kan me wel herinneren dat FC 2 multiplayer had maar geen aandacht aan besteed bij 3quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:38 schreef LelijKnap het volgende:
zeg je dat omdat de SP geweldig genoeg is of omdat de MP gewoon ruk is ?
gebackreaped?quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:43 schreef LelijKnap het volgende:
Check het eens zou ik zeggenWas er zelf na 5 minuten klaar mee. Je spawned tussen de vijanden - wordt continue gebackreaped o.O
Ik moest door 5-10 cm ploegen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:18 schreef invine het volgende:
[..]
Sameer liggen 3 vlokken sneeuw en niemand kan meer rijden..
Half uurtje splitscreen gedaan met m'n broertje, vond het niet erg spectaculair eerlijk gezegd. Dan wordt het gewoon een standaard shooter eigenlijk.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:04 schreef Slickk het volgende:
En heeft iemand van jullie al de co-op gespeeld? Je kunt daar met z'n vieren missies doen. Zelf nog niet gedaan maar trailer zag er wel vet uit.
Ik heb precies hetzelfde gedaan gisteren, vond het ook niet zo boeiend en zo'n stukje met een quad tegen elkaar racen is ook niet heel boeiend (wel een fijne afwisseling). Maar ik vind het jammer dat het allemaal zo lineair is niet zoals FC3 SP.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:06 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Half uurtje splitscreen gedaan met m'n broertje, vond het niet erg spectaculair eerlijk gezegd. Dan wordt het gewoon een standaard shooter eigenlijk.
Net even naar die Badtown plek geweest op mijn PS3..............maar zoveel slechter is de console versie niet. Tuurlijk is het minder scherp, en ja Tinypic compressed de plaatjes............maar omgeving (gebouwen, rommel, planten etc.) is gewoon 99% aanwezig/gelijk. Minder detail in de textures............maar mag je ook wel verwachten dat de nieuwe PC hardware dit beter weergeeft.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:10 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op een relatief ouwe bak, behalve de videokaart.
Ik heb ook nergens gezegd dat de consoleversies zwaar onder de maat zijn of wel?quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:42 schreef Puzom het volgende:
[..]
Net even naar die Badtown plek geweest op mijn PS3..............maar zoveel slechter is de console versie niet. Tuurlijk is het minder scherp, en ja Tinypic compressed de plaatjes............maar omgeving (gebouwen, rommel, planten etc.) is gewoon 99% aanwezig/gelijk. Minder detail in de textures............maar mag je ook wel verwachten dat de nieuwe PC hardware dit beter weergeeft.
En wanneer je lekker door de omgeving beweegt is het verschil nog minder te zien.
Nee voor een console van die leefttijd ziet het er allemaal prima uit.
Nee jij niet (heb ik ook nergens gezegd), maar zijn erbij die de consoles vergelijken met de low settings op de PC.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:51 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Ik heb ook nergens gezegd dat de consoleversies zwaar onder de maat zijn of wel?
Maar die jpegs doen de game op de pc echt geen goed. Het ziet er VEEL scherper uit, met name de schaduw effecten, textures e.d
PS3 kan ook best nog knappe dingen hoor. Kijk naar Uncharted.
tijgers, komodo's, vallen (quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hoe sterven mensen bij dit spel?zelfs op 'moeilijk' vind ik het een cakewalk.
extreme offroad met die buggyquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:22 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Ik probeer soms "Extreme Offroading" Wat vaak resulteert in een vliegende of rollende vuurbal met dood tot gevolg.
Vogels die meevliegen tijdens hanggliden
Ja, dat is wel 1 van de grootste ergernissen idd.... je kan een zooi kogels hebben, van 100 meter in een auto van een ravijn af, maar 3 meter van een randje af en weg healthquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:17 schreef speknek het volgende:
+doordat je schijnbaar beter met veertig kilometer per uur je hangglider recht de grond in kan boren dan op twee meter hoogte los te laten.
Gewoon met een goedkoop kut autootje die overal staat, is veel leuker. *Clang, Bang, Schraap, Rook, Vuur, BOEM!*quote:
Eens, of die gare jeep zonder dak!quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:32 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Gewoon met een goedkoop kut autootje die overal staat, is veel leuker. *Clang, Bang, Schraap, Rook, Vuur, BOEM!*
Deze man weet.quote:
Die is eigenlijk het beste idd, omdat zicht.quote:
Dat lukt met die heavy's ook niet meer hoorquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:41 schreef RickoKun het volgende:
DIe tijger die het complete kamp voor je uitmoord
quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat lukt met die heavy's ook niet meer hoor.
Soms wel, heb al meegemaakt dat 3 heavies gepwned werden door één tijgerquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat lukt met die heavy's ook niet meer hoor.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:16 schreef speknek het volgende:
Ben echt driehonderd keer doodgegaan bij die wietmissie, echt fucking frustrerend, zeker omdat je elke keer weer opnieuw moet beginnen. Duurde een tijdje voordat ik doorhad dat je rustig grote vlammen met je vlammenwerper kon maken en de hele boel kan toortsen zonder dat de guards doorhebben dat ze misschien naar een indringer moeten zoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je de Knife Takedown skill unlocked kan je daar snel veel punten maken. Verder moet je proberen een route door die map te kiezen waarbij je steeds achter vijanden aankomt. Volgens mij lopen en spawnen ze iedere keer hetzelfde..quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:57 schreef GlenSpey het volgende:
Hoe doen jullie die Rakyat uitdaging Verstoppertje? Ik moet 325 punten halen maar kom steeds niet voorbij de 290. Vijanden zien me telkens waardoor ik geen stalker kills kan halen... ze spawnen simpelweg te langzaam om er meer uit te trekken...
wat uitzichtpunten zoeken en heen en weer sprinten terwijl je ze per stuk omlegtquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:32 schreef speknek het volgende:
Ik had geen sniperrifle. Ik moet zeggen, nu ik er een met silencer en extra grote scope heb gekocht, is de game ineens VEEL makkelijker. Zeker om outposts over te nemen.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:52 schreef 2dope het volgende:
Zojuist na een mislukte liberation maar ff express verzopen... Holy shit ik dacht dat wanneer je zwarte vlekjes in beeld kreeg, je zo goed als dood was. Zat ook iedere keer vet panisch naar de oppervlakte te zwemmen zodra dat begon. Blijkt dat je dan nog steeds een halve minuut ofzo kan overleven
Precies dat had ik dus ook mattie. Ik heb wel die skill voor langer unter wasser bleiben aber dann noch!!?!!?!*Lquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:54 schreef RickoKun het volgende:
[..]![]()
Ja? Ik blijf ook 15 seconden onder water en dan supersnel naar boven
![]()
"Oh shit deze keer haal ik het vast niet"
X:621.8, Y:644.0quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:52 schreef -Kadesh- het volgende:
Waar kan ik everzwijnen vinden? Ik kom alleen maar gewone varkens tegen. Kan zijn dat het hier al meer is gevraagd, maar ik heb niet het hele topic doorgelezen.
Het icoontje van everzwijnen is anders dan die van varkens.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:52 schreef -Kadesh- het volgende:
Waar kan ik everzwijnen vinden? Ik kom alleen maar gewone varkens tegen. Kan zijn dat het hier al meer is gevraagd, maar ik heb niet het hele topic doorgelezen.
wuuutquote:Op zaterdag 8 december 2012 02:05 schreef Convict het volgende:
Als je op het 2de eiland bent kan je vanaf elke heuvel wingsuiten![]()
Ik kreeg gelijk een parachute hoorquote:Op zaterdag 8 december 2012 02:05 schreef Convict het volgende:
Als je op het 2de eiland bent kan je vanaf elke heuvel wingsuitengewoon springen en shift indrukken
alleen je hebt geen parachute dus moet je in het water landen wil je niet dood gaan
Als ik nog niet op het tweede eiland was geweest, had ik het wel jammer gevonden als ik dit had gelezen, zon spoilerquote:Op zaterdag 8 december 2012 02:05 schreef Convict het volgende:
Als je op het 2de eiland bent kan je vanaf elke heuvel wingsuitengewoon springen en shift indrukken
alleen je hebt geen parachute dus moet je in het water landen wil je niet dood gaan
Je moet een skill kiezenquote:Op zaterdag 8 december 2012 11:02 schreef LelijKnap het volgende:
houden... maar ik kom niet meer uit dat scherm ? Zie ik iets over het hoofd o.O
En kun je je wapen alleen in zo'n store equippen ?
ohh sooryquote:Op zaterdag 8 december 2012 11:01 schreef Slickk het volgende:
[..]
Als ik nog niet op het tweede eiland was geweest, had ik het wel jammer gevonden als ik dit had gelezen, zon spoiler
Maar goed, op de Xbox kun je gewoon op A drukken als je je parachute open wilt doen.
Maar ik zie enkel de opties; ''View tattoo'' en ''watch tutorial''quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je moet een skill kiezen
Nee.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:58 schreef vosss het volgende:
Wanneer kan je eigenlijk naar dat tweede eiland?
Buck ben ik net voorbij en moest nu met Dennis een aanval afslaan of iets.
Moet ik dan nog ver voordat het tweede eiland komt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nice hoor, 1500 XP's krijgen omdat je de tijger bevrijdt die het hele kamp uitmoordt. Ongezien een kamp bevrijden
I feel kinda Locrian today
Gewoon op je boot staan en die paupers helemaal de tyfus in blazen met je volloopsmachinegeweerquote:
quote:Op zondag 9 december 2012 14:59 schreef Edwinuss het volgende:
Wat is dat voor kut TT? Look behind you..
Ow wacht, Delano.
ik keek achter me en er was helemaal niksquote:Op zondag 9 december 2012 14:59 schreef Edwinuss het volgende:
Wat is dat voor kut TT? Look behind you..
Ow wacht, Delano.
haalde het in een keer? is wel een lange missie trouwens.. dat stuk waar je je wapens moet terug halen is wel kut vooral met die heavy als laatst zonder ammo of wat...quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:53 schreef -CRASH- het volgende:
Daar ben ik nu ook....Uh nog altijd.
Dit is de eerste keer dat ik een level
niet na twee keer afheb.........
Dat heb ik dus nu in 1 keer gehaald...quote:Op zondag 9 december 2012 16:00 schreef Sickert het volgende:
[..]
haalde het in een keer? is wel een lange missie trouwens.. dat stuk waar je je wapens moet terug halen is wel kut vooral met die heavy als laatst zonder ammo of wat...
Behalve schieten/opblazen kan je met een beetje geluk ook een haai tegenkomen die net iets te 'hoog' zwemt en dan moet je gewoon keihard met je waterscooter op hem inrijdenquote:
quote:Op zondag 9 december 2012 16:00 schreef Sickert het volgende:
[..]
haalde het in een keer? is wel een lange missie trouwens.. dat stuk waar je je wapens moet terug halen is wel kut vooral met die heavy als laatst zonder ammo of wat...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
rpgquote:Op zondag 9 december 2012 17:55 schreef Dudeweiser het volgende:
ik had gewoon een boot met mounted gun gejat en daar die beesten mee overhoop geschotenGing prima.
Verder iemand nog tips om heavies te vermoorden?
Gewoon schieten?quote:Op zondag 9 december 2012 17:55 schreef Dudeweiser het volgende:
ik had gewoon een boot met mounted gun gejat en daar die beesten mee overhoop geschotenGing prima.
Grenade launcher of 2 handgranaten. Ze zijn te langzaam om die te ontwijken.quote:Op zondag 9 december 2012 17:55 schreef Dudeweiser het volgende:
Dit dus, de eerste keer dat ik er 1 zag op die boot dacht ik wel ff, oh fuck(!). Maar al snel merkte je dat die zo traag als dikke stront zijn.quote:Op zondag 9 december 2012 19:03 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Grenade launcher of 2 handgranaten. Ze zijn te langzaam om die te ontwijken.
Daarom:quote:Op zondag 9 december 2012 19:23 schreef Dudeweiser het volgende:
Alleen valt het zo op als je gaat lopen schieten en granaten gaat lopen gooien, gaan ze weer mannetjes roepen enzo
O is 1 pijl ook genoeg? De hele tijd met die sniper iedereen uitmoorden wordt ook saai na een tijdjequote:Op zondag 9 december 2012 19:26 schreef ems. het volgende:
[..]
Daarom:
- steentje gooien om ze weg te lokken
- pijltje in het achterhoofd
- ??
- profit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |