SPOILER: Ome Gabe met een gouden regel!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw in steam
De nieuwste steam beta (op het moment van schrijven) bied een aantal nieuwe functie's die vermeld mogen worden:
• Steam Big picture mode
Hierbij schakelt steam over op een soort van Mediacenter / XBMC interface; Ideaal voor de gamer die verder van zijn scherm zit (b.v als je op tv game's speelt)SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Aparte steam Library's
hiermee wordt het eindelijk mogelijk om een map op een andere harde schijf (b.v. D: of E:) op te geven waar steam games in mag downloaden.
Ideaal voor de mensen met een kleine SSD en wel steam snel willen kunnen opstartenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!
Hier weer verder.![]()
![]()
ik wil het niet weten, mijn rekening vertelde me zojuist dat er geen budget is<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."![]()
2 weken elke dag de sales checken, lekker manquote:
Ik heb trouwens nog erg veel plezier met Dishonored, gekocht voor 15 euro en het geld meer dan waard, zit nu iets over de helft.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
op het moment ik last-minute tickets voor thalys moest kopen wist ik dat ik er geen geld voor zou hebbenquote:Op donderdag 6 december 2012 21:30 schreef Morthill het volgende:
ik wil het niet weten, mijn rekening vertelde me zojuist dat er geen budget is![]()
![]()
quote:The Humble THQ Bundle just added awesome bonus content! Get your hands on the action RPG Titan Quest and Red Faction: Armageddon's mission pack, Path to War!![]()
je hebt alles toch al?quote:Op donderdag 6 december 2012 21:56 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
2 weken elke dag de sales checken, lekker man
Ik heb trouwens nog erg veel plezier met Dishonored, gekocht voor 15 euro en het geld meer dan waard, zit nu iets over de helft.
There are only 151 Pokémon.![]()
quote:
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Vond um niet goedkoop genoeg,maar die zal met nog wel meer % in de sale gaan tijdens de kerstsale verwacht ik.quote:Op vrijdag 7 december 2012 00:25 schreef VelitoX het volgende:
[..]
To The Moon was net bij de black friday sales in de aanbieding....
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Wel nais dat je nu ook Titan Quest bij de bundle krijgt (zelfs als je eerder onder het gemiddelde betaalde, jeej). Had um al, maar nu ook op steam haha, hoef ik dvddoosie nie meer te pakken.![]()
quote:Welcome to the Defense Grid: Containment beta!
Oh en Linux is
<@Richardfun> top Morthill ^O^
Windows meesterrasquote:Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
Natuurlijk, altijd bonus bij Humble Bundle.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.![]()
Waarschijnlijk ook niet de laatste bonus: https://twitter.com/Jason_Rubin/status/276828653948653568Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Protip: FTL (Faster Than Light voor de niet-hippe mensen onder ons) is nu in de aanbieding op Steam voor ¤ 5,99, maar op ftlgame.com is ie voor $ 5,99 dus ¤ 4,80 ongeveer
Waarom je FTL zou willen spelen:
[ Bericht 1% gewijzigd door SpankmasterC op 07-12-2012 14:14:42 ]Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.![]()
Fairlight, van die gratis game demo'squote:
Nee, Faster Than Light, erg leuke turn based space game, erg verslavend
Dum de dum![]()
Faster Than Light. Vrij vermakelijk spel.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
Titan Quest, die game was gruwelijk vet. Ook enorm benieuwd naar de volgende game van die lui: Grim Dawn.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:42 schreef JimmyJames het volgende:
Waarschijnlijk ook niet de laatste bonus: https://twitter.com/Jason_Rubin/status/276828653948653568<@Richardfun> top Morthill ^O^
Hopelijk komt de uitbreiding er ook nog bij in de bundle. Heb die al wel als hardcopy, maar meer games op me steam account is nooit wegquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:28 schreef Morthill het volgende:
[..]
Titan Quest, die game was gruwelijk vet. Ook enorm benieuwd naar de volgende game van die lui: Grim Dawn.
Dum de dum![]()
Naaah daz FLT, niet FTLquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:23 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Fairlight, van die gratis game demo'shaha.
Diz FTL (voor degenen die er onbekend mee zijn).
http://store.steampowered.com/app/212680?snr=1_41_4__42
Zit er zelf nog over te denken, maar wss wachten tot er meer discount op is.
![]()
Sjongejonge heeft de postbode mn kabels en converter niet voor Big Picture, nou ja dan morgen maar
Defcom (kernoorlogspel) is nog een uur lang de daily deal. Als hij nog een beetje werd gespeeld online had ik hem zeker aangeraden ondanks het feit dat hij al eens in een bundle heeft gezeten.Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Had laatst op DX.com een een HDMI > HDMI gekocht voor me PC naar TV om Big Picture te proberen maar werkt voor geen meter. Letters zijn kleiner ofzo.
Is Titan Quest leuk? Wat voor spel is het?katten zijn lief![]()
de resolutie is vermoedelijk hoger als je gewend bent en je zit er ook nog verder vanaf..quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:50 schreef Marnixos het volgende:
Had laatst op DX.com een een HDMI > HDMI gekocht voor me PC naar TV om Big Picture te proberen maar werkt voor geen meter. Letters zijn kleiner ofzo.
maar met big picture mode is dat geen issue meer..![]()
GreenmanGaming heeft weer een kortingsbon:tevens is Batman Arkham Asylum GOTY in de aanbieding voor ¤4,98quote:GMG25-CZPYL-D5MQ6
Use this voucher to get additional
discount on the bargains!
To get the cheapest price, use the
voucher once per transaction.![]()
http://www.greenmangaming(...)/hitman-blood-money/ is wel good value, maar kun je die spellen dan ook in Steam zetten? Ik heb deze hitman trouwens al.![]()
Moet je even aan je instellingen klooien, want uiteindelijk moet het wel beter werken als de standaard layout,quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:50 schreef Marnixos het volgende:
Is Titan Quest leuk? Wat voor spel is het?
Heb het even geprobeerd op mijn 30" monitor op een grotere afstand dan normaal maar het werkt echt vrij goed hoor.
Het is alleen wel zo dat spellen wel speelbaar moeten zijn, hardcore pcgames als victoria 2 of total war gaan niet lukken door info densiteit maar saints row 3 was echt prima te doen.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
Nee. Dit spel heeft Capsule nodig (de client van GMG zelf). Games die je in Steam kan zetten hebben geen 'trade-in value' en in de beschrijving word aangegeven dat je Steam nodig hebt om het spel te kunnen spelen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 01:37 schreef djkoelkast het volgende:
http://www.greenmangaming(...)/hitman-blood-money/ is wel good value, maar kun je die spellen dan ook in Steam zetten? Ik heb deze hitman trouwens al.
As in:quote:Third party DRM: Steam This game requires a free Steam account to play.Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152![]()
Net even Big Picture geprobeerd. Best fijn, slim afgekeken van Xbox360 Dashboard, soms is het totaal niet erg om niet helemaal origineel te zijn.
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.![]()
Lijkt meer op XBMC vind ikquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:05 schreef beelz het volgende:
Net even Big Picture geprobeerd. Best fijn, slim afgekeken van Xbox360 Dashboard, soms is het totaal niet erg om niet helemaal origineel te zijn.![]()
Omg, ik verloor een missie in Tropico 4Verdomde Amerikanen en hun atoombommen
<@Richardfun> top Morthill ^O^
Hmmm dat ook inderdaad. Maar goed, die lijkt ook wel op de Xbox360 Dashboardquote:
Hoe dan ook, het is tof
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.![]()
XBMC was er alleen véél eerderquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:17 schreef beelz het volgende:
[..]
Hmmm dat ook inderdaad. Maar goed, die lijkt ook wel op de Xbox360 Dashboard
Hoe dan ook, het is tof![]()
![]()
Beter goed gejat dan slecht bedacht.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:05 schreef beelz het volgende:
Net even Big Picture geprobeerd. Best fijn, slim afgekeken van Xbox360 Dashboard, soms is het totaal niet erg om niet helemaal origineel te zijn.![]()
![]()
Ik heb zojuist een steamhater bekeerd
Besef Regulier!
Ben pas onder de indruk als dat vosss is.quote:'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
Oké ik ben volledig in de war nu
Mijn HDMI to DVI converter binnen gehad, als ook de tulp kabeltjes voor het geluid, ik alles aansluiten, beeld kreeg ik maar geluid niet. Ik probeer verschillende dingen, waaronder alle geluidkabeltjes uit mijn PC te halen (dus die van mijn pc boxen als ook dat tulp kabeltje die ik net gekocht had en naar de tv loopt) en voila, geluid via mijn TV....
Nou kan ik toch zweren dat iemand hier zei dat DVI alleen beeld geeft? Hoe kan het dan zijn dan ik met mijn HDMI kabel die in de tv zit en de andere uitzeide in de DVI van mijn computer (via converter) ik daardoor zowel beeld als geluid heb?
[ Bericht 1% gewijzigd door Salt_Seafood op 08-12-2012 15:15:42 ]<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |