Mja, daarom laat ik ook niks van me horen nu. Ik ben duidelijk geweest, het is aan hem.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja dat herken ik wel..... ken je die ene film? Zoiets is dit ook
[..]
Vind ik ook
Ik vrees al...quote:Op woensdag 5 december 2012 22:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
1x kan ik me voorstellen, heeft iedereen wel eens
maaar als het blijft moet je vrezen
Advies nodig dan?quote:Op woensdag 5 december 2012 22:44 schreef Samzz het volgende:
Ik ben eigenlijk niet van plan relatieadvies aan te nemen van single mensen.
Nee, jij bent juist in de positie om de single mensen van advies te voorzienquote:Op woensdag 5 december 2012 22:44 schreef Samzz het volgende:
quote:Op woensdag 5 december 2012 22:44 schreef Samzz het volgende:
Deze meet is niks voor jouquote:Op woensdag 5 december 2012 22:39 schreef muhahaha het volgende:
Nouja, maandag is een beetje lastig.
Geen idee.... ik ga Huppel maar eens Dm-en.... hoezo?quote:Gaat de kartmeet door trouwens?
Allemaal vrouwen zekerquote:Op woensdag 5 december 2012 22:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Deze meet is niks voor jou
[..]
Geen idee.... ik ga Huppel maar eens Dm-en.... hoezo?
Ik mag toch wel zeggen dat ik niet van plan ben relatieadvies aan te nemen van single mensen?quote:
Ik zou ook geen advies aannemen van mensen die de receptie bedienen bij een autodealerquote:Op woensdag 5 december 2012 22:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik mag toch wel zeggen dat ik niet van plan ben relatieadvies aan te nemen van single mensen?
dus wel van mijquote:Op woensdag 5 december 2012 22:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik mag toch wel zeggen dat ik niet van plan ben relatieadvies aan te nemen van single mensen?
voornamelijk hoe het niet moetquote:Op woensdag 5 december 2012 22:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Advies van jou..... wat kunnen we dan verwachten
Doe eens een schot
Pedopas aanvragen.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:57 schreef muhahaha het volgende:
Samzz, ik wil advies van je. Ik vind een meisje leuk maar ze is heel jong, wat nu?
dat is perfect bij je?quote:Op woensdag 5 december 2012 22:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als het over m'n seksleven gaat niet.
Ow nouja ik nam toch wel aan dat je dat zei naar aanleiding van iets enzoquote:Op woensdag 5 december 2012 22:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja die ja?quote:Op woensdag 5 december 2012 22:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze is 19 dus die kan ik thuis laten.
Hoe oud ben jij?quote:Op woensdag 5 december 2012 22:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze is 19 dus die kan ik thuis laten.
dat is k. Maar beter denk ikquote:Op woensdag 5 december 2012 22:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
Mja, daarom laat ik ook niks van me horen nu. Ik ben duidelijk geweest, het is aan hem.
quote:Ik vrees al...
PI lezen is ook lastig voor jequote:Op woensdag 5 december 2012 22:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow nouja ik nam toch wel aan dat je dat zei naar aanleiding van iets enzo
Dat ten eerste.quote:
Dan zou ik haar vergeten. Jullie zitten in een heel andere fase van jullie leven. Dat kán werken, maar ik denk dat dat uiteindelijk toch parten gaat spelen. Zij gaat het studentenleven in (gok ik), jij bent daar al lang uit en werkt. Zij moet haar leven nog beginnen, jij hebt de leeftijd waarop er wordt nagedacht over samenwonen, gezinnetje stichten, dat soort dingen.quote:
Hoe het niet moet mag je natuurlijk altijd delenquote:
We werken allebei al, zelfde niveau afgerond/gevolgd.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:02 schreef Samzz het volgende:
Dan zou ik haar vergeten. Jullie zitten in een heel andere fase van jullie leven. Dat kán werken, maar ik denk dat dat uiteindelijk toch parten gaat spelen. Zij gaat het studentenleven in (gok ik), jij bent daar al lang uit en werkt. Zij moet haar leven nog beginnen, jij hebt de leeftijd waarop er wordt nagedacht over samenwonen, gezinnetje stichten, dat soort dingen.
Mja.
Ik vind het zó kut. Als hij echt niks laat horen ga ik wel iets sturen, maar dan ook wel in de trant van "dit duurt me te lang, ik drink die wijn zelf wel op". Kan hij meteen reageren dat hij me niet zo leuk meer vindt.quote:
Oh, echt? Wat houdt je dan tegen? Enkel het gevoel?quote:Op woensdag 5 december 2012 23:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
We werken allebei al, zelfde niveau afgerond/gevolgd..
Rationeel gezien zou ik wel moeten maar gevoelsmatig kan ik het niet. We kunnen heel veel kletsen over van alles en delen ook interesses / ideeen
.
Rationeel gezien de leeftijden, dat houd me tegen. Het is wederzijds trouwens, om het gemakkelijker te maken en ze denkt er ook zo overquote:Op woensdag 5 december 2012 23:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, echt? Wat houdt je dan tegen? Enkel het gevoel?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het verschil ook te groot vind, met name om andere levensfasen. 19-jarigen zijn gewoon totaal anders in doen en laten (vaak) dan mensen van in de 30. En dan maakt het niet uit of ze werkt of niet.
NIET doen..... bel liever wat vriendinnen en ga op stapquote:Op woensdag 5 december 2012 23:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik vind het zó kut. Als hij echt niks laat horen ga ik wel iets sturen, maar dan ook wel in de trant van "dit duurt me te lang, ik drink die wijn zelf wel op". Kan hij meteen reageren dat hij me niet zo leuk meer vindt.![]()
tooo much infoquote:Op woensdag 5 december 2012 23:06 schreef Myraela het volgende:
Dat waren mijn 2 buikvetrolletjes die tegen elkaar klapte terwijl ik ging zitten.
Muhaha zou zo voor 23 door kunnen gaan.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:02 schreef Samzz het volgende:
Dan zou ik haar vergeten. Jullie zitten in een heel andere fase van jullie leven. Dat kán werken, maar ik denk dat dat uiteindelijk toch parten gaat spelen. Zij gaat het studentenleven in (gok ik), jij bent daar al lang uit en werkt. Zij moet haar leven nog beginnen, jij hebt de leeftijd waarop er wordt nagedacht over samenwonen, gezinnetje stichten, dat soort dingen.
Mja.
23? Laatst werd ik 18 geschatquote:Op woensdag 5 december 2012 23:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Muhaha zou zo voor 23 door kunnen gaan.
Je hebt er dus wel met haar over gepraat?quote:Op woensdag 5 december 2012 23:08 schreef muhahaha het volgende:
Rationeel gezien de leeftijden, dat houd me tegen. Het is wederzijds trouwens, om het gemakkelijker te maken en ze denkt er ook zo over.
Ga ik niet nu doen, sowieso niet. Maar als ik na 5 dagen oid nog niks gehoord heb. Laat me dan maar meteen zeker weten dat het klaar is.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
NIET doen..... bel liever wat vriendinnen en ga op stap
Ja, ik heb opgebiecht wat ik van haar vind.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je hebt er dus wel met haar over gepraat?
Dan denk ik dat je je keuze al hebt gemaakt.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Rationeel gezien de leeftijden, dat houd me tegen. Het is wederzijds trouwens, om het gemakkelijker te maken en ze denkt er ook zo over.
Er is wel verschil ja, ze woont oa nog thuis en ik woon al 13 jaar op mezelf (incl relatie die weer voorbij is). Ik merk wel dat ik meer weet over sommige dingen en dat baart me wel zorgen want ik vind dat een relatie wel evenwichtig moet zijn en niet dat de 1 tegen de ander op moet kijken.
Ja, want het gaat er natuurlijk om hoe je eruit zietquote:Op woensdag 5 december 2012 23:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Muhaha zou zo voor 23 door kunnen gaan.
Hmm okay, maar ze vond je dus wel leuk maar vond het leeftijdsverschil te groot? Kan ik overigens wel begrijpen hoor, hoe hypocriet dat ook klinkt. "Leuk vinden" is een basis voor een leuke tijd, maar niet voor een relatie. Als je nu al verschillen merkt zul je er naar verloop van tijd alleen maar meer ontdekken.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, ik heb opgebiecht wat ik van haar vind.
Mja, daar lijkt het wel op ja. Ik heb wel mazzel dat ik een babyface hebquote:Op woensdag 5 december 2012 23:12 schreef Samzz het volgende:
Dan denk ik dat je je keuze al hebt gemaakt.
Mja, uiterlijk is wat anders dan innerlijk. En dat laatste ga je meer van voelen dan van dat eerste.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mja, daar lijkt het wel op ja. Ik heb wel mazzel dat ik een babyface heb.
Echt, ze is gewoon zo cute en alles.
Ze vind me leuker dan leuk maar vind het verschil ook erg hoog, net als ik. We merken juist weinig verschillen, dat is nou juist mijn puntquote:Op woensdag 5 december 2012 23:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hmm okay, maar ze vond je dus wel leuk maar vond het leeftijdsverschil te groot? Kan ik overigens wel begrijpen hoor, hoe hypocriet dat ook klinkt. "Leuk vinden" is een basis voor een leuke tijd, maar niet voor een relatie. Als je nu al verschillen merkt zul je er naar verloop van tijd alleen maar meer ontdekken.
True. Ik weet ook niet zo goed wat ik er precies mee aanmoet, ach misschien blijven we gewoon vrienden zoals het nu is, wat dat betreft klikken we erg goed.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, uiterlijk is wat anders dan innerlijk. En dat laatste ga je meer van voelen dan van dat eerste.
Ik kan alleen zeggen wat ik zou doen. En dat is vrienden blijven. Mocht je er toch voor willen gaan dan wens ik je uiteraard alle geluk van de wereldquote:Op woensdag 5 december 2012 23:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
True. Ik weet ook niet zo goed wat ik er precies mee aanmoet, ach misschien blijven we gewoon vrienden zoals het nu is, wat dat betreft klikken we erg goed.
Ik vind het verschil dat jij al 13 jaar op jezelf woont en zij nog thuis, anders een behoorlijke grote. Niet dat feit op zich. Maar de ervaringen die het met zich meebrengt.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze vind me leuker dan leuk maar vind het verschil ook erg hoog, net als ik. We merken juist weinig verschillen, dat is nou juist mijn punt
Ben ik met je eens, maar de meeste mannen zijn uhm... tsja...quote:Op woensdag 5 december 2012 23:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ga ik niet nu doen, sowieso niet. Maar als ik na 5 dagen oid nog niks gehoord heb. Laat me dan maar meteen zeker weten dat het klaar is.
Thanks denk ikquote:Op woensdag 5 december 2012 23:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan alleen zeggen wat ik zou doen. En dat is vrienden blijven. Mocht je er toch voor willen gaan dan wens ik je uiteraard alle geluk van de wereld.
Dat had jij toch ook?quote:Op woensdag 5 december 2012 23:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het verschil dat jij al 13 jaar op jezelf woont en zij nog thuis, anders een behoorlijke grote. Niet dat feit op zich. Maar de ervaringen die het met zich meebrengt.
Ja, gezeik. Doe dan eerst niet helemaal leuk, met initiatief en moeite enzo, als je dan vervolgens niet meer ingaat op uitnodigingen.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar de meeste mannen zijn uhm... tsja...
Volgens mij hebben jullie beide al besloten dat je er niets mee aan moet. Lekker vrienden blijven, als dat lukt ondanks de gevoelens. Probeer dan vaker uit te met meerdere mensen erbij bijvoorbeeld. Je brengt jezelf en haar alleen maar erger in de war als je nog aan het "daten" blijft.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
True. Ik weet ook niet zo goed wat ik er precies mee aanmoet, ach misschien blijven we gewoon vrienden zoals het nu is, wat dat betreft klikken we erg goed.
Nee, er is niks besloten juist...quote:Op woensdag 5 december 2012 23:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgens mij hebben jullie beide al besloten dat je er niets mee aan moet. Lekker vrienden blijven, als dat lukt ondanks de gevoelens. Probeer dan vaker uit te met meerdere mensen erbij bijvoorbeeld. Je brengt jezelf en haar alleen maar erger in de war als je nog aan het "daten" blijft.
Jullie vinden het verschil beide te groot toch? Of is het zo'n, eigenlijk kan het niet, maar we willen het toch?quote:Op woensdag 5 december 2012 23:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, er is niks besloten juist...
We vinden het verschil groot maar twijfelen allebei.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jullie vinden het verschil beide te groot toch? Of is het zo'n, eigenlijk kan het niet, maar we willen het toch?
Tjah, dat is misschien het probleem, dat we toch veel gemeen hebben, kunnen kletsen zonder dat iemand de boventoon voertquote:Op woensdag 5 december 2012 23:19 schreef Samzz het volgende:
Je kan het natuurlijk ook gewoon proberen. Al vind ik het... Raar. Het leeftijdsverschil is mij te groot om heel serieus te nemen, eigenlijk.
Maar dat is natuurlijk ook heel persoonlijk.
is het bij jou niet ongeveer hrtzelfde, qua leeftijdsverschil?quote:Op woensdag 5 december 2012 23:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jullie vinden het verschil beide te groot toch? Of is het zo'n, eigenlijk kan het niet, maar we willen het toch?
Hoe staat ze verder in het leven? Altijd alles gekregen van papa/mama, of wel haar dingen meegemaakt en een beetje verder in de wereld gekeken dan in der beschermde omgeving?quote:Op woensdag 5 december 2012 23:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
We vinden het verschil groot maar twijfelen allebei.
Zover zijn we nog niet.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoe staat ze verder in het leven? Altijd alles gekregen van papa/mama, of wel haar dingen meegemaakt en een beetje verder in de wereld gekeken dan in der beschermde omgeving?
Leeftijd is een nummer, volwassen word je door ervaringen. Dus naar dat soort dingen kun je ook kijken om te kijken of ze een beetje gelijk aan je staat.
Om heeeel eerlijk te zeggen was ik helemaal niet op zoek, en dat is ook hoe het is gaan rollen. Ik had helemaal niet de intentie om daar iets van te makenquote:Op woensdag 5 december 2012 23:23 schreef Samzz het volgende:
Vind je haar echt, echt leuk, Muhahaha. Of is het meer, ik wil nu eindelijk wel eens een relatie?
Sorry voor de wat botte vraag, maar ik denk wel dat het belangrijk is dat voor jezelf na te gaan.
Ik scheel 10 jaar met twi. Wat overigens ook veel is. Ik heb altijd ouder gedate, vanaf mijn 16de zelfs nooit onder de 24.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is het bij jou niet ongeveer hrtzelfde, qua leeftijdsverschil?
kan me voorstellen dat dat anders voeltquote:Op woensdag 5 december 2012 23:30 schreef muhahaha het volgende:
Ja, dat zeg ik ook altijd maar nu zit ik er zelf in.
Waarom denk je dat ik dat baseer op zijn uiterlijk?quote:Op woensdag 5 december 2012 23:12 schreef Samzz het volgende:
Ja, want het gaat er natuurlijk om hoe je eruit ziet.
Daar komt ook bij dat jij al behoorlijk wat levenservaring hebt. Ik ken 19-jarigen die daarin heel anders zijn.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik scheel 10 jaar met twi. Wat overigens ook veel is. Ik heb altijd ouder gedate, vanaf mijn 16de zelfs nooit onder de 24.
Maar denk dat het verschil tussen twi en mij erg klein is. In sommige situaties is twi wel de wijze oude iets meer terughoudende man, terwijl ik een jong impulsief meisje ben. Aan de andere kant heb ik daardoor heel veel ervaringen die twi juist nog mee moet gaan maken.
Ik denk niet dat ze mij zal inhalen, nogal een nare jeugd gehadquote:Op woensdag 5 december 2012 23:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar komt ook bij dat jij al behoorlijk wat levenservaring hebt. Ik ken 19-jarigen die daarin heel anders zijn.
Jij zegt: door kunnen gaan voor... Daarin denk ik aan het uiterlijk, niet aan gedrag. Maar goed, dat heb ik dus fout.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik dat baseer op zijn uiterlijk?
Ken je me nog steeds zo slecht?
Natuurlijk ken ik hem niet goed, maar qua alles wat ik van hem ken zou hij door kunnen gaan voor 23 ja.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij zegt: door kunnen gaan voor... Daarin denk ik aan het uiterlijk, niet aan gedrag. Maar goed, dat heb ik dus fout.
Je kent me te goedquote:Op woensdag 5 december 2012 23:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Natuurlijk ken ik hem niet goed, maar qua alles wat ik van hem ken zou hij door kunnen gaan voor 23 ja.
Niet: hij ziet eruit als 23, al snap ik de vergissing, aangezien die uitspraak normaal meestal voor uiterlijk gebruikt is.
Goed. Bedtijd.
Kusjes
Blijkbaar niet goed genoeg, ik verwachtte wel kusjes terug.quote:
Ik moest even wat traantjes wegpinken broederquote:Op woensdag 5 december 2012 23:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Blijkbaar niet goed genoeg, ik verwachtte wel kusjes terug.
Je weet hoe slecht ik slaap zonder jouw nachtzoentjes. Bitch.
quote:Op woensdag 5 december 2012 23:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik moest even wat traantjes wegpinken broeder
![]()
![]()
Trusten
Is dat hetquote:Op woensdag 5 december 2012 23:41 schreef muhahaha het volgende:
Omdat je een kind van de duivel bent?
Aparte is dan dat als je gaat slapen dat je dan 's ochtends helemaal geen honger meer hebt.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:40 schreef Samzz het volgende:
Waarom krijg ik 's avonds om bijna kwart voor twaalf honger.
Dat hoor ik ook altijd van de Afrikaantjesquote:Op woensdag 5 december 2012 23:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Aparte is dan dat als je gaat slapen dat je dan 's ochtends helemaal geen honger meer hebt.
Ik denk niet dat je daar een wedstrijd van wilt maken, want ik own je bi-atch.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze mij zal inhalen, nogal een nare jeugd gehad.
Ik kreeg toen ik nog een fanatieke nachtbraker was, altijd rond 3/4 uur 's nachts honger. Knakworstjes zijn in dat geval het antwoord op al je problemen.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:40 schreef Samzz het volgende:
Waarom krijg ik 's avonds om bijna kwart voor twaalf honger.
Dit klopt gewoon helemaalquote:Op woensdag 5 december 2012 23:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Aparte is dan dat als je gaat slapen dat je dan 's ochtends helemaal geen honger meer hebt.
Ik vind het een beetje naar om dat zo te zeggenquote:Op woensdag 5 december 2012 23:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je daar een wedstrijd van wilt maken, want ik own je bi-atch.![]()
Overigens, als jij dus al jong volwassen was, loop je misschien alleen maar extra op haar voor. Maar dan moet je dus wel een beetje gaan peilen hoe zij in het leven staat. Dat lijkt me namelijk wel een hele belangrijke basis als je verder zou willen gaan.
Rond 3/4 uur 's nachts slaap ik. En ik ben vegetariër, dus ik denk niet dat het mijn probleem oplostquote:Op woensdag 5 december 2012 23:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kreeg toen ik nog een fanatieke nachtbraker was, altijd rond 3/4 uur 's nachts honger. Knakworstjes zijn in dat geval het antwoord op al je problemen.
Sowieso, mensen die 's ochtends honger hebben. Wat is dat voor een raar fenomeen.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vegetarische knakworstjes?quote:Op woensdag 5 december 2012 23:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Rond 3/4 uur 's nachts slaap ik. En ik ben vegetariër, dus ik denk niet dat het mijn probleem oplost.
Die zijn best lekker ookquote:
Ik zeg hetzelfde als jij zegt, poediedoepie, kusje op je traantje.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje naar om dat zo te zeggen. Sowieso weet ik niks van je af en jij niks van mij, beetje voorbarig.
Naja dat weet ik niet, mensen hier op FOK! schatten mij qua posts ook altijd jonger in. In die zin kom ik geestelijk ook wat jonger over. Enig verschil is dat verstand met de jaren komt en die kan ik soms even inschakelen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |