Ik kreeg gelijk een parachute hoorquote:Op zaterdag 8 december 2012 02:05 schreef Convict het volgende:
Als je op het 2de eiland bent kan je vanaf elke heuvel wingsuitengewoon springen en shift indrukken
alleen je hebt geen parachute dus moet je in het water landen wil je niet dood gaan
Als ik nog niet op het tweede eiland was geweest, had ik het wel jammer gevonden als ik dit had gelezen, zon spoilerquote:Op zaterdag 8 december 2012 02:05 schreef Convict het volgende:
Als je op het 2de eiland bent kan je vanaf elke heuvel wingsuitengewoon springen en shift indrukken
alleen je hebt geen parachute dus moet je in het water landen wil je niet dood gaan
Je moet een skill kiezenquote:Op zaterdag 8 december 2012 11:02 schreef LelijKnap het volgende:
houden... maar ik kom niet meer uit dat scherm ? Zie ik iets over het hoofd o.O
En kun je je wapen alleen in zo'n store equippen ?
ohh sooryquote:Op zaterdag 8 december 2012 11:01 schreef Slickk het volgende:
[..]
Als ik nog niet op het tweede eiland was geweest, had ik het wel jammer gevonden als ik dit had gelezen, zon spoiler
Maar goed, op de Xbox kun je gewoon op A drukken als je je parachute open wilt doen.
Maar ik zie enkel de opties; ''View tattoo'' en ''watch tutorial''quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je moet een skill kiezen
Nee.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:58 schreef vosss het volgende:
Wanneer kan je eigenlijk naar dat tweede eiland?
Buck ben ik net voorbij en moest nu met Dennis een aanval afslaan of iets.
Moet ik dan nog ver voordat het tweede eiland komt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nice hoor, 1500 XP's krijgen omdat je de tijger bevrijdt die het hele kamp uitmoordt. Ongezien een kamp bevrijden
I feel kinda Locrian today
Gewoon op je boot staan en die paupers helemaal de tyfus in blazen met je volloopsmachinegeweerquote:
quote:Op zondag 9 december 2012 14:59 schreef Edwinuss het volgende:
Wat is dat voor kut TT? Look behind you..
Ow wacht, Delano.
ik keek achter me en er was helemaal niksquote:Op zondag 9 december 2012 14:59 schreef Edwinuss het volgende:
Wat is dat voor kut TT? Look behind you..
Ow wacht, Delano.
haalde het in een keer? is wel een lange missie trouwens.. dat stuk waar je je wapens moet terug halen is wel kut vooral met die heavy als laatst zonder ammo of wat...quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:53 schreef -CRASH- het volgende:
Daar ben ik nu ook....Uh nog altijd.
Dit is de eerste keer dat ik een level
niet na twee keer afheb.........
Dat heb ik dus nu in 1 keer gehaald...quote:Op zondag 9 december 2012 16:00 schreef Sickert het volgende:
[..]
haalde het in een keer? is wel een lange missie trouwens.. dat stuk waar je je wapens moet terug halen is wel kut vooral met die heavy als laatst zonder ammo of wat...
Behalve schieten/opblazen kan je met een beetje geluk ook een haai tegenkomen die net iets te 'hoog' zwemt en dan moet je gewoon keihard met je waterscooter op hem inrijdenquote:
quote:Op zondag 9 december 2012 16:00 schreef Sickert het volgende:
[..]
haalde het in een keer? is wel een lange missie trouwens.. dat stuk waar je je wapens moet terug halen is wel kut vooral met die heavy als laatst zonder ammo of wat...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
rpgquote:Op zondag 9 december 2012 17:55 schreef Dudeweiser het volgende:
ik had gewoon een boot met mounted gun gejat en daar die beesten mee overhoop geschotenGing prima.
Verder iemand nog tips om heavies te vermoorden?
Gewoon schieten?quote:Op zondag 9 december 2012 17:55 schreef Dudeweiser het volgende:
ik had gewoon een boot met mounted gun gejat en daar die beesten mee overhoop geschotenGing prima.
Grenade launcher of 2 handgranaten. Ze zijn te langzaam om die te ontwijken.quote:Op zondag 9 december 2012 17:55 schreef Dudeweiser het volgende:
Dit dus, de eerste keer dat ik er 1 zag op die boot dacht ik wel ff, oh fuck(!). Maar al snel merkte je dat die zo traag als dikke stront zijn.quote:Op zondag 9 december 2012 19:03 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Grenade launcher of 2 handgranaten. Ze zijn te langzaam om die te ontwijken.
Daarom:quote:Op zondag 9 december 2012 19:23 schreef Dudeweiser het volgende:
Alleen valt het zo op als je gaat lopen schieten en granaten gaat lopen gooien, gaan ze weer mannetjes roepen enzo
O is 1 pijl ook genoeg? De hele tijd met die sniper iedereen uitmoorden wordt ook saai na een tijdjequote:Op zondag 9 december 2012 19:26 schreef ems. het volgende:
[..]
Daarom:
- steentje gooien om ze weg te lokken
- pijltje in het achterhoofd
- ??
- profit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |