Plus gratis sneeuwschoenen?quote:Op vrijdag 7 december 2012 00:56 schreef Ratelbandolero het volgende:
Morgen lekker vroegop. Nikes en Adidas 40% korting![]()
Ja. Dus bij mij negeer modus.quote:Op vrijdag 7 december 2012 00:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Joh, worden jullie niet een beetje moe van dat raden
quote:Op vrijdag 7 december 2012 09:29 schreef Anniebab het volgende:
Ik kom hier af en toe even gluren hoor, als jullie dat goedvinden...
Hoi beequeen, haha nou tis hier rustig ,roddels en achterklap vallen ook mee op t ogenblik...,hoe is t met jou?quote:Op vrijdag 7 december 2012 09:57 schreef beequeen het volgende:
Hoi Annie, long time no see. Hoest op de Dijk? Nog vette roddels over Jan en consorten?
Heb je toevallig niet een leuke roddel over Monique S?quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:58 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Hoi beequeen, haha nou tis hier rustig ,roddels en achterklap vallen ook mee op t ogenblik...,hoe is t met jou?
Goedemiddag Pos,quote:
Los..los...ehh..nou ja blow in het weekend meer dan door de weekquote:
pizaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:34 schreef beequeen het volgende:
Zijn vrouw moet dinsdag om 16.00 uur in het ZH zijn. Ze moeten dan maar iets makkelijks eten.......effe denken.
De grote vraag is dan: van de Aldi of van Leo?quote:
Mag ik niet spotten met pizza? Het moet niet gekker worden.quote:
Nee de reden ging over oma's ziekenhuis bezoek!quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mag ik niet spotten met pizza? Het moet niet gekker worden.
Zodra je iets over de oorlog zegt denken ze dat je er mee spot.quote:
Is voor jou te hopen dat jij gezond blijft!quote:
Tsja, dat geldt eik voor iedereen, toch?quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:45 schreef Poezewoes het volgende:
Tsja, dat geldt eik voor iedereen, toch?
Is voor jou te hopen dat jij gezond blijft!
quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Zodra je iets over de oorlog zegt denken ze dat je er mee spot.
Zelfs jou gun ik al het goede neem nog een wijntje!quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, dat geldt eik voor iedereen, toch?
En zolang ze rookt, werkt, eet en slaapt zal het wel meevallen.
Ik houd niet van wijnquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:49 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
[..]
Zelfs jou gun ik al het goede neem nog een wijntje!
Dat is humorquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:52 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Opa is vandaag nog wat dieper gezonken
Heb vandaag ook erwtensoep gegeten van unox, met unox worst en roggebrood met spek so what?quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:58 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Daar gaat de 'verse' erwtensoep
Ik herhaal gewoon even wat opa zelf zeiquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:01 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heb vandaag ook erwtensoep gegeten van unox, met unox worst en roggebrood met spek so what?
Bij de TU maken ze erwtensoep van knor in poedervorm en water, met worst erin studenten eten het bij het leven!quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik herhaal gewoon even wat opa zelf zei
Ja maar dat is de TUquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:04 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Bij de TU maken ze erwtensoep van knor in poedervorm en water, met worst erin studenten eten het bij het leven!
Ja inderdaad kom is bijna opquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:04 schreef pullup het volgende:
En dan komt PB ons meteen vertellen dat opa erwtensoep at en dat hij veel te vroeg was begonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |