Ik las Kyliequote:Op vrijdag 7 december 2012 10:37 schreef Ang3l het volgende:
Ik moet al de hele dag pissen zoals ik jank op de ontrouw der wijven. Da's een teken dat ik ziek ga wordenBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHhhhhh Kwilnie.
You wishedquote:
Je hebt echt een zwaar leven.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:48 schreef Ang3l het volgende:
Zeg, ik heb m'n handen vol aan 5 mannen op dit moment. Kan er echt niet nog eentje bij hebben heur
sommige mensen moeten ook wel eens iets plannen etcquote:
En dan zeggen ze dat vrouwen handenbinders zijn.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:48 schreef Ang3l het volgende:
Zeg, ik heb m'n handen vol aan 5 mannen op dit moment. Kan er echt niet nog eentje bij hebben heur
Ja, dus? Kunnen ze dan niet 's ochtends kijken of hun plannen nog door kunnen gaan?quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sommige mensen moeten ook wel eens iets plannen etc
Er zijn:quote:
Wel of goede reisafstand? Anders blijf je rondrijden!quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er zijn:
Fuckbuddy 1
Fuckbuddy 2
Tilburg 1
Tilburg 2
Eindhoven 1
Til 1 en 2 en eind 1 zijn geen fuckbuddys?quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er zijn:
Fuckbuddy 1
Fuckbuddy 2
Tilburg 1
Tilburg 2
Eindhoven 1
Iets meer details?quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er zijn:
Fuckbuddy 1
Fuckbuddy 2
Tilburg 1
Tilburg 2
Eindhoven 1
Je moet!quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:37 schreef Ang3l het volgende:
Ik moet al de hele dag pissen zoals ik jank op de ontrouw der wijven. Da's een teken dat ik ziek ga wordenBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHhhhhh Kwilnie.
Nee. Eindhoven heb ik nog geen date mee gehad. Tilburg 2 heb ik 3 dates mee gehad en alleen gezoend en Tilburg 2 is de jongen met de vriend.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Til 1 en 2 en eind 1 zijn geen fuckbuddys?
Deed Lit vanmorgen ook, even kijken hoeveel er ligt en dan beslissen. Tja, soms kan het gewoon niet anders.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, dus? Kunnen ze dan niet 's ochtends kijken of hun plannen nog door kunnen gaan?
"Want je moet, ik weet je moehoeeeet"quote:
Tja, er zijn altijd onvoorziene omstandigheden waarom iets niet door kan gaan. of het nu sneeuw is of een ontplofte energiecentrale (maandje geleden). Dan moet je opeens ook binnen blijvenquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Deed Lit vanmorgen ook, even kijken hoeveel er ligt en dan beslissen. Tja, soms kan het gewoon niet anders.
The lizzie bennet diariesquote:
niet als daar andere mensen van afhankelijk zijnquote:Op vrijdag 7 december 2012 10:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, dus? Kunnen ze dan niet 's ochtends kijken of hun plannen nog door kunnen gaan?
Tja, dat moet je dan van te voren plannen: een bellijn of zo'n "jij belt die en die"-bellijst om te zorgen dat iedereen zo snel mogelijk weet dat iets niet doorgaat.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet als daar andere mensen van afhankelijk zijn
is nogal lullig dat jij beslist om niet te gaan en andere wel op komen dagen en dan gewoon weer het tripje naar huis mogen maken
Door de sneeuw zien ze die dutsen toch nietquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Andere weggebruikers daarentegen
ja en om dat te kunnen doen moet je wel even verder denken dan alleen: ik kijk morgen wel uit het raam en beslis dan welquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, dat moet je dan van te voren plannen: een bellijn of zo'n "jij belt die en die"-bellijst om te zorgen dat iedereen zo snel mogelijk weet dat iets niet doorgaat.
Er worden nu ook vluchten geannuleerd, ongelofelijk kut als je iets gepland had, maar het is niet anders.
Ik kan slecht tegen afhankelijk zijn, dus ik kan daar enorm van balen. Maar inderdaadm het is niet anders. En je er over opwinden verandert de zaak toch nietquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:11 schreef Pheno het volgende:
Er worden nu ook vluchten geannuleerd, ongelofelijk kut als je iets gepland had, maar het is niet anders.
natuurlijk is het niet anders, maar het is soms wel handig dat je, door de informatie van bijv het knmi, weet dat dit gaat gebeuren en dat je dus niet pas s ochtends tot het besef komt dat het niet door kan gaan en dat je dan andere laat zitten of zoquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan slecht tegen afhankelijk zijn, dus ik kan daar enorm van balen. Maar inderdaadm het is niet anders. En je er over opwinden verandert de zaak toch niet
Dan plan je de bellijst van te voren en beslis je 's ochtends of de bellijst gebruikt wordt. Zo lastig is dat niet.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja en om dat te kunnen doen moet je wel even verder denken dan alleen: ik kijk morgen wel uit het raam en beslis dan wel
Nou, ik vind het KNMI een beetje the boy who cried wolf worden.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
natuurlijk is het niet anders, maar het is soms wel handig dat je, door de informatie van bijv het knmi, weet dat dit gaat gebeuren en dat je dus niet pas s ochtends tot het besef komt dat het niet door kan gaan en dat je dan andere laat zitten of zo
Maar een slippertje gemaaktquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Door de sneeuw zien ze die dutsen toch niet
Klopt. Ik neem ze niet heel serieus mee. Nu heb ik toch gewoon altijd water en een deken in de auto, dus al zouden ze niets zeggen ben ik voorbereid op wat echter extreem weerquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, ik vind het KNMI een beetje the boy who cried wolf worden.
Al die weer-alarmen en dan uiteindelijk een natte scheet.
Gevolg: Als het dan ECHT een keer erg is, dan denkt iedereen asnog "Jaa, die weeralarmen stellen toch niks meer voor!"
En als ze niks zeggen en er gebeurt wat, is iedereen alsnog opgegeten. Tsja, ze kunnen het gewoon niet goed doen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, ik vind het KNMI een beetje the boy who cried wolf worden.
Al die weer-alarmen en dan uiteindelijk een natte scheet.
Gevolg: Als het dan ECHT een keer erg is, dan denkt iedereen asnog "Jaa, die weeralarmen stellen toch niks meer voor!"
Ik twijfel elk jaar weer of ik winterbanden moet nemen. En elke keer ben ik toch te laat en heb ik ze niet. Dus dan maar nog meer afstand bewaren. Als die lullo's achter me dat nou ook eens dedenquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar een slippertje gemaaktOndanks de winterbanden.
Hier zaten mensen al woensdag, toen er 3 vlokjes gevallen al: ik kom vrijdag niet hoor!quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:16 schreef Cue_ het volgende:
Hier denkt men er niet eens over om niet op te komen dagen![]()
Of ze moeten echt vrije dagen hebben dan is het wat anders.
Gelukkig gaat het overal hetzelfdequote:Op vrijdag 7 december 2012 11:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan plan je de bellijst van te voren en beslis je 's ochtends of de bellijst gebruikt wordt. Zo lastig is dat niet.
Er moest iemand op het werk zijn. Dus gisteren afgesproken dat als het weer het toelaat ik gewoon kom. Voor de zekerheid mijn laptopadapter meegenomen (ligt normaal op kantoor) mocht het kutweer zijn. Telefoonnummers als ik niet kan. Jee, moeilijk, iets vooruitplannen en op het laatst beslissen welk scenario er gaat plaatsvinden
gelukkig wel!quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig gaat het overal hetzelfde
Eerder van huis weggaanquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En als ze niks zeggen en er gebeurt wat, is iedereen alsnog opgegeten. Tsja, ze kunnen het gewoon niet goed doen.
Behalve voor mij, ik accepteer hun waarschuwing, beslis zelf dat ik ondanks die waarschuwing wel naar het werk ga. Maar dat neemt niet weg dat ik de waarschuwing niet waardeer.
Ik heb ze vorig jaar ook niet gehad en nu heb ik ze zelf ook niet, dus ben met de auto van m'n vader gegaanquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik twijfel elk jaar weer of ik winterbanden moet nemen. En elke keer ben ik toch te laat en heb ik ze niet. Dus dan maar nog meer afstand bewaren. Als die lullo's achter me dat nou ook eens deden
wat ben je weer lekker kortzichtig phenoquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan plan je de bellijst van te voren en beslis je 's ochtends of de bellijst gebruikt wordt. Zo lastig is dat niet.
Er moest iemand op het werk zijn. Dus gisteren afgesproken dat als het weer het toelaat ik gewoon kom. Voor de zekerheid mijn laptopadapter meegenomen (ligt normaal op kantoor) mocht het kutweer zijn. Telefoonnummers als ik niet kan. Jee, moeilijk, iets vooruitplannen en op het laatst beslissen welk scenario er gaat plaatsvinden
Hier ook. Ik heb ze echt hardop midden in hun gezicht voor mietje uitgemaakt.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hier zaten mensen al woensdag, toen er 3 vlokjes gevallen al: ik kom vrijdag niet hoor!
preciesquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En als ze niks zeggen en er gebeurt wat, is iedereen alsnog opgegeten. Tsja, ze kunnen het gewoon niet goed doen.
Behalve voor mij, ik accepteer hun waarschuwing, beslis zelf dat ik ondanks die waarschuwing wel naar het werk ga. Maar dat neemt niet weg dat ik de waarschuwing niet waardeer.
En dat heet nou overmacht. En dat is rukquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat ben je weer lekker kortzichtig pheno
klein voorbeeld uit de praktijk dan: lief heeft vandaag zijn 2e werkdag op zijn nieuwe school die inderdaad verschillende scenario's klaar hebben liggen
normaal moet hij om 6 uur weg, maar misschien door de sneeuw toch wat eerder
helaas geeft de school pas om 7 uur een bericht af over hoe en wat
dan kun je wel om 5 uur uit je raam gaan zitten turen maar dan is A) de sneeuw nog niet begonnen en weet je B) niet wat de plannen van de school zijn
Nee, jij kijkt heerlijk breedquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat ben je weer lekker kortzichtig pheno
klein voorbeeld uit de praktijk dan: lief heeft vandaag zijn 2e werkdag op zijn nieuwe school die inderdaad verschillende scenario's klaar hebben liggen
normaal moet hij om 6 uur weg, maar misschien door de sneeuw toch wat eerder
helaas geeft de school pas om 7 uur een bericht af over hoe en wat
dan kun je wel om 5 uur uit je raam gaan zitten turen maar dan is A) de sneeuw nog niet begonnen en weet je B) niet wat de plannen van de school zijn
ja vooral op je 2e werkdagquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat heet nou overmacht. En dat is ruk
begin over de kindjes in Afrika!quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:22 schreef Cue_ het volgende:
Pff de bedrijfsarts zit in kantoor tegenover ons vandaag. Zo'n grietje dat er naartoe moet wachtte 20 min voor de deur want blijkbaar uitloop. Dus zit ze nu even op ons kantoor. Hele verhalen over hoe ellendig het wel niet met haar gaat
dat zeg ik toch ook niet? ik zeg alleen dat dat niet altijd het geval is (vaker niet dan wel gok ik) en dat een simpel: 'ik kijk wel ' gewoon niet altijd voldoende isquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, jij kijkt heerlijk breedOmdat de school geen goed plan heeft liggen is het jammer voor hem. Maar doet niet af dat je iets goed kan plannen
ja klopt. Als ze niks zeggen dan klagen we ze daarna Amerikaans aan als er wel wat is, dat denk ik helaas ook wel.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik accepteer de waarschuwing, maar hij heeft voor mij geen waarde meer als hij 9 van de 10x gewoon loos (weer)alarm blijkt te zijn. Ik kijk zelf wel. En ja, als ik dan toch de sloot in glij mag ik niet boos wordenquote:Behalve voor mij, ik accepteer hun waarschuwing, beslis zelf dat ik ondanks die waarschuwing wel naar het werk ga. Maar dat neemt niet weg dat ik de waarschuwing niet waardeer.
Dat voldoet prima. Als het weer kut is, dan kan hij niet weg, als zou de school willen. Overmacht.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja vooral op je 2e werkdag
en natuurlijk is dat overmacht, maar dan blijft nog staan dat alleen een 'ik kijk wel uit het raam' niet altijd voldoet
Precies. En ik heb toch wel eens weer gehad dat ik dacht "waarom ben ik toch gegaan". maar dat was meer op lange afstanden, zo ver kan ik niet uit mijn raam kijkenquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:23 schreef Ang3l het volgende:
En ja, als ik dan toch de sloot in glij mag ik niet boos worden
Ergste is nog als iedereen om fucking half 10 al gaat zeuren hoe verkeerd de KNMI het heeft, terwijl het de rest van de dag nog 20x kan verergeren. Maar dat geduld heeft men niet.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:23 schreef Ang3l het volgende:
Ik accepteer de waarschuwing, maar hij heeft voor mij geen waarde meer als hij 9 van de 10x gewoon loos (weer)alarm blijkt te zijn. Ik kijk zelf wel. En ja, als ik dan toch de sloot in glij mag ik niet boos worden
behalve als ie anderhalf uur eerder was gegaan bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat voldoet prima. Als het weer kut is, dan kan hij niet weg, als zou de school willen. Overmacht.
Als ie om 2 uur 's nachts was gegaan ook, maar goed, dat vraagt niemand van hem.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
behalve als ie anderhalf uur eerder was gegaan bijvoorbeeld
en daar sta je dan uit het raam te turen, en je beseft je dat als je eerder was gegaan je wel op tijd was op je 2e werkdag
truequote:
Ik heb 1x een "Ik ga toch" en na 3 bochten "o nee toch niet" gehadquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies. En ik heb toch wel eens weer gehad dat ik dacht "waarom ben ik toch gegaan". maar dat was meer op lange afstanden, zo ver kan ik niet uit mijn raam kijken
Ik kwam een keer niet eens weg uit de wijk. Sta je daar, auto maar weer geparkeerd ergens daar en naar huis gelopen. failquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb 1x een "Ik ga toch" en na 3 bochten "o nee toch niet" gehad
Jij, wat doen? Glee kijken zeker?quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
true
en half 12 dus echt tijd om wat te gaan doen
Hier gaat t allemaal een beetje langzaam. En het sneeuwt nog steeds, maar niet sneeuwstormend. Meer schattig. Maar als iedereen gewoon een beetje voorzichtig rijdt dan rijdt het allemaal gewoon wat trager door, maar verder niks engs.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ergste is nog als iedereen om fucking half 10 al gaat zeuren hoe verkeerd de KNMI het heeft, terwijl het de rest van de dag nog 20x kan verergeren. Maar dat geduld heeft men niet.
Daarbij gaven ze vandaag dat oranje alarm voor verschillende delen uit. Dus ja niet iedereen zal er evenveel last van hebben.
Bijna tijd om een lekker broodje kroket met satesaus te smikkelenquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
true
en half 12 dus echt tijd om wat te gaan doen
dat heb ik net toch al gedaan? helaas komt het maar 1x per weekquote:
als ik ga lopen vanwege sneeuw loop ik vaak met de fiets aan de handquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:32 schreef Cue_ het volgende:
Beslissen dat je beter te voet kan gaan ivm de sneeuw en erachter komen dat 2 straten verderop de weg voor fietsers geweldig schoon is
ik alleen nog naar de kroegquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:32 schreef Tegan het volgende:
Ik hoef niet meer weg vandaag. Behalve als ik mijn zus moet gaan helpen verhuizen
![]()
.
Ik had net ook een bestelbusje half in de kofferbak zitten. Gezelligquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hier gaat t allemaal een beetje langzaam. En het sneeuwt nog steeds, maar niet sneeuwstormend. Meer schattig. Maar als iedereen gewoon een beetje voorzichtig rijdt dan rijdt het allemaal gewoon wat trager door, maar verder niks engs.
Maar ja, zo zijn ze natuurlijk niet allemaal op de wegJe hebt er altijd van die debielen bij.
Dat zeker.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als ik ga lopen vanwege sneeuw loop ik vaak met de fiets aan de hand
je komt bijna altijd wel een weg tegen waar gestrooid is
Met een leuke vent?quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had net ook een bestelbusje half in de kofferbak zitten. Gezellig
nou fietspaden hier niet hoor maar dan ga ik altijd gewoon er buiten fietsenquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zeker.Al is het in de wijken zelf meestal jammer, maar meer de grote wegen zijn meestal goed gedaan, ook de fietspaden.
Die had vast winterbanden, er zijn figuren bij die zich dan veilig wanen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had net ook een bestelbusje half in de kofferbak zitten. Gezellig
Ik zou echt niet vrijwillig de kroeg in gaan vannacht. Brrrr.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:34 schreef rhubarbje het volgende:
een nog naar de kroeg
maar die is 4 straten verder dus daar ga ik gewoon met
Net reed er een muts op de fiets midden op de weg terwijl er voor fietsers een apart breed fietspad is. Maar ja, daar was niet gestrooid. In plaats van dat ze even afstapt en dat stukje gaat lopen, gaat ze midden op de weg lopen. Niet aan de zijkant zodat je erlangs kunt, neem want daar ligt drek. Dikke opstopping daar.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:32 schreef Cue_ het volgende:
Beslissen dat je beter te voet kan gaan ivm de sneeuw en erachter komen dat 2 straten verderop de weg voor fietsers geweldig schoon is
Of wanneer dan ook want mensen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zou echt niet vrijwillig de kroeg in gaan vannacht. Brrrr.
Heb je haar doodgereden?quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net reed er een muts op de fiets midden op de weg terwijl er voor fietsers een apart breed fietspad is. Maar ja, daar was niet gestrooid. In plaats van dat ze even afstapt en dat stukje gaat lopen, gaat ze midden op de weg lopen. Niet aan de zijkant zodat je erlangs kunt, neem want daar ligt drek. Dikke opstopping daar.
Uitstappen, inpeperen, doorrijden.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net reed er een muts op de fiets midden op de weg terwijl er voor fietsers een apart breed fietspad is. Maar ja, daar was niet gestrooid. In plaats van dat ze even afstapt en dat stukje gaat lopen, gaat ze midden op de weg lopen. Niet aan de zijkant zodat je erlangs kunt, neem want daar ligt drek. Dikke opstopping daar.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zou echt niet vrijwillig de kroeg in gaan vannacht. Brrrr.
Had ik ook, maar jaquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die had vast winterbanden, er zijn figuren bij die zich dan veilig wanen.
nou dat doe ik ook hoorquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Warme chocomel met slagroomquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]das toch juist leuk! lekker met vrienden en een kop warme thee
sssst neequote:
oke misschien 1tje dan vanavondquote:
Kun je beter op de stoep gaan lopen lijkt me, als auto's gaan slippen omdat ze jou niet verwachten ben je verder van huis.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou dat doe ik ook hoor
ik moet toch ook komen waar ik moet zijn
nou ja ik probeer wel aan de kant te blijven maar van die wegen waarbij aan de zijkant zo'n baan is voor fietsers daar word dan nooit gestrooid
dan ga ik ook op het stuk voor auto's
Waarom niet?quote:
ja precies, daar is geen doorkomen aanquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun je beter op de stoep gaan lopen lijkt me, als auto's gaan slippen omdat ze jou niet verwachten ben je verder van huis.
Dat fietspad aan de zijkant zag er net ook niet uit, ik reed een stuk achter een strooiwagen en die duwde alle brokken sneeuw zo dat fietspad op
Dat doen ze hier ook altijd in deze mooie stad die zo graag het predikaat 'fietsstad' wil hebben maar ondertussen ken ik geen enkele stad waar men het de fietscher zo moeilijk maakt.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun je beter op de stoep gaan lopen lijkt me, als auto's gaan slippen omdat ze jou niet verwachten ben je verder van huis.
Dat fietspad aan de zijkant zag er net ook niet uit, ik reed een stuk achter een strooiwagen en die duwde alle brokken sneeuw zo dat fietspad op
Utrecht is echt superkut om te fietsen. Vooral het centrum. Wat een ongelofelijk drama daar.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat doen ze hier ook altijd in deze mooie stad die zo graag het predikaat 'fietsstad' wil hebben maar ondertussen ken ik geen enkele stad waar men het de fietscher zo moeilijk maakt.
Checkquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Utrecht is echt superkut om te fietsen. Vooral het centrum. Wat een ongelofelijk drama daar.
Lopend zou ik wel aan de kant gaan als het druk is. Maar als het rustig is dan heb ik schijt aan anderen met sneeuw/gladheid op de wegquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat was toen niet te doen. Was het zo'n 20cm ofzo, dan is het zo'n extra lastquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als ik ga lopen vanwege sneeuw loop ik vaak met de fiets aan de hand
je komt bijna altijd wel een weg tegen waar gestrooid is
Ze hield de boel goed opquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lopend zou ik wel aan de kant gaan als het druk is. Maar als het rustig is dan heb ik schijt aan anderen met sneeuw/gladheid op de weg
dat is waarquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat was toen niet te doen. Was het zo'n 20cm ofzo, dan is het zo'n extra last
Kies 1 weg van die 1000000 wegen en dan maar schrijven. simpeler kan nietquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:58 schreef rhubarbje het volgende:
had ik trouwens al gezegd dat ik deze opdracht haat?
voor hoe ver je het een opdracht kunt noemen
'schrijft iets over blabla' is geen opdracht...
super moeilijk want je kunt er 10000000 dingen over schrijven
Hoe veel moet ik schrijven? Wil ie een essay, een onderzoek of een paper?quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kies 1 weg van die 1000000 wegen en dan maar schrijven. simpeler kan niet
dat is liefquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb wel alle zielige fietsertjes voorrang gegeven, want ik zat daar in m'n warme auto
Vraag het hemquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hoe veel moet ik schrijven? Wil ie een essay, een onderzoek of een paper?
etc
hij is me een beetje beuquote:
Kreeg vanmorgen een malitje van de NS "morgen (vrij 7 dec) passen we de dienstregeling aan"quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:05 schreef rhubarbje het volgende:
oh bedankt wehkamp! Ik krijg een mailtje met als onderwerp: HET SNEEUWT!!
ow echt?
hij is me beu omdat ik de enige ben die steeds extra opdrachten nodig heeft omdat ik studiepunten nodig heb om te kunnen compenseren door dat deeltijd/voltijd gedoequote:
wat voor vloer heb je?quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:06 schreef CherryLips het volgende:
Mijn vloerenmeneer was wel mooi aan het werkKamer zag er ineens heel anders uit
je hebt twee keuzes.. of gewoon wat verzinnen wat je denkt dat de opdracht isquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hij is me beu omdat ik de enige ben die steeds extra opdrachten nodig heeft omdat ik studiepunten nodig heb om te kunnen compenseren door dat deeltijd/voltijd gedoe
ik ben dus de enige met deze opdracht
kan mijn studiebuddy het wel vragen (die trouwens ook nog een andere studie doet) maar dan is het nog wel duidelijk van wie het komt
klopt maar dan kan ik er nog wel van balenquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
je hebt twee keuzes.. of gewoon wat verzinnen wat je denkt dat de opdracht is
of vragen.
Meer is er niet mogelijk
Dat kan nietquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
klopt maar dan kan ik er nog wel van balen
jawelquote:
Parketvloer, en die was een beetje donker en oranje-achtig. Dus nu is hij geschuurd en komt er een lak overheen zodat hij lichter en natuurlijker wordtquote:
Toch kan het nietquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jawelwant hoe meer tijd ik daar in steek en het hier ga vertellen, hoe minder ik met die opdracht bezig hoef te zijn
he ik ben al een half uur bezig! mini break tijd!
foto als het klaar is?quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Parketvloer, en die was een beetje donker en oranje-achtig. Dus nu is hij geschuurd en komt er een lak overheen zodat hij lichter en natuurlijker wordt
Succes ermeequote:Op vrijdag 7 december 2012 12:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Toch kan het niet
Ik moet weten hoe ik mijn php pagina moet aanpassen, zodat er naast de bestaande grafiek nu ook een tabel in komt te staan
Het is nu nog veel kutter met alle omleidingen, drukste routes hebben ze nu twee rijrichtingen op een halve meter fietspad geperst. Maar de auto's krijgen natuurlijk wel gewoon alle ruimte.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Utrecht is echt superkut om te fietsen. Vooral het centrum. Wat een ongelofelijk drama daar.
ik ook nietquote:
Ik ook niet. In ziek zijn. Ben al veel te vaak ziek, stom! Wil gewoon weer leuke dingen kunnen doen.quote:
Afgelopen 9 maand 2 dagen ziek thuis geblevenquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ook niet. In ziek zijn. Ben al veel te vaak ziek, stom! Wil gewoon weer leuke dingen kunnen doen.
Zoveel nog?quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Afgelopen 9 maand 2 dagen ziek thuis gebleven
Ik ben nooit ziek *even afkloppen* Voel me 's ochtends weleens beroerd maar een uurtje later gaat het dan alweer beter.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ook niet. In ziek zijn. Ben al veel te vaak ziek, stom! Wil gewoon weer leuke dingen kunnen doen.
Voor mij welquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
2 dagen in 9 maanden is echt niet veel
Ik heb nog 2 extra vrije dagen gehad omdat ik niet ziek wasquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:52 schreef Cue_ het volgende:
Geen idee hoeveel/vaak ik ziek ben. Hoor het wel als de baas het teveel vindt
dat is en lief en slim van je baasquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 extra vrije dagen gehad omdat ik niet ziek was.
Ik heb een dejavuquote:
misschien omdat het waar is?quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een dejavu
Werd dit gister niet ook al gezegd?
Zoals ik net al ergens heb gelezen:quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een dejavu
Werd dit gister niet ook al gezegd?
quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Doet me denken aan die uitspraak van van der Gijp: 'Als heel het stadion roept dat je moeder een hoer is, dan zal er vast een kern van waarheid in zitten'.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:59 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind trouwens wel, dat als homo als ziekte gezien wordt, dat ik me dan ook gewoon mag ziekmelden
Ga Glee kijken, nephomo!quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
misschien omdat het waar is?
nee sorry
quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:59 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind trouwens wel, dat als homo als ziekte gezien wordt, dat ik me dan ook gewoon mag ziekmelden
quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]![]()
en dan bij de arbo-arts: ja ik zuig graag op piemels
"Ja hallo? Ja. Ja ik kom vandaag niet. Ik voel me een beetje homoseksueel vandaag. ja. Ja ik barst steeds in the sound of music uit, spontaan. Uhu. Ja. Nee oke. Ja ik hoop na het weekend weer. Ja. Dank je, ik ook. Oke. Tot maandag hopelijk!"quote:
als ik ooit tijd heb zou ik wel graag seizoen 1 weer helemaal achter elkaar kijkenquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ga Glee kijken, nephomo!
En ja, dat komt maar 1x per week ja. Maar kijk nog maar eens, dan snap je de aflevering misschien WEL!
Nee sorry
Toen het nog leuk was?quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als ik ooit tijd heb zou ik wel graag seizoen 1 weer helemaal achter elkaar kijken
Hilarisch! Maak me gek! Ik heb er ook écht geen kracht meer voor! Met gierende banden!quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:02 schreef Ang3l het volgende:
Ja hallo? Ja. Ja ik kom vandaag niet. Ik voel me een beetje homoseksueel vandaag. ja. Ja ik barst steeds in the sound of music uit, spontaan. Uhu. Ja. Nee oke. Ja ik hoop na het weeke
Lijkt me wel echt hilarisch. HATSJOEYYYYMMMCCCAAAAquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Ja hallo? Ja. Ja ik kom vandaag niet. Ik voel me een beetje homoseksueel vandaag. ja. Ja ik barst steeds in the sound of music uit, spontaan. Uhu. Ja. Nee oke. Ja ik hoop na het weekend weer. Ja. Dank je, ik ook. Oke. Tot maandag hopelijk!"
ik vond vorige week weer ouderwets leuk maar deze week heb ik gewoon voor het eerst liedjes doorgespoeldquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toen het nog leuk was?
Al vind ik t laatste seizoen wel weer oke.
Ik moet er nog 2 zien, maar kijk altijd samen met de buuf dus we moeten ff snel plannen!
Geer & Goor aanhalen tegen een homo is NOOIT okequote:Op vrijdag 7 december 2012 13:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hilarisch! Maak me gek! Ik heb er ook écht geen kracht meer voor! Met gierende banden!
Ach als die geile jesusfreak maar in beeld is vind ik t al bestquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vond vorige week weer ouderwets leuk maar deze week heb ik gewoon voor het eerst liedjes doorgespoeld
ik vind het zo wisselend voortaan...
Je achterland jonge man! De twee die je boodschap uitdragen.quote:
die vind ik dus echt niet aantrekkelijkquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach als die geile jesusfreak maar in beeld is vind ik t al best
En Brody.
Ik heb allemaal collega's met kleine kinderen die alles meenemen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:41 schreef rhubarbje het volgende:
ik werd altijd ziek in de vakanties
sowieso word ik veel vaker ziek als ik les geef
al die rotjong die op je hoesten en zo
Bij mn vorige werk had ik dat ook, een NSB-gesprek omdat ik drie keer in een jaar echt griep had. Wat moet ik daar tegen doen dan? Alsof je ziek zijn kan beheersen, zeker iets als griep.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:52 schreef Cue_ het volgende:
Geen idee hoeveel/vaak ik ziek ben. Hoor het wel als de baas het teveel vindt
Vaker je katten knuffelen en hun ziektekiemen meenemen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb allemaal collega's met kleine kinderen die alles meenemen.
Ik ooit bij Defensie nog dat ik 2x ziek was geweest. Of er dan niet iets aan de hand was ofzoquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Bij mn vorige werk had ik dat ook, een NSB-gesprek omdat ik drie keer in een jaar echt griep had. Wat moet ik daar tegen doen dan? Alsof je ziek zijn kan beheersen, zeker iets als griep.
"Ja. Er zit een griepvirus in mn lichaam".quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ooit bij Defensie nog dat ik 2x ziek was geweest. Of er dan niet iets aan de hand was ofzo
Simpel, middle management.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:34 schreef Q. het volgende:
[..]
"Ja. Er zit een griepvirus in mn lichaam".![]()
Verzuimmanagement. Mensen zo veel angst aanpraten dat ze ziek naar hun werk gaan en anderen ook aansteken. Wie verzint zoiets in godsnaam?
Het mooiste vond ik nog dat van het hele bedrijf op mijn afdeling de meeste afwezig waren ivm ziekte. Mijn baas was nr 1 daarin. Die stond ook bekend als "goh hij is er een keer?"quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:34 schreef Q. het volgende:
"Ja. Er zit een griepvirus in mn lichaam".![]()
Verzuimmanagement. Mensen zo veel angst aanpraten dat ze ziek naar hun werk gaan en anderen ook aansteken. Wie verzint zoiets in godsnaam?
Als de buren jou toch niet hadden.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:36 schreef rubbereend het volgende:
Zo, mijn workout zit er weer opsneeuwschuiven! Ook even de buren gedaan
wat ben ik toch goed
is =/= eensquote:
Pest hem weg! Snel! Geef nieuwe mensen geen enkele kans om niet compleet tot het bot weggebrand mee te posten!quote:
Je komt te weinig op fok merk ik al.. vergis je niet in de : @quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:40 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Naja, ik wou meer een zielige smiley. Maar : ( is dus een boze smiley. Ik bedoelde van:
bloedirritant dat is als eens gebruikenquote:
Ik stelde enkel een normale vraag (mocht je mij indirect ook bedoelen)quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:41 schreef stbabylon het volgende:
Pest hem weg! Snel! Geef nieuwe mensen geen enkele kans om niet compleet tot het bot weggebrand mee te posten!
Kliekjes ftwquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Pest hem weg! Snel! Geef nieuwe mensen geen enkele kans om niet compleet tot het bot weggebrand mee te posten!
Ik maak te weinig gebruik van smileys merk ik alweer.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je komt te weinig op fok merk ik al.. vergis je niet in de : @
als iemand die hier al jaren post dat zou doen zou ik dezelfde opmerking makenquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
dit dusquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bloedirritant dat is als eens gebruiken
zodra ik te pas en te onpas me ga zeggen en is met eens ga verwarren dan graag jaquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zeg Rhu, moeten we jouw Nederlands nu ook gaan verbeteren?
Een nobel streven, maar nutteloos. De taalverloedering viert hoogtij.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:46 schreef rhubarbje het volgende:
volgens mij heb ik die opmerking al zo'n 28435988592903203x gemaakt op fok
Papaverbloempje? Zo ja, dan ws. WOIquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:48 schreef rhubarbje het volgende:
apart, in de Erelijst van gevallenen staat achter sommige namen een bloempje, maar nergens is te vinden wat het bloempje betekend
zijn ze gesneuveld door een bloempje?
nee het zijn volgens mij anjers en wat ik tegenkwam is van WO 2quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Papaverbloempje? Zo ja, dan ws. WOI
oh wat leuk!quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:59 schreef rubbereend het volgende:
Ik heb gewoon even een berichtje met de vraag gestuurd, ik kon het nergens vinden
quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh wat leuk!
en het is idd allemaal WO2
het NIOD (waarvan de lijst is geloof ik) richt zich alleen op WO2
zal wel na het weekend worden gok ikquote:Hartelijk dank voor uw bericht. U ontvangt zo spoedig mogelijk een reactie.
ha! wel tof!quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
zal wel na het weekend worden gok ik
ja, geen familie. Maar dat wist ik alquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:02 schreef rhubarbje het volgende:
eigen achternaam al ingevoerd trouwens?
uiteraardquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ha! wel tof!
laat je het me weten?
quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja, geen familie. Maar dat wist ik al
[..]
uiteraard
Dat klinkt als Bernhard...quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee het zijn volgens mij anjers en wat ik tegenkwam is van WO 2
Weten je ouders er niet meer over? Of mensen uit de plaats waar je vandaan komt? Bij ons in het dorp zijn bijvoorbeeld een aantal dagboeken en verhalen uit de oorlog verzameld.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik weet zo goed als niets over mijn familie en de oorlog...
ik durf het ook niet te vragen eigenlijk... 1 van mijn oma's is geloof ik nog steeds in therapie door de oorlogarm mensje
http://www.erelijst.nl/quote:
Ik ken alleen t verhaal over de kroeg van opa en oma waar veel duitse soldaten kwamen zuipen. EN dat toen een keer het bier op was en een van de soldaten z'n geweer in de wieg van m'n oom (toen dus een baby) zettequote:Op vrijdag 7 december 2012 14:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik weet zo goed als niets over mijn familie en de oorlog...
ik durf het ook niet te vragen eigenlijk... 1 van mijn oma's is geloof ik nog steeds in therapie door de oorlogarm mensje
ik denk het nietquote:
Ja, vandaar dat ik de bloemetjes met anjers link. Maar snap nog niet waarom bij de een wel en de ander nietquote:
Als in Anjerfonds?quote:
Allemaal buitenechtelijke kinderen van hem?quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik denk het niet
lijkt me sterk dat al die bloempjes voor Bernhard staan
verder zie ik dan ook niet waar ze voor zouden moeten staan
De anjer, was de bloem van Bernhard en wordt nu gebruikt bij veteranen als symboolquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als in Anjerfonds?
Een anjer staat sowieso voor overlijden geloof ik. Is de begrafenisbloem. maar dat zou dan weer nergens op slaan, want iedereen op die lijst is dood
ja maar mijn ouders willen ook niets zeggenquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Weten je ouders er niet meer over? Of mensen uit de plaats waar je vandaan komt? Bij ons in het dorp zijn bijvoorbeeld een aantal dagboeken en verhalen uit de oorlog verzameld.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Allemaal buitenechtelijke kinderen van hem?
hahaquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Allemaal buitenechtelijke kinderen van hem?
even klikken op een naam en dan 'meer...'quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja, vandaar dat ik de bloemetjes met anjers link. Maar snap nog niet waarom bij de een wel en de ander niet
oh! wat mooiquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:12 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
even klikken op een naam en dan 'meer...'
Zo te zien kun je een digaal bloemetje achterlaten bij een naam.
ah, verrek!quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:12 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook net zeggenquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:12 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
daar moet toch wel iets over op te zoeken zijn?quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:26 schreef Tegan het volgende:
Mijn opa is kwijt sinds WOII, geen idee wat ermee is gebeurd.
Je mag het best erg vinden hoor, je hoeft niet zo ongeïnteresseerd te doenquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:29 schreef Tegan het volgende:
Waarschijnlijk vergast in een kamp. Maar geen idee hoe wat waar. Maar goed, die is nu toch sowieso al dood als hij het had overleefd dus whatever.
De duitsers hebben destijds anders flink hun best gedaan om dat onmogelijk te maken.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
daar moet toch wel iets over op te zoeken zijn?
He, het is mijn familie dus ik mag vinden wat ik wil. Bovendien zeg ik nergens dat ik het niet erg vind.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je mag het best erg vinden hoor, je hoeft niet zo ongeïnteresseerd te doen
He, het is Tegan, die gaat nog rustig lezen tijdens de seks.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je mag het best erg vinden hoor, je hoeft niet zo ongeïnteresseerd te doen
Ik heb juist het idee dat zij heel nauwkeurig alles bijhielden.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:30 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
De duitsers hebben destijds anders flink hun best gedaan om dat onmogelijk te maken.
Ja mijn moeder mocht nooit zoeken van mijn vader, dus we hebben nu ook geen gegevens meer.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
daar moet toch wel iets over op te zoeken zijn?
als het tenminste naar aanleiding van iets is
of heeft ie op een dag gewoon zijn koffer gepakt en weg was ie?
Dat mag best, maar dat 'maar whatever' dat komt zo enorm sneu over.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
He, het is mijn familie dus ik mag vinden wat ik wil. Bovendien zeg ik nergens dat ik het niet erg vind.
Ik heb hem nooit gekent. En mijn vader heeft hem ook niet meer gezien sinds hij drie jaar was. Dus sorry dat het me niets doet omdat ik niet weet wat er is gebeurd.
maar er is ook nog heel veel bekend of later uitgevondenquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:30 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
De duitsers hebben destijds anders flink hun best gedaan om dat onmogelijk te maken.
nou ik moet eerlijk zeggen dat ik niemand ken die vergast is o.i.d. maar als ik er college over heb dan moet ik nog wel moeite doen om niet ff te gaan zitten jankenquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
He, het is mijn familie dus ik mag vinden wat ik wil. Bovendien zeg ik nergens dat ik het niet erg vind.
Ik heb hem nooit gekent. En mijn vader heeft hem ook niet meer gezien sinds hij drie jaar was. Dus sorry dat het me niets doet omdat ik niet weet wat er is gebeurd.
Jij vindt dat sneu, ik kan er geen gevoel over hebben omdat het voor mij ook nog wel een happy end had kunnen hebben.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat mag best, maar dat 'maar whatever' dat komt zo enorm sneu over.
T het is voor ons allemaal heel duidelijk dat daar een boel geschiedenis zit die niet happy isquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jij vindt dat sneu, ik kan er geen gevoel over hebben omdat het voor mij ook nog wel een happy end had kunnen hebben.
Ik ben ook blij dat mijn vader dood is. Ga je me nu daarom haten? Je weet niet eens waarom ik daar blij om ben. Dat is echt niet zomaar.
Donald Duck?quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, het is Tegan, die gaat nog rustig lezen tijdens de seks.
Ik ben in Auschwitz geweest. En kamp Vught. Was wel confronterend die gaskamers, maar verder doet het me niet zoveel. Ik huil niet echt snel. Bovendien ben ik gekapt met geschiedenisles na WOI dus ik zou niet eens weten in detail watvoor verschrikkelijke dingen er zijn gebeurdquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ik moet eerlijk zeggen dat ik niemand ken die vergast is o.i.d. maar als ik er college over heb dan moet ik nog wel moeite doen om niet ff te gaan zitten janken
maar goed, ik ben dan ook nogal delicaat natuurlijk
Niet anders dan in een willekeurige sport kleedkamer. Gezamenlijk douchen. Het mag geen naam hebben.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:36 schreef Tegan het volgende:
in Auschwitz geweest. En kamp Vught. Was wel confronterend die gaskamers, maar verder doet het me niet zoveel. Ik huil niet echt snel. B
Ik probeer het niet weg te vegen. Er is gewoon geen gevoel omdat ik niet weet wat er is gebeurd en omdat er idd nooit over wordt gepraat wat er zou gebeurd kunnen zijn. Voor mij is het gewoon, oh ik heb geen opa, maar waar hij is geen idee.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
T het is voor ons allemaal heel duidelijk dat daar een boel geschiedenis zit die niet happy is
net zo als het voor ons heel duidelijk is dat jij met je houding probeer het allemaal weg te vegen terwijl het verre van weg is
prima, jouw leven
maar die houding is soms wel een beetje moeilijk om aan te zien als je er naar moet kijken
Ik zeg niet dat al die Joden zich hebben aangesteld ofzo?!quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet anders dan in een willekeurige sport kleedkamer. Gezamenlijk douchen. Het mag geen naam hebben.
Die mensen kregen alleen geen slippers dus er was een grote uitbraak van voetschimmels.
niet alleen dit, alles met je familiequote:Op vrijdag 7 december 2012 14:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik probeer het niet weg te vegen. Er is gewoon geen gevoel omdat ik niet weet wat er is gebeurd en omdat er idd nooit over wordt gepraat wat er zou gebeurd kunnen zijn. Voor mij is het gewoon, oh ik heb geen opa, maar waar hij is geen idee.
Ik zeg alleen dat het allemaal niet zoveel voorstelde. Aanstellers die joden.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat al die Joden zich hebben aangesteld ofzo?!
Ik zeg alleen dat dat mijn opa dood is me niet zoveel doet.
Sommige mensen hebben nu eenmaal een mindere band / geen band met hun familie.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet alleen dit, alles met je familie
Maar goed ook.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat al die Joden zich hebben aangesteld ofzo?!
Ik zeg alleen dat dat mijn opa dood is me niet zoveel doet.
daar is ook niet iets mis meequote:Op vrijdag 7 december 2012 14:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben nu eenmaal een mindere band / geen band met hun familie.
Ik vind dit totaal niet te vergelijken met de rest van mijn familiedingen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet alleen dit, alles met je familie
En hoeveel daarvan zijn daar onverschillig over na de leeftijd van 13?quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:40 schreef Cue_ het volgende:
Sommige mensen hebben nu eenmaal een mindere band / geen band met hun familie.
ik reageerde dan ook over het bericht waar je zelf over je vader begon, niet je oorspronkelijke berichtquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik vind dit totaal niet te vergelijken met de rest van mijn familiedingen.
Als ik had gezegd dat mijn opa vergast is en whatever dan snap ik dat. Maar dat weet ik niet eens zeker, ik weet alleen dat hij spoorloos is.
Hoe zou ik het dan moeten doen? En waaruit zou blijken dat het hoog zit?quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
daar is ook niet iets mis mee
alleen vind ik de manier waarop T er mee om gaat niet altijd even gezond
ik denk echt dat ik voor de meerderheid hier spreek als ik zeg dat wij misschien wel beter zeggen hoe T alles probeert af te doen terwijl het juist heel hoog zit of iig veel invloed heeft in haar huidige leven
en alleen luchtig over doen is niet echt een manier om die invloed te verminderen
Je mag vinden wat je vindt hoor, maar 'joh whatever' zeggen bij iemand die is vergast, dat klopt gewoon niet. Zo ontzettend nonchalant. Je mag best blij zijn dat je vader dood is, ik ken meer mensen die er niet al te rouwig om waren, dat is een heel ander verhaal dan achteloos 'whatever' zeggen als je opa of een volkomen vreemde is vergast.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jij vindt dat sneu, ik kan er geen gevoel over hebben omdat het voor mij ook nog wel een happy end had kunnen hebben.
Ik ben ook blij dat mijn vader dood is. Ga je me nu daarom haten? Je weet niet eens waarom ik daar blij om ben. Dat is echt niet zomaar.
uit de verscheiden posts die jij hebt gedaan die iets inhoudelijker in gaan op jezelf en je situatie die je de afgelopen 4 jaar hebt gepost of zoquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hoe zou ik het dan moeten doen? En waaruit zou blijken dat het hoog zit?
Okquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik reageerde dan ook over het bericht waar je zelf over je vader begon, niet je oorspronkelijke bericht
Nou, over het algemeen hebben mensen het er zwaar mee als hun vader overlijdt. Ik zou het bijvoorbeeld echt niet trekken. Dus ja, de eerste reactie van de meeste mensen is dat ze het zielig vinden. Duh.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ok. Ik zei dat alleen omdat ik een punt probeerde te maken dat niet alles zo is als dat je denkt dat het is. Zeker over dat van mijn opa, vond dat CL dat wel heel zwaar tilde.
Als ik mensen vertel dat mijn vader dood is dan krijg ik allemaal 'ach meisje toch' en 'wat sneu voor je'. Dat ik gelukkiger ben dan ooit sinds ik niet meer bang ben voor hem vind ik boekdelen spreken.
precies ditquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:46 schreef CherryLips het volgende:
Goed, een verhaaltje, oma vertelt.
Een paar vriendinnen van me hadden allebei vaders die enorme hufters waren. De een iets erger dan de ander. De een was alcoholist die z'n dochter sloeg, de ander een eikel die z'n vrouw wilde wurgen. Mooie dingen. Bij de een is de vader overleden, bij de ander is de vader pleitos.
Ze zeggen wel leuk: good riddance. Maar nu ze ouder worden gaat het wel enorm dwarszitten en lopen ze allebei bij een psycholoog of erger.
Je mag het erg vinden. Je mag erover praten, maar wuif het alsjeblieft niet weg, schouderophalend, alsof het je allemaal geen hol kan schelen en het je niets doet. Dat geloof ik gewoon niet.
Nogmaals, ik zei niet vergast en whatever. Ik zei, we kunnen hem niet vinden, maar als we dat nu hadden gedaan was hij toch al dood dus whatever, kan er niets meer uit krijgen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je mag vinden wat je vindt hoor, maar 'joh whatever' zeggen bij iemand die is vergast, dat klopt gewoon niet. Zo ontzettend nonchalant. Je mag best blij zijn dat je vader dood is, ik ken meer mensen die er niet al te rouwig om waren, dat is een heel ander verhaal dan achteloos 'whatever' zeggen als je opa of een volkomen vreemde is vergast.
Van de geschiedenis van T weet ik weinig af, dus reageer voornamelijk op wat er nu wordt gezegd door haar en de rest hier.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:42 schreef rhubarbje het volgende:
daar is ook niet iets mis mee
alleen vind ik de manier waarop T er mee om gaat niet altijd even gezond
ik denk echt dat ik voor de meerderheid hier spreek als ik zeg dat wij misschien wel beter zeggen hoe T alles probeert af te doen terwijl het juist heel hoog zit of iig veel invloed heeft in haar huidige leven
en alleen luchtig over doen is niet echt een manier om die invloed te verminderen
Ja, ik snap heel goed dat mensen zo reageren, maar ik zou dat alleen doen als ik weet dat het een leuke toffe man was die wel een goede vader was. Dat bedoelde ikquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, over het algemeen hebben mensen het er zwaar mee als hun vader overlijdt. Ik zou het bijvoorbeeld echt niet trekken. Dus ja, de eerste reactie van de meeste mensen is dat ze het zielig vinden. Duh.
Wat aangaan? Hoe aangaan? Wat bedoel je concreet?quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
uit de verscheiden posts die jij hebt gedaan die iets inhoudelijker in gaan op jezelf en je situatie die je de afgelopen 4 jaar hebt gepost of zo
en hoe je dat zou moeten doen? door het aan te gaan ipv weg te vegen
maar dit heb ik je al meerdere malen verteld
ik wil je ook nergens toe dwingen, zoals ik al zei: het is jouw leven
maar als ik even voor mezelf spreek: soms is het wel lastig om (in mijn ogen) zo duidelijk te zien wat je doet en toch continue maar in te slikken wat ik eigenlijk wil zeggen
Het is de manier waarop je het zegt. Ik kan begrijpen dat je geen band hebt met je grootvader, want jij kende hem niet, je vader kende hem niet, je weet helemaal niets van die man.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nogmaals, ik zei niet vergast en whatever. Ik zei, we kunnen hem niet vinden, maar als we dat nu hadden gedaan was hij toch al dood dus whatever, kan er niets meer uit krijgen.
Daar verschillen we dan van mening. Ik ben niemand medeleven verschuldigd alleen omdat het familie van me is. Alleen mensen die (al dan niet familie) lief zijn tegen me.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is de manier waarop je het zegt. Ik kan begrijpen dat je geen band hebt met je grootvader, want jij kende hem niet, je vader kende hem niet, je weet helemaal niets van die man.
Maar dat 'whatever'... Je hoeft geen potje te gaan zitten brullen om hem, maar een beetje medeleven is wel terecht hoor.
nou ik vind mezelf niet fel hoorquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Van de geschiedenis van T weet ik weinig af, dus reageer voornamelijk op wat er nu wordt gezegd door haar en de rest hier.
En zeker in dit soort dingen herken ik wel hoe T reageert, dus als jullie er som zo 'fel' op ingaan, dan voel ik mij ook aangesproken .. dus vandaar de reactie erop
wat er gebeurd is en wat het met je gedaan heeft en hoe het nog steeds invloed op je heeftquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat aangaan? Hoe aangaan? Wat bedoel je concreet?
Dezelfde post zonder whatever had deze discussie niet op gang gebracht? Of dan ook?quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:49 schreef CherryLips het volgende:
Het is de manier waarop je het zegt. Ik kan begrijpen dat je geen band hebt met je grootvader, want jij kende hem niet, je vader kende hem niet, je weet helemaal niets van die man.
Maar dat 'whatever'... Je hoeft geen potje te gaan zitten brullen om hem, maar een beetje medeleven is wel terecht hoor.
dit vind ik ook welquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat moet ik daarmee, daarover praten? Ik heb al heel vaak mijn hele verhaal gedaan. En ik begrijp het nu ook wel beter dan zeg vijf jaar geleden. En ik weet precies waar ik nu last van heb. En daar blijft het bij.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat er gebeurd is en wat het met je gedaan heeft en hoe het nog steeds invloed op je heeft
Ik ook.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dit vind ik ook wel
bij een complete vreemde (die in zo'n kamp heeft gezeten) vind ik het nog wel heel erg wat mensen hem aan hebben kunnen doen
hoe kun je daar tevreden mee zijn? weten waar je last van hebt en het daar bij laten?quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat moet ik daarmee, daarover praten? Ik heb al heel vaak mijn hele verhaal gedaan. En ik begrijp het nu ook wel beter dan zeg vijf jaar geleden. En ik weet precies waar ik nu last van heb. En daar blijft het bij.
Vandaar ook de aanhalingstekens.. wist even geen ander word ervoor.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ik vind mezelf niet fel hoor
ik heb het beste met T voor, en denk dat ik haar ook wel een beetje ken (voor zo ver dat kan als je iemand vooral van een forum kent) en daarom zeg ik het
zie het als een oudere-zus ding of zo
ik weet uit ervaring, dat negeren dat je ouders je leven niet bepaald makkelijker hebben gemaakt, het alleen maar lastiger maakt
en in mijn ogen is de enige manier om er constructief mee om te gaan, en te zorgen dat het echt een plekje krijgt, het aan gaan en toch eens die beerput open trekken ipv een luchtig dansje doen op de deksel om maar duidelijk te maken dat het je niet kan raken
een complete vreemde ken je toch ook nietquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ook.
Mijn opa, die ik niet ken, doet me niets/whatever.
Nee ik snap het echt niet. Ik zou het snappen als je het jaren geleden had gezegd. Maar juist nu heb ik al die zooi al grotendeels verwerkt en over nagedacht enzo.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoe kun je daar tevreden mee zijn? weten waar je last van hebt en het daar bij laten?
en voor mijn part schrijf je een expressieve choreografie er over, weet ik veel wat voor jou werkt
je snapt volgens mij best wat ik bedoel met het aan gaan
het gaat niet om deze reactie specifiek, maar om allesquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vandaar ook de aanhalingstekens.. wist even geen ander word ervoor.
Snap ook waarom je het doet en alles hoor.
Maar vraag me echt af hoe ze anders had moeten reageren dan. Tja hoe die man ook is doodgegaan, hij is nu dood. Dus snap haar reactie wel, zeker als ze hem niet (echt) gekend heeft. Zou ik waarschijnlijk ook hebben.
Waarschijnlijk wel.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dezelfde post zonder whatever had deze discussie niet op gang gebracht? Of dan ook?
dat is niet het gevoel dat ik krijgquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee ik snap het echt niet. Ik zou het snappen als je het jaren geleden had gezegd. Maar juist nu heb ik al die zooi al grotendeels verwerkt en over nagedacht enzo.
Omdat het je opa is, de vader van je vader?quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ook.
Mijn opa, die ik niet ken, doet me niets/whatever.
Ik denk meer dat ik zeg dat ik erg vind dan dat ik echt voel dat het erg is zeg maar.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:51 schreef rhubarbje het volgende:
bij een complete vreemde (die in zo'n kamp heeft gezeten) vind ik het nog wel heel erg wat mensen hem aan hebben kunnen doen
Ja maar voor hetzelfde geld was mijn opa gewoon gevlucht en ergens vredig geleefd enzo, prima. Als ik letterlijk weet welke leed iemand (een vreemde) is aangedaan is dat wel kut ja. Tenzij mijn vader natuurlijkquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
een complete vreemde ken je toch ook niet
ik snap precies wat je bedoeldquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel.
Maar ik lees het vaker bij T en ik ben absoluut geen psycholoog ofzo, maar dat achteloze komt steeds terug. Expres en overdreven nonchalant.
Star Wars is ook kut ja.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:54 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb echt niks met de WOI en WOII.
Ik vind verhalen er over niet boeiend.
Films er over niet boeiend. Boeken er over niet boeiend.
Uberhaupt niet met oorlogen. Iran, irak, Vietnam.....
Nou ja, de oorlog om Middelaarde misschien, maar zelfs daarbij vond ik de 2e film t minste want te veel veldslag.
ik vind het echt ergquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik denk meer dat ik zeg dat ik erg vind dan dat ik echt voel dat het erg is zeg maar.
Dat wilde ik net juist uitleggen, als je ouder wordt dan komt dat denk ik wel steeds terug hoor.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee ik snap het echt niet. Ik zou het snappen als je het jaren geleden had gezegd. Maar juist nu heb ik al die zooi al grotendeels verwerkt en over nagedacht enzo.
O die was ik nog helemaal vergetenquote:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:56 schreef Ang3l het volgende:
Larten we met z'n allen T analyseren en onze psychologie 1.0 over haar heenstorten zodat wij haar kunnen zeggen zij zich voeltYAAAAAAAAAAAAAAAY
Ik vind het echt vreselijkquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik denk meer dat ik zeg dat ik erg vind dan dat ik echt voel dat het erg is zeg maar.
Lijkt me ook totaal niet fijnquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:56 schreef rhubarbje het volgende:
ik vind het echt ergcollege's over oorlogen etc slopen me ook echt
daarna heb ik enorme koppijn en zo
ook niet helemaal gezond, maar goed
Ik heb er dus echt nul komma niks mee, uitzonderingen daargelaten.quote:
Vriendinnen met borderline die hun hele levensverhaal vol misbruik en mishandeling aan je voorleggenquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lijkt me ook totaal niet fijn
Nee dat soort emoties heb ik echt nog nooit ervaren. Ik luister ernaar, begrijp het, kan het erg vinden, zeker als het een vriendin ofzo betreft. Maar daar houdt het wel bij op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |