Mijn gedachte iddquote:Op donderdag 6 december 2012 11:10 schreef HeatWave het volgende:
App staat voor Applicatie. Niet opeens voor sms of ander bericht..
Zo bloedirritantquote:
Nouja in een conversatie waarvan je weet dat het daarover gaat vind ik het nog kunnen. Maar zo out of the blue.. nee, dan ga ik idd andere dingen denkenquote:Op donderdag 6 december 2012 11:11 schreef HeatWave het volgende:
Zo bloedirritant.
Ik app je wel even, ok, stuur jij me maar even Angry Birds dan..
nog zeuren terwijl jullie direct weten wat iemand wilt zeggenquote:Op donderdag 6 december 2012 11:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo bloedirritant.
Ik app je wel even, ok, stuur jij me maar even Angry Birds dan..
Je bechreipd me tog???quote:Op donderdag 6 december 2012 11:22 schreef rival het volgende:
[..]
nog zeuren terwijl jullie direct weten wat iemand wilt zeggen
ja, snappen wel, komt door mijn enorme vermogen om me in te leven in de dommere medemensquote:Op donderdag 6 december 2012 11:22 schreef rival het volgende:
[..]
nog zeuren terwijl jullie direct weten wat iemand wilt zeggen
het is geen spelfout.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, snappen wel, komt door mijn enorme vermogen om me in te leven in de dommere medemens.
Ik snapt sinnen al did ok wel, fol met spelvautuh, wil nied zeggu dat et goet is.
nee, gewoon achterlijk taalgebruik.quote:
van whatsappen appen maken?quote:Op donderdag 6 december 2012 11:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, gewoon achterlijk taalgebruik.
ik vind het knap knullig.quote:
Waar een mens zich druk over kan makenquote:Op donderdag 6 december 2012 11:31 schreef L-E het volgende:
Ik vind er helemaal niets van. En dat bevalt goed joh.
quote:Op donderdag 6 december 2012 11:32 schreef Tally het volgende:
Maaruh Ang3l? Hoeveel app's heb je inmiddels van je overspelige homo gehad?
app'squote:Op donderdag 6 december 2012 11:32 schreef Tally het volgende:
Maaruh Ang3l? Hoeveel app's heb je inmiddels van je overspelige homo gehad?
ja, want App is een bestaande term.quote:
gewoon kleine dagelijke irritaties, niets mis meequote:Op donderdag 6 december 2012 11:39 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Nou ja zo'n apps/sms discussie is toch goed om de onderste grens aan te geven van waar een discussie nog over kan gaan. Is ook nuttig.
Nee dat is dan ook wel weer zo ja. Nou ja de waarheid zal wel in het midden liggen. Compromis?quote:Op donderdag 6 december 2012 11:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gewoon kleine dagelijke irritaties, niets mis mee.
Ik ga er ook niet van schuimbekken verder hoorquote:Op donderdag 6 december 2012 11:41 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nee dat is dan ook wel weer zo ja. Nou ja de waarheid zal wel in het midden liggen. Compromis?
Er is niet echt een waarheid. of het moet in de dikke van dale staa,n maar die is niet up to date. Dus is gewoon interpretatie.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:41 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nee dat is dan ook wel weer zo ja. Nou ja de waarheid zal wel in het midden liggen. Compromis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |