Nog net gelukt. Moet nu echt de deur uitquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, kun je er gewoon een mooi dwarrelend sneeuwtje overheen zetten?
Aawh thanksquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:48 schreef HaJee het volgende:
[..]
Nog net gelukt. Moet nu echt de deur uit
[ afbeelding ]
Ja, dat mag jij...quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Aawh thanks
Als je terug komt van levens redden en zulks, mag ik dan eens kijken hoe het eruit ziet met zulke sneeuwtjes? hihi
[ afbeelding ]
Ik wacht met smartquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:47 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ja, je verheugt je er op toch? En ik vindt dat leuk
Je moet 't nu even met die eerste keus doen. Ik probeer nog wat nieuwe te vinden want zelf maken is wat teveel werk.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:12 schreef Moira. het volgende:
Of sneeuwvlokjes zoals die in de header, die zijn ook cool
Ik had trouwens zelf een paar jaar geleden ook allerlei smileys met elkaar gemixt, waar dan geniale gezichten en zulks uitkwamenKan 't alleen nergens meer terugvinden, helaasch
Awh thanks!quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:09 schreef HaJee het volgende:
[..]
Je moet 't nu even met die eerste keus doen. Ik probeer nog wat nieuwe te vinden want zelf maken is wat teveel werk.
[ afbeelding ]
Ik wil best een nieuwe UI.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:35 schreef HaJee het volgende:
[..]
Gratis nieuwe UI's voor iedereen als dit wat wordt [ afbeelding ]
Dat was niet moeilijk. Hoefde 'm alleen wat te verkleinenquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:25 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Ik wil best een nieuwe UI.
Iets van Quagmire van Family Guy dat hij zijn hoofd zo naar voor en achter doet als hij gigity zegt. *lief aankijkt
Thanksquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:29 schreef HaJee het volgende:
[..]
Dat was niet moeilijk. Hoefde 'm alleen wat te verkleinen
[ afbeelding ]
Mwah, je zult toch zelf met een idee moeten komen. Iets bedenken voor 'n ander ben ik erg slecht in.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:19 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
HaJee, heb je nog een leuk idee voor de mijne? Die dansende koelkast vind ik best kut worden.
Mag ik zo dat blub de visquote:Op woensdag 19 december 2012 00:47 schreef HaJee het volgende:
[..]
Mwah, je zult toch zelf met een idee moeten komen. Iets bedenken voor 'n ander ben ik erg slecht in.
Ga eerst je Kerst-UI maar even gebruikenquote:Op woensdag 19 december 2012 09:56 schreef 1marcelfilms het volgende:
[..]
Mag ik zo dat blub de visvuur spugt?
Zoals een draak zo maar dan uit zijn muil / mond
Kijk hier is een foto
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |