Wiequote:Trade Mark
Often cast as either an intellectual of some sort (teachers, scientists, etc.) or an eccentric or both.
quote:Played one member in a trio of thugs in two Charles Bronson films: Death Wish (1974) and St. Ives (1976).
quote:
quote:Op donderdag 6 december 2012 22:40 schreef SamuelofSEK het volgende:
hmm volgens mij moet ik me schamen...
Elf?
Al 12 puntenquote:
Hij huist hier nog rond, maar is maar heel soms in FMT te vinden tegenwoordig.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:48 schreef Borizzz het volgende:
Patch is niet meer op FOK! ? Heb hem nochtand even genoemd vandaag.
quote:
quote:Op donderdag 6 december 2012 23:53 schreef SamuelofSEK het volgende:
dat heb ik laatst nog ergens gehoord.... Skyfall?
December 2012:quote:
michel+1quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 08:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
een film met Dustin Hoffman, waarbij er een taxichauffeur de set op kwam rijden
quote:
karakter jaquote:Op vrijdag 7 december 2012 09:49 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Lees de quotes; maar lees ook de vraag goed.
en aangezien ik zn achternaam toch niet wist ( ja nou wel )quote:
Nee, dat is cheech. Boriszz heeft het volgens mij goed.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:14 schreef kawa4 het volgende:
from dusk till dawn.
die pussy dude toch?
Indeed. Hij zit ook in de recente bondfilms, en the ides of march om maar wat te noemen.quote:
quote:The first movie to do all special effects (except makeup and explosions) on a computer. All shots of spacecraft, space, etc were generated on a Cray X-MP computer
nope.quote:
quote:The "Star Car" that Centauri drives is based on the DeLorean automobile, including its gull wing doors and its stainless steel construction.
Nee. veel ouder.quote:
JA!quote:
quote:
Dark City is juist. De hoofdrol werd gespeeld door Rufus Sewellquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:38 schreef Borizzz het volgende:
Hmm ik kom niet veel verder dan Dark City (maar dat kan ook zomaar fout zijn). Maar wie de hoofdrol speelde?
Hij leek iets te lastig, heb de vraag veranderd in de post boven je antwoord. Was wat onduidelijk misschien.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:56 schreef Borizzz het volgende:
Huh? Ik heb toch de vraag niet geheel beantwoord?
Dat doet hij toch heel vaak?quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:23 schreef DragonFodder het volgende:
Heb je de bluray set gekocht ofzo, dat je de hele tijd BTTF vragen stelt?
Nee. Roodharig acteur.quote:
Dragon +1 inderdaad.quote:
Jep!quote:
Heb jij een pratende kat?quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:03 schreef Borizzz het volgende:
Kut, dat heeft kat mij een keer verteld....
Volgens mij een Corvettequote:Op vrijdag 7 december 2012 18:20 schreef Borizzz het volgende:
Laatste BttF vraag: De tijdmachine was een DeLorean. Maar was hadden de producers aanvankelijk op het oog?
Opel Manta jongûh!quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:22 schreef dyonvbaal het volgende:
Een trabantDie haalt de 88 niet eens
230, eg wel!quote:
Maar echt populair waren die volgens mij niet in de VSquote:
Een telefooncel! Probeer die maar eens 88 te laten gaan!quote:
Geen probleemquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Een telefooncel! Probeer die maar eens 88 te laten gaan!
Komt toch al dichterbijquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Een telefooncel! Probeer die maar eens 88 te laten gaan!
Dodge charger toch?quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:34 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Dat is toch de Mustang?
Honda accord?
Nee, veel cooler dan een liftquote:
Zat er niet ver vandaanquote:'Eleanor' is the trademarked name given to a 1973 Ford Mustang for its role in the 1974 film Gone in 60 Seconds.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:35 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Nee, veel cooler dan een lift
quote:
Is goed hoor. Ik zocht alweer een nieuwe vraag.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:50 schreef DragonFodder het volgende:
sands+1
Werk je zelf de score bij?
Wiequote:Trade Mark
Bright blue eyes
quote:
quote:Often played strong, defensive, heroic characters that were always seeking peace and justice.
quote:
Shit, dat ik dat gemist heb...quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
[..]
Shit, dat ik dat gemist heb...
quote:
quote:Noticeable for his "cat-like" walk, especially in westerns: moving at a slow but clock- like tempo, throwing forward one foot at time, while letting the arms dangle loosely at his sides.
quote:Was twice a roommate and a very close friend of James Stewart. They met and shared a room when the two were both struggling young actors in the early 1930s.went to Hollywood shortly before Stewart. When Stewart arrived he shared
's home, where they both gained reputations as ladies' men. After both married and had kids, the more mellow buddies still hung out, usually spending time building model airplanes.
quote:
kan niet anders.. wel een geniale posterquote:
Heb je een poster van ikea...wat leukquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:25 schreef dyonvbaal het volgende:
Robby, kun je die ergens krijgen? Ik zoek nog een vervangen poster voor mijn ikea ding.. ik raak er een beetje op uitgekeken na 2 jaar...
Jah, iets met manhattan van boven in rare kleurenquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:26 schreef Sands het volgende:
[..]
Heb je een poster van ikea...wat leuk
Klinkt erg hip hoorquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Jah, iets met manhattan van boven in rare kleuren
Is het niet... ik ben niet hipquote:
Deze stond tussen wat screenshots, weet niet of hier ook een poster uitgave van bestaat. Zal 'ns kijken.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:25 schreef dyonvbaal het volgende:
Robby, kun je die ergens krijgen? Ik zoek nog een vervangen poster voor mijn ikea ding.. ik raak er een beetje op uitgekeken na 2 jaar...
Sam = +1quote:
He bah, dat lijkt me een stink film...quote:
Nee, maar dat was bij die twee van woensdag ook nietquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:41 schreef Sands het volgende:
[..]
Het is niet de eerste keer dat je om die film vraagt
Maar Winter Passing heb ik wel onthouden...dus detailsquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:42 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Nee, maar dat was bij die twee van woensdag ook niet
Neequote:Op vrijdag 7 december 2012 20:56 schreef Borizzz het volgende:
Kom ik niet verder dan Spirited Away en Howls Moving Castle.
Dat is zijn vaderquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:56 schreef Borizzz het volgende:
Kom ik niet verder dan Spirited Away en Howls Moving Castle.
quote:A group of Yokohama teens look to save their school's clubhouse from the wrecking ball in preparations for the 1964 Tokyo Olympics.
1/2quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:08 schreef SamuelofSEK het volgende:
Tales From the Earthsea of iets dergelijks?
Waarom onmogelijk?quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:08 schreef Borizzz het volgende:
Dit is weer echt zo'n onmogelijke Zand vraag.
Dat denk ik ook altijd bij jouw vragen...quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:11 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Omdat ik geloof dat velen dit niet weten.
Waaronder ikzelf.![]()
Ghibli films zijn toch wel bekendquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:11 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Omdat ik geloof dat velen dit niet weten.
Waaronder ikzelf.![]()
Nee, precies 2quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:14 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Heeft die gast uberhaupt wel meer dan 2 van die films gemaakt? Dat maakt de keus best beperkt
En dat maakt FMT weer FMT!quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat denk ik ook altijd bij jouw vragen...
1/4quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:33 schreef dyonvbaal het volgende:
porco rosso?
Hoe heet die met die kat?dat moet jij mij vertellen
My neighbour totoro?![]()
1988
2/4quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:37 schreef Asap het volgende:
Porco rossomaar al genoemd
Pompokodit kan ik niet goed rekenen
Only Yesterday? Deze twijfel ik...1991
Prinses en fluister zal ik niet noemen, want ik heb geen tijd
Die kat bedoelde ikquote:
Het draait allemaal om de timing.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:47 schreef SamuelofSEK het volgende:
hmm ik ben toch niet zo sterk als Sands in dat punten stelen
castle in the sky, nausicaa en tokyo godfathers zijn zeker weer niet jaren 90....
Oh ik had de Ghibli lijst niet van IMDBquote:
Vergeef me Samquote:
Ik ben niet helemaal wakker denk ikquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:57 schreef SamuelofSEK het volgende:
Zeg Sands, wil je mijn zelfvertrouwen niet zo proberen te ondermijnen
quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:14 schreef SamuelofSEK het volgende:
volgens mij heet ze sarah in swimming pool
Bijna goed, moet nog iets voor. Denk aan wat Captain Planet zou zeggenquote:Op zaterdag 8 december 2012 08:59 schreef dyonvbaal het volgende:
ik heb de dvd vaak zien liggen en dacht zal ik hem wel of niet meenemen... volgens mij was het green planet of zo iets
Dunno.. Geef jij het antwoord maar. Heb ook niet zoveel tijd verder vandaag om vragen bij te houden...quote:Op zaterdag 8 december 2012 09:55 schreef Asap het volgende:
[..]
Bijna goed, moet nog iets voor. Denk aan wat Captain Planet zou zeggen:
.... Thee Green Planet!
Ik ook nietquote:Op zaterdag 8 december 2012 09:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dunno.. Geef jij het antwoord maar. Heb ook niet zoveel tijd verder vandaag om vragen bij te houden...
Koffiequote:Op zaterdag 8 december 2012 11:02 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh hier herken ik mezelf in.. koffie![]()
Woody Allen?
quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:04 schreef DragonFodder het volgende:
iemand een hint of gewoon het goede antwoord?
quote:[on winning the Best Director Oscar for " : X "]: Am I allowed to say I really wanted this?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |