Roosquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:49 schreef BBQSausage het volgende:
Maar goed, het is dan ook maar Roos die nu draait.
Ik vind d'r maar niks.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Roos.
Muziek is altijd perfect. Heb der vorige week nog aan de telefoon gehad, en ook daar was niks mis mee
Roos is een tof wijf.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:49 schreef BBQSausage het volgende:
Maar goed, het is dan ook maar Roos die nu draait.
Interessante keuze ja.quote:
Ik vind haar irritant, maar ze krijgt wel goede muziek om te draaien.quote:
Wel eens echt goed geluisterd of al na 3 minuten weggezapt?quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb er echt helemaal niks mee
Ik luister bijna dagelijks en kan me echt aan haar ergeren. Toegegeven, ze heeft ook haar toffe momenten. Maar ik verlang wel terug naar Dennis en Eric.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wel eens echt goed geluisterd of al na 3 minuten weggezapt?
Dat had ik eerst met Annemiek. Tot ik regelmatig begon te luisteren naar Uruzgan.FMquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb er echt helemaal niks mee
Jup, heb 'm wel eens de hele show aan laten staan, zelfs een keer met Michiel d'r bij, maar echt, ik vind 't maar een akelige show dan.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wel eens echt goed geluisterd of al na 3 minuten weggezapt?
Mijndes komt morgenavond alquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:56 schreef CindieY het volgende:
Zo, voor de zekerheid voor twee maten gekozen. We zullen het zien donderdag
sofie van den enk!quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jup, heb 'm wel eens de hele show aan laten staan, zelfs een keer met Michiel d'r bij, maar echt, ik vind 't maar een akelige show dan.Zelfde als die eh, meid die altijd bij Rabbering op de zondag zit/zat. Kan ik ook echt niet van genieten.
WATTES??? mijndes? wtf??quote:
Dennis nooit meegemaakt, maar Eric idd wel ja en die wil ik best ipv Roos hebben. Ietsjes meer gitarenquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik luister bijna dagelijks en kan me echt aan haar ergeren. Toegegeven, ze heeft ook haar toffe momenten. Maar ik verlang wel terug naar Dennis en Eric.
Die heeft om de zin een ander accent.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat had ik eerst met Annemiek. Tot ik regelmatig begon te luisteren naar Uruzgan.FM
Ik luister nooit naar PS Radio (Zondagavond = TV avond) maar ik kan me op TV enorm ergeren aan dat mens ook. Claudia de Breij ook. Eigenlijk kan ik alleen Annemieke wel waarderen.quote:
Beunhaasquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ben ik toch niet thuis, werken en zulks
quote:
Ik heb maar een tiental showtjes van Dennis meegemaakt helaas, dat was toen er nog 5 dagen 3voor12 was. Rudy was natuurlijk ook een held. Heeft ook het meest met mijn smaak gemeen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dennis nooit meegemaakt, maar Eric idd wel ja en die wil ik best ipv Roos hebben. Ietsjes meer gitaren. Of Rudy
.
fapperdefapfap!quote:
Rudy is wel echt een baas.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dennis nooit meegemaakt, maar Eric idd wel ja en die wil ik best ipv Roos hebben. Ietsjes meer gitaren. Of Rudy
.
En de nieuwste dame? Ingrid?quote:Op woensdag 5 december 2012 00:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik luister nooit naar PS Radio (Zondagavond = TV avond) maar ik kan me op TV enorm ergeren aan dat mens ook. Claudia de Breij ook. Eigenlijk kan ik alleen Annemieke wel waarderen.
ik fap liever op haar dan op Rabbering...quote:Op woensdag 5 december 2012 00:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Serieus? Ik vind 't drie keer niks.
Ja, als dat je enige keuze was, ja, oké.quote:Op woensdag 5 december 2012 00:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik fap liever op haar dan op Rabbering...
Vrijdag pas?quote:Op woensdag 5 december 2012 00:06 schreef 3rdRock het volgende:
SRshirt ook maar besteld. kan em overmorgen ophalen bij de videotheek
Erg wisselend dat programma. Zij en haar sidekick hebben hun draai nog zeker niet gevonden.quote:Op woensdag 5 december 2012 00:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat is nog meer bagger dan alle bagger samen.
nou ja, donderdag.....ik denk nog steeds dat het gisteren is.quote:Op woensdag 5 december 2012 00:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vrijdag pas?
Oh, en: videotheek. Hier wordt ie thuisbezorgd.
5 dagen per week 3voor12, met op vrijdag direct na Lantinga & Swijnenberg / EW de rap-herrie van 3VOOR12XL. Blij dat dat niet meer bestaat...quote:Op woensdag 5 december 2012 00:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb maar een tiental showtjes van Dennis meegemaakt helaas, dat was toen er nog 5 dagen 3voor12 was. Rudy was natuurlijk ook een held. Heeft ook het meest met mijn smaak gemeen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |