abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119981298
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Een mijlpaal is bereikt! Fok Movie Trivia wordt 10 jaar en dat gaan we vieren.
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_119981315
Omdat niemand ooit het jubileum topic (7 jaar geleden) van SaintOfKillers ooit zal overtreffen, behalve misschien SaintOfKillers zelf. Leen ik gewoon zijn posts voor een groot deel :+

14s.gif Op dinsdag 6 december 2005 00:03 schreef SaintOfKillers het volgende:

Op een kille herfstdag in 2002 kreeg een jongeman (we noemen hem Gorro) een visioen, een openbaring, een roeping als het ware. Hij zag het voor zich, het idee dat voor de verlossing zou zorgen, een topic dat zo schoon, zo puur was dat het alle volkeren zou verenigen, een topic zo warm en hartelijk dat het alle kloven zou overbruggen. Alle geschillen zouden worden bijgelegd, de glimlach zou vanaf dan de neutrale uitdrukking zijn.

Helaas werd het niets met dat topic, dus opende hij er maar eentje over een filmspelletje.

En daar komt onze primeur! We zijn er namelijk in geslaagd om als het ware terug in de tijd te reizen naar die bewuste (ja, ondertussen zelfs beruchte) 6 december 2002. We hebben de toenmalige posts kunnen achterhalen zoals ze in al hun maagdelijkheid waren. Ja, ik kan gewoon linken naar dat oude topic, maar dat kan iedereen :{. Ik heb inzage gekregen in de toenmalige posts voor ze ge-edit werden!.

Ziehier het verhaal van FMT.

Het begon dus allemaal met Gorro die een topic opende. Na een beetje geknutsel en getweak met de OP zet Gorro z’n geloofwaardigheid en mannelijkheid op het spel en klikte op invoeren.

Het topic stond er. De topictitel leek een beetje apart. Gorro dacht hier even over na, zag een mogelijke verbetering en de titel werd aangepast.

Na overleg met de FA’s, de A’s en de lokale dominee werd overeengekomen dat het Fok! Movie Trivia zou gaan heten, dat was namelijk duidelijker.

Spoedig kwam de eerste reactie. En niet zomaar een reactie :N. Ze kwam van Mike, de lokale moderator. Onverwijld gaf hij z’n ongezouten mening over het topic.

Een meesterlijke topicreeks werd in de kiem gesmoord! De schande! Het gebrek aan inzicht! Attica! Attica! Maar Mike zou de Mike niet zijn die we allemaal beminnen als het daarbij was gebleven. Er kwam een edit.

Mike dacht na. Dacht diep na. Dacht heel erg diep na. Deze techniek had hem echter nog nooit geholpen, dus gokte hij maar wat.

Gelukkig zat er iemand in de buurt die het wel wist en die gaf Mike snel het correcte antwoord. De eerste vraag was gesteld, het eerste punt was toegekend. Geschiedenis werd geschreven. Een epos was begonnen. Niets zou ooit nog hetzelfde zijn.

Iets later volgden er nog enkele historische “eerste keren”.

Het eerste niet werkende plaatje

De eerste kutvraag.

De eerste snobvraag.

De eerste Patch-vraag.

Het eerste afscheid.

Er zouden er nog veel volgen :Y).

[ Bericht 0% gewijzigd door Sands op 06-12-2012 14:15:17 ]
pi_119981331
FOK MOVIE TRIVIA XL
Om het 10 jarig jubileum te vieren gaan we hetzelfde doen als het laatste jubileum topic (van 7 jaar geleden :+ )

De bedoeling
De bedoeling van Fok Movie Trivia XL is vergelijkbaar met die van de gewone versie, maar dan grootser.
Als er mensen zijn die zich geroepen voelen om een vraag te stellen, mogen ze die plaatsen in dit topic. De antwoorden op de vragen moeten echter worden gemaild voor een bepaalde datum.

Wat voor vraag?
Een voorbeeld van een vraag zou kunnen zijn dat je 100 afbeeldingen van acteurs hebt waarvan de namen moeten worden geraden/beantwoord.
Dit is enkel een voorbeeld, de vragen mogen echter zo creatief mogelijk, zolang ze maar niet onmogelijk zijn om te beantwoorden.

Antwoorden mailen
Wanneer je de vragen beantwoord hebt, of voor zo ver als je denkt dat je ze kan beantwoorden. Dan kan je ze mailen naar fmtjubileum2012@gmail.com met vermelding van je username, dit mail adres wordt beheerd door de lieftallige en meest betrouwbare der FMTers wyccie!

Punten
Iedereen mag voor de eigen vraag 5, 4, 3, 2 en 1 punten toekennen aan de top 5. Elke vragensteller geldt dan ook als jurylid voor zijn of haar eigen vraag en heeft bij geschillen altijd het laatste woord. Deze punten tellen niet mee voor de maand of de jaarstand. Maar wel voor de totaalstand.

Deadline:
Vandaag tot 24 december -> Vragen plaatsen in dit topic
Vandaag tot 5 januari -> Antwoorden naar: fmtjubileum2012@gmail.com
6 januari 2013 tot …. -> Puntentoekenning door vragenstellers

[ Bericht 0% gewijzigd door Sands op 06-12-2012 06:52:56 ]
pi_119981350
Ik moet hier en daar nog (veel) sleutelen aan dit topic, maar dat vergeven jullie me denk ik wel...toch? :@
pi_119982571
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 00:04 schreef Sands het volgende:
Ik moet hier en daar nog (veel) sleutelen aan dit topic, maar dat vergeven jullie me denk ik wel...toch? :@
:Y Bedankt voor het openen van dit jubileumtopic, Sands. ^O^

Volgens mij had ik destijds een vraag gemaakt met als onderwerp tweelingen en regen of iets dergelijks. :)
Ik zal morgenochtend eens kijken wat ik voor dit jaar kan verzinnen.

Ik verwacht veel inzendingen! Het hoeft niet allemaal zo moeilijk en veel tijd te kosten. Als iedereen een steentje bijdraagt komen we al heel ver.
pi_119984855
Ik zal eens gaan broeden...
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_119985222
:)
BLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLA!
pi_119986423
Nog even een reminder voor wat inspiratie:

3-jarig Jubileums Topic
BLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLA!
pi_119986473
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 09:27 schreef Asap het volgende:
Nog even een reminder voor wat inspiratie:

3-jarig Jubileums Topic
Oja, die link was ik vergeten te plaatsen :@
  donderdag 6 december 2012 @ 12:18:46 #10
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_119991098
Wie beheert er dat algemeen e-mailadres? Want die kan eigenlijk niet meedoen (want die ziet de antwoorden van de anderen).
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_119991289
quote:
5s.gif Op donderdag 6 december 2012 12:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wie beheert er dat algemeen e-mailadres? Want die kan eigenlijk niet meedoen (want die ziet de antwoorden van de anderen).
Alleen wyccie
pi_119994922

mist nog in de op (ja ik heb hem helemaal gelezen!
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_119995133
quote:
2s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:09 schreef RanTheMan het volgende:
[ afbeelding ]

mist nog in de op (ja ik heb hem helemaal gelezen!
Alleen de h van http miste.
pi_119995152
quote:
15s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:16 schreef Sands het volgende:

[..]

Alleen de h van http miste.
i know, ik zei ook dat ik alles heb gelezen :)
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_119995787
Trouwens, SoK, nog kudo's voor die OP bij het eerste jubileum. Meesterlijk!
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_119995878
quote:
2s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:16 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

i know, ik zei ook dat ik alles heb gelezen :)
Maar nog steeds geen vragen.
  donderdag 6 december 2012 @ 15:53:05 #17
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_119998413
Leuk, leuk, leuk.
kloep kloep
  donderdag 6 december 2012 @ 19:03:24 #18
67640 SaintOfKillers
pi_120006374
quote:
3s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:33 schreef DragonFodder het volgende:
Trouwens, SoK, nog kudo's voor die OP bij het eerste jubileum. Meesterlijk!
Zit vooral vol hopeloos voorbijgestreefde inside jokes :P.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_120006672
Hier moet ik gepost hebben _O_
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_120007002
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 19:09 schreef FireFox1 het volgende:
Hier moet ik gepost hebben _O_
Ga je ook een vraag maken?
pi_120007040
quote:
10s.gif Op donderdag 6 december 2012 19:14 schreef Sands het volgende:

[..]

Ga je ook een vraag maken?
Ja hoor :)

Makkelijk, gemiddelde, lastige of onmogelijke vragen.

Wat wil je?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_120007361
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 19:15 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ja hoor :)

Makkelijk, gemiddelde, lastige of onmogelijke vragen.

Wat wil je?
Ik verwacht van jouw eigenlijk iets van, 100 plaatjes > welke 100 blockbusters zijn dit :P
pi_120007601
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 19:22 schreef Sands het volgende:

[..]

Ik verwacht van jouw eigenlijk iets van, 100 plaatjes > welke 100 blockbusters zijn dit :P
Dan doe ik wel de tegenovergestelde versie :P
This is the way the world ends
Not with a bang but a whimper
Mijn reviews
pi_120007756
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 19:28 schreef SamuelofSEK het volgende:

[..]

Dan doe ik wel de tegenovergestelde versie :P
Variatie tussen de vragen is zeer welkom
  † In Memoriam † donderdag 6 december 2012 @ 21:06:53 #25
344020 dekatophetspek
Totally Freaked Out
pi_120013101
Ik ga ook wel een heerlijk "onmogelijke" cultvraag bedenken...
Dictators free themselves but they enslave the people. Let us fight to free the world!
  donderdag 6 december 2012 @ 21:11:23 #26
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_120013356
Ook ik doe een duit in het zakje :)
kloep kloep
pi_120032575
Ho, niet ál te onmogelijk. Anders zijn er zo weinig punten uit te delen. :)

Denken jullie er dan ook aan dat je al in je hoofd hebt hoe je de punten wilt verdelen? Bijv. 5 punten voor degene die de meeste foto's goed heeft, bonuspunt voor wie het uiteindelijke woord bij een invulpuzzel goed heeft etc.
pi_120033047
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 12:17 schreef wyccie het volgende:
Ho, niet ál te onmogelijk. Anders zijn er zo weinig punten uit te delen. :)

Denken jullie er dan ook aan dat je al in je hoofd hebt hoe je de punten wilt verdelen? Bijv. 5 punten voor degene die de meeste foto's goed heeft, bonuspunt voor wie het uiteindelijke woord bij een invulpuzzel goed heeft etc.
Iedereen zal al druk bezig zijn met een mooie grote vraag uitwerken....hoop ik :P
pi_120033817
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 december 2012 12:29 schreef Sands het volgende:

[..]

Iedereen zal al druk bezig zijn met een mooie grote vraag uitwerken....hoop ik :P
:Y
Echte Dragonvraag :)
pi_120034095
quote:
3s.gif Op vrijdag 7 december 2012 12:51 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

:Y
Echte Dragonvraag :)
Ben benieuwd *O*
pi_120051252
Gefeliciteerd, luitjes :)
pi_120177051
Om te voorkomen dat dit topic in een stille dood zal sterven, een vraag *O*

Hieronder staan 100 plaatjes van acteurs, ik wil de namen weten van de afgebeelde acteurs, en uit welke film het plaatje afkomstig is. Ik heb het redelijk algemeen proberen te houden zodat iedereen wel wat van deze vraag kan beantwoorden.

Nog een kleine reminder: antwoorden plaatsen we niet in dit topic maar mailen we naar fmtjubileum2012@gmail.com (met vermelding van je usernaam), dit kan tot 5 januari...dus jullie hebben even de tijd om na te denken over de antwoorden. :)

Dus:
-Elke juiste naam is 1 punt waard
-Elke juiste filmtitel is 1 punt waard

Diegene met de meeste punten krijgt 5 fmt punten, nrtje 2 krijgt 4 fmt punten...etc

[ Bericht 0% gewijzigd door Sands op 11-12-2012 07:52:41 ]
pi_120189612

Hierboven zie je 36 Europese films, ingedeeld naar aantal stemmen op IMDb:

De bovenste 12 hebben 1000 tot 4000 stemmen (muv de Nederlandse film)
Middelste 12 hebben 3500 tot 10.000 stemmen
Onderste 12 hebben 10.000+ stemmen

Voor de bovenste 12 krijg je 2 punten per goed antwoord, middelste 1,5 en onderste 1 punt.
pi_120197423
Wauw _O_

Wanneer is de deadline voor vragen? :s)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_120198148
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 17:41 schreef tombolafan het volgende:
Wauw _O_

Wanneer is de deadline voor vragen? :s)
Tot 24 december
pi_120368675
Niemand die meer een vraag gaat maken?
  zondag 16 december 2012 @ 12:52:16 #37
67640 SaintOfKillers
pi_120369360
Er zal volgende week wel een moment komen dat ik inspiratie, tijd en vooral zin heb om het even in elkaar te flansen.

Ik weet alleen nog niet hoe moeilijk ik het ga maken, vooral omdat ik nog niet goed weet of mijn insteek zelf eigenlijk al moeilijk is of niet :P.
pi_120370011
quote:
2s.gif Op zondag 16 december 2012 12:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er zal volgende week wel een moment komen dat ik inspiratie, tijd en vooral zin heb om het even in elkaar te flansen.

Ik weet alleen nog niet hoe moeilijk ik het ga maken, vooral omdat ik nog niet goed weet of mijn insteek zelf eigenlijk al moeilijk is of niet :P.
Ik verwacht iets met mooie actrices van je.
pi_120387776
30 ruimteschepen e.d.
Voor elke goed geraden film een punt (franchise goed, maar niet de goede film levert een half punt op)
Weet je de naam van het betreffende ruimteschip te noemen, krijg je daar ook een punt voor.

Degene die de meeste punten spaart, mag ze inruilen voor 5 FMT punten, nummer 2 krijgt er 4, etc.

pi_120391221
quote:
3s.gif Op zondag 16 december 2012 20:19 schreef DragonFodder het volgende:
30 ruimteschepen e.d.
Het is maar goed dat ik niet mee mag doen. Wat een &#%^$-vraag! :D
pi_120391330
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 21:16 schreef wyccie het volgende:

[..]

Het is maar goed dat ik niet mee mag doen. Wat een &#%^$-vraag! :D
Hup wyccie jij ook een vraag maken, dan begint het misschien eindelijk op gang te komen. :P
pi_120392965
Ik kan dinsdag pas aan de slag met een vraag.
pi_120393305
Jezus hee.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_120393399
quote:
17s.gif Op zondag 16 december 2012 21:45 schreef innepin het volgende:

Hier mogen geen antwoorden...editten..snel }:|
pi_120393429
Wat is dat nou weer voor iets achterlijks. Moet ik nog andere regels gaan vinden ook.
pi_120393490
quote:
17s.gif Op zondag 16 december 2012 21:47 schreef innepin het volgende:
Wat is dat nou weer voor iets achterlijks. Moet ik nog andere regels gaan vinden ook.
quote:
3s.gif Op donderdag 6 december 2012 00:03 schreef Sands het volgende:
FOK MOVIE TRIVIA XL
Om het 10 jarig jubileum te vieren gaan we hetzelfde doen als het laatste jubileum topic (van 7 jaar geleden :+ )

De bedoeling
De bedoeling van Fok Movie Trivia XL is vergelijkbaar met die van de gewone versie, maar dan grootser.
Als er mensen zijn die zich geroepen voelen om een vraag te stellen, mogen ze die plaatsen in dit topic. De antwoorden op de vragen moeten echter worden gemaild voor een bepaalde datum.

Wat voor vraag?
Een voorbeeld van een vraag zou kunnen zijn dat je 100 afbeeldingen van acteurs hebt waarvan de namen moeten worden geraden/beantwoord.
Dit is enkel een voorbeeld, de vragen mogen echter zo creatief mogelijk, zolang ze maar niet onmogelijk zijn om te beantwoorden.

Antwoorden mailen
Wanneer je de vragen beantwoord hebt, of voor zo ver als je denkt dat je ze kan beantwoorden. Dan kan je ze mailen naar fmtjubileum2012@gmail.com met vermelding van je username, dit mail adres wordt beheerd door de lieftallige en meest betrouwbare der FMTers wyccie!

Punten
Iedereen mag voor de eigen vraag 5, 4, 3, 2 en 1 punten toekennen aan de top 5. Elke vragensteller geldt dan ook als jurylid voor zijn of haar eigen vraag en heeft bij geschillen altijd het laatste woord. Deze punten tellen niet mee voor de maand of de jaarstand. Maar wel voor de totaalstand.

Deadline:
Vandaag tot 24 december -> Vragen plaatsen in dit topic
Vandaag tot 5 januari -> Antwoorden naar: fmtjubileum2012@gmail.com
6 januari 2013 tot …. -> Puntentoekenning door vragenstellers
pi_120393524
Ja hallo, ik was al trots op mezelf dat ik de hele OP had doorgelezen. Toen ben ik naar de laatste vraag geskipt :+
pi_120393665
quote:
10s.gif Op zondag 16 december 2012 21:49 schreef innepin het volgende:
Ja hallo, ik was al trots op mezelf dat ik de hele OP had doorgelezen. Toen ben ik naar de laatste vraag geskipt :+
De OP bestaat uit 3 delen :+

Misschien had ik bovenaan een waarschuwing moeten zetten *O* lees post 3 *O* :P
pi_120397140
Oewh geinig, misschien kan ik ook een vraag verzinnen :+
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
  zondag 16 december 2012 @ 23:09:42 #50
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_120399088
Is het al weer zo lang geleden? :o

Ik kan hier haast niet geen vraag voor inleveren. Ik weet alleen niet of ik er aan toe ga komen. Nogal druk deze week met mijn laatste experiment voor m'n promotie.

Ik ga mijn best doen!
pi_120399280
quote:
14s.gif Op zondag 16 december 2012 23:09 schreef Gorro het volgende:
Is het al weer zo lang geleden? :o

Ik kan hier haast niet geen vraag voor inleveren. Ik weet alleen niet of ik er aan toe ga komen. Nogal druk deze week met mijn laatste experiment voor m'n promotie.

Ik ga mijn best doen!
Aaah, daar is de oprichter zelf *O*
Je bent een reeks begonnen die al 10 jaar bestaat. :P
pi_120400413
Spreekt er hier iemand een woordje italiaans?
pi_120400455
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 23:32 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Spreekt er hier iemand een woordje italiaans?
Si
pi_120400599
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 23:32 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Si
Mooi, ik ga denk ik een bende spaghettiwesterns opnoemen en aan jullie om de engelse vertaling te raden :+
pi_120411061
Hier dan ook eindelijk mijn eerste vraag :)

Hieronder zie je 35 films (klik op het plaatje voor een grotere ongecensureerde versie), van Ozploitation films tot het iets experimentelere werk. De meeste punten zijn te verdienen met de minst moeilijke genres.

Degene die de meeste punten spaart, mag ze inruilen voor 5 FMT punten, nummer 2 krijgt er 4, etc.

Mijn reviews
pi_120417924
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 12:16 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hier dan ook eindelijk mijn eerste vraag :)

Hieronder zie je 35 films (klik op het plaatje voor een grotere ongecensureerde versie), van Ozploitation films tot het iets experimentelere werk. De meeste punten zijn te verdienen met de minst moeilijke genres.

[ link | afbeelding ]
Eindelijk Sam _O_
pi_120499881
Schopje omhoog,vergeet geen vraag te maken.
pi_120512835
En dan nu ook de 2e :)

Hieronder zie je 35 films (klik op het plaatje voor een grotere versie), van Giallo films tot Film noir films.

Mijn reviews
pi_120583842
quote:
3s.gif Op zondag 16 december 2012 20:19 schreef DragonFodder het volgende:
30 ruimteschepen e.d.
Dat was moeilijker dan verwacht, of ik ben gewoon niet sci-fi geek genoeg :P
Mijn reviews
  vrijdag 21 december 2012 @ 08:06:53 #60
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_120586616
*O* 10 jaar FMT. *O*

Ik zal voor maandag ook een vraag maken.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_120598001
Owkee, hieronder een aantal filmposters/covers van bekende en minder bekende spaghettiwesters. Wie de meeste titels goed weet te raden krijgt 5 punten, die daarna 4 etc. Zowel de Italiaanse als de Engelse titel mag (of Duits, of een andere taal als dat makkelijker is).
1.

2.

3.

4.

5.

6.

of

7.

8.

9.

10.

11.

12.

of

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19.

20.
pi_120602409
Eindelijk eens vragen over (spaghetti)westerns in FMT! ^O^
pi_120603533
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 16:43 schreef Michelangelo2 het volgende:
Eindelijk eens vragen over (spaghetti)westerns in FMT! ^O^
Sowieso mooi om te zien dat de vragen tot nu toe best wel divers zijn.
pi_120660633
Bekende scènes uit bekende films.
Graag de juiste titel bij het nummertje.
Bonuspunten als je de acteur(s)/actrice(s) én de regisseur kunt benoemen, zet het nummertje erbij (1 bonuspunt per 5 volledig geraden films, dus maximaal 4 bonuspunten te winnen).

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20
pi_120670806
Mooie vraag wyccie *O*

Vandaag is de laatste dag om een jubileumvraag te plaatsen :o doe het snel *O*
pi_120671965
Tijd de tijd :o

Ik verwacht natuurlijk nog een vraag van o.a. Dyon, Pico, Fox en Robby :P
pi_120684413
Oh wat een impressionante vraag van wyccie :o

Ik wilde nog aan een vraag gaan werken maar geen idee gehad en ook geen tijd helaas.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_120684658
quote:
7s.gif Op zondag 23 december 2012 15:31 schreef Sands het volgende:
Tijd de tijd :o

Ik verwacht natuurlijk nog een vraag van o.a. Dyon, Pico, Fox en Robby :P
Tot wanneer kan het? Ik ben nu bij m'n ouders. Uurtje na sluiting is dat nog okay?
pi_120686310
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 20:03 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Tot wanneer kan het? Ik ben nu bij m'n ouders. Uurtje na sluiting is dat nog okay?
Ja
  zondag 23 december 2012 @ 21:03:37 #70
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_120688179
50 robots, maar uit welke films?
Wie de meeste titels bij de juiste nummers weet te geven krijgt 5 FMT-punten, de volgende 4 FMT-punten etc.

The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_120688558
Mooi om te zien dat op de laatste dag toch nog een aantal vragen worden gemaakt _O_
pi_120693225
Op dit moment denk ik dat Robby voorligt. Hij heeft namelijk de meeste vragen beantwoord.
pi_120693754
quote:
4s.gif Op zondag 23 december 2012 22:24 schreef wyccie het volgende:
Op dit moment denk ik dat Robby voorligt. Hij heeft namelijk de meeste vragen beantwoord.
Heeft hij al antwoorden doorgestuurd?
pi_120693941
Ik heb van drie personen antwoorden gekregen.
Maar ik denk dat ik in de loop van de week ook van diezelfde personen nog antwoord op andere vragen ga krijgen.
pi_120694448
Eindelijk een makkelijke vraag :P

Mijn vraag:

Hieronder zie je 20 filmvoertuigen.
Je krijgt punten voor:
- De naam van de film
- De naam van de persoon die het voertuig bestuurd, of die de belangrijkste band er mee heeft om het voertuig goed te laten gaan. HIERMEE BEDOEL IK DE NAAM VAN DE AKTEUR/TRICE EN OOK DE KARAKTERNAAM (was niet zo duidelijk excuus)
- De naam van het voertuig. Dat kan zijn het merk en type, of als de eigenaar het voertuig een naam gegeven heeft die naam.

[ Bericht 1% gewijzigd door dyonvbaal op 25-12-2012 21:25:26 ]
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_120694807
Wat een mannenvragen! Robots, ruimteschepen, voertuigen, spaghettiwesterns.
Daar ga ik zo nog even wat aan doen.
pi_120696098
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:45 schreef wyccie het volgende:
Wat een mannenvragen! Robots, ruimteschepen, voertuigen, spaghettiwesterns.
Daar ga ik zo nog even wat aan doen.
En misschien ga ik het straks nog erger maken als ik er aan toe kom :P
Mijn reviews
  zondag 23 december 2012 @ 23:45:15 #78
67640 SaintOfKillers
pi_120698626
40 films uit 40 verschillende landen. 1 punt per titel, 1 punt per land, dus 80 in totaal. Je krijgt ook een bonuspunt als jij de enige bent die iets juist heeft (zowel voor titel als land).

Als je dus geen flauw idee hebt, kan je nog altijd op een land gokken :P.

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19.

20.

21.

22.

23.

24.

25.

26.

27.

28.

29.

30.

31.

32.

33.

34.

35.

36.

37.

38.

39.

40.

Tip: Ze komen allemaal uit Europese landen, behalve degenen die niet uit Europa komen.
Tip 2: Er zitten gemakkelijke en moeilijke films tussen, de gemakkelijke zijn meestal iets eenvoudiger dan de moeilijke.
Tip 3: Last van muggen ? Snij een citroen door en prik er de gedroogde zaden van een anjer in.
pi_120698723
Ik zie 10 t/m 15 niet, weet niet of er meer zijn die dat probleem hebben?
pi_120698764
Aanvulling: last van wespen: doe hetzelfde met de citroen, maar dan met wat kruidnagels.

quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:47 schreef dyonvbaal het volgende:
Even verversen en dan zou het opgelost moeten zijn.
  zondag 23 december 2012 @ 23:50:17 #81
67640 SaintOfKillers
pi_120698871
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:47 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik zie ze allemaal (in 3 verschillende browsers, dus niet omdat ze in mijn cache zitten).
pi_120698930
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 23:50 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Ik zie ze allemaal (in 3 verschillende browsers, dus niet omdat ze in mijn cache zitten).
het verversen wat Wyccie werkte. Maar ik dacht ik meld het even...

verder ga ik wel voor landen gokken... ik ken er niks van :P
pi_120699572
Ik heb op de valreep toch nog een vraag gemaakt, nog even uploaden.
pi_120699855
Ik heb even mijn picturetrail geplunderd en een selectie gemaakt uit een aantal screenshots die ik de afgelopen jaren heb gevraagd in FMT :P
Wie de meeste titels weet krijgt 5 punten, die daarna 4.. enz

pi_120703085
Nog een vraag van mij om wat te compenseren.
Vijf Oscarjurken en vijf outfits gebaseerd op bekende films. Wie en welke film?

A
B
C
D
E

F
G
H
I
J
pi_120705447
De laatste dan om het af te leren :P

Hieronder zie je 26 actrices (klik het plaatje voor een grotere versie), elke achternaam begint met een andere letter van het alfabet. Alleen voor de X kon ik niks vinden, dus heb ik er 1 persoon in gezet die nooit (of in ieder geval zelden) met haar achternaam in de credits staat.

Degene die de meeste actrices weet, mag ze inruilen voor 5 FMT punten, nummer 2 krijgt er 4, etc.

Mijn reviews
pi_120710260
Wyccie wat is J ontzettend fout zeg...
pi_120718452
Vandaag nog een laatste kans om een vraag te plaatsen, gewoon omdat het kan. *O*
pi_120719528
quote:
3s.gif Op maandag 24 december 2012 14:55 schreef Sands het volgende:
Vandaag nog een laatste kans om een vraag te plaatsen, gewoon omdat het kan. *O*
Sands is in de kerstsfeer :P
  maandag 24 december 2012 @ 16:52:37 #90
67640 SaintOfKillers
pi_120723328
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 01:18 schreef wyccie het volgende:
Nog een vraag van mij om wat te compenseren.
Vijf Oscarjurken en vijf outfits gebaseerd op bekende films. Wie en welke film?
Wat betekent het dat deze vraag me veel beter ligt dan auto's en ruimteschepen?
pi_120724386
quote:
5s.gif Op maandag 24 december 2012 16:52 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Dat je een goede smaak hebt als het over filmvrouwen gaat? Ik kan geen andere aardig antwoord bedenken :P
pi_120729519
vraag volgt..
pi_120730023
quote:

[..]

Dat je meer naar vrouwen ipv mannen kijkt?
pi_120738357
50 van mijn favoriete films, 1 punt per stuk

Even klikken voor chillere resolutie
pi_120740573
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 10:50 schreef dyonvbaal het volgende:
Wyccie wat is J ontzettend fout zeg...
Ja hè. Plaatje komt uit de serie Toddlers & Tiara's.
quote:
Dat je nerdfactor veel te laag is.
pi_120741854
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 22:35 schreef wyccie het volgende:

[..]

Ja hè. Plaatje komt uit de serie Toddlers & Tiara's.

Dat is wel zo'n verschrikkelijk programma... ik heb het 1 keer gekeken... walgelijk wat die ouders met hun kinderen doen...
pi_120741946
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 23:03 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Dat is wel zo'n verschrikkelijk programma... ik heb het 1 keer gekeken... walgelijk wat die ouders met hun kinderen doen...
Die vrouw van dat kind was ook een keer bij Dr. Phil :P
pi_120755056
Kerst: eten, vreten, kerstliedjes zingen en FMT-jubileumvragen beantwoorden.

Jammer dat ik niet mee mag doen. Misschien stuur ik mezelf alsnog wat antwoorden op, gewoon voor de gein.
pi_120758353
Hmm quotes werken niet meer?

@wyccie
Dan doe je toch gewoon mee buiten mededinging.
Mijn reviews
pi_120761118
Ik vind de vragen van wyccie en victorinox tot nu toe het makkelijkste.
pi_120761162
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 december 2012 17:16 schreef Sands het volgende:
Die vage van wyccie? Daar zie ik in de helft nog voorlopig niks :P
Mijn reviews
pi_120761258
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 17:19 schreef SamuelofSEK het volgende:

[..]

Die vage van wyccie? Daar zie ik in de helft nog voorlopig niks :P
Ik zei ook niet dat ik er veel zag :+ ik hoop wel meer dan de rest :@
pi_120761318
Ik had ze eerst bewerkt en een dag later geüploadet (?). Ik wist toen zelf bij 1 en 16 al niet meer wat het was, heb het vervolgens iets minder vaag gemaakt.

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 17:27 schreef Sands het volgende:
Ik zei ook niet dat ik er veel zag :+ ik hoop wel meer dan de rest :@
Daar kan ik nog niet over oordelen, moet ik wel eerst wat meer antwoorden binnenkrijgen.
pi_120761339
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 december 2012 17:33 schreef wyccie het volgende:
Ik had ze eerst bewerkt en een dag later geüploadet (?). Ik wist toen zelf bij 1 en 16 al niet meer wat het was, heb het vervolgens iets minder vaag gemaakt.
Hmm nu je het zegt... Ik kan er nu wel iets meer van maken als ik zo snel even kijk :P
Mijn reviews
pi_120761340
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 december 2012 17:16 schreef Sands het volgende:
Oh gelukkig niet die van mij, was bang dat die heel makkelijk zou zijn.

Die outfit vraag van wyccie vind ik het minst moeilijk, die weet ik bijna allemaal :P
pi_120761378
Mijn vraag zou goed te doen moeten zijn...denk ik :P
pi_120761384
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 17:34 schreef Njosnavelin het volgende:
Die outfit vraag van wyccie vind ik het minst moeilijk, die weet ik bijna allemaal :P
Bijna? Mijn vragen heb ik als tegenhanger van die te moeilijke vragen gemaakt. Ik verwacht dat 80% van jullie 75% van mijn vragen weet te beantwoorden.
pi_120761414
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 17:38 schreef wyccie het volgende:

[..]

Bijna? Mijn vragen heb ik als tegenhanger van die te moeilijke vragen gemaakt. Ik verwacht dat 80% van jullie 75% van mijn vragen weet te beantwoorden.
Nou ik weet ze niet allemaal nee :X
En aan die bewerkte screenshots van jou herken ik bijna niks, word ook duizelig als ik er naar kijk dus die vraag mijd ik een beetje.
pi_120761441
Een beetje met je ogen knijpen.
pi_120761445
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 17:38 schreef wyccie het volgende:

[..]

_O- Nou verwacht bij mij maar max 50% bij die laatste :P
Mijn reviews
pi_120761492
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 17:43 schreef SamuelofSEK het volgende:

[..]

Dit, hoewel ik natuurlijk wel weet wie E is :9
pi_120761499
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 17:43 schreef SamuelofSEK het volgende:
Dat mag, dat wordt gecompenseerd door Njos en SoK met 90% en 100%.

quote:
2s.gif Op dinsdag 25 december 2012 17:45 schreef Sands het volgende:
Pfff, ik dacht even dat je J bedoelde. :D
pi_120761524
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 december 2012 17:45 schreef Sands het volgende:

[..]

He geen hints hier :P dan heb ik die vast ook goed
Mijn reviews
pi_120761528
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 17:46 schreef wyccie het volgende:

[..]

Dat mag, dat wordt gecompenseerd door Njos en SoK met 90% en 100%.

[..]

Pfff, ik dacht even dat je J bedoelde. :D
Wat denk jij wel niet van mij :')
  dinsdag 25 december 2012 @ 17:55:25 #115
67640 SaintOfKillers
pi_120761614
Ik vind voorlopig die spaghetti-western vraag het meest problematisch. Niet dat ik bij de rest noodzakelijk veel weet, maar daar vermoed ik nog wel op een acceptabel niveau te zitten :P.
pi_120761653
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 december 2012 17:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind voorlopig die 40 films uit 40 landen vraag het meest problematisch. Niet dat ik bij de rest noodzakelijk veel weet, maar daar vermoed ik nog wel op een acceptabel niveau te zitten :P.
pi_120761846
quote:
15s.gif Op dinsdag 25 december 2012 17:48 schreef Sands het volgende:
Wat denk jij wel niet van mij :')
Ik vond het wel wat verontrustend, maar toen dacht ik dat je de actrice die het meisje moet uitbeelden bedoelde. :)

Aan de spaghetti's en de ruimteschepen begin ik niet eens. Die van Sands vind ik ook lastig, want ik herken, zo even snel scrollend, maar een stuk of 8 films.
De actrices van Sam en de 40 landen van SoK lukt me nog het best, denk ik.
pi_120761870
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 18:09 schreef wyccie het volgende:

[..]

Ik vond het wel wat verontrustend, maar toen dacht ik dat je de actrice die het meisje moet uitbeelden bedoelde. :)

Aan de spaghetti's en de ruimteschepen begin ik niet eens. Die van Sands vind ik ook lastig, want ik herken, zo even snel scrollend, maar een stuk of 8 films.
De actrices van Sam en de 40 landen van SoK lukt me nog het best, denk ik.
En hoeveel acteurs herken je? :P
pi_120761920
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 18:11 schreef Sands het volgende:
Wel een stuk meer.
Maar ook niet allemaal bij naam. :')
pi_120762269
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 18:11 schreef Sands het volgende:

[..]

Hoeveel procent moet ik herkennen en de naam van weten om me niet te schamen? :P
Mijn reviews
pi_120762333
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 18:44 schreef SamuelofSEK het volgende:

[..]

Hoeveel procent moet ik herkennen en de naam van weten om me niet te schamen? :P
Jij? 75%
pi_120762390
quote:
6s.gif Op dinsdag 25 december 2012 18:50 schreef Sands het volgende:

[..]

Jij? 75%
Hmm... :@ Weet niet of ik er echt aan 75 een naam kan plakken :P
Mijn reviews
pi_120762496
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 18:54 schreef SamuelofSEK het volgende:

[..]

Hmm... :@ Weet niet of ik er echt aan 75 een naam kan plakken :P
Ik durf jouw vragen tot nu toe nog niet eens te maken. :+
pi_120762675
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 december 2012 19:02 schreef Sands het volgende:

[..]

Ik durf jouw vragen tot nu toe nog niet eens te maken. :+
Bekijk het positief. Ik denk niet dat je alle films van mijn 1e en 2e vraag goed hoeft te hebben om bij die twee bovenaan te eindigen :P
Mijn reviews
pi_120762785
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 19:10 schreef SamuelofSEK het volgende:

[..]

Bekijk het positief. Ik denk niet dat je alle films van mijn 1e en 2e vraag goed hoeft te hebben om bij die twee bovenaan te eindigen :P
Bij je 2de vraag heb ik nog wel een kans om er een puntje uit te slepen. :P
pi_120765405
Hoe deden we dat nou 7 jaar geleden met het nakijken van de vragen?
Stuurde ik de antwoorden naar alle vragenstellers en gaf ik de uitslag, of kreeg ik de antwoorden van de vragenstellers en heb ik alles moeten nakijken? :o
pi_120765606
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 21:11 schreef wyccie het volgende:
Hoe deden we dat nou 7 jaar geleden met het nakijken van de vragen?
Stuurde ik de antwoorden naar alle vragenstellers en gaf ik de uitslag, of kreeg ik de antwoorden van de vragenstellers en heb ik alles moeten nakijken? :o
TV / FOK! Movie Trivia Jubileumtopic (3 jaar)

Alleen jij en de mensen die toen meededen weten wat er achter die linkjes stond :P
Mijn reviews
pi_120765746
Oude linkjes, nu weet ik nog steeds niet hoe ik dat heb gedaan.
Misschien weet ik het wachtwoord van het oude e-mailadres nog wel.

Hmm, waarschijnlijk heb ik in Excel een kruistabel gemaakt.

[ Bericht 12% gewijzigd door wyccie op 25-12-2012 21:39:16 ]
pi_120766494
Overigens verwacht ik dit jaar wel wat meer antwoorden dan de vorige keer. Dat viel toen heel erg tegen, vanwege de intimiderende vragen. En sommigen dachten dat ze, met maar de helft aan vragen die ze wisten, niet ver genoeg zouden komen.
Ook mensen die geen vraag hebben ingeleverd mogen natuurlijk meedoen.
pi_120766577
Is het de bedoeling dat we 1 mail sturen met de antwoorden op alle vragen?
En moeten we ook de antwoorden op onze eigen vragen mailen?
pi_120769301
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 21:53 schreef Njosnavelin het volgende:
Is het de bedoeling dat we 1 mail sturen met de antwoorden op alle vragen?
Dat maakt op zich niets uit. Je mag ook zelfs nog aanvullingen mailen.
quote:
En moeten we ook de antwoorden op onze eigen vragen mailen?
De antwoorden hoef je niet naar mij te mailen.
Ik zie in het vorige jubileumtopic dat de vragenstellers hun antwoorden in het topic zelf hebben gegeven en gelijk de punten hebben verdeeld, nadat ik alle antwoorden van iedereen had gepost.
pi_120770019
Oja, dat klinkt wel handiger inderdaad, om in het topic zelf de punten te verdelen :Y
pi_120793922
Zo.
Ik heb de vragen beantwoord. Bij de westerns heb ik 2 gegokte antwoorden gegeven, bij de ruimteschepen heb ik dat niet eens meer gedaan.
pi_120794191
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 21:10 schreef wyccie het volgende:
Zo.
Ik heb de vragen beantwoord. Bij de westerns heb ik 2 gegokte antwoorden gegeven, bij de ruimteschepen heb ik dat niet eens meer gedaan.
De rest wist je wel? Knap :P
pi_120794441
Helaas pindakaas.
pi_120794546
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 21:10 schreef wyccie het volgende:
Zo.
Dat is al meer dan ik
pi_120801211
Nou dat zullen dan wel veel punten voor michel worden bij die western vraag, want ik heb bij relatief veel posters ook echt geen idee :P
Mijn reviews
pi_120890289
Ik vraag me af of er nog mensen van plan zijn om antwoorden in te sturen. Tot nu toe is het wel erg magertjes.
pi_120890941
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 23:20 schreef wyccie het volgende:
Ik vraag me af of er nog mensen van plan zijn om antwoorden in te sturen. Tot nu toe is het wel erg magertjes.
Hmm zo weinig mailtjes nog? :{

Ik ben in ieder geval nog niet klaar met antwoorden sturen :P
Mijn reviews
pi_120892255
quote:
Ik stuur mijn antwoorden pas op het laatste in 1 keer. :P
  zaterdag 29 december 2012 @ 09:19:29 #141
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_120901791
quote:
Vandaag ben ik pas begonnen met beantwoorden.
Ik lever de antwoorden waarschijnlijk morgen in.
IMDb Vote History
pi_121072766
Wow Vic, je hebt er werk van gemaakt!

Tevens reminder voor het insturen van je antwoorden. We hebben tot zondag nog.
  woensdag 2 januari 2013 @ 21:01:25 #143
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_121085949
quote:
14s.gif Op woensdag 2 januari 2013 15:28 schreef wyccie het volgende:
Wow Vic, je hebt er werk van gemaakt!

Hoewel ik waarschijnlijk alleen bij Dragonfodder kans heb op de eerste plek heb ik idd bij alle vragen meegedaan.
Tevens een tip aan alle anderen hier, als er maar 5 personen meedoen met een bepaalde vraag heb je zonder juiste antwoorden ook al een punt. :P
IMDb Vote History
pi_121088195
Er hebben sowieso nog niet eens 5 personen iets ingezonden. :{
  woensdag 2 januari 2013 @ 21:50:38 #145
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_121088359
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 21:47 schreef wyccie het volgende:
Dat zal toch nog wel gebeuren... toch....
IMDb Vote History
pi_121088476
nog wat antwoorden opgestuurd B-)
pi_121088896
quote:
14s.gif Op woensdag 2 januari 2013 21:01 schreef victorinox het volgende:

[..]

Hoewel ik waarschijnlijk alleen bij Dragonfodder kans heb op de eerste plek heb ik idd bij alle vragen meegedaan.
Tevens een tip aan alle anderen hier, als er maar 5 personen meedoen met een bepaalde vraag heb je zonder juiste antwoorden ook al een punt. :P
Lol gaat dat over mijn vraag?
Wyccie, ik wilde eigenlijk de puntentelling van mijn vraag aanpassen, mag dat nog? Ik dacht namelijk dat je max 5punten mocht weggeven omdat ik dat in de vraag boven mij zo zag, maar eigenlijk geef ik liever 1 punt per goed antwoord.

Oh en mijn antwoorden komen nog! Ben bijna klaar.
pi_121088946
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2013 22:03 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Lol gaat dat over mijn vraag?
Wyccie, ik wilde eigenlijk de puntentelling van mijn vraag aanpassen, mag dat nog? Ik dacht namelijk dat je max 5punten mocht weggeven omdat ik dat in de vraag boven mij zo zag, maar eigenlijk geef ik liever 1 punt per goed antwoord.

Oh en mijn antwoorden komen nog! Ben bijna klaar.
Volgens mij werkt het zo dat mensen met je vraag punten verzamelen, en degene met de meeste punten in jouw vraag krijgt 5 FMT punten, etc.
pi_121089029
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2013 22:03 schreef Njosnavelin het volgende:
Dat is wel een goede vraag en ik denk dat wat DF zegt het meest logische is. Anders is het wat scheef en kan ik door alleen jouw vraag te beantwoorden al eerste worden.
pi_121089036
quote:
3s.gif Op woensdag 2 januari 2013 22:04 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Volgens mij werkt het zo dat mensen met je vraag punten verzamelen, en degene met de meeste punten in jouw vraag krijgt 5 FMT punten, etc.
Oh okee, dus we hoeven verder zelfs niks te beslissen daarover? Dat had ik niet helemaal begrepen.
pi_121089086
Nou ja, ik had bijvoorbeeld wel bonuspunten erin gegooid. :+
pi_121089102
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2013 22:06 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Oh okee, dus we hoeven verder zelfs niks te beslissen daarover? Dat had ik niet helemaal begrepen.
Het lijkt me het meest logisch, anders wordt de ene vraag veel lucratiever dan de andere vraag.
pi_121089257
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 22:06 schreef wyccie het volgende:

[..]

Dat is wel een goede vraag en ik denk dat wat DF zegt het meest logische is. Anders is het wat scheef en kan ik door alleen jouw vraag te beantwoorden al eerste worden.
Oke :)

Ik voeg dan wel even toe aan mijn vraag dat iemand die 0 goede antwoorden heeft gegeven toch ook geen punten krijgt, zelfs al zijn er maar 5 mensen die antwoorden hebben ingestuurd :p
pi_121089283
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2013 22:11 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Oke :)

Ik voeg dan wel even toe aan mijn vraag dat iemand die 0 goede antwoorden heeft gegeven toch ook geen punten krijgt, zelfs al zijn er maar 5 mensen die antwoorden hebben ingestuurd :p
Dat lijkt me ook wel logisch, dan worden die punten gewoon niet toegekend.
pi_121089288
Wat ben je streng.
pi_121089313
quote:
10s.gif Op woensdag 2 januari 2013 22:12 schreef wyccie het volgende:
Wat ben je streng.
zegt de dominatrix van FMT ~O>
pi_121089356
Watte? :o
pi_121089447
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 22:13 schreef wyccie het volgende:
Watte? :o
Nou ja, jij bent wel een beetje het geweten van FMT, natuurlijk. En daarom (noodzakelijk) steng soms voor ons onbehouwen boeren. We hadden eigenlijk een Barbwire Award moeten instellen :P
pi_121089525
Jullie zijn helemaal geen boeren.
pi_121089693
quote:
11s.gif Op woensdag 2 januari 2013 22:17 schreef wyccie het volgende:
Jullie zijn helemaal geen boeren.
Ik ben Brabander en oorspronkelijk Deurnenaar, de varkenshoofdstad van Nederland. Reken maar dat ik een boer ben. :7
pi_121089695
quote:
3s.gif Op woensdag 2 januari 2013 22:12 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook wel logisch, dan worden die punten gewoon niet toegekend.
Leek mij ook logisch :p maar ik dacht dat victorinox' opmerking daar misschien over ging.
pi_121089767
Ik verwacht wel dat er minimaal 5 mensen zijn die mijn vraag beantwoord hebben...toch? :{
pi_121089845
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 22:22 schreef Sands het volgende:
Ik verwacht wel dat er minimaal 5 mensen zijn die mijn vraag beantwoord hebben...toch? :{
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 21:47 schreef wyccie het volgende:
Wat denk je zelf :P
Mijn reviews
pi_121089926
quote:
Ik ben er nog mee bezig!
pi_121089937
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 22:23 schreef SamuelofSEK het volgende:

[..]

[..]

Wat denk je zelf :P
Dat wyccie misschien zelf wel mijn vragen beantwoord heeft, maar niet meedoet voor de punten...dat kan toch? ;(
pi_121089965
quote:
vreemd genoeg was jouw vraag misschien nog wel het beste te doen :P
pi_121090089
quote:
3s.gif Op woensdag 2 januari 2013 22:25 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

vreemd genoeg was jouw vraag misschien nog wel het beste te doen :P
Ik heb gewoon een goede vraag gemaakt waar iedereen wel iets van moet kunnen beantwoorden.
pi_121090100
Die van wyccie nemen het minst tijd in beslag, of je weet ze, of je weet ze niet :P
Mijn reviews
pi_121090122
quote:
6s.gif Op woensdag 2 januari 2013 22:28 schreef Sands het volgende:

[..]

Ik heb gewoon een goede vraag gemaakt waar iedereen wel iets van moet kunnen beantwoorden.
Heb je het dan toch eindelijk geleerd na 2 jaar *O*
Mijn reviews
pi_121090158
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 22:28 schreef SamuelofSEK het volgende:
Die van wyccie nemen het minst tijd in beslag, of je weet ze, of je weet ze niet :P
da's waar, degene die ik niet meteen zag, zag ik na 10 minuten nog steeds niet.
pi_121090187
quote:
6s.gif Op woensdag 2 januari 2013 22:28 schreef Sands het volgende:

[..]

Probeer dat nou eens in FMT regulier om te zetten. :P
pi_121090322
Nog een paar dagen toch? Dan ga ik ook nog wel wat vragen proberen te beantwoorden.
pi_121090359
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 22:28 schreef SamuelofSEK het volgende:

[..]

Heb je het dan toch eindelijk geleerd na 2 jaar *O*
Nee :)

quote:
3s.gif Op woensdag 2 januari 2013 22:29 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Probeer dat nou eens in FMT regulier om te zetten. :P
Je hebt toch net weer mijn vraag beantwoord. :+
pi_121090416
quote:
14s.gif Op woensdag 2 januari 2013 22:32 schreef Sands het volgende:

[..]

Nee :)

[..]

Je hebt toch net weer mijn vraag beantwoord. :+
uitzondering op de regel
  woensdag 2 januari 2013 @ 22:36:04 #175
67640 SaintOfKillers
pi_121090577
Ik doe het in stukjes, anders word ik het beu en dan begin ik er waarschijnlijk niet meer opnieuw aan. Het is ook nogal veel als je 't allemaal in 1 keer wil doen :P. Zo zie ik trouwens wel dingen die ik de vorige dag niet zag (of die me niet te binnen wilden schieten).

Ik ben wel van plan op alle vragen te antwoorden.
pi_121101486
Mijn antwoorden vd vraag die ik zelf heb gemaakt krijg je ook nog wyffie.
pi_121199541
Ik ga morgen tellen.
pi_121201356
:o oh vandaag laatste dag voor in te sturen, ik dacht morgen.
pi_121202423
Ik moet er ook nog een paar afmaken... Doe ik vanavond wel ergens :P
Mijn reviews
pi_121202493
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 19:32 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik moet er ook nog een paar afmaken... Doe ik vanavond wel ergens :P
Dit :P
pi_121203270
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 18:26 schreef wyccie het volgende:
Ik ga morgen tellen.
Tellen? Wij moesten toch zelf onze vragen nakijken? Of wil je de antwoorden hebben?
  zaterdag 5 januari 2013 @ 21:25:45 #182
67640 SaintOfKillers
pi_121207424
Zo.

Bij sommige vragen echt geen flauw idee of ik hoog of laag eindig. Soms bleef mijn antwoordenblad pijnlijk leeg, maar ik denk dat het bij Michelangelo2 minder een probleem is dan bij de voertuigen-vraag :+ .

Ook opvallend dat mijn lege plekken bij SamuelofSEK vaak in groepjes van 5 kwamen :P.
pi_121211118
quote:
3s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 19:52 schreef DragonFodder het volgende:
Tellen? Wij moesten toch zelf onze vragen nakijken? Of wil je de antwoorden hebben?
Nee, jullie mogen wel tellen.
Mar Robby heeft me wel zijn antwoorden opgestuurd.
pi_121214435
Antwoorden opgestuurd :D
pi_121214489
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 00:00 schreef Njosnavelin het volgende:
Antwoorden opgestuurd :D
Oh dat is misschien wel een goed idee ja :+
pi_121214537
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 00:01 schreef Sands het volgende:

[..]

Oh dat is misschien wel een goed idee ja :+
Je bent laat
pi_121214623
quote:
11s.gif Op zondag 6 januari 2013 00:02 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Je bent laat
Mijn stiefvader was jarig :+ en nu mijn broertje *O*
pi_121214732
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 00:04 schreef Sands het volgende:

[..]

Mijn stiefvader was jarig :+ en nu mijn broertje *O*
Gefeliciteerd *O*
Veel mensen jarig deze maand, mijn ex was gisteren ook jarig.
pi_121218916
Zo, voor elke vraag antwoorden gestuurd, maar ik was vandaag niet in vorm. Vooral de plaatjes bij de vragen van de dames waren voor een groot deel onherkenbaar voor mij :P
Mijn reviews
pi_121222848
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 02:25 schreef SamuelofSEK het volgende:
Zo, voor elke vraag antwoorden gestuurd, maar ik was vandaag niet in vorm. Vooral de plaatjes bij de vragen van de dames waren voor een groot deel onherkenbaar voor mij :P
Ik heb alleen de dingen beantwoord waar ik niet te lang over moest nadenken. :P
pi_121232054
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 00:07 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Gefeliciteerd *O*
Veel mensen jarig deze maand, mijn ex was gisteren ook jarig.
Das toch eigenlijk een verjaardag die je niet hoeft te onthouden? :P
pi_121233761
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 17:35 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Ik vergeet altijd wanneer de tweede wereldoorlog was.
pi_121233965
Ik ga zo soep en nasi eten, daarna verzamel ik alle antwoorden per vraag.
Volgens mij heb ik de vorige keer alles in een downloadbaar bestand gegooid zodat jullie zelf kunnen nakijken.
Alles in Excel zetten? En wat is een handige site om die bestanden naar te uploaden?
pi_121234311
Wetransfer
pi_121239524
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 17:35 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Nee hoeft ook niet, maar heb hem toch een mailtje gestuurd :P
pi_121239546
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 18:15 schreef wyccie het volgende:
Ik ga zo soep en nasi eten, daarna verzamel ik alle antwoorden per vraag.
Volgens mij heb ik de vorige keer alles in een downloadbaar bestand gegooid zodat jullie zelf kunnen nakijken.
Alles in Excel zetten? En wat is een handige site om die bestanden naar te uploaden?
Ik ben benieuwd!
pi_121252662
Hoe kan ik in Excel de tabbladen op alfabet rangschikken?
Ik krijg alleen de kolommen niet meer gealfabetiseerd nu de antwoorden er bij staan.

[ Bericht 49% gewijzigd door wyccie op 06-01-2013 23:32:39 ]
  zondag 6 januari 2013 @ 23:31:25 #198
67640 SaintOfKillers
pi_121253022
Niet?

Tenzij je een macro gebruikt.
pi_121253102
Het was gewoon een kwestie van slepen. :@
pi_121253127
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 23:32 schreef wyccie het volgende:
Het was gewoon een kwestie van slepen. :@
_O-
pi_121253148
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 23:33 schreef Robby87 het volgende:
_O-
Hey, bek houwe!
pi_121253353
Wat het leukst is, is dat jullie elk de antwoorden hier posten nadat jullie hebben geteld en dan ook de top 5 bekendmaken.
pi_121253558
_O_

W
Y
C
C
I
E

_O_

Topwijf! *O*
pi_121253599
quote:
10s.gif Op zondag 6 januari 2013 23:43 schreef Robby87 het volgende:
_O_

W
Y
C
C
I
E

_O_

Topwijf! *O*
pi_121253842
Wat zij zeggen :P

Zal morgen de tijd nemen om het te controleren en punten te geven en zo :) voor nu, good night!
pi_121253898
wyccie
Mickey Rourke - Breakfast at Tiffany's

_O-
pi_121253956
SoK gaat een monsterscore halen voor mijn vraag, wat een eindbaas. Sands is een klein baasje, valt me toch tegen.
pi_121253996
quote:
10s.gif Op zondag 6 januari 2013 23:50 schreef Sands het volgende:
wyccie
Mickey Rourke - Breakfast at Tiffany's

_O-
Wat?! ;(
Ik zag nog wel meer gekke dingen die ik had opgeschreven. Judgement at Neuremberg ipv Last year at Marienbad. :')
pi_121254003
quote:
7s.gif Op zondag 6 januari 2013 23:51 schreef Robby87 het volgende:
SoK gaat een monsterscore halen voor mijn vraag, wat een eindbaas. Sands is een klein baasje, valt me toch tegen.
Mij ook nu ik de antwoorden zie :')
pi_121254131
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 23:52 schreef wyccie het volgende:

[..]

Wat?! ;(
Ik zag nog wel meer gekke dingen die ik had opgeschreven. Judgement at Neuremberg ipv Last year at Marienbad. :')
Mickey Rourke

Mickey Rooney

pi_121254151
Jaja, allebei lekkere dingen.

Echt zo'n beginnersfout. 8)7
pi_121254410
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 23:56 schreef wyccie het volgende:
Jaja, allebei lekkere dingen.
In jouw ogen wel ja :P

:@
pi_121254579
De volgende keer moet ik langer naar de plaatjes blijven kijken denk ik. :')
pi_121254893
Super wyccie *O*

Duidelijke winnaar bij mijn vraag is ook SoK, al zijn antwoorden zijn goed ^O^
pi_121254909
quote:
15s.gif Op maandag 7 januari 2013 00:07 schreef Sands het volgende:
Ja, je hebt zelfs films die je (volgens mij) zelf ook hebt gevraagd fout :P
Mijn reviews
pi_121254936
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 00:17 schreef SamuelofSEK het volgende:

[..]

Ja, je hebt zelfs films (die je volgens mij zelf ook hebt gevraagd) fout :P
Jij ook, dusja :P
pi_121254949
quote:
7s.gif Op maandag 7 januari 2013 00:17 schreef Sands het volgende:

[..]

Jij ook, dusja :P
Oh :@
Mijn reviews
pi_121255004
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 00:18 schreef SamuelofSEK het volgende:

[..]

Oh :@
Bij 16 bijv. heb je 16. Yul Brynner - ...

En dit moet het zijn :P

16. Erich von Stroheim, Sunset Boulevard
  maandag 7 januari 2013 @ 00:20:20 #220
67640 SaintOfKillers
pi_121255040
Ik vind het wel ironisch dat niemand uitgerekend de Nederlandse film wist bij mijn vraag :P.
pi_121255069
quote:
2s.gif Op maandag 7 januari 2013 00:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind het wel ironisch dat niemand uitgerekend de Nederlandse film wist bij mijn vraag :P.
Ik bedacht me pas net dat ik ook gewoon de landen had kunnen gokken. :')
pi_121255142
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 00:19 schreef Sands het volgende:

[..]

Bij 16 bijv. heb je 16. Yul Brynner - ...

En dit moet het zijn :P

16. Erich von Stroheim, Sunset Boulevard
Ah ja ik vond hem daar het meest op lijken terwijl ik zeker wist dat het hem niet was :P Ik zou van Stroheim nooit herkennen, maar misschien vanaf nu wel :P

quote:
2s.gif Op maandag 7 januari 2013 00:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hmm volgens mij heb ik ook bij geen enkele nl als land gegokt :P
Mijn reviews
pi_121255175
Dit zijn de antwoorden op mijn vraag:

1. Paris je t’aime
2. Peter en de draak
3. Biutiful
4. Nobody knows
5. Repulsion
6. After life
7. Lars and the real girl
8. Basquiat
9. K-pax
10. Everything is illuminated
11. Enter the void
12. It’s a wonderful life
13. Big trouble
14. Cashback
15. Black cat, white cat
16. Arizona dream
17. the princess bride
18. Some like it hot
19. Disgrace
20. Les poupees russes
21. Buffalo ‘66
22. Jumanji
23. The wackness
24. Der himmel uber Berlin
25. No man’s land
26. Beginners
27. 11.14
28. Paris je t’aime
29. Transamerica
30. l’appartement
31. What to expect when you’re expecting

1, 8, 9, 14, 16, 20, 21, 27 en 28 zijn door niemand geraden, sommige daarvan waren ook wel heel onduidelijke screenshots :P

En nu de top 5:
1. SaintofKillers (19 goed)
2. Sands (9 goed)
3. SamuelofSEK (7 goed)
4. Robby87 (5 goed)
5. wyccie (4 goed)
5. victorinox (2 goed)
5. dyonvbaal (2 goed)
*O* *O*

Laat maar weten als ik iets verkeerd heb geteld, het is al laat :+

[ Bericht 2% gewijzigd door Njosnavelin op 07-01-2013 00:43:29 ]
pi_121255206
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 00:25 schreef Njosnavelin het volgende:
Dit zijn de antwoorden op mijn vraag:

1. Paris je t’aime
2. Peter en de draak
3. Biutiful
4. Nobody knows
5. Repulsion
6. After life
7. Lars and the real girl
8. Basquiat
9. K-pax
10. Everything is illuminated
11. Enter the void
12. It’s a wonderful life
13. Big trouble
14. Cashback
15. Black cat, white cat
16. Arizona dream
17. the princess bride
18. Some like it hot
19. Disgrace
20. Les poupees russes
21. Buffalo ‘66
22. Jumanji
23. The wackness
24. Der himmel uber Berlin
25. No man’s land
26. Beginners
27. 11.14
28. Paris je t’aime
29. Transamerica
30. l’appartement
31. What to expect when you’re expecting

1, 8, 9, 14, 16, 20, 21, 27 en 28 zijn door niemand geraden, sommige daarvan waren ook wel heel onduidelijke screenshots :P

En nu de top 5:
1. SaintofKillers (19 goed)
2. Sands (9 goed)
3. SamuelofSEK (7 goed)
4. Robby87 (5 goed)
5. wyccie (4 goed)
*O* *O*

Laat maar weten als ik iets verkeerd heb geteld, het is al laat :+
Toch nog 2de... _O- had ik eigenlijk niet verwacht :P
pi_121255209
Oh huh robby jouw vraag was toch niet genummerd? Ik heb alles door elkaar gezet :X
pi_121255228
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 00:26 schreef Sands het volgende:

[..]

Toch nog 2de... _O- had ik eigenlijk niet verwacht :P
^O^ Ben trots op je
pi_121255273
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 00:27 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

^O^ Ben trots op je
Dat ik 2 niet wist valt me wel tegen van mezelf. }:|
pi_121255339
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 00:26 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh huh robby jouw vraag was toch niet genummerd? Ik heb alles door elkaar gezet :X
Van links naar rechts :+ , had al even gekeken en volgens mij heb je wel een flink aantal goed :P
pi_121255497
Njos, ik tel niet mee in de puntentelling.
  maandag 7 januari 2013 @ 00:36:14 #230
67640 SaintOfKillers
pi_121255547
Mijn resultaten:

1. SamuelofSEK - 56 punten -> 5 punten
2. Michelangelo2 - 46 punten -> 4 punten
3. Njosnavelin - 26 punten -> 3 punten
4. wyccie - 15 punten -> 2 punten
5. Robby87 - 12 punten -> 2 punten
6. victorinox - 11 punten -> 1 punt

De juiste antwoorden:

1. Stalker - Sovjetunie
2. Man Without a Past - Finland
3. A Separation - Iran
4. Brotherhood - Zuid-Korea
5. Exiled - Hong Kong
6. Dolls - Japan
7. The Raid - Indonesie
8. Central do Brasil - Brazilie
9. Svartur a leik - Ijsland
10. El Secreto de sus oyos - Argentinie
11. C'est arriveé près de chez vous- Belgie
12. REC - Spanje
13. Jeux d'Enfants - Frankrijk
14. Meet the Feebles - Nieuw Zeeland
15. Dogtooth - Griekenland
16. Brodre - Denemarken
17. Ik Omhels Je Met 1.000 Armen - Nederland
18. The Boat That Rocked - UK
19. Once - Ierland
20. Amores Perros - Mexico
21. Underground - Joegoslavie
22. Eskiya - Turkije
23. Ong-Bak - Thailand
24. C.R.A.Z.Y - Canada
25. Waltz with Bashir - Israel
26. La Meglio Gioventu - Italie
27. Lola Rennt - Duitsland
28. Soy Cuba - Cuba
29. Headhunters - Noorwegen
30. Sister - Zwitserland
31. Werckmeister Harmoniak - Hongarije
32. Yi Yi - Taiwan
33. Magnolia - VS
34. Millennium - Zweden
35. TsoTsi - Zuid-Afrika
36. Shop on Main Street - Tsjechie
37. Maria Full of Grace - Colombia
38. Klass - Estland
39. 3 Idiots - India
40. Picnic at Hanging Rock - Australie

Waarbij opviel dat niemand Carice Van Houten herkende bij 17. Ook had niemand Magnolia of La Meglio Gioventu herkend(wel een paar keer het land). Verder waren er dus geen punten voor 2, 17, 22, 30, 32, 37 en 38, maar dat waren dan ook de moeilijkste.
pi_121255557
Hee, ik doe niet mee met de punten!
pi_121255811
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 00:34 schreef wyccie het volgende:
Njos, ik tel niet mee in de puntentelling.
Heb het aangepast. Gedeelde 5e plaats dan voor victor en dyon :D
  maandag 7 januari 2013 @ 00:47:42 #233
67640 SaintOfKillers
pi_121255922
quote:
15s.gif Op maandag 7 januari 2013 00:07 schreef Sands het volgende:
Bij mij is 't probleem soms dat ik ergens niet meteen op kom en dat er een ander sneller is. Maar als ze me 14 dagen de tijd geven... :P
pi_121255997
Lol, toch nog wat punten gehaald met landen gokken bij de vraag van SoK *)
Ik moet trouwens ook even bekennen dat Waaghals en ik veel samen hebben gedaan O~)
pi_121256079
quote:
2s.gif Op maandag 7 januari 2013 00:47 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Bij mij is 't probleem soms dat ik ergens niet meteen op kom en dat er een ander sneller is. Maar als ze me 14 dagen de tijd geven... :P
Ik heb eigenlijk alleen ingevuld wat ik meteen herkende, behalve bij de vraag van vic en dyon. :P
pi_121256129
Antwoorden:
1. Lemonade Joe
2. Le feu follet
3. De Wisselwachter
4. Csillagosok, Katonák
5. Cranes are Flying
6. Warum Läuft Herr R. Amok?
7. Fata Morgana
8. Paha Maa
9. Utvandrarna
10. Kjærlighetens kjøtere
11. Reykjavik Whale Watching Massacre
12. Oslo, 31 august
-----------------------
13. Zivot je cudo
14. Once upon a Time in Anatolia
15. The Inglorious basterds
16. Eternity and a Day
17. Ascenseur pour l'echafaud
18. Rundskop
19. Vargtimmen
20. Una giornata particolare
21. De helaasheid der dingen
22. Il vangelo secondo Matteo
23. A Man Escaped
24. Der Siebente Kontinent
---------------------------
25. Idi i smotri
26. Lovers of the Arctic Circle
27. Vozvrashchenie
28. Alphaville
29. instinct de mort
30. Le Samourai
31. Andrei Rublev
32. Det sjunde inseglet
33. Giu la testa
34. Der Himmel Uber Berlin
35. Salaire de la peur
36. La Haine

Resultaat
1. SaintOfKillers - Score van 27 (5 punten)
2. SamuelofSek - Score van 14 (4 punten)
3. Njosnavelin - Score van 6,5 (3 punten)
4. Sands - Score van 5 (2 punten)
5. Robby - Score van 3,5 (1 punt)
  maandag 7 januari 2013 @ 00:54:07 #237
67640 SaintOfKillers
pi_121256150
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 00:49 schreef Njosnavelin het volgende:
Lol, toch nog wat punten gehaald met landen gokken bij de vraag van SoK *)
Ik moet trouwens ook even bekennen dat Waaghals en ik veel samen hebben gedaan O~)
Jij was de enige die Jeux d'Enfants herkende.

Sommigen zouden toch moeten weten dat de kans op een Marion Cotillard-film bij mij altijd zeer groot is.
pi_121256177
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 00:53 schreef Michelangelo2 het volgende:
Antwoorden:
OH JA!
pi_121256735
Mijn antwoorden:

De outfits:
Legally Blonde
Bridget Jones' Diary
Clueless
Breakfast at Tiffany's
Pretty Woman

1. SaintofKillers 28 punten -> 5 punten
2. Sands 18 punten -> 4 punten
3. Njosnavelin 16 punten -> 3 punten
4. SamuelofSEK 13 punten -> 2 punten
5. Michelangelo2 & Victorinox 9 punten -> 1 punt

Opvallend dat de nummer 1 meer antwoorden goed had dan de vragensteller.
pi_121256814
Hmm ik zie dat wyccie haar 2 vragen bij elkaar heeft gedaan...

Ik heb 3 vragen gesteld... Moet ik dan alles bij elkaar optellen om 5 punten uit te delen? of mag ik gewoon 3 keer de 5 punten uitdelen?
Mijn reviews
pi_121256920
Oeh, goede vraag. Als ik iets doe is dat vaak uit luiheid. :@
pi_121257385
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 01:21 schreef wyccie het volgende:
Oeh, goede vraag. Als ik iets doe is dat vaak uit luiheid. :@
Ik doe het wel gewoon 3 keer 5 :P
Mijn reviews
pi_121257464
Vraag 1

Antwoorden:
1. Nicole Kidman
2. Kelly Reilly
3. Sienna Guillory
4. Rachael Taylor
5. Jessica Chastain
6. Mary Louise Parker
7. Amy Adams
8. Alexandria Maria Lara
9. Famke Janssen
10. Emanuelle Seigner
11. Ann-Margret
12. Jacqueline Bisset
13. Naomi Watts,
14. Emilia Fox
15. Anita Ekberg
16. Sean Young
17. Julie Newmar
18. Liv Ullmann
19. Ziyi Zhang
20. Anne Hathaway
21. Julia Ormond
22. Amy Irving
23. Maggie Q
24. Ali MacGraw
25. Monica Vitti
26. Zooey Deschanel

Resultaat:
SaintOfKillers is blijkbaar wat roestig geworden qua actrices herkennen. Emilia Fox en Emanuelle Seigner zou hij jaren geleden ook gewoon herkend hebben. Sands' zwakke punten worden nu ook snel duidelijk :P En wyccie... Altijd kon ik op je vertrouwen om Romy te herkennen en nu verzin je haar er gewoon bij :P

1. SaintOfKillers: 24 -> 5 FMT-punten
2. Njosnavelin: 12 -> 4 FMT-punten
*. wyccie: 7
3. Victorinox: 6 -> 3 FMT-punten
4. Sands: 5 -> 2 FMT-punten

Vraag 2

Antwoorden:
2,5 punt
1. Ying Xiong (Hero)
2. Wo hu cang long (Crouching Tiger Hidden Dragon)
3. Shi mian mai fu (House of Flying Daggers)
4. Jianyu (Reign of Assassins)
5. Wong Fei Hung (Once Upon a Time in China)

2 punten
6. Un chien andalou
7. Suspiria
8. L'année dernière a Marienbad (Last Year at Marienbad)
9. El topo
10. Possession

2 punten
11. Dip huet seung hung (The Killer)
12. Ying hung boon sik (A Better Tomorrow)
13. Du shen (God of Gamblers)
14. Lat sau san taam (Hard Boiled)
15. Lung fu fong wan (City on Fire)

1,5 punt
16. Long Weekend
17. Turkey Shoot
18. Razorback
19. Fair Game
20. Roadgames

1,5 punt
21. The Stunt Man
22. The Holy Mountain
23. New Nightmare
24. The Last Action Hero
25. Head

1,5 punt
26. Xin shu shan jian ke (Zu Warriors from the Magic Mountain)
27. Da zui xia (Come Drink with Me)
28. Dung che sai duk (Ashes of Time)
29. Hong Wending san po bai lian jiao (Clan of the White Lotus)
30. Tian di ying xiong (Warriors of Heaven and Earth)

1 punt
31. Amer
32. Beyond the Black Rainbow
33. Brand Upon the Brain!
34. Lucifer Rising
35. W.R. - Misterije organizma (WR: Mysteries of the Organism)

Resultaat:
Ik had gehoopt dat er in ieder geval iemand èèn van de Ozploitation films herkende, maar dat bleek helaas toch iets te lastig. Verder gelukkig in iedere categorie wel iets geraden.

1. SaintOfKillers: 31,5 -> 5 FMT-punten
2. Michelangelo2: 23,5 -> 4 FMT-punten
3. Victorinox: 15 -> 3 FMT-punten
4. Sands: 12 -> 2 FMT-punten
*. wyccie: 9
5. Robby87: 6,5 -> 1 FMT-punt
6. Njosnavelin: 5,5

Vraag 3

Antwoorden:
2,5 punt
1. L'uomo senza memoria (Puzzle)
2. La ragazza che sapeva troppo (The Girl Who Knew Too Much)
3. Una lucertola con la pelle di donna (A Lizard in a Woman's Skin)
4. Sette note in nero (The Psychic)
5. Tutti i colori del buio (All the Colors of the Dark)

2 punten
6. D.O.A.
7. The Big Combo
8. Detour
9. Night and the City
10. The Set-Up

2 punten
11. Da uomo a uomo (Death Rides a Horse)
12. I crudeli (The Hellbenders)
13. Navajo Joe
14. La resa dei conti (The Big Gundown)
15. Keoma

2 punten
16. Shaft
17. Super Fly
18. Coffy
19. Jackie Brown
20. Black Dynamite

1,5 punt
21. Profondo rosso (Deep Red)
22. L'uccello dalle piume di cristallo (The Bird With the Crystal Plumage)
23. Sei donne per l'assassino (Blood and Black Lace)
24. Opera
25. Lo squartatore di New York (The New York Ripper)

1,5 punt
26. Bande a part (Band of Outsiders)
27. Tirez sur le pianiste (Shoot the Piano Player)
28. Jules et Jim
29. À bout de souffle (Breathless)
30. Cléo de 5 a 7

1 punt
31. Sunset Blvd.
32. Double Indemnity
33. Out of the Past
34. The Third Man
35. Kiss Me Deadly

1 punt
36. Il buono, il brutto, il cattivo (The Good, The Bad and The Ugly)
37. C'era una volta il West (Once Upon a Time in the West)
38. Django
39. Il grande silenzio (The Great Silence)
40. Il mio nome e nessuno (My Name Is Nobody)

Resultaat:
Duidelijk te zien dat de Giallo-kennis hier vooral bestaat uit Argento-kennis. Niemand wist een van de andere Gialli te noemen.

1. SaintOfKillers: 34,5 -> 5 FMT-punten
2. Michelangelo2: 31,5 -> 4 FMT-punten
3. Sands: 21 -> 3 FMT-punten
4. Robby87: 8,5 -> 2 FMT-punten
5. Victorinox: 3 -> 1 FMT-punt
6. Njosnavelin: 2,5
*. wyccie: 1
Mijn reviews
pi_121259952
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 01:46 schreef SamuelofSEK het volgende:

Resultaat:
SaintOfKillers is blijkbaar wat roestig geworden qua actrices herkennen. Emilia Fox en Emanuelle Seigner zou hij jaren geleden ook gewoon herkend hebben. Sands' zwakke punten worden nu ook snel duidelijk :P En wyccie... Altijd kon ik op je vertrouwen om Romy te herkennen en nu verzin je haar er gewoon bij :P
Ik heb de laatste vragen van dit topic te weinig aandacht gegeven blijkt wel weer. :P
pi_121260299
Ik dacht toch echt dat het laatste plaatje bij Wyccies vraag Fifth element was in plaats van Pretty woman...

By the way, waarom worden sommige mensen (ik dus :P ) niet genoemd bij een paar vragen? Ik was ook wel benieuwd na het aantal goed geraden vragen... (zonder ze zelf op te moeten zoeken :P )
pi_121260522
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 08:50 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik dacht toch echt dat het laatste plaatje bij Wyccies vraag Fifth element was in plaats van Pretty woman...

By the way, waarom worden sommige mensen (ik dus :P ) niet genoemd bij een paar vragen? Ik was ook wel benieuwd na het aantal goed geraden vragen... (zonder ze zelf op te moeten zoeken :P )
Omdat je volgens de excel mijn vragen niet heb beantwoord :P
Mijn reviews
  maandag 7 januari 2013 @ 09:47:16 #247
67640 SaintOfKillers
pi_121261103
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 01:14 schreef wyccie het volgende:
Mijn antwoorden:

Ik dacht echt dat dit de als politie-agent vermomde Joker in TDK was :').
pi_121261354
quote:
2s.gif Op maandag 7 januari 2013 09:47 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Ik dacht echt dat dit de als politie-agent vermomde Joker in TDK was :').
Begrijpelijk :P

Bij mijn vraag heb je ook wat foute antwoorden zitten.
pi_121261625

1. SaintOfKillers: 39 goed = 5 FMT punten
2. Njosnavelin: 28 goed = 4 FMT punten
3. SamuelofSEK: 27 goed = 3 FMT punten
4. Michelangelo2: 23 goed = 2 FMT punten
5. Sands: 17 goed = 1 FMT punt

>:)

Er zijn wat heerlijke fouten gemaakt, zoals The Departed die werd aangezien voor Up In The Air, of The Godfather überhaupt niet herkennen, net als het beroemde rode kluisje uit The Breakfast Club :P.

Hier de antwoorden:

01) 2001: A Space Odyssey
02) 21 Grams
03) Alien
04) American Beauty
05) American History X
06) The Big Lebowski
07) Antichrist
08) Apocalypse Now
09) The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford
10) A Beautiful Mind
11) The Wrestler
12) Biutiful
13) À bout de souffle
14) The Breakfast Club
15) The Departed
16) Die Hard
17) Dog Day Afternoon
18) Elephant
19) Drive
20) Fargo
21) Fighter
22) Cool Hand Luke
23) The Good the Bad and the Ugkly
24) The Godfather
25) Heat
26) Gran Torino
27) Eyes Wide Shut
28) Eternal Sunshine of the Spotless Mind
29) Fish Tank
30) Intouchables
31) Léon
32 ) Butch Cassidy and the Sundance Kid
33) De helaasheid der dingen
34) Kramer vs Kramer
35) The Machinist
36) Memento
37) In Bruges
38) A History of Violence
39) Mulholland Dr
40) La piel que habito
41) The Silence of the Lambs
42) The Dark Knight
43) Lat den ratte komma in
44) No Country for Old Men
45) The Town
46) Un prophete
47) Donnie Darko
48) Good Will Hunting
49) Once Upon a Time in The West
50) The Usual Suspects

Als ik ergens verkeerd heb geteld, let me know!
pi_121261733
Hoe erg... Eerst zag ik Drive aan voor Mulholland Dr. Toen zag ik dat het Drive was en dan herken ik het echte Mulholland Dr. plaatje niet terwijl ik me niet kon voorstellen dat robby hem niet zou gebruiken :'(
Mijn reviews
pi_121261866
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 10:18 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hoe erg... Eerst zag ik Drive aan voor Mulholland Dr. Toen zag ik dat het Drive was en dan herken ik het echte Mulholland Dr. plaatje niet terwijl ik me niet kon voorstellen dat robby hem niet zou gebruiken :'(
Het is erger als je zo stom bent om niet alles in te vullen. :+ :')
pi_121261893
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 09:10 schreef SamuelofSEK het volgende:

[..]

Omdat je volgens de excel mijn vragen niet heb beantwoord :P
Nee, dat klopt :-P
Ik wist dan ook echt niks bij jouw vragen...
pi_121262020
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 10:18 schreef SamuelofSEK het volgende:
Haha, nu ik erna kijk kan ik me de verwarring voorstellen, dat is echter niet met opzet gedaan _O-

quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2013 10:24 schreef Sands het volgende:

[..]

Het is erger als je zo stom bent om niet alles in te vullen. :+ :')
Hoe kan dat nu weer? :P
pi_121262145
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 10:29 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Haha, nu ik erna kijk kan ik me de verwarring voorstellen, dat is echter niet met opzet gedaan _O-

[..]

Hoe kan dat nu weer? :P
Dat vraag ik mezelf ook af, ik dacht zelf dat ik The Machinist en Drive wel had ingevuld...maar dat was niet zo. :')
pi_121262962
Goede antwoorden waren:

1. Two mules for sister sara
2. Hang em high
3. Ace high
4. La reisa del conti / the big gundown
5. The mercanery (a professional gun)
6. Duck you sucker, fistfull of dynamite
7. Django
8. The return of ringo
9. Once upon a time in the west
10. Blood for a silver dollar
11. Dead men don't make shadows
12. 100 rifles
13. There was a crooked man
14. The good, the bad and the ugly
15. For a few dollars more
16. North to alaska
17. War Wagon
18. El Dorado
19. A man called Sledge
20. Fistful of Lead

Michelangelo2 = 11 --> 5 punten (en _O_ omdat ie ook nog eens de helft in het Italiaans deed)
SamuelofSEK = 10 --> 4 punten
Sands = 8 --> 3 punten
Saint ofKillers = 7 --> 2 punten
Victorinox = 6 --> 1 punt
Wyccie = 0 goed ( ;( )
pi_121263372
Ik heb het maar slecht gedaan :'(
pi_121263484
quote:
3s.gif Op maandag 7 januari 2013 11:21 schreef DragonFodder het volgende:
Ik heb het maar slecht gedaan :'(
Zie het positief, het kan nu alleen maar beter worden. :P
pi_121271118
Mijn Antwoorden:

Film: Speed racer
Auto: Mach 5
Acteur: Emile Hirsh
Karakter: Speed

Film: Back to the future
Auto: DeLorean
Acteur: Micheal J. Fox
Karakter: Marty McFly
Film: Flintstones
Auto: -
Acteur: John Goodman
Karakter: Fred Flintstone

Film: Dukes of Hazard
Auto: General Lee - Dodge Charger
Acteur: Sean W. Scott - Johnny Knoxville
Karakter: Bo Duke - Luke Duke

Film: Smokey and the Bandit
Auto: Pontiac Firebird (Trans-am)
Acteur: Burt Reynolds
Karakter: Bandit

Film: Dumb & Dumber
Auto: Mutt cut van - Ford ecoline
Acteur: Jim Carrey - Jeff Daniels
Karakter: Lloyd Christmas - Harry Dunne

Film: Minority report
Auto: Lexus (2054)
Acteur: Tom Cruise
Karakter: Chief John Anderton

Film: Judge Dredd
Auto: Landrover 101
Acteur: -
Karakter: -

Film: Artificial Intelligence: AI
Acteur: Jude Law
Karakter: Gigolo Joe

Film: Waterworld
Auto: Trimaran
Acteur: Kevin Costner
Karakter: The mariner

Film: Ghost rider
Auto: Hellcycle Harley Davidson
Acteur: Nicholas Cage
Karakter: Johny Blaze/Ghostrider

Film: Back to the future III
Auto: The Jule Verne train - The Time machine train - The time train
Acteur: Christopher Lloyd
Karakter: Dr. Emmet Brown

Film: TankGirl
Acteur: Lory Pretty
Karakter: TankGirl - Rebecca

Film: The Fast and the furious: Tokyo drift
Auto: Volkswagen Touareg - The hulk mobile
Acteur: BowWow
Karakter: Twinkie

Film: Wildhogs
Auto: Harley Davidson
Acteur: John Travolta - Martin Lawrence - William H. Macy - Tim Allen
Karakter: Woody Steven - Bobby Davis - Dudley F. - Doug Midge

Film: Tron Legacy
Auto: Lightbike
Acteur: Gerret Hedlund
Karakter: Samm Flyn

Film: The polar expres
Auto: The polar expres
Acteur: Tom Hanks
Karakter: Conductor

Film: Gone in 60 seconds
Auto: 1967 Ford Mustang - Eleanor
Acteur: Nicholas Cage
Karakter: Randall "Memphis" Raines

Film: Paul
Acteur: Seth Rogen
Karakter: Paul

Film: Treasure Planet
Auto: The RLS Legacy
Acteur: Emma Thompson
Karakter: Captain Amelia

Behaalde punten door:
1. Sands 45 punten
2. SamuelofSek 39.5 punten
3. Victorinox 37.5 punten
4. saintofkillers 37 punten
5. DragonFodder 33 punten
6. Njosnavelin 11 punten
7. Wyccie 10 punten

Als je het ergens niet mee eens bent, moet je maar een DM sturen :)
pi_121271404
Sands die uitblinkt in voertuigen... Dat is volgens mij ook nog niet zo vaak voorgekomen :P
Mijn reviews
pi_121271547
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 15:34 schreef SamuelofSEK het volgende:
Sands die uitblinkt in voertuigen... Dat is volgens mij ook nog niet zo vaak voorgekomen :P
Ik vond het ook wonderbaarlijk dat hij zoveel beter is dat jij bent...

Er waren trouwens zo'n 80 punten te winnen :P En niemand wist mij Gone in 60 seconds of Judge dredd te noemen. Dat viel me best tegen...
pi_121272257
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 15:38 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Sands is gewoon beter in onbelangrijke details onthouden :P
Mijn reviews
pi_121275268
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 15:34 schreef SamuelofSEK het volgende:
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 15:38 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Er waren trouwens zo'n 80 punten te winnen :P En niemand wist mij Gone in 60 seconds of Judge dredd te noemen. Dat viel me best tegen...
Wat een vertrouwen in mij :(

quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 16:00 schreef SamuelofSEK het volgende:

[..]

Sands is gewoon beter in onbelangrijke details onthouden :P
Dit dan wel weer waar :P
  maandag 7 januari 2013 @ 17:33:56 #263
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_121275803
Mijn antwoorden:

1. Star Wars
2. Treasure Planet
3. The Day the Earth Stood Still
4. Castle in the Sky
5. Appleseed
6. Robots
7. The Iron Giant
8. Judge Dredd
9. The Black Hole
10. The Terminator
11. The Wiz
12. WALL·E
13. Metropolis
14. Bicentennial Man
15. Dark Star
16. The Transformers: The Movie
17. Sleeper
18. Wallace and Gromit in A Close Shave
19. Jimmy Neutron: Boy Genius
20. Lost in Space
21. The Fifth Element
22. 2001: A Space Odyssey
23. Forbidden Planet
24. Moon
25. Flubber
26. Total Recall
27. Paprika
28. Star Wars
29. The Black Hole
30. The Matrix Revolutions
31. Terminator 3: Rise of the Machines
32. The Hitchhiker's Guide to the Galaxy
33. Megamind
34. Hugo
35. RoboCop
36. WALL·E
37. Monsters vs Aliens
38. Short Circuit
39. Sky Captain and the World of Tomorrow
40. Futurama: Bender's Big Score
41. I, Robot
42. The Wizard of Oz
43. X-Men: The Last Stand
44. RoboCop
45. Return to Oz
46. WALL·E
47. Runaway
48. Silent Running
49. Terminator 2: Judgment Day
50. Spaceballs

Alleen nr. 15 (Dark Star) en nr. 47 (Runaway) zijn niet geraden.

Scores:
1. Sands: 42+2 = 5 FMT-punten
2. SaintOfKillers: 37+2 = 4 FMT-punten
3. DyonvBaal: 31+5 = 3 FMT-punten
4. SamuelofSEK: 31+2 = 2 FMT-punten
5. Dragonfodder: 28+1 = 1 FMT-punt
6. Njosnavelin: 17+1
7. Michaelangelo2: 11+1
8. wyccie: 7+1

Het 1ste getal is het aantal juiste films. Het 2de getal is het aantal verkeerde films, maar de juiste franchise.
Het 2de getal heb ik alleen gebruikt bij een gelijke stand.

Iedereen bedankt voor het meedoen en wyccie en Sands bedankt voor de organisatie. *O*
IMDb Vote History
pi_121296519
De antwoorden (niet letten op eventuele (spellings)fouten) :

1. Steven Seagal - Under Siege
2. Donald Sutherland - MASH
3. Henry Fonda - 12 Angry Men
4. Peter Finch - Network
5. Lon Chaney - The Phantom of the Opera
6. Edward Norton - Kingdom of Heaven
7. Bela Lugosi – Dracula
8. Walter Matthau – Charade
9. Alastair Sim – Scrooge/A Christmas Carol
10. Raymond Burr – Rear Window
11. John Candy – The Blues Brothers
12. Sean Connery – The Rock
13. Orson Welles – Touch of Evil
14. Morgan Freeman – The Shawshank Redemption
15. Joseph Cotten – The Third Man
16. Eric von Stroheim – Sunset Blvd.
17. Pierce Brosnan – Die Another Day
18. James Mason – North By Northwest
19. Charles/Charlie Chaplin – The Great Dictator
20. Alec Guinness – The Ladykillers
21. Charles Coburn – Gentlemen Prefer Blondes
22. James Stewart – It’s A Wonderful Life
23. Al Pacino – Heat
24. Clint Eastwood – Gran Torino
25. Edmund Gwenn – Miracle on 34th Street
26. Humphrey Bogart – Casablanca
27. Mickey Rooney – Breakfast at Tiffany’s
28. Clark Gable – Mutiny on the Bounty
29. Jack Lemmon – The Apartment
30. John Wayne – The Searchers
31. Jack Black – School of Rock
32. Claude Raines – The Phantom of the Opera
33. Mandy Patinkin – The Princess Bride
34. Errol Flynn – The Adventures of Robin Hood
35. Ryan Gosling – Drive
36. Peter Lorre – The Man Who Knew to Much
37. Tom Hiddleston – The Avengers
38. Thomas Mitchell – Lost Horizon
39. Chevy Chase – Christmas Vacation
40. Farley Granger – Rope
41. Rex Harrison – My Fair Lady
42. Patrick Stewart – X-men: The Last Stand
43. John C. McGinley – Office Space
44. Fred MacMurray – Double Indemnity
45. Adam West – Batman: The Movie
46. Charles Laughton – The Hunchback of Notre Dame
47. Woody Allen – Manhattan
48. Peter O’Toole – Lawrence of Arabia
49. Lon Chaney jr. – The Wolf Man
50. Aaron Taylor-Johnson – Kick-Ass

51. Peter Billingsley – A Christmas Story
52. Bruce Dern – Silent Running
53. John Travolta – Grease
54. Steve McQueen – Papillon
55. F. Murray Abraham – Amadeus
56. Chris Tucker – The Fifth Element
57. Tim Curry – The Rocky Horror Picture Show
58. Spencer Tracy – Fury
59. Steve Martin – Little Shop of Horrors
60. Antonio Banderas – Spy Kids
61. Kurt Russell – Escape From New York
62. John Goodman – The Big Lebowski
63. Tommy Lee Jones – No Country for Old Men
64. Anthony Michael Hall – The Breakfast Club
65. Ray Milland – The Lost Weekend
66. Christopher Plummer – The Sound of Music
67. Charlton Heston – Planet of the Apes
68. Peter Sellers – Being There
69. Gene Wilder – Willy Wonka & The Chocolate Factory
70. Ben Kingsley – Gandhi
71. Brad Pitt – Inglourious Basterds
72. Paul Muni – Scarface
73. Christian Bale – American Psycho
74. Gene Kelly – Singin’ in the Rain
75. Paul Newman – Cool Hand Luke
76. Joe Pesci – Home Alone
77. Don Cheadle – Hotel Rwanda
78. Arnold Schwarzenegger – Terminator 2: Judgement Day
79. Robin Williams – Mrs. Doubtfire
80. Groucho Marx – Ducksoup
81. Dennis Hopper – Easy Rider
82. Russell Crowe – Gladiator
83. Edward G. Robinson – The Ten Commandments
84. Jack Nicholson – Chinatown
85. James Earl Jones – Coming to America
86. Peter Weller – Robocop
87. Jean Reno – Ronin
88. Cary Grant – To Catch a Thief
89. Dustin Hoffman – Finding Neverland
90. Vincent Price – The Abominable Dr. Phibes
91. Chuck Norris – Missing in Action
92. Michael Caine – Zulu
93. Will Smith – Seven Pounds
94. Lou Costello - Bud Abbott Lou Costello Meet Frankenstein
95. Sylvester Stallone – Copland
96. John Cazale – Dog Day Afternoon
97. Samuel L Jackson – Jackie Brown
98. Kirk Douglas – Paths of Glory
99. Kevin Bacon – X-Men First Class
100. Dick van Dyke – Mary Poppins

De WINNAARS *O* en de verliezers ;(

1. SaintOfKillers: 158 = 5 FMT punten
2. Michelangelo2: 118= 4 FMT punten
3. SamuelofSEK: 113 = 3 FMT punten
4. Njosnavelin: 99 = 2 FMT punten
5. victorinox: 93 = 1 FMT punt

6. dyonvbaal: 76
7. DragonFodder: 70
8. Robby87: 62
9. wyccie: 62
pi_121296803
yikes... heb ik nou goodman genoemd bij welles _O- dat is best knullig :P
Mijn reviews
pi_121297068
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 00:54 schreef SamuelofSEK het volgende:
Die is inderdaad best erg :P

Zelf ook een paar erg knullige fouten gemaakt. Frank Sinatra invullen ipv Joseph Cotten. Daarnaast Guinness, Rooney, Price, Raines, Heston etc. niet herkend ;(
pi_121300381
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 00:54 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik kon er best om lachen :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 01:05 schreef Michelangelo2 het volgende:

[..]

Die is inderdaad best erg :P

Zelf ook een paar erg knullige fouten gemaakt. Frank Sinatra invullen ipv Joseph Cotten. Daarnaast Guinness, Rooney, Price, Raines, Heston etc. niet herkend ;(
Maar weinig mensen herkenden die, vond ik zelf wel jammer. ;(

[ Bericht 0% gewijzigd door Sands op 08-01-2013 07:16:56 ]
pi_121323043
Ik heb Rooney wel herkend, maar alsnog geblunderd. :D
Heb je die wel of niet goed gerekend, Sands?
pi_121327347
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 19:27 schreef wyccie het volgende:
Ik heb Rooney wel herkend, maar alsnog geblunderd. :D
Heb je die wel of niet goed gerekend, Sands?
Niet :@
pi_121336984
Ik heb een fout gemaakt in mijn antwoorden: vraag 14 was Punch-drunk love en niet Cashback (was even in de war geraakt). Maakt niks uit voor de punten want niemand wist hem maar toch mijn excuses.

Pico wist hem trouwens wel toen ik die screenshot ooit een keer gevraagd had in FMT, jammer dat hij nu niet geantwoord had :P
pi_121337153
En ik wist nummer 8 (Basquiat) wel.
pi_121337176
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 00:01 schreef wyccie het volgende:
Ja die had jij ook eerder geraden toch?
pi_121337215
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 00:01 schreef wyccie het volgende:
Oh wacht heb ik die niet meegeteld? sorry!
pi_121337300
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 00:02 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh wacht heb ik die niet meegeteld? sorry!
Geen idee, maar dat maakt dan ook niks uit aangezien ik niet meedoe voor de punten. Je vermeldde het bij de foto's die niet werden geraden.
pi_121337311
Oh ik zie het, ik had gezegd dat niemand hem wist 8)7
Sorry! Je was de enige die hem goed had ^O^
pi_121337522
Yeah, erkenning. *O*
pi_121378858
nagekeken!

1. 2001: a Space Odyssee - Discovery
2. The Last Starfighter - Gunstar
3. Return of the Jedi - A-wing fighter
4. Star Trek Generations - Uss Enterprise B (gewoon Enterprise ook goed gerekend)
5. Back to the Future part 2 - DeLorean
6. The Black Hole – The Palomino
7. Lost in Space - Jupiter 2
8. The Matrix - The Nebeuchanezzar
9. Serenity - Serenity
10. Event Horizon - Event Horizon
11. Alien - Nostromo
12. Starship Troopers - The Rodger Young
13. Outland - Outland
14. Independence Day - Alien Attacker
15. Sunshine - Icarus 2
16. Dune - Guild Liner
17. Aliens - Dropship
18. Stargate - Ra’s mothership
19. Pitch Black - Hunter-Gratzner
20. Star Trek: The Wrath of Kahn - USS Reliant
21. Star Wars: The Phantom Menace - Consular Class Space Cruiser
22. Wall-e - The Axiom
23. Titan A.E. - Titan A.E.
24. Prometheus - Prometheus
25. Bladerunner - Spinner
26. Superman - Kryptonian Pod
27. wegens een fout mijnerzijds niet meegeteld
28. Spaceballs –Spaceball One
29. Flight of the Navigator - geen naam gegeven
30. Avatar – Shuttle

5 punten: SamuelofSEK (30,5)
4 punten: Victorinox (27,5)
3 punten: SaintofKillers (22)
2 punten: Sands (12,5)
1 punt: dyonvbaal (9)
Eervolle vermelding: Njosnavelin (2,5)
pi_121379050
quote:
3s.gif Op donderdag 10 januari 2013 00:09 schreef DragonFodder het volgende:
Eervolle vermelding: Njosnavelin (2,5)
*)
pi_121379116
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 00:15 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

*)
ben je toch voor 4.2% NERD! B-)
pi_121379643
maar wat was of behoorde 27 dan te zijn? :P
Mijn reviews
pi_121379680
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 00:34 schreef SamuelofSEK het volgende:
maar wat was of behoorde 27 dan te zijn? :P
Chronicles of Riddick. Had niemand geraden, maar toen ik de naam van het ruimteschip ging opzoeken, zag ik dat het plaatje van iets wat Crusade heet afkwam. Volgens mij een Babylon 5 serie,
  donderdag 10 januari 2013 @ 01:12:03 #282
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_121380585
quote:
3s.gif Op donderdag 10 januari 2013 00:16 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

ben je toch voor 4.2% NERD! B-)
ben bang dat ik dat was *)
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_121380665
Jezus, een werk wat jullie hier in stoppen...
pi_121382861
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 01:17 schreef FireFox1 het volgende:
Jezus, een werk wat jullie hier in stoppen...
Jammer dat jij er totaal geen in werk in hebt gestopt...
pi_121383643
quote:
2s.gif Op donderdag 10 januari 2013 07:25 schreef Sands het volgende:

[..]

Jammer dat jij er totaal geen in werk in hebt gestopt...
:@
pi_121384992
Het aantal deelnemers vond ik sowieso tegenvallen ;(
pi_121387396
quote:
2s.gif Op donderdag 10 januari 2013 10:11 schreef Sands het volgende:
Het aantal deelnemers vond ik sowieso tegenvallen ;(
Had ook wel wat meer verwacht. Misschien waren te vragen toch iets te intimiderend door de lengte en/of gemiddelde moeilijkheidsgraad.
Mijn reviews
pi_121388507
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 11:36 schreef SamuelofSEK het volgende:

[..]

Had ook wel wat meer verwacht. Misschien waren te vragen toch iets te intimiderend door de lengte en/of gemiddelde moeilijkheidsgraad.
Misschien moet ik het de volgende keer meer promoten ofzo?
pi_121389395
quote:
2s.gif Op donderdag 10 januari 2013 12:12 schreef Sands het volgende:

[..]

Misschien moet ik het de volgende keer meer promoten ofzo?
Iets meer had inderdaad geen kwaad gekund. Zeker toen alle vragen er stonden was wat meer aandacht misschien handig geweest.
Mijn reviews
pi_121389396
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 11:36 schreef SamuelofSEK het volgende:

[..]

De vragen in de gewone FMT zijn al vaak lastig voor me...
pi_121394698
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 12:43 schreef SamuelofSEK het volgende:

[..]

Iets meer had inderdaad geen kwaad gekund. Zeker toen alle vragen er stonden was wat meer aandacht misschien handig geweest.
Naja dat is voor de volgende keer...als die er ooit nog komt. :P
pi_121396894
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 12:43 schreef SamuelofSEK het volgende:

[..]

Misschien de volgende keer ook minder gelul ertussen (ook van mij :@ ), zodat de vragen netjes bij elkaar staan. Dus een verbod op sc :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')