Helemaal top geworden! Erg mooi! Hoe lang ben je nu bezig geweest hiermee?quote:Op donderdag 6 december 2012 12:01 schreef B.ertha het volgende:
Zo, eindelijk foto´s kunnen maken van mijn muts en sjaal.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Voor meer foto's:
Muts
Sjaal
Geen idee. Met de sjaal een avondje of 8, niet fulltime.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:16 schreef CREADO het volgende:
[..]
Helemaal top geworden! Erg mooi! Hoe lang ben je nu bezig geweest hiermee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die hangmand van textielgaren?quote:Op donderdag 6 december 2012 19:53 schreef B.ertha het volgende:
Ik kan het patroon van Oeroekloeroes hangmand niet meer terugvinden, kan iemand me helpen?
quote:Op donderdag 6 december 2012 22:26 schreef Whoopdidoo het volgende:
Hele avond niet gehaakt, en wilde mn eendje nog wel braaf afmaken.ach wat een zielig verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoop toch op een happy end, laat je het weten//////
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
oeffffffffffff mooi geworden, ik ben van deze kleur een trui aan het breienquote:Op donderdag 6 december 2012 12:01 schreef B.ertha het volgende:
Zo, eindelijk foto´s kunnen maken van mijn muts en sjaal.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Voor meer foto's:
Muts
Sjaal
Hele avond niet gehaakt, en wilde mn eendje nog wel braaf afmaken.NaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Tip: zet een emmer met daarin lekkers neer(brood met wat pindakaas bijv., het moet sterk ruiken)., maak een trap met boeken richting emmer en afwachten of hamster nog aanwezig is en in de val trapt. Schijnt regelmatig een succes te zijn volgens knaagdierfora. Zelf had ik een ratvriendelijke val voor dit soort gevallen en ik heb gelukkig altijd succes gehad, soms binnen een uur. Hou er rekening mee dat hamsters altijd lang muren lopen dus zet daar je val neer.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De muts en sjaal zijn trouwens echt heel mooi! Was ik helemaal vergeten te zeggen.
Bedankt voor het beeld, nu krijg ik alsnog nachtmerriesquote:Op donderdag 6 december 2012 23:25 schreef Herfstblad het volgende:
Fijn dat hij terug is, Whoop!
1 hamster is helaas nooit teruggekeerd hier. Waarschijnlijk het dak opgegaan en gegrepen door een vogel
quote:Op donderdag 6 december 2012 23:12 schreef Whoopdidoo het volgende:
Om niet heel het topic te vervuilen:whaaaaaaaaaaa prachtig ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De muts en sjaal zijn trouwens echt heel mooi! Was ik helemaal vergeten te zeggen.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
Hele avond niet gehaakt, en wilde mn eendje nog wel braaf afmaken.onze hamster was ooit twee weken weg, zat in de voddenmand en kwam vanzelf levend tevoorschijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Om niet heel het topic te vervuilen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De muts en sjaal zijn trouwens echt heel mooi! Was ik helemaal vergeten te zeggen.
En Dankje![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 23:27 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Bedankt voor het beeld, nu krijg ik alsnog nachtmerriesWas al bang dat ik een nachtmerrie zou krijgen over flip in die vieze enge kruipruimte
leukquote:Op vrijdag 7 december 2012 08:55 schreef beefcake het volgende:
Omdat het buiten sneeuwt:
[ afbeelding ]
Ravelry
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
omdat hij dan zijn vingers branden kan aan de cv en leidingwerkquote:Op vrijdag 7 december 2012 09:21 schreef trui het volgende:
Ynske, wat een pech dat je nu je verwarming niet aan kunt doen. Daar heb ik trouwens nog nooit van gehoord, dat je nog niet mag stoken voor de onderhoudsman komt.Succes met de laatste vierkantjes van je bolero!
Om niet heel het topic te vervuilen:je kan altijd nog een hamster haken hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De muts en sjaal zijn trouwens echt heel mooi! Was ik helemaal vergeten te zeggen.
By DMB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |