circeltjes hakenquote:Op woensdag 5 december 2012 19:55 schreef Dierenfan het volgende:
Dankjewel Beefcake!
Wat een rust hier op het forum zeg! Is iedereen Pakjesavond aan het vieren?
Ben ik eindelijk weer aan het haken...kom ik katoen te kort voor de laatste 3 toeren van de uil :S (en ook nog wel voor de vleugels, maar wilde graag het lijfje afmaken). Morgen maar eens kijken of het lukt om katoen te halen...
Als het lukt, dan krijg ik hem morgen vast wel af. Want ik ben nu bezig met de vleugels (het gedeelte wat wèl kan) en de oogjes zijn ook af.
Oh, over de oogjes heb ik nog wel een vraagje. De uil wordt voor een babytje en dan wil ik niet van die veiligheidsoogjes gebruiken. Maar hoe kan ik dan het mooiste oogjes van 12 mm maken? Ik heb wel eens kleine oogjes geborduurd, maar nooit zulke grote!
Nee.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:55 schreef Dierenfan het volgende:
Dankjewel Beefcake!
Wat een rust hier op het forum zeg! Is iedereen Pakjesavond aan het vieren?
Ben ik eindelijk weer aan het haken...kom ik katoen te kort voor de laatste 3 toeren van de uil :S (en ook nog wel voor de vleugels, maar wilde graag het lijfje afmaken). Morgen maar eens kijken of het lukt om katoen te halen...
Als het lukt, dan krijg ik hem morgen vast wel af. Want ik ben nu bezig met de vleugels (het gedeelte wat wèl kan) en de oogjes zijn ook af.
Oh, over de oogjes heb ik nog wel een vraagje. De uil wordt voor een babytje en dan wil ik niet van die veiligheidsoogjes gebruiken. Maar hoe kan ik dan het mooiste oogjes van 12 mm maken? Ik heb wel eens kleine oogjes geborduurd, maar nooit zulke grote!
Dat ja. In een (dubbele) magic ring 6 vasten haken. De volgende ronde in elke vaste 2 vasten haken. Ronde sluiten en vastnaaien.quote:
Welkom Limiquote:Op woensdag 5 december 2012 22:30 schreef Limi het volgende:
Hoi allemaal, mag ik ook een poging doen met jullie mee te posten. Ik lees al een behoorlijke tijd mee, en zie de mooiste creaties voorbij komen, handig tips en linkjes. Ik heb afgelopen voorjaar het haken ontdekt en ben gaan oefenen. Ben begonnen met de Matawi uiltjes, daarna granny squares en een Amineko. Ben alleen niet zo snel als jullie, hoor! Ik heb twee fotootjes, die zal ik hieronder even proberen te plaatsen. Even kijken of me dat lukt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of een rondje vilt knippen en vastnaaien.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:55 schreef Dierenfan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |