TV / FOK! Movie Trivia Jubileumtopic (3 jaar)quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:11 schreef wyccie het volgende:
Hoe deden we dat nou 7 jaar geleden met het nakijken van de vragen?
Stuurde ik de antwoorden naar alle vragenstellers en gaf ik de uitslag, of kreeg ik de antwoorden van de vragenstellers en heb ik alles moeten nakijken?
Dat maakt op zich niets uit. Je mag ook zelfs nog aanvullingen mailen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:53 schreef Njosnavelin het volgende:
Is het de bedoeling dat we 1 mail sturen met de antwoorden op alle vragen?
De antwoorden hoef je niet naar mij te mailen.quote:En moeten we ook de antwoorden op onze eigen vragen mailen?
De rest wist je wel? Knapquote:Op woensdag 26 december 2012 21:10 schreef wyccie het volgende:
Zo.
Ik heb de vragen beantwoord. Bij de westerns heb ik 2 gegokte antwoorden gegeven, bij de ruimteschepen heb ik dat niet eens meer gedaan.
Dat is al meer dan ikquote:Op woensdag 26 december 2012 21:10 schreef wyccie het volgende:
Zo.
Ik heb de vragen beantwoord. Bij de westerns heb ik 2 gegokte antwoorden gegeven, bij de ruimteschepen heb ik dat niet eens meer gedaan.
Hmm zo weinig mailtjes nog?quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:20 schreef wyccie het volgende:
Ik vraag me af of er nog mensen van plan zijn om antwoorden in te sturen. Tot nu toe is het wel erg magertjes.
Ik stuur mijn antwoorden pas op het laatste in 1 keer.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:20 schreef wyccie het volgende:
Ik vraag me af of er nog mensen van plan zijn om antwoorden in te sturen. Tot nu toe is het wel erg magertjes.
Vandaag ben ik pas begonnen met beantwoorden.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:20 schreef wyccie het volgende:
Hoewel ik waarschijnlijk alleen bij Dragonfodder kans heb op de eerste plek heb ik idd bij alle vragen meegedaan.quote:
Dat zal toch nog wel gebeuren... toch....quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:47 schreef wyccie het volgende:
Er hebben sowieso nog niet eens 5 personen iets ingezonden.
Lol gaat dat over mijn vraag?quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:01 schreef victorinox het volgende:
[..]
Hoewel ik waarschijnlijk alleen bij Dragonfodder kans heb op de eerste plek heb ik idd bij alle vragen meegedaan.
Tevens een tip aan alle anderen hier, als er maar 5 personen meedoen met een bepaalde vraag heb je zonder juiste antwoorden ook al een punt.
Volgens mij werkt het zo dat mensen met je vraag punten verzamelen, en degene met de meeste punten in jouw vraag krijgt 5 FMT punten, etc.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Lol gaat dat over mijn vraag?
Wyccie, ik wilde eigenlijk de puntentelling van mijn vraag aanpassen, mag dat nog? Ik dacht namelijk dat je max 5punten mocht weggeven omdat ik dat in de vraag boven mij zo zag, maar eigenlijk geef ik liever 1 punt per goed antwoord.
Oh en mijn antwoorden komen nog! Ben bijna klaar.
Dat is wel een goede vraag en ik denk dat wat DF zegt het meest logische is. Anders is het wat scheef en kan ik door alleen jouw vraag te beantwoorden al eerste worden.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:03 schreef Njosnavelin het volgende:
Wyccie, ik wilde eigenlijk de puntentelling van mijn vraag aanpassen, mag dat nog? Ik dacht namelijk dat je max 5punten mocht weggeven omdat ik dat in de vraag boven mij zo zag, maar eigenlijk geef ik liever 1 punt per goed antwoord.
Oh okee, dus we hoeven verder zelfs niks te beslissen daarover? Dat had ik niet helemaal begrepen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:04 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Volgens mij werkt het zo dat mensen met je vraag punten verzamelen, en degene met de meeste punten in jouw vraag krijgt 5 FMT punten, etc.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |