Cinema Leeuwarden. bij Looper had ik er geen last vanquote:Op woensdag 5 december 2012 23:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Welke bios dan? Ik dacht dat dat echt een rotterdamse kwaal was.
baas, ik een stuk minder. maar ik tweet ook niet zoveel op doordeweekse dagenquote:
Ik mist Sinterrut nu alquote:Op donderdag 6 december 2012 00:01 schreef henkde_j het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat verhaal over Sipje en Sopje, de twee potloden op de noorpoolquote:
Slaap lekker, moppedopjequote:Op donderdag 6 december 2012 00:06 schreef wolfrolf het volgende:
okee jongens ik ga maar eens naar bed
nee niet tot zo
ik vind het op zich wel lekkerquote:
Wel godgruwelijkegloeiende galbak, je zou gaan slapen!111quote:
Gaat zeker niet gebeurenquote:Op donderdag 6 december 2012 00:32 schreef Pino112 het volgende:
Als ze dit maar niet tot SR-anthem gaan lopen pushen.
Onmeunige veugel!!quote:Op donderdag 6 december 2012 00:38 schreef Pino112 het volgende:
[..].
Ik verwacht TwentsEnergy..
Twents, doar is niks mis met.
Nee, en ik heb ook niet het idee dat m'n leven verrijkt wordt door die infoquote:Op donderdag 6 december 2012 00:41 schreef 3rdRock het volgende:
wisten jullie al dat er een Greatest Hits album van Kelly Clarkson is?
nou zeg! deel ik eens belangrijke info...quote:Op donderdag 6 december 2012 00:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, en ik heb ook niet het idee dat m'n leven verrijkt wordt door die info
Tja, helaas zit er wel eens verschil in wat jezelf leuk vindt en wat een ander leuk vindt. Zo hou jij dan weer niet van kantklossenquote:Op donderdag 6 december 2012 00:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou zeg! deel ik eens belangrijke info...
ik ga maar naar bed denk ik
dankje. jij ook alvast slaap lekkerquote:Op donderdag 6 december 2012 00:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Tja, helaas zit er wel eens verschil in wat jezelf leuk vindt en wat een ander leuk vindt. Zo hou jij dan weer niet van kantklossen![]()
slaap lekker
Koning!quote:Op donderdag 6 december 2012 08:44 schreef SilentChaos het volgende:
Zo, ik denk dat ik zojuist het riool heb verstopt hierwat een apparaat
quote:Op donderdag 6 december 2012 10:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hold Me, Thrill Me, Kiss Me, Kill me
Γεια σας Dagoduck! Είναι ζεσταθεί στο λεωφορείο;quote:Op donderdag 6 december 2012 10:17 schreef Dagoduck het volgende:
Het is weer geweldig met die bussen verdomme half uur vertraging!
Het enige kutte van Kerst, die schijtmuziek die ze erbij draaien.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nog 19 lange dagen en dan is die shit weer voorbij
Ik vind kerst in zijn geheel erg overbodig. Maar hee wie ben ik.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:41 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Het enige kutte van Kerst, die schijtmuziek die ze erbij draaien.
Jij bent wolfrolfquote:Op donderdag 6 december 2012 10:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vind kerst in zijn geheel erg overbodig. Maar hee wie ben ik.
Eigenlijk is de gehele winter overbodig, gewoon doorskippen naar maart graag.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vind kerst in zijn geheel erg overbodig. Maar hee wie ben ik.
x2quote:Op donderdag 6 december 2012 10:47 schreef alors het volgende:
[..]
Eigenlijk is de gehele winter overbodig, gewoon doorskippen naar maart graag.
Nice!quote:Op donderdag 6 december 2012 10:52 schreef wolfrolf het volgende:
Zo SC, mijn apparaat is zojuist op speurtocht gestuurd naar die van jou!
Oh, wat lief!!!quote:Op donderdag 6 december 2012 11:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nice!
Misschien worden ze wel vriendjes
Nou deze cover vind ik toch wel op het randje hoorquote:Op donderdag 6 december 2012 11:37 schreef SilentChaos het volgende:
Paul Anka een Guitly Pleasure durven noemen
Ik heb die CD waarin die dus al die rock nummers covered, geniaalquote:Op donderdag 6 december 2012 11:51 schreef alors het volgende:
[..]
Nou deze cover vind ik toch wel op het randje hoor
Ik vind het helemaal niksquote:Op donderdag 6 december 2012 11:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb die CD waarin die dus al die rock nummers covered, geniaal
Bigband muziek
Heerlijkquote:
Dit is wel even minder iddquote:Op donderdag 6 december 2012 11:51 schreef themauster het volgende:
Timur? Ik dacht dat Ekdom gisteren zei dat Stenders ging invallen
Paul Anka.. Mweehquote:Op donderdag 6 december 2012 11:37 schreef SilentChaos het volgende:
Paul Anka een Guitly Pleasure durven noemen
quote:Op donderdag 6 december 2012 12:09 schreef alors het volgende:
Lol er komt een hele carrousel mensen binnen
Robynquote:
Ook dat jaquote:Op donderdag 6 december 2012 12:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Robyn.
With Every Heartbeat.
Ik rook worst, dus ik heb maar rookworst gegetenquote:Op donderdag 6 december 2012 12:38 schreef wolfrolf het volgende:
Lunchbox 3 maar weer eens, want pistoletje brie
Ik ga er straks nog een op speurtocht sturenquote:Op donderdag 6 december 2012 10:52 schreef wolfrolf het volgende:
Zo SC, mijn apparaat is zojuist op speurtocht gestuurd naar die van jou!
Epische spijsvertering heb jijquote:Op donderdag 6 december 2012 13:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ga er straks nog een op speurtocht sturen
Hij is onderweg hoorquote:
Goedendagquote:
Ooit eens midden in de zomer keihard aangezet en over de boulevard gereden in Scheveningen met m'n Chevroletquote:Op donderdag 6 december 2012 15:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mariah Carey, omdat het zo'n foute plaat is
Dat doet toch elke gemiddelde feestkroeg?quote:Op donderdag 6 december 2012 15:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ooit eens midden in de zomer keihard aangezet en over de boulevard gereden in Scheveningen met m'n Chevrolet
Leuke koppen dan
quote:Op donderdag 6 december 2012 13:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hij is onderweg hoor
Vanavond vermoedelijk weer
Inderdaad, daarom heb ik ook het lichaam van een jonge Griekse God![]()
Noem je nou mijn chevrolet een rijdende feestkroeg?quote:Op donderdag 6 december 2012 15:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat doet toch elke gemiddelde feestkroeg?
Ik wil het ook wel een roestbak noemen, maar dat vindt jij vast niet leuk :dquote:Op donderdag 6 december 2012 15:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Noem je nou mijn chevrolet een rijdende feestkroeg?
Nee, ik vergelijk jou met de veredelde plaatjesdraaier die zichzelf een dj noemt van de gemiddelde feestkroegquote:Op donderdag 6 december 2012 15:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Slettensloep een betere benaming?quote:Op donderdag 6 december 2012 15:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Twitterde al vrij snel daarna dat dat niet door ging.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:51 schreef themauster het volgende:
Timur? Ik dacht dat Ekdom gisteren zei dat Stenders ging invallen
quote:Op donderdag 6 december 2012 15:25 schreef SilentChaos het volgende:
Alt-J
Liever Ctrl-Z of Ctrl-Alt-Del als het aan mij ligt
Ik ookquote:
Oh jeetje, gecondoleerd met je katquote:Op donderdag 6 december 2012 16:20 schreef Diaan73 het volgende:
Het is me niet gelukt om vanmiddag te gaan kijken.Er kwam iets tussendoor we hebben onze kat moeten laten inslapen
Hopelijk lukt het zaterdag even of als er niet teveel sneeuw ligt, morgen vanuit de trein even over de Oude Markt fietsen.
Dankje!! Het was beter voor hem maar we zullen hem missen.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:31 schreef alors het volgende:
[..]
Oh jeetje, gecondoleerd met je kat
iedereen dacht hetquote:Op donderdag 6 december 2012 17:16 schreef alors het volgende:
Roosmarijn grapik dacht het, Giel zei het.
Jep. Groningen - Zuidbroek heeft 4 treinen per uur.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:38 schreef alors het volgende:
NS
Ze gingen vandaag toch ook met minder treinen rijden in het noorden? Like wtf, alsof er in het noorden al ergens meer dan drie treinen per uur rijden
why in allah's name?quote:Op donderdag 6 december 2012 18:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jep. Groningen - Zuidbroek heeft 4 treinen per uur.
Heb em vandaag al aan, topdingquote:Op donderdag 6 december 2012 18:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
why in allah's name?
goedenavond!
SR-shirt is binnen. morgenochtend ff passen als mijn goddelijke lijf weer helemaal schoon en fris isen ook nog een vest waar ik nog aan twijfel. knoopjes zitten heel laag en dat ben ik niet gewend
Tis ook nooit goed.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:38 schreef alors het volgende:
NS
Ze gingen vandaag toch ook met minder treinen rijden in het noorden? Like wtf, alsof er in het noorden al ergens meer dan drie treinen per uur rijden
Och, dat deed Giel vanochtend natuurlijk ook gewoon... maar dan wel een uurtje korter. Raar om te horen, opeens was het 1e uur van Arbeidsvitaminen weer opgegraven...quote:Op donderdag 6 december 2012 19:32 schreef miieejj het volgende:
die veenstra..gaat ook gewoon mooi z'n programma doen vanavnd..
Zat er maar een knop op de treinquote:
Ik reis altijd met een knoptreinquote:Op donderdag 6 december 2012 19:51 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Zat er maar een knop op de trein
quote:Op donderdag 6 december 2012 19:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik reis altijd met een knoptrein
haha goeie woordgarp he
Ik snap hem niet.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik reis altijd met een knoptrein
haha goeie woordgarp he
in mijn kelderquote:Op donderdag 6 december 2012 20:58 schreef wolfrolf het volgende:
haai steen
waar de fuck is ons aller noesje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op donderdag 6 december 2012 20:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
in mijn kelder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Ze heten geen 'Stoptrein' meer.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zal hem uitleggnE!!!!!!!!!
Stoptrein > knoptrein![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op onze vaatwasser zitten meerdere knoppen.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ZEG er zit een KNOP OP JE VAATWASSER
Op je radio ookquote:Op donderdag 6 december 2012 21:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Op onze vaatwasser zitten meerdere knoppen.
Deze is wel héél matigquote:Op donderdag 6 december 2012 21:05 schreef wolfrolf het volgende:
als je teveel zuipt moet je qotsa !!!1
het is een gave Pienquote:Op donderdag 6 december 2012 21:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Deze is wel héél matig[ afbeelding ].
ze komt naar Nederlandquote:
hee henkjuhquote:
The Biebsquote:Op donderdag 6 december 2012 21:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze komt naar Nederland![]()
![]()
![]()
in het voorprogramma van Bieber![]()
![]()
Klopt, dat was de bijna-volledige 3FM-redactie (muziek, productie, internet en de baas) vanmiddag bij Timur, om 'm te verrassen met een taart voor 20 jaar bij de radio (net zoals Gerard vorige week).quote:Op donderdag 6 december 2012 12:09 schreef alors het volgende:
Lol er komt een hele carrousel mensen binnen
Leuke actie!quote:Op donderdag 6 december 2012 22:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, dat was de bijna-volledige 3FM-redactie (muziek, productie, internet en de baas) vanmiddag bij Timur, om 'm te verrassen met een taart voor 20 jaar bij de radio (net zoals Gerard vorige week).
Okee dan is het goed. Ik had bijna een ICQ gestuurd of alles goed gingquote:Op donderdag 6 december 2012 22:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja hoi, ik was de fuck aan het werken!
Had best gemogen hoor, als dat je zorgen had weggenomenquote:Op donderdag 6 december 2012 22:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Okee dan is het goed. Ik had bijna een ICQ gestuurd of alles goed ging
Timur ook al 20 jaar bij de radio?quote:Op donderdag 6 december 2012 22:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, dat was de bijna-volledige 3FM-redactie (muziek, productie, internet en de baas) vanmiddag bij Timur, om 'm te verrassen met een taart voor 20 jaar bij de radio (net zoals Gerard vorige week).
Is op z'n 16e begonnen bij een lokale omroep in een sportprogramma... dus hij heeft ook geen idee meer wat z'n eerste plaat was, want er zat geen muziek in dat programma.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Timur ook al 20 jaar bij de radio?Wow.
Ja want jij bent er niet.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:26 schreef SilentChaos het volgende:
Wat een gezelligheid hier in de avond
Sorry, ik was even aan het poepen.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:26 schreef SilentChaos het volgende:
Wat een gezelligheid hier in de avond
Mijn 3e poging van vandaag is gefaaldquote:Op donderdag 6 december 2012 22:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry, ik was even aan het poepen.
TMIquote:Op donderdag 6 december 2012 22:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn 3e poging van vandaag is gefaald
Dat betekent morgen weer een apparaat waar je u tegen zegt
Grote vent!!quote:Op donderdag 6 december 2012 22:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wolfje zal trots op me zijnquote:
"Lief dagboek"quote:Op donderdag 6 december 2012 22:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
sorryquote:Op donderdag 6 december 2012 21:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hee henkjuh
Met jou alles goed. Rock en Pien negeren mijn vriendelijke vraag aan ze![]()
Dat vast. Maar volgens mij kijkt hij sowieso altijd vol trots naar zijn jongere broertjequote:
Het jaar waar mijn vader zijn auto zo ver onder de sneeuw zat dat hij zijn auto niet kon vinden nee dat liever niet.quote:Op donderdag 6 december 2012 23:20 schreef minthy het volgende:
1979![]()
![]()
Ik hoop niet dat het iets te maken heeft met de weersvoorspellingen van morgen
Ja, dat verhaal hoor ik ook altijd. M'n ouders hadden een Mini, dus dat was ook niet heel lastig om die onder een sneeuwduin te doen laten verdwijnenquote:Op donderdag 6 december 2012 23:25 schreef themauster het volgende:
[..]
Het jaar waar mijn vader zijn auto zo ver onder de sneeuw zat dat hij zijn auto niet kon vinden nee dat liever niet.
doen ze weer gemeen?quote:Op donderdag 6 december 2012 21:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hee henkjuh
Met jou alles goed. Rock en Pien negeren mijn vriendelijke vraag aan ze![]()
Geef mij maar gewoon fucking veel sneeuw.quote:Op donderdag 6 december 2012 23:20 schreef minthy het volgende:
1979![]()
![]()
Ik hoop niet dat het iets te maken heeft met de weersvoorspellingen van morgen
Dat was toen anders geen probleemquote:Op donderdag 6 december 2012 23:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geef mij maar gewoon fucking veel sneeuw.
Toen was het zo koud, ik moest toen toch maar een jas kopen.quote:Op donderdag 6 december 2012 23:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat was toen anders geen probleem
Dan nog liever na 23u, ik wil vast wel naar huis morgenavondquote:
Hmm, dat zien we dan wel weerquote:Op donderdag 6 december 2012 23:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan nog liever na 23u, ik wil vast wel naar huis morgenavond
Ach, toen was je er nog niet eensquote:Op donderdag 6 december 2012 23:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Toen was het zo koud, ik moest toen toch maar een jas kopen.
Ik was toen -14, daarom die jas.quote:Op donderdag 6 december 2012 23:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Ach, toen was je er nog niet eens![]()
Ik wel, maar m'n herinneringen lopen niet terug tot aan m'n 3e levensjaar
Whehe, volgens mij begreep ik je post in DASOO ook verkeerdquote:Op donderdag 6 december 2012 23:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik was toen -14, daarom die jas.
Wat insinueer jij nu weer?quote:
Ik vond het al een vreemde koppeling met mijn leeftijdquote:Op donderdag 6 december 2012 23:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Whehe, volgens mij begreep ik je post in DASOO ook verkeerd
Ik vat het op als "we zullen nog wel eens zien of je morgenavond thuiskomtquote:
Ik dacht dat je het over de temp hadquote:Op donderdag 6 december 2012 23:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vond het al een vreemde koppeling met mijn leeftijd![]()
Ik had het over mijzelfquote:Op donderdag 6 december 2012 23:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vat het op als "we zullen nog wel eens zien of je morgenavond thuiskomt"
Het is wel goed zoquote:
Dat was me teveel typenquote:Op donderdag 6 december 2012 23:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De Jacques Lu Cont's Thin White Duke Remix bedoel je.
Ik verwacht dat dat wel iets van een anthem gaat worden.twitter:michielveenstra twitterde op donderdag 06-12-2012 om 23:46:37Ik kan niet wachten tot ik meer mag delen over wat ik vanavond heb gezien en gehoord. Iets met volledig uit de klauwen. reageer retweet
100% zekerquote:Op donderdag 6 december 2012 23:47 schreef Pino112 het volgende:
Ik verwacht dat dat wel iets van een anthem gaat worden.twitter:michielveenstra twitterde op donderdag 06-12-2012 om 23:46:37Ik kan niet wachten tot ik meer mag delen over wat ik vanavond heb gezien en gehoord. Iets met volledig uit de klauwen. reageer retweet
Neuj, want een anthem moet eigenlijk vanzelf ontstaan. Dit gaat vast gepusht worden net zoals vorig jaar met Bouncer.quote:
Ik zou minstens een uur eerder opstaan als ik jou was. Trustenquote:Op vrijdag 7 december 2012 00:04 schreef 3rdRock het volgende:
bedtijd. hoop dat ik straks op mijn werk kan komen. moet wel 10 minuten lopen!
slaap lekker
ik moet er echt om 9.45u zijn en ik zet mijn wekker op 7u. hoop dat ik het red....quote:Op vrijdag 7 december 2012 00:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zou minstens een uur eerder opstaan als ik jou was. Trusten
Ski's onder je shopper?quote:Op vrijdag 7 december 2012 00:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik moet er echt om 9.45u zijn en ik zet mijn wekker op 7u. hoop dat ik het red....
nee,. die gebruik ik alleen voor boodschappen. wel een goed idee though....quote:
Jaquote:
Gelukkigquote:Op donderdag 6 december 2012 22:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
sorryals topperdepopperjopper hiero! zit lekker in mijn eentje een filmpje te kijken. kaarsjes aan, speciale m&ms en Appelsientje Mango. wat een heerlijk leven heb ik toch ook. niets meer aan doen.
quote:Op donderdag 6 december 2012 23:25 schreef themauster het volgende:
[..]
Het jaar waar mijn vader zijn auto zo ver onder de sneeuw zat dat hij zijn auto niet kon vinden nee dat liever niet.
Jij beantwoord de extreem aardige vraag ook nietquote:
QFTquote:
hee, was je daar? heb ik ook nog over gedacht heen te gaan, niet gegaan want had geen zinquote:Op vrijdag 7 december 2012 01:30 schreef Dagoduck het volgende:
Go Back To The Zoo was weer leukgoedemorgen mensen alvast
gelukkig geen sneeuw idd! Ben daardoor gelukkig niet een half uur te laat op mijn werk.quote:Op vrijdag 7 december 2012 06:46 schreef Pino112 het volgende:
GEEN sneeuw!11!!!
Wat een bagger dat KNMI!211
Ik was prima op tijdquote:Op vrijdag 7 december 2012 08:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
gelukkig geen sneeuw idd! Ben daardoor gelukkig niet een half uur te laat op mijn werk.
Goed gedaan dan!quote:Op vrijdag 7 december 2012 08:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik was prima op tijden maar 5 minuten eerder vertrokken
quote:Op vrijdag 7 december 2012 09:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Goed gedaan dan!
Een collega van mij is een uur (!) eerder vertrokken en is er nu nog niet
Het is gewoon een dom wichtquote:Op vrijdag 7 december 2012 09:23 schreef Pino112 het volgende:
Fleur heeft haar iPhone in het toilet vallen!
Sorry hoor, maar hoedefuck krijg je dat voor elkaar. Is ze met dat ding getrouwd ofzo.
Verrassend.quote:
Ze was volgens mij ook al te zien in een spotje, samen met uit mijn hoofd Kane. Dan blijven die vast ook pitten.quote:Sanne Hans a.k.a. Miss Montreal is een graag geziene gast in het Glazen Huis en daarom blijft ze dit jaar lekker een nachtje slapen!
Schijnbaar is er vraag naar dat soort artiesten...quote:Op vrijdag 7 december 2012 09:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Verrassend.
Wat een geslijm
[..]
Ze was volgens mij ook al te zien in een spotje, samen met uit mijn hoofd Kane. Dan blijven die vast ook pitten.
Nou... mijn vriendin overkwam hetzelfde. Ding in broekzak.. en *plons*, daar ging m'n oude 3Gs.quote:Op vrijdag 7 december 2012 09:23 schreef Pino112 het volgende:
Fleur heeft haar iPhone in het toilet vallen!
Sorry hoor, maar hoedefuck krijg je dat voor elkaar. Is ze met dat ding getrouwd ofzo.
Ik heb wel eens m'n sleutels in de wc laten vallen, gelukkig VOOR het gezeik begonquote:Op vrijdag 7 december 2012 10:00 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou... mijn vriendin overkwam hetzelfde. Ding in broekzak.. en *plons*, daar ging m'n oude 3Gs.
Gebeurde ook nog NA het plassen.
Niet meer te redden.
Heerlijk iddquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |