Mijn gedachte iddquote:Op donderdag 6 december 2012 11:10 schreef HeatWave het volgende:
App staat voor Applicatie. Niet opeens voor sms of ander bericht..
Zo bloedirritantquote:
Nouja in een conversatie waarvan je weet dat het daarover gaat vind ik het nog kunnen. Maar zo out of the blue.. nee, dan ga ik idd andere dingen denkenquote:Op donderdag 6 december 2012 11:11 schreef HeatWave het volgende:
Zo bloedirritant.
Ik app je wel even, ok, stuur jij me maar even Angry Birds dan..
nog zeuren terwijl jullie direct weten wat iemand wilt zeggenquote:Op donderdag 6 december 2012 11:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo bloedirritant.
Ik app je wel even, ok, stuur jij me maar even Angry Birds dan..
Je bechreipd me tog???quote:Op donderdag 6 december 2012 11:22 schreef rival het volgende:
[..]
nog zeuren terwijl jullie direct weten wat iemand wilt zeggen
ja, snappen wel, komt door mijn enorme vermogen om me in te leven in de dommere medemensquote:Op donderdag 6 december 2012 11:22 schreef rival het volgende:
[..]
nog zeuren terwijl jullie direct weten wat iemand wilt zeggen
het is geen spelfout.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, snappen wel, komt door mijn enorme vermogen om me in te leven in de dommere medemens.
Ik snapt sinnen al did ok wel, fol met spelvautuh, wil nied zeggu dat et goet is.
nee, gewoon achterlijk taalgebruik.quote:
van whatsappen appen maken?quote:Op donderdag 6 december 2012 11:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, gewoon achterlijk taalgebruik.
ik vind het knap knullig.quote:
Waar een mens zich druk over kan makenquote:Op donderdag 6 december 2012 11:31 schreef L-E het volgende:
Ik vind er helemaal niets van. En dat bevalt goed joh.
quote:Op donderdag 6 december 2012 11:32 schreef Tally het volgende:
Maaruh Ang3l? Hoeveel app's heb je inmiddels van je overspelige homo gehad?
app'squote:Op donderdag 6 december 2012 11:32 schreef Tally het volgende:
Maaruh Ang3l? Hoeveel app's heb je inmiddels van je overspelige homo gehad?
ja, want App is een bestaande term.quote:
gewoon kleine dagelijke irritaties, niets mis meequote:Op donderdag 6 december 2012 11:39 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Nou ja zo'n apps/sms discussie is toch goed om de onderste grens aan te geven van waar een discussie nog over kan gaan. Is ook nuttig.
Nee dat is dan ook wel weer zo ja. Nou ja de waarheid zal wel in het midden liggen. Compromis?quote:Op donderdag 6 december 2012 11:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gewoon kleine dagelijke irritaties, niets mis mee.
Ik ga er ook niet van schuimbekken verder hoorquote:Op donderdag 6 december 2012 11:41 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nee dat is dan ook wel weer zo ja. Nou ja de waarheid zal wel in het midden liggen. Compromis?
Er is niet echt een waarheid. of het moet in de dikke van dale staa,n maar die is niet up to date. Dus is gewoon interpretatie.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:41 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nee dat is dan ook wel weer zo ja. Nou ja de waarheid zal wel in het midden liggen. Compromis?
De dikke van dale is ook slechts een interpretatie van waarheden.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er is niet echt een waarheid. of het moet in de dikke van dale staa,n maar die is niet up to date. Dus is gewoon interpretatie.
Yupquote:Op donderdag 6 december 2012 11:43 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
De dikke van dale is ook slechts een interpretatie van waarheden.
Als je een email stuurt zeg je toch ook niet "ik office je wel even" ?quote:Op donderdag 6 december 2012 11:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er is niet echt een waarheid. of het moet in de dikke van dale staa,n maar die is niet up to date. Dus is gewoon interpretatie.
De wereld is in 7 dagen geschapen, voor de rest zijn alles interpretaties.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Yup
Alles is zowat een interpretatie. En enkele zaken worden als algemene 'waarheid' gezien.
quote:Op donderdag 6 december 2012 11:44 schreef HeatWave het volgende:
Als je een email stuurt zeg je toch ook niet "ik office je wel even" ?
Of zoiets?
ik outlookquote:Op donderdag 6 december 2012 11:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je een email stuurt zeg je toch ook niet "ik office je wel even" ?
Of zoiets?
6 dagenquote:Op donderdag 6 december 2012 11:45 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
De wereld is in 7 dagen geschapen, voor de rest zijn alles interpretaties.
Dat zou nog in de buurt komen. Een App is een APPlicatie, een toepassing, een algemene naam voor alle programma's op je telefoon.quote:
De 7de dag was rustquote:
Enkele miljarden jaren, en niet geschapen, gevormd door natuurkrachten.quote:
da's ook maar een interpretatie.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Enkele miljarden jaren, en niet geschapen, gevormd door natuurkrachten..
Dat heb ik ook dat laatste. Stom eigenlijk want internet is/hoort minder belangrijk te zijn maar toch juist drukker erom maken jaquote:Op donderdag 6 december 2012 11:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zou nog in de buurt komen. Een App is een APPlicatie, een toepassing, een algemene naam voor alle programma's op je telefoon.
Maar goed, je ramt het er toch niet uit. Ik maak me er hier 100 keer "drukker" om dan IRL hoor.
quote:Op donderdag 6 december 2012 11:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ga er ook niet van schuimbekken verder hoorMaar het stoort gewoon. Soms heb je van die dingen.
Net zoals mensen die het over caafjes hebben bijv.
Je maakt je er niet drukker om (tenminste ik en gok hw ook), maar doordat je het telkens moet verwoorden lijkt het dat je je er drukker om maakt.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dat heb ik ook dat laatste. Stom eigenlijk want internet is/hoort minder belangrijk te zijn maar toch juist drukker erom maken ja![]()
Definities veranderen door de jaren heen. Taal verandert nu eenmaal.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:
(je geeft er zelf een andere definitie aan) terwijl je als maatschappij als 'regel' hebt dat het een andere definitie heeft. Weet niet in hoeverre je nog van interpretatie dan kan spreken enzo
Nou ja als je dan toch wetenschappelijk wil doen..quote:Op donderdag 6 december 2012 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Enkele miljarden jaren, en niet geschapen, gevormd door natuurkrachten..
Ja maar ja als je een kat een hond gaat noemen dan kan je wel stellen dat je interpretatie toch wat te ver gaat nietquote:Op donderdag 6 december 2012 11:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Definities veranderen door de jaren heen. Taal verandert nu eenmaal.
Over caafjes praat je niet, die eet je.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:42 schreef HeatWave het volgende:
Net zoals mensen die het over caafjes hebben bijv.
Daarom zeg ik ook gevormdquote:Op donderdag 6 december 2012 11:52 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou ja als je dan toch wetenschappelijk wil doen..vorm gekregen door de natuurkrachten in combinatie met massa en materie. Maar niet ontstaan door natuurkrachten (waarschijnlijk)
Ja eigenlijk best sneaky van je dat je dat zelfs zo correct zei eigenlijk. Hoe kan ik nou discussieren erover danquote:
Als iedereen het gaat doen, dan is die kat echt ineens een hond hoor. Iets met generaties.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:53 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ja maar ja als je een kat een hond gaat noemen dan kan je wel stellen dat je interpretatie toch wat te ver gaat nietnet zoals app naar sms ofzo dan
Ja doet me denken aan een southpark aflevering. Die met die bikers. En hoe het woord fag door de loop van honderden jaren telkens een heel andere betekenis heeft gekregenquote:Op donderdag 6 december 2012 11:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als iedereen het gaat doen, dan is die kat echt ineens een hond hoor. Iets met generaties.
Dergelijke grote dingen doe je niet snel, want iets met problemen bij switchen naar andere talen enzo. Maar het kan natuurlijk wel.
app is de afkorting van whatsapp in dit geval. niet zomaar een woord of iets dat lekker klinkt.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:53 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja maar ja als je een kat een hond gaat noemen dan kan je wel stellen dat je interpretatie toch wat te ver gaat nietnet zoals app naar sms ofzo dan
net zoals ze zuidelijker denken dat 'lauw' iets goeds is.......quote:Op donderdag 6 december 2012 11:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als iedereen het gaat doen, dan is die kat echt ineens een hond hoor. Iets met generaties.
Dergelijke grote dingen doe je niet snel, want iets met problemen bij switchen naar andere talen enzo. Maar het kan natuurlijk wel.
Sowieso, denken en zuidelijk nederlandquote:Op donderdag 6 december 2012 12:00 schreef rival het volgende:
[..]
net zoals ze zuidelijker denken dat 'lauw' iets goeds is.......
Ja maar wel verkeerd als je stelt dat het sms'en is toch? sms staat ook voor iets specifieks. net als app voor whatsapp. Moet trouwens een keer zo'n smartphone nemen, sms kost geld waar het eigenlijk niet meer nodig isquote:Op donderdag 6 december 2012 11:58 schreef rival het volgende:
[..]
app is de afkorting van whatsapp in dit geval. niet zomaar een woord of iets dat lekker klinkt.
je bent namelijk niet aan het smsen.
je bent bezig in een app, dus je bent stiekem nog aan het appen ook. eigenlijk is het niet eens verkeerd.
Ben nog niemand tegengekomen die smsen appen gaat noemen. Is ook totaal niet het geval in deze hele discussie.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:00 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja maar wel verkeerd als je stelt dat het sms'en is toch? sms staat ook voor iets specifieks. net als app voor whatsapp. Moet trouwens een keer zo'n smartphone nemen, sms kost geld waar het eigenlijk niet meer nodig is
Ow hmm oke dan trek ik me terugquote:Op donderdag 6 december 2012 12:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben nog niemand tegengekomen die smsen appen gaat noemen. Is ook totaal niet het geval in deze hele discussie.
quote:Op donderdag 6 december 2012 12:04 schreef JoeBravo het volgende:
en omdat ik me nu af ga vragen waarom whatsapp überhaupt 'app' in z'n naam heeft, valt het kwartje waarom het zo heet. na 2 jaar gebruik.
Zo ingewikkeld is het niet, het is een verbastering van What's up icm een applicatie die berichten verstuurt.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:04 schreef JoeBravo het volgende:
en omdat ik me nu af ga vragen waarom whatsapp überhaupt 'app' in z'n naam heeft, valt het kwartje waarom het zo heet. na 2 jaar gebruik.
smsen doe je ook met een app.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:58 schreef rival het volgende:
[..]
app is de afkorting van whatsapp in dit geval. niet zomaar een woord of iets dat lekker klinkt.
je bent namelijk niet aan het smsen.
je bent bezig in een app, dus je bent stiekem nog aan het appen ook. eigenlijk is het niet eens verkeerd.
Nou, en dat is dus mijn hele puntquote:Op donderdag 6 december 2012 12:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
smsen doe je ook met een app.
Het beste is het gewoon hebben over een message/bericht, dan ben je af van het medium.
Al zeer vroeg, ik zit in een aantal fb-groepenquote:Op donderdag 6 december 2012 12:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
http://www.atak.nl/agenda/1759/ al gezien?
dacht het al wel, maar dacht voor de zekerheidquote:Op donderdag 6 december 2012 12:07 schreef stbabylon het volgende:
Al zeer vroeg, ik zit in een aantal fb-groepen
Ja zou ik ook denken van een almachtig persoon. Maar ja laten we God niet afkraken op basis van wat luiheid van zijn kant. 6 dagen is nog respectabelquote:Op donderdag 6 december 2012 12:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Allemaal design-bullshit, had makkelijk in 1 dag gekund.
Lelijke vormgeving ook. God heeft geen smaak.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Allemaal design-bullshit, had makkelijk in 1 dag gekund.
Geen homo dusquote:Op donderdag 6 december 2012 12:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lelijke vormgeving ook. God heeft geen smaak.
Ach, de mensen hebben ook de verhouding 5-2 bedacht qua werken. Kneuzen...quote:Op donderdag 6 december 2012 12:10 schreef Cue_ het volgende:
De mensen hebben die rustdag gewoon zelf bedacht onder het mom van "wij willen ook wel eens rust"
En dan wel met zijn allen uren op die dag in de kerk zitten. Kan wel rustgevend zijn maar jaquote:Op donderdag 6 december 2012 12:10 schreef Cue_ het volgende:
De mensen hebben die rustdag gewoon zelf bedacht onder het mom van "wij willen ook wel eens rust"
Weet niet hoe rustgevend jij die houten banken vindquote:Op donderdag 6 december 2012 12:12 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
En dan wel met zijn allen uren op die dag in de kerk zitten. Kan wel rustgevend zijn maar ja
mensenquote:Op donderdag 6 december 2012 12:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, de mensen hebben ook de verhouding 5-2 bedacht qua werken. Kneuzen...
Dat is om ervoor te zorgen dat mensen rechtop zitten en niet onderuitgezakt in slaap vallen.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Weet niet hoe rustgevend jij die houten banken vind
quote:Op donderdag 6 december 2012 12:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, de mensen hebben ook de verhouding 5-2 bedacht qua werken. Kneuzen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we dan
Rustgevend is het dus niet.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is om ervoor te zorgen dat mensen rechtop zitten en niet onderuitgezakt in slaap vallen.
Nice!quote:Op donderdag 6 december 2012 12:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan rechtop zittend slapen
Niks om je voor te schamen. Vroeger deden ze niks anders in de bedsteequote:Op donderdag 6 december 2012 12:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan rechtop zittend slapen
dat kwartje was dus net gevallen. nooit bij stilgestaan.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo ingewikkeld is het niet, het is een verbastering van What's up icm een applicatie die berichten verstuurt.
Oei. Dat wordt water en brood met kerst danquote:Op donderdag 6 december 2012 12:16 schreef Cue_ het volgende:
Natuurlijk, weer helemaal geen geld mee vandaag
Was het al wel weer vergeten, en ik wil er eigenlijk wel heen, dus wat dat betreft wel een goede!quote:Op donderdag 6 december 2012 12:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dacht het al wel, maar dacht voor de zekerheid
kerst?quote:Op donderdag 6 december 2012 12:19 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oei. Dat wordt water en brood met kerst dan
Graag gedaanquote:Op donderdag 6 december 2012 12:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Was het al wel weer vergeten, en ik wil er eigenlijk wel heen, dus wat dat betreft wel een goede!
ja.. dus?quote:Op donderdag 6 december 2012 12:20 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja? Dat is ook in deze maand
Jij bent erg snel met conclusies trekken he? En dan niet de bestequote:Op donderdag 6 december 2012 12:20 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja? Dat is ook in deze maand
Dacht al niet dat het mij lagquote:Op donderdag 6 december 2012 12:21 schreef HeatWave het volgende:
Jij bent erg snel met conclusies trekken he? En dan niet de beste.
Nou niet zoveel dus. Je zei dat je nu geen geld mee(meer?) had? Ik zei gewoon water en brood dan voor kerst.. was een grapje (bagger grapje dus want je vind hem helemaal niet grappigquote:
Ik zei dat ik geen geld mee had vandaag..quote:Op donderdag 6 december 2012 12:21 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Nou niet zoveel dus. Je zei dat je nu geen geld mee(meer?) had? Ik zei gewoon water en brood dan voor kerst.. was een grapje (bagger grapje dus want je vind hem helemaal niet grappig)
Ja oke daar heb je dan ook wel weer gelijk inquote:Op donderdag 6 december 2012 12:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zei dat ik geen geld mee had vandaag..
Beterschap dan alvastquote:Op donderdag 6 december 2012 12:22 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga een beetje ziek worden dit weekend denk ik
als we dan toch slechte grappen aan het maken zijn:quote:Op donderdag 6 december 2012 12:22 schreef Ang3l het volgende:
Tsk! Homosexualiteit is geen ziektequote:Op donderdag 6 december 2012 12:25 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
als we dan toch slechte grappen aan het maken zijn:
je bent homo, je bent al ziek.
Waarom antwoord je niet gewoon op mijn vraag?quote:Op donderdag 6 december 2012 12:22 schreef Ang3l het volgende:
Hij is ziek dus blind en doof en alles wat ie niet wil beantwoordenquote:Op donderdag 6 december 2012 12:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Waarom antwoord je niet gewoon op mijn vraag?
Is behandelbaarquote:Op donderdag 6 december 2012 12:25 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
als we dan toch slechte grappen aan het maken zijn:
je bent homo, je bent al ziek.
Die homo's van tegenwoordigquote:Op donderdag 6 december 2012 12:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij is ziek dus blind en doof en alles wat ie niet wil beantwoorden
Stomquote:Op donderdag 6 december 2012 12:30 schreef stbabylon het volgende:
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeen ik kan niet (hoor ik van de secretaresse)
Hoever ben je bereid om te gaan om je doel te bereiken is de vraag? Er zijn altijd mogelijkheden.. wil je niet aanmoedigen tot zekere acties hoor...quote:Op donderdag 6 december 2012 12:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeen ik kan niet (hoor ik van de secretaresse)
Waarom kan hij niet gewoon een excel sheetje in de cloud bijhouden met het aantal?quote:Op donderdag 6 december 2012 12:35 schreef stbabylon het volgende:
Ang3l, Tally wil graag weten hoeveel berichtjes ondertussen van 'hem' hebt gekregen.
Omdat die heul in t andere topic stond!!!!quote:Op donderdag 6 december 2012 12:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Waarom antwoord je niet gewoon op mijn vraag?
Weet je dat ik daar een polo van heb?quote:Op donderdag 6 december 2012 12:27 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Is behandelbaar
[ afbeelding ]
Ga je ook naar de Homoskee binnenkort?quote:Op donderdag 6 december 2012 12:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet je dat ik daar een polo van heb?
Voorop dit logo, en achterop de slogan: PRAY THE GAY AWAY!
Zo ben ik met nog 2 anderen naar Rock Werchter gegaan
Sorry poepsefloepsjequote:Op donderdag 6 december 2012 12:30 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ang3l zit je achter mijn rug om ook nog met anderen te daten?
Kopieer het dan eens!!!quote:Op donderdag 6 december 2012 12:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat die heul in t andere topic stond!!!!
En ja, ik heb whatsapps ontvangen. Stuk of .... 30.
quote:Op woensdag 5 december 2012 13:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt....
Inmiddels weer druk ana het whatsappen. The story continuous. Hij had zich een beetje vergist en dacht dat ik net als hem ook bezet was en we dus in hetzelfde schuitje zitten. Hij koesterde daarom maar ff geen hoop.
Hij had tussen de mijlpalen op FB zitten kijken en daar staat "2011 relatie". Alleen day is in januari uitgegaan en ook veranderd op FB, maar dat is dan blijkbaar weer geen mijlpaalwaardig iets![]()
Nu voelt ie zich flink schuldig omdat hij er vanuit ging dat ik hetzelfde had gedaan als hij. Wat dus niet zo is. Hij baalt er flink van en had het dan anders aangepakt. Plus dat ik maar door z'n kop blijf spoken schijnbaar, dus hij is een beetje in de war nu.
KUT-zooi.
Is het een keer een homo, krrijgen we dit?!
Natuurlijk! openbaarforum enzoquote:Op donderdag 6 december 2012 12:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mag dat wel volgens het FOK!beleid?
En dan m'n dure Adidasjes ana de deur laten staan? No way moskee!quote:Op donderdag 6 december 2012 12:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ga je ook naar de Homoskee binnenkort?.
Mosgay, ik vind het wel iets hebbenquote:Op donderdag 6 december 2012 12:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan m'n dure Adidasjes ana de deur laten staan? No way moskee!
-1 flauwquote:Op donderdag 6 december 2012 12:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mosgay, ik vind het wel iets hebben. En ja, ik zal de grappen over gebukte mannen in een rij achterwege laten
Oops.
Al die arme geitjesquote:Op donderdag 6 december 2012 12:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mosgay, ik vind het wel iets hebben. En ja, ik zal de grappen over gebukte mannen in een rij achterwege laten
Oops.
En antwoord je ook nog?quote:Op donderdag 6 december 2012 12:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat die heul in t andere topic stond!!!!
En ja, ik heb whatsapps ontvangen. Stuk of .... 30.
Nuecken?quote:Op donderdag 6 december 2012 12:39 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Sorry is dit keer niet genoeg!
Omdat ie dacht dat we beide slecht waren of zo?quote:Op donderdag 6 december 2012 12:43 schreef Cue_ het volgende:
Angel.. snap alleen niet waarom hij het lulliger vindt voor jou nu je vrijgezel blijkt te zijn
Nee natuurlijk niet!!!!!quote:
Mits bierquote:
Irritant zulke mensenquote:Op donderdag 6 december 2012 12:52 schreef Ang3l het volgende:
* Draw something doe*
Ben je nou een spelletje aan het doen?! (zegt collega terwijl ze haar jas aandoet)
Ja. Dat doe ik iedere keer als jullie weer eens buiten gaan roken. Hoezo?
quote:Op donderdag 6 december 2012 12:51 schreef Ang3l het volgende:
Omdat ie dacht dat we beide slecht waren of zo?
En nu blijkt dat ie een onschuldige aan t kwetsen was.
Zoiets.
Ach, dat gezeik van anderen als ze dat zelf niet doen. Ik heb collega's die voor elk wissewasje naar de koters gaan, of de leaseauto moet onderhoud, dus doen ze dat lekker de halve dag onder werktijd.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:52 schreef Ang3l het volgende:
* Draw something doe*
Ben je nou een spelletje aan het doen?! (zegt collega terwijl ze haar jas aandoet)
Ja. Dat doe ik iedere keer als jullie weer eens buiten gaan roken. Hoezo?
Precies.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, dat gezeik van anderen als ze dat zelf niet doen. Ik heb collega's die voor elk wissewasje naar de koters gaan, of de leaseauto moet onderhoud, dus doen ze dat lekker de halve dag onder werktijd.
Niemand is 8 uur p/d productief, zeik niet zo.
Echt he, ik ga mensen echt niet bellen op hun werk. Laatst was er een of ander goed doel dat naar m'n zus vroeg, maar die is verhuisd. Ik gaf het nieuwe nummer en zei erbij 'die is nu aan het werk'. Wilden ze ook het werknummerquote:Op donderdag 6 december 2012 12:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies.
Ik rook niet. Weet je hoeveel minuten dat scheelt?!
En ik heb ook geen kids die bellenw aar de pindakaas staat.
Of zussen die moeten weten waar dat rokje in de aanbieding was.
Mja, ergens snap ik t wel. Maar dan nog, maakt voor zijn vriend geen bal uit of ie m nou bedriegt met een bezette of een vrijgezelle ventquote:
Ik bel echt zelden tijdens werktijd. Op 1 hand te tellen in een jaar denk ik.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Echt he, ik ga mensen echt niet bellen op hun werk. Laatst was er een of ander goed doel dat naar m'n zus vroeg, maar die is verhuisd. Ik gaf het nieuwe nummer en zei erbij 'die is nu aan het werk'. Wilden ze ook het werknummer
Ik FOK! nog wel eensquote:Op donderdag 6 december 2012 12:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik bel echt zelden tijdens werktijd. Op 1 hand te tellen in een jaar denk ik.
Whatsappen daarentegen
O dat doe ik amper.quote:
Ow ja wel wat nasty jaquote:Op donderdag 6 december 2012 13:02 schreef Tegan het volgende:
Helemaal in het begin belde date een keer op de werklijn. Had hij niet eens van mij gehad, dat nummer. Toen heb ik hem dat maar verboden.
Ik weet nieteens wat het nummer is van de "werklijn" hier :'Dquote:Op donderdag 6 december 2012 13:02 schreef Tegan het volgende:
Helemaal in het begin belde date een keer op de werklijn. Had hij niet eens van mij gehad, dat nummer. Toen heb ik hem dat maar verboden.
T! Spaar ze allemaal!quote:Op donderdag 6 december 2012 13:02 schreef Tegan het volgende:
Huuuu. Die vind ik wel het minste van de drie.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
T! Spaar ze allemaal!
http://www.ebay.nl/itm/si(...)&hash=item416c83dd6b
Bel even jezelf met de werklijnquote:Op donderdag 6 december 2012 13:04 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik weet nieteens wat het nummer is van de "werklijn" hier :'D
ALS ik al gebeld wordt, werktechnisch, gebeurt dat op mijn mobiel die het ook buiten prima doetquote:Op donderdag 6 december 2012 13:03 schreef Ang3l het volgende:
En dan komt e rnu dus telefoon voor haar. "Ja die is roken".
Kijk. IK had ff mijn spelletje neer kunnen leggen en de leverancier te woord kunnen staan
http://www.ebay.nl/sch/i.(...)t=See-All-Categoriesquote:Op donderdag 6 december 2012 13:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
T! Spaar ze allemaal!
http://www.ebay.nl/itm/si(...)&hash=item416c83dd6b
Ja nee, je moet wel zoeken op sieraden, zilver of goud, gratis verzending en wereldwijd, want dan krijg je die goedkope Aziatische troepquote:Op donderdag 6 december 2012 13:06 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
http://www.ebay.nl/sch/i.(...)t=See-All-Categories
Ik doe altijd sorteren op prijs+verzendkosten.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja nee, je moet wel zoeken op sieraden, zilver of goud, gratis verzending en wereldwijd, want dan krijg je die goedkope Aziatische troep
Ja, ook dat. Gemekker met die biedingen.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:10 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik doe altijd sorteren op prijs+verzendkosten.
En alleen "buy it now", die veilingen heb ik nooit zin in.
Schiet voor hun niet echt op als je dan in t systeem moet zijn om dingen te checkenquote:Op donderdag 6 december 2012 13:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ALS ik al gebeld wordt, werktechnisch, gebeurt dat op mijn mobiel die het ook buiten prima doet
Hihi je zei in!quote:Op donderdag 6 december 2012 13:14 schreef Ang3l het volgende:
Schiet voor hun niet echt op als je dan in t systeem moet zijn om dingen te checken
S?quote:
You made us all gayquote:Op donderdag 6 december 2012 14:52 schreef Ang3l het volgende:
Jezus wat een ge-hihi!.
Waar zijn alle hetero's heen?!
Mission Accomplishedquote:
Oh, sorry, ik bedoelde vrolijkquote:
sorryquote:Op donderdag 6 december 2012 14:42 schreef Pheno het volgende:
Nee, dat staat er niet. Geen woorden in mijn toetsenbord leggen.
S niet kennenquote:
zou er een praatgroepje voor zijn?quote:Op donderdag 6 december 2012 15:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik snap er ook geen zak van hoor.
Jaquote:Op donderdag 6 december 2012 16:49 schreef stbabylon het volgende:
Horen jullie ook zoveel mensen die bang zijn dat morgen Nederland kats DOOD gaat door een laagje sneeuw? Kijken ze jullie ook zo raar aan als je zegt dat je morgen gewoon komt werken?
nou ik hoef morgen gelukkig nergens heen, maar ik ben normaal afhankelijk van het OVquote:Op donderdag 6 december 2012 16:49 schreef stbabylon het volgende:
Horen jullie ook zoveel mensen die bang zijn dat morgen Nederland kats DOOD gaat door een laagje sneeuw? Kijken ze jullie ook zo raar aan als je zegt dat je morgen gewoon komt werken?
ik ben morgen vrij en ik ga heerlijk aanschouwen hoe Nederland tot een halt komt en brand gaat schreeuwen.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:49 schreef stbabylon het volgende:
Heb ik eerst een foto voor nodigquote:Op donderdag 6 december 2012 16:49 schreef rhubarbje het volgende:
zeg people waarom zegt niemand dat ik nu wel al een vreselijk slanke den moet zijn
De NS heeft de dienstregeling nu alvast uitgedund?quote:Op donderdag 6 december 2012 16:49 schreef stbabylon het volgende:
Ik neem aan dat ze gewoon niet gaan rijden morgen, komen er ook geen problemenquote:Op donderdag 6 december 2012 16:51 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
De NS heeft de dienstregeling nu alvast uitgedund?
Ach, als het niet gaat gaat het niet, blijf ik alsnog lekker thuisquote:Op donderdag 6 december 2012 16:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik ben morgen vrij en ik ga heerlijk aanschouwen hoe Nederland tot een halt komt en brand gaat schreeuwen.
nou als ik er nog 50 kwijt raak ben jij de eerste die er een krijgtquote:Op donderdag 6 december 2012 16:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Heb ik eerst een foto voor nodig
Geen treinen inplannen, kunnen ze ook niet vertraagd raken.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze gewoon niet gaan rijden morgen, komen er ook geen problemen
quote:Op donderdag 6 december 2012 16:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou als ik er nog 50 kwijt raak ben jij de eerste die er een krijgt
bruin? of bruintinten, zo van die herfst tintenquote:Op donderdag 6 december 2012 16:54 schreef CherryLips het volgende:
Rhu, jij weet dit vast wel! En je hebt me gezien. Ik heb een knalrode winterjas, al vier jaar, maar ik weet nog steeds niet wat voor sjaal ik daar nou bij moet dragenWit is niet zo'n succes want ik ben al bleek (en m'n wintermutsje is ook al cremewit).
linkje erbij dat ze hem meteen online kan bestellen?quote:Op donderdag 6 december 2012 16:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
bruin? of bruintinten, zo van die herfst tinten
pieces heeft heel leuke infinitysjaalsquote:Op donderdag 6 december 2012 16:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
linkje erbij dat ze hem meteen online kan bestellen?
Of roze!quote:Op donderdag 6 december 2012 16:59 schreef rhubarbje het volgende:
en je mag natuurlijk ook gewoon lekker clashen voortaan dus zelfs paars of zo kan
Ik ben morgen toch vrij dus ik kan helaas niet genieten van een heerlijk uitgestorven kantoor omdat niemand er kan komen. Toch jammer.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:49 schreef stbabylon het volgende:
Mijn trein rijd gewoon.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:51 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
De NS heeft de dienstregeling nu alvast uitgedund?
Ja ik heb nu een dikke sjaal met ongeveer alle kleuren van de regenboogquote:Op donderdag 6 december 2012 16:59 schreef rhubarbje het volgende:
en je mag natuurlijk ook gewoon lekker clashen voortaan dus zelfs paars of zo kan
Geen roze?quote:Op donderdag 6 december 2012 17:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik heb nu een dikke sjaal met ongeveer alle kleuren van de regenboogrood, groen, blauw, paars, geel.
Vroegah, keer dikke laag sneeuw. Ik en een paar meisjes uit Zwolle waren naar college gekomen, waren nog op tijd ook. Docent uit Amsterdam was wat later. En wie waren er niet? De luie biggen die in Utrecht woondenquote:Op donderdag 6 december 2012 17:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben morgen toch vrij dus ik kan helaas niet genieten van een heerlijk uitgestorven kantoor omdat niemand er kan komen. Toch jammer.
Ik denk dat het allemaal dikke paniek om niks is.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, als het niet gaat gaat het niet, blijf ik alsnog lekker thuis.
Zal allemaal wel weer meevallen.
Hij staat niet bij de geschrapte lijnen en het is zo'n beetje de zwaarste trein van Nederland. Ik maak me echt niet meer druk dan normaal.quote:
1ste klas Altijd Vrij en opstappen op het kopstationquote:Op donderdag 6 december 2012 17:04 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja nu nog hopen dat je bij iemand op schoot mag zitten.
Tuurlijk is het paniek om niks.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk dat het allemaal dikke paniek om niks is.
Ik denk niet dat de 1e klas nog heilig is als de helft van de treinen niet rijden.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
1ste klas Altijd Vrij en opstappen op het kopstation
Ben je toch niet gewoon hetero?quote:Op donderdag 6 december 2012 17:06 schreef Ang3l het volgende:
Godverrrr! Maar na 3 dates (en de eerste was al een "Steeph, probeer het nou egwoon eens") voel ik nog steeds geen echte vonk en niet meer dan een gezellige klik, dus het moet er toch maar eens ee
Ben jij een vrouw? Heb de neiging je te zoenen namelijkquote:
quote:
Mijn traject is niet aangepast...quote:Op donderdag 6 december 2012 17:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de 1e klas nog heilig is als de helft van de treinen niet rijden.
Mooi is dat. Mijn traject rijdt helemaal niets meer zo te zien.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn traject is niet aangepast...
Hoofdlijn he, Zwolle - Roosendaal.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mooi is dat. Mijn traject rijdt helemaal niets meer zo te zien.
waarom moet je een nieuwe dan?quote:Op donderdag 6 december 2012 17:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik heb nu een dikke sjaal met ongeveer alle kleuren van de regenboogrood, groen, blauw, paars, geel.
Omdat ik niet zeker weet of dat wel kleurtquote:Op donderdag 6 december 2012 17:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom moet je een nieuwe dan?
zwart is altijd safequote:Op donderdag 6 december 2012 17:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat ik niet zeker weet of dat wel kleurt
Het is echt heel felrood.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:57 schreef rhubarbje het volgende:
oeh CL en oker geel? of is het echt een fel rood? dan is dat een beetje raar denk ik
Donkerblauw staat me welquote:Op donderdag 6 december 2012 18:03 schreef rhubarbje het volgende:
staat donkerblauw je normaal mooi? dat kan heel mooi zijn met rood
en ik ben zelf ook wel gek op donkerblauw eigenlijk
oooh dat kleurt juist kei leuk bij zwart!quote:Op donderdag 6 december 2012 18:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is echt heel felrood.
Okergeel en mosterdgeel vind ik wel heel tofMaar m'n andere jas is zwart en daar kleurt dat ook niet bij
is juist kei hip met dat color blockenquote:Op donderdag 6 december 2012 18:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Donkerblauw staat me welVond dat alleen nooit zo bij felrood kleuren.
Gare werkvloer-humor!quote:Op donderdag 6 december 2012 18:11 schreef Tegan het volgende:
Ik: Had ik al gezegd dat het koud was?
Collega: Het is pas koud als de ijsberen aanbellen dat ze naar binnen willen..
alles staat CL mooiquote:Op donderdag 6 december 2012 18:03 schreef rhubarbje het volgende:
staat donkerblauw je normaal mooi? dat kan heel mooi zijn met rood
en ik ben zelf ook wel gek op donkerblauw eigenlijk
Alleen voor moskou, dat was de KNMI vergeten erbij te zeggen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 08:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht trouwens dat er minstens 10 cm was voorspeld?
Ik had geen vertraging, nog niet een minuut. Hier in Arnhem rijdt de bus wat langzaam, sneeuwt best hard. Maar goed langzaam werkt ookquote:
Dat uurtje even sneeuw, nu gaat het al een stuk rustiger bij de A12quote:Op vrijdag 7 december 2012 08:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik had geen vertraging, nog niet een minuut. Hier in Arnhem rijdt de bus wat langzaam, sneeuwt best hard. Maar goed langzaam werkt ook
busje voor me reed 15 war je 80 mag. op een lange bijna rechte weg.quote:Op vrijdag 7 december 2012 08:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik had geen vertraging, nog niet een minuut. Hier in Arnhem rijdt de bus wat langzaam, sneeuwt best hard. Maar goed langzaam werkt ook
Ik vraag me ook serieus af hoe die mensen bij de KNMI nu op kantoor zitten. "Kut alweer fout" of zo?quote:Op vrijdag 7 december 2012 09:19 schreef HeatWave het volgende:
Gisteren was het idd erger dan vandaag..
'de sneeuwstorm des doods".
Kneuzen bij het KNMI...
Meer:quote:Op vrijdag 7 december 2012 09:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vraag me ook serieus af hoe die mensen bij de KNMI nu op kantoor zitten. "Kut alweer fout" of zo?
Op de ANWb-site gaat ook iets mis, daar staat dat er 1000+ km staat. Yeah, righ, in Delhi misschienquote:Op vrijdag 7 december 2012 09:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Meer:en weer het hele land in paniek om ons
!!!!!!
Uitkeringtrekkersquote:Op vrijdag 7 december 2012 09:29 schreef rhubarbje het volgende:
hmmm lekker sneeuw buiten, op de bank met een dekentje en nu eerst glee kijken
huiswerk komt straks wel
lekker kopje thee er bij
studentquote:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 09:30 schreef Cue_ het volgende:
echt mensen, wat een gezeur om het KNMI zeg.
Ze waarschuwen dat het vandaag best erg kan worden Tis nog maar fucking half 10. En niet in elk deel van het land is het erg.
Hier valt het ook wel mee, maar het wordt wel steeds erger. Geen idee wat het resultaat is.
Daarbij is het een voorspelling, dus kan fout zijn ja, maar als ze niet waarschuwen is het ook weer niet goed.
Echt wordt een beetje moe van dat gezeik er de hele tijd om.
Ze waarschuwen dat het vandaag best erg kan worden Tis nog maar fucking half 10. En niet in elk deel van het land is het erg.
Hier valt het ook wel mee, maar het wordt wel steeds erger. Geen idee wat het resultaat is.
Daarbij is het een voorspelling, dus kan fout zijn ja, maar als ze niet waarschuwen is het ook weer niet goed.
nee ik betaal bakken vol geld ipv ze te ontvangenquote:
ja idd. KNMI krijgt tegenwoordig overal de schuld van, terwijl het toch echt gewoon de Ns is die geen dienstregeling kan voeren en de ANWB die geen files kan detecteren.quote:Op vrijdag 7 december 2012 09:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]![]()
en als ze niet zouden waarschuwen is het ook niet goed
Dat noemen ze een station, dan mogen mensen in- en uitstappen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 09:59 schreef KomtTijd... het volgende:
oh joy, mijn trein gaat *nu* stil staan... kijken wat ie doet!
Wat ouderwets. In India zijn ze daar veel verder in. Gewoon rijdend er op en er af. Ze krijgen er ook veel meer mensen op.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat noemen ze een station, dan mogen mensen in- en uitstappen.
Klopt.altijd plek!quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat ouderwets. In India zijn ze daar veel verder in. Gewoon rijdend er op en er af. Ze krijgen er ook veel meer mensen op.
Klaar om de chicks te helpen op de trein te krijgen. Netjes en aardig volk is het ook!quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kijk de mooi boys staan! Players!
[ afbeelding ]
jij hebt helemaal geen sneeuw?quote:Op vrijdag 7 december 2012 09:53 schreef Pheno het volgende:
Ik kijk gewoon uit het raam. En laat me niet gek maken door NS, ANWB of KNMI. Mijn gezonde verstand zei dat het niet sneeuwde, ik niet hoefde te krabben en dat het niet glad was. Inclusief de normaal niet-bestaande vrijdagochtendspits en de minieme reisafstand hebben mij doen besluiten te gaan. En het was oke.
Er valt nu wat, maar laat het een centimeter zijn, dan is het veel.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jij hebt helemaal geen sneeuw?
oeh wij toch wel
je moet ook niet in de sneeuw plassen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:15 schreef Ang3l het volgende:
Snow is er ook bij, maar niet de goede soort
hier sneeuwt het echt al uren flinkquote:Op vrijdag 7 december 2012 10:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er valt nu wat, maar laat het een centimeter zijn, dan is het veel.
Wrom niet? Brengt kleur in het levenquote:Op vrijdag 7 december 2012 10:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
je moet ook niet in de sneeuw plassen.
Ik zie hier terwijl het wat sneeuwt mensen de wasstraat inrijdenquote:Op vrijdag 7 december 2012 10:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hier sneeuwt het echt al uren flink
en er ligt ook echt een flink pak
er lag hier 5-10 cm sneew, het sneeuwde nog steeds en zoals gezegd was het zeker op hellingen en in bochten spekglad. deed er 3x zo lang over om op m'n werk te komen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 09:53 schreef Pheno het volgende:
Ik kijk gewoon uit het raam. En laat me niet gek maken door NS, ANWB of KNMI. Mijn gezonde verstand zei dat het niet sneeuwde, ik niet hoefde te krabben en dat het niet glad was. Inclusief de normaal niet-bestaande vrijdagochtendspits en de minieme reisafstand hebben mij doen besluiten te gaan. En het was oke.
ik rij geen auto maar hier ook wel gok ik jaquote:Op vrijdag 7 december 2012 10:17 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
er lag hier 5-10 cm sneew, het sneeuwde nog steeds en zoals gezegd was het zeker op hellingen en in bochten spekglad. deed er 3x zo lang over om op m'n werk te komen.
Waarschuwing was hier van toepassing.
Het viel mee, hij ging gewoon weer verder.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat noemen ze een station, dan mogen mensen in- en uitstappen.
toen was ik nog niet wakker maar dat zal dan hier ook wel zijnquote:Op vrijdag 7 december 2012 10:20 schreef Tegan het volgende:
He even zonder grapjes. Hier sneeuwt het al non-stop sinds half zeven ofzo.
Dat kan. Zoals gezegd, ik kijk uit het raam. Iedereen is oud en wijs (nou ja, hoop je dan) om dat zelf te beslissen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:17 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
er lag hier 5-10 cm sneew, het sneeuwde nog steeds en zoals gezegd was het zeker op hellingen en in bochten spekglad. deed er 3x zo lang over om op m'n werk te komen.
Waarschuwing was hier van toepassing.
als de avond van te voren uit het raam kijkt om zaken in te schatten heeft dat verdomd weinig zinquote:Op vrijdag 7 december 2012 10:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kan. Zoals gezegd, ik kijk uit het raam. Iedereen is oud en wijs (nou ja, hoop je dan) om dat zelf te beslissen.
Ik was in Tilburg, dus ja.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
toen was ik nog niet wakker maar dat zal dan hier ook wel zijn
Ik keek uit het raam, zag sneeuw, dacht "gadver" en ben de auto ingestaptquote:Op vrijdag 7 december 2012 10:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kan. Zoals gezegd, ik kijk uit het raam. Iedereen is oud en wijs (nou ja, hoop je dan) om dat zelf te beslissen.
Vanmorgen zag het er erg rooskleurig uit hier. Dat is nu wel anders. Dus dat heeft idd weinig zinquote:Op vrijdag 7 december 2012 10:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als de avond van te voren uit het raam kijkt om zaken in te schatten heeft dat verdomd weinig zin
daarom keek ik ook vanochtendquote:Op vrijdag 7 december 2012 10:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als de avond van te voren uit het raam kijkt om zaken in te schatten heeft dat verdomd weinig zin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |