quote:Op donderdag 6 december 2012 09:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Alhoewel the Bee Gees geweldige muzikanten waren, toch meestal niet geheel mijn ding, behalve wanneer Johnny even de ruimte krijgt van de Peppers, dan wordt het enigszins ontroerend![]()
Iets meer vitamines en iets minder alcohol, en het zou maar zo kunnen lukken.quote:
Opa is ook zo'n typje die vitamines maar een linkse hobby vind.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Iets meer vitamines en iets minder alcohol, en het zou maar zo kunnen lukken.
Het kan niet op allemaal.quote:
Verzonnen door de Russen. Of waren het nou de moslims. O nee, de aan de arabiereren danken we juist Al Cohol!quote:Op donderdag 6 december 2012 11:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Opa is ook zo'n typje die vitamines maar een linkse hobby vind.
Vuile linkse vitaminenknuffelaarsquote:Op donderdag 6 december 2012 11:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Opa is ook zo'n typje die vitamines maar een linkse hobby vind.
Ik zou ook even langs Leo rennen danquote:
quote:
Prachtig nummer.quote:
Je moet wel behoorlijk wanhopig zijn als je daar nog naar gaat zitten kijkenquote:Op donderdag 6 december 2012 20:50 schreef Pearlbitch het volgende:
Vanavond kijkt Oop naar voetbal op tv
[ afbeelding ]
Oop is nu eenmaal een liefhebberquote:Op donderdag 6 december 2012 20:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Je moet wel behoorlijk wanhopig zijn als je daar nog naar gaat zitten kijken
Waarmee heeft hij het verdiend dan ?quote:Op donderdag 6 december 2012 21:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop geniet van een welverdiend flesje bier
[ afbeelding ]
Wel verse mag ik hopen?quote:Op donderdag 6 december 2012 21:18 schreef Pearlbitch het volgende:
En alvast een tipje van de sluier: morgen eet Oop goedgevulde erwtensoep van ome Leo
Kakelvers gepluktquote:
quote:
Ja, van kankeren op scheidsrechtersquote:Op donderdag 6 december 2012 21:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oop is nu eenmaal een liefhebber
Met het uitzitten van een paar saaie voetbalwedstrijden.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Waarmee heeft hij het verdiend dan ?
mm altijd lekker zelf gemaakte snert!quote:Op donderdag 6 december 2012 21:43 schreef beequeen het volgende:
Ik verheug me nu al op de zelfgemaakte snert (maakt hij zaterdag) van mijn pa. Die man is 83 jaar en draait er zijn hand niet voor om.
Heb daar ook weleens zin in om dat een keer te maken.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:55 schreef pullup het volgende:
`Goed plan overigensIk ga ook weer eens snert zelf maken want dat heb ik echt al lang niet meer gedaan.
Als je mams het lekker kan maken zou je wel gek zijn om jezelf al die rompslomp en rommel op je hals te halen.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb daar ook weleens zin in om dat een keer te maken.
Maar kan het ook bij mijn mams gaan eten, die maakt zulke lekkere erwtensoepmet kluif erin.
Ik ben beter in verse kippensoep.
Lekker is dat he?quote:Op donderdag 6 december 2012 22:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als je mams het lekker kan maken zou je wel gek zijn om jezelf al die rompslomp en rommel op je hals te halen.
Wij krijgen van een voormalig zakenrelatie uit België nog steeds regelmatig een zelfgeschoten haas. Die gaat rechtstreeks naar mijn ouders en uiteraard nodigt mijn moeder ons dan uit om lekker te komen eten..
Juist!quote:Op donderdag 6 december 2012 22:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lekker is dat he?
En ook makkelijk. Schuif maar aan en smullen maar
Mosseltjes waren ook weer jammie jammie.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als je mams het lekker kan maken zou je wel gek zijn om jezelf al die rompslomp en rommel op je hals te halen.
Wij krijgen van een voormalig zakenrelatie uit België nog steeds regelmatig een zelfgeschoten haas. Die gaat rechtstreeks naar mijn ouders en uiteraard nodigt mijn moeder ons dan uit om lekker te komen eten..
Kan me voorstellen dat je bij mosselen eerder aan mij denkt dan bij hemaworstquote:Op donderdag 6 december 2012 22:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Mosseltjes waren ook weer jammie jammie.![]()
Op de een of andere manier moet ik steeds aan PB denken als ik die eet.
Maar ik kan me dan weer niet voorstellen dat je eerst je flots door de knoflooksaus haalt alvorens hem ter consumptie aan te bieden.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat je bij mosselen eerder aan mij denkt dan bij hemaworst
quote:Op donderdag 6 december 2012 22:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar ik kan me dan weer niet voorstellen dat je eerst je flots door de knoflooksaus haalt alvorens hem ter consumptie aan te bieden.
Coos wat zeg jij nouquote:Op donderdag 6 december 2012 22:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar ik kan me dan weer niet voorstellen dat je eerst je flots door de knoflooksaus haalt alvorens hem ter consumptie aan te bieden.
Edit: alhoewel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |