quote:Op donderdag 6 december 2012 09:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Alhoewel the Bee Gees geweldige muzikanten waren, toch meestal niet geheel mijn ding, behalve wanneer Johnny even de ruimte krijgt van de Peppers, dan wordt het enigszins ontroerend![]()
Iets meer vitamines en iets minder alcohol, en het zou maar zo kunnen lukken.quote:
Opa is ook zo'n typje die vitamines maar een linkse hobby vind.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Iets meer vitamines en iets minder alcohol, en het zou maar zo kunnen lukken.
Het kan niet op allemaal.quote:
Verzonnen door de Russen. Of waren het nou de moslims. O nee, de aan de arabiereren danken we juist Al Cohol!quote:Op donderdag 6 december 2012 11:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Opa is ook zo'n typje die vitamines maar een linkse hobby vind.
Vuile linkse vitaminenknuffelaarsquote:Op donderdag 6 december 2012 11:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Opa is ook zo'n typje die vitamines maar een linkse hobby vind.
Ik zou ook even langs Leo rennen danquote:
quote:
Prachtig nummer.quote:
Je moet wel behoorlijk wanhopig zijn als je daar nog naar gaat zitten kijkenquote:Op donderdag 6 december 2012 20:50 schreef Pearlbitch het volgende:
Vanavond kijkt Oop naar voetbal op tv
[ afbeelding ]
Oop is nu eenmaal een liefhebberquote:Op donderdag 6 december 2012 20:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Je moet wel behoorlijk wanhopig zijn als je daar nog naar gaat zitten kijken
Waarmee heeft hij het verdiend dan ?quote:Op donderdag 6 december 2012 21:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop geniet van een welverdiend flesje bier
[ afbeelding ]
Wel verse mag ik hopen?quote:Op donderdag 6 december 2012 21:18 schreef Pearlbitch het volgende:
En alvast een tipje van de sluier: morgen eet Oop goedgevulde erwtensoep van ome Leo
Kakelvers gepluktquote:
quote:
Ja, van kankeren op scheidsrechtersquote:Op donderdag 6 december 2012 21:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oop is nu eenmaal een liefhebber
Met het uitzitten van een paar saaie voetbalwedstrijden.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Waarmee heeft hij het verdiend dan ?
mm altijd lekker zelf gemaakte snert!quote:Op donderdag 6 december 2012 21:43 schreef beequeen het volgende:
Ik verheug me nu al op de zelfgemaakte snert (maakt hij zaterdag) van mijn pa. Die man is 83 jaar en draait er zijn hand niet voor om.
Heb daar ook weleens zin in om dat een keer te maken.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:55 schreef pullup het volgende:
`Goed plan overigensIk ga ook weer eens snert zelf maken want dat heb ik echt al lang niet meer gedaan.
Als je mams het lekker kan maken zou je wel gek zijn om jezelf al die rompslomp en rommel op je hals te halen.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb daar ook weleens zin in om dat een keer te maken.
Maar kan het ook bij mijn mams gaan eten, die maakt zulke lekkere erwtensoepmet kluif erin.
Ik ben beter in verse kippensoep.
Lekker is dat he?quote:Op donderdag 6 december 2012 22:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als je mams het lekker kan maken zou je wel gek zijn om jezelf al die rompslomp en rommel op je hals te halen.
Wij krijgen van een voormalig zakenrelatie uit België nog steeds regelmatig een zelfgeschoten haas. Die gaat rechtstreeks naar mijn ouders en uiteraard nodigt mijn moeder ons dan uit om lekker te komen eten..
Juist!quote:Op donderdag 6 december 2012 22:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lekker is dat he?
En ook makkelijk. Schuif maar aan en smullen maar
Mosseltjes waren ook weer jammie jammie.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als je mams het lekker kan maken zou je wel gek zijn om jezelf al die rompslomp en rommel op je hals te halen.
Wij krijgen van een voormalig zakenrelatie uit België nog steeds regelmatig een zelfgeschoten haas. Die gaat rechtstreeks naar mijn ouders en uiteraard nodigt mijn moeder ons dan uit om lekker te komen eten..
Kan me voorstellen dat je bij mosselen eerder aan mij denkt dan bij hemaworstquote:Op donderdag 6 december 2012 22:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Mosseltjes waren ook weer jammie jammie.![]()
Op de een of andere manier moet ik steeds aan PB denken als ik die eet.
Maar ik kan me dan weer niet voorstellen dat je eerst je flots door de knoflooksaus haalt alvorens hem ter consumptie aan te bieden.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat je bij mosselen eerder aan mij denkt dan bij hemaworst
quote:Op donderdag 6 december 2012 22:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar ik kan me dan weer niet voorstellen dat je eerst je flots door de knoflooksaus haalt alvorens hem ter consumptie aan te bieden.
Coos wat zeg jij nouquote:Op donderdag 6 december 2012 22:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar ik kan me dan weer niet voorstellen dat je eerst je flots door de knoflooksaus haalt alvorens hem ter consumptie aan te bieden.
Edit: alhoewel![]()
quote:
Naturel is ook lekker...quote:Op donderdag 6 december 2012 22:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Gewoon culinair geleuter Heks.quote:
Ik ben best ruimdenkend en echt geen viesnek, maar flots met knoflooksausquote:Op donderdag 6 december 2012 22:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Een flots die ruikt of smaakt naar knoflooksaus... jakkie.. brings back memories...quote:Op donderdag 6 december 2012 23:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben best ruimdenkend en echt geen viesnek, maar flots met knoflooksaus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Een flots is een kut Heks.quote:Op donderdag 6 december 2012 23:07 schreef Toverheks het volgende:
durf het bijna niet te vragen, maar wat is een flots, is een flots wat ik denk? welk dialect is het of pppfffttttt hahahaa
nou nou niet zo grof gelijk doen, je hebt er ook mooie benamingen voor hoorquote:
wordt in Amsterdam ook zat gebruikt hoor heks, zou jij toch moeten weten, gezien je werkervaring op de wallen ( nou, laat de verhalen maar weer komenquote:Op donderdag 6 december 2012 23:07 schreef Toverheks het volgende:
durf het bijna niet te vragen, maar wat is een flots, is een flots wat ik denk? welk dialect is het of pppfffttttt hahahaa
Dat is wat jullie in plat Amsterdams behoje noemenquote:Op donderdag 6 december 2012 23:07 schreef Toverheks het volgende:
flamoes, vreetschuur,uitgewoond,gleuf,doos,pruim,verwelkte bloem,gratenkut,grotje etc. maar flots echt nooit van gehoordquote:Op donderdag 6 december 2012 23:12 schreef Jian het volgende:
[..]
wordt in Amsterdam ook zat gebruikt hoor heks, zou jij toch moeten weten, gezien je werkervaring op de wallen ( nou, laat de verhalen maar weer komen)
staat ook heel sjiek op me CV, werkervaring op de wallenquote:Op donderdag 6 december 2012 23:12 schreef Jian het volgende:
[..]
wordt in Amsterdam ook zat gebruikt hoor heks, zou jij toch moeten weten, gezien je werkervaring op de wallen ( nou, laat de verhalen maar weer komen)
quote:Op donderdag 6 december 2012 23:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik noem het trouwens ook wel achtste wereldwonder...
Ik vind zo'n hemelpoortje best wel mooi hoor..quote:Op donderdag 6 december 2012 23:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]achtste wereldwonder
PB vind er nou niks moois aan, zo klit in het midden met van die wallen aan de zijkanten, echt ben er niet van gecharmeerd en kijk er eigenlijk niet eens ma, is toch een raar ding hoor zo een doos
Oh ja. Laten we denken de man's hart . Excusesquote:Op donderdag 6 december 2012 23:19 schreef Jian het volgende:
Meisjes, houden jullie er rekening mee dat er Opaatjes meelezen
quote:Op donderdag 6 december 2012 23:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind zo'n hemelpoortje best wel mooi hoor..
Opa krijgt hier toch geen hard plassertje van hequote:Op donderdag 6 december 2012 23:19 schreef Jian het volgende:
Meisjes, houden jullie er rekening mee dat er Opaatjes meelezen
Maar je moet toch toegeven dat het wonderlijk is? Eén zo'n ding trekt harder dan tien paarden, zegt een oud spreekwoord.quote:Op donderdag 6 december 2012 23:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]nee zo een hemelpoortje lijkt me nou echt 60 keer niets he PB, wat is daar nou mooi aan, ga eens goed kijken
is me toch een raar ding hoor maar vind je wel lief hoor
nou 1 zo een ding heeft er 3 kotters uitgeperst, en geloof me echt geen pretje,leek wel of ze alle3 een te groot hoofd haddenquote:Op donderdag 6 december 2012 23:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar je moet toch toegeven dat het wonderlijk is? Eén zo'n ding trekt harder dan tien paarden, zegt een oud spreekwoord.
me buuf had er 7 dus zoveel is dat niet hoorquote:
Dan had ze vast een flinke haven.quote:Op donderdag 6 december 2012 23:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
me buuf had er 7 dus zoveel is dat niet hoor
Daarom moet de Hedwigepolder onder water worden gezetquote:Op donderdag 6 december 2012 23:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan had ze vast een flinke haven.
Een Europoort !!!quote:Op donderdag 6 december 2012 23:39 schreef mootie het volgende:
[..]
lolquote:Op donderdag 6 december 2012 23:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk dat Oop juist nog twee extra flesjes bier laat aanrukken door oma.quote:Op donderdag 6 december 2012 23:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja. Laten we denken de man's hart . Excuses
LOL ja, ik moest ook keihard lachen om die kotters en de Hedwigepolder.quote:
Alsof PB zich bezig houdt met politiek ...quote:Op donderdag 6 december 2012 23:51 schreef Coos het volgende:
Dat mens met dat blauwe jasje bij P&W is een PVV-Pot, zie ik dat goed PB?
Het is je misschien ontgaan maar van Fleur gaat ze toch aan de glij.quote:Op donderdag 6 december 2012 23:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Alsof PB zich bezig houdt met politiek ...
Daar wil ik ongecheckt wel geld op zetten dat dat een pot is.quote:Op donderdag 6 december 2012 23:51 schreef Coos het volgende:
Dat mens met dat blauwe jasje bij P&W is een PVV-Pot, zie ik dat goed PB?
Kan dat ook bij unibet ?quote:Op donderdag 6 december 2012 23:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar wil ik ongecheckt wel geld op zetten dat dat een pot is.
quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 00:04 schreef Gert het volgende:
[..]nou nee, daar kun je wedden op gebeurtenissen die nog moeten plaatsvinden.
Moet wel een eenzame pot zijn dan. Maar ik wacht even het antwoord van onze deskundige af.quote:Op donderdag 6 december 2012 23:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar wil ik ongecheckt wel geld op zetten dat dat een pot is.
Weer 2 hele euro's verlorenquote:Op vrijdag 7 december 2012 00:04 schreef Gert het volgende:
[..]nou nee, daar kun je wedden op gebeurtenissen die nog moeten plaatsvinden.
Gelukkig geef ik voorlopig alleen les op het Rotterdamse BO !quote:Op vrijdag 7 december 2012 00:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Moet wel een eenzame pot zijn dan. Maar ik wacht even het antwoord van onze deskundige af.
Ja, maar als Fleur bij de PvdA ..., nou ja dat is misschien overdreven, maar laten we zeggen als Fleur bij het CDA zou zijn dan zou PB er ook op glijen hoorquote:Op donderdag 6 december 2012 23:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Het is je misschien ontgaan maar van Fleur gaat ze toch aan de glij.
Geen invallerspoule voor mij vrijdagquote:Op vrijdag 7 december 2012 00:17 schreef Coos het volgende:
Ik raad iedereen aan die morgen om 8 uur moet beginnen NU van huis te vertrekken. #sneeuw # sneeuwstormdesdoods # massahysterie #onzin
Vertel jij nou eerst maar even wie je ben. Desnoods per PM.quote:Op vrijdag 7 december 2012 00:19 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Geen invallerspoule voor mij vrijdag
Gek word je van die weermannen en weervrouwen die ook zo graag bn-er willen worden met hun horror weersvoorspellingen. Die lui moeten ze gewoon eens 2 weken in hun zwempak in Siberië stallen, dan weten ze wat echte extreme weersomstandigheden zijn. Paniekzaaiersquote:Op vrijdag 7 december 2012 00:17 schreef Coos het volgende:
Ik raad iedereen aan die morgen om 8 uur moet beginnen NU van huis te vertrekken. #sneeuw # sneeuwstormdesdoods # massahysterie #onzin
Met een beetje pech gaat het hier alleen maar regenen. En daarna opvriezen. Doe mij maar een dik pak sneeuw.quote:Op vrijdag 7 december 2012 00:17 schreef Coos het volgende:
Het zal me niks verbazen als er wat regen valt en dat dat opvriezen ook gewoon achterwege blijft .... behalve bij de NS natuurlijk daar bevriezen de bovenleidingen op zeker!quote:Op vrijdag 7 december 2012 00:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Met een beetje pech gaat het hier alleen maar regenen. En daarna opvriezen. Doe mij maar een dik pak sneeuw.
Jij bent de eerste die dat zo vraagtquote:Op vrijdag 7 december 2012 00:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Vertel jij nou eerst maar even wie je ben. Desnoods per PM.
Maar dat geeft niet want ze rijden voor de zekerheid morgen toch haast niet.quote:Op vrijdag 7 december 2012 00:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Het zal me niks verbazen als er wat regen valt en dat dat opvriezen ook gewoon achterwege blijft .... behalve bij de NS natuurlijk daar bevriezen de bovenleidingen op zeker!
Goh!quote:Op vrijdag 7 december 2012 00:26 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Anderen/sommigen deden dat al per DM
En de wachtende reizigers op de perrons.quote:Op vrijdag 7 december 2012 00:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Het zal me niks verbazen als er wat regen valt en dat dat opvriezen ook gewoon achterwege blijft .... behalve bij de NS natuurlijk daar bevriezen de bovenleidingen op zeker!
Onbekende kloontjes gaan hier automagisch op de negeer modesquote:Op vrijdag 7 december 2012 00:30 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Alsof ik zo belangrijk zou zijn
Ik vlieg daarop terug vanaf Mallorca komende zomer. Ja nu al geboekt.quote:Op vrijdag 7 december 2012 00:34 schreef Coos het volgende:
Daarom, dag NS, dag lange rijen op Schiphol, dag ellenlange wandelingen naar de gate's.
Ome Coos vliegt vanaf nu vanaf The Haque/Rotjeknor airport naar BCN.
Als jij dat denkt mijn naam is Irene. Thats it.quote:Op vrijdag 7 december 2012 00:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Onbekende kloontjes gaan hier automagisch op de negeer mode
Heb je al op de PM van Gert gereageerd?quote:
En is jouw bijnaam Iederene?quote:Op vrijdag 7 december 2012 00:38 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Als jij dat denkt mijn naam is Irene. Thats it.
Ja heeft-ie. Er gaat gemeet worden!quote:Op vrijdag 7 december 2012 00:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb je al op de PM van Gert gereageerd?
Hallo, welkom, trek je niks aan van die norse, ongelikte beren, die gewoon niet op je reagerenquote:
Zou ook best een stunt zijn. Maar nee, bij een andere opa.quote:Op vrijdag 7 december 2012 00:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja heeft-ie. Er gaat gemeet worden!
Nee opa niet bij jou, wees maar niet bang.
Privileges, love 'em.quote:Op vrijdag 7 december 2012 00:40 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Allen jij mag mij zo noemen
Jian de barmhartige.quote:Op vrijdag 7 december 2012 00:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Hallo, welkom, trek je niks aan van die norse, ongelikte beren, die gewoon niet op je reageren![]()
tering dat rijmt
Maar ben je Irene van sgop dan?quote:Op vrijdag 7 december 2012 00:41 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Die ken ik wel van hier maar dat ben ik echt niet
Oké, nee dus.quote:
hoezo achter op een fiets, is dat kinkyquote:Op vrijdag 7 december 2012 00:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je wilt haar gewoon achterop je fiets hebben.
Ja lang geleden. Op de één of andere manier herinner ik me dat nog.quote:Op vrijdag 7 december 2012 00:48 schreef Jian het volgende:
[..]
hoezo achter op een fiets, is dat kinky
dames- of herenfiets ?quote:Op vrijdag 7 december 2012 00:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja lang geleden. Op de één of andere manier herinner ik me dat nog.
Nog niet !quote:Op vrijdag 7 december 2012 00:50 schreef liesje1979 het volgende:
Veel belangrijker: hebben jullie drains?
Ik kan het op allebeiquote:Op vrijdag 7 december 2012 00:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat zal jij beter dan ik weten he?
Plus gratis sneeuwschoenen?quote:Op vrijdag 7 december 2012 00:56 schreef Ratelbandolero het volgende:
Morgen lekker vroegop. Nikes en Adidas 40% korting![]()
Ja. Dus bij mij negeer modus.quote:Op vrijdag 7 december 2012 00:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Joh, worden jullie niet een beetje moe van dat raden
quote:Op vrijdag 7 december 2012 09:29 schreef Anniebab het volgende:
Ik kom hier af en toe even gluren hoor, als jullie dat goedvinden...
Hoi beequeen, haha nou tis hier rustig ,roddels en achterklap vallen ook mee op t ogenblik...,hoe is t met jou?quote:Op vrijdag 7 december 2012 09:57 schreef beequeen het volgende:
Hoi Annie, long time no see. Hoest op de Dijk? Nog vette roddels over Jan en consorten?
Heb je toevallig niet een leuke roddel over Monique S?quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:58 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Hoi beequeen, haha nou tis hier rustig ,roddels en achterklap vallen ook mee op t ogenblik...,hoe is t met jou?
Goedemiddag Pos,quote:
Los..los...ehh..nou ja blow in het weekend meer dan door de weekquote:
pizaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:34 schreef beequeen het volgende:
Zijn vrouw moet dinsdag om 16.00 uur in het ZH zijn. Ze moeten dan maar iets makkelijks eten.......effe denken.
De grote vraag is dan: van de Aldi of van Leo?quote:
Mag ik niet spotten met pizza? Het moet niet gekker worden.quote:
Nee de reden ging over oma's ziekenhuis bezoek!quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mag ik niet spotten met pizza? Het moet niet gekker worden.
Zodra je iets over de oorlog zegt denken ze dat je er mee spot.quote:
Is voor jou te hopen dat jij gezond blijft!quote:
Tsja, dat geldt eik voor iedereen, toch?quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:45 schreef Poezewoes het volgende:
Tsja, dat geldt eik voor iedereen, toch?
Is voor jou te hopen dat jij gezond blijft!
quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Zodra je iets over de oorlog zegt denken ze dat je er mee spot.
Zelfs jou gun ik al het goede neem nog een wijntje!quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, dat geldt eik voor iedereen, toch?
En zolang ze rookt, werkt, eet en slaapt zal het wel meevallen.
Ik houd niet van wijnquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:49 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
[..]
Zelfs jou gun ik al het goede neem nog een wijntje!
Dat is humorquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:52 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Opa is vandaag nog wat dieper gezonken
Heb vandaag ook erwtensoep gegeten van unox, met unox worst en roggebrood met spek so what?quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:58 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Daar gaat de 'verse' erwtensoep
Ik herhaal gewoon even wat opa zelf zeiquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:01 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heb vandaag ook erwtensoep gegeten van unox, met unox worst en roggebrood met spek so what?
Bij de TU maken ze erwtensoep van knor in poedervorm en water, met worst erin studenten eten het bij het leven!quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik herhaal gewoon even wat opa zelf zei
Ja maar dat is de TUquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:04 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Bij de TU maken ze erwtensoep van knor in poedervorm en water, met worst erin studenten eten het bij het leven!
Ja inderdaad kom is bijna opquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:04 schreef pullup het volgende:
En dan komt PB ons meteen vertellen dat opa erwtensoep at en dat hij veel te vroeg was begonnen
Er zijn faculteiten daar kun je ze bijna gebakken baksteen verkopen!quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:05 schreef Copycat het volgende:
Jaja, TU-studenten zijn ware culinaire fijnproevers.
Of poedersoep.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:07 schreef Poezewoes het volgende:
Er zijn faculteiten daar kun je ze bijna gebakken baksteen verkopen!
Die hadden we alquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:08 schreef Pearlbitch het volgende:
********** BREAKING NEWS ***********
Oop gaat straks na het uitbuiken nog een kom nemen
[ afbeelding ]
Niks anders dan poedersoep liters tegelijk!quote:
Is dat een synoniem voor oprispingen?quote:
Dat zou je denken ja, want dat is wel het meest spannende en irritante voor hem wat er op zijn gemiddelde dag voorvalt.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is dat een synoniem voor oprispingen?
En in welke context heeft hij nu last van deze getinte boertjes?quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:13 schreef pullup het volgende:
Dat zou je denken ja, want dat is wel het meest spannende en irritante voor hem wat er op zijn gemiddelde dag voorvalt.
Nog steeds een uitvloeisel van de grensrechter gebeurtenissen van afgelopen week. Er zijn waarschijnlijk nog Marokkanen die er niet voor zijn gestraft.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
En in welke context heeft hij nu last van deze getinte boertjes?
Izoutleeuw zo een buurjongetje even een klap verkopen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:16 schreef pullup het volgende:
Nog steeds een uitvloeisel van de grensrechter gebeurtenissen van afgelopen week. Er zijn waarschijnlijk nog Marokkanen die er niet voor zijn gestraft.
Inderdaad de marokkies met agrarische achtergrondquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is dat een synoniem voor oprispingen?
Proost!quote:
Nu al? Oop heeft een slechte invloed op je merk ik al....quote:
Kijk ik niet eens naar meneer Glibber!quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Intussen kijkt Oop naar het wekelijkse gesprek met die Jan Lul
Ja, de grote boom houdt hij dit jaar angstvallig buiten beeld. Oop heeft namelijk een Feyenoordbal van zijn schoondochter cadeau gekregen om in de boom te hangen en daar wil-ie niet mee te koop lopen.quote:
Nee hoor. Oop zit lekker aan een biertjequote:
En er is er maar 1 voor nodigquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Marokkanen waren vandaag weer hot in NWS, lachen wel
Dat klinkt simpel genoeg. Ik ga meteen op pad om hem te zoekenquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En die moet je de tyfus slaan, zegt opa.
hij zit toch vastquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat klinkt simpel genoeg. Ik ga meteen op pad om hem te zoeken
Ik ga op gewoon zoek naar die ene oermarokkaan waar we alles aan kunnen wijten en sla hem verrot.quote:
bij voorkeur een Marokkaanse grensrechter zekerquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gewoon een willekeurige Marokkaan de tyfus slaan, dat zal ze leren.
Joop den Uyl ...? die leeft toch niet meerquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga op gewoon zoek naar die ene oermarokkaan waar we alles aan kunnen wijten en sla hem verrot.
VI, Johan Derksen heeft het er zelf op dit moment over.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:26 schreef Scrutinizer het volgende:
En dan knal ik de eerste de beste voor z'n harses die z'n zin begint met:"Je mag het eigenlijk niet zeggen in Nederland maar ..."
Nou, wat heeft die man nou weer gedaan, zegquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die Derksen moeten ze ook de tyfus slaan
quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:27 schreef Jian het volgende:
[..]
VI, Johan Derksen heeft het er zelf op dit moment over.
En ik kijk niet eensquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij begon zo:quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou, wat heeft die man nou weer gedaan, zeg
Nou ja, ik moet zeggen, als ik zie in wat voor bochten P&W zich wringen om vooral maar niet het woord Marokkaan te noemen, dat zit daar wel enige waarheid in natuurlijk. Aan de andere kant wordt er door veel mensen juist wel over gesprokenquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij begon zo:
"Je mag het eigenlijk niet zeggen in Nederland maar .."
Voor hypercorrectie koop je inderdaad ook weinig maar volgens mij is dat van afnemende invloed. Sommige mensen zijn bang dat hun benoeming van het probleem gekaapt wordt door lui die dan roepen "zie je wel, hun zeggen het nu zelluf ook!"quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou ja, ik moet zeggen, als ik zie in wat voor bochten P&W zich wringen om vooral maar niet het woord Marokkaan te noemen, dat zit daar wel enige waarheid in natuurlijk. Aan de andere kant wordt er door veel mensen juist wel over gesproken
En hoeveel berichten in totaal?quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:41 schreef Jian het volgende:
Opa's forum is dichtgetimmerd, je kan nergens meer kijken zonder in te loggen,ze groeien wel tegen de klippen op, dat dan weer wel, al 11 geregistreerde gebruikers. Ik hoop dat PB het allemaal kan handelen ...
ontelbaar al ofzo .... uh, 34 bedoel ikquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En hoeveel berichten in totaal?
Nee, die zat redelijk op één lijn met Oopquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kan ze niet lezen, maar gezien de reputatie van de meeste posters, moet het wel hoogstaand zijnquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Wel allemaal kwaliteitsposts natuurlijk.
Dus Derksen vindt ook dat je mensen waarmee je het niet eens bent de tyfus moet slaan?quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, die zat redelijk op één lijn met Oop
ik had vandaag ook *last* van mijn marokaantjequote:
Blaffen gaat 'm wel goed af.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:51 schreef pullup het volgende:
Geinig kun je hem nog meer kunstjes laten doen. ?![]()
Opzitten of voor dood liggen bijvoorbeeld of is dat wat te hoog gegrepen?
Ja en die andere flapdrol van een Wilders grijpt het weer aan om juist te benadrukken dat Marokanen..... en dat het daaraan ligt maar die vergeet voor het gemak even dat de meeste hooligans die vaak knokken en alles slopen( bijvb bij ajax feyenoord) Nederlanders zijn...quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou ja, ik moet zeggen, als ik zie in wat voor bochten P&W zich wringen om vooral maar niet het woord Marokkaan te noemen, dat zit daar wel enige waarheid in natuurlijk. Aan de andere kant wordt er door veel mensen juist wel over gesproken
Niemand hier die anders beweerdequote:
Ja idd, hooligans slaan mekaar de hersens in....ook niet goed, maar niet te vergelijken met dat gepuis die het op iedereen voorzien hebben als ze "ruig" zijnquote:Op zaterdag 8 december 2012 11:34 schreef Margo37 het volgende:
Hooligans met jochies van 16 vergelijken die iemand doodschoppen.
Wilders heeft gewoon gelijk, overal denkt dat gajes mensen (en vooral vrouwen) te kunnen uitschelden en bespugen, en dan in een groep, de helden.
Dit heeft ook helemaal niks met voetbal te maken, maar idd zoals Wilders zegt is het een veel groter probleem, ook buiten het voetbalveld.
"Topoverleg over geweld rond voetbalvelden" dat kunnen ze ook wel schrappen
Ik ken die opa nog niet zo goed, maar hij is wel voor de goeie ploeg...quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:46 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop laat 010 even zien hoe laat het is
[ afbeelding ]
Bij ons op de boulevard zie je ook overal van die groepjes dappere dodo's staan, maar als je met een grote hond loopt zijn ze aanzienlijk makker. Het is dan altijd grappig om net even te doen of de riem uit je hand glipt en dan blijken die gastjes nog behoorlijk hard te kunnen lopen op die glimmende trimschoentjes..quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:34 schreef Margo37 het volgende:
overal denkt dat gajes mensen (en vooral vrouwen) te kunnen uitschelden en bespugen, en dan in een groep, de helden.
Heb je toevallig ook een zwarte hond? Daar gaan ze helemaal voor op de loopquote:Op zaterdag 8 december 2012 11:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Bij ons op de boulevard zie je ook overal van die groepjes dappere dodo's staan, maar als je met een grote hond loopt zijn ze aanzienlijk makker. Het is dan altijd grappig om net even te doen of de riem uit je hand glipt en dan blijken die gastjes nog behoorlijk hard te kunnen lopen op die glimmende trimschoentjes..
quote:
Dan moet je vanavond maar eens naar z'n stream kijken als Ajax speelt. Dat is een heuse comedy caper.quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:39 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik ken die opa nog niet zo goed, maar hij is wel voor de goeie ploeg...
Anders stuur je gewoon je hond er op af of ros je ze in elkaar natuurlijk.quote:
Kanibaal!quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:45 schreef Copycat het volgende:
Eerst allemaal over een kam scheren en dan allemaal de tyfus schoppen.
Zo. En dan nu lunchen.
Waar blijft de kerstgedachte?quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Anders stuur je gewoon je hond er op af of ros je ze in elkaar natuurlijk.
Ik stuur helemaal niks, tis altijd leuk als ze al hard wegrennen en een leuk spelletje voor de hondquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Anders stuur je gewoon je hond er op af of ros je ze in elkaar natuurlijk.
Hij is niet zwart, maar wel groot..quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:59 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook een zwarte hond? Daar gaan ze helemaal voor op de loop
Ha, dat ga ik zeker eens doen...quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan moet je vanavond maar eens naar z'n stream kijken als Ajax speelt. Dat is een heuse comedy caper.
Ik las hem prima en kom liever een groepje Marokkanen tegen dan van die wijven met loslopende honden.quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:07 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ik stuur helemaal niks, tis altijd leuk als ze al hard wegrennen en een leuk spelletje voor de hond![]()
Maar heb ze ook meestal loslopen, das wel gemeen![]()
Maar lees de posting nog maar een keer zou ik zeggen, niemand keurt het gedrag van Hooligans goed
Hier alvast een voorproefje. Je bent hopelijk geen lid van de Bond Tegen Vloeken..quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:10 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ha, dat ga ik zeker eens doen...
Dan hebben we een verschil van mening, bij mij net andersom, liever opgevoede honden dan onopgevoede marokkiesquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik las hem prima en kom liever een groepje Marokkanen tegen dan van die wijven met loslopende honden.
Haha nee, ik ben wel wat gewend....hij vloekt iig minder dan Lou van youtube.quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hier alvast een voorproefje. Je bent hopelijk geen lid van de Bond Tegen Vloeken..
Linkie? Of staat die alleen in de papieren?quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:20 schreef Poezewoes het volgende:
Prof Smalhout heeft goede colmn in Telegraaf
Staat ook op KKquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:27 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Linkie? Of staat die alleen in de papieren?
g*********equote:Op zaterdag 8 december 2012 12:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hier alvast een voorproefje. Je bent hopelijk geen lid van de Bond Tegen Vloeken..
Bagatelliseren.quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:41 schreef Coos het volgende:
[..]
Je vergeet een K.
http://www.frontaalnaakt.nl/archives/ku-kluxland.html
Nee, verwijzen naar een.......kuch...."kwaliteitskrant" draagt bij.quote:
Ik had het over de column maar dat terzijde.quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:56 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee, verwijzen naar een.......kuch...."kwaliteitskrant" draagt bij.![]()
http://www.frontaalnaakt.nl/archives/marokkanenprobleem.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |