abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 december 2012 @ 13:50:17 #101
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_119994236
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 13:42 schreef Kamper86 het volgende:

[..]

Daar zijn regels voor. Om de zoveel meter moet je een pak kunnen pakken.

Ik beschuldig niemand hoor, ik vind het heel erg. Niet alle informatie zal kloppen maar met een kwartier zou je een pak moeten kunnen regelen.
Niet dat ik je het toewens ofzo... ;)
Maar je zou zelf eens zo'n situatie meemaken...

Daarna babbelen we nog wel eens..
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_119994379
Zijn er nou nog een beetje 'action' beelden?
  donderdag 6 december 2012 @ 13:55:37 #103
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_119994437
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 13:54 schreef kurk_droog het volgende:
:') |:(
pi_119994446
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 13:54 schreef kurk_droog het volgende:
Sorry, jouw username vinden we hier niet gepast.
  donderdag 6 december 2012 @ 13:58:33 #105
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_119994541
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 13:55 schreef Kamper86 het volgende:

[..]

Sorry, jouw username vinden we hier niet gepast.
We.. :?

@kurkdroog: er zijn nog vermisten.. help mee zoeken en je hebt je actiebeelden...
pi_119994782
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 13:36 schreef Kamper86 het volgende:
Alleen is hij gezonken en niet gekapseisd.
Kun je daar wat meer over vertellen? Als ik op mijn zeekaarten (doe aan zeezeilen, vandaar) is het in de regio waar het schip gezonken is tussen de 20 en 25 meter diep. Daar past die schuit nauwelijks in omdat hij daar simpelweg te groot voor is.
pi_119995069
Ik las dit:

'De Corvus J, varend onder Cypriotische vlag, heeft wel schade maar kon op eigen kracht naar de haven van Antwerpen varen, meldde de Kustwacht.'

Waarom gaat het ene schip dan gelijk wegvaren als er net een ongeluk is gebeurd?!?!? :? Misschien even achterblijven om gewonden en drenkelingen op te vangen van het andere schip? Dat had levens gespaard.

Waarom denken ze niet na?
pi_119995247
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:14 schreef Hetkapitaal het volgende:
Ik las dit:

'De Corvus J, varend onder Cypriotische vlag, heeft wel schade maar kon op eigen kracht naar de haven van Antwerpen varen, meldde de Kustwacht.'

Waarom gaat het ene schip dan gelijk wegvaren als er net een ongeluk is gebeurd?!?!? :? Misschien even achterblijven om gewonden en drenkelingen op te vangen van het andere schip? Dat had levens gespaard.
Dat heeft het schip wel gedaan hoor. :) Maar het is denk ik lastig om drenkelingen te redden. De Corvus J mag dan een klein zeeschip genoemd worden, hij is altijd nog 135 meter lang. Ik zou daar niet graag naast liggen als drenkeling in een Noordzee met golven van 4 tot 6 meter, ook als het water maar 10 graden is.
pi_119995565
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:19 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Dat heeft het schip wel gedaan hoor. :) Maar het is denk ik lastig om drenkelingen te redden. De Corvus J mag dan een klein zeeschip genoemd worden, hij is altijd nog 135 meter lang. Ik zou daar niet graag naast liggen als drenkeling in een Noordzee met golven van 4 tot 6 meter, ook als het water maar 10 graden is.
Oke misschien was de Corvus niet in staat drenkelingen aan boord te helpen.

Maar dan nog:

Waarom hebben ze geen noodmaatregelen aan boord van dat andere schip voor het geval van schipbreuk ? Waaronder duikvesten, zuurstofmaskers en god weet ik wat voor spul allemaal om de mensen het leven te redden? :?
  donderdag 6 december 2012 @ 14:43:18 #110
85962 ioko
I Appear Missing
pi_119996094
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:27 schreef Hetkapitaal het volgende:

[..]

Oke misschien was de Corvus niet in staat drenkelingen aan boord te helpen.

Maar dan nog:

Waarom hebben ze geen noodmaatregelen aan boord van dat andere schip voor het geval van schipbreuk ? Waaronder duikvesten, zuurstofmaskers en god weet ik wat voor spul allemaal om de mensen het leven te redden? :?
Wat wilde je gaan doen dan? In het donker in een storm in 30 meter diep water drenkelingen gaan zoeken met een duikpak? Ongetraind?
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_119996226
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:43 schreef ioko het volgende:

[..]

Wat wilde je gaan doen dan? In het donker in een storm in 30 meter diep water drenkelingen gaan zoeken met een duikpak? Ongetraind?
Ik bedoelde eerder dat de bemanningsleden van het zinkende schip reddingspakken aan konden trekken om in het water te overleven. Niet zozeer elkander redden maar wel zichzelf.

Zijn er helemaal geen noodmaatregelen dan?
pi_119996244
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:14 schreef Hetkapitaal het volgende:
Ik las dit:

Waarom denken ze niet na?
Geen idee wáar ik het gelezen heb, maar de Corvus heeft 1 of 2 drenkelingen opgepakt hoor.
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_119996317
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:47 schreef Nies het volgende:

[..]

Geen idee wáar ik het gelezen heb, maar de Corvus heeft 1 of 2 drenkelingen opgepakt hoor.
Dus ze helpen 2 of 3 mensen aan boord en denken dan dat de rest gewoon vluegels groeien en wegvliegen? en dus gelijk wegvaren?
pi_119996334
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:50 schreef Hetkapitaal het volgende:

[..]

Dus ze helpen 2 of 3 mensen aan boord en denken dan dat de rest gewoon vluegels groeien en wegvliegen? en dus gelijk wegvaren?
Tuurlijk. Iedereen wacht op de heli's van de KNMR en de rest staat er bij te lachen.
Gladiool!
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_119996356
Als je zonder speciaal pak in dat water terecht komt, houd je het nog geen 5 minuten vol volgens mij.
pi_119996407
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:50 schreef Nies het volgende:

[..]

Tuurlijk. Iedereen wacht op de heli's van de KNMR en de rest staat er bij te lachen.
Gladiool!
Lijkt me al vaker te gebeuren tegenwoordig. Italianen en zeevarende schepen :N slechte combinatie
  donderdag 6 december 2012 @ 14:54:25 #117
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_119996435
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:43 schreef ioko het volgende:

[..]

Daarbij... weet je hoe een radar eruitziet bij windkracht 6..? dan lijkt ieder topje van een golf, op een object.. sneeuw op je beeld dus..

En er drijven dus overal spullen, de schippers zijn op alles gevaren wat ze zagen.. en wat ze werd aangewezen door de vliegtuigen met infrarood....
Meer kun je niet doen..

(zie pauw en witteman voor telefonisch verslag van de situatie door de schipper van de od-6 )

De corvus j is volgens mij pas vanmorgen teruggevaren, vannacht toen ik afsloot lag ie nog op de plaats van het ongeval...
pi_119996516
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:54 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Daarbij... weet je hoe een radar eruitziet bij windkracht 6..? dan lijkt ieder topje van een golf, op een object.. sneeuw op je beeld dus..

En er drijven dus overal spullen, de schippers zijn op alles gevaren wat ze zagen.. en wat ze werd aangewezen door de vliegtuigen met infrarood....
Meer kun je niet doen..

(zie pauw en witteman voor telefonisch verslag van de situatie door de schipper van de od-6 )

De corvus j is volgens mij pas vanmorgen teruggevaren, vannacht toen ik afsloot lag ie nog op de plaats van het ongeval...
Serieus ? :')

Ze hebben toch geen radar van de jaren 20 mag ik hopen? Sneeuwvlokken aanzien voor levende personen _O- Hoe verzin je het toch?
  donderdag 6 december 2012 @ 14:57:52 #119
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_119996547
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:56 schreef Hetkapitaal het volgende:

[..]

Serieus ? :')

Ze hebben toch geen radar van de jaren 20 mag ik hopen? Sneeuwvlokken aanzien voor levende personen _O- Hoe verzin je het toch?
Jij moet nog een hoop leren want je weet niet half waar je over praat.. :N :X
pi_119996549
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:54 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Meer kun je niet doen..

OK artikel was onduidelijk dan.
pi_119996592
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:57 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Jij moet nog een hoop leren want je weet niet half waar je over praat.. :N :X
Als de gewone radar faalt waarom hebben ze niet overal de infrarood staan? Slimmerik. :W
pi_119996616
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 13:58 schreef Snowballed het volgende:

[..]

We.. :?

@kurkdroog: er zijn nog vermisten.. help mee zoeken en je hebt je actiebeelden...
Bedoel het zeker niet respectloos maar vroeg me gewoon af of er beelden waren. En helpen zoeken vanaf hier heeft niet veel zin :'(
pi_119996753
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:59 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Bedoel het zeker niet respectloos maar vroeg me gewoon af of er beelden waren. En helpen zoeken vanaf hier heeft niet veel zin :'(
Je bedoelt of iemand zijn iphone 5 meegenomen heeft om de beelden live te sturen van zijn eigen ondergang? _O- Tja das dan de laatste video die hij op youtube zet en kan hij niet eens zijn eigen likes teruglezen.
  donderdag 6 december 2012 @ 15:03:25 #124
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_119996765
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:59 schreef Hetkapitaal het volgende:

[..]

Als de gewone radar faalt waarom hebben ze niet overal de infrarood staan? Slimmerik. :W
Ten eerste, een hoge golf is een puntje op de radar, als er veel golven zijn zijn er dus allemaal puntjes.... golven bewegen dus zie je je radarbeeld bijna als sneeuw op een tv...
En zie je geen verschil tussen wat echt iets is of dat het een golf is...

Ten tweede infrarood werkt enkel goed vanuit de lucht... :')

Wie is hier nou een slimmerik?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_119996779
Altijd weer die lui welke menen dat je a la minute een reddingspak aanhebt en deze overal rond liggen te slingeren op een schip. Dat Radar alles kan zien tot het grootste detail en dat je terwijl het schip zinkende is gewoon exact weet wat je moet doen en alleen maar de bordjes naar een reddingsbootje hoeft te volgen. I
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')