quote:
Daar had ik ook op gehooptquote:Op vrijdag 7 december 2012 10:55 schreef wolfrolf het volgende:
Broer jouw TT krijgt een wolfrolf seal of approval
Lekkel!quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:06 schreef SilentChaos het volgende:
Vanavond naar de JapannerMet zo'n privé kok
Heb je opeens een levenquote:
Ik heet Martin, maar thanksquote:
Sodemieter, wat zit jij vol van jezelf vandaagquote:
in b4 drolgrappen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Sodemieter, wat zit jij vol van jezelf vandaag
Damn je had me doorquote:
quote:
Zijn die Jappen zo groot geschapen dan?quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:06 schreef SilentChaos het volgende:
Vanavond naar de JapannerMet zo'n reusachtige cock
quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zijn die Jappen zo groot geschapen dan?
quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zijn die Jappen zo groot geschapen dan?
Nee niet dat ik weet.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Uiteraard. Krijgt die ook weer es wat aandacht. Doet ze verder ook nog iets?
Ik zit es in mn agenda te kijken, en dit is de enige volle week dat er nog een MH is ja. Dan kan het wel kloppen, vond het zelf vrij vroeg. Zal ook wel komen omdat SR doordeweeks begint.quote:
Wat een thema!quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Laura Jansen aan de lijn! Wat. Een. Verrassing.
Acht maanden bezig om één nummertje te schrijven.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Na april geen fuck meer gedaan.
http://www.laurajansen.com/news
En gehypt. En een 'gevoel' omheen gecreëerd. Nou, ik voel er niets bij.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:31 schreef alors het volgende:
Ik vind het trouwens (nog) geen kutnummer hoor. Maar het wordt altijd zo verschrikkelijk veel gedraaid.
Alsof het de normaalste zaak van de wereld is inderdaadquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:41 schreef Piles het volgende:
Vertraging tot een half uur lezen we normaal nooit. Heerlijk
en terechtquote:
Spijsquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:21 schreef rubbereend het volgende:
spijs is gewoon niet te vreten, punt
I just camequote:Op vrijdag 7 december 2012 17:26 schreef Greenpeas het volgende:
Kerststol met spijs en een dikke laag roomboter en een dikke laag suiker.. Jammie
Oke, gezellig voor Domien.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:01 schreef MK84 het volgende:
[..]
Coen had het over Domien en Michiel voor vanavond.
hij zit toch ook nog middenin een verhuizing?quote:
Oh dat kan ook, ze deden er een beetje lacherig en vaag over bij C&S.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:09 schreef 3rdRock het volgende:
navond!
ik ben er tot een uur 20 en dan weer vanaf een uur of 23fijn he?
[..]
hij zit toch ook nog middenin een verhuizing?
hoppa! kun je nu beginnen aan dora the explorerquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:10 schreef Qunix het volgende:
Jeuj! Zelda Ocarina of Time uitgespeeld.
ziek, verhuizen of schnabbelen...quote:
hoppa! kun je nu beginnen aan rollercoaster tycoonquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:10 schreef Qunix het volgende:
Jeuj! Zelda Ocarina of Time uitgespeeld.
een mobiele studio?? wat had je dan verwacht?quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:06 schreef wolfrolf het volgende:
De 538 locatie studio op wieltjes bij TVOH is echt![]()
![]()
![]()
om te zien
[ afbeelding ]
Rollercoaster Tycoonquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hoppa! kun je nu beginnen aan rollercoster tycoon
nou niet zo iets kleinsquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:12 schreef Evertjan het volgende:
[..]
een mobiele studio?? wat had je dan verwacht?
Roller coaster tycoonquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hoppa! kun je nu beginnen aan rollercoaster tycoon
Ik vind 't juist wel slim, aan zo'n kleine studio kan weinig fout gaan en is in no-time op te bouwen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:06 schreef wolfrolf het volgende:
De 538 locatie studio op wieltjes bij TVOH is echt![]()
![]()
![]()
om te zien
[ afbeelding ]
soppende!quote:
Is er volgende week geen EW dan?quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:12 schreef Qunix het volgende:
Hmm.
Laatste EW zou toch altijd de kerst special zijn.
Heb je wel een punt inderdaadquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vind 't juist wel slim, aan zo'n kleine studio kan weinig fout gaan en is in no-time op te bouwen.
wel denk ik...wellicht de vrijdag voor SR niet...hoewel ze pas dinsdag huis in gaan toch?quote:
ja? ik eet ff pizza dus reageer wat traagquote:
RockNRolla, Hereafter of Revolutionary Road.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja? ik eet ff pizza dus reageer wat traag
Waarom zouden ze op vrijdag geen EW doen omdat ze op dinsdag het huis in gaan? Ik snap dat verband niet.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wel denk ik...wellicht de vrijdag voor SR niet...hoewel ze pas dinsdag huis in gaan toch?
Vind `t wel leukquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:21 schreef Evertjan het volgende:
domien en veenstra bij elkaar zijn altijd een stel zeikers als ze EW doen
nou omdat dat gaarrr is man ja.. je kan bteer bier en bitterballen doen want ze hebbn niks te eten toch ind at huissie dus dan trollen ze zichzefl lol... best leuk om jzelf te trolle want dan gaan je matties je uitlaggen... oh nee das neit grapig of toch wel nou ja ik weet het nie... vanavond maar lekker zuipen in de keet met kev pat en henk das altjid gezellg grquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze op vrijdag geen EW doen omdat ze op dinsdag het huis in gaan? Ik snap dat verband niet.
eerste niet gezien, 2e is flut en de 3e heb ik niet gezien, maar lees ik nu. die 3e leest tot nu prettig weg en de verfilming ziet er ok uit.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
RockNRolla, Hereafter of Revolutionary Road.
Welke zal ik kijken vanavond?
quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
nou omdat dat gaarrr is man ja.. je kan bteer bier en bitterballen doen want ze hebbn niks te eten toch ind at huissie dus dan trollen ze zichzefl lol... best leuk om jzelf te trolle want dan gaan je matties je uitlaggen... oh nee das neit grapig of toch wel nou ja ik weet het nie... vanavond maar lekker zuipen in de keet met kev pat en henk das altjid gezellg gr
Wie is Kev?quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
nou omdat dat gaarrr is man ja.. je kan bteer bier en bitterballen doen want ze hebbn niks te eten toch ind at huissie dus dan trollen ze zichzefl lol... best leuk om jzelf te trolle want dan gaan je matties je uitlaggen... oh nee das neit grapig of toch wel nou ja ik weet het nie... vanavond maar lekker zuipen in de keet met kev pat en henk das altjid gezellg gr
nja, misschien willen ze ff rust om zich voor te bereiden? maar gaan ze niet doen want er komen nog 2 EW's, de 14e en de 21equote:Op vrijdag 7 december 2012 19:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze op vrijdag geen EW doen omdat ze op dinsdag het huis in gaan? Ik snap dat verband niet.
Revolutionary Roadquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
RockNRolla, Hereafter of Revolutionary Road.
Welke zal ik kijken vanavond?
21e is tijdens SR? Waarom?quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, misschien willen ze ff rust om zich voor te bereiden? maar gaan ze niet doen want er komen nog 2 EW's, de 14e en de 21e
Der KEVIN!! misschien?quote:
mmm....nja...dat zijn er nog 2 SR's incl deze. heb helemaal niet in de gaten dat het al bjna SR isquote:
EW's.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmm....nja...dat zijn er nog 2 SR's incl deze. heb helemaal niet in de gaten dat het al bjna SR is
ik ben dronken geloof ikquote:
ach, flut...ik vond er niet zo bijster veel aan. t kabbelt maar wat voort. Clint heeft betere films gemaakt: Gran Torino en die boksfilm om maar wat te noemenquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:30 schreef wolfrolf het volgende:
Rock.. is HereAfter flut???? Het is wel een Clint Eastwood film... ik geloof je niet
Ik ga toch maar es RockNRolla doen. Want Tom Hardy!quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben dronken geloof ik
[..]
ach, flut...ik vond er niet zo bijster veel aan. t kabbelt maar wat voort. Clint heeft betere films gemaakt: Gran Torino en die boksfilm om maar wat te noemen
damn, verwar ik Revolutionary Road weer met Reservation Road......Res Road lees ik, Rev Road is toch met Leo en Kate? topfilm!quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ga toch maar es RockNRolla doen. Want Tom Hardy!
Thanks Rock.. en Revolutionary Road is van Sam Mendes. De man die niet in staat is om slechte films te makenDus die bewaar ik nog effe
vond ik 100miljoenmiljard keer beter dan Hereafter.quote:
Ik geloof je, wantquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vond ik 100miljoenmiljard keer beter dan Hereafter.
en ik wil met Kate Winslet trouwen. hellyeah. ooit zal ze me ontmoeten en dan maken we prachtige babies. haar uiterlijk, mijn humor!quote:
Gaat verder wel alles goed?quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
damn, verwar ik Revolutionary Road weer met Reservation Road......Res Road lees ik, Rev Road is toch met Leo en Kate? topfilm!
nja, ik zit te eten, te Fok!ken en ik ga zo naar het theater en dan ben ik altijd beetje zenuwachtig want dan moet ik naar buiten....quote:
Wtf moet je in een theater?quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik zit te eten, te Fok!ken en ik ga zo naar het theater en dan ben ik altijd beetje zenuwachtig want dan moet ik naar buiten....
Cabaret kijken. vanavond speelt André Manuel. schijnt vrij hard te zijn. Zo hard dat er nog wel eens publiek wegloopt...en die man speelt al een tiental jaren dus je weet wel een beetje wat je kunt verwachten...quote:
Kate Winsletquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en ik wil met Kate Winslet trouwen. hellyeah. ooit zal ze me ontmoeten en dan maken we prachtige babies. haar uiterlijk, mijn humor!
Oeh, André Manuelquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Cabaret kijken. vanavond speelt André Manuel. schijnt vrij hard te zijn. Zo hard dat er nog wel eens publiek wegloopt...en die man speelt al een tiental jaren dus je weet wel een beetje wat je kunt verwachten...
ik heb nog nooit iets van die man gezien geloof ik. ik ga dus onvoorbereidquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oeh, André Manuel.
Ik luisterde altijd zijn column op zondagochtend iets voor 8u op Radio 1.
En hij speelde een rol in een serie op TV Oost
Oke, ik vind hem wel goed. En Twentsquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb nog nooit iets van die man gezien geloof ik. ik ga dus onvoorbereid
mooie vrouw, speelt meestal in verdraaid goede films en is zelden op een slechte rol te betrappen. en volgens mij is het nog een tof wijf ook nog.quote:
zal wel lukken. wil er wel op tijd zijn. vrije zitplaatsen...dat heb ik nog nooit meegemaakt in het theaterquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oke, ik vind hem wel goed. En Twents
Veel plezier!
kan mij totaal niet bekoren. nummer kan me niet echt boeien. en toch neurie ik em meequote:
qftquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:51 schreef henkde_j het volgende:
Een van de weinige acceptabele kerst nummers.
Let's Put the X in Christmas kan ook welquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:51 schreef henkde_j het volgende:
ok, samen met deze dan:quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:51 schreef henkde_j het volgende:
kenmerk van `n goede plaatquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kan mij totaal niet bekoren. nummer kan me niet echt boeien. en toch neurie ik em mee
t pakt wel ja. en toch vind ik het niet zo geweldig.....geef mij dan maar Call me maybe!quote:
Veel plezier en doe em de groetenquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:04 schreef 3rdRock het volgende:
kinders, ik ben ervantussen. zie jullie over een dikke 2 uur weer!
in de tussentijd niet teveel posten aub
Klopt, ik vind em tofquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:22 schreef Timo20 het volgende:
Heerlijke plaat van Will.I.Am en Britney #thereIsaidit
quote:
EW is de laatste weken vrij matig volgens mij.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:31 schreef Qunix het volgende:
[..]
Vind het nogal matig, deze show. Er zijn wel wat leuke momenten.
VI zoals altijd.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
TVOH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111111111111
Klopt... Tijd voor wat anders misschien....quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
EW is de laatste weken vrij matig volgens mij.
Heuj! Ben je geslaagd voor het mexicano's bakken?quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
VI zoals altijd.
Verder: Rolfjen Mint Pino ea tentamens voorbij ik ben weer terugHebben jullie me vooral níet gemist?
Ja dat was ik al eerder.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heuj! Ben je geslaagd voor het mexicano's bakken?
VI?quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
VI zoals altijd.
Verder: Rolfjen Mint Pino ea tentamens voorbij ik ben weer terugHebben jullie me vooral níet gemist?
Puur voor het entertainmentquote:
jeweet dat ik je heb gemist kevquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
VI zoals altijd.
Cool! Ging het beetje goed?quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat was ik al eerder.
Punten weet ik helaas nog niet.
Wisselvallig. Ik durf het niet helemaal te zeggen. En daar was eerst sprake van, maar nu vind ik het toch wel ok. Het zal toch wel ongeveer zo de bedoeling zijn geweest.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Cool! Ging het beetje goed?
Jij wilde toch mss kappen met je opleiding?
Pino Serious Request shirt @ de stoel.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:52 schreef wolfrolf het volgende:
VanVelzen Serious Request shirt @ TVOH
quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Pino Serious Request shirt @ de stoel.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Pino Serious Request shirt @ de stoel.
Jawel, via Wehkamp.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:59 schreef wolfrolf het volgende:
Hee is dat shirt niet te bestellen @ webshop?
Heb de mijne vandaag ontvangenquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:52 schreef wolfrolf het volgende:
VanVelzen Serious Request shirt @ TVOH
SPOILER: ZandstormOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:32 schreef ddx het volgende:
Als er straks maar geen zelfmoord gepleegd wordt.
3131, dus opzich niet zo heel raar dat mensen naar 't verkeerde nummer SMSen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:33 schreef MarijeH het volgende:
Wat is het sms nummer eigenlijjk van The voice of Holland?
3131.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:33 schreef MarijeH het volgende:
Wat is het sms nummer eigenlijjk van The voice of Holland?
Bedankt. Daar heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
3131, dus opzich niet zo heel raar dat mensen naar 't verkeerde nummer SMSen.
Prachtigquote:
Ja!quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:52 schreef Qunix het volgende:
Hoorde ik gekreun bij Sean Paul op de computer?
Mopjen! Natuurlijk heb ik je gemistquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
VI zoals altijd.
Verder: Rolfjen Mint Pino ea tentamens voorbij ik ben weer terugHebben jullie me vooral nÃet gemist?
De stream is hier dus nu gewoon fucking 2 minuten later.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:52 schreef Qunix het volgende:
Hoorde ik gekreun bij Sean Paul op de computer?
Dankjewel hoorquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Mopjen! Natuurlijk heb ik je gemist
Nee het wordt best tijd dat ze zichzelf opnieuw gaan uitvindenquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:55 schreef ddx het volgende:
Behalve dat telefoongesprek ook niet echt heel bijzonder vanavond.
Ik heb alleen maar het begin en af en toe tussen 21 en 22 geluisterd. Maar dat vond ik wel leuk.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:55 schreef ddx het volgende:
Behalve dat telefoongesprek ook niet echt heel bijzonder vanavond.
Misschien even een uurtje meepikken na twaalven.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:00 schreef MK84 het volgende:
Nu tijd voor het leukste programma van 3FM!
twitter:ramon3fm twitterde op vrijdag 07-12-2012 om 21:26:58BREAKING!: Lucille Werner is gevraagd als model! Voor de Hinkemöller. reageer retweet
lekker grof, confronterend, keihard en soms heel ver over t randjequote:
prima, maar ik wil alleen in de kont geneukt worden!quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:16 schreef Qunix het volgende:
Schatje, wil jij de hoer spelen in mijn toneelstuk!?
Pinoquote:
Cool!quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
prima, maar ik wil alleen in de kont geneukt worden!
Tof.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
lekker grof, confronterend, keihard en soms heel ver over t randje
ik zou gaan als je tegen grove humor kunt. mijn kaartje was 17,50quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tof.
Komt volgende maand in Zwolle, 14 euro. Doen?
Hoeveel heb jij betaald als ik zo vrij mag zijn om dat te vragen?
Lekker.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
prima, maar ik wil alleen in de kont geneukt worden!
Was wel 2e rangs btw, 1e is 17. Maar 2e lijkt me ook wel voldoende.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zou gaan als je tegen grove humor kunt. mijn kaartje was 17,50
en dan volgend jaar iig naar Youp in Nijmegen, Lebbis in Leeuwarden en Wim Helsen in Leeuwarden. ik twijfel nog aan Sandifort en Vrijdag in Leeuwarden en Diederik van Vleuten in Franeker. leve cabaret
ja, want er is niks te zien. André zit op een stoel met een gitaar in zijn klauwen. en dat was hetquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Was wel 2e rangs btw, 1e is 17. Maar 2e lijkt me ook wel voldoende.
Jeugdsentimentquote:
SPOILER: vrijdag de 13 07-12-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
insgelijks poppekontje!quote:
Ik doe vanaf morgen ook meequote:Op vrijdag 7 december 2012 22:44 schreef 3rdRock het volgende:
oh! pienepopje van me! wij dragen nu hoogstwaarschijnlijk hetzelfde shirt!
ik niet. ik doe morgen een schoon shirt aanquote:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik niet. ik doe morgen een schoon shirt aan
Dat kan nooit dezelfde zijn.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:44 schreef 3rdRock het volgende:
oh! pienepopje van me! wij dragen nu hoogstwaarschijnlijk hetzelfde shirt!
bijdehandje!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |