Dat lukt met die heavy's ook niet meer hoorquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:41 schreef RickoKun het volgende:
DIe tijger die het complete kamp voor je uitmoord
quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat lukt met die heavy's ook niet meer hoor.
Soms wel, heb al meegemaakt dat 3 heavies gepwned werden door één tijgerquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat lukt met die heavy's ook niet meer hoor.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:16 schreef speknek het volgende:
Ben echt driehonderd keer doodgegaan bij die wietmissie, echt fucking frustrerend, zeker omdat je elke keer weer opnieuw moet beginnen. Duurde een tijdje voordat ik doorhad dat je rustig grote vlammen met je vlammenwerper kon maken en de hele boel kan toortsen zonder dat de guards doorhebben dat ze misschien naar een indringer moeten zoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je de Knife Takedown skill unlocked kan je daar snel veel punten maken. Verder moet je proberen een route door die map te kiezen waarbij je steeds achter vijanden aankomt. Volgens mij lopen en spawnen ze iedere keer hetzelfde..quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:57 schreef GlenSpey het volgende:
Hoe doen jullie die Rakyat uitdaging Verstoppertje? Ik moet 325 punten halen maar kom steeds niet voorbij de 290. Vijanden zien me telkens waardoor ik geen stalker kills kan halen... ze spawnen simpelweg te langzaam om er meer uit te trekken...
wat uitzichtpunten zoeken en heen en weer sprinten terwijl je ze per stuk omlegtquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:32 schreef speknek het volgende:
Ik had geen sniperrifle. Ik moet zeggen, nu ik er een met silencer en extra grote scope heb gekocht, is de game ineens VEEL makkelijker. Zeker om outposts over te nemen.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:52 schreef 2dope het volgende:
Zojuist na een mislukte liberation maar ff express verzopen... Holy shit ik dacht dat wanneer je zwarte vlekjes in beeld kreeg, je zo goed als dood was. Zat ook iedere keer vet panisch naar de oppervlakte te zwemmen zodra dat begon. Blijkt dat je dan nog steeds een halve minuut ofzo kan overleven
Precies dat had ik dus ook mattie. Ik heb wel die skill voor langer unter wasser bleiben aber dann noch!!?!!?!*Lquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:54 schreef RickoKun het volgende:
[..]![]()
Ja? Ik blijf ook 15 seconden onder water en dan supersnel naar boven
![]()
"Oh shit deze keer haal ik het vast niet"
X:621.8, Y:644.0quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:52 schreef -Kadesh- het volgende:
Waar kan ik everzwijnen vinden? Ik kom alleen maar gewone varkens tegen. Kan zijn dat het hier al meer is gevraagd, maar ik heb niet het hele topic doorgelezen.
Het icoontje van everzwijnen is anders dan die van varkens.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:52 schreef -Kadesh- het volgende:
Waar kan ik everzwijnen vinden? Ik kom alleen maar gewone varkens tegen. Kan zijn dat het hier al meer is gevraagd, maar ik heb niet het hele topic doorgelezen.
wuuutquote:Op zaterdag 8 december 2012 02:05 schreef Convict het volgende:
Als je op het 2de eiland bent kan je vanaf elke heuvel wingsuiten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |