Omdat ze dan in maart geen troef hebben om weer extra geld mee uit je zak te trekkenquote:Op donderdag 6 december 2012 17:52 schreef Swetsenegger het volgende:
Als ik dat Modern Combat 4 zie krijg ik de neiging een ipad mini te kopen. Waarom is die er niet in retina
Spel uit gamecenter gooienquote:Op donderdag 6 december 2012 17:55 schreef blow... het volgende:
Kun je met clash of clans opnieuw beginnen?
Thanxquote:Op donderdag 6 december 2012 18:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Spel uit gamecenter gooien
wat heb je daar nou weer aan -.- wel goed van appelquote:Op donderdag 6 december 2012 18:24 schreef J.Appleseed het volgende:
Een iPhone 5S-onderdeel is ook al uitgelektWat een tempo daar, echt belachelijk.
[ afbeelding ]
wat denk jij dan, dat ze een maand voor ze iets op de markt brengen het eerste prototype hebben gemaakt?quote:Op donderdag 6 december 2012 18:24 schreef J.Appleseed het volgende:
Een iPhone 5S-onderdeel is ook al uitgelektWat een tempo daar, echt belachelijk.
[ afbeelding ]
het zou mij niets verbazen als ze daar werken met imacs fall 2014....quote:Op donderdag 6 december 2012 18:55 schreef iFok. het volgende:
Zo'n bedrijf is zo toekomstgerichte, ik denk dat ze ook al begonnen zijn met de iPhone 6
Goed van je. Heb je ook nog eens een telefoon met een fantastisch design.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:15 schreef iFok. het volgende:
Ik was van plan om een iPhone 4 te kopen, maar ik dacht. Dat is toch wel te oud. Dus ik besloot om over te gaan naar de 4s, zgan, met garantie (+/- 400) euro.
Maar toen dacht ik: een 4s is over 3 jaartjes 200 euro waard. Dus is het niet slimmer om een iPhone 5 te kopen? Die is over 3 jaar ongeveer 400 euro waard. Dus uiteindelijk toch besloten om de iPhone 5 te halen.
Dus hierbij, ik heb een iPhone 5 gekocht.
Mij wel, die Intel processoren komen niet zomaar twee jaar van tevoren uit de lucht vallen.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:00 schreef blow... het volgende:
[..]
het zou mij niets verbazen als ze daar werken met imacs fall 2014....
Op de processoren en de gpu etc na danquote:Op donderdag 6 december 2012 19:18 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Mij wel, die Intel processoren komen niet zomaar twee jaar van tevoren uit de lucht vallen.
dat bedoel ik dus pok, kwam er vanochtend achter toen ik naar youtube.com ging, eindelijk, was het zat om die nepperds te gebruiken, zoals ; mctube, of jasminequote:
Oh, ja ik zie het nu. Moet je niet 'werdt' typen zodat ik denk dat er 'wordt' staat.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:25 schreef DesmondKilometer het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus pok, kwam er vanochtend achter toen ik naar youtube.com ging, eindelijk, was het zat om die nepperds te gebruiken, zoals ; mctube, of jasmine
YouTube heeft heeft reclamesquote:Op donderdag 6 december 2012 19:25 schreef DesmondKilometer het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus pok, kwam er vanochtend achter toen ik naar youtube.com ging, eindelijk, was het zat om die nepperds te gebruiken, zoals ; mctube, of jasmine
Ik heb sinds vanmiddag ook een 5, als opvolger voor mijn 4. Superding, nu alquote:Op donderdag 6 december 2012 18:15 schreef iFok. het volgende:
Ik was van plan om een iPhone 4 te kopen, maar ik dacht. Dat is toch wel te oud. Dus ik besloot om over te gaan naar de 4s, zgan, met garantie (+/- 400) euro.
Maar toen dacht ik: een 4s is over 3 jaartjes 200 euro waard. Dus is het niet slimmer om een iPhone 5 te kopen? Die is over 3 jaar ongeveer 400 euro waard. Dus uiteindelijk toch besloten om de iPhone 5 te halen.
Dus hierbij, ik heb een iPhone 5 gekocht.
Drastisch verschil?quote:Op donderdag 6 december 2012 21:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb sinds vanmiddag ook een 5, als opvolger voor mijn 4. Superding, nu al.
Nou volgens deze review loopt Modern Combat 4 zelfs op de iPhone 5 en iPad 4 niet altijd even soepel. Een Retina-scherm zal in combinatie met deze processor alleen maar slechter presteren.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:52 schreef Swetsenegger het volgende:
Als ik dat Modern Combat 4 zie krijg ik de neiging een ipad mini te kopen. Waarom is die er niet in retina
bij de official youtube app nog geen reclames gezien, en met jasmine kun je alleen full screen bekijken, want ontzettend kut is voor 360p en 460pquote:Op donderdag 6 december 2012 21:08 schreef OverRated het volgende:
[..]
YouTube heeft heeft reclames
Daarom Jasmine.
Neuj valt opzich wel meequote:
Jasmine laat gewoon alle video's weg die reclame hebben, dus je mist gewoon de helft waarschijnlijk. Dit deed de standaard YouTube applicatie ook al, best irritant soms.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:25 schreef DesmondKilometer het volgende:
[..]
bij de official youtube app nog geen reclames gezien, en met jasmine kun je alleen full screen bekijken, want ontzettend kut is voor 360p en 460p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |