Mja, daarom laat ik ook niks van me horen nu. Ik ben duidelijk geweest, het is aan hem.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja dat herken ik wel..... ken je die ene film? Zoiets is dit ook
[..]
Vind ik ook
Ik vrees al...quote:Op woensdag 5 december 2012 22:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
1x kan ik me voorstellen, heeft iedereen wel eens
maaar als het blijft moet je vrezen
Advies nodig dan?quote:Op woensdag 5 december 2012 22:44 schreef Samzz het volgende:
Ik ben eigenlijk niet van plan relatieadvies aan te nemen van single mensen.
Nee, jij bent juist in de positie om de single mensen van advies te voorzienquote:Op woensdag 5 december 2012 22:44 schreef Samzz het volgende:
quote:Op woensdag 5 december 2012 22:44 schreef Samzz het volgende:
Deze meet is niks voor jouquote:Op woensdag 5 december 2012 22:39 schreef muhahaha het volgende:
Nouja, maandag is een beetje lastig.
Geen idee.... ik ga Huppel maar eens Dm-en.... hoezo?quote:Gaat de kartmeet door trouwens?
Allemaal vrouwen zekerquote:Op woensdag 5 december 2012 22:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Deze meet is niks voor jou
[..]
Geen idee.... ik ga Huppel maar eens Dm-en.... hoezo?
Ik mag toch wel zeggen dat ik niet van plan ben relatieadvies aan te nemen van single mensen?quote:
Ik zou ook geen advies aannemen van mensen die de receptie bedienen bij een autodealerquote:Op woensdag 5 december 2012 22:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik mag toch wel zeggen dat ik niet van plan ben relatieadvies aan te nemen van single mensen?
dus wel van mijquote:Op woensdag 5 december 2012 22:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik mag toch wel zeggen dat ik niet van plan ben relatieadvies aan te nemen van single mensen?
voornamelijk hoe het niet moetquote:Op woensdag 5 december 2012 22:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Advies van jou..... wat kunnen we dan verwachten
Doe eens een schot
Pedopas aanvragen.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:57 schreef muhahaha het volgende:
Samzz, ik wil advies van je. Ik vind een meisje leuk maar ze is heel jong, wat nu?
dat is perfect bij je?quote:Op woensdag 5 december 2012 22:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als het over m'n seksleven gaat niet.
Ow nouja ik nam toch wel aan dat je dat zei naar aanleiding van iets enzoquote:Op woensdag 5 december 2012 22:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja die ja?quote:Op woensdag 5 december 2012 22:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze is 19 dus die kan ik thuis laten.
Hoe oud ben jij?quote:Op woensdag 5 december 2012 22:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze is 19 dus die kan ik thuis laten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |