En hij is uit, iemand al gedownload?quote:Op donderdag 6 december 2012 11:39 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Vandaag zou GTA VC uitkomen voor iOS en Android.
Uiteraardquote:Op donderdag 6 december 2012 21:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En hij is uit, iemand al gedownload?
quote:Op donderdag 6 december 2012 21:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En hij is uit, iemand al gedownload?
ik heb nog nergens last van gelukkigquote:Op donderdag 6 december 2012 21:26 schreef crackhouse het volgende:
[..]
Jasmine laat gewoon alle video's weg die reclame hebben, dus je mist gewoon de helft waarschijnlijk. Dit deed de standaard YouTube applicatie ook al, best irritant soms.
Jaquote:Op donderdag 6 december 2012 22:07 schreef Paxcon het volgende:
Wat is eigenlijk de beste manier om apps te kopen als je geen creditcard hebt? Een iTunes card kopen?
quote:Op donderdag 6 december 2012 22:08 schreef Mercan het volgende:
http://www.nsmbl.nl/10-apple-producten-van-de-toekomst/
"Hmm... laten we maar eens alledaagse producten nemen en er een 'i' voor zetten en dat op internet zetten.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:08 schreef Mercan het volgende:
http://www.nsmbl.nl/10-apple-producten-van-de-toekomst/
wat is een iDee?quote:Op donderdag 6 december 2012 22:34 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
"Hmm... laten we maar eens alledaagse producten nemen en er een 'i' voor zetten en dat op internet zetten.
Hihi, weetjewel, 'i' van Apple en 'iPod' en 'iPhone' enzo. Wat een orisjineel idee!"
Want?quote:Op donderdag 6 december 2012 22:44 schreef J.Appleseed het volgende:
Mij lijkt dat het in slaapstand gaan niet echt bevorderlijk is voor de levensduur van de SSD
Want de inhoud van het RAM-geheugen wordt toch telkens weggeschreven naar de HDD (of SSD in dit geval dan)? En ik heb begrepen dat dat op de lange duur voor slijtage kan zorgen.quote:
Telkens? 1 keer toch? En das toch alleen als hij in hybernation/deep sleep gaat, niet in slaapstand.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:46 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Want de inhoud van het RAM-geheugen wordt toch telkens weggeschreven naar de HDD (of SSD in dit geval dan)? En ik heb begrepen dat dat op de lange duur voor slijtage kan zorgen.
EDIT
Ah, hier staat hoe je dat kunt de-activeren. Is het een goed idee om dat te doen?
http://linuxtoosx.blogspo(...)-for-ssd-drives.html
Hmhmm, ja ik heb dus begrepen dat wanneer je je MacBook 2x per dag in slaapstand zet 'ie telkens het hele RAM-geheugen naar de HDD wegschrijft. Het RAM blijft wel nog gewoon actief dus eigenlijk is het vrij nutteloos (behalve wanneer je Mac geen batterijlading meer overheeft of er ineens mee ophoudt).quote:Op donderdag 6 december 2012 22:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Telkens? 1 keer toch? En das toch alleen als hij in hybernation/deep sleep gaat, niet in slaapstand.
Ik bedoel ik stel niks in voor mijn MBA en klap 'm gewoon dicht. Ik mag aannemen dat dat gewoon kan
Daar heb je een punt. Ik heb alle instellingen maar gewoon teruggezet naar de defaults (met uitzondering van de sudden motion sensor, daar heb ik toch niks meer aan).quote:Op donderdag 6 december 2012 23:07 schreef blow... het volgende:
Dat je een ssd niet te vaak kan herschrijven is bullshit. Da gaat so traag dat je he, echt 50 kerf moet overschrijven etc wil hij snel kapot. Doe je dit niet, dan heb je al lang een nieuwe als deze kapot gaat.
Tegen de tijd dat die ssd kapot is heb je toch allang een nieuwe macbook met een snellere ssd/fusiondrive/nieuwe technologie, maar dan 10 keer beter dan nu.quote:Op donderdag 6 december 2012 23:12 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Ik heb alle instellingen maar gewoon teruggezet naar de defaults (met uitzondering van de sudden motion sensor, daar heb ik toch niks meer aan).
't Zal wel goed zijn zo. Ik moet er niet teveel mee gaan rommelen
Dat is niet waar. Hij schrijft het RAM alleen naar disk als 'ie in hibernation gaat (bv wanneer je accu leeg is). Als je gewoon de desksel dichtklapt, gaat 'ie gewoon slapen en schrijft 'ie niks naar je schijf.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:57 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Hmhmm, ja ik heb dus begrepen dat wanneer je je MacBook 2x per dag in slaapstand zet 'ie telkens het hele RAM-geheugen naar de HDD wegschrijft.
Mijn 2010 MBP doet dat wel hoor. Ik heb het uitgezet met Smart Sleep omdat in slaapstand gaan mij te lang duurde.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Hij schrijft het RAM alleen naar disk als 'ie in hibernation gaat (bv wanneer je accu leeg is). Als je gewoon de desksel dichtklapt, gaat 'ie gewoon slapen en schrijft 'ie niks naar je schijf.
Oh dat kende ik nog niet. Even opzoekenquote:Op vrijdag 7 december 2012 10:30 schreef nietzman het volgende:
Ik was in eerste instantie heel erg happy met de mac-mac multiplayer in COD Black Ops, geen irritante 16 jarige kutkindjes die te goed zijn, maar inmiddels breekt het gebrek aan medespelers me wel een beetje op.
clickandbuy instellen is op de lange termijn makkelijker omdat je geen gedoe hebt met kaarten kopenquote:Op donderdag 6 december 2012 22:07 schreef Paxcon het volgende:
Wat is eigenlijk de beste manier om apps te kopen als je geen creditcard hebt? Een iTunes card kopen?
Twitterrific heeft nog geen stream support. Dus dat nieuwe berichten automatisch worden geladen. Je kan het beste zelf her-laden (Pull to refresh).quote:Op donderdag 6 december 2012 20:53 schreef Blaxje het volgende:
Twitterrific 5 is wel mooi, maar hij lijkt (veel) langzamer met manueel refreshen dan Tweetbot?
btw.quote:Twitterrific 5's Roadmap
Twitterrific 5 doesn't have push notifications, or a streaming timeline. Will you be adding these features? What about a version for the Mac?
While Twitterrific 5 doesn't currently have many popular features, such as a streaming timeline, support for editing lists, push notifications, or timeline filtering/muting, we are aware of them. We're also aware of the lack of a Mac version of Twitterrific 5. With the release of Twitterrific 5, all of these are on our roadmap for future updates.
Ik had dezelfde gedachtegang als jij. Alleen kwam een deel daarvan (kiezen voor de iPhone 5) pas nadat ik de 4S had gekocht. Best een beetje spijt van, scheelt 100 euro of zo.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:15 schreef iFok. het volgende:
Ik was van plan om een iPhone 4 te kopen, maar ik dacht. Dat is toch wel te oud. Dus ik besloot om over te gaan naar de 4s, zgan, met garantie (+/- 400) euro.
Maar toen dacht ik: een 4s is over 3 jaartjes 200 euro waard. Dus is het niet slimmer om een iPhone 5 te kopen? Die is over 3 jaar ongeveer 400 euro waard. Dus uiteindelijk toch besloten om de iPhone 5 te halen.
Dus hierbij, ik heb een iPhone 5 gekocht.
Ik gebruik Click&Buy en dat werkt prima alleen moet je wel goed opletten dat je genoeg geld op je rekening hebt want als dat niet zo is dan beginnen ze met mafia praktijken. Ooit een keer een app gekocht van ¤0,79 en had dat niet op m'n rekening toen ze het af wouden schrijven. Toen kreeg ik direct een rekening van ¤15,79 administratiekosten en als ik het niet direct zou betalen kwam daar een week later nog eens ¤15 bij.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:07 schreef Paxcon het volgende:
Wel heel extreemquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:43 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik gebruik Click&Buy en dat werkt prima alleen moet je wel goed opletten dat je genoeg geld op je rekening hebt want als dat niet zo is dan beginnen ze met mafia praktijken. Ooit een keer een app gekocht van ¤0,79 en had dat niet op m'n rekening toen ze het af wouden schrijven. Toen kreeg ik direct een rekening van ¤15,79 administratiekosten en als ik het niet direct zou betalen kwam daar een week later nog eens ¤15 bij.
Als je GTA 3 op iOS vond bevallen, is deze in elk opzicht beter. Daarnaast zorgen het verhaal, de Voice acting en de soundtrack ervoor dat het een van de leukste spellen op iOS is.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
Cool! Wat zijn jullie eerste ervaringen?
Ligt niet aan Chrome. Schijnt een bug te zijn in 10.8.2.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:46 schreef boem-dikkie het volgende:
Meer mensen hier problemen met Chrome? Alles wat ik download wil niet meer geopend als ik er op dubbelklik, of met het pijltje 'open' selecteer. Beetje irritant dat ik nu constant naar mijn downloads folder moet gaan.
Geen last vanquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:46 schreef boem-dikkie het volgende:
Meer mensen hier problemen met Chrome? Alles wat ik download wil niet meer geopend als ik er op dubbelklik, of met het pijltje 'open' selecteer. Beetje irritant dat ik nu constant naar mijn downloads folder moet gaan.
Geen last van.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:46 schreef boem-dikkie het volgende:
Beter dan GTA 3quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
Cool! Wat zijn jullie eerste ervaringen?
PC machtigen onder store > deze computer machtigenquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:39 schreef o.us2.0 het volgende:
En hoe kan ik muziek naar mijn iPod slepen met iTunes 11?
Nee ik bedoelde dat je je ipod meteen aan de zijkant zag op iTunes 10. Nu zie ik het nergens meer op 11.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
PC machtigen onder store > deze computer machtigen
Sidebar weer aanzetten. Ctrl-S op Windows.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:09 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde dat je je ipod meteen aan de zijkant zag op iTunes 10. Nu zie ik het nergens meer op 11.
Ik heb geen Windows.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Sidebar weer aanzetten. Ctrl-S op Windows.
Waar het nog het meest op lijkt nu is onder Muziek, Artiesten en dan Alle artiesten.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:20 schreef Spezza19 het volgende:
Misschien al gevraagd, maar bij deze; in de nieuwe iTunes kan ik niet meer kiezen voor Album Artwork naast mijn lijst.... Erg vervelend want dit gaf altijd een mooie scheidingslijn tussen albums.
Waar zit deze functie verborgen? Of heeft Apple deze afgeschaft?
Het gaat om de functie die voorheen in deze balk zat:
[ afbeelding ]
Ik wil de plaatjes terugquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:23 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Waar het nog het meest op lijkt nu is onder Muziek, Artiesten en dan Alle artiesten.
Duidelijk.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:51 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ligt niet aan Chrome. Schijnt een bug te zijn in 10.8.2.
Zou fijn zijn als je de oplossing met ons deelt.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik wil de plaatjes terug
Lees net dat Apple die optie er compleet uitgesloopt heeft....
Nieuwe vraag dan: hoe krijg ik de oude iTunes weer terug?
Sowieso, buiten die plaatjes krijg ik op geen enkele mogelijkheid dat lijst sortering terug die ik had in de oude iTunes.... Te triest voor woorden....
Gevonden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |