Ik mocht nooit toverdrankquote:Op woensdag 5 december 2012 16:08 schreef zovty het volgende:
[..].
Hoe krijg je het voor elkaar.
Ben jij een pot met toverdrank gevallen toen je klein was?
Ik heb al moeite met het gebruik van tinypicquote:Op woensdag 5 december 2012 16:09 schreef HaJee het volgende:
Maar dit is allemaal erg makkelijk hoor...
Maar met je tiny dick heb je geen moeite? Haha, LOL!quote:Op woensdag 5 december 2012 16:09 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik heb al moeite met het gebruik van tinypic
Sjesusquote:Op woensdag 5 december 2012 16:10 schreef HaJee het volgende:
[..]
Maar met je tiny dick heb je geen moeite? Haha, LOL!
Sorry
quote:Op woensdag 5 december 2012 16:10 schreef HaJee het volgende:
[..]
Maar met je tiny dick heb je geen moeite? Haha, LOL!
Sorry
quote:Op woensdag 5 december 2012 17:48 schreef Nestalgie het volgende:
dit topic ff bookmarken dan heb ik alle bazensmileys binnen hand bereik
Daar komen weer heel andere dingen bij kijken volgens mij. Geen verstand van...quote:Op woensdag 5 december 2012 17:57 schreef Nestalgie het volgende:
[..]![]()
![]()
waarom word je geen sitedesigner oid?
Zal later eens kijken. Nu eerst eens even eten enzo....quote:Op woensdag 5 december 2012 18:31 schreef Nestalgie het volgende:
hehe
kan je iets leuks met deze?
alleen als je het zelf leuk vindben geen.opdrachtgever
dat moet zeker gebeurebquote:Op woensdag 5 december 2012 18:33 schreef HaJee het volgende:
[..]
Zal later eens kijken. Nu eerst eens even eten enzo....
quote:Op woensdag 5 december 2012 23:33 schreef Bitterlemon het volgende:
met de zonnebril van
, dat is de opperbazensmiley.
FF testenquote:Op donderdag 6 december 2012 14:12 schreef HaJee het volgende:
[..]
Doe eens gek en gebruik deze de komende weken onder je posts....
[ afbeelding ]
Nee gaaat me niet lukkenquote:
quote:Op donderdag 6 december 2012 14:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
Kan je dezeen deze
ook combineren? Daar ben ik al lang naar op zoek.
Met PhotoImpact (vergelijkbaar met Photoshop). Gewoon een paar over elkaar leggen en dan een beetje gummen en bijwerken. Eigenlijk heel simpel.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:45 schreef epic_gram het volgende:
maak je die gifjes gewoon met flash ofzo? Of met photoshop?
ow, dat heb ik niet. Maar heb je daarmee ook je UI gemaakt?quote:Op donderdag 6 december 2012 17:02 schreef HaJee het volgende:
[..]
Met PhotoImpact (vergelijkbaar met Photoshop). Gewoon een paar over elkaar leggen en dan een beetje gummen en bijwerken. Eigenlijk heel simpel.
Ja, UI er ook mee gemaakt.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:07 schreef epic_gram het volgende:
[..]
ow, dat heb ik niet. Maar heb je daarmee ook je UI gemaakt?
En is dit je werk ofzo? Je bent er altijd zo fanatiek mee.
je redt levens?quote:Op donderdag 6 december 2012 17:12 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ja, UI er ook mee gemaakt.
Nee, niet m'n werk. Het is gewoon antivervelingsvrijetijdbestedingsgehobby [ afbeelding ] Wat m'n werk is kun je aan mijn UI's normaal gesproken wel zien.
quote:Op donderdag 6 december 2012 22:43 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik ben een held van 112 [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 december 2012 01:32 schreef GekkePoes het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]
ni haoquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:49 schreef HaJee het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:01 schreef HaJee het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pis bijna in mijn broek van het lachen om deze 5quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:01 schreef HaJee het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vond deze 2 nog wel grappig:quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:26 schreef Rodawa het volgende:
Zijn er ook combinaties van+
of
+
+
?
Niet te vergeten, de Hollandse koe.![]()
quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:07 schreef HaJee het volgende:
[..]
Vond deze 2 nog wel grappig:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:11 schreef Rodawa het volgende:
Excuses, ik bedoel natuurlijk [ afbeelding ]
Tagjes worden niet zo snel uitgedeeld door de FA's.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:27 schreef plopkweker het volgende:
Waarom krijgt Hajee geen Paint-baas tagje?
Zo bijzonder is het nou ook weer niet wat ik doe...quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:27 schreef plopkweker het volgende:
quote:Op zondag 16 december 2012 17:46 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Dit topic hoort ALTIJD bovenaan te staan, horen jullie mij? ALTIJD!![]()
HaJee = Held
Zal straks eens kijken...quote:
die boerquote:Op zondag 16 december 2012 18:24 schreef HaJee het volgende:
[..]
Zal straks eens kijken...
Hier nog wat van langer geleden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En niet echt als smiley te gebruiken maar toch...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beetje laat maar net even gemaakt. Was 't niet zoiets?quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:25 schreef Oerbeer het volgende:
Ik had ooit eens een gaymo.gif gemaakt. Die was toen gejat door een ander forum. Kan het alleen niet meer terug vinden
Deze zijn het vetst trouwens.quote:Op zondag 9 december 2012 02:48 schreef HaJee het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier moet je 't mee doen. AnimationShop liep vast en om 'm af te maken zou ik allerlei dingen weer opnieuw moeten doen en aangezien dit toch maar een beetje voor fun is begin ik daar maar niet aan...quote:Op maandag 17 december 2012 00:48 schreef 2dope het volgende:
combi vanicm
? Zonder het haemertje uiteraerd maar wel met de ponytails en pom poms? [ afbeelding ]
Vetquote:Op maandag 17 december 2012 01:06 schreef HaJee het volgende:
[..]
Hier moet je 't mee doen. AnimationShop liep vast en om 'm af te maken zou ik allerlei dingen weer opnieuw moeten doen en aangezien dit toch maar een beetje voor fun is begin ik daar maar niet aan...
[ afbeelding ]
Ja maar dan het handje wat lager.quote:Op zondag 16 december 2012 23:23 schreef HaJee het volgende:
[..]
Beetje laat maar net even gemaakt. Was 't niet zoiets?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:27 schreef plopkweker het volgende:
Haha, bedankt! Ik heb niet het idee dat ik dit nu meer verdien dan een aantal anderen hier maar wel mooiquote:
Deze?quote:Op maandag 17 december 2012 00:48 schreef 2dope het volgende:
combi vanicm
? Zonder het haemertje uiteraerd maar wel met de ponytails en pom poms? [ afbeelding ]
Jij bent het meest actief. Ook je paints in de schimmelpot reeks telt mee.quote:Op maandag 17 december 2012 12:31 schreef HaJee het volgende:
[..]
Haha, bedankt! Ik heb niet het idee dat ik dit nu meer verdien dan een aantal anderen hier maar wel mooi
Ik zal mijn uiterste best doen om het tagje te behouden.quote:Op maandag 17 december 2012 13:23 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Jij bent het meest actief. Ook je paints in de schimmelpot reeks telt mee.
cheerleading downeyquote:Op maandag 17 december 2012 01:16 schreef HaJee het volgende:
[..]
Even wat met de ogen doen viel nog wel mee qua hoeveelheid werk
[ afbeelding ]
Baaschquote:
die metquote:
quote:Op maandag 17 december 2012 21:31 schreef 1marcelfilms het volgende:
[..]
die met![]()
ik wou dat ik die kon maken
Deze maar dan met ronddraaiende oogjes zou ook helemaal lijp zijn.quote:
Zoals met deze oogjes zoquote:Op maandag 17 december 2012 21:58 schreef Cyclonis het volgende:
[..]
Deze maar dan met ronddraaiende oogjes zou ook helemaal lijp zijn.
jaquote:Op maandag 17 december 2012 22:40 schreef 1marcelfilms het volgende:
[..]
Zoals met deze oogjes zo
[ afbeelding ]
Jeej! Maak mijn UI nóg hipper, HaJee!quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:35 schreef HaJee het volgende:
[..]
Gratis nieuwe UI's voor iedereen als dit wat wordt [ afbeelding ]
Wat moet ik er mee doen dan? Ik kan niet voor iedereen iets bedenken en ik weet ook niet hoe ik die van jou nog hipper moet maken....quote:Op maandag 17 december 2012 22:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jeej! Maak mijn UI nóg hipper, HaJee!![]()
Ik erger me zo dood aan deze kut smiley.quote:
Okéquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:39 schreef selen het volgende:
[..]
Ik erger me zo dood aan deze kut smiley.
Wat wil je hiermee in hemelsnaam mee uitdrukken?
Dat je : blij, sip, arrogant, boos, verdrietig, melancholisch, euforisch, geil , kut, hoerig, bent?????
Gebruik deze kut smiley gwn niet, morons
quote:Op woensdag 5 december 2012 15:36 schreef TimKuik het volgende:
De enige echte bazensmiley is [ afbeelding ]
Welkom op FOK!quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:39 schreef selen het volgende:
[..]
Ik erger me zo dood aan deze kut smiley.
Wat wil je hiermee in hemelsnaam mee uitdrukken?
Dat je : blij, sip, arrogant, boos, verdrietig, melancholisch, euforisch, geil , kut, hoerig, bent?????
Gebruik deze kut smiley gwn niet, morons
nicequote:Op dinsdag 18 december 2012 00:59 schreef elkravo het volgende:
Ooit deze opzij bewaard, geen idee of ze van Fok! zijn of niet...
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
en voor de bultrug: [ afbeelding ]
misschien een bron voor andere combi's[ afbeelding ]
Geen idee eigenlijk, kun je er gewoon een mooi dwarrelend sneeuwtje overheen zetten?quote:Op maandag 17 december 2012 23:54 schreef HaJee het volgende:
[..]
Wat moet ik er mee doen dan? Ik kan niet voor iedereen iets bedenken en ik weet ook niet hoe ik die van jou nog hipper moet maken....
Nog net gelukt. Moet nu echt de deur uitquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, kun je er gewoon een mooi dwarrelend sneeuwtje overheen zetten?
Aawh thanksquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:48 schreef HaJee het volgende:
[..]
Nog net gelukt. Moet nu echt de deur uit
[ afbeelding ]
Ja, dat mag jij...quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Aawh thanks
Als je terug komt van levens redden en zulks, mag ik dan eens kijken hoe het eruit ziet met zulke sneeuwtjes? hihi
[ afbeelding ]
Ik wacht met smartquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:47 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ja, je verheugt je er op toch? En ik vindt dat leuk
Je moet 't nu even met die eerste keus doen. Ik probeer nog wat nieuwe te vinden want zelf maken is wat teveel werk.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:12 schreef Moira. het volgende:
Of sneeuwvlokjes zoals die in de header, die zijn ook cool
Ik had trouwens zelf een paar jaar geleden ook allerlei smileys met elkaar gemixt, waar dan geniale gezichten en zulks uitkwamenKan 't alleen nergens meer terugvinden, helaasch
Awh thanks!quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:09 schreef HaJee het volgende:
[..]
Je moet 't nu even met die eerste keus doen. Ik probeer nog wat nieuwe te vinden want zelf maken is wat teveel werk.
[ afbeelding ]
Ik wil best een nieuwe UI.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:35 schreef HaJee het volgende:
[..]
Gratis nieuwe UI's voor iedereen als dit wat wordt [ afbeelding ]
Dat was niet moeilijk. Hoefde 'm alleen wat te verkleinenquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:25 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Ik wil best een nieuwe UI.
Iets van Quagmire van Family Guy dat hij zijn hoofd zo naar voor en achter doet als hij gigity zegt. *lief aankijkt
Thanksquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:29 schreef HaJee het volgende:
[..]
Dat was niet moeilijk. Hoefde 'm alleen wat te verkleinen
[ afbeelding ]
Mwah, je zult toch zelf met een idee moeten komen. Iets bedenken voor 'n ander ben ik erg slecht in.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:19 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
HaJee, heb je nog een leuk idee voor de mijne? Die dansende koelkast vind ik best kut worden.
Mag ik zo dat blub de visquote:Op woensdag 19 december 2012 00:47 schreef HaJee het volgende:
[..]
Mwah, je zult toch zelf met een idee moeten komen. Iets bedenken voor 'n ander ben ik erg slecht in.
Ga eerst je Kerst-UI maar even gebruikenquote:Op woensdag 19 december 2012 09:56 schreef 1marcelfilms het volgende:
[..]
Mag ik zo dat blub de visvuur spugt?
Zoals een draak zo maar dan uit zijn muil / mond
Kijk hier is een foto
Ghehe ze heeft een spastisch handjequote:Op donderdag 20 december 2012 21:23 schreef Virtuoos het volgende:
[..]
Die had ik al gemaakt: [ afbeelding ]
Excuus, was te lui om alles door te lezen, geweldig in ieder geval.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:23 schreef Virtuoos het volgende:
[..]
Die had ik al gemaakt: [ afbeelding ]
Of je maakt een apart mapje aan en slaat alle emoticons daarin opquote:Op woensdag 5 december 2012 17:48 schreef Nestalgie het volgende:
dit topic ff bookmarken dan heb ik alle bazensmileys binnen hand bereik
quote:Op donderdag 20 december 2012 21:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ghehe ze heeft een spastisch handje
En waar is mijn TAGquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:28 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Tagjes worden niet zo snel uitgedeeld door de FA's.
Mag ik nu wel de blub de fiets die vuur spugt? Net als een draak..quote:Op woensdag 19 december 2012 10:44 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ga eerst je Kerst-UI maar even gebruikenOok nog even een tweede versie gemaakt.
FEE / Show hier je FEEst-avatar of vraag er eentje aan! #19
Is er ergens een echt goede foto van Blub?quote:Op maandag 4 februari 2013 17:08 schreef 1marcelfilms het volgende:
[..]
Mag ik nu wel de blub de fiets die vuur spugt? Net als een draak..
En zo
Ik zal eens kijken, heel misschien wel maar je kunt altijd wel een foto nemen van de film.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:15 schreef HaJee het volgende:
[..]
Is er ergens een echt goede foto van Blub?
Het is gelukt...quote:Op maandag 4 februari 2013 17:21 schreef 1marcelfilms het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken, heel misschien wel maar je kunt altijd wel een foto nemen van de film.
Maar ik vind het altijd mooi als blub zo naar links boven kijkt en dan van de zijkant, maar als je een draak maakt kan het ook wel een beetje zo [ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 februari 2013 18:14 schreef HaJee het volgende:
[..]
Het is gelukt...
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 december 2012 16:24 schreef TigerXtrm het volgende:
Enige bazen smiley isen dat weet iedereen
Zoiets?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:09 schreef Nestalgie het volgende:
hajee ik zou graag een echt huillachsmiley willen zien dus eentjw die huilt van het lachen, een combo vanen
ofzo, soms ontbreekt die echt.
Ik was iets vergeten weg te halen. Zo is 'ie wat beter denk ik...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:39 schreef Nestalgie het volgende:
[..]maar misschien moet ie wat duidelijker. deze is ookal nice
iddquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:46 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik was iets vergeten weg te halen. Zo is 'ie wat beter denk ik...
[ afbeelding ]
Was sagen siequote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:07 schreef 1marcelfilms het volgende:
Ik zou eerlijk vinden dat er een moet komen die so is :/
En ook dieals een gifje
Voornamelijk houtquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |