Mja, daarom laat ik ook niks van me horen nu. Ik ben duidelijk geweest, het is aan hem.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja dat herken ik wel..... ken je die ene film? Zoiets is dit ook
[..]
Vind ik ook
Ik vrees al...quote:Op woensdag 5 december 2012 22:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
1x kan ik me voorstellen, heeft iedereen wel eens
maaar als het blijft moet je vrezen
Advies nodig dan?quote:Op woensdag 5 december 2012 22:44 schreef Samzz het volgende:
Ik ben eigenlijk niet van plan relatieadvies aan te nemen van single mensen.
Nee, jij bent juist in de positie om de single mensen van advies te voorzienquote:Op woensdag 5 december 2012 22:44 schreef Samzz het volgende:
quote:Op woensdag 5 december 2012 22:44 schreef Samzz het volgende:
Deze meet is niks voor jouquote:Op woensdag 5 december 2012 22:39 schreef muhahaha het volgende:
Nouja, maandag is een beetje lastig.
Geen idee.... ik ga Huppel maar eens Dm-en.... hoezo?quote:Gaat de kartmeet door trouwens?
Allemaal vrouwen zekerquote:Op woensdag 5 december 2012 22:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Deze meet is niks voor jou
[..]
Geen idee.... ik ga Huppel maar eens Dm-en.... hoezo?
Ik mag toch wel zeggen dat ik niet van plan ben relatieadvies aan te nemen van single mensen?quote:
Ik zou ook geen advies aannemen van mensen die de receptie bedienen bij een autodealerquote:Op woensdag 5 december 2012 22:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik mag toch wel zeggen dat ik niet van plan ben relatieadvies aan te nemen van single mensen?
dus wel van mijquote:Op woensdag 5 december 2012 22:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik mag toch wel zeggen dat ik niet van plan ben relatieadvies aan te nemen van single mensen?
voornamelijk hoe het niet moetquote:Op woensdag 5 december 2012 22:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Advies van jou..... wat kunnen we dan verwachten
Doe eens een schot
Pedopas aanvragen.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:57 schreef muhahaha het volgende:
Samzz, ik wil advies van je. Ik vind een meisje leuk maar ze is heel jong, wat nu?
dat is perfect bij je?quote:Op woensdag 5 december 2012 22:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als het over m'n seksleven gaat niet.
Ow nouja ik nam toch wel aan dat je dat zei naar aanleiding van iets enzoquote:Op woensdag 5 december 2012 22:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja die ja?quote:Op woensdag 5 december 2012 22:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze is 19 dus die kan ik thuis laten.
Hoe oud ben jij?quote:Op woensdag 5 december 2012 22:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze is 19 dus die kan ik thuis laten.
dat is k. Maar beter denk ikquote:Op woensdag 5 december 2012 22:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
Mja, daarom laat ik ook niks van me horen nu. Ik ben duidelijk geweest, het is aan hem.
quote:Ik vrees al...
PI lezen is ook lastig voor jequote:Op woensdag 5 december 2012 22:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow nouja ik nam toch wel aan dat je dat zei naar aanleiding van iets enzo
Dat ten eerste.quote:
Dan zou ik haar vergeten. Jullie zitten in een heel andere fase van jullie leven. Dat kán werken, maar ik denk dat dat uiteindelijk toch parten gaat spelen. Zij gaat het studentenleven in (gok ik), jij bent daar al lang uit en werkt. Zij moet haar leven nog beginnen, jij hebt de leeftijd waarop er wordt nagedacht over samenwonen, gezinnetje stichten, dat soort dingen.quote:
Hoe het niet moet mag je natuurlijk altijd delenquote:
We werken allebei al, zelfde niveau afgerond/gevolgd.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:02 schreef Samzz het volgende:
Dan zou ik haar vergeten. Jullie zitten in een heel andere fase van jullie leven. Dat kán werken, maar ik denk dat dat uiteindelijk toch parten gaat spelen. Zij gaat het studentenleven in (gok ik), jij bent daar al lang uit en werkt. Zij moet haar leven nog beginnen, jij hebt de leeftijd waarop er wordt nagedacht over samenwonen, gezinnetje stichten, dat soort dingen.
Mja.
Ik vind het zó kut. Als hij echt niks laat horen ga ik wel iets sturen, maar dan ook wel in de trant van "dit duurt me te lang, ik drink die wijn zelf wel op". Kan hij meteen reageren dat hij me niet zo leuk meer vindt.quote:
Oh, echt? Wat houdt je dan tegen? Enkel het gevoel?quote:Op woensdag 5 december 2012 23:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
We werken allebei al, zelfde niveau afgerond/gevolgd..
Rationeel gezien zou ik wel moeten maar gevoelsmatig kan ik het niet. We kunnen heel veel kletsen over van alles en delen ook interesses / ideeen
.
Rationeel gezien de leeftijden, dat houd me tegen. Het is wederzijds trouwens, om het gemakkelijker te maken en ze denkt er ook zo overquote:Op woensdag 5 december 2012 23:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, echt? Wat houdt je dan tegen? Enkel het gevoel?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het verschil ook te groot vind, met name om andere levensfasen. 19-jarigen zijn gewoon totaal anders in doen en laten (vaak) dan mensen van in de 30. En dan maakt het niet uit of ze werkt of niet.
NIET doen..... bel liever wat vriendinnen en ga op stapquote:Op woensdag 5 december 2012 23:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik vind het zó kut. Als hij echt niks laat horen ga ik wel iets sturen, maar dan ook wel in de trant van "dit duurt me te lang, ik drink die wijn zelf wel op". Kan hij meteen reageren dat hij me niet zo leuk meer vindt.![]()
tooo much infoquote:Op woensdag 5 december 2012 23:06 schreef Myraela het volgende:
Dat waren mijn 2 buikvetrolletjes die tegen elkaar klapte terwijl ik ging zitten.
Muhaha zou zo voor 23 door kunnen gaan.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:02 schreef Samzz het volgende:
Dan zou ik haar vergeten. Jullie zitten in een heel andere fase van jullie leven. Dat kán werken, maar ik denk dat dat uiteindelijk toch parten gaat spelen. Zij gaat het studentenleven in (gok ik), jij bent daar al lang uit en werkt. Zij moet haar leven nog beginnen, jij hebt de leeftijd waarop er wordt nagedacht over samenwonen, gezinnetje stichten, dat soort dingen.
Mja.
23? Laatst werd ik 18 geschatquote:Op woensdag 5 december 2012 23:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Muhaha zou zo voor 23 door kunnen gaan.
Je hebt er dus wel met haar over gepraat?quote:Op woensdag 5 december 2012 23:08 schreef muhahaha het volgende:
Rationeel gezien de leeftijden, dat houd me tegen. Het is wederzijds trouwens, om het gemakkelijker te maken en ze denkt er ook zo over.
Ga ik niet nu doen, sowieso niet. Maar als ik na 5 dagen oid nog niks gehoord heb. Laat me dan maar meteen zeker weten dat het klaar is.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
NIET doen..... bel liever wat vriendinnen en ga op stap
Ja, ik heb opgebiecht wat ik van haar vind.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je hebt er dus wel met haar over gepraat?
Dan denk ik dat je je keuze al hebt gemaakt.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Rationeel gezien de leeftijden, dat houd me tegen. Het is wederzijds trouwens, om het gemakkelijker te maken en ze denkt er ook zo over.
Er is wel verschil ja, ze woont oa nog thuis en ik woon al 13 jaar op mezelf (incl relatie die weer voorbij is). Ik merk wel dat ik meer weet over sommige dingen en dat baart me wel zorgen want ik vind dat een relatie wel evenwichtig moet zijn en niet dat de 1 tegen de ander op moet kijken.
Ja, want het gaat er natuurlijk om hoe je eruit zietquote:Op woensdag 5 december 2012 23:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Muhaha zou zo voor 23 door kunnen gaan.
Hmm okay, maar ze vond je dus wel leuk maar vond het leeftijdsverschil te groot? Kan ik overigens wel begrijpen hoor, hoe hypocriet dat ook klinkt. "Leuk vinden" is een basis voor een leuke tijd, maar niet voor een relatie. Als je nu al verschillen merkt zul je er naar verloop van tijd alleen maar meer ontdekken.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, ik heb opgebiecht wat ik van haar vind.
Mja, daar lijkt het wel op ja. Ik heb wel mazzel dat ik een babyface hebquote:Op woensdag 5 december 2012 23:12 schreef Samzz het volgende:
Dan denk ik dat je je keuze al hebt gemaakt.
Mja, uiterlijk is wat anders dan innerlijk. En dat laatste ga je meer van voelen dan van dat eerste.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mja, daar lijkt het wel op ja. Ik heb wel mazzel dat ik een babyface heb.
Echt, ze is gewoon zo cute en alles.
Ze vind me leuker dan leuk maar vind het verschil ook erg hoog, net als ik. We merken juist weinig verschillen, dat is nou juist mijn puntquote:Op woensdag 5 december 2012 23:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hmm okay, maar ze vond je dus wel leuk maar vond het leeftijdsverschil te groot? Kan ik overigens wel begrijpen hoor, hoe hypocriet dat ook klinkt. "Leuk vinden" is een basis voor een leuke tijd, maar niet voor een relatie. Als je nu al verschillen merkt zul je er naar verloop van tijd alleen maar meer ontdekken.
True. Ik weet ook niet zo goed wat ik er precies mee aanmoet, ach misschien blijven we gewoon vrienden zoals het nu is, wat dat betreft klikken we erg goed.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, uiterlijk is wat anders dan innerlijk. En dat laatste ga je meer van voelen dan van dat eerste.
Ik kan alleen zeggen wat ik zou doen. En dat is vrienden blijven. Mocht je er toch voor willen gaan dan wens ik je uiteraard alle geluk van de wereldquote:Op woensdag 5 december 2012 23:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
True. Ik weet ook niet zo goed wat ik er precies mee aanmoet, ach misschien blijven we gewoon vrienden zoals het nu is, wat dat betreft klikken we erg goed.
Ik vind het verschil dat jij al 13 jaar op jezelf woont en zij nog thuis, anders een behoorlijke grote. Niet dat feit op zich. Maar de ervaringen die het met zich meebrengt.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze vind me leuker dan leuk maar vind het verschil ook erg hoog, net als ik. We merken juist weinig verschillen, dat is nou juist mijn punt
Ben ik met je eens, maar de meeste mannen zijn uhm... tsja...quote:Op woensdag 5 december 2012 23:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ga ik niet nu doen, sowieso niet. Maar als ik na 5 dagen oid nog niks gehoord heb. Laat me dan maar meteen zeker weten dat het klaar is.
Thanks denk ikquote:Op woensdag 5 december 2012 23:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan alleen zeggen wat ik zou doen. En dat is vrienden blijven. Mocht je er toch voor willen gaan dan wens ik je uiteraard alle geluk van de wereld.
Dat had jij toch ook?quote:Op woensdag 5 december 2012 23:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het verschil dat jij al 13 jaar op jezelf woont en zij nog thuis, anders een behoorlijke grote. Niet dat feit op zich. Maar de ervaringen die het met zich meebrengt.
Ja, gezeik. Doe dan eerst niet helemaal leuk, met initiatief en moeite enzo, als je dan vervolgens niet meer ingaat op uitnodigingen.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar de meeste mannen zijn uhm... tsja...
Volgens mij hebben jullie beide al besloten dat je er niets mee aan moet. Lekker vrienden blijven, als dat lukt ondanks de gevoelens. Probeer dan vaker uit te met meerdere mensen erbij bijvoorbeeld. Je brengt jezelf en haar alleen maar erger in de war als je nog aan het "daten" blijft.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
True. Ik weet ook niet zo goed wat ik er precies mee aanmoet, ach misschien blijven we gewoon vrienden zoals het nu is, wat dat betreft klikken we erg goed.
Nee, er is niks besloten juist...quote:Op woensdag 5 december 2012 23:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgens mij hebben jullie beide al besloten dat je er niets mee aan moet. Lekker vrienden blijven, als dat lukt ondanks de gevoelens. Probeer dan vaker uit te met meerdere mensen erbij bijvoorbeeld. Je brengt jezelf en haar alleen maar erger in de war als je nog aan het "daten" blijft.
Jullie vinden het verschil beide te groot toch? Of is het zo'n, eigenlijk kan het niet, maar we willen het toch?quote:Op woensdag 5 december 2012 23:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, er is niks besloten juist...
We vinden het verschil groot maar twijfelen allebei.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jullie vinden het verschil beide te groot toch? Of is het zo'n, eigenlijk kan het niet, maar we willen het toch?
Tjah, dat is misschien het probleem, dat we toch veel gemeen hebben, kunnen kletsen zonder dat iemand de boventoon voertquote:Op woensdag 5 december 2012 23:19 schreef Samzz het volgende:
Je kan het natuurlijk ook gewoon proberen. Al vind ik het... Raar. Het leeftijdsverschil is mij te groot om heel serieus te nemen, eigenlijk.
Maar dat is natuurlijk ook heel persoonlijk.
is het bij jou niet ongeveer hrtzelfde, qua leeftijdsverschil?quote:Op woensdag 5 december 2012 23:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jullie vinden het verschil beide te groot toch? Of is het zo'n, eigenlijk kan het niet, maar we willen het toch?
Hoe staat ze verder in het leven? Altijd alles gekregen van papa/mama, of wel haar dingen meegemaakt en een beetje verder in de wereld gekeken dan in der beschermde omgeving?quote:Op woensdag 5 december 2012 23:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
We vinden het verschil groot maar twijfelen allebei.
Zover zijn we nog niet.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoe staat ze verder in het leven? Altijd alles gekregen van papa/mama, of wel haar dingen meegemaakt en een beetje verder in de wereld gekeken dan in der beschermde omgeving?
Leeftijd is een nummer, volwassen word je door ervaringen. Dus naar dat soort dingen kun je ook kijken om te kijken of ze een beetje gelijk aan je staat.
Om heeeel eerlijk te zeggen was ik helemaal niet op zoek, en dat is ook hoe het is gaan rollen. Ik had helemaal niet de intentie om daar iets van te makenquote:Op woensdag 5 december 2012 23:23 schreef Samzz het volgende:
Vind je haar echt, echt leuk, Muhahaha. Of is het meer, ik wil nu eindelijk wel eens een relatie?
Sorry voor de wat botte vraag, maar ik denk wel dat het belangrijk is dat voor jezelf na te gaan.
Ik scheel 10 jaar met twi. Wat overigens ook veel is. Ik heb altijd ouder gedate, vanaf mijn 16de zelfs nooit onder de 24.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is het bij jou niet ongeveer hrtzelfde, qua leeftijdsverschil?
kan me voorstellen dat dat anders voeltquote:Op woensdag 5 december 2012 23:30 schreef muhahaha het volgende:
Ja, dat zeg ik ook altijd maar nu zit ik er zelf in.
Waarom denk je dat ik dat baseer op zijn uiterlijk?quote:Op woensdag 5 december 2012 23:12 schreef Samzz het volgende:
Ja, want het gaat er natuurlijk om hoe je eruit ziet.
Daar komt ook bij dat jij al behoorlijk wat levenservaring hebt. Ik ken 19-jarigen die daarin heel anders zijn.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik scheel 10 jaar met twi. Wat overigens ook veel is. Ik heb altijd ouder gedate, vanaf mijn 16de zelfs nooit onder de 24.
Maar denk dat het verschil tussen twi en mij erg klein is. In sommige situaties is twi wel de wijze oude iets meer terughoudende man, terwijl ik een jong impulsief meisje ben. Aan de andere kant heb ik daardoor heel veel ervaringen die twi juist nog mee moet gaan maken.
Ik denk niet dat ze mij zal inhalen, nogal een nare jeugd gehadquote:Op woensdag 5 december 2012 23:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar komt ook bij dat jij al behoorlijk wat levenservaring hebt. Ik ken 19-jarigen die daarin heel anders zijn.
Jij zegt: door kunnen gaan voor... Daarin denk ik aan het uiterlijk, niet aan gedrag. Maar goed, dat heb ik dus fout.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik dat baseer op zijn uiterlijk?
Ken je me nog steeds zo slecht?
Natuurlijk ken ik hem niet goed, maar qua alles wat ik van hem ken zou hij door kunnen gaan voor 23 ja.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij zegt: door kunnen gaan voor... Daarin denk ik aan het uiterlijk, niet aan gedrag. Maar goed, dat heb ik dus fout.
Je kent me te goedquote:Op woensdag 5 december 2012 23:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Natuurlijk ken ik hem niet goed, maar qua alles wat ik van hem ken zou hij door kunnen gaan voor 23 ja.
Niet: hij ziet eruit als 23, al snap ik de vergissing, aangezien die uitspraak normaal meestal voor uiterlijk gebruikt is.
Goed. Bedtijd.
Kusjes
Blijkbaar niet goed genoeg, ik verwachtte wel kusjes terug.quote:
Ik moest even wat traantjes wegpinken broederquote:Op woensdag 5 december 2012 23:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Blijkbaar niet goed genoeg, ik verwachtte wel kusjes terug.
Je weet hoe slecht ik slaap zonder jouw nachtzoentjes. Bitch.
quote:Op woensdag 5 december 2012 23:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik moest even wat traantjes wegpinken broeder
![]()
![]()
Trusten
Is dat hetquote:Op woensdag 5 december 2012 23:41 schreef muhahaha het volgende:
Omdat je een kind van de duivel bent?
Aparte is dan dat als je gaat slapen dat je dan 's ochtends helemaal geen honger meer hebt.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:40 schreef Samzz het volgende:
Waarom krijg ik 's avonds om bijna kwart voor twaalf honger.
Dat hoor ik ook altijd van de Afrikaantjesquote:Op woensdag 5 december 2012 23:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Aparte is dan dat als je gaat slapen dat je dan 's ochtends helemaal geen honger meer hebt.
Ik denk niet dat je daar een wedstrijd van wilt maken, want ik own je bi-atch.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze mij zal inhalen, nogal een nare jeugd gehad.
Ik kreeg toen ik nog een fanatieke nachtbraker was, altijd rond 3/4 uur 's nachts honger. Knakworstjes zijn in dat geval het antwoord op al je problemen.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:40 schreef Samzz het volgende:
Waarom krijg ik 's avonds om bijna kwart voor twaalf honger.
Dit klopt gewoon helemaalquote:Op woensdag 5 december 2012 23:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Aparte is dan dat als je gaat slapen dat je dan 's ochtends helemaal geen honger meer hebt.
Ik vind het een beetje naar om dat zo te zeggenquote:Op woensdag 5 december 2012 23:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je daar een wedstrijd van wilt maken, want ik own je bi-atch.![]()
Overigens, als jij dus al jong volwassen was, loop je misschien alleen maar extra op haar voor. Maar dan moet je dus wel een beetje gaan peilen hoe zij in het leven staat. Dat lijkt me namelijk wel een hele belangrijke basis als je verder zou willen gaan.
Rond 3/4 uur 's nachts slaap ik. En ik ben vegetariër, dus ik denk niet dat het mijn probleem oplostquote:Op woensdag 5 december 2012 23:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kreeg toen ik nog een fanatieke nachtbraker was, altijd rond 3/4 uur 's nachts honger. Knakworstjes zijn in dat geval het antwoord op al je problemen.
Sowieso, mensen die 's ochtends honger hebben. Wat is dat voor een raar fenomeen.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vegetarische knakworstjes?quote:Op woensdag 5 december 2012 23:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Rond 3/4 uur 's nachts slaap ik. En ik ben vegetariër, dus ik denk niet dat het mijn probleem oplost.
Die zijn best lekker ookquote:
Ik zeg hetzelfde als jij zegt, poediedoepie, kusje op je traantje.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje naar om dat zo te zeggen. Sowieso weet ik niks van je af en jij niks van mij, beetje voorbarig.
Naja dat weet ik niet, mensen hier op FOK! schatten mij qua posts ook altijd jonger in. In die zin kom ik geestelijk ook wat jonger over. Enig verschil is dat verstand met de jaren komt en die kan ik soms even inschakelen
.
Heuh?quote:Op woensdag 5 december 2012 23:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zeg hetzelfde als jij zegt, poediedoepie, kusje op je traantje.
Weetje, tot nu toe zie ik je eigenlijk alleen maar goedpraten om het toch te doen. In dat geval moet je het gewoon lekker proberen. Klinkt misschien raar, maar waar zijn we nu eigenlijk bang voor? Elke relatie kan fout gaan, soms moet je gewoon wat risico lopen en kijken hoe het gaat.
Nee, je bent ook aan het goedpraten. En dat is oké.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heuh?
Goedpraten ja, of de argumenten om het niet te doen weerleggen omdat ze niet meer naar school gaat oa?.
Dat heb ik niet eens in de gatenquote:Op woensdag 5 december 2012 23:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, je bent ook aan het goedpraten. En dat is oké.
Dat je doet alsof ik een gemene opmerking maak, terwijl jij daarvoor ook zegt dat jouw leven veel zwaarder is geweest dan het mijne. Als ik vervolgens zeg dat je daar niet te zeker van moet zijn is dat ineens "naar".quote:Op woensdag 5 december 2012 23:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heuh?
Goedpraten ja, of de argumenten om het niet te doen weerleggen omdat ze niet meer naar school gaat oa?.
Ik had het over HAAR leven lieverd... niet over het jouwe...quote:Op woensdag 5 december 2012 23:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat je doet alsof ik een gemene opmerking maak, terwijl jij daarvoor ook zegt dat jouw leven veel zwaarder is geweest dan het mijne. Als ik vervolgens zeg dat je daar niet te zeker van moet zijn is dat ineens "naar".
En nee, je bent vooral aan het goed praten. En dat is logisch, dat doe je nou eenmaal als je iets graag wilt.
Tjah, in het echt bloos ik ook snelquote:Op woensdag 5 december 2012 23:56 schreef Samzz het volgende:
Ik word een beetje kriegel van die bloossmileys constant, kan het een beetje minder?
Daar kan je niks aan doen, hier komt het in dit geval nogal kinderlijk overquote:Op woensdag 5 december 2012 23:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah, in het echt bloos ik ook snel.
Helaas heb ik dan geen knopje om dat uit te zetten.
Sorryquote:Op woensdag 5 december 2012 23:56 schreef Samzz het volgende:
Ik word een beetje kriegel van die bloossmileys constant, kan het een beetje minder?
Mja, het is wel 1 van de weinig smileys die dan wel toepasbaar is wanneer je een fout maakt of iets zegt waar je je voor schaamt.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar kan je niks aan doen, hier komt het in dit geval nogal kinderlijk over. Sorry.
Dan schaam je je wel ontiegelijk vaak.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mja, het is wel 1 van de weinig smileys die dan wel toepasbaar is wanneer je een fout maakt of iets zegt waar je je voor schaamt.
Mwoah zoveel zet ik ze nou ook weer niet neer. Als je er bewust op gaat letten en gaat turven misschien. Helemaal als je er een hekel aan hebtquote:Op donderdag 6 december 2012 00:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan schaam je je wel ontiegelijk vaak.
Kutvlinders ook.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:02 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nu al maanden dat ik met vlagen enorm last krijg van duizeligheid. Vanmiddag stond ik op mijn werk in de lift met mijn hoofd naar beneden omdat ik hoofdpijn had, toen ik mijn hoofd weer omhoog deed moest ik bijna braken van de draaierigheid.![]()
Heel raar, denk dat de eerste keer (tevens de heftigste keer) al ruim een jaar is geleden. Toen bleef alles echt draaien letterlijk, alsof de hele kamer bewoog, ik raakte er gewoon van in paniek.
Ik let er niet bewust op en ik turf het ook niet. Het valt me op het moment op dat in bijna al je posts wel een of meer bloossmileys staan.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mwoah zoveel zet ik ze nou ook weer niet neer. Als je er bewust op gaat letten en gaat turven misschien. Helemaal als je er een hekel aan hebt.
Ik heb even gespiekt, ik vind het wel meevallen. Af en toe wat meerdere ja maar in bijna elke post? Nee.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik let er niet bewust op en ik turf het ook niet. Het valt me op het moment op dat in bijna al je posts wel een of meer bloossmileys staan.
Oeh, ben je zwangerquote:Op donderdag 6 december 2012 00:02 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nu al maanden dat ik met vlagen enorm last krijg van duizeligheid. Vanmiddag stond ik op mijn werk in de lift met mijn hoofd naar beneden omdat ik hoofdpijn had, toen ik mijn hoofd weer omhoog deed moest ik bijna braken van de draaierigheid.![]()
Heel raar, denk dat de eerste keer (tevens de heftigste keer) al ruim een jaar is geleden. Toen bleef alles echt draaien letterlijk, alsof de hele kamer bewoog, ik raakte er gewoon van in paniek.
Jawel. Ik heb ook gespiekt. 7 of 8 of zo, niet. De rest wel een of meerdere. Maar goed, whatever. Ga lekker door met blozen zou ik zeggen.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb even gespiekt, ik vind het wel meevallen. Af en toe wat meerdere ja maar in bijna elke post? Nee.
Ik wilde gewoon een slechte grap makenquote:
Ja is goed.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Ik heb ook gespiekt. 7 of 8 of zo, niet. De rest wel een of meerdere. Maar goed, whatever. Ga lekker door met blozen zou ik zeggen.
Jeujquote:Op donderdag 6 december 2012 00:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Ik heb ook gespiekt. 7 of 8 of zo, niet. De rest wel een of meerdere. Maar goed, whatever. Ga lekker door met blozen zou ik zeggen.
Waarom?quote:Op donderdag 6 december 2012 00:07 schreef twi het volgende:
Relatieadvies #1: De-smiley uit uw repetoire verwijderen.
Uit je wat? twi, wat doe je nuquote:Op donderdag 6 december 2012 00:07 schreef twi het volgende:
quote:Op donderdag 6 december 2012 00:07 schreef twi het volgende:
Slaap lekker onbekende maar bemindequote:Op donderdag 6 december 2012 00:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Ik ga ook een poging tot slapen doen. Welterusten allemaal!
Ouwe slijmbal.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Slaap lekker onbekende maar beminde
taalnazi speeltquote:Op donderdag 6 december 2012 00:11 schreef twi het volgende:
[..]
Ik wilde kijken of je nog scherp was.
Gelukkig, je steld me niet teleur.
Nu doe je het weerquote:Op donderdag 6 december 2012 00:11 schreef twi het volgende:
[..]
Ik wilde kijken of je nog scherp was.
Gelukkig, je steld me niet teleur.
quote:Op donderdag 6 december 2012 00:25 schreef twi het volgende:
Faxie heeft Relatieadvies #2 tot zich genomen: Blijf mysterieus.
goede ochtend mevrouwquote:
quote:
ik niet, want vakantiequote:
Geile gozerquote:
Ik ben hier nog even druk in overleg omdat ik vind dat wij gewoon dicht moeten gaan tussen kerst en oud&nieuw. Mijn collega is het met mij eens, nu de directeur nog om krijgenquote:
ons bedrijf is dan gewoon 2 weken dicht. behalve een paar onderhoudsploegenquote:Op donderdag 6 december 2012 11:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben hier nog even druk in overleg omdat ik vind dat wij gewoon dicht moeten gaan tussen kerst en oud&nieuw. Mijn collega is het met mij eens, nu de directeur nog om krijgen
Hier willen ze dat wij vieren (met zoveel zitten we op kantoor) gaan afspreken wie er welke dag in zijn/haar eentje op kantoor gaat zitten.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ons bedrijf is dan gewoon 2 weken dicht. behalve een paar onderhoudsploegen
mwa, dat is toch ook nog wel te doen?quote:Op donderdag 6 december 2012 12:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier willen ze dat wij vieren (met zoveel zitten we op kantoor) gaan afspreken wie er welke dag in zijn/haar eentje op kantoor gaat zitten.
ik werk alleen 31 december. week van kerst ben ik vrij.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier willen ze dat wij vieren (met zoveel zitten we op kantoor) gaan afspreken wie er welke dag in zijn/haar eentje op kantoor gaat zitten.
Stel dat het mijn dag is.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, dat is toch ook nog wel te doen?
Jij hebt het goed voor elkaar.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:09 schreef rival het volgende:
[..]
ik werk alleen 31 december. week van kerst ben ik vrij.
maar er moet wel iemand zijn, mijn collega offerde zich gelukkig op.
niks doen het werk vind ik nog niet zo erg. ov kan natuurlijk wel vervelend zijn. daarom ou ik nooit met ov naar het werk gaanquote:Op donderdag 6 december 2012 12:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stel dat het mijn dag is.
Ik moet met het OV van Gorinchem naar Zoetermeer-Oost. We weten allemaal dat treinen uitvallen zodra er 3 sneeuwvlokjes zijn gevallen dus de kans is heel groot dat ik uiteindelijk een uurtje of 3/4 onderweg ben om op kantoor te komen. Op kantoor kan ik dan niks doen, mijn functie is voornamelijk het bellen en mailen naar de financiele administratie van onze klanten, omdat klanten wel gewoon dicht zijn. Dan kan ik hier dus gaan zitten kijken hoe de schaapjes op het veld zoeken naar een verdwaalde grasspriet om dan vervolgens om 5 uur weer te beginnen aan de hel die de terugreis heet.
Ik vind het niet te doen
Even maandje volhouden en dan ben ik weer OV vrijquote:Op donderdag 6 december 2012 12:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niks doen het werk vind ik nog niet zo erg. ov kan natuurlijk wel vervelend zijn. daarom ou ik nooit met ov naar het werk gaan
fok een optie?quote:Op donderdag 6 december 2012 12:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Even maandje volhouden en dan ben ik weer OV vrij![]()
Niks doen op het werk vind ik wel KUT.
Ik ben helemaal geen geile gozerquote:
Is je auto stuk?quote:Op donderdag 6 december 2012 12:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Even maandje volhouden en dan ben ik weer OV vrij![]()
Niks doen op het werk vind ik wel KUT.
Is weg. Kwam met geen mogelijkheid door de keuring heen.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen geile gozer
[..]
Is je auto stuk?
jij ook met die enkele dag dat je moet... zwartkijker.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt het goed voor elkaar.
Wij gaan dus afwisselen.
Geef mij tijd en ik heb het voor elkaar dat we dicht zijn van 24 december tot 7 januariquote:Op donderdag 6 december 2012 12:59 schreef rival het volgende:
[..]
jij ook met die enkele dag dat je moet... zwartkijker.
Save all your kisses for mequote:
dat gun ik je ook best.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geef mij tijd en ik heb het voor elkaar dat we dicht zijn van 24 december tot 7 januari
Oh dat is jammer!quote:Op donderdag 6 december 2012 12:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is weg. Kwam met geen mogelijkheid door de keuring heen.
Wat moet dat moet hequote:Op donderdag 6 december 2012 13:39 schreef rival het volgende:
[..]
dat gun ik je ook best.
maar al zou je die ene dag wel moeten...
Je bent man. Mannen zijn altijd geil.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh dat is jammer!
En ik ben dus geen geile gozer
Even bevestigen aub
als jij in de buurt bent?quote:Op donderdag 6 december 2012 13:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bent man. Mannen zijn altijd geil.
Ik kan je verzoek om bevestiging dus niet inwilligen
Dan juist niet. Heel vreemd is datquote:
ik ben ook weleens gewoon moe hoor.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Je bent man. Mannen zijn altijd geil.
geloof dr niks vanquote:Op donderdag 6 december 2012 13:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan juist niet. Heel vreemd is dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
En dan laat je de vrouw al het werk doen toch?quote:Op donderdag 6 december 2012 13:56 schreef rival het volgende:
[..]
ik ben ook weleens gewoon moe hoor.
quote:Op donderdag 6 december 2012 13:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geloof dr niks vanLelijk, echt heeeeeeeeeeeeeeeeel erg lelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan helaas niet meer zeggen dat ik moddervet ben want ik heb sinds kort weer een taille
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
hahahaquote:Op donderdag 6 december 2012 14:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lelijk, echt heeeeeeeeeeeeeeeeel erg lelijk.
Kan helaas niet meer zeggen dat ik moddervet ben want ik heb sinds kort weer een taille
ja want die vrouwen bestaanquote:Op donderdag 6 december 2012 14:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan laat je de vrouw al het werk doen toch?
Ik kan nu zoveel foute grappen bedenken!!!quote:Op donderdag 6 december 2012 13:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan juist niet. Heel vreemd is dat
Shit! Dus je tiete zijn ook kleiner gewordenquote:Op donderdag 6 december 2012 14:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lelijk, echt heeeeeeeeeeeeeeeeel erg lelijk.
Nope, althans niet dat ik merk. Ben veel vet kwijtgeraakt van buik en benen.quote:Op donderdag 6 december 2012 14:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik kan nu zoveel foute grappen bedenken!!!
[..]
Shit! Dus je tiete zijn ook kleiner geworden
Pfff gelukkig! Dan blijf ik je gewoon doen!quote:Op donderdag 6 december 2012 14:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope, althans niet dat ik merk. Ben veel vet kwijtgeraakt van buik en benen.
Blijf doen?quote:Op donderdag 6 december 2012 14:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Pfff gelukkig! Dan blijf ik je gewoon doen!
Oke dan kom ik je een keer doen.quote:Op donderdag 6 december 2012 14:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Blijf doen?
Ik weet van niks!
Die zie ik over 2 weken weerquote:Op donderdag 6 december 2012 14:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oke dan kom ik je een keer doen.
Ja hallo jij had date ding!
Ja dan houd het op hequote:
Hoezo?quote:
Huppel doet gewoon niet aan foto'squote:
zondequote:Op donderdag 6 december 2012 14:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Huppel doet gewoon niet aan foto's
Moet kunnen tochquote:
Zo lang date ding er is neuk je geen ander.quote:
Heb je al weer contact met Jeweetwel? Hij Die Niet Genoemd Mag Worden?quote:Op donderdag 6 december 2012 14:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Huppel doet gewoon niet aan foto's
Date ding dusquote:Op donderdag 6 december 2012 15:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je al weer contact met Jeweetwel? Hij Die Niet Genoemd Mag Worden?
Dan weet jij meer dan ikquote:Op donderdag 6 december 2012 15:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zo lang date ding er is neuk je geen ander.
Natuurlijk niet joh!!quote:Op donderdag 6 december 2012 15:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je al weer contact met Jeweetwel? Hij Die Niet Genoemd Mag Worden?
Gadverdammequote:Op donderdag 6 december 2012 15:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan weet jij meer dan ik
[..]
Natuurlijk niet joh!!
Ik had van de week wel per ongeluk de Zij van Hij Die Niet Genoemd Mag Worden geappt. Meteen sorry gezegd, dat de app niet voor haar bedoeld was en verder niks. Dat was rond uur of 7 's avonds.
Het kreng is tot een uur of 12 aan het bellen en appen geweest omdat ik MOEST zeggen wie ik was en hoe ik aan dr nummer kwam.
Drammerige dwerg
Heeft ze over ons verteldquote:
Oh dus we kunnen een datum prikken wanneer je een gaatje voor me hebt zodat ik je volledig uit elkaar kan trekken?quote:
Leuk tochquote:
Ik heb ergens in maart wel tijd een keer geloof ikquote:Op donderdag 6 december 2012 15:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heeft ze over ons verteld
[..]
Oh dus we kunnen een datum prikken wanneer je een gaatje voor me hebt zodat ik je volledig uit elkaar kan trekken?
Hey graag of niet hequote:Op donderdag 6 december 2012 15:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leuk toch
[..]
Ik heb ergens in maart wel tijd een keer geloof ik
Ik heb gewoon een sociaal leven tegenwoordigquote:
Heul niet waar!quote:Op donderdag 6 december 2012 16:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een sociaal leven tegenwoordig
Grote geile gele paashaas!! DAT ben jijquote:Op donderdag 6 december 2012 16:10 schreef rival het volgende:
[..]
ik gok dat 2e..... maja wie ben ik he
Zo en bedanktquote:
Wellusquote:
dat is zo van vroeger....ik ben gewoon Jordy hoor.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Grote geile gele paashaas!! DAT ben jij
Niks gewoons aan jouquote:Op donderdag 6 december 2012 16:15 schreef rival het volgende:
[..]
dat is zo van vroeger....ik ben gewoon Jordy hoor.
quote:Op donderdag 6 december 2012 16:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Grote geile gele paashaas!! DAT ben jij
[..]
Zo en bedankt
Zou je dat willen dan? Gewoontjes zijn?quote:
Jaquote:Op donderdag 6 december 2012 15:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leuk toch
[..]
Ik heb ergens in maart wel tijd een keer geloof ik
oh zo.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zou je dat willen dan? Gewoontjes zijn?
Totaal geen behoefte aan om eerlijk te zijnquote:
Uhuh!quote:
Oh, jammerquote:Op donderdag 6 december 2012 16:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Totaal geen behoefte aan om eerlijk te zijn
[..]
Uhuh!
BIJNA WEEKENDDDDDDD
quote:Op donderdag 6 december 2012 14:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope, althans niet dat ik merk. Ben veel vet kwijtgeraakt van buik en benen.
Is nietquote:
Lijntjes gesnoven? Dat werkt ook goed en snel!quote:Op donderdag 6 december 2012 17:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is niet, is namelijk echt niet op een gezonde verantwoorde manier gebeurd. Stress is de hoofdoorzaak.
Ik geef later vandaag of morgen antwoord op je DM, ik wil nu graag de file in!
Hopelijk gaat het nu beter met jequote:Op donderdag 6 december 2012 17:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Is niet, is namelijk echt niet op een gezonde verantwoorde manier gebeurd. Stress is de hoofdoorzaak.
Is goedquote:Ik geef later vandaag of morgen antwoord op je DM, ik wil nu graag de file in!
Karten? Waar?quote:
Ik hoop het voor je..... ik heb gewoon geen winterbandenquote:Op donderdag 6 december 2012 22:26 schreef Faxie het volgende:
wil ik vanmorgen de winterbandjes er onder leggen, zit het te regenen
Dan maar morgenochtend. Kan nog net
Ik kan niet zonder, dan kom ik niet van m'n plekquote:Op donderdag 6 december 2012 22:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je..... ik heb gewoon geen winterbanden
Hoe dat zo? Waar zit je wielaandrijving?quote:Op donderdag 6 december 2012 22:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kan niet zonder, dan kom ik niet van m'n plek
Ja... beter nu dan morgenvroegquote:Op donderdag 6 december 2012 22:27 schreef Faxie het volgende:
Dus straks nog even het schuurtje in duiken om ze schoon te maken, heb ik dat al gehad...
Achterwielaandrijvingquote:Op donderdag 6 december 2012 22:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Waar zit je wielaandrijving?
[..]
Ja... beter nu dan morgenvroeg
Ik dacht al zoiets ja.... en dat is wel rap hoor....quote:Op donderdag 6 december 2012 22:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
AchterwielaandrijvingEn vermogen. Da's geen goed plan in de sneeuw met zomerbanden.
Ben al eens van de weg gevlogen met 10 km per uur
Voel me wel wat beter ja.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Voel je je weer wat beter?
Heb je het nog geprobeerd?
Mooi ... maakt niet uitquote:Op donderdag 6 december 2012 22:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Voel me wel wat beter ja.Heb het niet meer geprobeerd, haha.
Niet eensquote:Op donderdag 6 december 2012 17:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Lijntjes gesnoven? Dat werkt ook goed en snel!
Ik heb bier op, ik kwam thuis open laptop en opeens ben ik aan het werk.quote:
Zeg dat welquote:Op donderdag 6 december 2012 22:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb bier op, ik kwam thuis open laptop en opeens ben ik aan het werk.
Hier gaat dus iets mis
Ik kreeg mail over een factuur van een ton. Dan wil ik wel even "overwerken"quote:Op donderdag 6 december 2012 22:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zeg dat welWHY weet je wel hoe laat?
hier gaat trouwens nog meer mis.... ik heb geen eens bier of drank in huis,,, en zou wel wat willen
Ja die kan ik volgen jaquote:Op donderdag 6 december 2012 22:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik kreeg mail over een factuur van een ton. Dan wil ik wel even "overwerken"![]()
wat voor?quote:Ik heb geen bier, wel drank. Alleen drank die ik niet lust
Van alles. Is nog over van mn housewarming. Toen kwam Royco langs met een partij drankquote:Op donderdag 6 december 2012 22:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja die kan ik volgen ja
[..]
wat voor?
over van zijn café?quote:Op donderdag 6 december 2012 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van alles. Is nog over van mn housewarming. Toen kwam Royco langs met een partij drank
Jij bent altijd welkomquote:Op donderdag 6 december 2012 23:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
over van zijn café?
Ik zou zeggen meet a.s weekend bij jou...kom ik wel ff helpen
Hoi Murquote:Op donderdag 6 december 2012 23:21 schreef Murdera het volgende:
And I remember quiet evenings.
Trembling close to you.
Nee hoor je bent namelijk al wakkerquote:
Mooi rijtje ja.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:36 schreef ook_gek het volgende:
Jezus wat is iedereen vrolijk op de vroege ochtend zeg
Goedemorgen Mur
Goedemorgen -Engel-
Goedemorgen AlbinoBambi
Normaal ben ik rond 7 uur wakker! Dan is half 11 uitslapen voor mijquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee hoor je bent namelijk al wakker
Uitslapen is minimaal tot 12uur
Ik heb kennelijk alles op een rijtje voor vandaagquote:
Ongeschreven regelquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Normaal ben ik rond 7 uur wakker! Dan is half 11 uitslapen voor mij
Vandaag komen mijn nieuwe schoenen als het goed is!quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb kennelijk alles op een rijtje voor vandaag
Ga je nog wat leuks vandaag of komende weekend doen?
Oh god, vrouwen en schoenenquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Vandaag komen mijn nieuwe schoenen als het goed is!
Gewoon een sneeuwbal tegen iemand aangooien. Dan komt van zelf het kind in ze naar boven en heb jij je sneeuwballen gevecht!quote:En ik ben van plan te kijken of er vanavond animo is voor een sneeuwballengevecht.
Niet eens op stap, drankje en dansje doen?quote:Verder een vrij rustig weekend, zondag waarschijnlijk nog langs bij een vriendin.
Kan je proberen toch? Geen idee waar je vandaan moet komen en hoe lang je er over doet. Maar de wegen rond om Rotterdam en Den Haag zijn goed te doen, openbaar vervoer rijd ook nog gewoon.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nou ik zou dus vandaag naar de Primark gaan. Maar dat wordt hem niet.
Hahaha. Is wel echt leer, maar toch ga ik niet snel met sneakers lopen in dit weer. Bovendien heb ik nog niks om ze mee in te spuiten. Maar dan kan ik iig naar ze kijken.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh god, vrouwen en schoenen
Hoop voor je dat ze tegen sneeuw kunnen! Anders kan je er alleen maar naar kijken / aan ruiken ipv er op lopen.
Ik woon op een studentencomplex. Woensdag werd er om 1 uur 's nacths een sneeuwballengevecht gehouden. Dus ik blijf gewoon uit het raam kijken en zodra ik er een zie ren ik naar beneden om mee te doen.quote:[..]
Gewoon een sneeuwbal tegen iemand aangooien. Dan komt van zelf het kind in ze naar boven en heb jij je sneeuwballen gevecht!
Nog geen plannen voor nee. Maar wat niet is kan nog komen.quote:[..]
Niet eens op stap, drankje en dansje doen?
Ik zou samen met een vriendin gaan. Bij haar rijdt heel weinig ov nog, en zij moest echt om 6 uur weer terug zijn. En ik heb niet zo'n zin om alleen te gaan, dus dan maar een andere keer.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kan je proberen toch? Geen idee waar je vandaan moet komen en hoe lang je er over doet. Maar de wegen rond om Rotterdam en Den Haag zijn goed te doen, openbaar vervoer rijd ook nog gewoon.
Ik heb uitgeslapenquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb kennelijk alles op een rijtje voor vandaag
Of zit je volledig ingesneeuwd?
[..]
Ongeschreven regel
Na van af 12uur mag u spreken over uitslapen. Alles door voor hebben we het over lang geslapen.
Er is er 1 jarig hoera hoera dat kun je wel zien dat is ROYKEEEEEEEEEEEquote:
Maarrem, hoe zit dit bij jou dan?quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Of zit je volledig ingesneeuwd?
Dank uquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is er 1 jarig hoera hoera dat kun je wel zien dat is ROYKEEEEEEEEEEE![]()
![]()
Heb je niet meteen zo een bus mee besteldquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hahaha. Is wel echt leer, maar toch ga ik niet snel met sneakers lopen in dit weer. Bovendien heb ik nog niks om ze mee in te spuiten. Maar dan kan ik iig naar ze kijken.
Je kan er zelf ook 1 beginnenquote:Ik woon op een studentencomplex. Woensdag werd er om 1 uur 's nacths een sneeuwballengevecht gehouden. Dus ik blijf gewoon uit het raam kijken en zodra ik er een zie ren ik naar beneden om mee te doen.
Echte tudenten zijn altijd op stap tochquote:Nog geen plannen voor nee. Maar wat niet is kan nog komen.
Ik heb geen schoenen besteld.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maarrem, hoe zit dit bij jou dan?
Welk deel van niet dus begrijp je nietquote:
Nee, dom he.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heb je niet meteen zo een bus mee besteld
Oh I wish! Nee, woon in Utrecht. En er moeten wel mensen buiten zijn om er een mee te beginnen.quote:[..]
Je kan er zelf ook 1 beginnen![]()
Je woont niet met toeval in scheveningen? Daar stonden ze van de week ook bij de eerste jaara studentencomplex sneeuwballen gevecht te houden.
Oh ja, maar ik ben nooit een echte student geweest, haha.quote:[..]
Echte studenten zijn altijd op stap toch
Haha, goed bezig wat de schoenen betreft dan!quote:[..]
Ik heb geen schoenen besteld.
Mijn schoenen zijn van leer en ingespoten
En ik zal vast wel weer op stap gaan vanavond en morgen.
Voor de rest honden uitlaten op het strand van een vriendin.
En voor de rest beetje lunchen denk, maar zie allemaal wel.
Je vriendin heeft een strandquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heb je niet meteen zo een bus mee besteld
[..]
Je kan er zelf ook 1 beginnen![]()
Je woont niet met toeval in scheveningen? Daar stonden ze van de week ook bij de eerste jaara studentencomplex sneeuwballen gevecht te houden.
[..]
Echte tudenten zijn altijd op stap toch
[..]
Ik heb geen schoenen besteld.
Mijn schoenen zijn van leer en ingespoten
En ik zal vast wel weer op stap gaan vanavond en morgen.
Voor de rest honden uitlaten op het strand van een vriendin.
En voor de rest beetje lunchen denk, maar zie allemaal wel.
Zomer schoenen gekocht?quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
Nee, dom he.Maargoed, voor nu zijn ze toch nog te koud.
Dus geen hotelloquote:Oh I wish! Nee, woon in Utrecht. En er moeten wel mensen buiten zijn om er een mee te beginnen.
Hoezo niet dan?quote:Oh ja, maar ik ben nooit een echte student geweest, haha.
Een vriendin van me heeft een schoenen tik en heeft extreem (niet overdreven) veel schoenen staan en alle bussen, potjes en spulletjes liggen. Dus makkelijkquote:Haha, goed bezig wat de schoenen betreft dan!
Strand is altijd leuk. En woon er 5min lopen vandaanquote:Strand.Strand wanneer het hard waait.
Vond ik zelf ook wel. Is bijna elk weekend zoquote:Maar klinkt als een prima weekendplanning!
Als ze terug komt met de honden van het strand wel ja. Heel haar huis onder het zandquote:
Pfft, ik ben te lui om de quotes weer op te splitsen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zomer schoenen gekocht?
[..]
Dus geen hotello![]()
Schreveningen is geweldig om te wonen
[..]
Hoezo niet dan?
[..]
Een vriendin van me heeft een schoenen tik en heeft extreem (niet overdreven) veel schoenen staan en alle bussen, potjes en spulletjes liggen. Dus makkelijk
[..]
Strand is altijd leuk. En woon er 5min lopen vandaan
[..]
Vond ik zelf ook wel. Is bijna elk weekend zo
[..]
Als ze terug komt met de honden van het strand wel ja. Heel haar huis onder het zand
Maar nee, beetje verkeerd opgeschreven. Ga met haar honden naar het strand
Goed.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hoe gaat ie?
Ik heb al wat sneeuw geschoven....
Kan beter iig.... ik was bang dat ik niet uit de sneeuwhopen zou komen, maar dat ging wel... 0 x van de weg gegleden ... gelukkig had ik nog flexuren staan anders had ik fijn pas om 17 naar huis gemogenquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Goed.
Met jou? Je bent het wel goed doorgekomen?
Ooh, dat scheelt!quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Kan beter iig.... ik was bang dat ik niet uit de sneeuwhopen zou komen, maar dat ging wel... 0 x van de weg gegleden ... gelukkig had ik nog flexuren staan anders had ik fijn pas om 17 naar huis gemogen
Echt studentje dusquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Pfft, ik ben te lui om de quotes weer op te splitsen.
Leuk, maar ik vind ze kut lopen. Miss in de zomer maar weer eens witte kopen. Heb ze dan toxh niet zo vaak aan.quote:Ik heb lage leren All Stars gekocht.![]()
Scheveningen is tof, want drukte en alles wat er te doen is.quote:Haha, nee. Scheveningen is tof, want strand.
Dat zeg ik ook altijdquote:Mja, ben vrij braaf enzo, haha.
Als iemand 80+ paar schoenen heeft mag je dat wel verwachten tochquote:Ooh, dat is handig! Zulke vriendinnen heb ik ook nodig.
Heerlijk hoor, alles is op loop afstand. Droom kan zo uit komen hoor. Genoeg huisjesquote:Jaloers! Strand op 5 minuten is echt een droom.
Niet druk.... Nou daar vergis je nog aardig in. Veel en lang stappen. Ontbijt is lunch en weinig slapen. Voor 5 uur in de ochtend ben ik zelden thuisquote:Nou, prima toch. Niet al te druk, maar wel gezellig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |