Heel, heel soms kakt de framerate gigantisch in op de mini. Maar voor de rest primaquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
Cool! Wat zijn jullie eerste ervaringen?
Vind ik ook voor de MacBook Pro, zelfs de basis 13". De 15" is natuurlijk al helemaal niet goed te praten.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:31 schreef FredVleespet het volgende:
Ja die basic iMac word met een 5400rpm schijf geleverd, wat belachelijk is voor die prijs
had mn huisgenoot ook updaten heeft het verholpenquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:21 schreef o.us2.0 het volgende:
Waar ik nu wel, opeens, last van heb is dat Youtube geen geluid meer produceert op Chrome, maar op Safari welWhut?
Had ik in mijn 2008 iMac totaal geen last van. Mijn ventilatoren in de MBP kunnen er af en toe wel wat van, tho'.quote:
Daar kun je dikker aluminium gebruiken.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:44 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Valt wel mee. Waarom had de vorige iMac wel 7200rpm standaard?
quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:51 schreef blow... het volgende:
[..]
Daar kun je dikker aluminium gebruiken.
Omdat Apple de winstmarge wil vergroten. Stelletje gierigaardsquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:01 schreef blow... het volgende:
[..]
Oke ik geef toe: ik weet het niet.
Ze willen dat je een ssd koopt gok ik. Die 7200 rpm kost apple hooguit een tientje extra...quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:18 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Omdat Apple de winstmarge wil vergroten. Stelletje gierigaards
Ik heb liever dat ze net als Macbook Air voor die prijs of standaard SSD leveren of een FusionDrivequote:Op vrijdag 7 december 2012 21:21 schreef blow... het volgende:
[..]
Ze willen dat je een ssd koopt gok ik. Die 7200 rpm kost apple hooguit een tientje extra...
Op schaal van 1250 euro ga je voor dat ene tientje je computers 3 x trager maken...
Nepperttttt!quote:Op zaterdag 8 december 2012 01:52 schreef wolferl het volgende:
Vraagje...
Maakt het nog enigszins uit of je een imitatie Apple USB SuperDrive aanschaft voor paar tientjes, of de originele van Apple zelf?
Bedankt voor je snelle reactiequote:Op zaterdag 8 december 2012 02:02 schreef Junkie het volgende:
[..]
Nepperttttt!![]()
Zo'n nepperd zal misschien wat luidruchtiger zijn. Of dat hij 2 usb poorten nodig heeft voor stroom. Maar verder verwacht ik niet zoveel problemen eigenlijk.
5400 zal wel zuiniger zijn voor de batterij (MBP) zodat deze langer mee gaatquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:44 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Valt wel mee. Waarom had de vorige iMac wel 7200rpm standaard?
Automatische helderheid stond niet toevallig aan?quote:Op zaterdag 8 december 2012 09:53 schreef Federer-fan het volgende:
Het beeldscherm van mijn iMac was vanochtend opeens minder helder (dus een beetje donker), net alsof het een tijdje 'Idle', was terwijl dat niet zo was. Nu heb ik via Systeemvoorkeuren de resolutie op 1920x1080 laten staan en de helderheidschuifbalk op max gezet. Heeft iemand een idee hoe het kan dat die helderheid weg was?
Ja, maar hoe verklaar je dat dan voor de iMac?quote:Op zaterdag 8 december 2012 02:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
5400 zal wel zuiniger zijn voor de batterij (MBP) zodat deze langer mee gaat
Dan heeft de air niet genoeg voordelen tov de pro.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:36 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze net als Macbook Air voor die prijs of standaard SSD leveren of een FusionDrive.
Dat ze willen dat mensen een imac met fusiondrive kopen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 09:55 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Automatische helderheid stond niet toevallig aan?
[..]
Ja, maar hoe verklaar je dat dan voor de iMac?
Dat zou kunnen. Waar staat die optie?quote:Op zaterdag 8 december 2012 09:55 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Automatische helderheid stond niet toevallig aan?
[..]
Ik heb nu mijn extern beeldscherm eraan maar dat moet in System Preferences > Displays zitten, onder het schuifje van helderheid.quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Waar staat die optie?
Hmm, gek, die optie heb ik niet.quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:05 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik heb nu mijn extern beeldscherm eraan maar dat moet in System Preferences > Displays zitten, onder het schuifje van helderheid.
Fotootje van Google:
[ afbeelding ]
Dat zou wel heel vreemd zijn want alle macs hebben dat.quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hmm, gek, die optie heb ik niet.
Nee, het gaat om de warmteontwikkeling van de 7200rpm. Het design laat niet de ruimte voor koeling. De 27 inch-versie krijgt hem wel.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:21 schreef blow... het volgende:
[..]
Ze willen dat je een ssd koopt gok ik. Die 7200 rpm kost apple hooguit een tientje extra...
Op schaal van 1250 euro ga je voor dat ene tientje je computers 3 x trager maken...
quote:Because of the reduced case size, Apple uses smaller 2.5-inch 5400-rpm hard drives in the new 21.5-inch iMacs, where Apple previously used 3.5-inch 7200-rpm drives. (The 27-inch iMacs still use 3.5-inch 7200-rpm hard drives.) Apple increased the cache size on these slower-spinning drives to help increase the performance. But even with the larger cache, the older iMac’s 7200-rpm drives finished our file copy test faster than the new iMac’s 5400-rpm drives. The file unzip test was just 1 percent faster on the 2011 iMac.
Inderdaad, sinds de iMac G5 ALS (Ambient Light Sensor) is dat een standaard voorziening op all-in-one Macs.quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat zou wel heel vreemd zijn want alle macs hebben dat.
Vandaarquote:Op zaterdag 8 december 2012 11:37 schreef eleusis het volgende:
[..]
Nee, het gaat om de warmteontwikkeling van de 7200rpm. Het design laat niet de ruimte voor koeling. De 27 inch-versie krijgt hem wel.
Teveel warmte waarschijnlijkquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:19 schreef blow... het volgende:
[..]
Vandaar. Als ik er toch 7200 rpm ingooi, gaat het dan mis?
Teveel of heeft apple de temps zo vastgesteld dat de gemiddelde gebruiker het fijn vindt?quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Teveel warmte waarschijnlijk
Waarschijnlijk vanwege de mix met Wiz Khalifa en Wiz Khalifa ft. [artiest]?quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:01 schreef TwyLight het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom toont hij bij de ene wel de artiesten onder de titels en bij de andere niet?
Ja zo is het in de Store ook maar dat wil ik dus juist niet. Ik wil de artietsen in het artiesten veld.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:03 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vanwege de mix met Wiz Khalifa en Wiz Khalifa ft. [artiest]?
Om dat probleem te verhelpen heb ik alle ft. [artiest] naast de titel gezet ipv artiest.
Inderdaad heel vreemd. Bij mij ziet het eruit als op deze pagina: www.onemorething.nl/community/topic/het-licht. En ik heb Snow Leopard. Snap er niks van.quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat zou wel heel vreemd zijn want alle macs hebben dat.
Na opnieuw opstarten iTunes geeft hij het wel correct weer.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:20 schreef Dimens het volgende:
Daar heb ik ook last van. Geen idee hoe dat zit.
Ja met een extern scherm niet natuurlijk, zoals j.appleseed al opmerkt.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:18 schreef zakjapannertje het volgende:
dit krijg ik te zien in 10.8.2 als ik 'Beeldschermen' selecteer uit Systeemvoorkeuren
[ afbeelding ]
http://arstechnica.com/ap(...)mbient-light-sensor/quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:36 schreef TwyLight het volgende:
Volgens mij hebben alleen MacBooks die optie
Ahquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
http://arstechnica.com/ap(...)mbient-light-sensor/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |