Ik moest die zin 4 keer lezen en steeds weer naar die foto kijken, denkende...zo erg is het toch niet met die Jaggerquote:Op maandag 31 december 2012 20:25 schreef Ferry_76 het volgende:
Volgens mij gebeurt het niet vaak dat Mick Jagger niet de minst flatteuse op de foto is...:
[ afbeelding ]
Weet je zeker dat het niet haar oma is?quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:12 schreef kvd het volgende:
Het jurkje van JWoww (Jersey Shore) was iets te kort
[ afbeelding ]
I'm surequote:Op woensdag 2 januari 2013 18:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet haar oma is?
What a saggy ass!
quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:12 schreef kvd het volgende:
[ afbeelding ]
:|quote:Op donderdag 13 december 2012 23:02 schreef shiNinG_staR het volgende:
Mila Kunis heeft er wel eens beter uitgezien..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doet me denken aan een padje van de bovenkant ofzo, die hele rug.quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:12 schreef kvd het volgende:
[ afbeelding ]
Iets écht onflatteus.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:31 schreef Madame_Paon het volgende:
Er is in ieder geval nog íets echt aan JWoww. Ik dacht dat ze zo ongeveer alles had laten verbouwen.
Zijn het geen losse nepbillen? Een soort bilfilets?quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:19 schreef speknek het volgende:
In broek zag het er altijd prima uit, ik dacht eigenlijk dat zij wel implantaatbillen zou hebben.
Een soort Cousin It, meets Gollum... Meets Mick Jagger...quote:Op maandag 31 december 2012 20:25 schreef Ferry_76 het volgende:
Volgens mij gebeurt het niet vaak dat Mick Jagger niet de minst flatteuse op de foto is...:
[ afbeelding ]
Jezus...quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:12 schreef kvd het volgende:
[ afbeelding ]
Zou die nou niemand in de buurt hebben die haar het advies geeft om toch maar even een bh aan te trekken?quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:53 schreef SEMTEX het volgende:
Helen Flanagan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.dailymail.co.u(...)y-pink-lipstick.html
En die roze lippenstift niet op te doenquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zou die nou niemand in de buurt hebben die haar het advies geeft om toch maar even een bh aan te trekken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA
Ha! Waar is zijn wandelstok??quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:05 schreef bloempje-moi het volgende:
Hugh Laurie en zijn vrouw
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geweldig!!quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:05 schreef bloempje-moi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verbaast me niks als die nep is, zij is begin twintig ofzo.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:50 schreef Beeertjee het volgende:
Op de site van MTV staat nu een video van JWoww waarin ze wil bewijzen dat de foto nep is, door haar kont opnieuw te laten zien. Kan t niet plakken op mn telefoon.
Jagger ziet er goed uit zeg.quote:Op maandag 31 december 2012 20:25 schreef Ferry_76 het volgende:
[ afbeelding ]
Huhuh die laatste foto, someone is having a bad day....quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:05 schreef bloempje-moi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fatass oke, fatbodyquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:41 schreef Harajuku. het volgende:
Ik las ergens dat Christina er klaar mee is om het slanke blanke meisje te spelen. Ze is zo aan het uitdijen en aan het spraytannen omdat ze weer latina wil zijn. Ze is trots op haar fatass
Dat las ik ook ja, toen ik in google intypte: "Why is Christina Aguilera so fat" kreeg ik een website waar dat op stondquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:41 schreef Harajuku. het volgende:
Ik las ergens dat Christina er klaar mee is om het slanke blanke meisje te spelen. Ze is zo aan het uitdijen en aan het spraytannen omdat ze weer latina wil zijn. Ze is trots op haar fat ass
Ik las het ook een tijdje terug, maar ik had het hier nog niet zien staan. Ik vind haar wel minder mooi zo, maar goed, ze moet lekker doen wat ze wil. Ze is m.i. één van de beste zangeressen ooit, dus zolang die stem maar blijft schranst ze maar lekker doorquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:30 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Dat las ik ook ja, toen ik in google intypte: "Why is Christina Aguilera so fat" kreeg ik een website waar dat op stondtijdje terug al overigens.
Burlesque?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:42 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik vond haar style na die "Dirrty" style wel leuk, dat klassieke. Witblond haar en rode lipstick.
quote:Op maandag 7 januari 2013 16:30 schreef WhateverWhatever het volgende:
Nieuwe liefje van Christina Curry, Elle Bandita, volgens mij is zij wel het mannetje! Wat een smerig wijf..![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bron
Wat een kuthoofd en wat een kutstemquote:Op maandag 7 januari 2013 16:41 schreef SEMTEX het volgende:
Dat méén je nietElle Bandita vind ik zo'n rete irritant mens
http://3voor12.vpro.nl/#!(...)y-little-ponies.htmlquote:Elle Bandita is geen vrouw, ook geen man. Ze omschrijft zichzelf liever als 'the übersex'. “I've got a dick and a cunt, double pleasure”, zingt ze in het liedje met die titel. “Ik plaats mezelf buiten de geslachten”, zegt ze. “Ik weiger aan de regels te voldoen.”
Die fans waren daarvoor waarsch. ook al labielquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:45 schreef bloodymary1 het volgende:
Nee, is echt! Er zijn zelfs al fans die hun polsen snijden om hem van de drugs af te houden. En hij is zelf erg boos dat deze foto geplaatst is....
Zou je denken?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:47 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Die fans waren daarvoor waarsch. ook al labiel
Maar wat is daar onflatteus aan?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:09 schreef WhateverWhatever het volgende:
JB met een joint!
[ afbeelding ]
Dat zijn mensen van 4chan die foto's van het internet geplukt hebben.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:45 schreef bloodymary1 het volgende:
Nee, is echt! Er zijn zelfs al fans die hun polsen snijden om hem van de drugs af te houden. En hij is zelf erg boos dat deze foto geplaatst is....
Beter passend in lelijke outfitjes, imo.quote:
Ik vind Curry helemaal niet lijken op een vent? Ik vind haar wel mooi zelfs! Die vriend is niet zo mooi, doet me denken aan een verslaafde.quote:
Het gaat om die anderequote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:01 schreef Mignon het volgende:
[..]
Ik vind Curry helemaal niet lijken op een vent? Ik vind haar wel mooi zelfs! Die vriend is niet zo mooi, doet me denken aan een verslaafde.
Not sure if trollingquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:01 schreef Mignon het volgende:
[..]
Ik vind Curry helemaal niet lijken op een vent? Ik vind haar wel mooi zelfs! Die vriend is niet zo mooi, doet me denken aan een verslaafde.
MIJN HEMEL. WTF echt. Dan ben je echt niet goed snik.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:22 schreef bloempje-moi het volgende:
Ook die Elle Bandita. Is dit photoshop of heeft ze ze echt weg laten halen?
[ afbeelding ]
Even idioot ja.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Lijkt wel wat op Marilyn Manson zo
ze lijkt een beetje op john travolta in hairspray daarquote:Op maandag 7 januari 2013 17:09 schreef SEMTEX het volgende:
Leeghoofdig? Cc's nieuwe favoriete woord op Twitter is 'kut'
OT: Angelica Huston/the Hutt
[ afbeelding ]
Envy vanwege wat ? Vertel het eens ?quote:
Okselhaar denk ikquote:
hap hap.quote:
Ik zou het best vaak met je eens zijn.quote:
90% is hier vrouw, denk ikquote:Meer dat vooral de dames er ineens over vallen
Ohja...ik ben echt enorm jaloers op die snor onder haar okselquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
Dus haar een vies mokkel vinden is meteen misgunnen?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:29 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
hap hap.
Meer dat vooral de dames er ineens over vallen. Ella Bandita, tjah, vleesgeworden bewustwording van een imago en dat krampachtig overeind proberen te houden. Succes. Maar ik gun ze het avontuurtje wel.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:30 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ohja...ik ben echt enorm jaloers op die snor onder haar okselZou het zelf ook wel laten kweken maar ik denk dat mijn vriend mijn oksels dan s'nachts aanvalt met de tondeuse en scheermesje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Nee niet hap hap gaan roepen als iemand er gewoon een antwoord op geeft. Ik vind die Ryanne een ranzig wijf, en ik vind Christina Curry een vervelende aandachtstrekker. Ja sorry het spijt me zeer maar zo denk ik erover.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:29 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
hap hap.
Meer dat vooral de dames er ineens over vallen. Ella Bandita, tjah, vleesgeworden bewustwording van een imago en dat krampachtig overeind proberen te houden. Succes. Maar ik gun ze het avontuurtje wel.
Nee, die Christina is niet lekker alternatief..quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:32 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik vind het vooral hilarisch: Mw. Bandita is toch zo alternatief? En dan leeghoofdje Curry scoren
Misschien likt Curry lekker aan haar okselhaartjesquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:32 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik vind het vooral hilarisch: Mw. Bandita is toch zo alternatief? En dan leeghoofdje Curry scoren
En dan Patricia Paay als schoonmoeder hebben.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:32 schreef Skull-splitter het volgende:
Eh, nee?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee, die Christina is niet lekker alternatief...
Mocht ze willenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee, die Christina is niet lekker alternatief...
Heeeeyquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als ik foto's zie op Google Images denk ik anders wel van draag iets normaals/doe normaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |