SPOILER: Ome Gabe met een gouden regel!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw in steam
De nieuwste steam beta (op het moment van schrijven) bied een aantal nieuwe functie's die vermeld mogen worden:
• Steam Big picture mode
Hierbij schakelt steam over op een soort van Mediacenter / XBMC interface; Ideaal voor de gamer die verder van zijn scherm zit (b.v als je op tv game's speelt)SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Aparte steam Library's
hiermee wordt het eindelijk mogelijk om een map op een andere harde schijf (b.v. D: of E:) op te geven waar steam games in mag downloaden.
Ideaal voor de mensen met een kleine SSD en wel steam snel willen kunnen opstartenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!
Hier weer verder.![]()
![]()
ik wil het niet weten, mijn rekening vertelde me zojuist dat er geen budget is<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."![]()
2 weken elke dag de sales checken, lekker manquote:
Ik heb trouwens nog erg veel plezier met Dishonored, gekocht voor 15 euro en het geld meer dan waard, zit nu iets over de helft.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
op het moment ik last-minute tickets voor thalys moest kopen wist ik dat ik er geen geld voor zou hebbenquote:Op donderdag 6 december 2012 21:30 schreef Morthill het volgende:
ik wil het niet weten, mijn rekening vertelde me zojuist dat er geen budget is![]()
![]()
quote:The Humble THQ Bundle just added awesome bonus content! Get your hands on the action RPG Titan Quest and Red Faction: Armageddon's mission pack, Path to War!![]()
je hebt alles toch al?quote:Op donderdag 6 december 2012 21:56 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
2 weken elke dag de sales checken, lekker man
Ik heb trouwens nog erg veel plezier met Dishonored, gekocht voor 15 euro en het geld meer dan waard, zit nu iets over de helft.
There are only 151 Pokémon.![]()
quote:
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Vond um niet goedkoop genoeg,maar die zal met nog wel meer % in de sale gaan tijdens de kerstsale verwacht ik.quote:Op vrijdag 7 december 2012 00:25 schreef VelitoX het volgende:
[..]
To The Moon was net bij de black friday sales in de aanbieding....
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Wel nais dat je nu ook Titan Quest bij de bundle krijgt (zelfs als je eerder onder het gemiddelde betaalde, jeej). Had um al, maar nu ook op steam haha, hoef ik dvddoosie nie meer te pakken.![]()
quote:Welcome to the Defense Grid: Containment beta!
Oh en Linux is
<@Richardfun> top Morthill ^O^
Windows meesterrasquote:Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
Natuurlijk, altijd bonus bij Humble Bundle.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.![]()
Waarschijnlijk ook niet de laatste bonus: https://twitter.com/Jason_Rubin/status/276828653948653568Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Protip: FTL (Faster Than Light voor de niet-hippe mensen onder ons) is nu in de aanbieding op Steam voor ¤ 5,99, maar op ftlgame.com is ie voor $ 5,99 dus ¤ 4,80 ongeveer
Waarom je FTL zou willen spelen:
[ Bericht 1% gewijzigd door SpankmasterC op 07-12-2012 14:14:42 ]Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Fairlight, van die gratis game demo'squote:
Nee, Faster Than Light, erg leuke turn based space game, erg verslavend
Dum de dum![]()
Faster Than Light. Vrij vermakelijk spel.Women with dicks and weak men with vaginas.
Titan Quest, die game was gruwelijk vet. Ook enorm benieuwd naar de volgende game van die lui: Grim Dawn.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:42 schreef JimmyJames het volgende:
Waarschijnlijk ook niet de laatste bonus: https://twitter.com/Jason_Rubin/status/276828653948653568<@Richardfun> top Morthill ^O^
Hopelijk komt de uitbreiding er ook nog bij in de bundle. Heb die al wel als hardcopy, maar meer games op me steam account is nooit wegquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:28 schreef Morthill het volgende:
[..]
Titan Quest, die game was gruwelijk vet. Ook enorm benieuwd naar de volgende game van die lui: Grim Dawn.
Dum de dum![]()
Naaah daz FLT, niet FTLquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:23 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Fairlight, van die gratis game demo'shaha.
Diz FTL (voor degenen die er onbekend mee zijn).
http://store.steampowered.com/app/212680?snr=1_41_4__42
Zit er zelf nog over te denken, maar wss wachten tot er meer discount op is.
![]()
Sjongejonge heeft de postbode mn kabels en converter niet voor Big Picture, nou ja dan morgen maar
Defcom (kernoorlogspel) is nog een uur lang de daily deal. Als hij nog een beetje werd gespeeld online had ik hem zeker aangeraden ondanks het feit dat hij al eens in een bundle heeft gezeten.Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Had laatst op DX.com een een HDMI > HDMI gekocht voor me PC naar TV om Big Picture te proberen maar werkt voor geen meter. Letters zijn kleiner ofzo.
Is Titan Quest leuk? Wat voor spel is het?katten zijn lief![]()
de resolutie is vermoedelijk hoger als je gewend bent en je zit er ook nog verder vanaf..quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:50 schreef Marnixos het volgende:
Had laatst op DX.com een een HDMI > HDMI gekocht voor me PC naar TV om Big Picture te proberen maar werkt voor geen meter. Letters zijn kleiner ofzo.
maar met big picture mode is dat geen issue meer..![]()
GreenmanGaming heeft weer een kortingsbon:tevens is Batman Arkham Asylum GOTY in de aanbieding voor ¤4,98quote:GMG25-CZPYL-D5MQ6
Use this voucher to get additional
discount on the bargains!
To get the cheapest price, use the
voucher once per transaction.![]()
http://www.greenmangaming(...)/hitman-blood-money/ is wel good value, maar kun je die spellen dan ook in Steam zetten? Ik heb deze hitman trouwens al.![]()
Moet je even aan je instellingen klooien, want uiteindelijk moet het wel beter werken als de standaard layout,quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:50 schreef Marnixos het volgende:
Is Titan Quest leuk? Wat voor spel is het?
Heb het even geprobeerd op mijn 30" monitor op een grotere afstand dan normaal maar het werkt echt vrij goed hoor.
Het is alleen wel zo dat spellen wel speelbaar moeten zijn, hardcore pcgames als victoria 2 of total war gaan niet lukken door info densiteit maar saints row 3 was echt prima te doen.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
Nee. Dit spel heeft Capsule nodig (de client van GMG zelf). Games die je in Steam kan zetten hebben geen 'trade-in value' en in de beschrijving word aangegeven dat je Steam nodig hebt om het spel te kunnen spelen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 01:37 schreef djkoelkast het volgende:
http://www.greenmangaming(...)/hitman-blood-money/ is wel good value, maar kun je die spellen dan ook in Steam zetten? Ik heb deze hitman trouwens al.
As in:quote:Third party DRM: Steam This game requires a free Steam account to play.Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152![]()
Net even Big Picture geprobeerd. Best fijn, slim afgekeken van Xbox360 Dashboard, soms is het totaal niet erg om niet helemaal origineel te zijn.
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.![]()
Lijkt meer op XBMC vind ikquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:05 schreef beelz het volgende:
Net even Big Picture geprobeerd. Best fijn, slim afgekeken van Xbox360 Dashboard, soms is het totaal niet erg om niet helemaal origineel te zijn.![]()
Omg, ik verloor een missie in Tropico 4Verdomde Amerikanen en hun atoombommen
Hmmm dat ook inderdaad. Maar goed, die lijkt ook wel op de Xbox360 Dashboardquote:
Hoe dan ook, het is tof
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.![]()
XBMC was er alleen véél eerderquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:17 schreef beelz het volgende:
[..]
Hmmm dat ook inderdaad. Maar goed, die lijkt ook wel op de Xbox360 Dashboard
Hoe dan ook, het is tof![]()
![]()
Beter goed gejat dan slecht bedacht.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:05 schreef beelz het volgende:
Net even Big Picture geprobeerd. Best fijn, slim afgekeken van Xbox360 Dashboard, soms is het totaal niet erg om niet helemaal origineel te zijn.![]()
![]()
Ik heb zojuist een steamhater bekeerd
Besef Regulier!
Ben pas onder de indruk als dat vosss is.quote:'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
Oké ik ben volledig in de war nu
Mijn HDMI to DVI converter binnen gehad, als ook de tulp kabeltjes voor het geluid, ik alles aansluiten, beeld kreeg ik maar geluid niet. Ik probeer verschillende dingen, waaronder alle geluidkabeltjes uit mijn PC te halen (dus die van mijn pc boxen als ook dat tulp kabeltje die ik net gekocht had en naar de tv loopt) en voila, geluid via mijn TV....
Nou kan ik toch zweren dat iemand hier zei dat DVI alleen beeld geeft? Hoe kan het dan zijn dan ik met mijn HDMI kabel die in de tv zit en de andere uitzeide in de DVI van mijn computer (via converter) ik daardoor zowel beeld als geluid heb?
[ Bericht 1% gewijzigd door Salt_Seafood op 08-12-2012 15:15:42 ]<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
uitzeidequote:Op zaterdag 8 december 2012 15:05 schreef Salt_Seafood het volgende:
Mijn HDMI to DVI converter binnen gehad, als ook de tulp kabeltjes voor het geluid, ik alles aansluiten, beeld kreeg ik maar geluid niet. Ik probeer verschillende dingen, waaronder alle geluidkabeltjes uit mijn PC te halen (dus die van mijn pc boxen als ook dat tulp kabeltje die ik net gekocht had en naar de tv loopt) en voila, geluid via mijn TV....
Nou kan ik toch zweren dat iemand hier zei dat DVI alleen beeld geeft? Hoe kan het dan zijn dan ik met mijn HDMI kabel die in de tv zit en de andere uitzeide in de DVI van mijn computer (via converter) ik daardoor zowel beeld als geluid heb?
Godverdomme ik moest huilen
Tevens:
Since 2008, PC manufacturers have gradually upgraded the PC's controller to support HDMI-output in addition to DVI. Due to electrical and pin compatibility between the DVI and HDMI, only a simple passive adapter (or DVI-D to HDMI cable) is necessary in order for the PC to output HDMI to a compatible HDMI-display (such as a television), and take advantage of HDMI features (such as audio output.)![]()
Maar daar kun je dus niet vanuit gaan.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

GAM / Het officiële Steam topic #31: Waar we steeds minder geld uitgevenquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:47 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ben pas onder de indruk als dat vosss is.Besef Regulier!
Dat is heel vaak zo bij videokaarten. Officiëel niet ondersteund, maar het werkt wel.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:05 schreef Salt_Seafood het volgende:
Nou kan ik toch zweren dat iemand hier zei dat DVI alleen beeld geeft? Hoe kan het dan zijn dan ik met mijn HDMI kabel die in de tv zit en de andere uitzeide in de DVI van mijn computer (via converter) ik daardoor zowel beeld als geluid heb?![]()
Zo, werd ik even gepwnd in de beta van Defense Grid: Containment
Hoe komt iedereen aan die invites? Ik wil ookquote:Op zaterdag 8 december 2012 16:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik heb nog 8 Dota2 invites_!
Besef Regulier!
^aha oke thanks, nou t werkt dus als een tiet
Sine Mora met Big Picture is
Die sale bij EA/Originwat een aanfluiting, 50% krijg je al zelden, vaker is het veel minder. Dan ga je toch niet grootscheeps inkopen doen.
juist omdat er zo weinig sales zijn zullen mensen nu veel sneller wat kopen...quote:Op zondag 9 december 2012 14:41 schreef Morthill het volgende:
Die sale bij EA/Originwat een aanfluiting, 50% krijg je al zelden, vaker is het veel minder. Dan ga je toch niet grootscheeps inkopen doen.
i.t.t. steam: daar wacht iedereen de daily deals en christmas sales af voordat ze wat kopen![]()
Ik ben totaal niet geneigd te kopen voor deze prijzenquote:Op zondag 9 december 2012 18:37 schreef mschol het volgende:
[..]
juist omdat er zo weinig sales zijn zullen mensen nu veel sneller wat kopen...<@Richardfun> top Morthill ^O^
tja, echt goedkoop is anders maar dit is b.v. eigenlijk geen slechte deal:quote:Op zondag 9 december 2012 18:38 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik ben totaal niet geneigd te kopen voor deze prijzen
sims 3 supernatural, pets en showtime (+ wat gratis goodies) voor 54 euro..
in de winkel ben je per pakket zeker 30 euro kwijt
cd keys kopen is ~3 euro duurder op het moment
ja ik ben sims 3 fan![]()
![]()
Mocht iemand zo'n dota2 key kwijt willen.. Ik ben wel nieuwsgierig.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Stuur even een berichtje als je er ééntje hebt, ik heb er toevallig ook eentje. Ook nog nooit eerder gespeeld.quote:Op zondag 9 december 2012 21:53 schreef SosuaCafe het volgende:
Mocht iemand zo'n dota2 key kwijt willen.. Ik ben wel nieuwsgierig.![]()
Hij wíl er juist eentje.quote:Op zondag 9 december 2012 21:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Stuur even een berichtje als je er ééntje hebt, ik heb er toevallig ook eentje. Ook nog nooit eerder gespeeld.![]()
hij wilt samen spelen dunkt mijquote:Women with dicks and weak men with vaginas.
Da's correct? Ik bedoel dat ik dan meespeel, heb toevallig ook een key maar had het nog niet gedaan.quote:![]()
Het is nog geen 50% korting en het zijn toch ook niet vers uitgegeven uitbreidingen. Het is geen slechte deal, maar ook geen geweldige Steam-deal.quote:Op zondag 9 december 2012 18:40 schreef mschol het volgende:
[..]
tja, echt goedkoop is anders maar dit is b.v. eigenlijk geen slechte deal:
sims 3 supernatural, pets en showtime (+ wat gratis goodies) voor 54 euro..
in de winkel ben je per pakket zeker 30 euro kwijt
cd keys kopen is ~3 euro duurder op het moment
ja ik ben sims 3 fan
Gamersgate DotD
Orcs must Die 2
Defenders of Ardania
Might and Magic VI
LEGO Batman 2
allemaal 75% korting<@Richardfun> top Morthill ^O^
Hai, wil steam van m'n C naar m'n D-schijf verzetten, maar is dat nou echt zo'n hassle? Ik ben bang dat ik dingen sloop![]()
![]()
Over DOTA2 keys gesproken... had in het vorige topic al voorzichtig een verzoekje geplaatst, dus mocht iemand er nog een paar hebben... ik hoef er maar ééntje
V.Ja inderdaad, V. ja.![]()
En ja hoor er is weer content toegevoegd aan de THQ-bundle namelijk het spel 'Warhammer 40000 Dawn of War GOTY'.
Ik heb alleen zijn opvolger gespeeld, dit eerste deel schijnt meer RTS-georiënteerd te zijn.
Ik eis nu gewoon dat deze bundle de $5 miljoen grens passeert (nog $700k te gaan).Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Ja eerste deel is wat grootser van opzet (meer units) en er is basebuilding. Perfect voor snelle potjes skirmish. Maar ook een vette campaign en multiplayer
Ik heb er nog 8quote:Op maandag 10 december 2012 20:32 schreef Verbal het volgende:
Over DOTA2 keys gesproken... had in het vorige topic al voorzichtig een verzoekje geplaatst, dus mocht iemand er nog een paar hebben... ik hoef er maar ééntje
V.![]()
![]()
Hehe DoW1 had ik al, prima game (alleen jammer dat het de GOTY versie is, niet de Gold waar de 1e uitbreiding bij zit).
DoW1 Dark Crusade is ook een erg naise game (standalone uitbreiding).![]()
Verdomme, zie ik RPG Maker op Steam, een systeem dat ik vroeger enorm veel gebruikte, kost het 70 euro :/ das verdomd veel geld voor een wysiwyg voor wat simpele oldskool rpg's.<@Richardfun> top Morthill ^O^
www.labaia.wsquote:Op maandag 10 december 2012 23:14 schreef Morthill het volgende:
Verdomme, zie ik RPG Maker op Steam, een systeem dat ik vroeger enorm veel gebruikte, kost het 70 euro :/ das verdomd veel geld voor een wysiwyg voor wat simpele oldskool rpg's.![]()
![]()
Ik maakte altijd hele stomme RPGsquote:Op maandag 10 december 2012 23:14 schreef Morthill het volgende:
Verdomme, zie ik RPG Maker op Steam, een systeem dat ik vroeger enorm veel gebruikte, kost het 70 euro :/ das verdomd veel geld voor een wysiwyg voor wat simpele oldskool rpg's.
Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Ik ook, maar uiteindelijk maakte een vriend en ik een serie filmpjes met RPG Maker genaamd The Claw. Sloegen volstrekt nergens op, enkele seconden lang en er werden dan 1 of meer mensen afgemaakt door een onzichtbare vijand omdat ze spotten met The Claw, maar ze waren best populair op schoolquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:02 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ik maakte altijd hele stomme RPGs
Vreselijke teleurstelling dit spel.quote:Op maandag 10 december 2012 21:30 schreef JimmyJames het volgende:
En ja hoor er is weer content toegevoegd aan de THQ-bundle namelijk het spel 'Warhammer 40000 Dawn of War GOTY'.
Ik heb alleen zijn opvolger gespeeld, dit eerste deel schijnt meer RTS-georiënteerd te zijn.
Ik eis nu gewoon dat deze bundle de $5 miljoen grens passeert (nog $700k te gaan).![]()
die krijg je gewoon gratis van Valve. Heb er zelf ook al een stuk of 6 gehad en weggegevenquote:Op dinsdag 11 december 2012 08:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat heb je daar voor neer moeten tellen?
Als je er een gratis kwijt wil...Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Ik heb er 60 euro per stuk voor betaald maar jij mag ze voor 30 euro per stuk kopenquote:Op dinsdag 11 december 2012 08:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat heb je daar voor neer moeten tellen?
Als je er een gratis kwijt wil...![]()
![]()
Link? Ben benieuwd naar die video'squote:Op dinsdag 11 december 2012 08:16 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik ook, maar uiteindelijk maakte een vriend en ik een serie filmpjes met RPG Maker genaamd The Claw. Sloegen volstrekt nergens op, enkele seconden lang en er werden dan 1 of meer mensen afgemaakt door een onzichtbare vijand omdat ze spotten met The Claw, maar ze waren best populair op school
katten zijn lief![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik heb er 60 euro per stuk voor betaald maar jij mag ze voor 30 euro per stuk kopenwat een schat ben je.
![]()
![]()
Graag.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:39 schreef Necrodeath het volgende:
Ik heb ook nog een Dota2 gift, als ik er iemand blij mee kan maken.![]()
![]()
Doe eens niet.![]()
Zodra ik thuis ben voeg ik je toe.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:41 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
http://steamcommunity.com/id/Necrod123
Add me maar, ben nu online, kan hem je meteen geven.![]()
![]()
Werkt blijkbaar echt, heb er al 1 gratis Dino beatdown ofzo dus is het proberen waard
[ Bericht 26% gewijzigd door Netsplitter op 11-12-2012 17:32:07 ]![]()
God, geen idee of ze nog bestaan, we hebben het over dik 10 jaar geledenquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:13 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Link? Ben benieuwd naar die video's
Serieus? Cool. Wil er iemand dan ook op die van mij klikken?quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:05 schreef Navida het volgende:
Werkt blijkbaar echt, heb er al 1 gratis Dino beatdown ofzo dus is het proberen waard
Of misschien even een lijstje maken met codes voor meerdere mensen?quote:Darkestrah:
[ Bericht 11% gewijzigd door Netsplitter op 11-12-2012 17:32:27 ]![]()
het klinkt 'too good to be true'quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:05 schreef Navida het volgende:
[ Bericht 8% gewijzigd door Netsplitter op 11-12-2012 17:32:33 ]![]()
Nja iemand bij mij op steam heeft net css gekregen, en is het nu aan het spelen dus ik vond het wel het proberen waard :pquote:![]()
Netsplitter
![]()
#jesuisMasi![]()
Kappen met die refferalmeuk.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
counterstrike source? niet echt de moeite waard..quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:32 schreef Navida het volgende:
[..]
Nja iemand bij mij op steam heeft net css gekregen, en is het nu aan het spelen dus ik vond het wel het proberen waard :p
een beetje gamer heeft de hele HL reeks al flinke tijd![]()
Kreeg net mail:
Je e-mailadres is gewijzigd. Vergeet niet om je bijgewerkte e-mailadres te gebruiken als je jezelf de volgende keer bij Origin aanmeldt.
Als je deze wijziging niet hebt aangevraagd of reden hebt om aan te nemen dat je account is gehackt, moet je meteen contact opnemen met Origin Help.
Dank je wel,
Het team van Origin
Ik heb mijn mail adres helemaal niet gewijzigd..<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Het ziet eruit als een nep mail...quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:39 schreef Salt_Seafood het volgende:
Kreeg net mail:
Je e-mailadres is gewijzigd. Vergeet niet om je bijgewerkte e-mailadres te gebruiken als je jezelf de volgende keer bij Origin aanmeldt.
Als je deze wijziging niet hebt aangevraagd of reden hebt om aan te nemen dat je account is gehackt, moet je meteen contact opnemen met Origin Help.
Dank je wel,
Het team van Origin
Ik heb mijn mail adres helemaal niet gewijzigd..katten zijn lief![]()
Dat was ook mijn eerste indruk, maar je wordt hiernaar toe door gelinked:quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:44 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Het ziet eruit als een nep mail...
https://help.ea.com/nl/ar(...)nt-what-can-i-do-now
Dat is toch gewoon de officiële ea website?<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Tijd om je wachtwoord es te gaan wijzigen?quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:09 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste indruk, maar je wordt hiernaar toe door gelinked:
Dat is toch gewoon de officiële ea website?
Dum de dum![]()
Geinig... op basis waarvan? Want ik ben al jaren trouw Steam- en Valve-klant, maar 0,0 Dota2-licenties...quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:36 schreef Tain het volgende:
[..]
die krijg je gewoon gratis van Valve. Heb er zelf ook al een stuk of 6 gehad en weggegeven
Voor degene die een gulle bui heeft: cc_verbal
STAPPEN OM PROBLEMEN OP TE LOSSEN
Ga naar http://ea.com en klik op "Aanmelden"
Voer een e-mailadres in dat je nog nooit voor een EA-account gebruikt hebt
Kies een id en een wachtwoord
Voer je geboortedatum in. Gebruik alleen juiste gegevens.
Voer de capcha in
Vink het vakje "Ik accepteer het privacybeleid en de dienstvoorwaarden van ea" aan
Klik op Volgende
Voer je naam in
Klik op Aanmelden
Ga naar https://help.ea.com/
Log in op het account dat je zojuist gecreëerd hebt
Klik op "Contactgegevens"
Selecteer als product "Origin"
Selecteer categorie "Account/registratie"
Selecteer platform "PC"
Selecteer "Bel me"
Voer je telefoonnummer in
Klik op "Verzenden"
Contactgegevens knop is nergens te vinden, kut helpdesk
Ik kreeg laatst ook een email van Origin maar dan over dat mijn wachtwoord veranderd zou zijn. Alles werkte nog prima dus dacht laat maar. Heb je trouwens een Star Wars The Old Republic account? Het zou daarmee te maken kunnen hebben.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:09 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste indruk, maar je wordt hiernaar toe door gelinked:
Dat is toch gewoon de officiële ea website?![]()
account werkt niet meer helaas en nee ik heb dat spel nooit gespeeld.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst ook een email van Origin maar dan over dat mijn wachtwoord veranderd zou zijn. Alles werkte nog prima dus dacht laat maar. Heb je trouwens een Star Wars The Old Republic account? Het zou daarmee te maken kunnen hebben.
ben nu aan de tel. met ea<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Ik heb hem nu ook ineens. Ik keek in Steam client naar Dota2 en daar stond ineens dat ik hem al heb. Weird.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:37 schreef Verbal het volgende:
[..]
Geinig... op basis waarvan? Want ik ben al jaren trouw Steam- en Valve-klant, maar 0,0 Dota2-licenties...
V.Besef Regulier!
Moet gezegd worden, goede service aan de telefoon en in het Nederlands
BALOYEGOR is de ID van degene die mijn account gehacked heeft
Goed werk man, een account hacken met 1 spel erop..<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Dat ze je zelfs de ID geven van de kerel die je gehackt heeft vind ik wel grappigquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:02 schreef Salt_Seafood het volgende:
Moet gezegd worden, goede service aan de telefoon en in het Nederlands
BALOYEGOR is de ID van degene die mijn account gehacked heeft
Goed werk man, een account hacken met 1 spel erop..![]()
![]()
Nevermind, is alleen spectator mode.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:56 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik heb hem nu ook ineens. Ik keek in Steam client naar Dota2 en daar stond ineens dat ik hem al heb. Weird.
Besef Regulier!
Heb me ooit voor de beta ingeschreven en sinds ik toegang heb krijg ik ook random gifts voor dota2quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:37 schreef Verbal het volgende:
[..]
Geinig... op basis waarvan? Want ik ben al jaren trouw Steam- en Valve-klant, maar 0,0 Dota2-licenties...
V.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Voor de mensen die Metro 2033 nog niet hebben, THQ heeft nu een actie dat als je hun facebook liked dat je dan een metro 2033 code krijgt die werkt op steam./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Ze willen wel heel graag van die game af
eerst 2,30 euro in de aanbieding nu tot 17 dec gratisquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:33 schreef Morthill het volgende:
Ze willen wel heel graag van die game afzal wel reclame zijn
/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
*zucht*, nu iets vaags! Iedere keer als ik klik op "installed games" zodat ik naar m'n niet-geïnstalleerde games kan gaan, crasht steam. Tijd om clientregistry.blob weer eens een trap in de ballen te geven!Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
ik heb geen Facebookquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:30 schreef De_Dakgoot het volgende:
Voor de mensen die Metro 2033 nog niet hebben, THQ heeft nu een actie dat als je hun facebook liked dat je dan een metro 2033 code krijgt die werkt op steam.
Och, de politie heeft mij ooit de naam en het adres gegeven van de man die mij inder invloed van een flinke dosis chemicaliën het ziekenhuis had geprobeerd in te trappenquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:03 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat ze je zelfs de ID geven van de kerel die je gehackt heeft vind ik wel grappig
Ja, díe had ik ook...quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:06 schreef beelz het volgende:
[..]
Nevermind, is alleen spectator mode.
Ja joh, had Stoom op de achtergrond draaien en kreeg geen melding. Gefixtquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja ik heb je toegevoegd maar je accepteert me niet. Harde struggles bro
Ja nu krijg je ook niks meerquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:22 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja joh, had Stoom op de achtergrond draaien en kreeg geen melding. Gefixt
V.![]()
![]()
Jokkerdquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja nu krijg je ook niks meer
Nou de hacker had mijn echte naam veranderd in BALOYEGOR, dus toen medewerker van EA mijn gegevens resetten kreeg ik een mailtje die begon met Beste BALOYEGOR,quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:03 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat ze je zelfs de ID geven van de kerel die je gehackt heeft vind ik wel grappig<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
En het gaat dan dus om deze pagina.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:30 schreef De_Dakgoot het volgende:
Voor de mensen die Metro 2033 nog niet hebben, THQ heeft nu een actie dat als je hun facebook liked dat je dan een metro 2033 code krijgt die werkt op steam.Besef Regulier!
Ik zie trouwens in mijn mailbox dat die gozer t laatste half uur druk is geweest met pw resets aanvragen voor mijn account, heeft die lul niets beters te doen ofzo?<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Of http://www.FreeMetroGame.comquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:47 schreef beelz het volgende:
[..]
En het gaat dan dus om deze pagina.![]()
Geef er 1 aan mijquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:15 schreef Rivalo het volgende:
Ja wat is deze, fucking 8 dota 2 invites. Wat moet ik hier in godsnaam mee.
Besef Regulier!
pluspunten voor de duidelijkheidquote:Reserveer Crysis 3, en je krijgt ¤50 korting op toekomstige aankopen
Je ontvangt ze als 5 x ¤10 kortingscodes met een minimaal bestelbedrag.
voor de rest een fail van EA![]()
ik wil wel een pm'etje met een code.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:15 schreef Rivalo het volgende:
Ja wat is deze, fucking 8 dota 2 invites. Wat moet ik hier in godsnaam mee.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
quote:Op woensdag 12 december 2012 01:23 schreef mschol het volgende:
[..]
pluspunten voor de duidelijkheid
voor de rest een fail van EAEA snapt echt niks van aanbiedingen
https://www.facebook.com/Deathrally/app_245405195585499
Like dit. Voer als redemption code SAVO2012 in. Je krijgt nu een key. Activeer deze key in Steam. Je krijgt een kortingscoupon van 90% voor Death Rally, waardoor deze slechts ¤0,90 kost.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.![]()
Doen, Death Rally is heerlijk!quote:Op woensdag 12 december 2012 08:29 schreef Bart het volgende:
Like dit. Voer als redemption code SAVO2012 in. Je krijgt nu een key. Activeer deze key in Steam. Je krijgt een kortingscoupon van 90% voor Death Rally, waardoor deze slechts ¤0,90 kost.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
is er een addertje onder het gras bij die metro code?quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:30 schreef De_Dakgoot het volgende:
Voor de mensen die Metro 2033 nog niet hebben, THQ heeft nu een actie dat als je hun facebook liked dat je dan een metro 2033 code krijgt die werkt op steam.Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Ja je moet wel een facebook hebben.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:24 schreef gogosweden het volgende:
[..]
is er een addertje onder het gras bij die metro code?![]()
verder niets?quote:Op woensdag 12 december 2012 10:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja je moet wel een facebook hebben.
dan doe ik het gewoon. Heb zelf altijd het idee "als het te goed klinkt om waar te zijn, dan is dat het meestal ook"Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Nah, metro 2033 is ook al deel van de humble bundle. Dit is bedoeld om mensen te hypen voor Metro: Last Light. Een beetje een alles of niets strategie van THQ, aangezien ze bijna failliet zijn.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:24 schreef gogosweden het volgende:
is er een addertje onder het gras bij die metro code?![]()
De tering zeg, wat is die THQ bundel trouwens lekker. Als er nog één game, eender welke, bij komt verdriedubbel ik meteen het gegeven bedrag![]()
![]()
Behalve Darksiders 2, heeft THQ nog wel meer games dan wat er in de bundle zit? Veel gekker kunnen ze het niet maken lijkt mij.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
De tering zeg, wat is die THQ bundel trouwens lekker. Als er nog één game, eender welke, bij komt verdriedubbel ik meteen het gegeven bedrag![]()
Meestal zit het er wel op na twee ronden bonussen.
Total payments: $4,841,500.27
Nog 160k te gaan voor $5 miljoenDat gaat wel lukken met nog 13 uur te gaan, denk ik.
Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Darksiders II is de enige game van THQ die ik nu wil
Nog 10 dagen en dan begint de kerstsale woops woops<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
De nieuwe Sim City is nu de enige game waar ik de volledige prijs voor zou willen betalen, maar komtie eigenlijk überhaupt wel op Steam?<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
vast niet, EA wil origin graag promoten..quote:Op woensdag 12 december 2012 13:43 schreef Salt_Seafood het volgende:
De nieuwe Sim City is nu de enige game waar ik de volledige prijs voor zou willen betalen, maar komtie eigenlijk überhaupt wel op Steam?
en hoewel origin niet perfect is, vind ik het in het algemeen prima werken![]()
die 5*10 euro korting op origin is natuurlijk alleen maar om meer sales op origin te promoten.quote:Op woensdag 12 december 2012 01:23 schreef mschol het volgende:
[..]
pluspunten voor de duidelijkheid
voor de rest een fail van EA
Oke je krijgt een game gratis, maar je moet wel 5 andere games op origin kopen om die ene game gratis te krijgen.
Ik vind het opzich niet zo'n heel domme deal.
En dat minimale bestelbedrag garandeert dat ze iig een bepaalde omzet eruit halen.
Het lijkt dom maar het zou nog best wel eens uitkunnen. Ook pakt niet iedereen die 50 euro korting op het allereerste moment.
Je kunt uiteindelijk beter geld nu hebben dan geld later, want later is het door inflatie en andere oorzaken toch minder waard.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Ik zou hem kopen als hij 40 euro wasquote:Op woensdag 12 december 2012 13:44 schreef mschol het volgende:
[..]
vast niet, EA wil origin graag promoten..
en hoewel origin niet perfect is, vind ik het in het algemeen prima werken<@Richardfun> top Morthill ^O^
Ik heb niets voor of tegen Origin, maar ik wil gewoon het liefste alles in 1 systeem hebben. Voorheen kocht ik ook wel retail, maar daar heb ik nu geen donder aan, want ik kan die retailspellen niet in Steam krijgen (ook al bestaat het spel wel op Steam). Gedoe, gedoe. Gewoon alles centraal in 1 systeem.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:44 schreef mschol het volgende:
[..]
vast niet, EA wil origin graag promoten..
en hoewel origin niet perfect is, vind ik het in het algemeen prima werken![]()
ben ik met je eens, al vind ik werken met 2 systemen geen enorme ramp, maar het moeten er absoluut niet meer wordenquote:Op woensdag 12 december 2012 16:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb niets voor of tegen Origin, maar ik wil gewoon het liefste alles in 1 systeem hebben. Voorheen kocht ik ook wel retail, maar daar heb ik nu geen donder aan, want ik kan die retailspellen niet in Steam krijgen (ook al bestaat het spel wel op Steam). Gedoe, gedoe. Gewoon alles centraal in 1 systeem.![]()
Nee, geen ramp, maar gewoon minder praktisch, want als je straks op beide systemen 50 spellen zou hebben dan moet je ook nog onthouden wat op welk systeem zit.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:02 schreef mschol het volgende:
[..]
ben ik met je eens, al vind ik werken met 2 systemen geen enorme ramp, maar het moeten er absoluut niet meer worden![]()
quote:Rivalo ff op steam adden en wat zeggen. Dan stuur ik hem.quote:Op woensdag 12 december 2012 07:09 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
ik wil wel een pm'etje met een code.![]()
Nee hoor, Ik heb hier stapels aan hoesjes met cd's/dvd's liggen met games. Een aantal ligt op zolder en een aantal ligt hier op mijn kamer en ik heb nog een stapel naar de schuur verplaatst.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:03 schreef djkoelkast het volgende:
e, geen ramp, maar gewoon minder praktisch, want als je straks op beide systemen 50 spellen zou hebben dan moet je ook nog onthouden wat op welk systeem zit.
Nu loopt de analogie een beetje mank maar je kunt nog steeds gewoon van elk spel een snelkoppeling maken en die in een mapje op je bureaublad zetten. Zo deed je het vroeger ook. En steam is eigenlijk gewoon een glorified mapje. Want je kunt daar ook gewoon linkjes naar origingames kwijt. Geld trouwens ook voor games via gamepulse app en gamersgate(wat meestal niet eens een client heeft)
Het is maar zo praktisch als je het zelf maakt. Je moet alleen niet lui zijn.
Wat ik ook ben maargoed
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Het enige wat ik trouwens niet zie zitten is dat hele gedoe met die steambox. Waarom zou je in vredesnaam nog een console op de markt willen zetten.
We hebben nu de ps3, de x360 en de wiiU en als hekkesluiter de PC als volwaardige platformen. Initieel zal steambox iets wegsnoepen van PC misschien maar voor de rest zie ik het heel hard op zijn bek gaan. Net als de OUYA trouwens.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

denken jullie dat xcom in de sale gaat @ xmas? 50% of 66% misschien wel?There are only 151 Pokémon.![]()
ik denk dat het voor mensen met meerdere consoles een uitkomst kan zijn: 1 systeem, alle gamesquote:Op woensdag 12 december 2012 17:27 schreef BurnaBoy het volgende:
x360 en de wiiU en als hekkesluiter de PC als volwaardige platformen. Initieel zal steambox iets wegsnoepen van PC misschien maar voor de rest zie ik het heel hard op zijn![]()
Denk het juist niet, de games die daar initieel voor uit zouden komen zullen waarschijnlijk de grote multiplatformtitels zijn die goed werken met een controller samen met indies die ook op pc worden ontwikkeld.
Die grote titels koopt dus niemand een steambox voor.
En om die multiplatform titels er beter uit te laten zien moet er dikke hardware in wat dus duur is.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Ik zit wel te wachten op een nieuwe console. Ik mis de tijd dat je veel meer merken had als Sega, 3DO, Amiga.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:27 schreef BurnaBoy het volgende:
Het enige wat ik trouwens niet zie zitten is dat hele gedoe met die steambox. Waarom zou je in vredesnaam nog een console op de markt willen zetten.
We hebben nu de ps3, de x360 en de wiiU en als hekkesluiter de PC als volwaardige platformen. Initieel zal steambox iets wegsnoepen van PC misschien maar voor de rest zie ik het heel hard op zijn bek gaan. Net als de OUYA trouwens.
Ik heb trouwens wel een Ouya in pre-order staan.![]()
Volgens mij is die steambox gewoon een pre-built pc of niet? Bedoeld voor mensen die zelf geen pc kunnen/willen bouwen en niet met minimale systeemeisen willen klooien. Ik ga er ook geen kopen maar heb er weinig last van.![]()
http://www.gog.com/gamecard/duke_nukem_3d_atomic_edition
Always bet on Spanky
(ies graties, voor de mensen die te lui zijn om te klikken)
(dat is dus Duke 3D: Atomic Edition graties)Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Ugh xmas sale ... schiet op .... als er nog meer vuurwerkfoldertjes komen dan kom ik misschien terug op mijn 'dit jaar geen vuurwerk maar games' voornemen
Dum de dum![]()
Want van 300 euro vuurwerk heb je 1,5 uur lol, waarvan zeker een half uur in je eentje omdat de rest dan al binnen zit.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:06 schreef Fe2O3 het volgende:
Ugh xmas sale ... schiet op .... als er nog meer vuurwerkfoldertjes komen dan kom ik misschien terug op mijn 'dit jaar geen vuurwerk maar games' voornemen![]()
En voor 300 euro koop je letterlijk elke steamgame die in de sale zit en kan je een jaar vooruit, ook als je in de bijstand zit en de hele dag kan gamen!quote:Op woensdag 12 december 2012 20:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Want van 300 euro vuurwerk heb je 1,5 uur lol, waarvan zeker een half uur in je eentje omdat de rest dan al binnen zit.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Iemand liet mij gisteren een vuurwerkdoos zien van 300 euro.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Want van 300 euro vuurwerk heb je 1,5 uur lol, waarvan zeker een half uur in je eentje omdat de rest dan al binnen zit.
Duurt 6 minuten lang en dan is het plezier voorbij![]()
![]()
Ik heb dit jaar voor ¤ 1,18 aan vuurwerk: 2 party poppers met van die confettishit die je 3 jaar later nog overal terug vindt. De rest gaat gewoon op aan prullaria, spelletjes en goed vretenquote:Op woensdag 12 december 2012 21:33 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Iemand liet mij gisteren een vuurwerkdoos zien van 300 euro.
![]()
dan heb je een hele slechte vuurwerk doosquote:Op woensdag 12 december 2012 21:33 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Iemand liet mij gisteren een vuurwerkdoos zien van 300 euro.
![]()
Jammer dat je die niet in steam kan zettenquote:Op woensdag 12 december 2012 21:15 schreef mschol het volgende:
http://www.gog.com/newsle(...)utm_campaign=unsplit
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Kwalitatief was het best te pruimen hoor, kwam mooier siervuurwerk uit dan sommige mensen de lucht in schieten de gehele avondquote:Op woensdag 12 december 2012 21:39 schreef mschol het volgende:
[..]
dan heb je een hele slechte vuurwerk doos
Maar dan alsnog, geld uitbesteden aan vuurwerk![]()
![]()
true, maar ach.. gog is een erg mooie site en zeker 1 die ik zo nu en dan best wil sponsorenquote:Op woensdag 12 december 2012 21:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jammer dat je die niet in steam kan zettenniks mis met wat geld besteden aan vuurwerk, het moet alleen niet te gek worden (ja 300 euro is te gek)quote:Op woensdag 12 december 2012 21:41 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Kwalitatief was het best te pruimen hoor, kwam mooier siervuurwerk uit dan sommige mensen de lucht in schieten de gehele avond
Maar dan alsnog, geld uitbesteden aan vuurwerk![]()
Ik vind het alsnog duur. Theme Hospital 3 dollar, maar ik heb het ooit zelf al eens gekocht voor 99 gulden...quote:Op woensdag 12 december 2012 21:42 schreef mschol het volgende:
[..]
true, maar ach.. gog is een erg mooie site en zeker 1 die ik zo nu en dan best wil sponsoren![]()
Dubieus.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:15 schreef mschol het volgende:
http://www.gog.com/newsle(...)utm_campaign=unsplit
Doet theme hospital t uberhaupt wel op windows xp en later?
Zelfde geld voor dk2, ook zo instabiel als wat op nieuwere systemen.![]()
Alle GOG spellen zijn omgebouwd of voorzien van DOSbox en draaien zeker onder alle systemen die zij daar neerzetten, wat dat betreft is het echt een topsite.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:44 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dubieus.
Zelfde geld voor dk2, ook zo instabiel als wat op nieuwere systemen.![]()
Ooohhhh nice.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Alle GOG spellen zijn omgebouwd of voorzien van DOSbox en draaien zeker onder alle systemen die zij daar neerzetten, wat dat betreft is het echt een topsite.
Want zo weet ik dat ze (een paar modders) een jaar geleden nog theme hospital probeerden om te zetten zonder succes![]()
![]()
ik heb de windows 95 editie en die installeert (zonder ook maar enige vorm van compatibileits modus) onder windows 7, en draait vervolgens ook nog zonder aanpassingquote:Op woensdag 12 december 2012 21:44 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dubieus.
Zelfde geld voor dk2, ook zo instabiel als wat op nieuwere systemen.
GOG heeft de dos versie, dus wordt dosbox meegeleverd![]()
bedoel jij niet corsix-thx ? de OS clone van theme hospital?quote:Op woensdag 12 december 2012 21:47 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ooohhhh nice.
Want zo weet ik dat ze (een paar modders) een jaar geleden nog theme hospital probeerden om te zetten zonder succes![]()
In het geval van Theme Hospital: die draait met DOSbox, maar als ie het niet doet kan je hem nog op andere graphics mode zetten met grote kans dat ie hem dan wel pakt. Daarnaast zijn er ook mooie support-fora op GOG, echt een hele mooie sitequote:Op woensdag 12 december 2012 21:47 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ooohhhh nice.
EN DUKE NUKEM IS GRATIS POTDOMME DAAR ZEG JE GEEN NEE TEGEN!!Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
En anders is er nog een project zoals Corsix-TH om het volledig werkend te krijgen met nieuwe features onder Win7/8Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
quote:Op woensdag 12 december 2012 22:12 schreef Tain het volgende:
En anders is er nog een project zoals Corsix-TH om het volledig werkend te krijgen met nieuwe features onder Win7/8quote:Op woensdag 12 december 2012 22:10 schreef mschol het volgende:
ik heb de windows 95 editie en die installeert (zonder ook maar enige vorm van compatibileits modus) onder windows 7 x64, en draait vervolgens ook nog zonder aanpassing![]()
![]()
corsix-th werkt anders prima op mijn OpenPandora (handheld console, linux)quote:Op woensdag 12 december 2012 21:47 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ooohhhh nice.
300 eur vuurwerk? Ben geen 16 meer
Maar es accountje op gog aangemaakt, gratis hail to the king baby
Dum de dum![]()
Nee, die steambox is gewoon een PC, waar je je PC spellen op kunt spelen. Dus je kunt dan je spellen op je PC spelen en achter je TV. Dus een PC met Big Picture geïntegreerd, zeg maar...quote:Op woensdag 12 december 2012 17:27 schreef BurnaBoy het volgende:
We hebben nu de ps3, de x360 en de wiiU en als hekkesluiter de PC als volwaardige platformen. Initieel zal steambox iets wegsnoepen van PC misschien maar voor de rest zie ik het heel hard op zijn bek gaan. Net als de OUYA trouwens.![]()
Ik kan dat al op mijn HTPC, heb daar een redelijke videokaart ingebouwd. Kan ik Doom 3 BFG edition in 3D spelen op 92"quote:Op donderdag 13 december 2012 08:36 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Nee, die steambox is gewoon een PC, waar je je PC spellen op kunt spelen. Dus je kunt dan je spellen op je PC spelen en achter je TV. Dus een PC met Big Picture geïntegreerd, zeg maar...![]()
![]()
dus eigenlijk een console waar je alleen steam op hebt staanquote:Op donderdag 13 december 2012 08:36 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Nee, die steambox is gewoon een PC, waar je je PC spellen op kunt spelen. Dus je kunt dan je spellen op je PC spelen en achter je TV. Dus een PC met Big Picture geïntegreerd, zeg maar...
Zoiets ja en waarschijnlijk ook een blueray speler zodat je er ook media mee kan afspelen en mogelijk een browser. Ik stel me iets voor als de Big Picture maar dan ingebakken. Dus alle nadelen van een console (geen open systeem) met alle voordelen van een console (media afspelen + goed spellen kunnen spelen vanaf de bank)quote:Op donderdag 13 december 2012 10:15 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
dus eigenlijk een console waar je alleen steam op hebt staan
Ik zou persoonlijk geen XBox o.i.d. kopen, maar zo'n steambox zou wel leuk zijn. Omdat ik de spellen die ik daarop kan spelen ook op m'n pc en m'n laptop kan spelen.![]()
maar wat is dan de toegevoegde waarde als je het al op de pc kan spelen?
Persoonlijk speel ik veel shooters, en dat werkt absoluut niet met een controller. Platformers en racing games doe ik wel met controller, maar daarom heb ik een xbox. Ik snap dat een steambox 'het beste' van beide platformen wil, maar voor alle games is er al een alternatief.There are only 151 Pokémon.![]()
Ik denk het spelen op tv. Al kun je elke moderne pc gewoon op de tv aansluiten via HDMI, desnoods een langere kabel en een draadloze controller.![]()
PC componenten zijn best eng voor veel mensen. Als er bij systeemeisen staat: werkt met steambox 1 ofzo, dan wordt de instapdrempel lager en wordt de markt (in theorie) een groter. Voor mij persoonlijk geen toegevoegde waarde maar het is geen slecht idee.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:40 schreef Eenskijken het volgende:
Persoonlijk speel ik veel shooters, en dat werkt absoluut niet met een controller. Platformers en racing games doe ik wel met controller, maar daarom heb ik een xbox. Ik snap dat een steambox 'het beste' van beide platformen wil, maar voor alle games is er al een alternatief.![]()
Vraagje over steam. Is het mogelijk verschillende games op twee schijven op te slaan? Heb een SSD van 128GB alleen deze is al vol. Er staan drie games op, BF3, Far Cry 3 en BO2. De laatste twee games zou ik op mijn grote harde schijf willen zetten.![]()
kijk eens in de OP, onder het kopje steam library'squote:Op donderdag 13 december 2012 11:05 schreef stoeltafel het volgende:
Vraagje over steam. Is het mogelijk verschillende games op twee schijven op te slaan? Heb een SSD van 128GB alleen deze is al vol. Er staan drie games op, BF3, Far Cry 3 en BO2. De laatste twee games zou ik op mijn grote harde schijf willen zetten.![]()
![]()
Ik denk dat de toegevoegde waarde voor de gemiddelde persoon hier nul is. Die heeft veel verstand van computers. Maar er zijn ook genoeg mensen die veel spelletjes spelen, een mooie PC hiervoor gekocht hebben, maar die staat ergens op zolder. En nu komst Steam met iets waarmee je die spelletjes ook op je TV kunt spelen! Geen tweede (waarschijnlijk veel duurdere) PC nodig, maar gewoon een soort van console, waar je dezelfde spelletjes op kunt spelen als die je op die PC op zolder kunt spelen. In een mooie behuizing (denk console).quote:Op donderdag 13 december 2012 10:40 schreef Eenskijken het volgende:
Persoonlijk speel ik veel shooters, en dat werkt absoluut niet met een controller. Platformers en racing games doe ik wel met controller, maar daarom heb ik een xbox. Ik snap dat een steambox 'het beste' van beide platformen wil, maar voor alle games is er al een alternatief.
Ik zie wel degelijk een toegevoegde waarde voor mensen die dus wel achter de TV willen spelen, maar niet altijd. En gewoon al hun spelletjes willen kunnen spelen dus een console is dan geen optie (want hun spelletjes zijn PC).
Voor mij is die toegevoegde waarde ook niet zo groot, hoewel onze Mediacenter nou niet echt geschikt is voor veel grafisch geweld (een integrated GPU in de CPU).![]()
Vraagje he...
Ik heb thuis twee pc's... één gebruik ik grotendeels zelf waar al mijn games/steam/origin en apps enzo opstaan. Nu had ik laatst een vriend op bezoek die op mijn tweede pc ook steam heeft geïnstalleerd met zijn login/ww. Daar hebben we toen Left 4 Dead 2 opgespeeld, erg leuk.
Maar ik kan dat spel daar nu niet opstarten aangezien het onder zijn account staat en ik die login niet weet. Wat gebeurd er nu als ik nu een andere kameraad op bezoek heb die op die tweede pc onder zijn eigen steamnaam wil inloggen en datzelfde spel wil spelen? Hij heeft dat thuis ook Kan dat ? Of moet het dan twee keer worden geinstalleerd?
Of wat als ik een tweede steamaccount zelf zou aanmaken en het bijvoorbeeld nog eens koop? Het spel staat al op die pc, geeft dat dan een conflict en moet ik het eerst verwijderen en dan opnieuw downloaden?![]()
Nee, hoeft niet opnieuw gedownload te worden.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:01 schreef Frutsel het volgende:
Vraagje he...
Ik heb thuis twee pc's... één gebruik ik grotendeels zelf waar al mijn games/steam/origin en apps enzo opstaan. Nu had ik laatst een vriend op bezoek die op mijn tweede pc ook steam heeft geïnstalleerd met zijn login/ww. Daar hebben we toen Left 4 Dead 2 opgespeeld, erg leuk.
Maar ik kan dat spel daar nu niet opstarten aangezien het onder zijn account staat en ik die login niet weet. Wat gebeurd er nu als ik nu een andere kameraad op bezoek heb die op die tweede pc onder zijn eigen steamnaam wil inloggen en datzelfde spel wil spelen? Hij heeft dat thuis ook Kan dat ? Of moet het dan twee keer worden geinstalleerd?
Of wat als ik een tweede steamaccount zelf zou aanmaken en het bijvoorbeeld nog eens koop? Het spel staat al op die pc, geeft dat dan een conflict en moet ik het eerst verwijderen en dan opnieuw downloaden?
Gewoon inloggen met andere account, en je kan spelen.![]()
![]()
Ik neem aan dat je dan bedoeld dat die vriend van me die het thuis ook heeft staan dan kan spelen onder zijn eigen account.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:03 schreef rubbels het volgende:
[..]
Nee, hoeft niet opnieuw gedownload te worden.
Gewoon inloggen met andere account, en je kan spelen.
Ik neem niet aan dat als ik een 2e steamaccount zou openen dat ik het dan zelf kan spelen omdat ik het spel nooit gekocht/gedownload heb maar het wel op mijn pc staat?![]()
om het simpel te zeggen: de software installatie is algemeen..quote:Op donderdag 13 december 2012 13:01 schreef Frutsel het volgende:
Vraagje he...
Of wat als ik een tweede steamaccount zelf zou aanmaken en het bijvoorbeeld nog eens koop? Het spel staat al op die pc, geeft dat dan een conflict en moet ik het eerst verwijderen en dan opnieuw downloaden?
het account waar je mee inlogt bepaald of je het kan opstarten
ik heb 2 accounts: account A heeft een zooi spellen die B niet heeft..
als ik met B inlog i.p.v A, zie ik wel de spellen geinstalleerd staan, alleen staat er i.p.v. play een knopje met kopen![]()
Ja, klopt. (allebeiquote:Op donderdag 13 december 2012 13:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dan bedoeld dat die vriend van me die het thuis ook heeft staan dan kan spelen onder zijn eigen account.
Ik neem niet aan dat als ik een 2e steamaccount zou openen dat ik het dan zelf kan spelen omdat ik het spel nooit gekocht/gedownload heb maar het wel op mijn pc staat?)
![]()
Zoberzo doen want de Winter Seal komt eraan!quote:Op donderdag 13 december 2012 13:15 schreef Frutsel het volgende:
Ok thx![]()
Dan ga ik nog ff wachten met een extra Left 4 Dead exemplaarOp woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Als het goed is, komt de indie humble bundle 7 binnen één tot twee weken uit (voor de kerst iig). Ik ben benieuwd naar de spellen.Please Move The Deer Crossing Sign![]()
*checkt bankrekening*quote:Op donderdag 13 december 2012 13:44 schreef JimmyJames het volgende:
Als het goed is, komt de indie humble bundle 7 binnen één tot twee weken uit (voor de kerst iig). Ik ben benieuwd naar de spellen.
*valt flauw*![]()
Ik had er vorige keer 4 voor 19,99 (zijn ze nu per stukquote:Op donderdag 13 december 2012 13:39 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Zoberzo doen want de Winter Seal komt eraan!)
Maar hij kan dus alleen spelen als ie de login gegevens van die andere kameraad zou gebruiken.![]()
Die 4 euro voor een bundlequote:Op donderdag 13 december 2012 13:47 schreef mschol het volgende:
[..]
*checkt bankrekening*
*valt flauw*
Dum de dum![]()
Wat een ontzettend kutspel is dit. Ik hoopte dat een remake nog wel een beetje kwaliteit van het origineel zou bevatten..quote:Op woensdag 12 december 2012 08:29 schreef Bart het volgende:
![]()
![]()
Het is wel grappig,quote:Op donderdag 13 december 2012 14:47 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Wat een ontzettend kutspel is dit. Ik hoopte dat een remake nog wel een beetje kwaliteit van het origineel zou bevatten..
Tijdens free weekend op steam het een uurtje of 10 gespeeld,
Het is echt een spel wat je een halfuurtje doet en dan weer aan de kant zet. Dat is voor mij wel prettig want ik had best wel veel van dat soort momenten dat weekend.
Al had ik er geen geld voor over ofzo.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Dishonered uitgespeeld, GOTY for meen dat ook nog eens voor maar 15 euro
ik zag trouwens ook dat mensen hun steamaccount op Marktplaats aanbieden?
Kan dat echt?
Die dingen kunnen toch wel geblocked zijn of wat?
Plus dat je dan wel de juiste login/ww moet hebben? Kan je dan zelf het profiel aanpassen en het emailadres ofzo?![]()
Het probleem zit in de CD-keys, want als er games opstaan die bijv. via Uplay gaan (ACIII, FC3 etc..) dan moet je ook zijn login gegevens van die Uplay account hebben. Voor de rest zal het niet veel uitmaken denk ik, maar ik zou het via MP zowieso niet vertrouwen.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:58 schreef Frutsel het volgende:
ik zag trouwens ook dat mensen hun steamaccount op Marktplaats aanbieden?
Kan dat echt?
Die dingen kunnen toch wel geblocked zijn of wat?
Plus dat je dan wel de juiste login/ww moet hebben? Kan je dan zelf het profiel aanpassen en het emailadres ofzo?![]()
![]()
Fucking niet normaal!quote:Op donderdag 13 december 2012 23:13 schreef mschol het volgende:
http://www.gog.com/gamecard/the_witcher_2
The witcher 2 voor $7,50 (ongeveer 6 euro)<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
quote:Op donderdag 13 december 2012 23:13 schreef mschol het volgende:
http://www.gog.com/gamecard/the_witcher_2
The witcher 2 voor $7,50 (ongeveer 6 euro)quote:Bonus content included for FREE with purchase: Triss Playboy session![]()
Watisdat?![]()
![]()
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
true, belachelijk goedkoop; tis dat ik em al heb..quote:
toegegeven: ik heb geen idee of hij op steam geactiveerd kan worden, zal wel niet..![]()
![]()
hahahah kotsquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:56 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Tetten!
[ afbeelding ]
Dit is wat je krijgt http://imgur.com/a/ZymeP#0![]()
die van die link zijn dan wel mooie plaatjes![]()
Steam accounts kunnen volgens mij via support weer teruggeclaimed worden; dus verkopen op mp en dan via de recovery mail of steam support 'ik ben gehacked!' account terug = win!
Bijv. bij mijn account zou je ook me gmail erbij moeten hebben voor de auth keys ... en dan ook nog eens m'n telefoon voor de auth op gmail
Is trouwens sowieso niet toegestaan (mag niet van steam dan) en dom als je zo een acc zou kopen.
Voorderest, bijna steam sale dansje
Dum de dum![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:56 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Tetten!
[ afbeelding ]
Dit is wat je krijgt http://imgur.com/a/ZymeP#0
Twee games naar keuze voor ¤8. Te kiezen tussen:
Borderlands GOTY
Batman AA GOTY
Empire Total War
Napoleon Total War
Alpha Protocol: The Espionage RPG
Deus Ex: Human Revolution
Civilization IV Complete
Mafia 2
F.E.A.R. 3
Duke Nukem Forever
http://getloadedgo.com/Please Move The Deer Crossing Sign![]()
schijtkeuze
of heb het al of het is een zuiggame<@Richardfun> top Morthill ^O^
Die moet je echt even toelichten hoor.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:09 schreef Morthill het volgende:
schijtkeuze
of heb het al of het is een zuiggame![]()
FEAR 3... Wat een slechte game...quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die moet je echt even toelichten hoor.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Als in, de term zuiggame of waarom sommige games zuigen?quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die moet je echt even toelichten hoor.<@Richardfun> top Morthill ^O^
Wat een zuiggame isquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:19 schreef Morthill het volgende:
[..]
Als in, de term zuiggame of waarom sommige games zuigen?![]()
![]()
Niet? Ik ben zelden zo hard gezogen als door FEAR3. Mijn hersenen stroomden mijn oren uit.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja dat is zo, maar dat zuigen heb ik niet ervaren<@Richardfun> top Morthill ^O^
Manmanman, eerst is er niet aan die Dota keys te komen en nu gooien je ze ermee dood.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Ik heb fear 1, 2 en 3 gratis gekregen van Valve tijdens de vorige christmas sales. Ik heb alleen het eerste deel gespeeld en dat vond ik best goed.Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Deel 1 was echt super tof en deel 2 ging ook nog wel wel, maar deel 3 vond ik echt geen FEAR meer. Dat deel was gewoon een standaard shooter vond ik. Super weinig horror elementen wat FEAR 1 juist wel had.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:57 schreef JimmyJames het volgende:
Ik heb fear 1, 2 en 3 gratis gekregen van Valve tijdens de vorige christmas sales. Ik heb alleen het eerste deel gespeeld en dat vond ik best goed.![]()
Damn dat herinnert me dat ik met die kooltjesloterij gewoon 1 vd grotere prijzen won (lees: valve complete pack)... Beetje jammer alleen dat ik daar 80% al van hadquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:57 schreef JimmyJames het volgende:
Ik heb fear 1, 2 en 3 gratis gekregen van Valve tijdens de vorige christmas sales. Ik heb alleen het eerste deel gespeeld en dat vond ik best goed..
![]()
FEAR 1, 2 en de uitbreiding zijn briljant.
FEAR3 is kamer schieten, kamer schieten, kamer schieten, kamer schieten ...![]()
Maybe you should get out more...quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:25 schreef Morthill het volgende:
[..]
Niet? Ik ben zelden zo hard gezogen als door FEAR3.
Ik ben niet zo van de rukwindenquote:Op zaterdag 15 december 2012 05:52 schreef Verbal het volgende:
[..]
Maybe you should get out more...
V.<@Richardfun> top Morthill ^O^
totaal aantal uren met Tropico doorgebracht inmiddels dik 60game blijft wel aardig eigenlijk
liep continu vast bij mij. Wel leuk spel volgens mij.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:20 schreef Morthill het volgende:
totaal aantal uren met Tropico doorgebracht inmiddels dik 60game blijft wel aardig eigenlijk
http://www.syfy.com/tinman/oz/
Heb pas 1 keer gehadquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:37 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
liep continu vast bij mij. Wel leuk spel volgens mij.<@Richardfun> top Morthill ^O^
Hoeveel dec begint de steam x-mas sale ook alweer? Maandag de 24ste?<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Ik heb de 20ste vernomen. Tevens zal de Humble Indie Bundle 7 vrijwel zeker ook volgende week van start gaan (ben benieuwd naar de spellen. Ik zie nog niet echt voor de hand liggende kandidaten).Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Ik lees op veel sites toch echt 20-12 tot 04-01. Enfin we zullen donderdag wel merken of ze zijn begonnen.Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Dit weekend maar even Crysis aangeschaft voor iets van 3,5 euro. Alvast even vooruitlopend op de upgrade van mijn computer.
Trouwens een vraagje over Source Film Maker. Iemand dat al eens aan de gang gekregen op een laptop? Mijne zou het aan moeten kunnen, maar ik krijg de melding dat hij onvoldoende kracht heeft en dat ik mijn laptop moet switchen van onboard naar dedicated 3d (wat ik dus al heb gedaan).
Beetje bummer wel...
FTL ligt wel voor de hand denk ik, kan verder ook zo niks bedenken.quote:Op zondag 16 december 2012 13:03 schreef JimmyJames het volgende:
Ik lees op veel sites toch echt 20-12 tot 04-01. Enfin we zullen donderdag wel merken of ze zijn begonnen.![]()
"Artery Studios accidently said the dates of both the Autumn and Winter sales on their website a few days ago. The winter sale is Dec. 20th - Jan. 4th."
http://www.tomshardware.c(...)27.html#xtor=RSS-998
20 - 4 dus, naja, waarschijnlijk
Dum de dum![]()
als ik de historieboekjes erbij pak: 2010 en 2011 waren de sales respectievelijk op 20 en 19 december begonnen, de maandag na het weekend dus..![]()
Die heb ik nu al uit die bundle. FEAR3 zal ook wel weer voorbij komen trouwens.quote:Op maandag 17 december 2012 09:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als het maar lang en goedkoop is![]()
Vermoedelijk komt Saints Row 3 vier keer voorbij![]()
http://impulsedriven.com/products/ESD-IMP-W2385
Far Cry bundle (incl Far Cry 3) voor 6,60. Geen steam. Waarschijnlijk is dit een pricing error want in amerika is het nog 60 dollar ofzo dus wees vlot.![]()
incl FC3 deluxe editie nog welquote:Op maandag 17 december 2012 12:17 schreef fwokker het volgende:
Far Cry bundle (incl Far Cry 3) voor 6,60. Geen steam. Waarschijnlijk is dit een pricing error want in amerika is het nog 60 dollar ofzo dus wees vlot.
das geen slechte deal
maarja, ik heb ze allemaal al![]()
![]()
Ik had het kunnen kopen, toch maar niet gedaan, steamdeals komen er aan en ik wil het toch op steamquote:Op maandag 17 december 2012 12:17 schreef fwokker het volgende:
Far Cry bundle (incl Far Cry 3) voor 6,60. Geen steam. Waarschijnlijk is dit een pricing error want in amerika is het nog 60 dollar ofzo dus wees vlot.![]()
ik verwacht niet dat die zo enorm in prijs zal dalen op steam op dit moment... (maar je weet het nooit)quote:Op maandag 17 december 2012 12:38 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik had het kunnen kopen, toch maar niet gedaan, steamdeals komen er aan en ik wil het toch op steam![]()
Nee weet ik, maar als ik naast Steam, Origin en GoG nog een site in de gaten moet houden, dan word ik helemaal gek.quote:Op maandag 17 december 2012 12:39 schreef mschol het volgende:
[..]
ik verwacht niet dat die zo enorm in prijs zal dalen op steam op dit moment... (maar je weet het nooit)![]()
ik heb nu steam, origin, gog en uplay; maar uplay ga ik niet in de gaten houden iigquote:Op maandag 17 december 2012 12:43 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee weet ik, maar als ik naast Steam, Origin en GoG nog een site in de gaten moet houden, dan word ik helemaal gek.![]()
![]()
quote:Op maandag 17 december 2012 12:43 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee weet ik, maar als ik naast Steam, Origin en GoG nog een site in de gaten moet houden, dan word ik helemaal gek.![]()
Dat word ik nu al![]()
![]()
Ik heb deze in mijn favorieten staan om al de aanbiedingen bij te houden: http://www.reddit.com/r/GameDeals/
Dit is trouwens geen onaardige prijs voor CIV 5 + Gods & Kings: http://www.getgamesgo.com/product/civ-v-goty-civ-v-gk-bundle
82% off
Maar ik ga hem nog niet halen. Hij komt vast nog wel langs tijdens de steam sales.Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Hmm.. Anno Deep Ocean nu 9,99 bij G2Play... ik moet Anno 2070 eerst halen... die kost nog 17,99 daar...
hoop op een leuke aanbieding voor beide...![]()
Damn das een leuke aanbieding, al heb ik Civ5 al wel. Maar ik betwijfel of je hem straks goedkoper gaat vindenquote:Op maandag 17 december 2012 13:56 schreef JimmyJames het volgende:
Ik heb deze in mijn favorieten staan om al de aanbiedingen bij te houden: http://www.reddit.com/r/GameDeals/
Dit is trouwens geen onaardige prijs voor CIV 5 + Gods & Kings: http://www.getgamesgo.com/product/civ-v-goty-civ-v-gk-bundle
82% off
Maar ik ga hem nog niet halen. Hij komt vast nog wel langs tijdens de steam sales.![]()
![]()
Hopelijk dit jaar weereens een goede The Sims 3 aanbieding, voor mijn vriendin.
Vorig jaar kon je de gehele Sims 3 collectie, dus met alle tot dan uitgebrachte uitbreidingen, voor 79 euro kopen.
Als je dat nu zou doen ben je dik 500 euro kwijt.Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Ik dacht al dat erop gereageerd zou worden, maar ja, voor mijn vriendin ja.quote:Op maandag 17 december 2012 14:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
"voor mijn vriendin"
Mijn The Sims periode hield op na deeltje 1.
Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Ik kan me vooral nog herinneren dat ik allerlei horror-figuren had gedownload (Pinhead, Freddy Krueger etc.) en die in een soort martel-huis liet leven.
Een sim in een hokje proppen met glazen muren, banken eromheen voor de rest.
En iedereen kijken naar hoe die ene Sim dood ging van de honger en dorst.Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
ik zorgde altijd voor een lekker groot huis, zorgde dat ze succesvol waren, en dan was ik het zat en zette ik de fik erin ofzoquote:Op maandag 17 december 2012 14:47 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik kan me vooral nog herinneren dat ik allerlei horror-figuren had gedownload (Pinhead, Freddy Krueger etc.) en die in een soort martel-huis liet leven.
Een sim in een hokje proppen met glazen muren, banken eromheen voor de rest.
En iedereen kijken naar hoe die ene Sim dood ging van de honger en dorst.
zo ook nu weer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leuk optrekje.. maar zal het vast niet lang zo houden...![]()
Ik liet toevallig vanochtend Steam zien aan mijn vriendin, en ze vroeg ook meteen of the Sims ook te koop was.quote:Op maandag 17 december 2012 14:27 schreef PBateman1978 het volgende:
Hopelijk dit jaar weereens een goede The Sims 3 aanbieding, voor mijn vriendin.
Vorig jaar kon je de gehele Sims 3 collectie, dus met alle tot dan uitgebrachte uitbreidingen, voor 79 euro kopen.
Als je dat nu zou doen ben je dik 500 euro kwijt.![]()
![]()
Als je punten wilt scoren goed opletten straks dus, het scheelt echt heel veel geld!quote:Op maandag 17 december 2012 16:39 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik liet toevallig vanochtend Steam zien aan mijn vriendin, en ze vroeg ook meteen of the Sims ook te koop was.
Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Dan zal ze eerst een Steam-account moeten hebben. Mijn laptop krijgt ze in ieder geval niet.quote:Op maandag 17 december 2012 16:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als je punten wilt scoren goed opletten straks dus, het scheelt echt heel veel geld!![]()
In de tussentijd kan ze irl haar cooking skill trainen om zich alvast mentaal voor te bereiden.quote:Op maandag 17 december 2012 16:43 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dan zal ze eerst een Steam-account moeten hebben. Mijn laptop krijgt ze in ieder geval niet.Conscience do cost.![]()
quote:Op maandag 17 december 2012 16:39 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik liet toevallig vanochtend Steam zien aan mijn vriendin, en ze vroeg ook meteen of the Sims ook te koop was.![]()
![]()
Scheelt dat steamaccounts ook zoveel kosten.quote:Op maandag 17 december 2012 16:43 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dan zal ze eerst een Steam-account moeten hebben. Mijn laptop krijgt ze in ieder geval niet.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Prima. Heb ik nog niet.quote:Op maandag 17 december 2012 09:56 schreef Frutsel het volgende:
Vermoedelijk komt Saints Row 3 vier keer voorbij
De hele far cry collectie inc FC3 deluxe voor 7 euro zou ik zelfs kopen al moet ik er 10 extra sites voor in de gaten houden
Ja maar dan kan ik ze net zo goed illegaal downloaden.quote:Op maandag 17 december 2012 17:46 schreef Salt_Seafood het volgende:
De hele far cry collectie inc FC3 deluxe voor 7 euro zou ik zelfs kopen al moet ik er 10 extra sites voor in de gaten houden
Ik koop ze voor het gemak.![]()
Ik heb mijn Far Cry 3 toestand net gekregenHad half verwacht dat ik een mailtje met 'sorry prijs klopte niet maar hier heb je wat store credit' oid maar het lijkt erop dat ze toch leveren. Heb nu wel zo'n rare gamestop client op mijn pc
![]()
![]()
Hij is nu zelfs in het geheel niet meer te koop.quote:Op maandag 17 december 2012 17:56 schreef fwokker het volgende:
Ik heb mijn Far Cry 3 toestand net gekregenHad half verwacht dat ik een mailtje met 'sorry prijs klopte niet maar hier heb je wat store credit' oid maar het lijkt erop dat ze toch leveren. Heb nu wel zo'n rare gamestop client op mijn pc
Chivalry hoop ik rond de 4/5 euro.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Yep. Lees er hier en daar wel eens wat over, maar nooit ingedokenquote:Op maandag 17 december 2012 17:51 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je hebt de hele humble bundle gemist? Damn.
Heb nog wel een paar games op mijn wensenlijstje, en mijzelf op max 50 euro begrensd. Ben benieuwd...
50 euro koop je veel indie voor tijdens de SS
Hotline Miami is weer -50%, ditmaal bij getgamesgo. Ik heb zo het vermoeden dat we deze game heel vaak terug zullen zien komen in de aanbiedingen.Please Move The Deer Crossing Sign
Forum Opties Forumhop: Hop naar: