abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119955635

The basics

SPOILER: Handige linkjes en sites
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Haaksels uit het vorige topic:
Muts van beefcake:

Telefoonhoesje van Spuuglokje:

Sjakie van Mirjam:

Zebra van Donnarush:

*hook on*
pi_119955698
Net voor mijn neus wordt het topic gesloten. :+

Leuk die bus O+ en zo'n gepimpte fiets is ook een erg goed idee Dottey! :Y

Ik ben mn kleuren aan het verzamelen voor een nieuwe Lucy bag (met voering). *O*
pi_119956062
ja.. natuurlijk zal ik dan foto's van het proces maken :P
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_119956081
Inderdaaad leuk idee om er bloemen op te haken, even zien welke ik ga doen niet al te moeilijk natuurlijk voor de eerste keer!
Inderdaad kan ze nu beter een stuk omhoog doen die katoenbollen, weet niet of ik dit er ook in wil laten om heel eerlijk te zijn hahaha.

Eens zien wat ik nu wil gaan haken na mijn vaashoes.

[ Bericht 13% gewijzigd door dapmar op 05-12-2012 14:32:35 ]
Beginner met haken, dus tips zijn welkom! ;)
pi_119956086
volgens mij had ik nog geheel niet gereageerd op de muts! Erg mooi die kabel, maar geen kabels, maar toch kabels :D
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_119956138
Weet iemand hoe die nieuwe wol met een metaaldraadje er in van de Wibra heet? Ben het nu aan het gebruiken om tussendoor een shrug te maken maar ben de wikkel kwijt. :') Overigens werkt deze versie stukken beter dan die Sparkle van de Zeeman.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_119956145
Mooie muts :o
pi_119956159
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:29 schreef trovey het volgende:
Weet iemand hoe die wol met een metaaldraadje er in van de Wibra heet? Ben het nu aan het gebruiken om tussendoor een shrug te maken maar ben de wikkel kwijt. :') Overigens werkt deze versie stukken beter dan die sparkle van de Zeeman.
Ik wil die ook :@
Zal ik zal ik zal ik naar de wibra gaan om te kijken of ze het nog hebben? :@ Ik weet alleen niet wat ik er van moet maken :') Iemand een goed idee?
pi_119956211
quote:
17s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:30 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Ik wil die ook :@
Zal ik zal ik zal ik naar de wibra gaan om te kijken of ze het nog hebben? :@ Ik weet alleen niet wat ik er van moet maken :') Iemand een goed idee?
Als je toch in de buurt bent graag. O+
Een shrug voor de feestdagen. :+ Ik heb de grijze met het zilveren draadje O+ , zal wel doorhaken worden. :P
Optimist tot in de kist
  woensdag 5 december 2012 @ 14:33:50 #10
211083 Angelof9
I must go first
pi_119956278
B.ertha, je hebt het voor elkaar! Die Bina is NOG enger dan de pop van Dottey!
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_119956368
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:31 schreef trovey het volgende:

[..]

Als je toch in de buurt bent graag. O+
Een shrug voor de feestdagen. :+ Ik heb de grijze met het zilveren draadje O+ , zal wel doorhaken worden. :P
Wat is een shrug :o

Maar ik wil alleen nog maar wol kopen als ik een doel heb voor dat wol. Hoeveel heb je er nodig als ik ze kan vinden? Past het door de brievenbus?
pi_119956407
Iemand tips voor neit al te moeilijke bloemen?
pi_119956443
quote:
17s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:36 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Wat is een shrug :o

Maar ik wil alleen nog maar wol kopen als ik een doel heb voor dat wol. Hoeveel heb je er nodig als ik ze kan vinden? Past het door de brievenbus?
Zo'n mouwvestje, je weet wel: een langwerpige lap die je gedeeltelijk dicht maakt en dan je armen erdoor.

Zoiets dus alleen dat die van mij in ribbelhaaksteek en met langere mouwen gaat worden. :P
Optimist tot in de kist
pi_119956489
Optimist tot in de kist
pi_119956501
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:39 schreef trovey het volgende:

[..]

Zo'n mouwvestje, je weet wel: een langwerpige lap die je gedeeltelijk dicht maakt en dan je armen erdoor.

[ afbeelding ]

Zoiets dus alleen dat die van mij in ribbelhaaksteek en met langere mouwen gaat worden. :P
Ooh dat had je al gepost geloof ik, komt me nu bekend voor :Y
pi_119956571
quote:
17s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:40 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Ooh dat had je al gepost geloof ik, komt me nu bekend voor :Y
Even afwachten of ik de gebreide (gelige met goudraadje maar dan zuivere wol) ook nog afkrijg. :P
Optimist tot in de kist
pi_119956727
Ik zit ziek thuis, heb alles gelezen, maar had geen energie om te reageren. Gelukkig gaat het nu weer wat beter!
Maar wat een mooie dingen komen er voorbij zeg! Echt gaaf!! In het vorige topic stond mijn haaksel ook in de OP, gaaf!!!! :D

Ik ga vandaag maar weer eens verder met haken (na 6 dagen niks gedaan te hebben). Ik krijg een boel bestellingen binnen, leuk!
pi_119958489
Verdorie, net te weinig draad om mijn Amineko mee af te ronden... Ik heb gemeleerd bruin Catania. Zou ik gewoon twee bruine pootjes en oren kunnen doen? De meeste katten die ik ken zien er ook uit alsof ze uit drie katten bestaan...

Het gaat om dit wolletje:

Ik snap trouwens niet hoe je die snuit mooi bevestigt. Iemand tips?
pi_119959287
*O* en allweer een nieuwe TT
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_119959381
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:30 schreef _Arual_ het volgende:
Verdorie, net te weinig draad om mijn Amineko mee af te ronden... Ik heb gemeleerd bruin Catania. Zou ik gewoon twee bruine pootjes en oren kunnen doen? De meeste katten die ik ken zien er ook uit alsof ze uit drie katten bestaan...

Het gaat om dit wolletje:

[ afbeelding ]

Ik zou gewoon iets nemen wat op de kleurtjes van de gemeleerde draad lijkt!
pi_119959479
quote:
17s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:53 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Ik zou gewoon iets nemen wat op de kleurtjes van de gemeleerde draad lijkt!
Ik denk inderdaad dat het dan donkerbruin wordt want dat ligt hier nog in overvloed. Daar heb ik zo'n hekel aan, want dat donkere zie ik maar half en zeker met toeren van 10 of 8 steken ontaardt dat in een enorm gepruts. Ik ga denk ik weer terug naar mijn geliefde cactussen, bij gebrek aan ledematen kost dat me veel minder gepriegel. Zo'n kattenlijf haak ik sneller dan één enkel pootje....

[ Bericht 0% gewijzigd door _Arual_ op 05-12-2012 16:04:14 ]
  woensdag 5 december 2012 @ 16:01:27 #22
211083 Angelof9
I must go first
pi_119959637
quote:
De snuit platvouwen en aan 1 lange kant en twee korte kanten vastnaaien. Dan wat vulspul eronder zodat ie mooi bol wordt en dan de laatste kant vastnaaien.
pi_119959701
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 16:01 schreef Angelof9 het volgende:

[..]

De snuit platvouwen en aan 1 lange kant en twee korte kanten vastnaaien. Dan wat vulspul eronder zodat ie mooi bol wordt en dan de laatste kant vastnaaien.
Eronder? Oh. Ik dacht een beetje vulspul erin. Ik heb een Nederlandse vertaling en twijfelde al bij meer dingetjes. Maar dankjewel, nu kan ik het een beetje visualiseren!
  woensdag 5 december 2012 @ 16:04:44 #24
211083 Angelof9
I must go first
pi_119959722
In het patroon staat ook erin geloof ik, maar dit is veel makkelijker!
pi_119959781
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 16:04 schreef Angelof9 het volgende:
In het patroon staat ook erin geloof ik, maar dit is veel makkelijker!
Ik hoop deze week het resultaat nog te posten!

Ik ben hier heel lang niet geweest. Heb wel wat gehaakt, maar wat, dat kan ik hier helaas niet laten zien.
pi_119961177
Oh, ik vind de muts geweldig, beefcake! De kleur, het patroon. Heel mooi. O+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_119961455
Bedankt dames O+

Beterschap nog dierenfan!
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_119964025
effe alles aan de kant.. miljoen wipjes ondertussen :+
effe kijken of ik een scrug kan verzinnen... rete koude armen vandaag.... daar moet ik eerst naar handelen :9
pi_119968683
Dankjewel Beefcake!

Wat een rust hier op het forum zeg! Is iedereen Pakjesavond aan het vieren? :D

Ben ik eindelijk weer aan het haken...kom ik katoen te kort voor de laatste 3 toeren van de uil :S (en ook nog wel voor de vleugels, maar wilde graag het lijfje afmaken). Morgen maar eens kijken of het lukt om katoen te halen...
Als het lukt, dan krijg ik hem morgen vast wel af. Want ik ben nu bezig met de vleugels (het gedeelte wat wèl kan) en de oogjes zijn ook af.

Oh, over de oogjes heb ik nog wel een vraagje. De uil wordt voor een babytje en dan wil ik niet van die veiligheidsoogjes gebruiken. Maar hoe kan ik dan het mooiste oogjes van 12 mm maken? Ik heb wel eens kleine oogjes geborduurd, maar nooit zulke grote!
pi_119969787
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 19:55 schreef Dierenfan het volgende:
Dankjewel Beefcake!

Ben ik eindelijk weer aan het haken...kom ik katoen te kort voor de laatste 3 toeren van de uil :S (en ook nog wel voor de vleugels, maar wilde graag het lijfje afmaken). Morgen maar eens kijken of het lukt om katoen te halen...
Als het lukt, dan krijg ik hem morgen vast wel af. Want ik ben nu bezig met de vleugels (het gedeelte wat wèl kan) en de oogjes zijn ook af.

Oh, over de oogjes heb ik nog wel een vraagje. De uil wordt voor een babytje en dan wil ik niet van die veiligheidsoogjes gebruiken. Maar hoe kan ik dan het mooiste oogjes van 12 mm maken? Ik heb wel eens kleine oogjes geborduurd, maar nooit zulke grote!
circeltjes haken ;)
pi_119969987
quote:
Dankjewel Beefcake!

Nee. :+ Wel al cadeautjes gehad waaronder een haakboekje. O+
Optimist tot in de kist
pi_119970352
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 20:20 schreef Dottey het volgende:

[..]

circeltjes haken ;)
Dat ja. In een (dubbele) magic ring 6 vasten haken. De volgende ronde in elke vaste 2 vasten haken. Ronde sluiten en vastnaaien.
.: Let epsilon be smaller than zero :.
pi_119970462
Oké, zo eenvoudig dus! Hij komt op een cirkeltje van 30 vasten (wit), dus daar kan inderdaad wel een rondje op van 12 vasten.
Bedankt!
pi_119975200
Hij is echt leuk Saffier, die muts, om te maken! Ik denk dat de maat zo wel redelijk goed is uitgekomen. Kan hem hier alleen nog even niet laten zien helaas... maar dat komt vast nog wel :D
pi_119976895
Hoi allemaal, mag ik ook een poging doen met jullie mee te posten. Ik lees al een behoorlijke tijd mee, en zie de mooiste creaties voorbij komen, handig tips en linkjes. Ik heb afgelopen voorjaar het haken ontdekt en ben gaan oefenen. Ben begonnen met de Matawi uiltjes, daarna granny squares en een Amineko. Ben alleen niet zo snel als jullie, hoor! Ik heb twee fotootjes, die zal ik hieronder even proberen te plaatsen. Even kijken of me dat lukt.

pi_119977788
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 22:30 schreef Limi het volgende:
Hoi allemaal, mag ik ook een poging doen met jullie mee te posten. Ik lees al een behoorlijke tijd mee, en zie de mooiste creaties voorbij komen, handig tips en linkjes. Ik heb afgelopen voorjaar het haken ontdekt en ben gaan oefenen. Ben begonnen met de Matawi uiltjes, daarna granny squares en een Amineko. Ben alleen niet zo snel als jullie, hoor! Ik heb twee fotootjes, die zal ik hieronder even proberen te plaatsen. Even kijken of me dat lukt.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Welkom Limi
en natuurlijk ben je meer dan welkom om gesjellig mee te posten, en leuk je haaksels ^O^
pi_119978237
Dank je wel, toverheks. Ik ga een poging wagen, jullie posten zo snel hier!! Aan de andere kant geeft dat misschien net wel even wat extra energie om dingen echt af te maken, en niet half te laten liggen, zoals m'n granny square kussen of een 1/2 col die er nu nog liggen.
pi_119980670
oh echt! mij geeft dat alleen maar meer rede tot wipjes-creaties :9

leuke start en welkom! :*
  donderdag 6 december 2012 @ 09:07:43 #39
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_119986077
Hoi Limi! Mooie kleur Amineko. O+ En die kleine uiltjes vind ik ook bijzonder schattig. :Y
  donderdag 6 december 2012 @ 09:18:14 #40
211083 Angelof9
I must go first
pi_119986264
quote:
Of een rondje vilt knippen en vastnaaien.
pi_119986303
Oh leuk die matawi uiltjes, zeker een betaald patroon of niet?
  donderdag 6 december 2012 @ 09:26:35 #42
211083 Angelof9
I must go first
pi_119986410
Ja, maar wel voor een goed doel: http://www.mijnwebwinkel.(...)s/c-816749/patronen/
pi_119986525
Oh ja, daaar inderdaad nu besteld! TX
pi_119986600
Thx.
Het patroon van de Matawi uiltjes komt inderdaad daar vandaan.
pi_119988951
IK had trouwens een proefdraadje simply soft party in grijs met multicolor metaaldraadje gehad, echt SUPER mooi! Nu wil ik die ook :X
pi_119990642
Zo, eindelijk foto´s kunnen maken van mijn muts en sjaal.

Voor meer foto's:
Muts
Sjaal
pi_119990713
Wauw B.ertha O+
  donderdag 6 december 2012 @ 12:05:03 #48
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_119990727
Leuk Bertha!! Mooie kleur ook O+
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_119991132
Mooi!
pi_119991353
Wauw, mooi zeg!!
  donderdag 6 december 2012 @ 12:34:56 #51
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_119991535
Erg mooi!
pi_119991565
Mijn Sneeuwman:

Sneeuwman by estherqueens, on Flickr

Zijn neus is alleen wat lang/groot.
Ga nu verder met een rendier en evt. nog een kerstboom (ligt aan de tijd die ik nog heb voor Kerstmis).
pi_119993025
Wow heel mooi B.ertha!
Wat een schattig sneeuwmannetje.
Welkom Limi.
pi_119996877
Wat een leuk sneeuwmannetje! ;)

Ik ga beginnen aan Snuf van Hip en Haak. Ik ben benieuwd! Het is voor een bestelling! Het patroon ziet er duidelijk uit en de kleuren zijn in huis! Ik heb er zin in :D
  donderdag 6 december 2012 @ 15:12:57 #55
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_119997086
prachtig B.!
in de haak.
  donderdag 6 december 2012 @ 17:03:02 #56
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_120001567
Mooie B.ertha! Ik zou zelf nooit die kleur kiezen, maar nu ik het zo af zie vind ik het juist erg mooi. :Y
pi_120001840
Snuf het konijn is aan het groeien, maar hij wordt veeeel kleiner dan ik dacht! Heeft iemand hem/haar (?) weleens gehaakt?
pi_120005059
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 17:09 schreef Dierenfan het volgende:
Snuf het konijn is aan het groeien, maar hij wordt veeeel kleiner dan ik dacht! Heeft iemand hem/haar (?) weleens gehaakt?
Patroon wel al gekocht maar nog andere dingen die af moeten hier. Op het dikste gedeelte is het lijf maar 48 steken dus niet heel groot inderdaad. Op de foto zie je het ook aan de bakstenen. Ik wil hem daarom ook niet met Catania maken maar met softfun of (liever nog) met een dikker garen!
Welk garen gebruik jij ?
pi_120005769
Dat van die steken klopt inderdaad, maar door die bakstenen dacht ik dacht hij groter zou worden ;) Ik haak hem met Katia katoen, haaknaald 3. (in het patroon staat 2,5). Maar dikker garen is natuurlijk wel een optie...! Ik denk dat ik deze twee (voor dezelfde persoon) maar met dit garen haak en dan de volgende inderdaad met wat dikker.

Of stiekem morgen toch maar even kijken naar ander garen in mijn wolwinkeltje..... ;)
pi_120008427
Leuke sneeuwman O+ en die muts en sjaal O+ zijn helemaal in de kleuren van nu (ja, soms pik ik ook wel eens wat op qua mode :') ) en welkom limi, mooi dingen heb je al gemaakt.

Heb weer wat gezien bij de Action voor de liefhebbers. Grote bol textielgaren van 900 gram, met tashandvaten(bamboe), patroon en bij één van de twee die ik had zat er ook een bamboe haaknaald nummer 10 bij......waar de haaknaald van de andere is gebleven mag joost weten, die zat er in de winkel (andere winkel dan de bol met naald) niet in...gejat? :+ Prijs was trouwens 5,99. *O*
Optimist tot in de kist
pi_120008892
Ik kan het patroon van Oeroekloeroes hangmand niet meer terugvinden, kan iemand me helpen?
pi_120013629
quote:
17s.gif Op donderdag 6 december 2012 12:01 schreef B.ertha het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]

Voor meer foto's:
Muts
Sjaal
Helemaal top geworden! Erg mooi! Hoe lang ben je nu bezig geweest hiermee?
By DMB
pi_120014127
Mooooi B.ertha!

Ik ben ook weer eens aan het haken geslagen. Mijn tablet heeft een hoes nodig:

Crappy foto maar het wordt een regembooghoesje :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_120016248
quote:
7s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:16 schreef CREADO het volgende:

[..]

Helemaal top geworden! Erg mooi! Hoe lang ben je nu bezig geweest hiermee?
Geen idee. Met de sjaal een avondje of 8, niet fulltime.
Nog bedankt voor het halen van mijn garen! :*
pi_120017347
Hele avond niet gehaakt, en wilde mn eendje nog wel braaf afmaken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_120017713
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 19:53 schreef B.ertha het volgende:
Ik kan het patroon van Oeroekloeroes hangmand niet meer terugvinden, kan iemand me helpen?
Die hangmand van textielgaren?
Optimist tot in de kist
pi_120018507
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 22:26 schreef Whoopdidoo het volgende:
SPOILER
ach wat een zielig verhaal O+ hoop toch op een happy end, laat je het weten//////
pi_120018577
quote:
17s.gif Op donderdag 6 december 2012 12:01 schreef B.ertha het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]

Voor meer foto's:
Muts
Sjaal
oeffffffffffff mooi geworden, ik ben van deze kleur een trui aan het breien
pi_120018682
quote:
SPOILER
Naar ;( . Tip: zet een emmer met daarin lekkers neer(brood met wat pindakaas bijv., het moet sterk ruiken)., maak een trap met boeken richting emmer en afwachten of hamster nog aanwezig is en in de val trapt. Schijnt regelmatig een succes te zijn volgens knaagdierfora. Zelf had ik een ratvriendelijke val voor dit soort gevallen en ik heb gelukkig altijd succes gehad, soms binnen een uur. Hou er rekening mee dat hamsters altijd lang muren lopen dus zet daar je val neer. ;)
Optimist tot in de kist
pi_120018832
En ik zou in het donker gaan zitten wachten een tijdje of je hem hoort. Zo heb ik 1 van mijn hamsters een keer midden in de nacht gevangen :P

Ik lees nog wel mee, maar ben op het moment niet heel actief aan het haken. Ik zit wel te overwegen om een kleine versie van het Afrikaanse vaasje te maken, maar ik moet het patroon nog even goed bekijken :P
pi_120019645
Om niet heel het topic te vervuilen:
SPOILER
De muts en sjaal zijn trouwens echt heel mooi! Was ik helemaal vergeten te zeggen.
pi_120020235
Fijn dat hij terug is, Whoop! :)
1 hamster is helaas nooit teruggekeerd hier. Waarschijnlijk het dak opgegaan en gegrepen door een vogel :(
pi_120020316
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 23:25 schreef Herfstblad het volgende:
Fijn dat hij terug is, Whoop! :)
1 hamster is helaas nooit teruggekeerd hier. Waarschijnlijk het dak opgegaan en gegrepen door een vogel :(
Bedankt voor het beeld, nu krijg ik alsnog nachtmerries :P Was al bang dat ik een nachtmerrie zou krijgen over flip in die vieze enge kruipruimte :P
pi_120020611
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 23:12 schreef Whoopdidoo het volgende:
SPOILER
De muts en sjaal zijn trouwens echt heel mooi! Was ik helemaal vergeten te zeggen.
whaaaaaaaaaaa prachtig dit _O-
pi_120020787
quote:
SPOILER
onze hamster was ooit twee weken weg, zat in de voddenmand en kwam vanzelf levend tevoorschijn :*
pi_120020844
quote:
SPOILER
:D
En Dankje :)
pi_120020852
LOL
pi_120021088
Ik haak lang niet zo snel als jullie doen, maar in de tussentijd toch niet stil gezeten. Als opdracht voor iemand moest ik 'superaap' El Monkey inclusief snor haken

pi_120022237
Leuk aapje!

quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 23:27 schreef Whoopdidoo het volgende:

[..]

Bedankt voor het beeld, nu krijg ik alsnog nachtmerries :P Was al bang dat ik een nachtmerrie zou krijgen over flip in die vieze enge kruipruimte :P
:( Sorry.
Maar de andere 2 hamstertjes zijn gelukkig wel heelhuids teruggekeerd. En die ik nu heb, is totnutoe nog niet ontsnapt :P
  vrijdag 7 december 2012 @ 02:59:39 #80
376910 Jumpsje
Lalalalalaaa!
pi_120024091
Fijn dat ie terug is Whoop!

Wij hadden vroeger 1 talloze dwerghamsters. Niet tegelijk, maar ze gaan niet zo lang mee. Eentje heeft een paar dagen achter de koelkast onder het aanrecht gewoond, en kwam toen doodleuk weer aankakken.
Verhongeren doen ze niet zo snel, zeker niet als er kruimels e.d. te vinden zijn.
pi_120026146
Omdat het buiten sneeuwt:

Ravelry
  Moderator vrijdag 7 december 2012 @ 08:56:26 #82
382129 crew  Donna
pi_120026161

Jaa, hij is klaar. Paar uurtjes werk, helemaal blij mee. Nu de opdrachtgeefster nog! :)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 7 december 2012 @ 08:57:24 #83
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_120026173
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 08:55 schreef beefcake het volgende:
Omdat het buiten sneeuwt:
[ afbeelding ]
Ravelry
leuk :)

mn bolerootje is nog niet klaar :') moet nog een halve arm en afwerken....
gelukkig vrij vandaag dus dat word doorwerken
SPOILER
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_120026176
Ziet er netjes uit DonnaRush ^O^
  vrijdag 7 december 2012 @ 09:21:39 #85
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_120026617
Ynske, wat een pech dat je nu je verwarming niet aan kunt doen. Daar heb ik trouwens nog nooit van gehoord, dat je nog niet mag stoken voor de onderhoudsman komt. :o Succes met de laatste vierkantjes van je bolero!
in de haak.
  vrijdag 7 december 2012 @ 09:22:01 #86
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_120026623
mooi gedaan, Donna!

ach, ik lees nu pas het verhaal van je hamster, wat fijn dat ie weer terecht is Whoop! :)

en die superaap, erg grappig!
in de haak.
pi_120028282
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 09:21 schreef trui het volgende:
Ynske, wat een pech dat je nu je verwarming niet aan kunt doen. Daar heb ik trouwens nog nooit van gehoord, dat je nog niet mag stoken voor de onderhoudsman komt. :o Succes met de laatste vierkantjes van je bolero!
omdat hij dan zijn vingers branden kan aan de cv en leidingwerk ;) en als hij de kachel leeg laten lopen heb je allemaal warm water ;)
  vrijdag 7 december 2012 @ 10:27:58 #88
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_120028372
daar kan ik me wel wat bij voorstellen, maar hier heeft 't nog nooit gehoeven.
in de haak.
pi_120034639
quote:
SPOILER
je kan altijd nog een hamster haken hoor _O-
By DMB
pi_120034804
Pfff, dat lijkt me naar zeg om je hamster kwijt te zijn! Echt super dat je hem terug hebt gevonden Whoop!

Ik zometeen even naar het dorp moet voor katoen, maar het sneeuwt hier nog een beetje en dat fietst zo vervelend vind ik. Verder valt de sneeuwval hier erg mee/tegen.
pi_120036066
Wat een heerlijk dagje om te haken! O+
Buiten sneeuwt het nog steeds, er ligt al een enorm pak!
pi_120036147
Afgelopen dinsdag ben ik met de trein naar Maastricht gegaan en heb ik lekker de tijd (3,5u) gehad om een mutsje af te haken. Ik zal straks een foto plaatsen.

SPOILER: Hamsters
pi_120037147
quote:
SPOILER
Fijn dat die weer terug is. *O*
Optimist tot in de kist
pi_120037295
Ik zie dat er intussen alweer heftig gehaakt is, mooi. O+ Ik ben gisteren nog twee Wibra's afgeweest (was toch onderweg) om naar die wol met een metaaldraadje te kijken, resultaat.....één bol zwart. :( Ik was dus te laat, blijkbaar is het er al weer uit ;( Moet nu maar een combinatie maken met eventueel die zwart versie of met 2 grijze bollen van andere wol die ik gevonden heb want met twee 2 bollen een shrug met lange mouwen maken gaat niet lukken. :')
Optimist tot in de kist
pi_120037878
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 14:16 schreef trovey het volgende:
Ik zie dat er intussen alweer heftig gehaakt is, mooi. O+ Ik ben gisteren nog twee Wibra's afgeweest (was toch onderweg) om naar die wol met een metaaldraadje te kijken, resultaat.....één bol zwart. :( Ik was dus te laat, blijkbaar is het er al weer uit ;( Moet nu maar een combinatie maken met eventueel die zwart versie of met 2 grijze bollen van andere wol die ik gevonden heb want met twee 2 bollen een shrug met lange mouwen maken gaat niet lukken. :')
Ik zal aan je denken als ik bij de wibra kom :-)
By DMB
pi_120037926
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 14:31 schreef CREADO het volgende:

[..]

Ik zal aan je denken als ik bij de wibra kom :-)
Als je wilt, graag. O+
Grijs met zilver draadje (of dan nu ook die zwarte) is het. Even de naam opzoeken op de wikkel van de zwarte bol....moment.
Optimist tot in de kist
pi_120037999
En weer terug. :P Janna met een prijs van 1,79 en het is een 100 gram bol.
Optimist tot in de kist
pi_120039681
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 13:49 schreef MizzEnroe het volgende:
Afgelopen dinsdag ben ik met de trein naar Maastricht gegaan en heb ik lekker de tijd (3,5u) gehad om een mutsje af te haken. Ik zal straks een foto plaatsen.

SPOILER: Hamsters
De foto:
  vrijdag 7 december 2012 @ 15:20:08 #99
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_120039847
snoezig! (en een veer erop en hij kan voor pietenmuts doorgaan. ;) ).
in de haak.
pi_120044368
Daar komen alweer veel mooie dingen voorbij. Knappe muts:).
En leuk en passend bij het weer, die sneeuwvlokjes! Strak hoor, Donna Rush. Ooit ga ik ook een keer leren zo netjes te haken. Ik laat nog wel eens een steekje vallen en probeer het dan weg te moffelen/passend te maken in de volgende toeren.
Gisteren was ik voor mijn werk bij de Wibra, maar kon het niet laten twee bolletjes Sanna mee te nemen voor mezelf, de kleurtjes zagen er zo mooi uit. Nu nog even bedenken wat ik ermee ga maken.

Oh ja...gelukkig dat de hamster weer terecht is:))!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')