Ik las Kyliequote:Op vrijdag 7 december 2012 10:37 schreef Ang3l het volgende:
Ik moet al de hele dag pissen zoals ik jank op de ontrouw der wijven. Da's een teken dat ik ziek ga wordenBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHhhhhh Kwilnie.
You wishedquote:
Je hebt echt een zwaar leven.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:48 schreef Ang3l het volgende:
Zeg, ik heb m'n handen vol aan 5 mannen op dit moment. Kan er echt niet nog eentje bij hebben heur
sommige mensen moeten ook wel eens iets plannen etcquote:
En dan zeggen ze dat vrouwen handenbinders zijn.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:48 schreef Ang3l het volgende:
Zeg, ik heb m'n handen vol aan 5 mannen op dit moment. Kan er echt niet nog eentje bij hebben heur
Ja, dus? Kunnen ze dan niet 's ochtends kijken of hun plannen nog door kunnen gaan?quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sommige mensen moeten ook wel eens iets plannen etc
Er zijn:quote:
Wel of goede reisafstand? Anders blijf je rondrijden!quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er zijn:
Fuckbuddy 1
Fuckbuddy 2
Tilburg 1
Tilburg 2
Eindhoven 1
Til 1 en 2 en eind 1 zijn geen fuckbuddys?quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er zijn:
Fuckbuddy 1
Fuckbuddy 2
Tilburg 1
Tilburg 2
Eindhoven 1
Iets meer details?quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er zijn:
Fuckbuddy 1
Fuckbuddy 2
Tilburg 1
Tilburg 2
Eindhoven 1
Je moet!quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:37 schreef Ang3l het volgende:
Ik moet al de hele dag pissen zoals ik jank op de ontrouw der wijven. Da's een teken dat ik ziek ga wordenBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHhhhhh Kwilnie.
Nee. Eindhoven heb ik nog geen date mee gehad. Tilburg 2 heb ik 3 dates mee gehad en alleen gezoend en Tilburg 2 is de jongen met de vriend.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Til 1 en 2 en eind 1 zijn geen fuckbuddys?
Deed Lit vanmorgen ook, even kijken hoeveel er ligt en dan beslissen. Tja, soms kan het gewoon niet anders.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, dus? Kunnen ze dan niet 's ochtends kijken of hun plannen nog door kunnen gaan?
"Want je moet, ik weet je moehoeeeet"quote:
Tja, er zijn altijd onvoorziene omstandigheden waarom iets niet door kan gaan. of het nu sneeuw is of een ontplofte energiecentrale (maandje geleden). Dan moet je opeens ook binnen blijvenquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Deed Lit vanmorgen ook, even kijken hoeveel er ligt en dan beslissen. Tja, soms kan het gewoon niet anders.
The lizzie bennet diariesquote:
niet als daar andere mensen van afhankelijk zijnquote:Op vrijdag 7 december 2012 10:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, dus? Kunnen ze dan niet 's ochtends kijken of hun plannen nog door kunnen gaan?
Tja, dat moet je dan van te voren plannen: een bellijn of zo'n "jij belt die en die"-bellijst om te zorgen dat iedereen zo snel mogelijk weet dat iets niet doorgaat.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet als daar andere mensen van afhankelijk zijn
is nogal lullig dat jij beslist om niet te gaan en andere wel op komen dagen en dan gewoon weer het tripje naar huis mogen maken
Door de sneeuw zien ze die dutsen toch nietquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Andere weggebruikers daarentegen
ja en om dat te kunnen doen moet je wel even verder denken dan alleen: ik kijk morgen wel uit het raam en beslis dan welquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, dat moet je dan van te voren plannen: een bellijn of zo'n "jij belt die en die"-bellijst om te zorgen dat iedereen zo snel mogelijk weet dat iets niet doorgaat.
Er worden nu ook vluchten geannuleerd, ongelofelijk kut als je iets gepland had, maar het is niet anders.
Ik kan slecht tegen afhankelijk zijn, dus ik kan daar enorm van balen. Maar inderdaadm het is niet anders. En je er over opwinden verandert de zaak toch nietquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:11 schreef Pheno het volgende:
Er worden nu ook vluchten geannuleerd, ongelofelijk kut als je iets gepland had, maar het is niet anders.
natuurlijk is het niet anders, maar het is soms wel handig dat je, door de informatie van bijv het knmi, weet dat dit gaat gebeuren en dat je dus niet pas s ochtends tot het besef komt dat het niet door kan gaan en dat je dan andere laat zitten of zoquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan slecht tegen afhankelijk zijn, dus ik kan daar enorm van balen. Maar inderdaadm het is niet anders. En je er over opwinden verandert de zaak toch niet
Dan plan je de bellijst van te voren en beslis je 's ochtends of de bellijst gebruikt wordt. Zo lastig is dat niet.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja en om dat te kunnen doen moet je wel even verder denken dan alleen: ik kijk morgen wel uit het raam en beslis dan wel
Nou, ik vind het KNMI een beetje the boy who cried wolf worden.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
natuurlijk is het niet anders, maar het is soms wel handig dat je, door de informatie van bijv het knmi, weet dat dit gaat gebeuren en dat je dus niet pas s ochtends tot het besef komt dat het niet door kan gaan en dat je dan andere laat zitten of zo
Maar een slippertje gemaaktquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Door de sneeuw zien ze die dutsen toch niet
Klopt. Ik neem ze niet heel serieus mee. Nu heb ik toch gewoon altijd water en een deken in de auto, dus al zouden ze niets zeggen ben ik voorbereid op wat echter extreem weerquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, ik vind het KNMI een beetje the boy who cried wolf worden.
Al die weer-alarmen en dan uiteindelijk een natte scheet.
Gevolg: Als het dan ECHT een keer erg is, dan denkt iedereen asnog "Jaa, die weeralarmen stellen toch niks meer voor!"
En als ze niks zeggen en er gebeurt wat, is iedereen alsnog opgegeten. Tsja, ze kunnen het gewoon niet goed doen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, ik vind het KNMI een beetje the boy who cried wolf worden.
Al die weer-alarmen en dan uiteindelijk een natte scheet.
Gevolg: Als het dan ECHT een keer erg is, dan denkt iedereen asnog "Jaa, die weeralarmen stellen toch niks meer voor!"
Ik twijfel elk jaar weer of ik winterbanden moet nemen. En elke keer ben ik toch te laat en heb ik ze niet. Dus dan maar nog meer afstand bewaren. Als die lullo's achter me dat nou ook eens dedenquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar een slippertje gemaaktOndanks de winterbanden.
Hier zaten mensen al woensdag, toen er 3 vlokjes gevallen al: ik kom vrijdag niet hoor!quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:16 schreef Cue_ het volgende:
Hier denkt men er niet eens over om niet op te komen dagen![]()
Of ze moeten echt vrije dagen hebben dan is het wat anders.
Gelukkig gaat het overal hetzelfdequote:Op vrijdag 7 december 2012 11:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan plan je de bellijst van te voren en beslis je 's ochtends of de bellijst gebruikt wordt. Zo lastig is dat niet.
Er moest iemand op het werk zijn. Dus gisteren afgesproken dat als het weer het toelaat ik gewoon kom. Voor de zekerheid mijn laptopadapter meegenomen (ligt normaal op kantoor) mocht het kutweer zijn. Telefoonnummers als ik niet kan. Jee, moeilijk, iets vooruitplannen en op het laatst beslissen welk scenario er gaat plaatsvinden
gelukkig wel!quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig gaat het overal hetzelfde
Eerder van huis weggaanquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En als ze niks zeggen en er gebeurt wat, is iedereen alsnog opgegeten. Tsja, ze kunnen het gewoon niet goed doen.
Behalve voor mij, ik accepteer hun waarschuwing, beslis zelf dat ik ondanks die waarschuwing wel naar het werk ga. Maar dat neemt niet weg dat ik de waarschuwing niet waardeer.
Ik heb ze vorig jaar ook niet gehad en nu heb ik ze zelf ook niet, dus ben met de auto van m'n vader gegaanquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik twijfel elk jaar weer of ik winterbanden moet nemen. En elke keer ben ik toch te laat en heb ik ze niet. Dus dan maar nog meer afstand bewaren. Als die lullo's achter me dat nou ook eens deden
wat ben je weer lekker kortzichtig phenoquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan plan je de bellijst van te voren en beslis je 's ochtends of de bellijst gebruikt wordt. Zo lastig is dat niet.
Er moest iemand op het werk zijn. Dus gisteren afgesproken dat als het weer het toelaat ik gewoon kom. Voor de zekerheid mijn laptopadapter meegenomen (ligt normaal op kantoor) mocht het kutweer zijn. Telefoonnummers als ik niet kan. Jee, moeilijk, iets vooruitplannen en op het laatst beslissen welk scenario er gaat plaatsvinden
Hier ook. Ik heb ze echt hardop midden in hun gezicht voor mietje uitgemaakt.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hier zaten mensen al woensdag, toen er 3 vlokjes gevallen al: ik kom vrijdag niet hoor!
preciesquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En als ze niks zeggen en er gebeurt wat, is iedereen alsnog opgegeten. Tsja, ze kunnen het gewoon niet goed doen.
Behalve voor mij, ik accepteer hun waarschuwing, beslis zelf dat ik ondanks die waarschuwing wel naar het werk ga. Maar dat neemt niet weg dat ik de waarschuwing niet waardeer.
En dat heet nou overmacht. En dat is rukquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat ben je weer lekker kortzichtig pheno
klein voorbeeld uit de praktijk dan: lief heeft vandaag zijn 2e werkdag op zijn nieuwe school die inderdaad verschillende scenario's klaar hebben liggen
normaal moet hij om 6 uur weg, maar misschien door de sneeuw toch wat eerder
helaas geeft de school pas om 7 uur een bericht af over hoe en wat
dan kun je wel om 5 uur uit je raam gaan zitten turen maar dan is A) de sneeuw nog niet begonnen en weet je B) niet wat de plannen van de school zijn
Nee, jij kijkt heerlijk breedquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat ben je weer lekker kortzichtig pheno
klein voorbeeld uit de praktijk dan: lief heeft vandaag zijn 2e werkdag op zijn nieuwe school die inderdaad verschillende scenario's klaar hebben liggen
normaal moet hij om 6 uur weg, maar misschien door de sneeuw toch wat eerder
helaas geeft de school pas om 7 uur een bericht af over hoe en wat
dan kun je wel om 5 uur uit je raam gaan zitten turen maar dan is A) de sneeuw nog niet begonnen en weet je B) niet wat de plannen van de school zijn
ja vooral op je 2e werkdagquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat heet nou overmacht. En dat is ruk
begin over de kindjes in Afrika!quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:22 schreef Cue_ het volgende:
Pff de bedrijfsarts zit in kantoor tegenover ons vandaag. Zo'n grietje dat er naartoe moet wachtte 20 min voor de deur want blijkbaar uitloop. Dus zit ze nu even op ons kantoor. Hele verhalen over hoe ellendig het wel niet met haar gaat
dat zeg ik toch ook niet? ik zeg alleen dat dat niet altijd het geval is (vaker niet dan wel gok ik) en dat een simpel: 'ik kijk wel ' gewoon niet altijd voldoende isquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, jij kijkt heerlijk breedOmdat de school geen goed plan heeft liggen is het jammer voor hem. Maar doet niet af dat je iets goed kan plannen
ja klopt. Als ze niks zeggen dan klagen we ze daarna Amerikaans aan als er wel wat is, dat denk ik helaas ook wel.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik accepteer de waarschuwing, maar hij heeft voor mij geen waarde meer als hij 9 van de 10x gewoon loos (weer)alarm blijkt te zijn. Ik kijk zelf wel. En ja, als ik dan toch de sloot in glij mag ik niet boos wordenquote:Behalve voor mij, ik accepteer hun waarschuwing, beslis zelf dat ik ondanks die waarschuwing wel naar het werk ga. Maar dat neemt niet weg dat ik de waarschuwing niet waardeer.
Dat voldoet prima. Als het weer kut is, dan kan hij niet weg, als zou de school willen. Overmacht.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja vooral op je 2e werkdag
en natuurlijk is dat overmacht, maar dan blijft nog staan dat alleen een 'ik kijk wel uit het raam' niet altijd voldoet
Precies. En ik heb toch wel eens weer gehad dat ik dacht "waarom ben ik toch gegaan". maar dat was meer op lange afstanden, zo ver kan ik niet uit mijn raam kijkenquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:23 schreef Ang3l het volgende:
En ja, als ik dan toch de sloot in glij mag ik niet boos worden
Ergste is nog als iedereen om fucking half 10 al gaat zeuren hoe verkeerd de KNMI het heeft, terwijl het de rest van de dag nog 20x kan verergeren. Maar dat geduld heeft men niet.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:23 schreef Ang3l het volgende:
Ik accepteer de waarschuwing, maar hij heeft voor mij geen waarde meer als hij 9 van de 10x gewoon loos (weer)alarm blijkt te zijn. Ik kijk zelf wel. En ja, als ik dan toch de sloot in glij mag ik niet boos worden
behalve als ie anderhalf uur eerder was gegaan bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat voldoet prima. Als het weer kut is, dan kan hij niet weg, als zou de school willen. Overmacht.
Als ie om 2 uur 's nachts was gegaan ook, maar goed, dat vraagt niemand van hem.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
behalve als ie anderhalf uur eerder was gegaan bijvoorbeeld
en daar sta je dan uit het raam te turen, en je beseft je dat als je eerder was gegaan je wel op tijd was op je 2e werkdag
truequote:
Ik heb 1x een "Ik ga toch" en na 3 bochten "o nee toch niet" gehadquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies. En ik heb toch wel eens weer gehad dat ik dacht "waarom ben ik toch gegaan". maar dat was meer op lange afstanden, zo ver kan ik niet uit mijn raam kijken
Ik kwam een keer niet eens weg uit de wijk. Sta je daar, auto maar weer geparkeerd ergens daar en naar huis gelopen. failquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb 1x een "Ik ga toch" en na 3 bochten "o nee toch niet" gehad
Jij, wat doen? Glee kijken zeker?quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
true
en half 12 dus echt tijd om wat te gaan doen
Hier gaat t allemaal een beetje langzaam. En het sneeuwt nog steeds, maar niet sneeuwstormend. Meer schattig. Maar als iedereen gewoon een beetje voorzichtig rijdt dan rijdt het allemaal gewoon wat trager door, maar verder niks engs.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ergste is nog als iedereen om fucking half 10 al gaat zeuren hoe verkeerd de KNMI het heeft, terwijl het de rest van de dag nog 20x kan verergeren. Maar dat geduld heeft men niet.
Daarbij gaven ze vandaag dat oranje alarm voor verschillende delen uit. Dus ja niet iedereen zal er evenveel last van hebben.
Bijna tijd om een lekker broodje kroket met satesaus te smikkelenquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
true
en half 12 dus echt tijd om wat te gaan doen
dat heb ik net toch al gedaan? helaas komt het maar 1x per weekquote:
als ik ga lopen vanwege sneeuw loop ik vaak met de fiets aan de handquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:32 schreef Cue_ het volgende:
Beslissen dat je beter te voet kan gaan ivm de sneeuw en erachter komen dat 2 straten verderop de weg voor fietsers geweldig schoon is
ik alleen nog naar de kroegquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:32 schreef Tegan het volgende:
Ik hoef niet meer weg vandaag. Behalve als ik mijn zus moet gaan helpen verhuizen
![]()
.
Ik had net ook een bestelbusje half in de kofferbak zitten. Gezelligquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hier gaat t allemaal een beetje langzaam. En het sneeuwt nog steeds, maar niet sneeuwstormend. Meer schattig. Maar als iedereen gewoon een beetje voorzichtig rijdt dan rijdt het allemaal gewoon wat trager door, maar verder niks engs.
Maar ja, zo zijn ze natuurlijk niet allemaal op de wegJe hebt er altijd van die debielen bij.
Dat zeker.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als ik ga lopen vanwege sneeuw loop ik vaak met de fiets aan de hand
je komt bijna altijd wel een weg tegen waar gestrooid is
Met een leuke vent?quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had net ook een bestelbusje half in de kofferbak zitten. Gezellig
nou fietspaden hier niet hoor maar dan ga ik altijd gewoon er buiten fietsenquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zeker.Al is het in de wijken zelf meestal jammer, maar meer de grote wegen zijn meestal goed gedaan, ook de fietspaden.
Die had vast winterbanden, er zijn figuren bij die zich dan veilig wanen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had net ook een bestelbusje half in de kofferbak zitten. Gezellig
Ik zou echt niet vrijwillig de kroeg in gaan vannacht. Brrrr.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:34 schreef rhubarbje het volgende:
een nog naar de kroeg
maar die is 4 straten verder dus daar ga ik gewoon met
Net reed er een muts op de fiets midden op de weg terwijl er voor fietsers een apart breed fietspad is. Maar ja, daar was niet gestrooid. In plaats van dat ze even afstapt en dat stukje gaat lopen, gaat ze midden op de weg lopen. Niet aan de zijkant zodat je erlangs kunt, neem want daar ligt drek. Dikke opstopping daar.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:32 schreef Cue_ het volgende:
Beslissen dat je beter te voet kan gaan ivm de sneeuw en erachter komen dat 2 straten verderop de weg voor fietsers geweldig schoon is
Of wanneer dan ook want mensen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zou echt niet vrijwillig de kroeg in gaan vannacht. Brrrr.
Heb je haar doodgereden?quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net reed er een muts op de fiets midden op de weg terwijl er voor fietsers een apart breed fietspad is. Maar ja, daar was niet gestrooid. In plaats van dat ze even afstapt en dat stukje gaat lopen, gaat ze midden op de weg lopen. Niet aan de zijkant zodat je erlangs kunt, neem want daar ligt drek. Dikke opstopping daar.
Uitstappen, inpeperen, doorrijden.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net reed er een muts op de fiets midden op de weg terwijl er voor fietsers een apart breed fietspad is. Maar ja, daar was niet gestrooid. In plaats van dat ze even afstapt en dat stukje gaat lopen, gaat ze midden op de weg lopen. Niet aan de zijkant zodat je erlangs kunt, neem want daar ligt drek. Dikke opstopping daar.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zou echt niet vrijwillig de kroeg in gaan vannacht. Brrrr.
Had ik ook, maar jaquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die had vast winterbanden, er zijn figuren bij die zich dan veilig wanen.
nou dat doe ik ook hoorquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Warme chocomel met slagroomquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]das toch juist leuk! lekker met vrienden en een kop warme thee
sssst neequote:
oke misschien 1tje dan vanavondquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |