quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
behalve in Bels, daar gaat het net andersquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neeeeee joh.. de week ervoor zet je 's avonds je schoen met iets erin voor die knol, en dan vind je 's ochtends kleine cadeautjes in je schoen, en op 5 December is het BOEMBOEMBOEM!! op de deur, en als je dan open doet staat er een grooooote juten zak vol goodies op de stoep, en is het pakjesavond..
Daar trappen ze die zak daadwerkelijk door de schoorsteen?quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:04 schreef lipje het volgende:
[..]
behalve in Bels, daar gaat het net anders
Ik weet niet beter van vroegahh, thuis.. was het in 1980 ook al commercieel ja?quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat is de commerciële versie inderdaad, anders worden er niet genoeg cadeautjes verkocht.
Logisch, want op 5 December issie druk in NL natuurlijk, dat snappie toch wel?quote:
jaquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik weet niet beter van vroegahh, thuis.. was het in 1980 ook al commercieel ja?
quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:11 schreef 2cv het volgende:
Voor zover ik weet komt 'ie op 5 december 's avonds langs in Nederland en dan in de nacht in België zodat de kindertjes daar in de ochtend van 6 december hun cadeautjes vinden.
Lagen er geen Kwikshit bonnetjes meer in het dashkassie?quote:Op woensdag 5 december 2012 10:46 schreef Paladijn het volgende:
Goed, volgende week winterbanden met wat extra korting
En de vorige eigenaar is een beetje een prutser. Volgens autoweek, de boekjes en SF moet er 195/65/R15V onder. Op de originele velgen zit 185/65/R15 88T, op de huidige (versleten) 195/60/R15 88T (waar we volgeladen 210 mee gereden hebben am autobahn![]()
![]()
)
Met 140 een rondje over de CPZ ijsbaan in een antieke BMW; gordels? neuhhquote:Op woensdag 5 december 2012 12:48 schreef Paladijn het volgende:
Dit filmpje blijft ook zo geweldig met dat droge commentaar en beelden van oud-CPZ
Zijn die Michelins van die kutdingen dan?quote:Op woensdag 5 december 2012 11:34 schreef Paladijn het volgende:
Het zijn inderdaad ook allemaal energy saver banden van diverse merken (gelukkig nog wel per 2)
een hele week geleden, ik denk als ik daar nu bij ons om kom vragen dat ik blij mag zijn als dit er op 1 januari is. weet je wel hoe tering druk het is in de laatste weken van het jaarquote:Op woensdag 5 december 2012 19:30 schreef 2cv het volgende:
Voor mijn bezwaar richting het UWV heb ik een verklaring nodig van mijn ex-baas dat mijn werk te zwaar voor mij was + een overzicht van wanneer ik wel en niet gewerkt heb (op het uur nauwkeurig en dat krijgt elke werknemer daar eens per jaar). Ik heb er al een week geleden om gevraagd, maar meneer heeft het te druk en kan niet op tijd met het gevraagde komen. Bedankt he ! Leuk sinterklaascadeautje !
je werkte toch in het metaal?quote:Op woensdag 5 december 2012 19:40 schreef 2cv het volgende:
Waar ik wekte is het in deze periode rustig. Het vriest, alles is de grond uit.
Blijkbaar niet, want hij heeft het te druk.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:40 schreef 2cv het volgende:
Waar ik wekte is het in deze periode rustig. Het vriest, alles is de grond uit.
Ja, klopt. Wel eens naar je gereedschap gekeken ? Waar zou dat van gemaakt zijn denk je ?quote:
Ik heb het een jaar heel druk gehad met voor hem werken, tot het op was en ik niet meer kon. Los daarvan: hij heeft het beloofd op tijd in orde te maken.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:42 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, want hij heeft het te druk.
Dat spreek ik toch niet tegen? Jij zegt dat het rustig is deze tijd en jouw baas zegt dat het druk is. Iemand liegt dus.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:44 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik heb het een jaar heel druk gehad met voor hem werken, tot het op was en ik niet meer kon. Los daarvan: hij heeft het beloofd op tijd in orde te maken.
ja metaal, maar wij bestellen ons materiaal voordat we het nodig hebbenquote:Op woensdag 5 december 2012 19:43 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ja, klopt. Wel eens naar je gereedschap gekeken ? Waar zou dat van gemaakt zijn denk je ?
Die man heeft het altijd druk. Als ik moet wachten tot hij het eens rustig heeft moet ik wachten tot die man dood en begraven is. Qua fysiek werk is het daar nu rustig.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:45 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat spreek ik toch niet tegen? Jij zegt dat het rustig is deze tijd en jouw baas zegt dat het druk is. Iemand liegt dus.
Het zijn boeren die weze als klant hebben. Daarbij bestaat veel werk uit het uitvoeren van reparaties.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:45 schreef densmee het volgende:
[..]
ja metaal, maar wij bestellen ons materiaal voordat we het nodig hebben
hier ook, plus een halve kilo strooigoed..quote:Op woensdag 5 december 2012 22:46 schreef .Neovo. het volgende:
Jazeker, ik heb een chocoladeletter gekregen.
Meer niet.
En als ik een cadeautje wil hebben, kan ik dat dan op een willekeurige dag bij jou aanvragen?quote:Op woensdag 5 december 2012 23:06 schreef Sounddragon het volgende:
Wij doen niet aan![]()
Als ik een cadeautje wil koop ik het wel, en als ik er eentje wil geven, doe ik het ook, daar hoeft het geen 5 December voor te zijn
nee gewoon planken op de highway, we zitten heute bij de meinwegquote:Op donderdag 6 december 2012 07:19 schreef lipje het volgende:
goedemorgen![]()
de ski's al ondergebonden?
Aanvragen mag sowiesoquote:Op donderdag 6 december 2012 08:16 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
En als ik een cadeautje wil hebben, kan ik dat dan op een willekeurige dag bij jou aanvragen?
Deurrubbers effe invettten.quote:Op donderdag 6 december 2012 08:24 schreef Anne het volgende:
Boe! Ik ben al geen ochtendmens...
Kreeg vanochtend allebei de deuren niet open. Na een paar flinke rukken eindelijk dan de bestuurderskant open gekregen. Toen fijn zo'n 10 minuten staan krabben ().
Zit ik eindelijk op mijn werk, voor mijn computer, komt er een collega even vertellen dat de binnenverlichting van mijn auto nog brandt. Was de deur aan de bijrijderskant toch wel open gegaan, kon ik weer door de security heen, 100% visitatie (), om even buiten de deur van mijn auto dicht te doen.
Wanneer is het weer sommer?
Misschien moet je in plaats van hier klagen, daar gaan klagen.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:51 schreef 2cv het volgende:
SMS gekregen: bestelde custom-made onderdelen voor een aanhanger liggen klaar bij mijn ex-baas. Ik heb de neiging om het spul niet op te halen en de rekening ook niet te betalen. Maarja, ik heb het spul wel nodig en ik schiet er niets mee op om die wraakactie door te zetten.
Zucht, ik moet nog eens wat goede methodes verzinnen om mensen echt te kunnen dwingen iets te doen wanneer ze zich niet vrijwillig aan hun beloftes houden.
Hijgen en met je plassertje spelen?quote:Op donderdag 6 december 2012 11:04 schreef 2cv het volgende:
Wat denk je wat ik gister gedaan heb aan de telefoon ?
Dat jij geilt op mannen van 50 betekent niet dat ik dat ook doe.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hijgen en met je plassertje spelen?
Geen idee wat voor afwijkingen je nog meer hebt, je zei "wat denk je?"; nou, daar stond het..quote:Op donderdag 6 december 2012 11:43 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dat jij geilt op mannen van 50 betekent niet dat ik dat ook doe.
Was je visitatie lekker ?quote:
Sja, dat jij niet begrijpt wat een retorische vraag is ligt niet aan mij.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Geen idee wat voor afwijkingen je nog meer hebt, je zei "wat denk je?"; nou, daar stond het..
Door een persoon die mij bevalt op een moment dat ik het wil: uiteraard.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:46 schreef Anne het volgende:
[..].
Jij zou ook wel betast willen worden, ofnie?
Ik ben maar een eenvoudige boerenlul, moeilijke woorden zijn aan mij niet besteedquote:Op donderdag 6 december 2012 11:46 schreef 2cv het volgende:
[..]
Sja, dat jij niet begrijpt wat een retorische vraag is ligt niet aan mij.
Ik vind wel dat je een raar beeld van mij hebt trouwens.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:43 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dat jij geilt op mannen van 50 betekent niet dat ik dat ook doe.
Dat is te merken ja.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik ben maar een eenvoudige boerenlul, moeilijke woorden zijn aan mij niet besteed
Wat moet je daar dan?quote:Op donderdag 6 december 2012 11:51 schreef Barcaconia het volgende:
Ik moet morgen nog naar Gennep. In die klotesneeuw. En terug, in de spits
En de volgende keer even flink aanduwen (ipv. losrukken) gezien het ijs dan breekt. Denk er wel om dat je dat tegen het chassis doet en niet tegen het raamquote:
Ik ben beter in rukken dan aanduwen.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:05 schreef Paladijn het volgende:
[..]
En de volgende keer even flink aanduwen (ipv. losrukken) gezien het ijs dan breekt. Denk er wel om dat je dat tegen het chassis doet en niet tegen het raam
Is het paardenfluisteren niet wat voor je?quote:Op donderdag 6 december 2012 10:51 schreef 2cv het volgende:
Zucht, ik moet nog eens wat goede methodes verzinnen om mensen echt te kunnen dwingen iets te doen wanneer ze zich niet vrijwillig aan hun beloftes houden.
Ik bedacht me al dat het een open deur was toen ik het typtequote:Op donderdag 6 december 2012 12:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ben beter in rukken dan aanduwen.
Blijkbaar is rukken niet altijd de oplossing, soms kun je toch beter aanduwen ook al heb je er even geen zin in.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ben beter in rukken dan aanduwen.
Ik zou eigenlijk nog 10 keer koppiger, eigenwijzer en onsubtieler moeten zijn. Ik geef veel te snel toe aan dingen. Ik moet alleen nog wat goede dwangmiddelen vinden. Netjes vragen (geloof het of niet, ik heb het geprobeerd) werkt niet in deze wereld.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:09 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Is het paardenfluisteren niet wat voor je?
Of gewoon subtiliteit...
Kom je daar nu pas achter?quote:Op donderdag 6 december 2012 12:26 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk nog 10 keer koppiger, eigenwijzer en onsubtieler moeten zijn. Ik geef veel te snel toe aan dingen. Ik moet alleen nog wat goede dwangmiddelen vinden. Netjes vragen (geloof het of niet, ik heb het geprobeerd) werkt niet in deze wereld.
Nee = nee, ja = ja, discussie = niet mogelijk.
Ik moet de Niksan ook effe invetten, zijn stijlloze deuren, dat wordt lachen als ze dicht zitten en ik heb hem nodigquote:Op donderdag 6 december 2012 12:05 schreef Paladijn het volgende:
[..]
En de volgende keer even flink aanduwen (ipv. losrukken) gezien het ijs dan breekt. Denk er wel om dat je dat tegen het chassis doet en niet tegen het raam
Gezellie, hoe laat en waar?quote:Op donderdag 6 december 2012 11:51 schreef Barcaconia het volgende:
Ik moet morgen nog naar Gennep. In die klotesneeuw. En terug, in de spits
Annie weet het alquote:
Je wordt eindelijk volwassenquote:Op donderdag 6 december 2012 12:26 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk nog 10 keer koppiger, eigenwijzer en onsubtieler moeten zijn. Ik geef veel te snel toe aan dingen. Ik moet alleen nog wat goede dwangmiddelen vinden. Netjes vragen (geloof het of niet, ik heb het geprobeerd) werkt niet in deze wereld.
Nee = nee, ja = ja, discussie = niet mogelijk.
Ikke ookquote:
Voor het fietsexamen leren ze hoe het hoort. Om zich er vervolgens zo min mogelijk van aan te trekken. Want ja, je bent 13, gaat naar de grote school en moet dus stoer overal voor langs proberen te vliegen.quote:Op donderdag 6 december 2012 14:48 schreef Anne het volgende:
Een 13-jarige is nog geen puber. Rond die leeftijd krijg je volgens mij zelfs je fietsexamen.
En toch hoop ik, dat als mijn theorie praktijk blijkt te zijn, hij er troost uit vindt dat het een gevalletje eigen schuld, dikke bult is.quote:Op donderdag 6 december 2012 14:48 schreef Paladijn het volgende:
Ik denk dat die chauffeur zich drukker maakt over het platrijden dan over de schuldvraag 2cv...
Fietsexamen/verkeersexamenquote:Op donderdag 6 december 2012 14:51 schreef Paladijn het volgende:
Anne, fietsexamen? for real?
wtf, het is echt. Did the lobotomy hurt?
Misschien doen ze dat dan pas omdat je daarna naar de middelbare school gaat, die meestal niet zo dichtbij is als de basisschoolquote:Op donderdag 6 december 2012 15:01 schreef Paladijn het volgende:
Op je 11-12e nog leren via een examen hoe je je moet gedragen in het verkeer is eigenlijk best wel een fail
Puberen begint al eerder hè, voor meisjes al rond hun tiende, tenzij dit een extreme laatbloeier wasquote:Op donderdag 6 december 2012 14:48 schreef Anne het volgende:
Een 13-jarige is nog geen puber. Rond die leeftijd krijg je volgens mij zelfs je fietsexamen.
Nòg later dan die blonde knul van Selektvracht?quote:
ik ga je feliciteren zodra je weer werk hebtquote:Op donderdag 6 december 2012 17:55 schreef 2cv het volgende:
Goed nieuws ! ! !
Ik heb een verklaring + schema's gekregen van wanneer ik (niet) gewerkt heb en waarom. Helaas is dat in zwart/wit (letterrijk, dus geen grijstinten), dus het kleurenschema is wat moeilijk leesbaar. Morgenochtend om 08:00u sta ik dus bij mijn baas op de stoep om de kleurenschema's in ontvangst te nemen die ik dan meteen naar MEE Friesland breng.
Het is toch op tijd? Dan valt het allemaal nog mee. Had ook te laat kunnen zijn, zoals je baas van tevoren al aangegeven had blijkbaar.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:16 schreef 2cv het volgende:
Valt mee ?Is wel gigantisch last minute bij de helsdeuren vandaan gehaald. Mijn moeder heeft vanmiddag zonder medeweten van mij er ook nog achteraan gebeld. Wat ze gezegd heeft weet ik niet, maar ik vermoed dat het geholpen heeft.
Eerst gaf hij aan dat het prima op tijd voorelkaar zou komen, toen krabbelde hij terug.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:21 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Het is toch op tijd? Dan valt het allemaal nog mee. Had ook te laat kunnen zijn, zoals je baas van tevoren al aangegeven had blijkbaar.
Primaquote:Op donderdag 6 december 2012 18:19 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik ga je feliciteren zodra je weer werk hebt
Daar weet jij net zoveel over als ikquote:
ok. ik hou het op begin januari dan.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:27 schreef 2cv het volgende:
[..]
Daar weet jij net zoveel over als ik
Voor de zekerheid ook even een jaartal bijzetten.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ok. ik hou het op begin januari dan.
Graag ! maar gezien de 'snelheid' waarmee het UWV werkt en de huidige banenmarkt vrees ik dat begin februari of later relaistischer zal zijn.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ok. ik hou het op begin januari dan.
ik wil wel een koffiemeisje hebben voor een maand. wat kost jequote:Op donderdag 6 december 2012 18:31 schreef 2cv het volgende:
[..]
Graag ! maar gezien de 'snelheid' waarmee het UWV werkt en de huidige banenmarkt vrees ik dat begin februari of later relaistischer zal zijn.
Maar ik schat wel eens vaker dingen verkeerd in
In elk geval 2 geslachtsoperaties.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:35 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik wil wel een koffiemeisje hebben voor een maand. wat kost je
ah iemand die nog net instapt terwijl de huizenmarkt al naar beneden stort. dapper!quote:Op donderdag 6 december 2012 18:39 schreef Alfisti het volgende:
Gaar, moe, brak, gesloopt, stress, ellende en een huis gekocht van de week.
Geyl man !quote:Op donderdag 6 december 2012 18:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ok daar gaan we het wel over eens worden. dat lijkt me een megakick om dat iemand aan te doen
gewoon testosteron slikken, dan kun je ineens weer autorijdenquote:Op donderdag 6 december 2012 18:41 schreef 2cv het volgende:
[..]
Geyl man !
Ik zou best eens een maandje vrouw willen zijn, maar dan liever op magische wijze (plotseling 's ochtends als vrouw wakker worden dus) dan operatief.
Wel jammer dat ik dan niet meer logisch na kan denken, niet meer auto kan rijden en ik continu de mannen van me af moet slaan
Nou, niet meer logisch na kunnen betekent ook dat een technisch beroep geen optie meer is, en dat was het tot nu toe wel (fysieke conditie niet meegerekend).quote:Op donderdag 6 december 2012 18:43 schreef Barcaconia het volgende:
Behalve de mannen van je afslaan verandert er niet veel of wel?
Ik doe ook een technisch beroep en ik kom genoeg mensen tegen die niet logisch na kunnen denken hoorquote:Op donderdag 6 december 2012 18:48 schreef 2cv het volgende:
[..]
Nou, niet meer logisch na kunnen betekent ook dat een technisch beroep geen optie meer is, en dat was het tot nu toe wel (fysieke conditie niet meegerekend).
Met een beetje pech besef ik als niet eens meer dat dat logisch nadenken niet meer lukt en ga ik toch proberen logische dingen te doen waarbij ik ze compleet verpruts.
Dankje! Jij hebt ook een mooie!quote:Op donderdag 6 december 2012 18:39 schreef Alfisti het volgende:
Goeie UI Anne![]()
waarom in hemelsnaam 100% controle? zulke waardevolle spullen daar dan?
Dat wordt een dunne selectiequote:Op donderdag 6 december 2012 18:55 schreef 2cv het volgende:
Vrouwen die van dat soort uitspraken in de stress raken moet ik toch niet, perfect filter dus
Misschien moet ik daar ook maar eens gaan winkelen.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Dankje! Jij hebt ook een mooie!
Waardevolle spullen sowieso, maar sinds kort ook iets met pinautomaten.
We hebben niet zoveel leuke spullen voor consumenten eigenlijk, behalve sinds kort een grote externe harde schijven boer, en we hebben al vrij lang een muizen en toetsenborden boer. De rest is allemaal het 'grovere' werk.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:58 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Misschien moet ik daar ook maar eens gaan winkelen.
Klopt ! Meeste vrouwen zijn rare wezens die met name goed zijn in mooi zijn.quote:
Ik hou wel van het grovere werk.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:01 schreef Anne het volgende:
[..]
We hebben niet zoveel leuke spullen voor consumenten eigenlijk, behalve sinds kort een grote externe harde schijven boer, en we hebben al vrij lang een muizen en toetsenborden boer. De rest is allemaal het 'grovere' werk.
Niets. Paar keer bezwaar gemaakt wat afgewezen is, nu bemoeit een jurist van MEE Friesland zich er mee.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
2cv ik heb trouwens iets gemist. eerst wilde je niet gaan werken en wilde je afgekeurd worden. wat is er daarna gebeurd?
Zet je maandlasten van je energierekening maar vast omhoogquote:Op donderdag 6 december 2012 19:02 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik hou wel van het grovere werk.
Geld speelt geen rolex.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Zet je maandlasten van je energierekening maar vast omhoog.
ow. nou ik hoop voor jou dat je weer aan de slag moet en dat het bevalt over een jaartje.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:02 schreef 2cv het volgende:
[..]
Niets. Paar keer bezwaar gemaakt wat afgewezen is, nu bemoeit een jurist van MEE Friesland zich er mee.
Al zakt het nog 80% maakt het mij geen moer uit, ik krijg er ook woongenot voor terugquote:Op donderdag 6 december 2012 18:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ah iemand die nog net instapt terwijl de huizenmarkt al naar beneden stort. dapper!gefeliciteerd ook
Ah juistquote:Op donderdag 6 december 2012 18:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Dankje! Jij hebt ook een mooie!
Waardevolle spullen sowieso, maar sinds kort ook iets met pinautomaten.
Het is een kopersmarkt. Iemand met een hypotheek, vraag naar een huis en geld in zijn zak maakt vandaag de dienst uit.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:39 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Al zakt het nog 80% maakt het mij geen moer uit, ik krijg er ook woongenot voor terugdaarnaast konden we dit huis ook zeer voordelig krijgen ( verkoper had al een ander huis gekocht
) dus al zakt het nog 10% zitten we nog steeds goed qua waarde.
De datum maakt voor ons ook al niet uit, we wilden toch al een annuïteiten hypo dus het hele verhaal dat het dit jaar rond moet zijn is voor ons ook niet van belang.
Echt kwestie van juiste huis (volgde wel al ruim 8 maanden ) voor de juiste prijs (ruim onder onze max) en datum is niet van belang
Correctquote:Op donderdag 6 december 2012 19:41 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Het is een kopersmarkt. Iemand met een hypotheek, vraag naar een huis en geld in zijn zak maakt vandaag de dienst uit.
Volgende keer een Scania kopen.quote:
Betrouwbaar en Italiaan.................. grapjasquote:Op donderdag 6 december 2012 20:15 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Oei is dat wel betrouwbaar? Zo'n Italiaan?
quote:Op donderdag 6 december 2012 20:14 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Volgende keer een Scania kopen.
quote:Op donderdag 6 december 2012 20:15 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Oei is dat wel betrouwbaar? Zo'n Italiaan?
quote:Op donderdag 6 december 2012 20:16 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Betrouwbaar en Italiaan.................. grapjas
quote:Op donderdag 6 december 2012 20:18 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..], voor dat spul komt de berger
nog niet ik ben nog een plaatje aan het zoeken op het bmf maar ik kan het zo snel niet meer vindenquote:
Sorry maar met die roestige zooi win je niks.quote:
als het maar werktquote:Op donderdag 6 december 2012 20:30 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Sorry maar met die roestige zooi win je niks.
stuk ongeluk trekt verongelukt ?quote:
Die gast die meteo-emmen.nl runt kapt er per mei ook mee, dat was net zo'n fijne lokale sitequote:Op donderdag 6 december 2012 23:38 schreef Paladijn het volgende:
hmmm, buienradar -> service unavailable
quote:Wife texts husband on a cold winter’s morning': "Windows frozen."
quote:Husband texts back: "Pour some lukewarm water over it."
quote:Wife texts back 5 minutes later: "Computer really screwed up now."
als je een volledig witte wereld goei vindt welquote:
Elk normaal mens moet 's ochtend om 8.00 op een doordeweekse dag ergens zijn.quote:Op vrijdag 7 december 2012 00:47 schreef 2cv het volgende:
Ik moet morgenochtend om 08:00u ergens zijn. Niet in mijn bed, maar op een adres 30km van hier. Heb meelij met mij, ik moet door de sneeuw over dezelfde wegen als een berg idioten die nog slechter autorijden dan ik !
Correct!quote:Op vrijdag 7 december 2012 08:07 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Elk normaal mens moet 's ochtend om 8.00 op een doordeweekse dag ergens zijn.
hoiquote:Op vrijdag 7 december 2012 08:07 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Elk normaal mens moet 's ochtend om 8.00 op een doordeweekse dag ergens zijn.
Mijn vriend van het UWV belde; hij wilde nu wel eens weten wat ik nou eigenlijk voor werk deed, omdat ik volgens hem 'onwaarschijnlijk veel' uren had gemaakt.quote:
En dat terwijl ik maar van 1 week uren kon invullenquote:Op vrijdag 7 december 2012 09:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mijn vriend van het UWV belde; hij wilde nu wel eens weten wat ik nou eigenlijk voor werk deed, omdat ik volgens hem 'onwaarschijnlijk veel' uren had gemaakt.
De rest vissen ze ergens anders vandaan denk ik; ze kunnen overal neuzen hequote:Op vrijdag 7 december 2012 09:24 schreef Anne het volgende:
[..]
En dat terwijl ik maar van 1 week uren kon invullen.
hoinquote:
Maar als mijn nieuwe opdracht in Groningen doorgaat zit ik binnenkort weer om 08:00 in de autoquote:Op vrijdag 7 december 2012 08:07 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Elk normaal mens moet 's ochtend om 8.00 08:30 op een doordeweekse dag ergens zijn.
xDquote:
Verse D.E. black hier, weet je het zeker?quote:
wij zitten bij de kachel aan een vers bakske koffie metquote:Op vrijdag 7 december 2012 10:26 schreef Sounddragon het volgende:
En op dagen als vandaag, hoort er eigenlijk een scheutje Cognac in
tussendoor komen we toch nog wel eens buitenquote:
Nou en ? Moet hij blij mee zijn, niet over lopen zeiken.quote:Op vrijdag 7 december 2012 09:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mijn vriend van het UWV belde; hij wilde nu wel eens weten wat ik nou eigenlijk voor werk deed, omdat ik volgens hem 'onwaarschijnlijk veel' uren had gemaakt.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:43 schreef Anne het volgende:
Nou, project is afgelopen en hij zit thuis?
Aangezien het verminderd is heeft het er de schijn van dat de bandenboer gelijk heeft.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:43 schreef dribbel79 het volgende:
Autokenners: heb nu bf goodrich winterbanden, ze gonzen bij exact 90 km/h...teruggeweest, "afrolgeluid, moet slijten"
Eens? Of teruggaan en andere banden eisen? Geluid is iets verminderd...
Om een nieuwe gasfles aan de kachel te hangen?quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:41 schreef densmee het volgende:
[..]
tussendoor komen we toch nog wel eens buiten
Hij zat er ook niet over te zeiken, hij was gewoon nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:42 schreef 2cv het volgende:
[..]
Nou en ? Moet hij blij mee zijn, niet over lopen zeiken.
Los daarvan: wat moet jij bij het UWV ? En nee, dit vraag ik voor de verandering eens niet om te zeuren, te zeiken, te trollen of om van me af te bijten.
Mooi, er zit vooruitgang in; ambtelijke molens zijn traag, accepteer dat.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:53 schreef 2cv het volgende:
Ondanks de 'slechte weersomstandigheden' was ik vanmorgen keurig om 08:00u bij mijn voormalige werkgever. Eerst heb ik wat besteld staalwerk opgehaald (custom-made onderdelen voor een aanhanger-project), toen geprobeerd (!) een rekening te betalen en toen de kantoormeneer die ik moest hebben er was heb ik wat papiertjes overhandigd gekregen en de rekeningen betaald. Het wisselgeld krijg ik via de bank terug.
Vervolgens door de 'barre sneeuwstorm' naar Sneek waar het kantoor van MEE Friesland gevestigd is gereden om daar de papieren te overhandigen. Maar wat schetste mijn verbazing: het bezwaar was de deur al uit. Gelukkig waren mijn inspanningen niet voor niets want dat bezwaar was een soort voorlopig bezwaar, het definitieve bezwaar komt later pas en daar zijn de papieren die ik geregeld heb wel voor nodig. Dit heb ik overigens overlegd met mijn contactpersoon. De jurist die met mijn zaak aan de slag is/gaat was niet aanwezig terwijl die er wel zou zijn. Reden: die zware sneeuwstorm. Ik heb gevraagd of ze wellicht in Siberië woonde, maar dat was niet het geval. Aangezien het hele verhaal mij op dat moment nog niet 100% duidelijk was heb ik gezegd dat ik haar dan wel persoonlijk op zou halen, maar dat was niet nodig, ze zou vanmiddag zowieso aanwezig zijn en (zoals eerder al gezegd) het voorlopige bezwaar was de deur al uit. Mooi, pak van mijn hart.
Maar wanneer kan ik dan een uitslag verwachten ? Wel, dat zal razendsnel zijn. Dus niet voor februari 2013. Dat duurt me uiteraard veel te lang, maar ik moest het loslaten. Jaja, makkelijker gezegd dan gedaan, maar ik begrijp wel dat ze dat zei.
Ook met dit ?quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:40 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Sneeuwschuiven is niet leuk en duurt te lang.
Met niks duur het nog langer ja.quote:
voor iemand die ziek zwak en misselijk is en vindt dat ie niet kan werken heb je wel drukke dagen en fysieke hobby's. en tevens veel kritiek op anderen die WEL werken. ga je schamen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:53 schreef 2cv het volgende:
Ondanks de 'slechte weersomstandigheden' was ik vanmorgen keurig om 08:00u bij mijn voormalige werkgever. Eerst heb ik wat besteld staalwerk opgehaald (custom-made onderdelen voor een aanhanger-project), toen geprobeerd (!) een rekening te betalen en toen de kantoormeneer die ik moest hebben er was heb ik wat papiertjes overhandigd gekregen en de rekeningen betaald. Het wisselgeld krijg ik via de bank terug.
Vervolgens door de 'barre sneeuwstorm' naar Sneek waar het kantoor van MEE Friesland gevestigd is gereden om daar de papieren te overhandigen. Maar wat schetste mijn verbazing: het bezwaar was de deur al uit. Gelukkig waren mijn inspanningen niet voor niets want dat bezwaar was een soort voorlopig bezwaar, het definitieve bezwaar komt later pas en daar zijn de papieren die ik geregeld heb wel voor nodig. Dit heb ik overigens overlegd met mijn contactpersoon. De jurist die met mijn zaak aan de slag is/gaat was niet aanwezig terwijl die er wel zou zijn. Reden: die zware sneeuwstorm. Ik heb gevraagd of ze wellicht in Siberië woonde, maar dat was niet het geval. Aangezien het hele verhaal mij op dat moment nog niet 100% duidelijk was heb ik gezegd dat ik haar dan wel persoonlijk op zou halen, maar dat was niet nodig, ze zou vanmiddag zowieso aanwezig zijn en (zoals eerder al gezegd) het voorlopige bezwaar was de deur al uit. Mooi, pak van mijn hart.
Maar wanneer kan ik dan een uitslag verwachten ? Wel, dat zal razendsnel zijn. Dus niet voor februari 2013. Dat duurt me uiteraard veel te lang, maar ik moest het loslaten. Jaja, makkelijker gezegd dan gedaan, maar ik begrijp wel dat ze dat zei.
gewoon benzine eroverheen. vlammetje erbij. profit!quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:29 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Zou een vlammenwerper werken om sneeuw weg te halen?
gas dat gebruikte ze 70 jaar geleden wij stoken gewoon hout uit eigen bosquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Om een nieuwe gasfles aan de kachel te hangen?
[..]
Hij zat er ook niet over te zeiken, hij was gewoon nieuwsgierig.
Ik werk nog steeds op detacherings- /uitzendbasis, dus soms heb ik werk, en soms effe niet, en in die periodes betaalt het UWV braaf mijn centjes.. daar zijn ze voor
[..]
Mooi, er zit vooruitgang in; ambtelijke molens zijn traag, accepteer dat.
Drukke dagen ? Whahaha ! ! ! En fysieke hobby's ? Jazeker ! Maar heb je ook enig idee hoe lang ik over dingen doe ? En inderdaad lever ik kritiek op anderen. Dat ik fysiek wat minder ben betekent niet dat ik minderwaardig ben. Waarom ik mij moet schamen ontgaat me dan ook totaal.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
voor iemand die ziek zwak en misselijk is en vindt dat ie niet kan werken heb je wel drukke dagen en fysieke hobby's. en tevens veel kritiek op anderen die WEL werken. ga je schamen.
omdat zij tenminste werkt en jij alleen maar zeikt en aan jezelf denkt.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:05 schreef 2cv het volgende:
[..]
Drukke dagen ? Whahaha ! ! ! En fysieke hobby's ? Jazeker ! Maar heb je ook enig idee hoe lang ik over dingen doe ? En inderdaad lever ik kritiek op anderen. Dat ik fysiek wat minder ben betekent niet dat ik minderwaardig ben. Waarom ik mij moet schamen ontgaat me dan ook totaal.
Je hebt echt geen idee waarover je het hebt he ?quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
omdat zij tenminste werkt en jij alleen maar zeikt en aan jezelf denkt.
zo kom je op mij over. maar misschien ben ik wat overgevoeligquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:08 schreef 2cv het volgende:
[..]
Je hebt echt geen idee waarover je het hebt he ?
Nee, je bent gewoon een boerenlul.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
zo kom je op mij over. maar misschien ben ik wat overgevoelig
je moet proberen er wat van te maken. ik kende je verhaal al. en het is kut dat dat je overkomt, maar jij kruipt zo in de slachtoffer rol en kijkt naar wat je niet meer kan, ipv naar wat je nog kan. dat vind ik jammer.quote:
ik heb geen behoefte om mijn levensverhaal hier te plaatsen maar laten we het erop houden dat ik zeker niet gemakkelijk lul.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:38 schreef 2cv het volgende:
Jij hebt makkelijk lullen.
Ben er wel klaar mee.
mensen moeten leren leven met wat ze kunnen - niet met hun beperkingen. slachtofferrol gedrag aanmoedigen doe je niemand een plezier mee.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:43 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Laat ze ff bekvechten, die fktswsgsd mag wel even op z'n nummer worden gezet.
kusje ?quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:46 schreef 2cv het volgende:
Dat mag een ander dan doen, ik lul veel maar niet goed. Was ik met mijn mand maar net zo handig als met mijn handen. Gelukkig heb ik handige handen
Je hebt het gedeelte dat ik ondanks dat ik al een sloophart had toch met veel plezier en zonder klagen in de metaal gewerkt heb even gemist neem ik aan ? Ik klaag niet over mijn beperkingen, ik klaag over hoe ik behandeld word.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
mensen moeten leren leven met wat ze kunnen - niet met hun beperkingen. slachtofferrol gedrag aanmoedigen doe je niemand een plezier mee.
enfin einde onderwerp.
ik wil er verder niet op doorgaan. ik was bot, als dat je heeft geraakt mijn oprechte excusesquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:47 schreef 2cv het volgende:
[..]
Je hebt het gedeelte dat ik ondanks dat ik al een sloophart had toch met veel plezier en zonder klagen in de metaal gewerkt heb even gemist neem ik aan ? Ik klaag niet over mijn beperkingen, ik klaag over hoe ik behandeld word.
Doe nou niet zo stoer.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
we kunnen ook anne virtueel sandwichen en ruzie maken met sd cv. anders kiss and make up?
Als ik dat had gewild, was de PI welquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
maar dat wil ik wel voor je regelen?
Mweh, jij legt het er altijd zo dik boven op dat niemand hapt. Is niet leuk.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:58 schreef ook_gek het volgende:
Kut slachtoffertje dat 2cv heet. Wat een gast ben jij zeg!
En maar miepen en maar piepen
Yo Anne pak jij de popcorn effe! Ik heb net wat olie op het vuurtje gegooid! Met een beetje geluk gaat dit leuk worden!
quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Als ik dat had gewild, was de PI wel [ afbeelding ] geweest.
ah anne die me indirect subtiel noemtquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Mweh, jij legt het er altijd zo dik boven op dat niemand hapt. Is niet leuk.
zijn kloontje heet ook fktwwgjhkjhkgjfquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:59 schreef Anne het volgende:
[..]
jups, ik moet een nieuw ip en een nieuw account fixeren.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:01 schreef Anne het volgende:
We zijn er bijna van af mensen, 2012 is bijna afgelopen.
2cvikleefmetjemee?quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
jups, ik moet een nieuw ip en een nieuw account fixeren.
De natuur had al lang zelf moeten ingrijpenquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Nope. Alleen maar erger. Totaal niet serieus te nemen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
De natuur had al lang zelf moeten ingrijpen
Zwakkeren worden normaal gesproken "opgeruimd" in de natuur.
Zo beter?
nah_ik_ben_er_nog_niet_over_uit2quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Je kunt geen spaties meer in je username hebben.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nah_ik_ben_er_nog_niet_over_uit2
haten is slecht voor je karma.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:07 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Kom maar terug als je wel iets weet.
Ohnee, helemaal niet.
Jij hebt hikkende sneeuw!quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:07 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Kom maar terug als je wel iets weet.
Ohnee, helemaal niet.
Ja shit! Al jaren neemt niemand me serieus! Wat nu danquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Nope. Alleen maar erger. Totaal niet serieus te nemen.
Hikkende sneeuw? Met bier? Dan wordt het toch geel.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Jij hebt hikkende sneeuw!
Ikzelf overigens ook. Fripsi en SD niet.
Wutquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:09 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Hikkende sneeuw? Met bier? Dan wordt het toch geel.
Kweetnie. Maak maar een nieuwe slowchat.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja shit! Al jaren neemt niemand me serieus! Wat nu dan
Ik heb geen idee waar je het over hebt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |