abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120008892
Ik kan het patroon van Oeroekloeroes hangmand niet meer terugvinden, kan iemand me helpen?
pi_120013629
quote:
17s.gif Op donderdag 6 december 2012 12:01 schreef B.ertha het volgende:
Zo, eindelijk foto´s kunnen maken van mijn muts en sjaal.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]

Voor meer foto's:
Muts
Sjaal
Helemaal top geworden! Erg mooi! Hoe lang ben je nu bezig geweest hiermee?
By DMB
pi_120014127
Mooooi B.ertha!

Ik ben ook weer eens aan het haken geslagen. Mijn tablet heeft een hoes nodig:

Crappy foto maar het wordt een regembooghoesje :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_120016248
quote:
7s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:16 schreef CREADO het volgende:

[..]

Helemaal top geworden! Erg mooi! Hoe lang ben je nu bezig geweest hiermee?
Geen idee. Met de sjaal een avondje of 8, niet fulltime.
Nog bedankt voor het halen van mijn garen! :*
pi_120017347
Hele avond niet gehaakt, en wilde mn eendje nog wel braaf afmaken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_120017713
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 19:53 schreef B.ertha het volgende:
Ik kan het patroon van Oeroekloeroes hangmand niet meer terugvinden, kan iemand me helpen?
Die hangmand van textielgaren?
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_120018507
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 22:26 schreef Whoopdidoo het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ach wat een zielig verhaal O+ hoop toch op een happy end, laat je het weten//////
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_120018577
quote:
17s.gif Op donderdag 6 december 2012 12:01 schreef B.ertha het volgende:
Zo, eindelijk foto´s kunnen maken van mijn muts en sjaal.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]

Voor meer foto's:
Muts
Sjaal
oeffffffffffff mooi geworden, ik ben van deze kleur een trui aan het breien
pi_120018682
quote:
SPOILER
Naar ;( . Tip: zet een emmer met daarin lekkers neer(brood met wat pindakaas bijv., het moet sterk ruiken)., maak een trap met boeken richting emmer en afwachten of hamster nog aanwezig is en in de val trapt. Schijnt regelmatig een succes te zijn volgens knaagdierfora. Zelf had ik een ratvriendelijke val voor dit soort gevallen en ik heb gelukkig altijd succes gehad, soms binnen een uur. Hou er rekening mee dat hamsters altijd lang muren lopen dus zet daar je val neer. ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_120018832
En ik zou in het donker gaan zitten wachten een tijdje of je hem hoort. Zo heb ik 1 van mijn hamsters een keer midden in de nacht gevangen :P

Ik lees nog wel mee, maar ben op het moment niet heel actief aan het haken. Ik zit wel te overwegen om een kleine versie van het Afrikaanse vaasje te maken, maar ik moet het patroon nog even goed bekijken :P
pi_120019645
Om niet heel het topic te vervuilen:
SPOILER
De muts en sjaal zijn trouwens echt heel mooi! Was ik helemaal vergeten te zeggen.
pi_120020235
Fijn dat hij terug is, Whoop! :)
1 hamster is helaas nooit teruggekeerd hier. Waarschijnlijk het dak opgegaan en gegrepen door een vogel :(
pi_120020316
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 23:25 schreef Herfstblad het volgende:
Fijn dat hij terug is, Whoop! :)
1 hamster is helaas nooit teruggekeerd hier. Waarschijnlijk het dak opgegaan en gegrepen door een vogel :(
Bedankt voor het beeld, nu krijg ik alsnog nachtmerries :P Was al bang dat ik een nachtmerrie zou krijgen over flip in die vieze enge kruipruimte :P
pi_120020611
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 23:12 schreef Whoopdidoo het volgende:
SPOILER
De muts en sjaal zijn trouwens echt heel mooi! Was ik helemaal vergeten te zeggen.
whaaaaaaaaaaa prachtig dit _O-
pi_120020787
quote:
SPOILER
onze hamster was ooit twee weken weg, zat in de voddenmand en kwam vanzelf levend tevoorschijn :*
pi_120020844
quote:
SPOILER
:D
En Dankje :)
pi_120020852
LOL
pi_120021088
Ik haak lang niet zo snel als jullie doen, maar in de tussentijd toch niet stil gezeten. Als opdracht voor iemand moest ik 'superaap' El Monkey inclusief snor haken

pi_120022237
Leuk aapje!

quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 23:27 schreef Whoopdidoo het volgende:

[..]

Bedankt voor het beeld, nu krijg ik alsnog nachtmerries :P Was al bang dat ik een nachtmerrie zou krijgen over flip in die vieze enge kruipruimte :P
:( Sorry.
Maar de andere 2 hamstertjes zijn gelukkig wel heelhuids teruggekeerd. En die ik nu heb, is totnutoe nog niet ontsnapt :P
  vrijdag 7 december 2012 @ 02:59:39 #80
376910 Jumpsje
Lalalalalaaa!
pi_120024091
Fijn dat ie terug is Whoop!

Wij hadden vroeger 1 talloze dwerghamsters. Niet tegelijk, maar ze gaan niet zo lang mee. Eentje heeft een paar dagen achter de koelkast onder het aanrecht gewoond, en kwam toen doodleuk weer aankakken.
Verhongeren doen ze niet zo snel, zeker niet als er kruimels e.d. te vinden zijn.
pi_120026146
Omdat het buiten sneeuwt:

Ravelry
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  Moderator/colorchick vrijdag 7 december 2012 @ 08:56:26 #82
382129 crew  Donna
pi_120026161

Jaa, hij is klaar. Paar uurtjes werk, helemaal blij mee. Nu de opdrachtgeefster nog! :)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 7 december 2012 @ 08:57:24 #83
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_120026173
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 08:55 schreef beefcake het volgende:
Omdat het buiten sneeuwt:
[ afbeelding ]
Ravelry
leuk :)

mn bolerootje is nog niet klaar :') moet nog een halve arm en afwerken....
gelukkig vrij vandaag dus dat word doorwerken
SPOILER
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_120026176
Ziet er netjes uit DonnaRush ^O^
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  vrijdag 7 december 2012 @ 09:21:39 #85
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_120026617
Ynske, wat een pech dat je nu je verwarming niet aan kunt doen. Daar heb ik trouwens nog nooit van gehoord, dat je nog niet mag stoken voor de onderhoudsman komt. :o Succes met de laatste vierkantjes van je bolero!
in de haak.
  vrijdag 7 december 2012 @ 09:22:01 #86
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_120026623
mooi gedaan, Donna!

ach, ik lees nu pas het verhaal van je hamster, wat fijn dat ie weer terecht is Whoop! :)

en die superaap, erg grappig!
in de haak.
pi_120028282
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 09:21 schreef trui het volgende:
Ynske, wat een pech dat je nu je verwarming niet aan kunt doen. Daar heb ik trouwens nog nooit van gehoord, dat je nog niet mag stoken voor de onderhoudsman komt. :o Succes met de laatste vierkantjes van je bolero!
omdat hij dan zijn vingers branden kan aan de cv en leidingwerk ;) en als hij de kachel leeg laten lopen heb je allemaal warm water ;)
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  vrijdag 7 december 2012 @ 10:27:58 #88
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_120028372
daar kan ik me wel wat bij voorstellen, maar hier heeft 't nog nooit gehoeven.
in de haak.
pi_120034639
quote:
SPOILER
je kan altijd nog een hamster haken hoor _O-
By DMB
pi_120034804
Pfff, dat lijkt me naar zeg om je hamster kwijt te zijn! Echt super dat je hem terug hebt gevonden Whoop!

Ik zometeen even naar het dorp moet voor katoen, maar het sneeuwt hier nog een beetje en dat fietst zo vervelend vind ik. Verder valt de sneeuwval hier erg mee/tegen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')