Roosquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:49 schreef BBQSausage het volgende:
Maar goed, het is dan ook maar Roos die nu draait.
Ik vind d'r maar niks.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Roos.
Muziek is altijd perfect. Heb der vorige week nog aan de telefoon gehad, en ook daar was niks mis mee
Roos is een tof wijf.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:49 schreef BBQSausage het volgende:
Maar goed, het is dan ook maar Roos die nu draait.
Interessante keuze ja.quote:
Ik vind haar irritant, maar ze krijgt wel goede muziek om te draaien.quote:
Wel eens echt goed geluisterd of al na 3 minuten weggezapt?quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb er echt helemaal niks mee
Ik luister bijna dagelijks en kan me echt aan haar ergeren. Toegegeven, ze heeft ook haar toffe momenten. Maar ik verlang wel terug naar Dennis en Eric.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wel eens echt goed geluisterd of al na 3 minuten weggezapt?
Dat had ik eerst met Annemiek. Tot ik regelmatig begon te luisteren naar Uruzgan.FMquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb er echt helemaal niks mee
Jup, heb 'm wel eens de hele show aan laten staan, zelfs een keer met Michiel d'r bij, maar echt, ik vind 't maar een akelige show dan.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wel eens echt goed geluisterd of al na 3 minuten weggezapt?
Mijndes komt morgenavond alquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:56 schreef CindieY het volgende:
Zo, voor de zekerheid voor twee maten gekozen. We zullen het zien donderdag
sofie van den enk!quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jup, heb 'm wel eens de hele show aan laten staan, zelfs een keer met Michiel d'r bij, maar echt, ik vind 't maar een akelige show dan.Zelfde als die eh, meid die altijd bij Rabbering op de zondag zit/zat. Kan ik ook echt niet van genieten.
WATTES??? mijndes? wtf??quote:
Dennis nooit meegemaakt, maar Eric idd wel ja en die wil ik best ipv Roos hebben. Ietsjes meer gitarenquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik luister bijna dagelijks en kan me echt aan haar ergeren. Toegegeven, ze heeft ook haar toffe momenten. Maar ik verlang wel terug naar Dennis en Eric.
Die heeft om de zin een ander accent.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat had ik eerst met Annemiek. Tot ik regelmatig begon te luisteren naar Uruzgan.FM
Ik luister nooit naar PS Radio (Zondagavond = TV avond) maar ik kan me op TV enorm ergeren aan dat mens ook. Claudia de Breij ook. Eigenlijk kan ik alleen Annemieke wel waarderen.quote:
Beunhaasquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ben ik toch niet thuis, werken en zulks
quote:
Ik heb maar een tiental showtjes van Dennis meegemaakt helaas, dat was toen er nog 5 dagen 3voor12 was. Rudy was natuurlijk ook een held. Heeft ook het meest met mijn smaak gemeen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dennis nooit meegemaakt, maar Eric idd wel ja en die wil ik best ipv Roos hebben. Ietsjes meer gitaren. Of Rudy
.
fapperdefapfap!quote:
Rudy is wel echt een baas.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dennis nooit meegemaakt, maar Eric idd wel ja en die wil ik best ipv Roos hebben. Ietsjes meer gitaren. Of Rudy
.
En de nieuwste dame? Ingrid?quote:Op woensdag 5 december 2012 00:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik luister nooit naar PS Radio (Zondagavond = TV avond) maar ik kan me op TV enorm ergeren aan dat mens ook. Claudia de Breij ook. Eigenlijk kan ik alleen Annemieke wel waarderen.
ik fap liever op haar dan op Rabbering...quote:Op woensdag 5 december 2012 00:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Serieus? Ik vind 't drie keer niks.
Ja, als dat je enige keuze was, ja, oké.quote:Op woensdag 5 december 2012 00:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik fap liever op haar dan op Rabbering...
Vrijdag pas?quote:Op woensdag 5 december 2012 00:06 schreef 3rdRock het volgende:
SRshirt ook maar besteld. kan em overmorgen ophalen bij de videotheek
Erg wisselend dat programma. Zij en haar sidekick hebben hun draai nog zeker niet gevonden.quote:Op woensdag 5 december 2012 00:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat is nog meer bagger dan alle bagger samen.
nou ja, donderdag.....ik denk nog steeds dat het gisteren is.quote:Op woensdag 5 december 2012 00:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vrijdag pas?
Oh, en: videotheek. Hier wordt ie thuisbezorgd.
5 dagen per week 3voor12, met op vrijdag direct na Lantinga & Swijnenberg / EW de rap-herrie van 3VOOR12XL. Blij dat dat niet meer bestaat...quote:Op woensdag 5 december 2012 00:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb maar een tiental showtjes van Dennis meegemaakt helaas, dat was toen er nog 5 dagen 3voor12 was. Rudy was natuurlijk ook een held. Heeft ook het meest met mijn smaak gemeen.
Dat past makkelijk door je brievenbus, joh...quote:Op woensdag 5 december 2012 00:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou ja, donderdag.....ik denk nog steeds dat het gisteren is.
en ik laat em bewust bij de videotheek bezorgen. ik ben overdag niet thuis en de videotheek is 3 minuten lopen
ik heb er nog een vest bijgedaan en de brievenbus is vrij kleinquote:Op woensdag 5 december 2012 00:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat past makkelijk door je brievenbus, joh...
Dat wordt proppenquote:Op woensdag 5 december 2012 00:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb er nog een vest bijgedaan en de brievenbus is vrij klein
3voor12XL was best te pruimen, maar had eigenlijk compleet geen waarde op 3FM. Ze hadden beter iets met electro of hardrock kunnen doen.quote:Op woensdag 5 december 2012 00:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
5 dagen per week 3voor12, met op vrijdag direct na Lantinga & Swijnenberg / EW de rap-herrie van 3VOOR12XL. Blij dat dat niet meer bestaat...
Best lang geleden dus ook al dat Dennis radio maakte. Time flies!
Gewoon doorrammenquote:Op woensdag 5 december 2012 00:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb er nog een vest bijgedaan en de brievenbus is vrij klein
D'r zit een knop op je radioquote:
quote:
ja, en dan een beschadigd shirt hebben. nee, ik loop wel ff langs de videotheekquote:
Nee, dezequote:Op woensdag 5 december 2012 00:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is dit dat drumnummer wat je een poos geleden bedoelde?
Jammer dat de sketch van SNL nergens is te vinden op YT. Wordt elke keer verwijderdquote:
quote:
Pino begon!quote:
3 jarige vogels van 3 meter hoog, die niet kunnen vliegen vertrouw ik sowieso nietquote:Op woensdag 5 december 2012 00:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik kan niet lief doen.
Ik bén lief.
Zijn er drie vogels jarig? Cool! Feestjequote:Op woensdag 5 december 2012 00:30 schreef henkde_j het volgende:
[..]
3 jarige vogels van 3 meter hoog, die niet kunnen vliegen vertrouw ik sowieso niet
quote:Op woensdag 5 december 2012 00:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zijn er drie vogels jarig? Cool! Feestje![]()
Scherpquote:Op woensdag 5 december 2012 00:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zijn er drie vogels jarig? Cool! Feestje![]()
Toen pas?!quote:Op woensdag 5 december 2012 00:44 schreef Pino112 het volgende:
Voor de grap zijn we in een groepsWA de hele tijd aan het rijmen, dat is na 44 minuten al schijtirritant.
Ik vind de rijmtweets al irritantquote:Op woensdag 5 december 2012 00:44 schreef Pino112 het volgende:
Voor de grap zijn we in een groepsWA de hele tijd aan het rijmen, dat is na 44 minuten al schijtirritant.
Haha sorryquote:Op woensdag 5 december 2012 00:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vind de rijmtweets al irritant
Hoezo haten op rijm? Zo erg kan dat als studente Nederlands toch niet zijn?quote:Op woensdag 5 december 2012 00:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vind de rijmtweets al irritant
Sinterklaasrijmquote:Op woensdag 5 december 2012 00:54 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Hoezo haten op rijm? Zo erg kan dat als studente Nederlands toch niet zijn?
quote:
Ik heb het prima gehoordquote:Op woensdag 5 december 2012 01:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij luisterde dan niet goed. Dat zei Ramon op een DWDD-manier
Ik wist dat het over Coldplay ging.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:43 schreef SilentChaos het volgende:
Wat een gesapige kutplaat
Zal wel weer een kersthit worden
Vanmiddag eerder naar huis
't Is in ieder geval de eerste keer dat ik een Coldplay-plaat echt niks vind.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:43 schreef SilentChaos het volgende:
Wat een gesapige kutplaat
Zal wel weer een kersthit worden
Vanmiddag eerder naar huis
Zeg er zit een kn-op je radioquote:Op woensdag 5 december 2012 10:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik wist dat het over Coldplay ging.
Coldplay![]()
.
Echt he? Wat een baggerplaatquote:Op woensdag 5 december 2012 10:46 schreef Cee het volgende:
[..]
't Is in ieder geval de eerste keer dat ik een Coldplay-plaat echt niks vind.
Vanmiddag op vakantie
Nee die zit er nietquote:Op woensdag 5 december 2012 10:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Moet ik dat zeggen of bedoel je het andersom?
@SC: Er zit een knop op je radio
Dat had ik ook meteen.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:51 schreef alors het volgende:
Ik vind het voor een Coldplay nummer wel meevallen. Maar die beat deed me wel erg denken aan Massive Attack.
Die beat doet je inderdaad heel wat verwachten. En vervolgens komt er gegilquote:Op woensdag 5 december 2012 10:51 schreef alors het volgende:
Ik vind het voor een Coldplay nummer wel meevallen. Maar die beat deed me wel erg denken aan Massive Attack.
Je moet alleen de letter ff aanpassen in jouw fantastische animatiequote:Op woensdag 5 december 2012 10:52 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Die beat doet je inderdaad heel wat verwachten. En vervolgens komt er gegil
Echt, zum kotsen!quote:Op woensdag 5 december 2012 10:50 schreef henkde_j het volgende:
Ik vind het ook een verschrikkelijk Coldplay nummer
Gaat het nog een beetje met jou?quote:
Ja hoor. Lekker met z'n allen kotsen op Coldplay, want het is echt een kutband man. Sjongejonge.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:08 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Gaat het nog een beetje met jou?
Uiteraardquote:Op woensdag 5 december 2012 11:25 schreef SilentChaos het volgende:
Nog een beetje genoten van Joss Stone gister Roel
Dat doet ie goed!quote:Op woensdag 5 december 2012 11:52 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen. SR komt er bijna aan, dus kom ook weer hier posten.![]()
Morgen ga ik even bij het Glazen Huis kijken. Zo fijn en leuk dat het een keer in mijn eigen stad is. Ook op school en peuterspeelzaal zijn ze er druk mee. Mijn jongste zoon (3) heeft gisteren met een zwarte pieten concours ¤28,50 verdiend voor SR.
Wat cutequote:Op woensdag 5 december 2012 11:52 schreef Diaan73 het volgende:
Morgen ga ik even bij het Glazen Huis kijken. Zo fijn en leuk dat het een keer in mijn eigen stad is. Ook op school en peuterspeelzaal zijn ze er druk mee. Mijn jongste zoon (3) heeft gisteren met een zwarte pieten concours ¤28,50 verdiend voor SR.
quote:Op woensdag 5 december 2012 11:52 schreef Diaan73 het volgende:
Zeker een goede Chineesquote:Chi-Ling in IJmuiden voert dit jaar de lijst van 88 beste traditionele Chinese restaurants van Nederland aan. Het restaurant stond vorig jaar op plek 7. De nummer 1 van vorig jaar, Jade Villa uit Maarssenbroek, staat in de lijst van 2012 op plek 5.
Liefst zes plaatsen stijgt Chi-Ling in IJmuiden, de nieuwe nummer 1 in de lijst van 88 beste traditionele Chinese restaurants van Nederland. De plaatsen 2 en 3 zijn voor respectievelijk De Lange Muur in Emmeloord en Taiwan uit Zwolle.
De winnaar van vorig jaar, Jade Villa uit Maarssenbroek, staat in de lijst van 2012 op plek 5. Mandarin uit Heemstede, de runner-up van 2011, verblijft nu op plaats 7 en de nummer 3 van de vorige editie, Lotus uit Maastricht, daalt 21 plaatsen.
Restaurant Chi-Ling in IJmuiden krijgt van de keurmeesters en de consumenten lovende kritieken. In de rapporten wordt gesproken over ruime variëteit, zeer gastvrij, superieure en constante kwaliteit, sfeervol ingericht en prachtig uitzicht.
De top 88 van traditionele Chinese restaurants is een initiatief van het vakblad Asian HorecaVizier en Dinnersite. De lijst van 2012 is de derde editie en wordt samengesteld op basis van waarderingen voor eten, service, ambiance en prijs.
Er is gekozen voor een top 88, omdat dit getal een Chinese oorsprong heeft. 88 staat voor geluk en blijdschap en fortuin of welvaart
Nee, dat zou m'n dag nog beter makenquote:
Ik ga wel proberen elke dag te gaan. Of dat ook gaat lukken met de kinderen en mijn werk.. Ik hoop het.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:55 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Tof dat je het huis om de hoek hebt staan!
Kunnen we van jou elke dag verslagjes verwachten?
Wat is er gebeurd?!quote:Op woensdag 5 december 2012 11:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee, dat zou m'n dag nog beter maken
Ben benieuwd! Ik verwacht iig een topsfeer. Kan ook niet anders, want Twentequote:Op woensdag 5 december 2012 11:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ga wel proberen elke dag te gaan. Of dat ook gaat lukken met de kinderen en mijn werk.. Ik hoop het.
Kennen jullie dit al: zo leuk! http://serious.alientrick.com/
Niks bijzondersquote:
Tof!quote:Op woensdag 5 december 2012 12:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niks bijzondersBehalve dat ik om 15:00 naar huis mag
Dank u sinterklaasje
Ik woon iets noordelijker, sla ook graag over. Tof als je vrij hebt, maar verderquote:
Gerardquote:Op woensdag 5 december 2012 12:26 schreef minthy het volgende:
Zo Gerard, dat was wel een hele subtiele manier om te zeggen dat je dat nummer van Alt-j een zeiknummer vindt
Hij heeft wel gelijkquote:Op woensdag 5 december 2012 12:26 schreef minthy het volgende:
Zo Gerard, dat was wel een hele subtiele manier om te zeggen dat je dat nummer van Alt-j een zeiknummer vindt
Wil je ook onder m'n Snuggie?quote:Op woensdag 5 december 2012 12:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk![]()
* SilentChaos duikt voor de veiligheid maar een hoekje in
Ik duik ook even weg denk ikquote:
Haten op Matildaquote:Op woensdag 5 december 2012 12:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben het eigenlijk wel met hem eens, Sorry![]()
![]()
Ik vond het boek best okquote:
Niet persoonlijk mop, het nummer is gewoon ontiegelijk zeikerigquote:
quote:Op woensdag 5 december 2012 12:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet persoonlijk mop, het nummer is gewoon ontiegelijk zeikerig
Wil je er ook bij?quote:
Krijg je met die snuggy avonturenquote:
Ik dacht dat het over een zeikerig nummer gingquote:Op woensdag 5 december 2012 12:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Wil je er ook bij?
Spontane meet onder mijn Snuggie
Kloptquote:Op woensdag 5 december 2012 12:35 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Krijg je met die snuggy avonturen
Ja, maar we duiken allemaal weg om hoongelach te ontwijkenquote:Op woensdag 5 december 2012 12:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over een zeikerig nummer ging
Nee joh, wij zijn van de 'goede' kantquote:Op woensdag 5 december 2012 12:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, maar we duiken allemaal weg om hoongelach te ontwijken
Je wil gewoon niet bij mij onder m'n Snuggie, zeg dat dan gewoonquote:
Ik had het heul nie over jouw Snugdingquote:Op woensdag 5 december 2012 12:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Je wil gewoon niet bij mij onder m'n Snuggie, zeg dat dan gewoon
Oh gelukkig, ik voelde me al ontzettend afgewezen.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:41 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had het heul nie over jouw Snugding
Ik doe wel mee. Gerard...quote:Op woensdag 5 december 2012 12:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Wil je er ook bij?
Spontane meet onder mijn Snuggie
Mietjequote:Op woensdag 5 december 2012 12:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh gelukkig, ik voelde me al ontzettend afgewezen.
Soms lijk ik wel een wijf
Geeft niks, je mag er gewoon bij onder. Ik doe niet moeilijkquote:Op woensdag 5 december 2012 12:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik doe wel mee. Gerard...
Ow ik heb het dus niet over het nummer.![]()
Dat is lief.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Geeft niks, je mag er gewoon bij onder. Ik doe niet moeilijk
Precies, dat zeg ik nou ook altijd!quote:Op woensdag 5 december 2012 13:12 schreef SilentChaos het volgende:
Hoe meer vrouwen, hoe meer vreugd![]()
![]()
Ja echt wel leuq om in Zaandam, of all fucking places, een mail te krijgen aan alle medewerkers dat als je op de zaak bent je om 15:30 mag aftaaien.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niks bijzondersBehalve dat ik om 15:00 naar huis mag
Dank u sinterklaasje
Huilerd.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja echt wel leuq om in Zaandam, of all fucking places, een mail te krijgen aan alle medewerkers dat als je op de zaak bent je om 15:30 mag aftaaien.
Zaandam is het Zoetermeer van Amsterdamquote:Op woensdag 5 december 2012 13:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja echt wel leuq om in Zaandam, of all fucking places, een mail te krijgen aan alle medewerkers dat als je op de zaak bent je om 15:30 mag aftaaien.
Ingewikkeld.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zaandam is het Zoetermeer van Amsterdam
We kunnen niet allemaal varen op de successen van Johannes en Twarres en Rintje.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:38 schreef alors het volgende:
Guus én Destine, ik kan wel janken dat ik er niet bij kan zijn!
quote:Op woensdag 5 december 2012 13:42 schreef Cee het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal varen op de successen van Johannes en Twarres en Rintje.
Johannes gaat de wereld veroveren namens Frieslandquote:Op woensdag 5 december 2012 13:42 schreef Cee het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal varen op de successen van Johannes en Twarres en Rintje.
Fryslan maakt alle TV talentenjachten kapotquote:Op woensdag 5 december 2012 13:48 schreef alors het volgende:
[..]
Johannes gaat de wereld veroveren namens Friesland
quote:Op woensdag 5 december 2012 13:52 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Fryslan maakt alle TV talentenjachten kapot leuker om naar te kijken
quote:Op woensdag 5 december 2012 13:52 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Fryslan maakt alle TV talentenjachten zijn al kapot
lange brede lijs xd xd xd xd xdquote:Op woensdag 5 december 2012 17:24 schreef Pino112 het volgende:
Meh, ik haat mijn lichaam.
Ik heb de lengte nodig van een XL maar de breedte van een L.
Verder is ie tof.
Nope, met m'n zusje heb ik Taken 2 gezien. Gisteren met buuf thuis Looper gezien.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Looper in de bios gezien met je zus btw?
Taken 1 vind ik persoonlijk een stuk beterquote:Op woensdag 5 december 2012 21:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nope, met m'n zusje heb ik Taken 2 gezien. Gisteren met buuf thuis Looper gezien.
Oh, absoluut, dat vonden wij ook. Neemt niet weg dat Taken 2 prima is voor een avondje vermaakquote:Op woensdag 5 december 2012 21:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Taken 1 vind ik persoonlijk een stuk beter
Done.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tss, en daarom dus ook een beetje niet antwoorden..
Ongetwijfeldquote:
SPOILER: geanimeerde gif van 2MBOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee. NEEEE NEEE NEE![]()
Ik wil ook zo goed kunnen dansen
lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op woensdag 5 december 2012 23:32 schreef wolfrolf het volgende:
Ik zie nietsSPOILER: geanimeerde gif van 2MBOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee. NEEEE NEEE NEE![]()
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
Hij is stuk.SPOILER: geanimeerde gif van 2MBOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee. NEEEE NEEE NEE![]()
Ik wil ook zo goed kunnen dansenI reject reality and substitute my own
Hij is deaud.SPOILER: geanimeerde gif van 2MBOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee. NEEEE NEEE NEE![]()
Kraantje Pappie hequote:
SPOILER: 2MB grote animated gif PAS OP!!!11Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Upload poging 2lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op woensdag 5 december 2012 23:38 schreef wolfrolf het volgende:
Dat is nu eens een gifje die de moeite waar isSPOILER: 2MB grote animated gif PAS OP!!!11Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Upload poging 2![]()
Komend weekend shinen in de club
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
quote:Op woensdag 5 december 2012 23:38 schreef wolfrolf het volgende:
En die kon niet kleiner omdat?SPOILER: 2MB grote animated gif PAS OP!!!11Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Upload poging 2
Omdat ik de skills niet heb jongeh, ik jat het slechts van WWTDDquote:
Joh, makkieSPOILER: geanimeerde gif van 2MBOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee. NEEEE NEEE NEE![]()
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Dude, hoeveel films kijk je wel nietquote:Op woensdag 5 december 2012 23:57 schreef 3rdRock het volgende:
Looper is een bazenfilm
sinister is aardig creepy. wel zonde dat er constant mensen zaten te lullen en met hun phone zaten te kutten. SODEMIETER OP! GA THUIS KIJKEN!
Welke bios dan? Ik dacht dat dat echt een rotterdamse kwaal was.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:57 schreef 3rdRock het volgende:
Looper is een bazenfilm
sinister is aardig creepy. wel zonde dat er constant mensen zaten te lullen en met hun phone zaten te kutten. SODEMIETER OP! GA THUIS KIJKEN!
zeker 500 per jaar. hoezo?quote:Op woensdag 5 december 2012 23:58 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dude, hoeveel films kijk je wel niet
3quote:Op woensdag 5 december 2012 23:58 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dude, hoeveel films kijk je wel niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |