Naturel is ook lekker...quote:Op donderdag 6 december 2012 22:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar ik kan me dan weer niet voorstellen dat je eerst je flots door de knoflooksaus haalt alvorens hem ter consumptie aan te bieden.
Edit: alhoewel![]()
Gewoon culinair geleuter Heks.quote:
Ik ben best ruimdenkend en echt geen viesnek, maar flots met knoflooksausquote:Op donderdag 6 december 2012 22:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar ik kan me dan weer niet voorstellen dat je eerst je flots door de knoflooksaus haalt alvorens hem ter consumptie aan te bieden.
Edit: alhoewel![]()
Een flots die ruikt of smaakt naar knoflooksaus... jakkie.. brings back memories...quote:Op donderdag 6 december 2012 23:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben best ruimdenkend en echt geen viesnek, maar flots met knoflooksaus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Een flots is een kut Heks.quote:Op donderdag 6 december 2012 23:07 schreef Toverheks het volgende:
durf het bijna niet te vragen, maar wat is een flots, is een flots wat ik denk? welk dialect is het of pppfffttttt hahahaa
nou nou niet zo grof gelijk doen, je hebt er ook mooie benamingen voor hoorquote:
wordt in Amsterdam ook zat gebruikt hoor heks, zou jij toch moeten weten, gezien je werkervaring op de wallen ( nou, laat de verhalen maar weer komenquote:Op donderdag 6 december 2012 23:07 schreef Toverheks het volgende:
durf het bijna niet te vragen, maar wat is een flots, is een flots wat ik denk? welk dialect is het of pppfffttttt hahahaa
Dat is wat jullie in plat Amsterdams behoje noemenquote:Op donderdag 6 december 2012 23:07 schreef Toverheks het volgende:
flamoes, vreetschuur,uitgewoond,gleuf,doos,pruim,verwelkte bloem,gratenkut,grotje etc. maar flots echt nooit van gehoordquote:Op donderdag 6 december 2012 23:12 schreef Jian het volgende:
[..]
wordt in Amsterdam ook zat gebruikt hoor heks, zou jij toch moeten weten, gezien je werkervaring op de wallen ( nou, laat de verhalen maar weer komen)
staat ook heel sjiek op me CV, werkervaring op de wallenquote:Op donderdag 6 december 2012 23:12 schreef Jian het volgende:
[..]
wordt in Amsterdam ook zat gebruikt hoor heks, zou jij toch moeten weten, gezien je werkervaring op de wallen ( nou, laat de verhalen maar weer komen)
quote:Op donderdag 6 december 2012 23:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik noem het trouwens ook wel achtste wereldwonder...
Ik vind zo'n hemelpoortje best wel mooi hoor..quote:Op donderdag 6 december 2012 23:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]achtste wereldwonder
PB vind er nou niks moois aan, zo klit in het midden met van die wallen aan de zijkanten, echt ben er niet van gecharmeerd en kijk er eigenlijk niet eens ma, is toch een raar ding hoor zo een doos
Oh ja. Laten we denken de man's hart . Excusesquote:Op donderdag 6 december 2012 23:19 schreef Jian het volgende:
Meisjes, houden jullie er rekening mee dat er Opaatjes meelezen
quote:Op donderdag 6 december 2012 23:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind zo'n hemelpoortje best wel mooi hoor..
Opa krijgt hier toch geen hard plassertje van hequote:Op donderdag 6 december 2012 23:19 schreef Jian het volgende:
Meisjes, houden jullie er rekening mee dat er Opaatjes meelezen
Maar je moet toch toegeven dat het wonderlijk is? Eén zo'n ding trekt harder dan tien paarden, zegt een oud spreekwoord.quote:Op donderdag 6 december 2012 23:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]nee zo een hemelpoortje lijkt me nou echt 60 keer niets he PB, wat is daar nou mooi aan, ga eens goed kijken
is me toch een raar ding hoor maar vind je wel lief hoor
nou 1 zo een ding heeft er 3 kotters uitgeperst, en geloof me echt geen pretje,leek wel of ze alle3 een te groot hoofd haddenquote:Op donderdag 6 december 2012 23:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar je moet toch toegeven dat het wonderlijk is? Eén zo'n ding trekt harder dan tien paarden, zegt een oud spreekwoord.
me buuf had er 7 dus zoveel is dat niet hoorquote:
Dan had ze vast een flinke haven.quote:Op donderdag 6 december 2012 23:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
me buuf had er 7 dus zoveel is dat niet hoor
Daarom moet de Hedwigepolder onder water worden gezetquote:Op donderdag 6 december 2012 23:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan had ze vast een flinke haven.
Een Europoort !!!quote:Op donderdag 6 december 2012 23:39 schreef mootie het volgende:
[..]
lolquote:Op donderdag 6 december 2012 23:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk dat Oop juist nog twee extra flesjes bier laat aanrukken door oma.quote:Op donderdag 6 december 2012 23:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja. Laten we denken de man's hart . Excuses
LOL ja, ik moest ook keihard lachen om die kotters en de Hedwigepolder.quote:
Alsof PB zich bezig houdt met politiek ...quote:Op donderdag 6 december 2012 23:51 schreef Coos het volgende:
Dat mens met dat blauwe jasje bij P&W is een PVV-Pot, zie ik dat goed PB?
Het is je misschien ontgaan maar van Fleur gaat ze toch aan de glij.quote:Op donderdag 6 december 2012 23:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Alsof PB zich bezig houdt met politiek ...
Daar wil ik ongecheckt wel geld op zetten dat dat een pot is.quote:Op donderdag 6 december 2012 23:51 schreef Coos het volgende:
Dat mens met dat blauwe jasje bij P&W is een PVV-Pot, zie ik dat goed PB?
Kan dat ook bij unibet ?quote:Op donderdag 6 december 2012 23:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar wil ik ongecheckt wel geld op zetten dat dat een pot is.
quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 00:04 schreef Gert het volgende:
[..]nou nee, daar kun je wedden op gebeurtenissen die nog moeten plaatsvinden.
Moet wel een eenzame pot zijn dan. Maar ik wacht even het antwoord van onze deskundige af.quote:Op donderdag 6 december 2012 23:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar wil ik ongecheckt wel geld op zetten dat dat een pot is.
Weer 2 hele euro's verlorenquote:Op vrijdag 7 december 2012 00:04 schreef Gert het volgende:
[..]nou nee, daar kun je wedden op gebeurtenissen die nog moeten plaatsvinden.
Gelukkig geef ik voorlopig alleen les op het Rotterdamse BO !quote:Op vrijdag 7 december 2012 00:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Moet wel een eenzame pot zijn dan. Maar ik wacht even het antwoord van onze deskundige af.
Ja, maar als Fleur bij de PvdA ..., nou ja dat is misschien overdreven, maar laten we zeggen als Fleur bij het CDA zou zijn dan zou PB er ook op glijen hoorquote:Op donderdag 6 december 2012 23:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Het is je misschien ontgaan maar van Fleur gaat ze toch aan de glij.
Geen invallerspoule voor mij vrijdagquote:Op vrijdag 7 december 2012 00:17 schreef Coos het volgende:
Ik raad iedereen aan die morgen om 8 uur moet beginnen NU van huis te vertrekken. #sneeuw # sneeuwstormdesdoods # massahysterie #onzin
Vertel jij nou eerst maar even wie je ben. Desnoods per PM.quote:Op vrijdag 7 december 2012 00:19 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Geen invallerspoule voor mij vrijdag
Gek word je van die weermannen en weervrouwen die ook zo graag bn-er willen worden met hun horror weersvoorspellingen. Die lui moeten ze gewoon eens 2 weken in hun zwempak in Siberië stallen, dan weten ze wat echte extreme weersomstandigheden zijn. Paniekzaaiersquote:Op vrijdag 7 december 2012 00:17 schreef Coos het volgende:
Ik raad iedereen aan die morgen om 8 uur moet beginnen NU van huis te vertrekken. #sneeuw # sneeuwstormdesdoods # massahysterie #onzin
Met een beetje pech gaat het hier alleen maar regenen. En daarna opvriezen. Doe mij maar een dik pak sneeuw.quote:Op vrijdag 7 december 2012 00:17 schreef Coos het volgende:
Het zal me niks verbazen als er wat regen valt en dat dat opvriezen ook gewoon achterwege blijft .... behalve bij de NS natuurlijk daar bevriezen de bovenleidingen op zeker!quote:Op vrijdag 7 december 2012 00:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Met een beetje pech gaat het hier alleen maar regenen. En daarna opvriezen. Doe mij maar een dik pak sneeuw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |