quote:
Dark City is juist. De hoofdrol werd gespeeld door Rufus Sewellquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:38 schreef Borizzz het volgende:
Hmm ik kom niet veel verder dan Dark City (maar dat kan ook zomaar fout zijn). Maar wie de hoofdrol speelde?
Hij leek iets te lastig, heb de vraag veranderd in de post boven je antwoord. Was wat onduidelijk misschien.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:56 schreef Borizzz het volgende:
Huh? Ik heb toch de vraag niet geheel beantwoord?
Dat doet hij toch heel vaak?quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:23 schreef DragonFodder het volgende:
Heb je de bluray set gekocht ofzo, dat je de hele tijd BTTF vragen stelt?
Nee. Roodharig acteur.quote:
Dragon +1 inderdaad.quote:
Jep!quote:
Heb jij een pratende kat?quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:03 schreef Borizzz het volgende:
Kut, dat heeft kat mij een keer verteld....
Volgens mij een Corvettequote:Op vrijdag 7 december 2012 18:20 schreef Borizzz het volgende:
Laatste BttF vraag: De tijdmachine was een DeLorean. Maar was hadden de producers aanvankelijk op het oog?
Opel Manta jongûh!quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:22 schreef dyonvbaal het volgende:
Een trabantDie haalt de 88 niet eens
230, eg wel!quote:
Maar echt populair waren die volgens mij niet in de VSquote:
Een telefooncel! Probeer die maar eens 88 te laten gaan!quote:
Geen probleemquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Een telefooncel! Probeer die maar eens 88 te laten gaan!
Komt toch al dichterbijquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Een telefooncel! Probeer die maar eens 88 te laten gaan!
Dodge charger toch?quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:34 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Dat is toch de Mustang?
Honda accord?
Nee, veel cooler dan een liftquote:
Zat er niet ver vandaanquote:'Eleanor' is the trademarked name given to a 1973 Ford Mustang for its role in the 1974 film Gone in 60 Seconds.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:35 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Nee, veel cooler dan een lift
quote:
Is goed hoor. Ik zocht alweer een nieuwe vraag.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:50 schreef DragonFodder het volgende:
sands+1
Werk je zelf de score bij?
Wiequote:Trade Mark
Bright blue eyes
quote:
quote:Often played strong, defensive, heroic characters that were always seeking peace and justice.
quote:
Shit, dat ik dat gemist heb...quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
[..]
Shit, dat ik dat gemist heb...
quote:
quote:Noticeable for his "cat-like" walk, especially in westerns: moving at a slow but clock- like tempo, throwing forward one foot at time, while letting the arms dangle loosely at his sides.
quote:Was twice a roommate and a very close friend of James Stewart. They met and shared a room when the two were both struggling young actors in the early 1930s.went to Hollywood shortly before Stewart. When Stewart arrived he shared
's home, where they both gained reputations as ladies' men. After both married and had kids, the more mellow buddies still hung out, usually spending time building model airplanes.
quote:
kan niet anders.. wel een geniale posterquote:
Heb je een poster van ikea...wat leukquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:25 schreef dyonvbaal het volgende:
Robby, kun je die ergens krijgen? Ik zoek nog een vervangen poster voor mijn ikea ding.. ik raak er een beetje op uitgekeken na 2 jaar...
Jah, iets met manhattan van boven in rare kleurenquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:26 schreef Sands het volgende:
[..]
Heb je een poster van ikea...wat leuk
Klinkt erg hip hoorquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Jah, iets met manhattan van boven in rare kleuren
Is het niet... ik ben niet hipquote:
Deze stond tussen wat screenshots, weet niet of hier ook een poster uitgave van bestaat. Zal 'ns kijken.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:25 schreef dyonvbaal het volgende:
Robby, kun je die ergens krijgen? Ik zoek nog een vervangen poster voor mijn ikea ding.. ik raak er een beetje op uitgekeken na 2 jaar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |