Thanxquote:Op donderdag 6 december 2012 18:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Spel uit gamecenter gooien
wat heb je daar nou weer aan -.- wel goed van appelquote:Op donderdag 6 december 2012 18:24 schreef J.Appleseed het volgende:
Een iPhone 5S-onderdeel is ook al uitgelektWat een tempo daar, echt belachelijk.
[ afbeelding ]
wat denk jij dan, dat ze een maand voor ze iets op de markt brengen het eerste prototype hebben gemaakt?quote:Op donderdag 6 december 2012 18:24 schreef J.Appleseed het volgende:
Een iPhone 5S-onderdeel is ook al uitgelektWat een tempo daar, echt belachelijk.
[ afbeelding ]
het zou mij niets verbazen als ze daar werken met imacs fall 2014....quote:Op donderdag 6 december 2012 18:55 schreef iFok. het volgende:
Zo'n bedrijf is zo toekomstgerichte, ik denk dat ze ook al begonnen zijn met de iPhone 6
Goed van je. Heb je ook nog eens een telefoon met een fantastisch design.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:15 schreef iFok. het volgende:
Ik was van plan om een iPhone 4 te kopen, maar ik dacht. Dat is toch wel te oud. Dus ik besloot om over te gaan naar de 4s, zgan, met garantie (+/- 400) euro.
Maar toen dacht ik: een 4s is over 3 jaartjes 200 euro waard. Dus is het niet slimmer om een iPhone 5 te kopen? Die is over 3 jaar ongeveer 400 euro waard. Dus uiteindelijk toch besloten om de iPhone 5 te halen.
Dus hierbij, ik heb een iPhone 5 gekocht.
Mij wel, die Intel processoren komen niet zomaar twee jaar van tevoren uit de lucht vallen.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:00 schreef blow... het volgende:
[..]
het zou mij niets verbazen als ze daar werken met imacs fall 2014....
Op de processoren en de gpu etc na danquote:Op donderdag 6 december 2012 19:18 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Mij wel, die Intel processoren komen niet zomaar twee jaar van tevoren uit de lucht vallen.
dat bedoel ik dus pok, kwam er vanochtend achter toen ik naar youtube.com ging, eindelijk, was het zat om die nepperds te gebruiken, zoals ; mctube, of jasminequote:
Oh, ja ik zie het nu. Moet je niet 'werdt' typen zodat ik denk dat er 'wordt' staat.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:25 schreef DesmondKilometer het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus pok, kwam er vanochtend achter toen ik naar youtube.com ging, eindelijk, was het zat om die nepperds te gebruiken, zoals ; mctube, of jasmine
YouTube heeft heeft reclamesquote:Op donderdag 6 december 2012 19:25 schreef DesmondKilometer het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus pok, kwam er vanochtend achter toen ik naar youtube.com ging, eindelijk, was het zat om die nepperds te gebruiken, zoals ; mctube, of jasmine
Ik heb sinds vanmiddag ook een 5, als opvolger voor mijn 4. Superding, nu alquote:Op donderdag 6 december 2012 18:15 schreef iFok. het volgende:
Ik was van plan om een iPhone 4 te kopen, maar ik dacht. Dat is toch wel te oud. Dus ik besloot om over te gaan naar de 4s, zgan, met garantie (+/- 400) euro.
Maar toen dacht ik: een 4s is over 3 jaartjes 200 euro waard. Dus is het niet slimmer om een iPhone 5 te kopen? Die is over 3 jaar ongeveer 400 euro waard. Dus uiteindelijk toch besloten om de iPhone 5 te halen.
Dus hierbij, ik heb een iPhone 5 gekocht.
Drastisch verschil?quote:Op donderdag 6 december 2012 21:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb sinds vanmiddag ook een 5, als opvolger voor mijn 4. Superding, nu al.
Nou volgens deze review loopt Modern Combat 4 zelfs op de iPhone 5 en iPad 4 niet altijd even soepel. Een Retina-scherm zal in combinatie met deze processor alleen maar slechter presteren.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:52 schreef Swetsenegger het volgende:
Als ik dat Modern Combat 4 zie krijg ik de neiging een ipad mini te kopen. Waarom is die er niet in retina
bij de official youtube app nog geen reclames gezien, en met jasmine kun je alleen full screen bekijken, want ontzettend kut is voor 360p en 460pquote:Op donderdag 6 december 2012 21:08 schreef OverRated het volgende:
[..]
YouTube heeft heeft reclames
Daarom Jasmine.
Neuj valt opzich wel meequote:
Jasmine laat gewoon alle video's weg die reclame hebben, dus je mist gewoon de helft waarschijnlijk. Dit deed de standaard YouTube applicatie ook al, best irritant soms.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:25 schreef DesmondKilometer het volgende:
[..]
bij de official youtube app nog geen reclames gezien, en met jasmine kun je alleen full screen bekijken, want ontzettend kut is voor 360p en 460p
En hij is uit, iemand al gedownload?quote:Op donderdag 6 december 2012 11:39 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Vandaag zou GTA VC uitkomen voor iOS en Android.
Uiteraardquote:Op donderdag 6 december 2012 21:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En hij is uit, iemand al gedownload?
quote:Op donderdag 6 december 2012 21:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En hij is uit, iemand al gedownload?
ik heb nog nergens last van gelukkigquote:Op donderdag 6 december 2012 21:26 schreef crackhouse het volgende:
[..]
Jasmine laat gewoon alle video's weg die reclame hebben, dus je mist gewoon de helft waarschijnlijk. Dit deed de standaard YouTube applicatie ook al, best irritant soms.
Jaquote:Op donderdag 6 december 2012 22:07 schreef Paxcon het volgende:
Wat is eigenlijk de beste manier om apps te kopen als je geen creditcard hebt? Een iTunes card kopen?
quote:Op donderdag 6 december 2012 22:08 schreef Mercan het volgende:
http://www.nsmbl.nl/10-apple-producten-van-de-toekomst/
"Hmm... laten we maar eens alledaagse producten nemen en er een 'i' voor zetten en dat op internet zetten.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:08 schreef Mercan het volgende:
http://www.nsmbl.nl/10-apple-producten-van-de-toekomst/
wat is een iDee?quote:Op donderdag 6 december 2012 22:34 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
"Hmm... laten we maar eens alledaagse producten nemen en er een 'i' voor zetten en dat op internet zetten.
Hihi, weetjewel, 'i' van Apple en 'iPod' en 'iPhone' enzo. Wat een orisjineel idee!"
Want?quote:Op donderdag 6 december 2012 22:44 schreef J.Appleseed het volgende:
Mij lijkt dat het in slaapstand gaan niet echt bevorderlijk is voor de levensduur van de SSD
Want de inhoud van het RAM-geheugen wordt toch telkens weggeschreven naar de HDD (of SSD in dit geval dan)? En ik heb begrepen dat dat op de lange duur voor slijtage kan zorgen.quote:
Telkens? 1 keer toch? En das toch alleen als hij in hybernation/deep sleep gaat, niet in slaapstand.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:46 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Want de inhoud van het RAM-geheugen wordt toch telkens weggeschreven naar de HDD (of SSD in dit geval dan)? En ik heb begrepen dat dat op de lange duur voor slijtage kan zorgen.
EDIT
Ah, hier staat hoe je dat kunt de-activeren. Is het een goed idee om dat te doen?
http://linuxtoosx.blogspo(...)-for-ssd-drives.html
Hmhmm, ja ik heb dus begrepen dat wanneer je je MacBook 2x per dag in slaapstand zet 'ie telkens het hele RAM-geheugen naar de HDD wegschrijft. Het RAM blijft wel nog gewoon actief dus eigenlijk is het vrij nutteloos (behalve wanneer je Mac geen batterijlading meer overheeft of er ineens mee ophoudt).quote:Op donderdag 6 december 2012 22:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Telkens? 1 keer toch? En das toch alleen als hij in hybernation/deep sleep gaat, niet in slaapstand.
Ik bedoel ik stel niks in voor mijn MBA en klap 'm gewoon dicht. Ik mag aannemen dat dat gewoon kan
Daar heb je een punt. Ik heb alle instellingen maar gewoon teruggezet naar de defaults (met uitzondering van de sudden motion sensor, daar heb ik toch niks meer aan).quote:Op donderdag 6 december 2012 23:07 schreef blow... het volgende:
Dat je een ssd niet te vaak kan herschrijven is bullshit. Da gaat so traag dat je he, echt 50 kerf moet overschrijven etc wil hij snel kapot. Doe je dit niet, dan heb je al lang een nieuwe als deze kapot gaat.
Tegen de tijd dat die ssd kapot is heb je toch allang een nieuwe macbook met een snellere ssd/fusiondrive/nieuwe technologie, maar dan 10 keer beter dan nu.quote:Op donderdag 6 december 2012 23:12 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Ik heb alle instellingen maar gewoon teruggezet naar de defaults (met uitzondering van de sudden motion sensor, daar heb ik toch niks meer aan).
't Zal wel goed zijn zo. Ik moet er niet teveel mee gaan rommelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |