is.
- Vitesse-thuis: Wedstrijd die we 'gewoon' hadden moeten winnen als we net wat efficiënter waren geweest. -Ajax-uit: Wedstrijd die je kan verliezen. Vind wel dat Advocaat hier behoorlijk gefaald heeft, door volkomen de verkeerde tactiek te hanteren. Waarom in godsnaam zo'n laffe terughoudende tactiek, en waarom überhaupt de tactiek zo drastisch veranderen in een uitwedstrijd? Totaal niet nodig wat mij betreft. Door de gekozen tactiek kwam onze slechtste kant naar boven en bij Ajax kwam precies hetgeen aan bod waar ze goed in zijn. De wedstrijd had net zo goed omgekeerd kunnen verlopen, of in ieder geval dichter bij elkaar kunnen liggen. Uiteindelijk zeer verdiend verloren. - Twente-thuis: Ondanks het voetbal dat niet zo denderend was volkomen verdiend gewonnen, tegen weliswaar een onthutsend zwak Twente.
De verdedigende minkukels die we hebben zal altijd voor gevaar blijven zorgen, vooral als we vergeten de wedstrijd snel te beslissen. Ik had gehoopt en verwacht dat een aantal jongens (zoals Mertens, Strootman) mentaal al wat verder waren, waardoor we ook moeilijke wedstrijden wat beter kunnen eindigen. Dat valt me nog wat tegen. Aanvallend loopt het verder behoorlijk, met wel weer de kanttekening dat er aanvallend veel te weinig uit de verdediging komt.
Uiteindelijk had ik natuurlijk graag al wat meer duidelijkheid gehad en ik kom dan ook niet veel verder dan: We hebben absoluut een grote kans op het kampioenschap, maar we zijn er nog lang niet en het zal nog absoluut moeten verbeteren. Ik zie het namelijk ook weer zo gebeuren dat we in een slechte flow komen, als de tegenstanders ons (in uitwedstrijden) onder druk gaan zetten. Wat jullie? Hebben jullie er veel vertrouwen in dit jaar? Gaan we eindelijk weer eens een titel pakken?
Op maandag 10 december 2012 20:22 schreef vivelafete het volgende: Na de serie goede wedstrijden (qua punten dan iig) die is neergezet was ik erg benieuwd naar het blokje toppers dat PSV de afgelopen weken heeft moeten bestrijden. Eindelijk zou er meer duidelijkheid komen over hoe we er nu precies voorstaan, of er een meer dan serieuze kampioenskans is. Niets is minder waar, helaas. We zijn eigenlijk geen steek opgeschoten, behalve dat 3 punten uit deze drie wedstrijden wat mager is.
- Vitesse-thuis: Wedstrijd die we 'gewoon' hadden moeten winnen als we net wat efficiënter waren geweest. -Ajax-uit: Wedstrijd die je kan verliezen. Vind wel dat Advocaat hier behoorlijk gefaald heeft, door volkomen de verkeerde tactiek te hanteren. Waarom in godsnaam zo'n laffe terughoudende tactiek, en waarom überhaupt de tactiek zo drastisch veranderen in een uitwedstrijd? Totaal niet nodig wat mij betreft. Door de gekozen tactiek kwam onze slechtste kant naar boven en bij Ajax kwam precies hetgeen aan bod waar ze goed in zijn. De wedstrijd had net zo goed omgekeerd kunnen verlopen, of in ieder geval dichter bij elkaar kunnen liggen. Uiteindelijk zeer verdiend verloren. - Twente-thuis: Ondanks het voetbal dat niet zo denderend was volkomen verdiend gewonnen, tegen weliswaar een onthutsend zwak Twente.
De verdedigende minkukels die we hebben zal altijd voor gevaar blijven zorgen, vooral als we vergeten de wedstrijd snel te beslissen. Ik had gehoopt en verwacht dat een aantal jongens (zoals Mertens, Strootman) mentaal al wat verder waren, waardoor we ook moeilijke wedstrijden wat beter kunnen eindigen. Dat valt me nog wat tegen. Aanvallend loopt het verder behoorlijk, met wel weer de kanttekening dat er aanvallend veel te weinig uit de verdediging komt.
Uiteindelijk had ik natuurlijk graag al wat meer duidelijkheid gehad en ik kom dan ook niet veel verder dan: We hebben absoluut een grote kans op het kampioenschap, maar we zijn er nog lang niet en het zal nog absoluut moeten verbeteren. Ik zie het namelijk ook weer zo gebeuren dat we in een slechte flow komen, als de tegenstanders ons (in uitwedstrijden) onder druk gaan zetten. Wat jullie? Hebben jullie er veel vertrouwen in dit jaar? Gaan we eindelijk weer eens een titel pakken?
Is er ook maar 1 team geweest de laatste jaren die met overmacht, en groots voetbal de landstitel pakte? Das alweer wat jaren geleden. Titelkans schat ik in op 40% voor PSV 35% voor Ajax 25% twente of vitesse
Is er ook maar 1 team geweest de laatste jaren die met overmacht, en groots voetbal de landstitel pakte? Das alweer wat jaren geleden. Titelkans schat ik in op 40% voor PSV 35% voor Ajax 25% twente of vitesse
Ja, PSV in "05/"06. Dat was een seizoen waarin iedereen gewoon wist dat PSV kampioen zou gaan worden.
Kijk eens naar die spelertjes die daar rondlopen joh
waarschijnlijk gaan ze het niet redden, maar zolang Pelle niet geblesseerd raakt hebben ze wel een kleine kans. Twente en Vitesse redden het niet met hun huidige ploeg, die hebben nog wat breedte nodig, wat duidelijk moet worden in de winterstop.
Ajax heeft als voordeel dat ze in elke linie genoeg spelers hebben om te rouleren. PSV heeft dat in feite ook, maar dan moet Advocaat wel durven kiezen om een Depay in de basis te zetten in plaats van een vermoeide Mertens.
Kijk eens naar die spelertjes die daar rondlopen joh
Wat loopt er bij Vitesse en Twente voor bijzonders rond dan boeler? Is gewoon maximaal gelijkwaardig aan Feyenoord hoor. Kijk naar Pelle, kijk naar scorende Immers, Kijk naar Clasie, De Vrij, BMI, Vilhena en Boeitius. Altijd voldoende spelende schaken erbij en een Mathijsen die z'n criticasters zo langzamerhand de mond aan 't snoeren is. Mulder die weer terugkomt van een blessure. Wij doen echt niks onder voor dat Ajax, Twente of Vitesse hoor. En PSV...bitch please. We zagen vorig jaar wel hoe die praatjes uitpakten.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2012 02:15:37 ]
Op dinsdag 11 december 2012 07:24 schreef Chase_Utley het volgende: Ik vind het ook vreemd om Feyenoord uit te vlakken, zeker omdat ze vorig jaar ook nog lang meededen. En op Ajax na krijgen ze alle toppers nog thuis.
Jij denkt dat Feyenoord kampioen wordt? Ze scoren te weinig, en krijgen teveel doelpunten tegen. In de toppers komen ze te kort. Verliezen van Vitesse met 0-1 Met wat mazzel gelijk tegen Ajax (90e minuut) 0-3 tegen PSV 0-3 tegen Twente Er word al jaren geroepen dat je met de toppers winnen geen kampioen wordt, maar dat was in de tijd dat alleen Ajax, PSV en Feijenoord streden om het kampioenschap. Dit jaar mag je Twente en Vitesse ook bij die kandidaten rekenen, die staan immers boven Feijenoord. Feyenoord en Ajax konden vorig seizoen profiteren van het drukke schema van Twente en PSV en daardoor aan het einde van het seizoen punten winst boekten. Nadat PSV klaar was met de beker en de EL hebben ze geen punt meer verloren. Nee, Feyenoord eindigt niet als eerste, leuk jong talentvol team, maar geen kampioensteam. In ieder geval niet dit jaar. Volgend seizoen of het seizoen daarop geef ik ze meer kans, maar dan moeten ze de selectie wel bij elkaar zien te houden.
Wat loopt er bij Vitesse en Twente voor bijzonders rond dan boeler? Is gewoon maximaal gelijkwaardig aan Feyenoord hoor. Kijk naar Pelle, kijk naar scorende Immers, Kijk naar Clasie, De Vrij, BMI, Vilhena en Boeitius. Altijd voldoende spelende schaken erbij en een Mathijsen die z'n criticasters zo langzamerhand de mond aan 't snoeren is. Mulder die weer terugkomt van een blessure. Wij doen echt niks onder voor dat Ajax, Twente of Vitesse hoor. En PSV...bitch please. We zagen vorig jaar wel hoe die praatjes uitpakten.
Kampioenskansen van Feyenoord aub in Feyenoord-topic bespreken. Iedereen hier weet dat feyenoord simpelweg geen kampioen KAN worden.
Waarom? Simpel, er wordt er maar 1 kampioen en dat is PSV.