+1quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:13 schreef Poezebeest het volgende:
Ik zit even in een mini-dipje, ik weet niet zo goed wat ik wil, enerzijds wil ik zo graag nog een kindje, anderzijds ben ik ook gewoon bang voor wat komen gaat. Niet zo zeer het spuiten en de punctie maar meer als ik weer een positieve test zou hebben. Ik ben gewoon bang dat het weer mis gaat. Vooral omdat de laatste keer goed voelde, de testen knalden en het opeens mis ging.
Ook is ons leventje met z'n drietjes gewoon goed nu, ben bang dat een 2e kindje dat helemaal in de war gaat schoppen. Denk de bekende koudwatervrees.
En tegelijkertijd ben ik op dit moment best verdrietig dat ik nu niet gewoon zwanger ben, dat het verdorie 2x mis is gegaan. Vooral omdat er om mij heen mensen zijn die rond dezelfde tijd uitgerekend zijn. Af en toe erg confronterend want ik sta met lege handen, of ja, een lege buik nu eigenlijk. En ook weer niet want ik heb al een geweldig jongetje waar ik mama van ben. Het is gewoon zo dubbel allemaal
Poezebeest en Nikki weet niet goed wat te zeggenquote:Op zaterdag 22 december 2012 10:57 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
+1
Ik wil niet meer... mijn man wel... best een issue...
Fostimon is idd de stimulator. Een goedkopere versie van de menopur volgens de apotheker. De thuis situatie lost zich wel op, dat is gelukkig wel gebleken.quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:40 schreef Poezebeest het volgende:
Dobbey; is de fostimon om de eitjes te laten groeien? Ik merkte namelijk altijd dat ik na een tijdje deca ook een hormonster werd, als ik daarna met de gonal begon verdween dit gelukkig snel. Wel vervelend dat je er zoveel last van hebt en dat er dan ook nog vanalles speelt in de thuissituatie. Sterkte de komende dagen
Heeeel herkenbaar.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:54 schreef droomvrouwtje het volgende:
Sowieso is mijn man niet van het vooruit kijken. Ik wou dat ik dat ook kon.
Vanaf donderdag.... Best vaag dit heeft de kliniek me niet verteld dus schoot al in de stressquote:Op maandag 24 december 2012 20:13 schreef Hobbesje het volgende:
Met decapeptyl wordt je wel ongesteld. En je zit nu als het ware in je stopweek. Lijkt me niet vreemd. Wanneer mag/moet je gaan stimuleren?
Oef dank je...... Ga ik nu weer verder met het kerstdiner.quote:Op maandag 24 december 2012 20:31 schreef Poezebeest het volgende:
Dobbey; die menstruatie is helemaal normaal hoor, dus niet stressen
Hey Hobbesje, wat naar. Het klinkt alsof je schoonzus gewoon een beetje een flapuit is, die kunnen het e.e.a. vaak niet voor zich houden en denken niet zo snel aan een ander. Ze is waarschijnlijk gewoon wild enthouisiast en hoewel dat fijn is, is het jammer dat het dan zo over jouw verdriet heenwalst.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:08 schreef Hobbesje het volgende:
Ratzdream welkom hier. Verwacht een intensief en emotioneel toch wel beladen traject. Zorg dat je samen op een lijn zit als je erin stapt, dat scheelt al een heleboel. Succes!
Ik heb hier een voor mij toch wel wat mindere kerst. Mijn schoonzusje vertelde gisteren dat ze daar de derde krijgen... En ze is nog maar net 9 weken zwanger, 1 echo met ruim 7 weken gehad.
Vond de timing niet echt leuk - ze had best wel kunnen wachten tot na de kerst (of denk ik dan teveel aan mijn eigen verdriet - ik had daar moeten zitten met een buikje met baby....).
(moet erbij zeggen dat ze me in het verleden al vaker pijn heeft gedaan met wat opmerkingen - ik kan van haar niet zoveel meer hebben - en daarbij: ze heeft na mijn miskraam eigenlijk maar 1 keer zijdelings geinformeerd hoe het ging....)
*einde egopost, moest het even kwijt ergens*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3 januari om 9 uur volgens mij... Ben het vergeten op te schrijven dus moet de 2e even bellen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:14 schreef Poezebeest het volgende:
Dobbey; dat is een goede hoeveelheid spuiten, inderdaad niet teveel bij nadenken! Verstand op 0 en gaan met die banaan.
Fijn voor je man dat de stemmingswisselingen minder zijn, ook voor onze mannen is het zwaar. Wanneer heb jij de eerste echo?
Dit !quote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:09 schreef Hobbesje het volgende:
Dames: een gezond en goed 2013 gewenst! Ik hoop dat dit het jaar wordt waarin wensen en dromen vervuld mogen gaan worden voor velen van hier.
Ships... mijn oude account... het is mij Dobbyquote:Op donderdag 3 januari 2013 10:14 schreef derdekeer het volgende:
![]()
![]()
Het nieuwe jaar is goed begonnen
![]()
![]()
![]()
De groei is boven verwachting goed en ik heb rechts 4 follikels waarvan de grootste 15 mm is en links 2 follikels waarvan de grootste 15 mm is. Zelfs de gyn was verbaasd![]()
Whaaaa ik kan wel jankenOh nee.... dat heb ik al gedaan
Ok dank je... Ondertussen loop ik krom van de pijn en weet me geen houding te geven... Een pittenzak geeft lichtelijk verlichting. Morgen maar ff aan kaarten bij de gyn.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:31 schreef Hobbesje het volgende:
Dat zijn idd je eierstokken/follikels die je voelt.
Sterkte met het wachten!
Ik vond het alledrie de keren enorm meevallen en dat met alleen een Diclofenac en een oxazepammetje.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:06 schreef dobbey het volgende:
Ik ben nu bezig om me voor te bereiden op 4 grote hobbels.... De 1e is de punctie, ik ben er echt mega benauwd voormaar goed wie de spuit zet zal het plukken moeten ondergaan
![]()
Kijk dat zijn de betere berichten hahaha.... Ivm mijn verleden en het niet kunnen ontspannen met bepaalde dingen is er al wel besloten dat ik een of andere morfinecoctail krijg en daarnaast direct de dormicum. Ze nemen geen risico's om het eerst met alleen de morfine te proberen omdat anders de kans groot is dat het mis gaat...quote:Op zondag 6 januari 2013 10:52 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Ik vond het alledrie de keren enorm meevallen en dat met alleen een Diclofenac en een oxazepammetje.
Ik hoop dat het voor jou ook meevalt.![]()
Dank Babbel !quote:Op maandag 7 januari 2013 06:59 schreef Babbel1 het volgende:
Bedankt voor alle reacties!
Ik ga dinsdag wel naar mijn echo, vind het wel fijn om te zien dat alles daar nog steeds intact is na de operatie.. We kunnen gelukkig samen en dan kijk ik vanuit dat punt wat we gaan doen. Ik moet wel zeggen dat het bijslapen in de afgelopen 2 dagen al veel heeft geholpen om alles een beetje helder te zien.
Kleinzusje, welkom! Spannend!
Over een uur de spuit.. Succes!! Ik duim voor je!
quote:Op maandag 7 januari 2013 11:50 schreef dobbey het volgende:
Hier weer thuis.... De punctie is me heel erg meegevallen, het bericht uit Zwolle hakt er aardig in..
Ze hebben 6 follikels leeg gehaald en na 2 controles blijkt er maar 1 eicel aanwezig te zijn.. Zeer waarschijnlijk stappen ze nu over op icsi.. Morgen tussen 12 en 2 word ik gebeld of er een deling heeft plaats gevonden....
Nog wel ff een welkom voor geitje, voor nu schiet ik weer ff onder mijn steen...
Ja, ik ook inderdaad. Maar dan voor het Syndroom van WHIM (een vrij onbekende immuunstoornis).quote:Op maandag 7 januari 2013 11:20 schreef Geitje82 het volgende:
Ziekte van Huntington. Ben jij ook een PGD-er Nanuke?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |