Ja een echtequote:Op donderdag 6 december 2012 16:50 schreef Miniem het volgende:
[..]
Hier altijd een weekje voor kerstmis.
Koop je dan een echte?
Boeijaka!quote:
Zon grote, tot het plafond?quote:Op donderdag 6 december 2012 16:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja een echte, en hier ook meestal een week voor kerst
Sinterklaas is al weg, je kan me niet meer in de zak stoppenquote:
Oh! Lara als dochter en Mara schoondochter, dawassemquote:Op donderdag 6 december 2012 16:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Briljante TT.Mara is aangetrouwd meen ik en idd Jara als naam van het kind van Renzo en Mara? Of weer iemand anders. Weet ik ook veel!
Moeten we weer helpen?quote:Op donderdag 6 december 2012 16:59 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet nog even als de wiedeweerga een boodschappenlijst in elkander draaien
Ik moet ineens aan je tzaziki denken, die ga ik gauw eens makenquote:Op donderdag 6 december 2012 16:59 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet nog even als de wiedeweerga een boodschappenlijst in elkander draaien
quote:Op donderdag 6 december 2012 17:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ze zagen er geen keeper in, anders was het wel Menzo.
Stiekem ben je ook gewoon van alle markten thuisquote:Op donderdag 6 december 2012 17:06 schreef oh-oh het volgende:
Stanly heb ik nog wel es irl zien spelen, dat was toen ik nog wel es naar wedstrijden ging
![]()
Jij naar wedstrijden?quote:Op donderdag 6 december 2012 17:06 schreef oh-oh het volgende:
Stanly heb ik nog wel es irl zien spelen, dat was toen ik nog wel es naar wedstrijden ging
![]()
Ja hoor, ook elke uitwedstrijd geloof ikquote:
Whehehequote:Op donderdag 6 december 2012 17:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb jarenlang , echt jaaaaarenlang , een seizoenskaart gehad van Fortuna, en zelfs toen ik studeerde ging ik nog wel es een wedstrijd kijken als Ajax kwam spelen of zo hoor.
Maar goed, dat was wel in de jaren 80 en 90, toen er nog echte goede spelers waren.
Echt in de tijd dat van Basten en zo speelden al, en later gingen we altijd geilen op Kluivert en zo![]()
Shit zeg, ik wilde net zeggen 'Edgar niet je ding'quote:
Aw die bloemenquote:Op donderdag 6 december 2012 17:17 schreef oh-oh het volgende:
Seizoenskaart van Fortuna heb ik echt niet gelogen ik denk van mijn zesde tot mijn vijftiende of zo gehad, en toen nam mn broertje het over.
Opa vond dat zo leuk!
En mijn twee ooms waren er ook altijd, waarvan een met zijn twee kinderen.
Die gaat nu ook nog steeds, inmiddels met zijn schoonzoon en kleinzoon.
We kopen ook nog altijd als t ff kan bloemen in Fortunakleuren voor op het graf van opa en oma
Fuck ja!quote:Op donderdag 6 december 2012 17:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Shit zeg, ik wilde net zeggen 'Edgar niet je ding'
Die Gulzen-dingetje lijkt me ook wel een trekker eigenlijk, wat een pinnig (maar succesvol) ding!quote:Op donderdag 6 december 2012 17:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Mensen die door Edgar uit elkaar getrokken zijn.
Ik ben echt Robinson-n00b, ik dacht dat het altijd 1 complot en België vs NL was eigenlijk!quote:Op donderdag 6 december 2012 17:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik was net nog aan het twitteren met Faat (catchhh).Het is dit jaar een groot complottenfeest. Overlevingsdingen doen ze amper. Samen met een andere pokerdude is ze de spil van het programma. Was wel een toevallige blik op de tv denk ik.
quote:
http://nl.kapaza.be/limbu(...)mioides-68998082.htmquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Hmm ok, balen. Die dagen komen helaas voor.
Ik ben vanwege geen andere werkzaamheden al bezig voor de rubriek, heb een vrouw gesproken die een stekje van een pannenkoekenplant zoekt.
Vooruit betalen, versturen in bijvoorbeeld een jampot met deksel. Er zijn genoeg tuiniers en kwekers die ook per post leverenquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Naar België voor zo'n stekje is ook wat! Er moet vast iemand in de regio zijn die hem heeft staan.
Duitsland.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Is inderdaad leuk om eens in te duiken!
DI is?
Misschien van winter naar zomer, de 9 maanden overbruggen want ze heeft op de derde foto de muts al af en op de 4e de jas uitquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:13 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat vind ik wel een heel tof kaartje eigenlijk, ik snap alleen niet waarom ze ineens dr schoenen uit doet
Moet je veel schrijven?quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:28 schreef Strega het volgende:
Alles in orde hier? Ik ben druk met de kerstkaarten bezig.
Best wel een berg. Maar ik ben ze nu aan het "voorbereiden" zeg maar.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:30 schreef Miniem het volgende:
[..]
Moet je veel schrijven?![]()
Ik ben naar een smartphone aan het kijken.
Das altijd leuk!quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:30 schreef Miniem het volgende:
[..]
Moet je veel schrijven?![]()
Ik ben naar een smartphone aan het kijken.
Kitten bij mij op schoot: wOOt!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Dan ga ik even kijken. Ben zowat de hele dag weg geweest. Eerst naar het verjaardagsfeestje van mijn neefje en vandaar uit naar PSVquote:Op zondag 9 december 2012 21:23 schreef oh-oh het volgende:
Heel goed, ik heb een filmpje op FB gezet vandaag
quote:Op zondag 9 december 2012 21:17 schreef oh-oh het volgende:
Ik zet m onder een spoiler met een exteem cuteness alert erbij, dus jullie zijn gewaarschuwd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Ik zet m onder een spoiler met een exteem cuteness alert erbij, dus jullie zijn gewaarschuwd:Echt te cuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Ik zet m onder een spoiler met een exteem cuteness alert erbij, dus jullie zijn gewaarschuwd:AhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij is niet bepaald vies neequote:Op dinsdag 11 december 2012 09:43 schreef oh-oh het volgende:
Veel plezier Strega!
Ow ik zit weer aan mn smokey earl grey, ik ben echt verslaafd![]()
quote:
Had ik niet verteld dat ik geen IPO meer doe?quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:47 schreef oh-oh het volgende:
Nou, prima tijd toch?
Heb je vakantie of zo?
quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Had ik niet verteld dat ik geen IPO meer doe?
Qua tijd niet te klagen, misschien qua uren slaap wel
Yesquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:48 schreef oh-oh het volgende:
Je woont in de kelder van de bowlingbaan these days?
quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes
Ik wou dat het waar was, ik vrees dat dat daadwerkelijk minder herrie maakt
Niet mijn keuze, het ging op het einde gewoon fout. Niet genoeg tijd om de gemaakte fouten van eerder te herstellen. (als in, de vakken die ik had waren goed, had gewoon een hoop niet gedaan)quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ben je helemaal gestopt met je opleiding?
Aaaaah wat onwijs zonde, je was zo goed op weg!quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet mijn keuze, het ging op het einde gewoon fout. Niet genoeg tijd om de gemaakte fouten van eerder te herstellen. (als in, de vakken die ik had waren goed, had gewoon een hoop niet gedaan)
Net iets te laat begonnen met mezelf beter te voelen, ben een tijd heel depri geweest. Nu nog wel, maar steeds minder.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:02 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest echt zo hard lachen
Neh, ik heb m'n handen vol aan mijn vader.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:02 schreef oh-oh het volgende:
Echt onwijs jammer.
Maar den Haag wil je vast wel hebben hoor!
Ga je dit jaar wel werken of zo?
Ik ook, nog maar een paar weekjes en dan mag het weerquote:
Ik hoor je er nu al een paar keer over maar heb geen idee wat voor lampquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:12 schreef oh-oh het volgende:
Oh mèn, als het goed is komt morgen eindelijk mn lamp
Bron.quote:GRONINGEN - Natuurliefhebbers met verstand van vogels en planten en dit voorjaar en deze zomer tijd over hebben, kunnen zich melden bij Staatsbosbeheer in Groningen. Dat is namelijk op zoek naar twee oppassers voor het onbewoonde waddeneilandje, van 29 maart tot en met 29 juli volgend jaar. De vogelwachters moeten de vogelbevolking tellen en de flora in kaart brengen. Ook moeten ze zo nodig optreden tegen ongewenst bezoek. Rottumeroog is net als het ernaast gelegen Rottumerplaat verboden voor mensen.
Even uitgesteld naar donderdag.quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:43 schreef oh-oh het volgende:
Veel plezier Strega!
Ow ik zit weer aan mn smokey earl grey, ik ben echt verslaafd![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:00 schreef DeZwabber het volgende:
Nu nog steeds trouwens, er is nu gewoon veel minder mij om mee te worstelen dus dit is makkelijker.
Nee, ik word erbij nog steeds begeleid. De huidige woonsituatie is gewoon zo ruk, dat ze ook mede de opname wel inzage dat het zo niet langer kon. En alleen wonen lijkt me wel okee, dat ik er nu nog begeleiding bij krijg is alleen maar fijn. Zo leer ik het iig beter als die 24-uurs begeleiding over een tijdje helemaal weg zal vallen, wat wel het doel is...quote:Op woensdag 12 december 2012 14:31 schreef oh-oh het volgende:
Wat tof Bos, en dat is dan wel nog met begeleiding? Ze bieden het je alleen maar aan als ze denken dat je er aan toe bent toch?
Nice!quote:Op woensdag 12 december 2012 15:16 schreef oh-oh het volgende:
Lampavond vanavond, ik bid dat de pakjesman hem nog snel komt brengen rond zessen![]()
![]()
![]()
Wat een huivering, als je nog niet in een dip zit dan dip je alsnogquote:
Hij is wel trendy voor dit soort vesten. Hij kan hem zeker hebben.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:44 schreef Pisces29 het volgende:
Vaduschk, kun jij kijken heel misschien? Hoe vind jij het vest?
Nee, echt, na Carice vond ik Brian Adams nog leuk.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een huivering, als je nog niet in een dip zit dan dip je alsnog
Ja idd, Rab is een hipstertjequote:Op woensdag 12 december 2012 15:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij is wel trendy voor dit soort vesten. Hij kan hem zeker hebben.
Ik vond die nog erger.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, echt, na Carice vond ik Brian Adams nog leuk.
Nee, nee, nee!quote:
quote:
Failquote:Op woensdag 12 december 2012 17:49 schreef Pisces29 het volgende:
Nou heb ik laatst 2 kleine tegeltjes gekregen om te schilderen, er zitten kleine potjes plakkaatverf bij.
Staat er achterop "beschilder de tegeltjes met water en waterverf"
De kenner actief!quote:Op woensdag 12 december 2012 17:49 schreef Pisces29 het volgende:
Nou heb ik laatst 2 kleine tegeltjes gekregen om te schilderen, er zitten kleine potjes plakkaatverf bij.
Eentje is blanco, dus dat komt pas tijdens het schilderen, andere is reliëf met bloemquote:Op woensdag 12 december 2012 17:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De kenner actief!
Al idee wat je wilde schilderen?
Jaquote:
Mandala'squote:Op woensdag 12 december 2012 18:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eentje is blanco, dus dat komt pas tijdens het schilderen, andere is reliëf met bloemZe zijn erg klein, dus dat is wel leuk in drukke tijden, even zo'n klein dingetje maken.
Ook nog een mandala kleurblok gekregen, wel vaak gezien, maar nog nooit zelf gehad/gekleurd, dus ik kan lekker therapeutisch kneuteren.
Zoiets dus:
[ afbeelding ]
Die houdt ook vast wel van een spiritueel kleurmomentjequote:
Wat leuk, Bos! Ik zat heel toevallig aan je creaties van de laatste tijd te denken, was al benieuwd of je zoiets wel eens had gemaakt.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mandala's
Die heb ik op de PAAZ ook een paar ingekleurd in kalandervorm. Heb er nog een aantal meegenomen van de maanden die ik nog niet had..
quote:Op woensdag 12 december 2012 18:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hoop dat z'n gezondheid het toelaat! Je zal het moeten missen als hobbyist...
Plakkaatverf is mengbaar met water, maar je kunt er "preciezer" mee zijn. Je kunt het dus gewoon voor de tegeltjes gebruiken!quote:Op woensdag 12 december 2012 17:49 schreef Pisces29 het volgende:
Ja, nee dat weet ikquote:Op woensdag 12 december 2012 18:21 schreef Strega het volgende:
[..]
Plakkaatverf is mengbaar met water, maar je kunt er "preciezer" mee zijn. Je kunt het dus gewoon voor de tegeltjes gebruiken!
Vertaalmachine of zo?quote:Op woensdag 12 december 2012 18:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, nee dat weet ikPlakkaat is ook juist voor de tegel, daarom vond ik het zo apart dat ze over waterverf beginnen, als ik nu waterverf uit de kast pluk dan pakt het voor geen meter
![]()
Maar ik ga lekker aan de fröbel, vanavond of morgen.
Ik denk ook dat de meeste mensen niet eens zo'n beschrijving op de verpakking lezen.
Scherp! Dat zou idd best eens kunnenquote:
Strega hoe was het puppy knuffelen?quote:Op woensdag 12 december 2012 18:33 schreef Strega het volgende:
Bos, wat een leuk nieuws over je flat!
Ze was ziek, ze gaan morgenquote:Op woensdag 12 december 2012 18:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Strega hoe was het puppy knuffelen?
Livingstone I presume?quote:Op woensdag 12 december 2012 18:47 schreef Pisces29 het volgende:
oh-oh, is dit ook een optie voor de zomer?
[ afbeelding ]
Oh kak, dat was die uitstel. Scuziequote:
Wat denkt ie wel nietquote:Op woensdag 12 december 2012 18:49 schreef oh-oh het volgende:
Nou, ik ga ff voor het raam staan wachten hoor, dat ie maar opschiet, hij is al 4 minuten over tijd
Het ging mij eigenlijk puur om dat zonneklepjequote:
Postanaaaaaaalquote:
Ik dacht even...quote:Op woensdag 12 december 2012 18:50 schreef oh-oh het volgende:
Ik laat m dalijk eerst die zware doos naar boven sjouwen en dan zal ik hem de oren es wassen![]()
Oh wait, een meneer... nee...quote:Op woensdag 12 december 2012 18:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Postanaaaaaaal![]()
Maar dit is mijn immerlievepakketmeneer, niet die smerige kleptobrievenbusbezorgster
yeahquote:Op woensdag 12 december 2012 18:59 schreef oh-oh het volgende:
Bouwpakket, maar hij is er![]()
Eerst ff eten
Helaas, we gaan morgen. Ik was gisteren zo brak na een paar nachten niet slapen en veel pijn.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Strega hoe was het puppy knuffelen?
Ik vond het zo bijzonder om jullie foto laatst te zienquote:Op woensdag 12 december 2012 19:13 schreef Strega het volgende:
[..]
Helaas, we gaan morgen. Ik was gisteren zo brak na een paar nachten niet slapen en veel pijn.![]()
Maar afgelopen nacht gelukkig weer wat beter, dus morgen
Veel plezier alvastquote:Op woensdag 12 december 2012 19:13 schreef Strega het volgende:
[..]
Helaas, we gaan morgen. Ik was gisteren zo brak na een paar nachten niet slapen en veel pijn.![]()
Maar afgelopen nacht gelukkig weer wat beter, dus morgen
quote:Op woensdag 12 december 2012 18:59 schreef oh-oh het volgende:
Bouwpakket, maar hij is er![]()
Eerst ff eten
O wat fijn voor jequote:Op woensdag 12 december 2012 14:28 schreef Bos81 het volgende:
Ze hebben me een flatje voor mij alleen aangeboden.![]()
. Ik moet de flat eerst nog zien, maar ik denk wel dat ik het ga doen. Als alles meezit huis ik dan tussen kerst en nieuwjaar over
Er bestaat een minimale kans dat ze ooit iemand er bij laten wonen, maar dan heb ik hoe dan ook een huis/woonkamer en slaapkamer voor mezelf. 2 kamers blijven vooralsnog op slot.
Ik ben hier wel blij mee, is wel natuurlijk weer spannend, maar wel weer een stapje vooruit naar volledige zelfstandigheid..
Nou, voor de kerst halen we hem. Dus......foto's genoeg dan. De foto's van de fokster zijn met mobiel, wel veel maar niet echt duidelijk. Morgen maken we natuurlijk zelf foto's!quote:Op woensdag 12 december 2012 19:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond het zo bijzonder om jullie foto laatst te zien, ik heb volgens mij nog nooit een Shar pei puppy in het echt gezien, enkel volwassen hondjes.
Het is een Pu-erh Celeste. Er zit een hout smaakje aan dat me aan whisky deed denken.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:15 schreef Strega het volgende:
Ben zeer benieuwd naar de lamp!
Wat voor thee Swab? Misschien krijg ik Pagan dan ook nog es aan de thee.
Veel plezier morgen, en wat heerlijk, een kerstpupquote:Op woensdag 12 december 2012 19:19 schreef Strega het volgende:
[..]
Nou, voor de kerst halen we hem. Dus......foto's genoeg dan. De foto's van de fokster zijn met mobiel, wel veel maar niet echt duidelijk. Morgen maken we natuurlijk zelf foto's!
Dat ziet er lekker uit, wat een geluksvogel is het tochquote:
quote:
quote:Op woensdag 12 december 2012 20:29 schreef oh-oh het volgende:
Ja weet ik veel, Vaduz leek me ook heel lang een ze
![]()
dus al die tijd dacht je dat ik een ze was?quote:Op woensdag 12 december 2012 20:29 schreef oh-oh het volgende:
Ja weet ik veel, Vaduz leek me ook heel lang een ze
![]()
kijken? niet eens doneren enzo?quote:Op woensdag 12 december 2012 20:34 schreef oh-oh het volgende:
Zwub en ik gaan apatisch SR kijken he?
quote:
ik doneer sinds vorig jaar niet meer.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik heb al een shirt besteld voor Chico, ik doneer altijd hoor!
quote:Op woensdag 12 december 2012 20:54 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik keek net maar haakte al af bij Charles Baudelaire oid
Dat zou oh-oh wel willen.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
Ga jij nog de muren volspuiten bij oh-oh, Zwabbie?
Al heel langquote:
In januari wss wel, ik koop meestal een wandkalender met korting in januari.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb nog geen nieuwe agenda voor komend jaar. Liggen de agenda's eigenlijk meteen in de uitverkoop in januari of moet je dan nog een maandje wachten?
Ja, wel oke. Hoest met jou?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |