quote:Op donderdag 6 december 2012 00:04 schreef Sands het volgende:
Ik moet hier en daar nog (veel) sleutelen aan dit topic, maar dat vergeven jullie me denk ik wel...toch?
Oja, die link was ik vergeten te plaatsenquote:Op donderdag 6 december 2012 09:27 schreef Asap het volgende:
Nog even een reminder voor wat inspiratie:
3-jarig Jubileums Topic
Alleen wycciequote:Op donderdag 6 december 2012 12:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wie beheert er dat algemeen e-mailadres? Want die kan eigenlijk niet meedoen (want die ziet de antwoorden van de anderen).
Alleen de h van http miste.quote:Op donderdag 6 december 2012 14:09 schreef RanTheMan het volgende:
[ afbeelding ]
mist nog in de op (ja ik heb hem helemaal gelezen!
i know, ik zei ook dat ik alles heb gelezenquote:
Maar nog steeds geen vragen.quote:Op donderdag 6 december 2012 14:16 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
i know, ik zei ook dat ik alles heb gelezen
Zit vooral vol hopeloos voorbijgestreefde inside jokesquote:Op donderdag 6 december 2012 14:33 schreef DragonFodder het volgende:
Trouwens, SoK, nog kudo's voor die OP bij het eerste jubileum. Meesterlijk!
Ja hoorquote:
Ik verwacht van jouw eigenlijk iets van, 100 plaatjes > welke 100 blockbusters zijn ditquote:Op donderdag 6 december 2012 19:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja hoor
Makkelijk, gemiddelde, lastige of onmogelijke vragen.
Wat wil je?
Dan doe ik wel de tegenovergestelde versiequote:Op donderdag 6 december 2012 19:22 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik verwacht van jouw eigenlijk iets van, 100 plaatjes > welke 100 blockbusters zijn dit
Variatie tussen de vragen is zeer welkomquote:Op donderdag 6 december 2012 19:28 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dan doe ik wel de tegenovergestelde versie
Iedereen zal al druk bezig zijn met een mooie grote vraag uitwerken....hoop ikquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:17 schreef wyccie het volgende:
Ho, niet ál te onmogelijk. Anders zijn er zo weinig punten uit te delen.![]()
Denken jullie er dan ook aan dat je al in je hoofd hebt hoe je de punten wilt verdelen? Bijv. 5 punten voor degene die de meeste foto's goed heeft, bonuspunt voor wie het uiteindelijke woord bij een invulpuzzel goed heeft etc.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:29 schreef Sands het volgende:
[..]
Iedereen zal al druk bezig zijn met een mooie grote vraag uitwerken....hoop ik
Tot 24 decemberquote:Op dinsdag 11 december 2012 17:41 schreef tombolafan het volgende:
Wauw
Wanneer is de deadline voor vragen?
Ik verwacht iets met mooie actrices van je.quote:Op zondag 16 december 2012 12:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er zal volgende week wel een moment komen dat ik inspiratie, tijd en vooral zin heb om het even in elkaar te flansen.
Ik weet alleen nog niet hoe moeilijk ik het ga maken, vooral omdat ik nog niet goed weet of mijn insteek zelf eigenlijk al moeilijk is of niet.
Hup wyccie jij ook een vraag maken, dan begint het misschien eindelijk op gang te komen.quote:Op zondag 16 december 2012 21:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik niet mee mag doen. Wat een %^$-vraag!
quote:Op zondag 16 december 2012 21:47 schreef innepin het volgende:
Wat is dat nou weer voor iets achterlijks. Moet ik nog andere regels gaan vinden ook.
quote:Op donderdag 6 december 2012 00:03 schreef Sands het volgende:
FOK MOVIE TRIVIA XL
Om het 10 jarig jubileum te vieren gaan we hetzelfde doen als het laatste jubileum topic (van 7 jaar geleden)
De bedoeling
De bedoeling van Fok Movie Trivia XL is vergelijkbaar met die van de gewone versie, maar dan grootser.
Als er mensen zijn die zich geroepen voelen om een vraag te stellen, mogen ze die plaatsen in dit topic. De antwoorden op de vragen moeten echter worden gemaild voor een bepaalde datum.
Wat voor vraag?
Een voorbeeld van een vraag zou kunnen zijn dat je 100 afbeeldingen van acteurs hebt waarvan de namen moeten worden geraden/beantwoord.
Dit is enkel een voorbeeld, de vragen mogen echter zo creatief mogelijk, zolang ze maar niet onmogelijk zijn om te beantwoorden.
Antwoorden mailen
Wanneer je de vragen beantwoord hebt, of voor zo ver als je denkt dat je ze kan beantwoorden. Dan kan je ze mailen naar fmtjubileum2012@gmail.com met vermelding van je username, dit mail adres wordt beheerd door de lieftallige en meest betrouwbare der FMTers wyccie!
Punten
Iedereen mag voor de eigen vraag 5, 4, 3, 2 en 1 punten toekennen aan de top 5. Elke vragensteller geldt dan ook als jurylid voor zijn of haar eigen vraag en heeft bij geschillen altijd het laatste woord. Deze punten tellen niet mee voor de maand of de jaarstand. Maar wel voor de totaalstand.
Deadline:
Vandaag tot 24 december -> Vragen plaatsen in dit topic
Vandaag tot 5 januari -> Antwoorden naar: fmtjubileum2012@gmail.com
6 januari 2013 tot …. -> Puntentoekenning door vragenstellers
De OP bestaat uit 3 delenquote:Op zondag 16 december 2012 21:49 schreef innepin het volgende:
Ja hallo, ik was al trots op mezelf dat ik de hele OP had doorgelezen. Toen ben ik naar de laatste vraag geskipt
Aaah, daar is de oprichter zelfquote:Op zondag 16 december 2012 23:09 schreef Gorro het volgende:
Is het al weer zo lang geleden?
Ik kan hier haast niet geen vraag voor inleveren. Ik weet alleen niet of ik er aan toe ga komen. Nogal druk deze week met mijn laatste experiment voor m'n promotie.
Ik ga mijn best doen!
Siquote:Op zondag 16 december 2012 23:32 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Spreekt er hier iemand een woordje italiaans?
Mooi, ik ga denk ik een bende spaghettiwesterns opnoemen en aan jullie om de engelse vertaling te radenquote:
Eindelijk Samquote:Op maandag 17 december 2012 12:16 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hier dan ook eindelijk mijn eerste vraag![]()
Hieronder zie je 35 films (klik op het plaatje voor een grotere ongecensureerde versie), van Ozploitation films tot het iets experimentelere werk. De meeste punten zijn te verdienen met de minst moeilijke genres.
Degene die de meeste punten spaart, mag ze inruilen voor 5 FMT punten, nummer 2 krijgt er 4, etc.
[ link | afbeelding ]
Sowieso mooi om te zien dat de vragen tot nu toe best wel divers zijn.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:43 schreef Michelangelo2 het volgende:
Eindelijk eens vragen over (spaghetti)westerns in FMT!
Tot wanneer kan het? Ik ben nu bij m'n ouders. Uurtje na sluiting is dat nog okay?quote:Op zondag 23 december 2012 15:31 schreef Sands het volgende:
Tijd de tijd
Ik verwacht natuurlijk nog een vraag van o.a. Dyon, Pico, Fox en Robby
Jaquote:Op zondag 23 december 2012 20:03 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Tot wanneer kan het? Ik ben nu bij m'n ouders. Uurtje na sluiting is dat nog okay?
Heeft hij al antwoorden doorgestuurd?quote:Op zondag 23 december 2012 22:24 schreef wyccie het volgende:
Op dit moment denk ik dat Robby voorligt. Hij heeft namelijk de meeste vragen beantwoord.
En misschien ga ik het straks nog erger maken als ik er aan toe komquote:Op zondag 23 december 2012 22:45 schreef wyccie het volgende:
Wat een mannenvragen! Robots, ruimteschepen, voertuigen, spaghettiwesterns.
Daar ga ik zo nog even wat aan doen.
Even verversen en dan zou het opgelost moeten zijn.quote:Op zondag 23 december 2012 23:47 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik zie 10 t/m 15 niet, weet niet of er meer zijn die dat probleem hebben?
Ik zie ze allemaal (in 3 verschillende browsers, dus niet omdat ze in mijn cache zitten).quote:Op zondag 23 december 2012 23:47 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik zie 10 t/m 15 niet, weet niet of er meer zijn die dat probleem hebben?
het verversen wat Wyccie werkte. Maar ik dacht ik meld het even...quote:Op zondag 23 december 2012 23:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik zie ze allemaal (in 3 verschillende browsers, dus niet omdat ze in mijn cache zitten).
Sands is in de kerstsfeerquote:Op maandag 24 december 2012 14:55 schreef Sands het volgende:
Vandaag nog een laatste kans om een vraag te plaatsen, gewoon omdat het kan.
Wat betekent het dat deze vraag me veel beter ligt dan auto's en ruimteschepen?quote:Op maandag 24 december 2012 01:18 schreef wyccie het volgende:
Nog een vraag van mij om wat te compenseren.
Vijf Oscarjurken en vijf outfits gebaseerd op bekende films. Wie en welke film?
Dat je een goede smaak hebt als het over filmvrouwen gaat? Ik kan geen andere aardig antwoord bedenkenquote:Op maandag 24 december 2012 16:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Wat betekent het dat deze vraag me veel beter ligt dan auto's en ruimteschepen?
Dat je meer naar vrouwen ipv mannen kijkt?quote:Op maandag 24 december 2012 16:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja hè. Plaatje komt uit de serie Toddlers & Tiara's.quote:Op maandag 24 december 2012 10:50 schreef dyonvbaal het volgende:
Wyccie wat is J ontzettend fout zeg...
Dat je nerdfactor veel te laag is.quote:Op maandag 24 december 2012 16:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat is wel zo'n verschrikkelijk programma... ik heb het 1 keer gekeken... walgelijk wat die ouders met hun kinderen doen...quote:Op maandag 24 december 2012 22:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja hè. Plaatje komt uit de serie Toddlers & Tiara's.
Die vrouw van dat kind was ook een keer bij Dr. Philquote:Op maandag 24 december 2012 23:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat is wel zo'n verschrikkelijk programma... ik heb het 1 keer gekeken... walgelijk wat die ouders met hun kinderen doen...
Die vage van wyccie? Daar zie ik in de helft nog voorlopig niksquote:Op dinsdag 25 december 2012 17:16 schreef Sands het volgende:
Ik vind de vragen van wyccie en victorinox tot nu toe het makkelijkste.
Ik zei ook niet dat ik er veel zagquote:Op dinsdag 25 december 2012 17:19 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Die vage van wyccie? Daar zie ik in de helft nog voorlopig niks
Daar kan ik nog niet over oordelen, moet ik wel eerst wat meer antwoorden binnenkrijgen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:27 schreef Sands het volgende:
Ik zei ook niet dat ik er veel zagik hoop wel meer dan de rest
Hmm nu je het zegt... Ik kan er nu wel iets meer van maken als ik zo snel even kijkquote:Op dinsdag 25 december 2012 17:33 schreef wyccie het volgende:
Ik had ze eerst bewerkt en een dag later geüploadet (?). Ik wist toen zelf bij 1 en 16 al niet meer wat het was, heb het vervolgens iets minder vaag gemaakt.
Oh gelukkig niet die van mij, was bang dat die heel makkelijk zou zijn.quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:16 schreef Sands het volgende:
Ik vind de vragen van wyccie en victorinox tot nu toe het makkelijkste.
Bijna? Mijn vragen heb ik als tegenhanger van die te moeilijke vragen gemaakt. Ik verwacht dat 80% van jullie 75% van mijn vragen weet te beantwoorden.quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:34 schreef Njosnavelin het volgende:
Die outfit vraag van wyccie vind ik het minst moeilijk, die weet ik bijna allemaal
Nou ik weet ze niet allemaal neequote:Op dinsdag 25 december 2012 17:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bijna? Mijn vragen heb ik als tegenhanger van die te moeilijke vragen gemaakt. Ik verwacht dat 80% van jullie 75% van mijn vragen weet te beantwoorden.
quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bijna? Mijn vragen heb ik als tegenhanger van die te moeilijke vragen gemaakt. Ik verwacht dat 80% van jullie 75% van mijn vragen weet te beantwoorden.
Dit, hoewel ik natuurlijk wel weet wie E isquote:Op dinsdag 25 december 2012 17:43 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]Nou verwacht bij mij maar max 50% bij die laatste
Dat mag, dat wordt gecompenseerd door Njos en SoK met 90% en 100%.quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:43 schreef SamuelofSEK het volgende:
Nou verwacht bij mij maar max 50% bij die laatste
Pfff, ik dacht even dat je J bedoelde.quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:45 schreef Sands het volgende:
Dit, hoewel ik natuurlijk wel weet wie E is
He geen hints hierquote:Op dinsdag 25 december 2012 17:45 schreef Sands het volgende:
[..]
Dit, hoewel ik natuurlijk wel weet wie E is
Wat denk jij wel niet van mijquote:Op dinsdag 25 december 2012 17:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat mag, dat wordt gecompenseerd door Njos en SoK met 90% en 100%.
[..]
Pfff, ik dacht even dat je J bedoelde.![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind voorlopig die 40 films uit 40 landen vraag het meest problematisch. Niet dat ik bij de rest noodzakelijk veel weet, maar daar vermoed ik nog wel op een acceptabel niveau te zitten.
Ik vond het wel wat verontrustend, maar toen dacht ik dat je de actrice die het meisje moet uitbeelden bedoelde.quote:
En hoeveel acteurs herken je?quote:Op dinsdag 25 december 2012 18:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vond het wel wat verontrustend, maar toen dacht ik dat je de actrice die het meisje moet uitbeelden bedoelde.![]()
Aan de spaghetti's en de ruimteschepen begin ik niet eens. Die van Sands vind ik ook lastig, want ik herken, zo even snel scrollend, maar een stuk of 8 films.
De actrices van Sam en de 40 landen van SoK lukt me nog het best, denk ik.
Jij? 75%quote:Op dinsdag 25 december 2012 18:44 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Hoeveel procent moet ik herkennen en de naam van weten om me niet te schamen?
Ik durf jouw vragen tot nu toe nog niet eens te maken.quote:Op dinsdag 25 december 2012 18:54 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Hmm...Weet niet of ik er echt aan 75 een naam kan plakken
Bekijk het positief. Ik denk niet dat je alle films van mijn 1e en 2e vraag goed hoeft te hebben om bij die twee bovenaan te eindigenquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:02 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik durf jouw vragen tot nu toe nog niet eens te maken.
Bij je 2de vraag heb ik nog wel een kans om er een puntje uit te slepen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:10 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Bekijk het positief. Ik denk niet dat je alle films van mijn 1e en 2e vraag goed hoeft te hebben om bij die twee bovenaan te eindigen
TV / FOK! Movie Trivia Jubileumtopic (3 jaar)quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:11 schreef wyccie het volgende:
Hoe deden we dat nou 7 jaar geleden met het nakijken van de vragen?
Stuurde ik de antwoorden naar alle vragenstellers en gaf ik de uitslag, of kreeg ik de antwoorden van de vragenstellers en heb ik alles moeten nakijken?
Dat maakt op zich niets uit. Je mag ook zelfs nog aanvullingen mailen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:53 schreef Njosnavelin het volgende:
Is het de bedoeling dat we 1 mail sturen met de antwoorden op alle vragen?
De antwoorden hoef je niet naar mij te mailen.quote:En moeten we ook de antwoorden op onze eigen vragen mailen?
De rest wist je wel? Knapquote:Op woensdag 26 december 2012 21:10 schreef wyccie het volgende:
Zo.
Ik heb de vragen beantwoord. Bij de westerns heb ik 2 gegokte antwoorden gegeven, bij de ruimteschepen heb ik dat niet eens meer gedaan.
Dat is al meer dan ikquote:Op woensdag 26 december 2012 21:10 schreef wyccie het volgende:
Zo.
Ik heb de vragen beantwoord. Bij de westerns heb ik 2 gegokte antwoorden gegeven, bij de ruimteschepen heb ik dat niet eens meer gedaan.
Hmm zo weinig mailtjes nog?quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:20 schreef wyccie het volgende:
Ik vraag me af of er nog mensen van plan zijn om antwoorden in te sturen. Tot nu toe is het wel erg magertjes.
Ik stuur mijn antwoorden pas op het laatste in 1 keer.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:20 schreef wyccie het volgende:
Ik vraag me af of er nog mensen van plan zijn om antwoorden in te sturen. Tot nu toe is het wel erg magertjes.
Vandaag ben ik pas begonnen met beantwoorden.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:20 schreef wyccie het volgende:
Hoewel ik waarschijnlijk alleen bij Dragonfodder kans heb op de eerste plek heb ik idd bij alle vragen meegedaan.quote:
Dat zal toch nog wel gebeuren... toch....quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:47 schreef wyccie het volgende:
Er hebben sowieso nog niet eens 5 personen iets ingezonden.
Lol gaat dat over mijn vraag?quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:01 schreef victorinox het volgende:
[..]
Hoewel ik waarschijnlijk alleen bij Dragonfodder kans heb op de eerste plek heb ik idd bij alle vragen meegedaan.
Tevens een tip aan alle anderen hier, als er maar 5 personen meedoen met een bepaalde vraag heb je zonder juiste antwoorden ook al een punt.
Volgens mij werkt het zo dat mensen met je vraag punten verzamelen, en degene met de meeste punten in jouw vraag krijgt 5 FMT punten, etc.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Lol gaat dat over mijn vraag?
Wyccie, ik wilde eigenlijk de puntentelling van mijn vraag aanpassen, mag dat nog? Ik dacht namelijk dat je max 5punten mocht weggeven omdat ik dat in de vraag boven mij zo zag, maar eigenlijk geef ik liever 1 punt per goed antwoord.
Oh en mijn antwoorden komen nog! Ben bijna klaar.
Dat is wel een goede vraag en ik denk dat wat DF zegt het meest logische is. Anders is het wat scheef en kan ik door alleen jouw vraag te beantwoorden al eerste worden.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:03 schreef Njosnavelin het volgende:
Wyccie, ik wilde eigenlijk de puntentelling van mijn vraag aanpassen, mag dat nog? Ik dacht namelijk dat je max 5punten mocht weggeven omdat ik dat in de vraag boven mij zo zag, maar eigenlijk geef ik liever 1 punt per goed antwoord.
Oh okee, dus we hoeven verder zelfs niks te beslissen daarover? Dat had ik niet helemaal begrepen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:04 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Volgens mij werkt het zo dat mensen met je vraag punten verzamelen, en degene met de meeste punten in jouw vraag krijgt 5 FMT punten, etc.
Het lijkt me het meest logisch, anders wordt de ene vraag veel lucratiever dan de andere vraag.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh okee, dus we hoeven verder zelfs niks te beslissen daarover? Dat had ik niet helemaal begrepen.
Okequote:Op woensdag 2 januari 2013 22:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is wel een goede vraag en ik denk dat wat DF zegt het meest logische is. Anders is het wat scheef en kan ik door alleen jouw vraag te beantwoorden al eerste worden.
Dat lijkt me ook wel logisch, dan worden die punten gewoon niet toegekend.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oke
Ik voeg dan wel even toe aan mijn vraag dat iemand die 0 goede antwoorden heeft gegeven toch ook geen punten krijgt, zelfs al zijn er maar 5 mensen die antwoorden hebben ingestuurd :p
zegt de dominatrix van FMTquote:
Nou ja, jij bent wel een beetje het geweten van FMT, natuurlijk. En daarom (noodzakelijk) steng soms voor ons onbehouwen boeren. We hadden eigenlijk een Barbwire Award moeten instellenquote:
Ik ben Brabander en oorspronkelijk Deurnenaar, de varkenshoofdstad van Nederland. Reken maar dat ik een boer ben.quote:
Leek mij ook logisch :p maar ik dacht dat victorinox' opmerking daar misschien over ging.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:12 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel logisch, dan worden die punten gewoon niet toegekend.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:22 schreef Sands het volgende:
Ik verwacht wel dat er minimaal 5 mensen zijn die mijn vraag beantwoord hebben...toch?
Wat denk je zelfquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:47 schreef wyccie het volgende:
Er hebben sowieso nog niet eens 5 personen iets ingezonden.
Ik ben er nog mee bezig!quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:22 schreef Sands het volgende:
Ik verwacht wel dat er minimaal 5 mensen zijn die mijn vraag beantwoord hebben...toch?
Dat wyccie misschien zelf wel mijn vragen beantwoord heeft, maar niet meedoet voor de punten...dat kan toch?quote:
vreemd genoeg was jouw vraag misschien nog wel het beste te doenquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:22 schreef Sands het volgende:
Ik heb gewoon een goede vraag gemaakt waar iedereen wel iets van moet kunnen beantwoorden.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:25 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
vreemd genoeg was jouw vraag misschien nog wel het beste te doen
Heb je het dan toch eindelijk geleerd na 2 jaarquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:28 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een goede vraag gemaakt waar iedereen wel iets van moet kunnen beantwoorden.
da's waar, degene die ik niet meteen zag, zag ik na 10 minuten nog steeds niet.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:28 schreef SamuelofSEK het volgende:
Die van wyccie nemen het minst tijd in beslag, of je weet ze, of je weet ze niet
Probeer dat nou eens in FMT regulier om te zetten.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:28 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een goede vraag gemaakt waar iedereen wel iets van moet kunnen beantwoorden.
Neequote:Op woensdag 2 januari 2013 22:28 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Heb je het dan toch eindelijk geleerd na 2 jaar
Je hebt toch net weer mijn vraag beantwoord.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:29 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Probeer dat nou eens in FMT regulier om te zetten.
uitzondering op de regelquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:32 schreef Sands het volgende:
[..]
Nee
[..]
Je hebt toch net weer mijn vraag beantwoord.
Ditquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:32 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik moet er ook nog een paar afmaken... Doe ik vanavond wel ergens
Tellen? Wij moesten toch zelf onze vragen nakijken? Of wil je de antwoorden hebben?quote:
Nee, jullie mogen wel tellen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:52 schreef DragonFodder het volgende:
Tellen? Wij moesten toch zelf onze vragen nakijken? Of wil je de antwoorden hebben?
Je bent laatquote:Op zondag 6 januari 2013 00:01 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh dat is misschien wel een goed idee ja
Gefeliciteerdquote:Op zondag 6 januari 2013 00:04 schreef Sands het volgende:
[..]
Mijn stiefvader was jarigen nu mijn broertje
Ik heb alleen de dingen beantwoord waar ik niet te lang over moest nadenken.quote:Op zondag 6 januari 2013 02:25 schreef SamuelofSEK het volgende:
Zo, voor elke vraag antwoorden gestuurd, maar ik was vandaag niet in vorm. Vooral de plaatjes bij de vragen van de dames waren voor een groot deel onherkenbaar voor mij
Das toch eigenlijk een verjaardag die je niet hoeft te onthouden?quote:Op zondag 6 januari 2013 00:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Veel mensen jarig deze maand, mijn ex was gisteren ook jarig.
Ik vergeet altijd wanneer de tweede wereldoorlog was.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Das toch eigenlijk een verjaardag die je niet hoeft te onthouden?
Nee hoeft ook niet, maar heb hem toch een mailtje gestuurdquote:Op zondag 6 januari 2013 17:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Das toch eigenlijk een verjaardag die je niet hoeft te onthouden?
Ik ben benieuwd!quote:Op zondag 6 januari 2013 18:15 schreef wyccie het volgende:
Ik ga zo soep en nasi eten, daarna verzamel ik alle antwoorden per vraag.
Volgens mij heb ik de vorige keer alles in een downloadbaar bestand gegooid zodat jullie zelf kunnen nakijken.
Alles in Excel zetten? En wat is een handige site om die bestanden naar te uploaden?
Wat?!quote:Op zondag 6 januari 2013 23:50 schreef Sands het volgende:
wyccie
Mickey Rourke - Breakfast at Tiffany's
Mij ook nu ik de antwoorden ziequote:Op zondag 6 januari 2013 23:51 schreef Robby87 het volgende:
SoK gaat een monsterscore halen voor mijn vraag, wat een eindbaas. Sands is een klein baasje, valt me toch tegen.
Mickey Rourkequote:Op zondag 6 januari 2013 23:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat?!![]()
Ik zag nog wel meer gekke dingen die ik had opgeschreven. Judgement at Neuremberg ipv Last year at Marienbad.
Ja, je hebt zelfs films die je (volgens mij) zelf ook hebt gevraagd foutquote:Op maandag 7 januari 2013 00:07 schreef Sands het volgende:
De volgende keer moet ik langer naar de plaatjes blijven kijken denk ik.
Jij ook, dusjaquote:Op maandag 7 januari 2013 00:17 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ja, je hebt zelfs films (die je volgens mij zelf ook hebt gevraagd) fout
Bij 16 bijv. heb je 16. Yul Brynner - ...quote:
Ik bedacht me pas net dat ik ook gewoon de landen had kunnen gokken.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind het wel ironisch dat niemand uitgerekend de Nederlandse film wist bij mijn vraag.
Ah ja ik vond hem daar het meest op lijken terwijl ik zeker wist dat het hem niet wasquote:Op maandag 7 januari 2013 00:19 schreef Sands het volgende:
[..]
Bij 16 bijv. heb je 16. Yul Brynner - ...
En dit moet het zijn
16. Erich von Stroheim, Sunset Boulevard
Hmm volgens mij heb ik ook bij geen enkele nl als land gegoktquote:Op maandag 7 januari 2013 00:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind het wel ironisch dat niemand uitgerekend de Nederlandse film wist bij mijn vraag.
Toch nog 2de...quote:Op maandag 7 januari 2013 00:25 schreef Njosnavelin het volgende:
Dit zijn de antwoorden op mijn vraag:
1. Paris je t’aime
2. Peter en de draak
3. Biutiful
4. Nobody knows
5. Repulsion
6. After life
7. Lars and the real girl
8. Basquiat
9. K-pax
10. Everything is illuminated
11. Enter the void
12. It’s a wonderful life
13. Big trouble
14. Cashback
15. Black cat, white cat
16. Arizona dream
17. the princess bride
18. Some like it hot
19. Disgrace
20. Les poupees russes
21. Buffalo ‘66
22. Jumanji
23. The wackness
24. Der himmel uber Berlin
25. No man’s land
26. Beginners
27. 11.14
28. Paris je t’aime
29. Transamerica
30. l’appartement
31. What to expect when you’re expecting
1, 8, 9, 14, 16, 20, 21, 27 en 28 zijn door niemand geraden, sommige daarvan waren ook wel heel onduidelijke screenshots![]()
En nu de top 5:
1. SaintofKillers (19 goed)
2. Sands (9 goed)
3. SamuelofSEK (7 goed)
4. Robby87 (5 goed)
5. wyccie (4 goed)
![]()
![]()
Laat maar weten als ik iets verkeerd heb geteld, het is al laat
quote:Op maandag 7 januari 2013 00:26 schreef Sands het volgende:
[..]
Toch nog 2de...had ik eigenlijk niet verwacht
Van links naar rechtsquote:Op maandag 7 januari 2013 00:26 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh huh robby jouw vraag was toch niet genummerd? Ik heb alles door elkaar gezet
Heb het aangepast. Gedeelde 5e plaats dan voor victor en dyonquote:Op maandag 7 januari 2013 00:34 schreef wyccie het volgende:
Njos, ik tel niet mee in de puntentelling.
Bij mij is 't probleem soms dat ik ergens niet meteen op kom en dat er een ander sneller is. Maar als ze me 14 dagen de tijd geven...quote:Op maandag 7 januari 2013 00:07 schreef Sands het volgende:
De volgende keer moet ik langer naar de plaatjes blijven kijken denk ik.
Ik heb eigenlijk alleen ingevuld wat ik meteen herkende, behalve bij de vraag van vic en dyon.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Bij mij is 't probleem soms dat ik ergens niet meteen op kom en dat er een ander sneller is. Maar als ze me 14 dagen de tijd geven...
Jij was de enige die Jeux d'Enfants herkende.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:49 schreef Njosnavelin het volgende:
Lol, toch nog wat punten gehaald met landen gokken bij de vraag van SoK![]()
Ik moet trouwens ook even bekennen dat Waaghals en ik veel samen hebben gedaan
Ik doe het wel gewoon 3 keer 5quote:Op maandag 7 januari 2013 01:21 schreef wyccie het volgende:
Oeh, goede vraag. Als ik iets doe is dat vaak uit luiheid.
Ik heb de laatste vragen van dit topic te weinig aandacht gegeven blijkt wel weer.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:46 schreef SamuelofSEK het volgende:
Resultaat:
SaintOfKillers is blijkbaar wat roestig geworden qua actrices herkennen. Emilia Fox en Emanuelle Seigner zou hij jaren geleden ook gewoon herkend hebben. Sands' zwakke punten worden nu ook snel duidelijkEn wyccie... Altijd kon ik op je vertrouwen om Romy te herkennen en nu verzin je haar er gewoon bij
Omdat je volgens de excel mijn vragen niet heb beantwoordquote:Op maandag 7 januari 2013 08:50 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik dacht toch echt dat het laatste plaatje bij Wyccies vraag Fifth element was in plaats van Pretty woman...
By the way, waarom worden sommige mensen (ik dus) niet genoemd bij een paar vragen? Ik was ook wel benieuwd na het aantal goed geraden vragen... (zonder ze zelf op te moeten zoeken
)
Ik dacht echt dat dit de als politie-agent vermomde Joker in TDK wasquote:
Begrijpelijkquote:Op maandag 7 januari 2013 09:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat dit de als politie-agent vermomde Joker in TDK was.
Het is erger als je zo stom bent om niet alles in te vullen.quote:Op maandag 7 januari 2013 10:18 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hoe erg... Eerst zag ik Drive aan voor Mulholland Dr. Toen zag ik dat het Drive was en dan herken ik het echte Mulholland Dr. plaatje niet terwijl ik me niet kon voorstellen dat robby hem niet zou gebruiken
Nee, dat klopt :-Pquote:Op maandag 7 januari 2013 09:10 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Omdat je volgens de excel mijn vragen niet heb beantwoord
Haha, nu ik erna kijk kan ik me de verwarring voorstellen, dat is echter niet met opzet gedaanquote:Op maandag 7 januari 2013 10:18 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hoe erg... Eerst zag ik Drive aan voor Mulholland Dr. Toen zag ik dat het Drive was en dan herken ik het echte Mulholland Dr. plaatje niet terwijl ik me niet kon voorstellen dat robby hem niet zou gebruiken
Hoe kan dat nu weer?quote:Op maandag 7 januari 2013 10:24 schreef Sands het volgende:
[..]
Het is erger als je zo stom bent om niet alles in te vullen.![]()
Dat vraag ik mezelf ook af, ik dacht zelf dat ik The Machinist en Drive wel had ingevuld...maar dat was niet zo.quote:Op maandag 7 januari 2013 10:29 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Haha, nu ik erna kijk kan ik me de verwarring voorstellen, dat is echter niet met opzet gedaan
[..]
Hoe kan dat nu weer?
Ik vond het ook wonderbaarlijk dat hij zoveel beter is dat jij bent...quote:Op maandag 7 januari 2013 15:34 schreef SamuelofSEK het volgende:
Sands die uitblinkt in voertuigen... Dat is volgens mij ook nog niet zo vaak voorgekomen
Sands is gewoon beter in onbelangrijke details onthoudenquote:Op maandag 7 januari 2013 15:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik vond het ook wonderbaarlijk dat hij zoveel beter is dat jij bent...
quote:Op maandag 7 januari 2013 15:34 schreef SamuelofSEK het volgende:
Sands die uitblinkt in voertuigen... Dat is volgens mij ook nog niet zo vaak voorgekomen
Wat een vertrouwen in mijquote:Op maandag 7 januari 2013 15:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik vond het ook wonderbaarlijk dat hij zoveel beter is dat jij bent...
Er waren trouwens zo'n 80 punten te winnenEn niemand wist mij Gone in 60 seconds of Judge dredd te noemen. Dat viel me best tegen...
Dit dan wel weer waarquote:Op maandag 7 januari 2013 16:00 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Sands is gewoon beter in onbelangrijke details onthouden
Die is inderdaad best ergquote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:54 schreef SamuelofSEK het volgende:
yikes... heb ik nou goodman genoemd bij wellesdat is best knullig
Ik kon er best om lachenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:54 schreef SamuelofSEK het volgende:
yikes... heb ik nou goodman genoemd bij wellesdat is best knullig
Maar weinig mensen herkenden die, vond ik zelf wel jammer.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:05 schreef Michelangelo2 het volgende:
[..]
Die is inderdaad best erg![]()
Zelf ook een paar erg knullige fouten gemaakt. Frank Sinatra invullen ipv Joseph Cotten. Daarnaast Guinness, Rooney, Price, Raines, Heston etc. niet herkend
Nietquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:27 schreef wyccie het volgende:
Ik heb Rooney wel herkend, maar alsnog geblunderd.![]()
Heb je die wel of niet goed gerekend, Sands?
Ja die had jij ook eerder geraden toch?quote:
Oh wacht heb ik die niet meegeteld? sorry!quote:
Geen idee, maar dat maakt dan ook niks uit aangezien ik niet meedoe voor de punten. Je vermeldde het bij de foto's die niet werden geraden.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:02 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh wacht heb ik die niet meegeteld? sorry!
quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:09 schreef DragonFodder het volgende:
Eervolle vermelding: Njosnavelin (2,5)
ben je toch voor 4.2% NERD!quote:
Chronicles of Riddick. Had niemand geraden, maar toen ik de naam van het ruimteschip ging opzoeken, zag ik dat het plaatje van iets wat Crusade heet afkwam. Volgens mij een Babylon 5 serie,quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:34 schreef SamuelofSEK het volgende:
maar wat was of behoorde 27 dan te zijn?
ben bang dat ik dat wasquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:16 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ben je toch voor 4.2% NERD!
Jammer dat jij er totaal geen in werk in hebt gestopt...quote:Op donderdag 10 januari 2013 01:17 schreef FireFox1 het volgende:
Jezus, een werk wat jullie hier in stoppen...
quote:Op donderdag 10 januari 2013 07:25 schreef Sands het volgende:
[..]
Jammer dat jij er totaal geen in werk in hebt gestopt...
Had ook wel wat meer verwacht. Misschien waren te vragen toch iets te intimiderend door de lengte en/of gemiddelde moeilijkheidsgraad.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:11 schreef Sands het volgende:
Het aantal deelnemers vond ik sowieso tegenvallen
Misschien moet ik het de volgende keer meer promoten ofzo?quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:36 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Had ook wel wat meer verwacht. Misschien waren te vragen toch iets te intimiderend door de lengte en/of gemiddelde moeilijkheidsgraad.
Iets meer had inderdaad geen kwaad gekund. Zeker toen alle vragen er stonden was wat meer aandacht misschien handig geweest.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:12 schreef Sands het volgende:
[..]
Misschien moet ik het de volgende keer meer promoten ofzo?
De vragen in de gewone FMT zijn al vaak lastig voor me...quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:36 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Had ook wel wat meer verwacht. Misschien waren te vragen toch iets te intimiderend door de lengte en/of gemiddelde moeilijkheidsgraad.
Naja dat is voor de volgende keer...als die er ooit nog komt.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:43 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Iets meer had inderdaad geen kwaad gekund. Zeker toen alle vragen er stonden was wat meer aandacht misschien handig geweest.
Misschien de volgende keer ook minder gelul ertussen (ook van mijquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:43 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Iets meer had inderdaad geen kwaad gekund. Zeker toen alle vragen er stonden was wat meer aandacht misschien handig geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |