Het is dus gewoon haar grondquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:41 schreef SwiffMeister het volgende:
Wat zeurt die muts? Fijn toch dat de buurman je oprijlaan asfalteerd (schakel net in, geen flauw idee nog wat het probleem is)
quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:42 schreef Palomar het volgende:
[..]
Fatima gaat het ws. gelijk vergelijken met de palestijnse kwestie
quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:42 schreef Palomar het volgende:
[..]
Fatima gaat het ws. gelijk vergelijken met de palestijnse kwestie
Inderdaad, lijkt me best naar zo'n domme doos als buur.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:41 schreef GrunnigsTrots het volgende:
vind dat vrouwtje ook best wel vreemd
Echt hequote:Op dinsdag 4 december 2012 22:43 schreef Adelante het volgende:
Waarom zijn deze figuren ooit toegevoegd aan de show
door de beveiliging eruit gezet?quote:
Zijn ze de pruik vergeten zeker?quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:44 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
door de beveiliging eruit gezet?
oude brandweerwagen zometeenquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:45 schreef trovey het volgende:
Jacuzzi, toilet......ik heb wat gemist of zo?Of is het weer een dode eend?
meer een wc eendquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:45 schreef trovey het volgende:
Jacuzzi, toilet......ik heb wat gemist of zo?Of is het weer een dode eend?
quote:
helder verhaal, is er wel/niet een erfdienstbaarheid.quote:
dan wordt het te makkelijkquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:47 schreef trovey het volgende:
Ik wol kleurtje op die kaart wat van wie is.
Notaris vond het niet nodig om schreeuwzak recht van overpad te geven omdat hij over zijn eigen land op een gebied kon komen waar hij dat recht al had.quote:
OK dat stukje begreep ik alleenquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Notaris vond het niet nodig om schreeuwzak recht van overpad te geven omdat hij over zijn eigen land op een gebied kon komen waar hij dat recht al had.
P-vorm en vak daarboven zijn van schreeuwlelijk, de twee vakken links van de P-vorm zijn van mevrouwquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:47 schreef trovey het volgende:
Ik wol kleurtje op die kaart wat van wie is.
quote:
ja moar je kun nie op verse grond rije met den traktorquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:49 schreef Karina het volgende:
Ik ga toch ook niet bij de buren zomaar iets in de tuin zettenWat een oetlul.
Alles was van broer Blondie. Twee vakken zijn verkocht aan schreeuwlelijk, twee aan blondie.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:48 schreef Karina het volgende:
[..]
OK dat stukje begreep ik alleenMaar niet meer wat van wie was verder.
Kees closed!quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:49 schreef Fnx2 het volgende:
Fijn dat ze altijd kees even bij de naam noemt na elke zin.
dan ga je daar wonenquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:50 schreef Phaelanx_NL het volgende:
6 en 8 euro.
Hier betaal je 800 euro.
Per m2 ja?quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:50 schreef Phaelanx_NL het volgende:
6 en 8 euro.
Hier betaal je 800 euro.
Het is landbouwgrond hè, mag je niet zomaar een huis op bouwen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:50 schreef Phaelanx_NL het volgende:
6 en 8 euro.
Hier betaal je 800 euro.
Amsterdam is volledig erfpacht, betaal je nooit voor grond.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:51 schreef Karina het volgende:
[..]
In Amsterdam zul je ook wel zoiets betalen gok ik of nog meer.
Ik vond toch een prijsquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
Amsterdam is volledig erfpacht, betaal je nooit voor grond.
Ja hehe, dacht dat hij het over landbouwgrond had.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:51 schreef Karina het volgende:
[..]
In Amsterdam zul je ook wel zoiets betalen gok ik of nog meer.
En je vindt er nog zuring ook.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:52 schreef Karina het volgende:
In het centrum van Amsterdam is de grondprijs 3.600 euro per m2 ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |