Ja een echtequote:Op donderdag 6 december 2012 16:50 schreef Miniem het volgende:
[..]
Hier altijd een weekje voor kerstmis.
Koop je dan een echte?
Boeijaka!quote:
Zon grote, tot het plafond?quote:Op donderdag 6 december 2012 16:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja een echte, en hier ook meestal een week voor kerst
Sinterklaas is al weg, je kan me niet meer in de zak stoppenquote:
Oh! Lara als dochter en Mara schoondochter, dawassemquote:Op donderdag 6 december 2012 16:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Briljante TT.Mara is aangetrouwd meen ik en idd Jara als naam van het kind van Renzo en Mara? Of weer iemand anders. Weet ik ook veel!
Moeten we weer helpen?quote:Op donderdag 6 december 2012 16:59 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet nog even als de wiedeweerga een boodschappenlijst in elkander draaien
Ik moet ineens aan je tzaziki denken, die ga ik gauw eens makenquote:Op donderdag 6 december 2012 16:59 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet nog even als de wiedeweerga een boodschappenlijst in elkander draaien
quote:Op donderdag 6 december 2012 17:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ze zagen er geen keeper in, anders was het wel Menzo.
Stiekem ben je ook gewoon van alle markten thuisquote:Op donderdag 6 december 2012 17:06 schreef oh-oh het volgende:
Stanly heb ik nog wel es irl zien spelen, dat was toen ik nog wel es naar wedstrijden ging
![]()
Jij naar wedstrijden?quote:Op donderdag 6 december 2012 17:06 schreef oh-oh het volgende:
Stanly heb ik nog wel es irl zien spelen, dat was toen ik nog wel es naar wedstrijden ging
![]()
Ja hoor, ook elke uitwedstrijd geloof ikquote:
Whehehequote:Op donderdag 6 december 2012 17:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb jarenlang , echt jaaaaarenlang , een seizoenskaart gehad van Fortuna, en zelfs toen ik studeerde ging ik nog wel es een wedstrijd kijken als Ajax kwam spelen of zo hoor.
Maar goed, dat was wel in de jaren 80 en 90, toen er nog echte goede spelers waren.
Echt in de tijd dat van Basten en zo speelden al, en later gingen we altijd geilen op Kluivert en zo![]()
Shit zeg, ik wilde net zeggen 'Edgar niet je ding'quote:
Aw die bloemenquote:Op donderdag 6 december 2012 17:17 schreef oh-oh het volgende:
Seizoenskaart van Fortuna heb ik echt niet gelogen ik denk van mijn zesde tot mijn vijftiende of zo gehad, en toen nam mn broertje het over.
Opa vond dat zo leuk!
En mijn twee ooms waren er ook altijd, waarvan een met zijn twee kinderen.
Die gaat nu ook nog steeds, inmiddels met zijn schoonzoon en kleinzoon.
We kopen ook nog altijd als t ff kan bloemen in Fortunakleuren voor op het graf van opa en oma
Fuck ja!quote:Op donderdag 6 december 2012 17:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Shit zeg, ik wilde net zeggen 'Edgar niet je ding'
Die Gulzen-dingetje lijkt me ook wel een trekker eigenlijk, wat een pinnig (maar succesvol) ding!quote:Op donderdag 6 december 2012 17:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Mensen die door Edgar uit elkaar getrokken zijn.
Ik ben echt Robinson-n00b, ik dacht dat het altijd 1 complot en België vs NL was eigenlijk!quote:Op donderdag 6 december 2012 17:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik was net nog aan het twitteren met Faat (catchhh).Het is dit jaar een groot complottenfeest. Overlevingsdingen doen ze amper. Samen met een andere pokerdude is ze de spil van het programma. Was wel een toevallige blik op de tv denk ik.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |