Ik hoorde een tijdje terug dat de GTW's langzamer zouden optrekken dan de Lintjes... En dat is nogal slecht nieuws voor de aansluiting in Zutphen, zeker nu de verschuiving in de ochtend ook nog eens kleiner wordt (1 minuut ipv 5 minuten)quote:Op woensdag 5 december 2012 20:35 schreef EddyAlbena het volgende:
Ik hoop voor de mensen hier echt dat het beter wordt. Aansluiting op de trein naar Arnhem op Zutphen (vanuit richting Winterswijk) blijft een drama. Eén minuut vertraging kan al fataal zijn en die pakt ook continu.
Alsnog een papieren kaartje kopen en een boeteschrijvende conducteur de tyfus wensen?quote:Op woensdag 5 december 2012 21:54 schreef Zyron het volgende:
Vanaf zondag komen onze vrienden van Arriva op de Emmerlijn te rijden. Gevolg: check-uit bij Arriva en check-in bij NS. Kosten enkele reis Emmen-Zwolle: ¤ 7,30. Enkele reis Zwolle - Breda: ¤ 12,90. Totaal: ¤ 20,20.
Waarom niet, wat een bullshit.quote:
Ik bedenk me trouwens net, ik moet hier nog wel wat aan toevoegen.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:51 schreef b2py het volgende:
[..]
Ohja, sorry
Ik heb gelukkig vrij goede ervaringen met het spoor tot nu toe..
Alleen de winter van 2 jaar geleden was een echt drama voor mij.
Verder hooguit 3-4 keer in de 3 jaar dat ik nu pendel omgeleid via Haarlem naar Amsterdam. Nog nooit gestrand geweest gelukkig.. even afkloppen
met het winkelkaartje ben je erg goedkoop uit. Heb het wel eens gedaan. Kon je ook nog terug op hetzelfde kaartjequote:Op woensdag 5 december 2012 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De bus. Naar een SPOORwegmuseum.
Bij papieren kaartjes wordt met nattevingerwerk bepaald wie welk deel van de inkomsten krijgt door een verdeelsleutel toe te passen. Bij de OV-chipkaart willen de vervoerders het tot op de cent nauwkeurig hebben.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:15 schreef KomtTijd... het volgende:
Wat ik niet snap heh.
Waarom kunnen ze met papieren kaartjes wel gewoon netjes de inkomsten verdelen over de verschillende vervoerders tussen station A en B, maar moet je daar met een chipkaart een keer extra voor uit/in checken?
Als je gewoon incheckt op je beginstation en uitcheckt op je eindstation, dan weten ze toch net zoveel van je als wanneer je een papieren kaartje koopt?
Krijg toch watquote:EVA zegt:Welkom bij de Klantenservice van NS. Waarmee kan ik u van dienst zijn?
U zegt:Wat moet ik doen als ik met meerdere vervoerders wil reizen?
EVA zegt:Dat begreep ik niet. Ik zou graag nog een keer van u willen horen waarmee ik u van dienst kan zijn.
de tarieven van die kaartjes worden ook aangepast, waardoor je ook bij voltarief alsnog hetzelfde bedrag als met de chipkaart gaat betalen. Dit is een verkapte prijsverhogingquote:Op woensdag 5 december 2012 22:07 schreef KomtTijd... het volgende:
Dan is een papieren kaartje vol tarief goedkoper. Abonnement opzeggen dus.
Ik krijg af en toe echt het gevoel alsof er een autist zit die net het woord lopen kent ofzo..quote:
dat nattevingerwerk is straks voorbij. Bij meerdere vervoerders wordt gewoon per trajectdeel afgerekend. Dus treinen kan een stuk duurder wordenquote:Op woensdag 5 december 2012 22:16 schreef James1988 het volgende:
[..]
Bij papieren kaartjes wordt met nattevingerwerk bepaald wie welk deel van de inkomsten krijgt door een verdeelsleutel toe te passen. Bij de OV-chipkaart willen de vervoerders het tot op de cent nauwkeurig hebben.
actiekaartjes afgaanquote:Op woensdag 5 december 2012 22:23 schreef Zyron het volgende:
NS Online (Twitter) zei overigens ook dat ze niet op een papieren kaartje mag reizen. Dus das wel lullig zo, in één klap een prijsverhoging van 48,25%
Abo opzeggen i.v.m. wijziging van de voorwaarden?quote:Op woensdag 5 december 2012 22:23 schreef Zyron het volgende:
NS Online (Twitter) zei overigens ook dat ze niet op een papieren kaartje mag reizen. Dus das wel lullig zo, in één klap een prijsverhoging van 48,25%
Dan zou je denken: Ze weten wanneer ze hoeveel elektrische treinen gaan inzetten. Toch?quote:“Als één van de grootste en voorspelbare afnemers van elektriciteit in ons land willen wij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |