Ik ook, door de sneeuw zonder winterbanden. Al die leasebak rijdende aso's MET winterbanden kwamen niet van hun plek door hun zware rechtervoet.quote:
Samequote:Op vrijdag 7 december 2012 12:03 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Ik ook, door de sneeuw zonder winterbanden. Al die leasebak rijdende aso's MET winterbanden kwamen niet van hun plek door hun zware rechtervoet.
Ik inhalen met 2 vingers in mijn neus.![]()
Op zoek gaan ze sowieso wel als er eenmaal brand uitbreekt (op Warrior iig).. Maar of ze je ook vindenquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:16 schreef speknek het volgende:
Ben echt driehonderd keer doodgegaan bij die wietmissie, echt fucking frustrerend, zeker omdat je elke keer weer opnieuw moet beginnen. Duurde een tijdje voordat ik doorhad dat je rustig grote vlammen met je vlammenwerper kon maken en de hele boel kan toortsen zonder dat de guards doorhebben dat ze misschien naar een indringer moeten zoeken.
Waar zit je nu dan Zwarthuid?quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:27 schreef RickoKun het volgende:
Ik ben nog geen één keer doodgegaanIk ben vet stoer en shit
Zou goed kunnen ja, maar dat is al weer even geleden.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:24 schreef speknek het volgende:
Je had ook al wubwubwub toen je achterin de auto zat toch?
Ik heb eerst al die mannetjes van buitenaf gesniped en daarna die barrels gepopt.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:16 schreef speknek het volgende:
Ben echt driehonderd keer doodgegaan bij die wietmissie, echt fucking frustrerend, zeker omdat je elke keer weer opnieuw moet beginnen. Duurde een tijdje voordat ik doorhad dat je rustig grote vlammen met je vlammenwerper kon maken en de hele boel kan toortsen zonder dat de guards doorhebben dat ze misschien naar een indringer moeten zoeken.
Hoe sterven mensen bij dit spel?quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:16 schreef speknek het volgende:
Verkeersongelukkenquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hoe sterven mensen bij dit spel?zelfs op 'moeilijk' vind ik het een cakewalk.
Dat is eigenlijk wel doodsoorzaak nummer 1 bij mijquote:
In je nek gesprongen worden door een tijger.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hoe sterven mensen bij dit spel?zelfs op 'moeilijk' vind ik het een cakewalk.
Mja, dat klopt wel een beetje, maar ik vind de Hunt missies nog steeds leuk om te doen ondanks dat ik alles wel unlocked heb. Ik vind het niet heel erg storend, het blijft leuk om op beren te jagen en bij de missies mag je ook alleen pistool/shotgun/boog/mes gebruiken, wat het wel moeilijk/uitdagend maakt.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:59 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dat RPG sausje is wel grappig maar ik vrees dat je gewoon de eerste 4 uur lekker bezig bent met hunten en craften en dat je daarna er geen omkijken meer naar hebt zodra je alle pouches en zakjes hebt etc.
Wel erg tof spelletje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welken boot? Voor die radio?quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:19 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nigga ik ben net bij die boot geweest. Vet iedereen gelollerpwned
Ja mang.quote:
Ik ook, en heb al 3 uur gespeeld zonder één keer dood te gaan; immers faalt de missie al voordat ik überhaupt dood KAN gaan.quote:Op vrijdag 7 december 2012 06:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ben je slecht ofzo?ik speel op moeilijk en ben misschien 3 keer dood gegaan
gewoon mijnen over de weg leggen G kan je 20x de Armeense genocide plegenquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ja mang.
Had net voor het eerst wel even een momentje van angst. Wilde een outpost overnemen maar werd gedecteteerd. Toen kwamen ze wel even van verschillende kanten.
Maar gelukkig kan ik 2335325 miljard spuiten meenemen dus had ik ook daar genocide gepleegd.
heeft het multiplayer?quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:37 schreef LelijKnap het volgende:
Btw, merk dat jullie niet praten over de mutiplayer.... vinden jullie dat niks of ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |