En misschien ga ik het straks nog erger maken als ik er aan toe komquote:Op zondag 23 december 2012 22:45 schreef wyccie het volgende:
Wat een mannenvragen! Robots, ruimteschepen, voertuigen, spaghettiwesterns.
Daar ga ik zo nog even wat aan doen.
Even verversen en dan zou het opgelost moeten zijn.quote:Op zondag 23 december 2012 23:47 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik zie 10 t/m 15 niet, weet niet of er meer zijn die dat probleem hebben?
Ik zie ze allemaal (in 3 verschillende browsers, dus niet omdat ze in mijn cache zitten).quote:Op zondag 23 december 2012 23:47 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik zie 10 t/m 15 niet, weet niet of er meer zijn die dat probleem hebben?
het verversen wat Wyccie werkte. Maar ik dacht ik meld het even...quote:Op zondag 23 december 2012 23:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik zie ze allemaal (in 3 verschillende browsers, dus niet omdat ze in mijn cache zitten).
Sands is in de kerstsfeerquote:Op maandag 24 december 2012 14:55 schreef Sands het volgende:
Vandaag nog een laatste kans om een vraag te plaatsen, gewoon omdat het kan.
Wat betekent het dat deze vraag me veel beter ligt dan auto's en ruimteschepen?quote:Op maandag 24 december 2012 01:18 schreef wyccie het volgende:
Nog een vraag van mij om wat te compenseren.
Vijf Oscarjurken en vijf outfits gebaseerd op bekende films. Wie en welke film?
Dat je een goede smaak hebt als het over filmvrouwen gaat? Ik kan geen andere aardig antwoord bedenkenquote:Op maandag 24 december 2012 16:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Wat betekent het dat deze vraag me veel beter ligt dan auto's en ruimteschepen?
Dat je meer naar vrouwen ipv mannen kijkt?quote:Op maandag 24 december 2012 16:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja hè. Plaatje komt uit de serie Toddlers & Tiara's.quote:Op maandag 24 december 2012 10:50 schreef dyonvbaal het volgende:
Wyccie wat is J ontzettend fout zeg...
Dat je nerdfactor veel te laag is.quote:Op maandag 24 december 2012 16:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat is wel zo'n verschrikkelijk programma... ik heb het 1 keer gekeken... walgelijk wat die ouders met hun kinderen doen...quote:Op maandag 24 december 2012 22:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja hè. Plaatje komt uit de serie Toddlers & Tiara's.
Die vrouw van dat kind was ook een keer bij Dr. Philquote:Op maandag 24 december 2012 23:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat is wel zo'n verschrikkelijk programma... ik heb het 1 keer gekeken... walgelijk wat die ouders met hun kinderen doen...
Die vage van wyccie? Daar zie ik in de helft nog voorlopig niksquote:Op dinsdag 25 december 2012 17:16 schreef Sands het volgende:
Ik vind de vragen van wyccie en victorinox tot nu toe het makkelijkste.
Ik zei ook niet dat ik er veel zagquote:Op dinsdag 25 december 2012 17:19 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Die vage van wyccie? Daar zie ik in de helft nog voorlopig niks
Daar kan ik nog niet over oordelen, moet ik wel eerst wat meer antwoorden binnenkrijgen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:27 schreef Sands het volgende:
Ik zei ook niet dat ik er veel zagik hoop wel meer dan de rest
Hmm nu je het zegt... Ik kan er nu wel iets meer van maken als ik zo snel even kijkquote:Op dinsdag 25 december 2012 17:33 schreef wyccie het volgende:
Ik had ze eerst bewerkt en een dag later geüploadet (?). Ik wist toen zelf bij 1 en 16 al niet meer wat het was, heb het vervolgens iets minder vaag gemaakt.
Oh gelukkig niet die van mij, was bang dat die heel makkelijk zou zijn.quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:16 schreef Sands het volgende:
Ik vind de vragen van wyccie en victorinox tot nu toe het makkelijkste.
Bijna? Mijn vragen heb ik als tegenhanger van die te moeilijke vragen gemaakt. Ik verwacht dat 80% van jullie 75% van mijn vragen weet te beantwoorden.quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:34 schreef Njosnavelin het volgende:
Die outfit vraag van wyccie vind ik het minst moeilijk, die weet ik bijna allemaal
Nou ik weet ze niet allemaal neequote:Op dinsdag 25 december 2012 17:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bijna? Mijn vragen heb ik als tegenhanger van die te moeilijke vragen gemaakt. Ik verwacht dat 80% van jullie 75% van mijn vragen weet te beantwoorden.
quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bijna? Mijn vragen heb ik als tegenhanger van die te moeilijke vragen gemaakt. Ik verwacht dat 80% van jullie 75% van mijn vragen weet te beantwoorden.
Dit, hoewel ik natuurlijk wel weet wie E isquote:Op dinsdag 25 december 2012 17:43 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]Nou verwacht bij mij maar max 50% bij die laatste
Dat mag, dat wordt gecompenseerd door Njos en SoK met 90% en 100%.quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:43 schreef SamuelofSEK het volgende:
Nou verwacht bij mij maar max 50% bij die laatste
Pfff, ik dacht even dat je J bedoelde.quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:45 schreef Sands het volgende:
Dit, hoewel ik natuurlijk wel weet wie E is
He geen hints hierquote:Op dinsdag 25 december 2012 17:45 schreef Sands het volgende:
[..]
Dit, hoewel ik natuurlijk wel weet wie E is
Wat denk jij wel niet van mijquote:Op dinsdag 25 december 2012 17:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat mag, dat wordt gecompenseerd door Njos en SoK met 90% en 100%.
[..]
Pfff, ik dacht even dat je J bedoelde.![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind voorlopig die 40 films uit 40 landen vraag het meest problematisch. Niet dat ik bij de rest noodzakelijk veel weet, maar daar vermoed ik nog wel op een acceptabel niveau te zitten.
Ik vond het wel wat verontrustend, maar toen dacht ik dat je de actrice die het meisje moet uitbeelden bedoelde.quote:
En hoeveel acteurs herken je?quote:Op dinsdag 25 december 2012 18:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vond het wel wat verontrustend, maar toen dacht ik dat je de actrice die het meisje moet uitbeelden bedoelde.![]()
Aan de spaghetti's en de ruimteschepen begin ik niet eens. Die van Sands vind ik ook lastig, want ik herken, zo even snel scrollend, maar een stuk of 8 films.
De actrices van Sam en de 40 landen van SoK lukt me nog het best, denk ik.
Jij? 75%quote:Op dinsdag 25 december 2012 18:44 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Hoeveel procent moet ik herkennen en de naam van weten om me niet te schamen?
Ik durf jouw vragen tot nu toe nog niet eens te maken.quote:Op dinsdag 25 december 2012 18:54 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Hmm...Weet niet of ik er echt aan 75 een naam kan plakken
Bekijk het positief. Ik denk niet dat je alle films van mijn 1e en 2e vraag goed hoeft te hebben om bij die twee bovenaan te eindigenquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:02 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik durf jouw vragen tot nu toe nog niet eens te maken.
Bij je 2de vraag heb ik nog wel een kans om er een puntje uit te slepen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:10 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Bekijk het positief. Ik denk niet dat je alle films van mijn 1e en 2e vraag goed hoeft te hebben om bij die twee bovenaan te eindigen
TV / FOK! Movie Trivia Jubileumtopic (3 jaar)quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:11 schreef wyccie het volgende:
Hoe deden we dat nou 7 jaar geleden met het nakijken van de vragen?
Stuurde ik de antwoorden naar alle vragenstellers en gaf ik de uitslag, of kreeg ik de antwoorden van de vragenstellers en heb ik alles moeten nakijken?
Dat maakt op zich niets uit. Je mag ook zelfs nog aanvullingen mailen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:53 schreef Njosnavelin het volgende:
Is het de bedoeling dat we 1 mail sturen met de antwoorden op alle vragen?
De antwoorden hoef je niet naar mij te mailen.quote:En moeten we ook de antwoorden op onze eigen vragen mailen?
De rest wist je wel? Knapquote:Op woensdag 26 december 2012 21:10 schreef wyccie het volgende:
Zo.
Ik heb de vragen beantwoord. Bij de westerns heb ik 2 gegokte antwoorden gegeven, bij de ruimteschepen heb ik dat niet eens meer gedaan.
Dat is al meer dan ikquote:Op woensdag 26 december 2012 21:10 schreef wyccie het volgende:
Zo.
Ik heb de vragen beantwoord. Bij de westerns heb ik 2 gegokte antwoorden gegeven, bij de ruimteschepen heb ik dat niet eens meer gedaan.
Hmm zo weinig mailtjes nog?quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:20 schreef wyccie het volgende:
Ik vraag me af of er nog mensen van plan zijn om antwoorden in te sturen. Tot nu toe is het wel erg magertjes.
Ik stuur mijn antwoorden pas op het laatste in 1 keer.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:20 schreef wyccie het volgende:
Ik vraag me af of er nog mensen van plan zijn om antwoorden in te sturen. Tot nu toe is het wel erg magertjes.
Vandaag ben ik pas begonnen met beantwoorden.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:20 schreef wyccie het volgende:
Hoewel ik waarschijnlijk alleen bij Dragonfodder kans heb op de eerste plek heb ik idd bij alle vragen meegedaan.quote:
Dat zal toch nog wel gebeuren... toch....quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:47 schreef wyccie het volgende:
Er hebben sowieso nog niet eens 5 personen iets ingezonden.
Lol gaat dat over mijn vraag?quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:01 schreef victorinox het volgende:
[..]
Hoewel ik waarschijnlijk alleen bij Dragonfodder kans heb op de eerste plek heb ik idd bij alle vragen meegedaan.
Tevens een tip aan alle anderen hier, als er maar 5 personen meedoen met een bepaalde vraag heb je zonder juiste antwoorden ook al een punt.
Volgens mij werkt het zo dat mensen met je vraag punten verzamelen, en degene met de meeste punten in jouw vraag krijgt 5 FMT punten, etc.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Lol gaat dat over mijn vraag?
Wyccie, ik wilde eigenlijk de puntentelling van mijn vraag aanpassen, mag dat nog? Ik dacht namelijk dat je max 5punten mocht weggeven omdat ik dat in de vraag boven mij zo zag, maar eigenlijk geef ik liever 1 punt per goed antwoord.
Oh en mijn antwoorden komen nog! Ben bijna klaar.
Dat is wel een goede vraag en ik denk dat wat DF zegt het meest logische is. Anders is het wat scheef en kan ik door alleen jouw vraag te beantwoorden al eerste worden.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:03 schreef Njosnavelin het volgende:
Wyccie, ik wilde eigenlijk de puntentelling van mijn vraag aanpassen, mag dat nog? Ik dacht namelijk dat je max 5punten mocht weggeven omdat ik dat in de vraag boven mij zo zag, maar eigenlijk geef ik liever 1 punt per goed antwoord.
Oh okee, dus we hoeven verder zelfs niks te beslissen daarover? Dat had ik niet helemaal begrepen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:04 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Volgens mij werkt het zo dat mensen met je vraag punten verzamelen, en degene met de meeste punten in jouw vraag krijgt 5 FMT punten, etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |