Sam = +1quote:
He bah, dat lijkt me een stink film...quote:
Nee, maar dat was bij die twee van woensdag ook nietquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:41 schreef Sands het volgende:
[..]
Het is niet de eerste keer dat je om die film vraagt
Maar Winter Passing heb ik wel onthouden...dus detailsquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:42 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Nee, maar dat was bij die twee van woensdag ook niet
Neequote:Op vrijdag 7 december 2012 20:56 schreef Borizzz het volgende:
Kom ik niet verder dan Spirited Away en Howls Moving Castle.
Dat is zijn vaderquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:56 schreef Borizzz het volgende:
Kom ik niet verder dan Spirited Away en Howls Moving Castle.
quote:A group of Yokohama teens look to save their school's clubhouse from the wrecking ball in preparations for the 1964 Tokyo Olympics.
1/2quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:08 schreef SamuelofSEK het volgende:
Tales From the Earthsea of iets dergelijks?
Waarom onmogelijk?quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:08 schreef Borizzz het volgende:
Dit is weer echt zo'n onmogelijke Zand vraag.
Dat denk ik ook altijd bij jouw vragen...quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:11 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Omdat ik geloof dat velen dit niet weten.
Waaronder ikzelf.![]()
Ghibli films zijn toch wel bekendquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:11 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Omdat ik geloof dat velen dit niet weten.
Waaronder ikzelf.![]()
Nee, precies 2quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:14 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Heeft die gast uberhaupt wel meer dan 2 van die films gemaakt? Dat maakt de keus best beperkt
En dat maakt FMT weer FMT!quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat denk ik ook altijd bij jouw vragen...
1/4quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:33 schreef dyonvbaal het volgende:
porco rosso?
Hoe heet die met die kat?dat moet jij mij vertellen
My neighbour totoro?![]()
1988
2/4quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:37 schreef Asap het volgende:
Porco rossomaar al genoemd
Pompokodit kan ik niet goed rekenen
Only Yesterday? Deze twijfel ik...1991
Prinses en fluister zal ik niet noemen, want ik heb geen tijd
Die kat bedoelde ikquote:
Het draait allemaal om de timing.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:47 schreef SamuelofSEK het volgende:
hmm ik ben toch niet zo sterk als Sands in dat punten stelen
castle in the sky, nausicaa en tokyo godfathers zijn zeker weer niet jaren 90....
Oh ik had de Ghibli lijst niet van IMDBquote:
Vergeef me Samquote:
Ik ben niet helemaal wakker denk ikquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:57 schreef SamuelofSEK het volgende:
Zeg Sands, wil je mijn zelfvertrouwen niet zo proberen te ondermijnen
quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:14 schreef SamuelofSEK het volgende:
volgens mij heet ze sarah in swimming pool
Bijna goed, moet nog iets voor. Denk aan wat Captain Planet zou zeggenquote:Op zaterdag 8 december 2012 08:59 schreef dyonvbaal het volgende:
ik heb de dvd vaak zien liggen en dacht zal ik hem wel of niet meenemen... volgens mij was het green planet of zo iets
Dunno.. Geef jij het antwoord maar. Heb ook niet zoveel tijd verder vandaag om vragen bij te houden...quote:Op zaterdag 8 december 2012 09:55 schreef Asap het volgende:
[..]
Bijna goed, moet nog iets voor. Denk aan wat Captain Planet zou zeggen:
.... Thee Green Planet!
Ik ook nietquote:Op zaterdag 8 december 2012 09:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dunno.. Geef jij het antwoord maar. Heb ook niet zoveel tijd verder vandaag om vragen bij te houden...
Koffiequote:Op zaterdag 8 december 2012 11:02 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh hier herken ik mezelf in.. koffie![]()
Woody Allen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |