Dobbey, gefeliciteerd! En succes met alle hobbels!

En als het je helpt, schrijf je het hele topic maar voor tijdens alle hobbels!
Hier heb ik net ineens een blinderdarmoperatie gehad.. Gisteren naar de huisarts, 's middags naar het ziekenhuis, 's avonds operatie en vanmiddag weer naar huis. Zit nu een beetje beduusd op de bank te bedenken dat ik precies binnen één maand erachter kwam dat ik zwanger was, een miskraam kreeg, 150mg Clomid ging slikken met veel bijwerkingen (vooral superchagrijnig tegen m'n lieve vriend) en een blindedarmoperatie had.. En dan natuurlijk alle feestdagen... Het is allemaal wel wat veel merk ik.. Aanstaande dinsdag moet ik naar het Sint Franciscus Gasthuis voor een echo om te kijken hoe het met de eitjes zit, maar ik zie er een beetje tegenop. Vorige keer hintte ze dat ze iets anders wilde gaan proberen, maar ik heb hier al zo'n last van en van 100mg Clomid was ik zwanger, dus dat vind ik wel prima..
De chirurg van vandaag zei dat ik geen pauze in hoefde te lassen vanwege deze operatie, ze waren er op tijd bij en de wond heelt waarschijnlijk snel en is dus ook geen belemmering..
Ik merk dat ik een beetje twijfel, de echo's op 24 dec en 31 dec waren alletwee negatief, omdat er geen eitjes groot genoeg waren en ik heb wel ff genoeg gesjor aan mijn lijf gehad.. Aan de andere kant is de wens zo groot en vind ik het zonde om een maand te laten schieten... Pff, wat een toestanden, zeg.. Normaal heb ik nooooit wat, ben heel gezond en ik zie nooit ziekenhuizen of dokters en nu leef ik er zowat in..