quote:Op donderdag 6 december 2012 00:04 schreef Sands het volgende:
Ik moet hier en daar nog (veel) sleutelen aan dit topic, maar dat vergeven jullie me denk ik wel...toch?
Oja, die link was ik vergeten te plaatsenquote:Op donderdag 6 december 2012 09:27 schreef Asap het volgende:
Nog even een reminder voor wat inspiratie:
3-jarig Jubileums Topic
Alleen wycciequote:Op donderdag 6 december 2012 12:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wie beheert er dat algemeen e-mailadres? Want die kan eigenlijk niet meedoen (want die ziet de antwoorden van de anderen).
Alleen de h van http miste.quote:Op donderdag 6 december 2012 14:09 schreef RanTheMan het volgende:
[ afbeelding ]
mist nog in de op (ja ik heb hem helemaal gelezen!
i know, ik zei ook dat ik alles heb gelezenquote:
Maar nog steeds geen vragen.quote:Op donderdag 6 december 2012 14:16 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
i know, ik zei ook dat ik alles heb gelezen
Zit vooral vol hopeloos voorbijgestreefde inside jokesquote:Op donderdag 6 december 2012 14:33 schreef DragonFodder het volgende:
Trouwens, SoK, nog kudo's voor die OP bij het eerste jubileum. Meesterlijk!
Ja hoorquote:
Ik verwacht van jouw eigenlijk iets van, 100 plaatjes > welke 100 blockbusters zijn ditquote:Op donderdag 6 december 2012 19:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja hoor
Makkelijk, gemiddelde, lastige of onmogelijke vragen.
Wat wil je?
Dan doe ik wel de tegenovergestelde versiequote:Op donderdag 6 december 2012 19:22 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik verwacht van jouw eigenlijk iets van, 100 plaatjes > welke 100 blockbusters zijn dit
Variatie tussen de vragen is zeer welkomquote:Op donderdag 6 december 2012 19:28 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dan doe ik wel de tegenovergestelde versie
Iedereen zal al druk bezig zijn met een mooie grote vraag uitwerken....hoop ikquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:17 schreef wyccie het volgende:
Ho, niet ál te onmogelijk. Anders zijn er zo weinig punten uit te delen.![]()
Denken jullie er dan ook aan dat je al in je hoofd hebt hoe je de punten wilt verdelen? Bijv. 5 punten voor degene die de meeste foto's goed heeft, bonuspunt voor wie het uiteindelijke woord bij een invulpuzzel goed heeft etc.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:29 schreef Sands het volgende:
[..]
Iedereen zal al druk bezig zijn met een mooie grote vraag uitwerken....hoop ik
Tot 24 decemberquote:Op dinsdag 11 december 2012 17:41 schreef tombolafan het volgende:
Wauw
Wanneer is de deadline voor vragen?
Ik verwacht iets met mooie actrices van je.quote:Op zondag 16 december 2012 12:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er zal volgende week wel een moment komen dat ik inspiratie, tijd en vooral zin heb om het even in elkaar te flansen.
Ik weet alleen nog niet hoe moeilijk ik het ga maken, vooral omdat ik nog niet goed weet of mijn insteek zelf eigenlijk al moeilijk is of niet.
Hup wyccie jij ook een vraag maken, dan begint het misschien eindelijk op gang te komen.quote:Op zondag 16 december 2012 21:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik niet mee mag doen. Wat een %^$-vraag!
quote:Op zondag 16 december 2012 21:47 schreef innepin het volgende:
Wat is dat nou weer voor iets achterlijks. Moet ik nog andere regels gaan vinden ook.
quote:Op donderdag 6 december 2012 00:03 schreef Sands het volgende:
FOK MOVIE TRIVIA XL
Om het 10 jarig jubileum te vieren gaan we hetzelfde doen als het laatste jubileum topic (van 7 jaar geleden)
De bedoeling
De bedoeling van Fok Movie Trivia XL is vergelijkbaar met die van de gewone versie, maar dan grootser.
Als er mensen zijn die zich geroepen voelen om een vraag te stellen, mogen ze die plaatsen in dit topic. De antwoorden op de vragen moeten echter worden gemaild voor een bepaalde datum.
Wat voor vraag?
Een voorbeeld van een vraag zou kunnen zijn dat je 100 afbeeldingen van acteurs hebt waarvan de namen moeten worden geraden/beantwoord.
Dit is enkel een voorbeeld, de vragen mogen echter zo creatief mogelijk, zolang ze maar niet onmogelijk zijn om te beantwoorden.
Antwoorden mailen
Wanneer je de vragen beantwoord hebt, of voor zo ver als je denkt dat je ze kan beantwoorden. Dan kan je ze mailen naar fmtjubileum2012@gmail.com met vermelding van je username, dit mail adres wordt beheerd door de lieftallige en meest betrouwbare der FMTers wyccie!
Punten
Iedereen mag voor de eigen vraag 5, 4, 3, 2 en 1 punten toekennen aan de top 5. Elke vragensteller geldt dan ook als jurylid voor zijn of haar eigen vraag en heeft bij geschillen altijd het laatste woord. Deze punten tellen niet mee voor de maand of de jaarstand. Maar wel voor de totaalstand.
Deadline:
Vandaag tot 24 december -> Vragen plaatsen in dit topic
Vandaag tot 5 januari -> Antwoorden naar: fmtjubileum2012@gmail.com
6 januari 2013 tot …. -> Puntentoekenning door vragenstellers
De OP bestaat uit 3 delenquote:Op zondag 16 december 2012 21:49 schreef innepin het volgende:
Ja hallo, ik was al trots op mezelf dat ik de hele OP had doorgelezen. Toen ben ik naar de laatste vraag geskipt
Aaah, daar is de oprichter zelfquote:Op zondag 16 december 2012 23:09 schreef Gorro het volgende:
Is het al weer zo lang geleden?
Ik kan hier haast niet geen vraag voor inleveren. Ik weet alleen niet of ik er aan toe ga komen. Nogal druk deze week met mijn laatste experiment voor m'n promotie.
Ik ga mijn best doen!
Siquote:Op zondag 16 december 2012 23:32 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Spreekt er hier iemand een woordje italiaans?
Mooi, ik ga denk ik een bende spaghettiwesterns opnoemen en aan jullie om de engelse vertaling te radenquote:
Eindelijk Samquote:Op maandag 17 december 2012 12:16 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hier dan ook eindelijk mijn eerste vraag![]()
Hieronder zie je 35 films (klik op het plaatje voor een grotere ongecensureerde versie), van Ozploitation films tot het iets experimentelere werk. De meeste punten zijn te verdienen met de minst moeilijke genres.
Degene die de meeste punten spaart, mag ze inruilen voor 5 FMT punten, nummer 2 krijgt er 4, etc.
[ link | afbeelding ]
Sowieso mooi om te zien dat de vragen tot nu toe best wel divers zijn.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:43 schreef Michelangelo2 het volgende:
Eindelijk eens vragen over (spaghetti)westerns in FMT!
Tot wanneer kan het? Ik ben nu bij m'n ouders. Uurtje na sluiting is dat nog okay?quote:Op zondag 23 december 2012 15:31 schreef Sands het volgende:
Tijd de tijd
Ik verwacht natuurlijk nog een vraag van o.a. Dyon, Pico, Fox en Robby
Jaquote:Op zondag 23 december 2012 20:03 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Tot wanneer kan het? Ik ben nu bij m'n ouders. Uurtje na sluiting is dat nog okay?
Heeft hij al antwoorden doorgestuurd?quote:Op zondag 23 december 2012 22:24 schreef wyccie het volgende:
Op dit moment denk ik dat Robby voorligt. Hij heeft namelijk de meeste vragen beantwoord.
En misschien ga ik het straks nog erger maken als ik er aan toe komquote:Op zondag 23 december 2012 22:45 schreef wyccie het volgende:
Wat een mannenvragen! Robots, ruimteschepen, voertuigen, spaghettiwesterns.
Daar ga ik zo nog even wat aan doen.
Even verversen en dan zou het opgelost moeten zijn.quote:Op zondag 23 december 2012 23:47 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik zie 10 t/m 15 niet, weet niet of er meer zijn die dat probleem hebben?
Ik zie ze allemaal (in 3 verschillende browsers, dus niet omdat ze in mijn cache zitten).quote:Op zondag 23 december 2012 23:47 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik zie 10 t/m 15 niet, weet niet of er meer zijn die dat probleem hebben?
het verversen wat Wyccie werkte. Maar ik dacht ik meld het even...quote:Op zondag 23 december 2012 23:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik zie ze allemaal (in 3 verschillende browsers, dus niet omdat ze in mijn cache zitten).
Sands is in de kerstsfeerquote:Op maandag 24 december 2012 14:55 schreef Sands het volgende:
Vandaag nog een laatste kans om een vraag te plaatsen, gewoon omdat het kan.
Wat betekent het dat deze vraag me veel beter ligt dan auto's en ruimteschepen?quote:Op maandag 24 december 2012 01:18 schreef wyccie het volgende:
Nog een vraag van mij om wat te compenseren.
Vijf Oscarjurken en vijf outfits gebaseerd op bekende films. Wie en welke film?
Dat je een goede smaak hebt als het over filmvrouwen gaat? Ik kan geen andere aardig antwoord bedenkenquote:Op maandag 24 december 2012 16:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Wat betekent het dat deze vraag me veel beter ligt dan auto's en ruimteschepen?
Dat je meer naar vrouwen ipv mannen kijkt?quote:Op maandag 24 december 2012 16:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja hè. Plaatje komt uit de serie Toddlers & Tiara's.quote:Op maandag 24 december 2012 10:50 schreef dyonvbaal het volgende:
Wyccie wat is J ontzettend fout zeg...
Dat je nerdfactor veel te laag is.quote:Op maandag 24 december 2012 16:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat is wel zo'n verschrikkelijk programma... ik heb het 1 keer gekeken... walgelijk wat die ouders met hun kinderen doen...quote:Op maandag 24 december 2012 22:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja hè. Plaatje komt uit de serie Toddlers & Tiara's.
Die vrouw van dat kind was ook een keer bij Dr. Philquote:Op maandag 24 december 2012 23:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat is wel zo'n verschrikkelijk programma... ik heb het 1 keer gekeken... walgelijk wat die ouders met hun kinderen doen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |