quote:Op maandag 7 januari 2013 00:26 schreef Sands het volgende:
[..]
Toch nog 2de...had ik eigenlijk niet verwacht
Van links naar rechtsquote:Op maandag 7 januari 2013 00:26 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh huh robby jouw vraag was toch niet genummerd? Ik heb alles door elkaar gezet
Heb het aangepast. Gedeelde 5e plaats dan voor victor en dyonquote:Op maandag 7 januari 2013 00:34 schreef wyccie het volgende:
Njos, ik tel niet mee in de puntentelling.
Bij mij is 't probleem soms dat ik ergens niet meteen op kom en dat er een ander sneller is. Maar als ze me 14 dagen de tijd geven...quote:Op maandag 7 januari 2013 00:07 schreef Sands het volgende:
De volgende keer moet ik langer naar de plaatjes blijven kijken denk ik.
Ik heb eigenlijk alleen ingevuld wat ik meteen herkende, behalve bij de vraag van vic en dyon.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Bij mij is 't probleem soms dat ik ergens niet meteen op kom en dat er een ander sneller is. Maar als ze me 14 dagen de tijd geven...
Jij was de enige die Jeux d'Enfants herkende.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:49 schreef Njosnavelin het volgende:
Lol, toch nog wat punten gehaald met landen gokken bij de vraag van SoK![]()
Ik moet trouwens ook even bekennen dat Waaghals en ik veel samen hebben gedaan
Ik doe het wel gewoon 3 keer 5quote:Op maandag 7 januari 2013 01:21 schreef wyccie het volgende:
Oeh, goede vraag. Als ik iets doe is dat vaak uit luiheid.
Ik heb de laatste vragen van dit topic te weinig aandacht gegeven blijkt wel weer.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:46 schreef SamuelofSEK het volgende:
Resultaat:
SaintOfKillers is blijkbaar wat roestig geworden qua actrices herkennen. Emilia Fox en Emanuelle Seigner zou hij jaren geleden ook gewoon herkend hebben. Sands' zwakke punten worden nu ook snel duidelijkEn wyccie... Altijd kon ik op je vertrouwen om Romy te herkennen en nu verzin je haar er gewoon bij
Omdat je volgens de excel mijn vragen niet heb beantwoordquote:Op maandag 7 januari 2013 08:50 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik dacht toch echt dat het laatste plaatje bij Wyccies vraag Fifth element was in plaats van Pretty woman...
By the way, waarom worden sommige mensen (ik dus) niet genoemd bij een paar vragen? Ik was ook wel benieuwd na het aantal goed geraden vragen... (zonder ze zelf op te moeten zoeken
)
Ik dacht echt dat dit de als politie-agent vermomde Joker in TDK wasquote:
Begrijpelijkquote:Op maandag 7 januari 2013 09:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat dit de als politie-agent vermomde Joker in TDK was.
Het is erger als je zo stom bent om niet alles in te vullen.quote:Op maandag 7 januari 2013 10:18 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hoe erg... Eerst zag ik Drive aan voor Mulholland Dr. Toen zag ik dat het Drive was en dan herken ik het echte Mulholland Dr. plaatje niet terwijl ik me niet kon voorstellen dat robby hem niet zou gebruiken
Nee, dat klopt :-Pquote:Op maandag 7 januari 2013 09:10 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Omdat je volgens de excel mijn vragen niet heb beantwoord
Haha, nu ik erna kijk kan ik me de verwarring voorstellen, dat is echter niet met opzet gedaanquote:Op maandag 7 januari 2013 10:18 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hoe erg... Eerst zag ik Drive aan voor Mulholland Dr. Toen zag ik dat het Drive was en dan herken ik het echte Mulholland Dr. plaatje niet terwijl ik me niet kon voorstellen dat robby hem niet zou gebruiken
Hoe kan dat nu weer?quote:Op maandag 7 januari 2013 10:24 schreef Sands het volgende:
[..]
Het is erger als je zo stom bent om niet alles in te vullen.![]()
Dat vraag ik mezelf ook af, ik dacht zelf dat ik The Machinist en Drive wel had ingevuld...maar dat was niet zo.quote:Op maandag 7 januari 2013 10:29 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Haha, nu ik erna kijk kan ik me de verwarring voorstellen, dat is echter niet met opzet gedaan
[..]
Hoe kan dat nu weer?
Ik vond het ook wonderbaarlijk dat hij zoveel beter is dat jij bent...quote:Op maandag 7 januari 2013 15:34 schreef SamuelofSEK het volgende:
Sands die uitblinkt in voertuigen... Dat is volgens mij ook nog niet zo vaak voorgekomen
Sands is gewoon beter in onbelangrijke details onthoudenquote:Op maandag 7 januari 2013 15:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik vond het ook wonderbaarlijk dat hij zoveel beter is dat jij bent...
quote:Op maandag 7 januari 2013 15:34 schreef SamuelofSEK het volgende:
Sands die uitblinkt in voertuigen... Dat is volgens mij ook nog niet zo vaak voorgekomen
Wat een vertrouwen in mijquote:Op maandag 7 januari 2013 15:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik vond het ook wonderbaarlijk dat hij zoveel beter is dat jij bent...
Er waren trouwens zo'n 80 punten te winnenEn niemand wist mij Gone in 60 seconds of Judge dredd te noemen. Dat viel me best tegen...
Dit dan wel weer waarquote:Op maandag 7 januari 2013 16:00 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Sands is gewoon beter in onbelangrijke details onthouden
Die is inderdaad best ergquote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:54 schreef SamuelofSEK het volgende:
yikes... heb ik nou goodman genoemd bij wellesdat is best knullig
Ik kon er best om lachenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:54 schreef SamuelofSEK het volgende:
yikes... heb ik nou goodman genoemd bij wellesdat is best knullig
Maar weinig mensen herkenden die, vond ik zelf wel jammer.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:05 schreef Michelangelo2 het volgende:
[..]
Die is inderdaad best erg![]()
Zelf ook een paar erg knullige fouten gemaakt. Frank Sinatra invullen ipv Joseph Cotten. Daarnaast Guinness, Rooney, Price, Raines, Heston etc. niet herkend
Nietquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:27 schreef wyccie het volgende:
Ik heb Rooney wel herkend, maar alsnog geblunderd.![]()
Heb je die wel of niet goed gerekend, Sands?
Ja die had jij ook eerder geraden toch?quote:
Oh wacht heb ik die niet meegeteld? sorry!quote:
Geen idee, maar dat maakt dan ook niks uit aangezien ik niet meedoe voor de punten. Je vermeldde het bij de foto's die niet werden geraden.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:02 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh wacht heb ik die niet meegeteld? sorry!
quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:09 schreef DragonFodder het volgende:
Eervolle vermelding: Njosnavelin (2,5)
ben je toch voor 4.2% NERD!quote:
Chronicles of Riddick. Had niemand geraden, maar toen ik de naam van het ruimteschip ging opzoeken, zag ik dat het plaatje van iets wat Crusade heet afkwam. Volgens mij een Babylon 5 serie,quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:34 schreef SamuelofSEK het volgende:
maar wat was of behoorde 27 dan te zijn?
ben bang dat ik dat wasquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:16 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ben je toch voor 4.2% NERD!
Jammer dat jij er totaal geen in werk in hebt gestopt...quote:Op donderdag 10 januari 2013 01:17 schreef FireFox1 het volgende:
Jezus, een werk wat jullie hier in stoppen...
quote:Op donderdag 10 januari 2013 07:25 schreef Sands het volgende:
[..]
Jammer dat jij er totaal geen in werk in hebt gestopt...
Had ook wel wat meer verwacht. Misschien waren te vragen toch iets te intimiderend door de lengte en/of gemiddelde moeilijkheidsgraad.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:11 schreef Sands het volgende:
Het aantal deelnemers vond ik sowieso tegenvallen
Misschien moet ik het de volgende keer meer promoten ofzo?quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:36 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Had ook wel wat meer verwacht. Misschien waren te vragen toch iets te intimiderend door de lengte en/of gemiddelde moeilijkheidsgraad.
Iets meer had inderdaad geen kwaad gekund. Zeker toen alle vragen er stonden was wat meer aandacht misschien handig geweest.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:12 schreef Sands het volgende:
[..]
Misschien moet ik het de volgende keer meer promoten ofzo?
De vragen in de gewone FMT zijn al vaak lastig voor me...quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:36 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Had ook wel wat meer verwacht. Misschien waren te vragen toch iets te intimiderend door de lengte en/of gemiddelde moeilijkheidsgraad.
Naja dat is voor de volgende keer...als die er ooit nog komt.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:43 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Iets meer had inderdaad geen kwaad gekund. Zeker toen alle vragen er stonden was wat meer aandacht misschien handig geweest.
Misschien de volgende keer ook minder gelul ertussen (ook van mijquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:43 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Iets meer had inderdaad geen kwaad gekund. Zeker toen alle vragen er stonden was wat meer aandacht misschien handig geweest.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |