quote:
Dark City is juist. De hoofdrol werd gespeeld door Rufus Sewellquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:38 schreef Borizzz het volgende:
Hmm ik kom niet veel verder dan Dark City (maar dat kan ook zomaar fout zijn). Maar wie de hoofdrol speelde?
Hij leek iets te lastig, heb de vraag veranderd in de post boven je antwoord. Was wat onduidelijk misschien.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:56 schreef Borizzz het volgende:
Huh? Ik heb toch de vraag niet geheel beantwoord?
Dat doet hij toch heel vaak?quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:23 schreef DragonFodder het volgende:
Heb je de bluray set gekocht ofzo, dat je de hele tijd BTTF vragen stelt?
Nee. Roodharig acteur.quote:
Dragon +1 inderdaad.quote:
Jep!quote:
Heb jij een pratende kat?quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:03 schreef Borizzz het volgende:
Kut, dat heeft kat mij een keer verteld....
Volgens mij een Corvettequote:Op vrijdag 7 december 2012 18:20 schreef Borizzz het volgende:
Laatste BttF vraag: De tijdmachine was een DeLorean. Maar was hadden de producers aanvankelijk op het oog?
Opel Manta jongûh!quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:22 schreef dyonvbaal het volgende:
Een trabantDie haalt de 88 niet eens
230, eg wel!quote:
Maar echt populair waren die volgens mij niet in de VSquote:
Een telefooncel! Probeer die maar eens 88 te laten gaan!quote:
Geen probleemquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Een telefooncel! Probeer die maar eens 88 te laten gaan!
Komt toch al dichterbijquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Een telefooncel! Probeer die maar eens 88 te laten gaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |